BI bu ay yeni albümüyle geri dönüyor

96
3795

0000897050 001 20210316201837755

HABER: ‘Uyuşturucu skandalı’ BI 19’unda yeni albüm çıkararak düşünme sürecine son veriyor

KAYNAK: Insight via Instagram

1. [+500] Düşünme süreci = albüme hazırlanma süreci

2. [+159] Alakok yumurta süreci desek daha doğru… (düşünme süreci = ja-sook, alakok yumurta = ban-sook)

3. [+100] Hey, düşünme sürecin fazla kısa değil miydi?

4. [+87] Onunla hiç ilgilenmemiş insanların şimdi yorum yapması komik bence. Geçtiğimiz iki yıldır sessiz bir hayat yaşıyor, hayranları bile bilmeden hayır kurumlarına bağış yaptı çünkü haber olsun istemiyordu. Hatasını kabul etmiyor diyemeyiz sonuçta. Uyuşturucu testi negatif çıktı ama uyuşturucuyu satın aldığı doğru, bu yüzden test negatif çıkmasına rağmen geçen sene kamu hizmeti yaptı. Birini sevmiyorsanız onu rahat bırakın. Niye stres yapacak kadar uğraşıyorsunuz? Bir sürü ünlünün nefret yorumlarından ötürü öldüğünü gördükten sonra nasıl hala böyle yorumlar yazabiliyorsunuz? Çocuklarınız sizden ne öğrenecek? ㅎ

5. [+53] Düşünme sürecinin ne zaman biteceğine kim karar veriyor?

6. [+46] Bu süreç ‘artık düşünme sürecim bitti’ deyince mi bitiyor?… Bu beni rahatsız etti..;;

7. [+32] Ben katı yumurta tercih ederim (katı yumurta = wan-sook)

8. [+23] Ne?

9. [+18] Bu ne alakok yumurta bir süreç? Çok çabuk bitti.

10. [+29] Düşünme süreci alakok yumurtadan çabuk bitti

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+81] Bağış yapması güzel ama bence sadece imajı için yapıyor, tüm bağışlarını yeni şirketinin sponsorluğunda yaptı, annesi, ailesi ve arkadaşlarının birlikte çalıştığı şirketin. BI zengin ailesinin tüm tanıdıklarını kullanarak geri dönüyor gibi. Onu yönetici ilan ettiler ve BI hiçbir kariyerden eğitim almış biri değil

 

Kaynak: Netizenbuzz

Önceki İçerik[PANN] ‘Kingdom’ şovu katılımcılarının posterleri yayınlandı
Sonraki İçerikJYP’nin piyasa değeri, NiziU’nun Japonya’daki başarısıyla yükseliyor
guest
96 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
comment

bu tepkiyi gdye falan da verseniz keşke ikiyüzlüler

heiheimatlos

Bu yürek onlarda nerde

sametinyourarea

Zico da var unutmayalım lutfen dsaopdja hani listelerin zirvesine tasımıslardı ya

Neocrackheadtech.ltd.şti

Utanmadan hepsi şarkısına challenge yaptılar ya

Tuğçeeeee

Bunlarin çoğu se*ngri geri dönse ağızları açık izleyecek kişiler 🤦🏻‍♀️

heartheart (I. K.)

geliyor gd övücüler hissediyorum..

Hoon

GD 8 yaşında SM’e stajyer oldu. 5 yıl sonra YG’ye geçti ve bir 6 yıl daha stajyerlik yaptı. Ailesiyle zaman geçiremedi. Altın kaşıkla doğmadı. Hayranlar ile trenle konser alanına gitti, yurdu, şirketi temizledi, sırtında damacana taşıdı şirkete. Hanbin dahil hangi stajyerler bunları yaptı yapıyor? GD sayesinde lüks imkanlara yurtlara sahip oldular. GD hayatı boyunca çok çalıştı YG’yi bugüne o getirdi. Idollerin idolü ünvanını kolay almadı. Çaylak, kıdemli demeden herkese 90 derece eğildi, ünlü olmanın narsist tarafına kapılmadı. Bir yandan yetenekleri ve nazik kişiliği ile insanların sevgisini kazanırken diğer yandan antiler tarafından hep nefret aldı. Çıkış yapar yapmaz çirkin diye nefret… Read more »

