- Katılım
- 12 May 2023
- Mesajlar
- 873
- Tepki
- 3,910
- Puan
- 90
Orijinal başlık: 2023 Top 10 Kız Gruplarının Reklamlar Dışındaki İzlenmeleri
Bir video ne kadar çok reklam verirse, o kadar çok insana şarkıyı tanıtarak gerçek izlenmeleri arttırıyor. Yani reklam vermek kötü bir şey değil. Ama...
( Gerçek izlenmeler / Reklamlarla beraber izlenmeler)
10. NMIXX - Love Me Like This
(24.4M / 60.1M) %40'ı gerçek
9. BABYMONSTER - Dream*
(15.2M / 41.5 M) %37'si gerçek
8. DREAM CATCHER - BONVOYAGE
(27.2M / 27.2M) %100'ü gerçek
7. aespa - Spicy
(30M / 82.5M) %36'sı gerçek
6. IVE - Kitsch
(37.5M / 70.9M) %54'ü gerçek
5. Le Sserafim - Unforgiven
(38.2M / 73M) %52'si gerçek
4. (G)I-DLE - Queencard*
(45.3M / 104M) %38'i gerçek
3. TWICE - Set Me Free
(47.6M / 70.4M) %68'i gerçek
2. TWICE - Moonlight Sunrise
(67.2M / 88.4M) %76'sı gerçek
1. IVE - I AM
(72.8M / 92.9M) %78'i gerçek
1. Şaşırtıcı, reklamlar çok acınası değil mi? Neredeyse izlenmelerinin iki katı...
2. Wow... I-dle'ın nesi var
>Bu çok fazla
3. Ama bu sayılara güvenebilir miyiz?
>Bu Youtube tarafından sunulan bir liste
4.Ama biz hangi izlenmenin neye ait olduğunu nasıl biliyoruz?
>Bildiğim tek şey Dreamcatcher reklam almadı
5. YT bunları milyon izlenmenin üzerine çıktığın gibi sayıyor mu? Bu şekilde mi izlenmeleri ayırıyorlar?
6. Gerçek izlenmeleri reklam izlenmelerinden ayıran siteler yok mu..? Sanırım bu sayılar oralardan geldi
7. Yani reklamlar gerçek izlenmelerinin neredeyse iki üç katı
8. Yani reklamlarla 50m izlenme alabilirsin
9. Çok fazla para harcamış olmalılar
10. IVE baya iyi gidiyor
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
*Gidle'ın ve Baby Monster'ın doğru izlenmeleri benim yazdığım şekilde, yorumlarda okuduğum kadarıyla orijinal postu atan kişi yazım yanlışı yapmış.
Birisi izlenmelerin ne kadar organik (hem reklam hem de stream dışı) olduğunu bulmak için beğenilere bakmamız gerektiğini yazmış. Ben de mantıklı buldum.
2 hafta önce çıkan iki şarkı: Queencard 104m izlenmeye ve 1.5m beğeniye sahipken; Bite Me 27m izlenmeye ve 1.5m beğeniye sahip. Aespa'nın 1 ay önce çıkan Spicy'si ise 80m izlenme ve 1m beğeniye sahip, IVE'ın 2 ay önce çıkan I AM'i 1.4 beğeni ve 94m izlenmeye sahip. Aynı sekilde Le Sserafim'in 1 ay önce çıkan Unforgiven'ı de 1.5m beğeni ve 73m izlenmeye sahip. Bazıları bunu Aespa'nın düşük fan gücüne yorumlamış.
Ama burda da bir sorun ortaya çıkıyo çünkü fanlar yüzlerce youtube hesabı açıyorlar yani stream dışı izlenmelerin ne kadar olduğunu yine bilmek zor ama en azından reklamın etkisini.
Pannchoa yorumlarında Gidle baya tepki toplamış çünkü müzik şovlarında izlenmeler puan olarak geri dönüyor. Gidle bu comebackte sns puanları (yani izlenmelerden gelen puanlar) sayesinde baya ödül almış (ben takip etmedim yabancıların yalancısıyım).
