Eski JYP stajyeri Kim Eun Seo, Jun Somi ve Sunmi hakkındaki gönderisi için özür diledi

HABER: ‘Eski JYP stajyeri’ Kim Eun Seo özür diledi, “Jun Somi’ye saldırmıyordum.. Yanlış anlaşılma için üzgünüm”

KAYNAK: Star News via Nate

Kim Eun Seo Facebook’ta Jun Somi’nin ‘Gashina’ cover videosuna şöyle yazmış, “İlk defa Sunmi’nin iyi bir şarkıcı olduğunu fark ettim.” Daha sonra o hesabı birkaç arkadaşıyla birlikte kullandığını, o yorumu kendisinin yazmadığını, arkadaşının yazdığını söyledi.

1. [+815, -10] Aynı anda hem Jun Somi’ye hem Sunmi’ye saldırmış

2. [+806, -11] Bu sadece Jun Somi değil, Sunmi’ye karşı bir saldırı değil mi;;

3. [+671, -21] Bahanesi  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ünlü olmak isteyen birine göre sunbaeleri hakkında konuşmaktan hiç çekinmiyor

4. [+68, -2] Bahanesi çok komik ㅋㅋㅋ “Hesabı kullanan tek kişi ben değilim”…

5. [+64, -2] Kendi hesabına başka arkadaşı mı yazmış yani? ㅋㅋㅋㅋ Komedi ㅋㅋㅋㅋㅋ ama Sunmi’nin şarkı söyleyemediği bir gerçek..

6. [+58, -1] Anlamadım.. yani onun hesabını birden fazla kişi kullanıyormuş? Bugünlerde bunu yapan var mı ya?

7. [+53, -0] Facebook hesabını başkalarıyla paylaşan görmedim hiç ㅋㅋ

8. [+39, -2] JYP’nin çöpü, biraz kişilik dersleri almalı

9. [+35, -0] Yanlış bir şey söylememiş, ama hesabı kullanan tek kişi ben değilim demesi saçma

10. [+28, -0] Bahanesi bu mu..??

11. [+23, -0] Açıklamasına inanmak zor, hacklendim dese daha kolay olurdu

12. [+21, -0] Ama evet, Sunmi çok kötü şarkı söylüyor, özellikle ‘Happy Together’ videosunda belliydi

13. [+18, -0] O kadar da büyütülecek bir şey değil;; ayrıca doğru söylememiş mi? Sunmi çok kötü bir şarkıcı

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+205] Bu eski stajyerler hakkında bir şeyler okudukça niye şirketten ayrıldıklarını/atıldıklarını daha iyi anlıyorum

 

Kaynak: Netizenbuzz

Abone Ol
Bildir
guest
4 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
suna

Yalnız onu bunu bırakında kız çok naif laf sokmamış mı? İkisinden birine bile hakaret etmeden ikisinide aynı anda gömmüş. Çok zekice bir yorum. Takdir ettim. Böyle kötülüğü zekice yapan insanlara hayranım. Psikopatça oldu ama zekice kabul edelim.

Billgesue

Valla ya öqbejdbcöwbdjdbföwbdjdbc

A.r.m.y.

Jsjsjsh haklısın valla

Billgesue

Sixteen’de en sevmediğim stajyerdi zaten.