Hoon

Şunu da ekleyeyim GD Kore’de nazik kişiliği ile övülürken Hanbin daha stajyerken tavır tartışmasından eleştiriliyordu

Hoon

+

𐰢𐰘𐰋𐰠𐰼 𐰋𐰀 𐰀𐰡𐰃𐰣𐰞𐰺

Bir an gd savunuyosun sandım ve ☠☠

𐰢𐰘𐰋𐰠𐰼 𐰋𐰀 𐰀𐰡𐰃𐰣𐰞𐰺

Sm st*nler eksilemiş :d

exonun enayisi

Zicoyu destekleyen netizenlerin baska idollere laf ettigini gorunce gozum donuyo resmen zicoyu cilginlarca destekleyen bi insanin baska insanlar hakkinda yorum yapmasini mantikli bulmuyorum

exonun enayisi

Ayrica x olayi icin bagis yapmis imaj icin bagis yapmis ne fark eder ortada yardima ihtiyaci olan insanlar (bilmiyorum neye bagis yapiyo) var ve bunlar bu bagisin ne icin yaptigini umursamayacak kadar zor durumda emin olun cidden asiri ezikce insanin yaptigi bagisa laf edecegine kalk sen bagis yap 1 kurus bile olsa bagis bagistir

Kübranur

İmajı için değil gerçekten. Bu olaylar yaşanmadan öncede sürekli yardım yapan birisiydi bunu kendisi hiç dile getirmedi en son yardım yaptığı kurum söyledi yıllardır destek olduğun için teşekkür ederiz diye. Hanbin yayınlayacağı albümünün tüm gelirlerini World Vision kurumu ile işbirliği yaparak yardıma muhtaç çocukların için kullanacak.

exonun enayisi

Evet imaji icin yapmiyor cunku yillardir bagis yapiyor zaten ama imaji icin bile yapsa bagis bagistir yardima muhtac cocuk adi ustunde ister hava atmak icin olsun ister imaj ister tamamen keyfi o cocuga yardim ediyo musun ediyosun bu kadar basit bence imaja takilacagina insanlar kendiler bagis yapmali

Kübranur

Orası kesinlikle öyle de insanlar asla bunu anlamıyor

Jean-Baptiste

Yabancı yorum saçmalamış. B.I çıkışından beri her zaman düzenli olarak kimsesiz çocuklara yardım ediyor.

sametinyourarea

Ya belirli bir kitle var isimlerini söylemeyecegim ama resmen 2 idole fazla takıyorlar peşlerini bırakmıyorlar .Birisi Hanbin digeri Taeyong

iyieksilemeler

offfff taeyong ne çekti ya bunlardan çok üzülüyorum

Jean-Baptiste

Aynen öyle. Bir sürü iğrenç suçlara karışmış kişiler var ülkelerinde başta Zico, GD vs onlar baş tacı edilirken kimseye zarar vermemiş bu iki isme deli gibi nefret kusuyorlar.

aswium

taeyong için her yıl aynı suçlama haberleri yapıyorlarmış diye duymuştum araştırırken bir yerde, yahu bir idolun 2018 de bir skandalı varsa o 2018dedir ve o zaman yayılır örnek bu yani neden her yıl aynı şeyi yayarsın ki saçma yani bu yıl onun hakkında kötü bir haber yapmadılar umarım daha da yapmazlar çünkü anlaşıldığı kadarıyla zor kurtulmuş çocuk hepsi yalan olmasına rağmen ama bir de ben instagram hesabı açmasını haber yaparlar sanıyordum büyümesine değilde açmasına şaşırdım hiç açmaz zannediyordum (büyümesi şaşırtıcı değil çünkü taenin aurası bambaşka bir seviye göz alınamayan ve insanı çeken bir aurası var hatta bu yüzden insta açsa… Read more »

ad astra

https://knetzontaeyong.blogspot.com/2021/02/pann-nct-taeyong-who-set-worlds.html?m=1
Taeyong’un instagramıyla ilgili Pann’da 146 bin görüntülenmeyle trend olan bir gönderinin çevirisi.
Önceden pannchoa taeyong hakkındaki olumsuz haberleri trend olmasa bile bulup çevirirdi, şimdi olumlu trend haberleri yok sayıyor maalesef

aswium

evet doğru diyorsun ben özellikle burada haber yapılmasını istemiştim belirtmeyi unutmuşum ayrı bir bilgi için de teşekkürler ayrıca

ad astra

Reklamını yapabilir miyim izninizle, adını yazması gereken yere kullanıcı adını yazdığı için arama kısmında çıkmıyor

https://instagram.com/eh_ovo_nct?igshid=1fgmllez4cg0o

Biyografi kısmında söz ve bestesini yaptığı şarkıyı yüklediği soundcloud hesabı da bulunuyor.( büyük ihtimal instagram hesabını da açmaya bu yüzden karar verdi, solo işlerini duyuracak)

https://m.soundcloud.com/eh_ovo_taeyong

Neocrackheadtech.ltd.şti

Taeyong güzel kullanıyor bence insta sını, çok aktif olmaz diye düşünüyordum
Asıl Jaemin şaşırttı beni çok beklentilerim vardı ama son gönderisiyle önceki arasında neredeyse 4 ay var çocuk hesap açtığını unutuyor heralde

Neocrackheadtech.ltd.şti

Keşke Jeno da açsaaa ne mutlu olurum

aswium

evet kanki hatta ilk doyoung takip etti kesin o aç demiştir diye tahmin ediyoru ihihihşh

exonun enayisi

Evet oyle ama takti mi kafaya bu netizenler ne yapsa batiyo imaj duzeltmek icin bagis yapmis yapmamis ne fark eder ortada bi bagis var imaj duzeltmek icin farkli seyler de yapabilirdi sonucta

ajumma #aşağıbakmayacağız#kayyumrektöristemiyoruz

Evet imajı için de hayır kurumlarına bağış yapmış olsa bile ben faydalı bir iş olarak görüyorum. Bir kere bile değil onlarca kez bağış yaptı. Hatta galiba bu albümden aldığı geliri de bağışlayacağı söyleniyor. Evet hata yaptı ama toplumdan men olması gerektirecek bir hata olduğunu düşünmüyorum. O da bunun hata olduğunu farkında ve elinden geleni yaptı. Grubundan ayrıldı. Sürekli bağış yapıyor. İki sene sessiz bir hayat yaşadı. Umarım bundan sonra temiz bir hayat yaşayarak sevdiği müziği yapar.

Çıkışından beri düzenli olarak bağış yapıyor zaten hiç haberi yapılmadı ya da kendisi dile getirmedi ama bağış yaptığı kurumlar kaç kere teşekkür etti ve tüm testleri de negatif çıktı

sametinyourarea

ben desteklerim güzel söz yazıyor rapi de vokali de iyi

blacksiyah

sektörde zico gibi birini bu kadar desteklerken hatasını yeterince çektiğini düşündüğüm birini destekliyorum.Gruba o kadar emek verip ayrılması şarkılarının yg tarafından şirketten çıktıktan sonra bile kullanılması uzaktan gördüğüm kadar hatasını gerçekten büyük sonuçlarıyla çektiğini düşünüyorum.En azından yüzsüzlük yapıp hemen sektöre dönmedi gerçekten yapması gerekeni yaptı.Umarım başarılı olur gerçekten yetenekli biri…

Aeri

Zico’nun şarkılarını ayılıp bayılarak dinliyorsunuz, GD’nin ilişki haberini kutluyorsunuz. Ama BI gelince yeterince düşünme sürecinde kaldı mı ? İşlerine geldikleri gibi davranıyorlar

rococo

hanbinle o pezevenki bir mi tutuyorsun

ilvos

Benzer şeyler yaşamış idollere yapılan birbirinden apayrı muameleler mide bulandırıcı..

stan t-ara = stan talent

yg bu çocuğu bozuk para gibi harcadı

ilvos

2 yıl kısa bir süre değil. Şans verilmeli diye düşünüyorum

Falondia

Hanbin’in yaptığını savunmuyorum ama en azından çocuk ne zarar verdiyse sadece kendine verdi ne zorbalık yapıp insanları intihara sürükledi ne de Zico şer.fsizi gibi tecavüze uğrayan kadınların videolarını izleyip dalga geçti. Gruptan da ayrıldı zaten istemiyorsanız destek vermezsiniz olur biter.

brtJ

B.I bir şey yapmadı. Geçen sene yapılan uyuşturucu testleri negatif çıktı.

Lee hi

Hanbin kullanmadığı halde diğer ünlüler gibi bu süreci askere gidip askerliği de aradan çıkartıp dönünce hiçbir şey yokmuş gibi devam etseydi daha değerli olurdu galiba. Koreli netizenler cani artık bu kadar da olmaz 2 yıl oldu ne yapsın ömrü boyunca kendini mi kapatsın? Böyle bir yetenek harcansın mı? Üstelik ilk albümünün gelirlerinin hepsini bağışlayacak. Hanbin zaten skandal çıkmadan önce de sık sık bağış yapan biriydi gerçekten insan bile değil bu yorumları yapanlar. Aklından böyle bir şey geçiren birini topluma kazandırmalısınız ama resmen suç bu yorumlar çocuk ne yapsın daha fazla canını mı istiyorsunuz

heiheimatlos

5. [+53] Düşünme sürecinin ne zaman biteceğine kim karar veriyor?

Senin vermediğin kesin. Keyfî ve kahyası veriyor çünkü

aswium

bu yorumların yarısının çeyreği bile zicoya gelmedi neden onun ne farkı var? Yaptığınız şey boş yere bir ayrımcılıktan ibaret

Negativist

Hanbin bu olaylar olmadan önce de bağış yapan biriydi zaten.
Çocuğu öyle bir duruma getirdiler ki kariyerinin zirvesinde iki yıldır çok sevdiği müzik hayatından uzak kaldı.
Uyuşturucuyu satın alıp bir hata ettiğini ama kullanmadığını biliyoruz. Bu sonuçlanan bir dava yani. Çocuk hataya düşmüş almış ama kullanmamış daha neyin tatavası bu.
Netizenler korkunçlar, hata ufak büyük fark etmiyor insanların hayatı bitsin sürünsün istiyorlar. İdoller de insan hata eder hatasından döner, pişman olur.
Kim ne düşünüyor bilemem ama Hanbin samimi bir insan. Bundan sonraki hayatında da iyi şeyler yaşamasını umuyorum.

Last edited 2 ay önce by Negativist
elif

rahat bırakın şu çocuğu artık üff çocuk gruptan çıktı daha napsın

Tuğçeeeee

Gelen albüm paralarını bir kuruma bağışlayacakmis ne kadar doğru bilmiyorum
BI’a yaptığınız muameleyi keşke bu muameleyi hak eden başka kişilere yapsaydiniz daha güzel olurdu, knetizenler asla hak edene hakettiği şekilde davranmiyor
Hanbin suçsuz demiyorum sonuçta o uyuşturucuyu satın almaması gerekirdi ama uzun zamandır sessiz sakin yaşayıp hayranları ile bir sürü yere bağış yaptı,yardım etti bunu hanbin’den daha suçlu olan çoğu kişi yapmadı

Nonamefandom

Haberi açmadan önce 10 saniye içimden saydım ve kendimi nefret yorumu okumaya hazıladım neyse ki bu sefer o kadar da ireli gitmemişler
Gidin başka insanlara zarar verip şirketinin arkasında saklanan idollerinizle uğraşın
Hanbin kaç zamandır ortalıkta yok yüzünü bile unutmuştum Bu albümün tüm geliri ihtiyaç sahibi çocuklara gidecek biliyormusunuz ? O sanatını birilerine umut olmak için kullanacak siz ne yapıyorsunuz peki ?
Hanbin’in ve fanlarının cidden güçlü zihniyeti var

snow

içlerinde en akıllısı 4. çıkmış… hanbin bu olaylardan önce de bağış yapan birisiydi ama çıkıp bununla övünmediği için görmedi kimse, bağış yaptıktan çok sonra çıktı ortaya bunlar. yapmadığı bir şeyden dolayı dinlenme dönemine girdi, grubundan atıldı çünkü yg kendi sevdiği kişiler kadar korumadı hanbin’i, tam tersi hanbin onu diğer idoller gibi göğe çıkarmadığı için sevmedi muhtemelen. iKON da hanbin de şu anda bunun ceremesini çekiyor, yetmiyormuş gibi bu aptallar çıkıp saçma sapan yorum yapıyor. hanbin hakkında hiçbir şey bilmiyorlar cidden. sizin iyi dediğiniz adamlardan korkmak lazım asıl. ayrıca hanbin’in bu duruma getiren de kendileri. karşısındaki idollerin de insan olduğunu düşünmeden… Read more »

Last edited 2 ay önce by snow
la cha ta

bu çocuk aşırı yetenekli.Ama kafam karışık.Masum deniyor netolar da masum değil diyor.Masum mu ve masumsa nasıl kanıtlandı?

exonun enayisi

Uyusturucu cikmadi vucudunda ama sanirim coktan satin aldigi icin netizenler suclu diyo

dorothea

türkiye’de şöyle bir şey var kore’de de geçerli midir bilmiyorum ama gramaj mı miligram mı artık ne deniyor onun belirlenen bir miktarı var onun altında çıkarsa kullanıcı oluyorsun üstünde çıkarsa satıcı eğer tahlillerde çıkmadıysa satmaktan suçlanmış olabilir.

exonun enayisi

Satin aldigi icin suclu sayiliyo yoksa temiz cikti diye biliyorum senin dedigin de mantikli ya olabilir ama eger sadece satin aldi diye bu duruma geldiyse cok kotu ve sacma bi hata yapip almis olabilir sonucta kullanmadi kullansa mutlaka cikardi uyusturucu uzun sure vucutta kaliyo

la cha ta

anladım teşekkür ederim

ilvos

sanırım zamanında yapılan açıklama, uyuşturucu satın aldığı ama kullanmadığı yönündeydi

la cha ta

anladım teşekkür ederim

Her

Yaratıcılığı arttırdığı vs söylendiği için kullanmaya yeltenmiş. Ama uzun süreli kullanımı gösteren testleri bile temiz çıktı. Sadece satın almış yani. Netizenlerin iki yüzlülüğü. Bu haberin patladığı zaman Burning Sun olayları vardı. YG çocuğu ortaya attı direkt sonra da gruptan ayrıldı zaten. Seungri GD gibi bir pislik olsaydı satsa bile bir şey olmazdı 🤡

la cha ta

albümünü dinleyeceğim o zaman sağol

Kübranur

Test sonucu da negatif çıktı zaten

kapsül

Hanbin debut öncesinden beri çok fazla yardım yapan biri ve kendisi ile bu yüzden çok gurur duyuyorum. Şarkısının ortağı ise World Vision, 100 ülkede 40.000 çalışanı ile büyük bir insani yardım kuruluşu imiş. Direkt hükümetlerle çalışıyormuş genel amaçları ise çocukların yaşam haklarını korumaya ve yoksulluğu ortadan kaldırmaya yönelikmiş. (Çocuk işçiliği, çocuklara yönelik cin//sel istismarı ile ilgili de sorunları çözmek için 40+ ülkede 150 projeyi destekliyormuş.) Hanbin başından beri bana sorumluluk alan biri gibi gelmiştir. Diğer ünlüler gibi askere kaçabilirdi bilmem anlatabildim mi? 5 yılı kapsayan bir teste girdi ve negatif çıktı. Bu kısa sürdü diyenleri anlamıyorum ciddi anlamda psikolojisi bozuktu… Read more »

hiç bir gelin robot değildir!

hadi birde gd nin yaptığı pislikleri haber yapında netizenleri görelim

hiç bir gelin robot değildir!

neden bukadar iki yüzlü olmak zorundalar ben birisini savunmuyorum ama bir diğerinin yaptığını görmezden gelip diğerine gelince pat pat abi yanlışa yanlış diyin ya bukadar da seviyesiz olunmaz

Last edited 2 ay önce by hiç bir gelin robot değildir!
who is brian, this is youngk

tamam anladık hepiniz şakamatiksiniz.

AhgaLightL

İsmine feci düştüm👌

Falondia

Pezevenk panda HQWUHQUDHIUWDH buna niye bu kadar güldüm ben

Seren

Ikiyüzlü netizenler güldürmeyin beni
yarın o biri gün ygnin pezenevk grupu geri dönünce diyecekmisiniz acaba aaahh doğru ya listelerde bir yaparsınız siz onları
Hanbinden daha suclu idoller var bu sektörde lütfen onlara yõnelin

Last edited 2 ay önce by Seren
Mor

Bizim ulkede kenen imirzaliogullari sarp apaklar engin altanlar uyusturucuya bulaştı da en iyi dizilerde baştacı edildi odul alıp yarişmalar sunuyolar biz mi yanlış yapıyoruz yoksa korelilermi abartıyo çözemedim ama bu netizenlerinde fikri neyse zikri odur hesabı her seyi kotu duşunmeleride amma sıktı imaji için bağış yapmismis kaç yıl oldu adam zaten gruptan falan ayrıldı hala ne bu nefret anlamadım aklandı sonuçta BI sevdiğim bi rapçi ikonda eksikliği bazen hissediliyor umarım guzel bi album olur onun için

Neocrackheadtech.ltd.şti

Ben samimi olduğunu düşünüyorum ya
Çok yetenekli ayrıca, geri dönüşünde desteklerim ben

ilvos

o kadar da değil yaa

ilvos

Ay hiç sorma deli gibi savunuyorlar hâlâ şaka gibi..

mlscofield

İnstagram tayfa eğitilmesi gerekiyor sayfalar her şeyi o kadar toz pembe anlatıyorki bu tarz haber sitelerine geçmeden önce ben bile inanıyordum çok utanıyorum kendimden ama o nasıl bir göz boyamadır öyle kim kurdu bu tarikatı kaç yaşındalar neden yapıyorlar o çevirileri sallamak için gelen hayal gücü nerden geliyor asla anlamıyorum

mlscofield

Sanki para ödeniyorlarmış gibi savunmak icin

Melisa

Çevirileri gercege cok uzak ya gercekten hiç İngilizce bilgileri yok çevirmek için ceviriyorlar ya da yönlendirme yapıyorlar zaten hepsi taraflı habercilik yapıyor

dorothea

youtube’da seungri’nin şarkılarının yeni yorumlarına bakınca anlıyorsun ki ig tayfa melek kalır.

dorothea

ben de atacaktım da biraz teknoloji özürlülüğüm var beceremedimsodksk.çıkış zamanından beri bunu yaptığını düşünmüyorum ya en çok para kazandıkları dönem bu işe girdi ya da son şarkılarına yakın zamanlarda.bunlar sadece bizim bildiklerimiz arka planda yıllarca neler oldu ya da neler oluyor acaba merak ediyorum.bu sektörde kim bilir kaç tane seungri var.

dorothea

bence kore devleti adına zarar gelmesin diye bir sürü şeyi saklayacak bir devlet tıpkı elalem ne der diyen teyzeler gibi.konuyu ne kadar hızlı kapatsak kârdır dediler çok da uğraşmadılar.inş çıkar ama çıksa da pek bir şey değişmiyor her şeye rağmen çok sevenleri oluyor.

jeyan

keşke herkes imaj için böyle bağışlar yapsa bu arada hanbin’e gelen yorumlar aşırı sert sanki size zorla içirdi uyuşturucuyu

AhgaLightL

Umarım güzel bir şarkıyla geri döner. Merakla bekliyorum. Destekleyeceğim♥️

aswium

dönse ortalık minik pandam sxy pandam diye dolanacak gerçekten üzücü aslında

Jhye

Bi susun be

XYZ

Sektörde olmaması gereken insanlar hâlâ dinlenip seviliyorken Hanbin’e yapılan şey haksızlık. Bu çocuk bu kadar hakareti aşağılamayı hak etmiyor. Umarım nefretinizde boğulursunuz.

Pan

Bu tepkiyi ygde skandallara karışmış herkese verseler çok iyi olacak

bae

4. [+87] Onunla hiç ilgilenmemiş insanların şimdi yorum yapması komik bence. Geçtiğimiz iki yıldır sessiz bir hayat yaşıyor, hayranları bile bilmeden hayır kurumlarına bağış yaptı çünkü haber olsun istemiyordu. Hatasını kabul etmiyor diyemeyiz sonuçta. Uyuşturucu testi negatif çıktı ama uyuşturucuyu satın aldığı doğru, bu yüzden test negatif çıkmasına rağmen geçen sene kamu hizmeti yaptı. Birini sevmiyorsanız onu rahat bırakın. Niye stres yapacak kadar uğraşıyorsunuz? Bir sürü ünlünün nefret yorumlarından ötürü öldüğünü gördükten sonra nasıl hala böyle yorumlar yazabiliyorsunuz? Çocuklarınız sizden ne öğrenecek?

Goliat

Bu boktan sektörde halen ayrılışına üzüldüğüm tek kişidir hanbin.Gerçekten çok yetenekli bulduğum nadir idollerdendi.Hem şarkıcı hem çok iyi bir rapçi,harika bir müzik prodüktörü ve söz yazarı… Yaptığı şarkılar hep hit oluyordu ayrıca mütevazı ve samimiydi,evet onu sadece ekranlarda görsem de,gerçek hayattaki kişiliğini bilmesem de bana hiç yapmacık gelmiyordu özellikle annesini ve kız kardeşini çok sevmesi beni etkilemişti göründüğü gibi birisiydi bana göre yada ben öyle hissettim .İKON’u tanıyanlar bilir zaten BI hayır işlerini hep yapıyordu, hayranlarına hep değer veriyordu sadece yaptığı iyiliğin gösteriş olarak algılanmasını istemiyordu doğal haliyle ki haklı da yukarıdaki yorumlara bakarak konuşursak adam iyilik yapsa SUÇ yapmasa… Read more »

Ree.a

Zico’yu destekleyen insanların B.I’a bu yorumları yapması komik. Yani Zico hala en iyi iki solo sanatçıdan biri olarak sayılırken Chen’e, B.I’a,Chanyeol’a ve daha fazlasına küfretmeniz çok komik, lmao.

Asla B.I’ı savunmuyorum ama davranacaksanız eşit davranın.

Aycik

ya Bi aşırı harcandı bence. Tamam uyuşturucu iyi bir şey değil ama bu kadar üstüne gidilmemeli. Ondan daha suçlu insanlar hala sektmrde ve faiileyet gösterenler de var :/ en basitinden zorbalıkla anılan kişiler hala destekleniyor 🙂 ve yardımları göz boyamak için yaptığını düşünmüyorum.

*****

Hala zico suju gd destekleyenler mi böyle konuşuyor şaka gibisiniz cidden Bi yeni yeni bağış yapmaya başlamadı ilk çıkışından beri zaten yapıyordu hakkında bi bok bilmeden boş boş konuşmuşlar yine sinirlerim bozuldu hiç ara vermeden kariyerine kaldığı yerden devam etseydi o zaman sorun olmazdı değil mi gerçek suçluların şarkılarını hit yaparken problem yoktu ama

selly

[+81] Bağış yapması güzel ama bence sadece imajı için yapıyor, tüm bağışlarını yeni şirketinin sponsorluğunda yaptı, annesi, ailesi ve arkadaşlarının birlikte çalıştığı şirketin. BI zengin ailesinin tüm tanıdıklarını kullanarak geri dönüyor gibi. Onu yönetici ilan ettiler ve BI hiçbir kariyerden eğitim almış biri değil

oha bu gerçek mi?

Lee hi

Ne alaka yeni şirket sponsorluğu nedir cidden netizenlere laf ediyorsunuz farkınız yok her şeye kuzu gibi inanıyorsunuz. Çocuk kendi elleriyle yuvalara gidip çocuklara hediyeler götürüyor yeni yılı bile çocuklarla birlikte kutluyor. Hanbin’in bağlı olduğu şirket endüstriyel bir şirket ve aracı olarak şirketinin kaynaklarını kullanmasında nasıl bir sorun olabilir? Parasını kendi ödüyor sonuçta ve şirket halka açık olduğu için zaten yapılan işlemleri biz görebiliyoruz yakından takip ediyoruz size dert olmasın artık

Selly

Oha sadece soru sordum ne hiddetlenip kuzu gibi inanıyosunuz diyosun?? Soru sordum ogrenmek için OGRENMEK

kapsül

Doğru değil, Hanbin’in annesi zengin değil küçük bir parfüm dükkanı var aratabilirsin eğer dükkanın adını öğrenmek istiyorsan. (diğer arkadaşları da aynı şekil de zengin değil) , diğer şeylere gelirsek zaten Hanbin 2 yıldır ortada yok ve IOK Company’de CEO olmasının nedeni Hanbin sektörde çok başarılı bir besteci ve IOK idol sektörüne yönelecek en mantıklı şey Hanbin’i şirkete almaları olurdu. Onun dışında her bağışını şirketi ile ortak yapmıyor zaten, çoğu bağışı kendi başına yapıyor. Ama ortak bağışlarda ise onun şirketi ve orada CEO.. kaynaklarını kullanmasında da bir sorun yok. Bahsettikleri ortak bağışlar hep kendi şirketi olan 131label ile ortak. Hatta şöyle… Read more »

Last edited 2 ay önce by kapsül
DNAME

Uyuşturucu kullanmadı ancak satın aldı. Bu bir suç mu? Evet. Bu suç için gerekli kadar düşündü mü? Tartışılır. Şu an geleceği nasıl bir insan olduğunu gösterecek gibi ama şahsen bende hiç güven oluşturmayan bir izlenimi var. Skandalından önce de bu böyleydi. Saman altından su yürüten biri gibi bilmiyorum

kapsül

2 yıla yakın ortalarda yok ve diğer ünlüler gibi askere kaçabilirdi ama kaçmayıp sorumluluk aldı. Sonuçta kullanmadı ve uzun süreli kullanım testi bile negatif çıktı. Bilmiyorum şahsen birçok besteci bunu kullanmaya yelteleniyor çünkü yaratıcılığı arttırıyor, büyük ihtimalle bu yüzden istedi çünkü üzerinde hep baskı vardı. ama sonuç olarak kullanmaya korktu ve kullanmadı. Zorba idolleri bile şirketler savunurken 2 saatte Hanbin’in görüşünü bile almadan onu şirketten attılar. Skandalından önce de debut öncesinde de bağış yapan biriydi zaten.

*****

Boş yapma git kendi idollerinle ilgilen hiçbir şey bilmeden konuşma çıkışından beri hatta daha öncesinde de bağış yapıyordu yeni yapmaya başlamadı daha ne kadar düşünmesini bekliyorsunuz ömrünün sonuna kadar mı zaten tüm testleri negatif çıktı buna rağmen 2 YIL size az gibi görünen koca iki yıl sektörden uzak durdu Yg’nin pisliklerini örtmek için bu çocuğu kullandığı apaçık ortadayken hala üç maymunu oynuyorsunuz knetizenler gibi konuşmuşsun “saman altından su yürütmek” bide fizyonomi bilimdir de tam olsun hatırlatırım o çok masum görünen idollerin altından bir sürü şey çıktı tanımadığınız insanlar hakkında sırf yorum yapmak için yapmayın

Boş yapmayın

YG bu çocuğu nasıl bıraktı hala anlamış değilim ? Tamam uyuşturucu aldı ama çok daha kötülerini yapanlar oldu. Cube bile hala Soojin’i bırakmıyor ve YG ,B.I’dan çok ümitliydi 2. GD yapmak için ama 2.GD , Mino oldu.Bu bağış işleri de göz boyama geliyor özellikle ilk albümü falan ama isteyerek de yardım için de yapıyor olabilir. Amaan ne bileyim ben.

Last edited 2 ay önce by Boş yapmayın
ilvos

Göz boyama için de olsa içinden geldiği için de olsa neticede güzel şeyler yaptı, hiç yapmayabilirdi de. Bu yüzden o olaya girmiyorum fakat yg konusunda kesinlikle katılıyorum. Şirketin belki de en çok gelecek vadeden aktif idollerinden biriydi. Üstelik kontrollerde de vücudunda uyuşturucu çıkmamış, yalnızca satın almış vs. Yani geri dönüşü olmayan bir durum da yok gibi ama onca şeye rağmen idollerinden kolay kolay vazgeçmeyen yg’nin hanbin’den direkt vazgeçmesi beni de çok şaşırttı

BRAIN

Burning sun olayları vardı ya o aralar, o yüzden seungri yi olaylardan arka plana atmk içindi ama olmadı

*****

Hiçbir şeyi göz boyamak için yapmıyor bu çocuk yıllardır bağışlar yapıyor birinin yaptığı iyilikler illa gündeme gelmek zorunda değil yg konusuna gelirsek İKON’un en büyük antisi zaten yg kendi pisliklerini örtmek için ortaya bunu attı