Ay şimdi gördüm bu bilgilerin alındığı site kpop daisuki imiş. Kendi algoritmasını yazmış bu kız bu bilgilere ulaşabilmek için. Her grubun her şarkısı, toplam izlenmeleri bile var. Bir Engene olarak gurur duydum çünkü Enhypen'ın 916m izlenmesinden yalnızca 4m ila 16m arası reklammış. Bu arada başta orijinal yazarın dediği gibi reklam yapmak kötü bir şey değil. Şarkıyı tanıttığı için insanların ilgisini çekip dinlemesini sağlıyor. Sorun bunu rekor kırmak için kullanmakta. Geçtiğimiz senelerde reklam verme fiyatları yüksekmiş. Bu yıl fiyatlar %60 düşmüş. Bu yüzden son aylarda bazı grupların izlenmeleri tavan. Dreamcatcher'ı da tebrik ederim helal olsun ❣
En çok reklam alan gruplar: Aespa, Itzy, Gidle, Ateez, NCT 127, NCT Dream, Nmixx gibi gruplarmış. Soloist olarak Bambam'in izlenmelerinin yarısı reklamlardan geliyormuş. Aşırı ilgimi çekti bu konu nasıl bu zamana kadar keşfetmedim yuh yani. İstatistiklere bayılırım bir de. Yarım saattir oturdum şu kpop daisuki denen siteyi inceliyorum.
Bazılarının toplama oranları şöyle: Aespa, Ateez ve Nmixx'in toplam izlenmelerinin 5'te biri reklam, Itzy'nin 8'de biri, Billlie 3'te biri reklam. Site 2020'den itibaren ki ortalamaların daha doğru olduğunu söylemiş. O yüzden 4. Jen gruplarının sonuçları daha güvenilir. Mesela 2018 de çıkan bir şarkının ne kadar reklam alıp almadığını tahmin etmek daha zor. %88 gibi bir doğruluk oranı çıkarttıklarını vermiş. Sadece kendi algoritmasını değil youtube chartı da kullanıyormuş.
Reklam ücretlerinin %60 düşmesi sebebiyle ileride daha fazla reklam görücez.
Bir Engene olarak iyice sinirlendim çünkü Belift vere vere Hey Tayo ve Billy Poco mvlerine reklam vermiş eğer diğer başlık şarkılarına da reklam yapılsaydı insanlar şarkıyı duyup dinleyebilirdi
Bir video ne kadar çok reklam verirse, o kadar çok insana şarkıyı tanıtarak gerçek izlenmeleri arttırıyor. Yani reklam vermek kötü bir şey değil. Ama...
( Gerçek izlenmeler / Reklamlarla beraber izlenmeler)
10. NMIXX - Love Me Like This
(24.4M / 60.1M) %40'ı gerçek
9. BABYMONSTER - Dream*
(15.2M / 41.5 M) %37'si gerçek
8. DREAM CATCHER - BONVOYAGE
(27.2M / 27.2M) %100'ü gerçek
7. aespa - Spicy
(30M / 82.5M) %36'sı gerçek
6. IVE - Kitsch
(37.5M / 70.9M) %54'ü gerçek
5. Le Sserafim - Unforgiven
(38.2M / 73M) %52'si gerçek
4. (G)I-DLE - Queencard*
(45.3M / 104M) %38'i gerçek
3. TWICE - Set Me Free
(47.6M / 70.4M) %68'i gerçek
2. TWICE - Moonlight Sunrise
(67.2M / 88.4M) %76'sı gerçek
1. IVE - I AM
(72.8M / 92.9M) %78'i gerçek
1. Şaşırtıcı, reklamlar çok acınası değil mi? Neredeyse izlenmelerinin iki katı...
2. Wow... I-dle'ın nesi var
>Bu çok fazla
3. Ama bu sayılara güvenebilir miyiz?
>Bu Youtube tarafından sunulan bir liste
4.Ama biz hangi izlenmenin neye ait olduğunu nasıl biliyoruz?
>Bildiğim tek şey Dreamcatcher reklam almadı
5. YT bunları milyon izlenmenin üzerine çıktığın gibi sayıyor mu? Bu şekilde mi izlenmeleri ayırıyorlar?
6. Gerçek izlenmeleri reklam izlenmelerinden ayıran siteler yok mu..? Sanırım bu sayılar oralardan geldi
7. Yani reklamlar gerçek izlenmelerinin neredeyse iki üç katı
8. Yani reklamlarla 50m izlenme alabilirsin
9. Çok fazla para harcamış olmalılar
10. IVE baya iyi gidiyor
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
*Gidle'ın ve Baby Monster'ın doğru izlenmeleri benim yazdığım şekilde, yorumlarda okuduğum kadarıyla orijinal postu atan kişi yazım yanlışı yapmış.
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:
Birisi izlenmelerin ne kadar organik (hem reklam hem de stream dışı) olduğunu bulmak için beğenilere bakmamız gerektiğini yazmış. Ben de mantıklı buldum.
2 hafta önce çıkan iki şarkı: Queencard 104m izlenmeye ve 1.5m beğeniye sahipken; Bite Me 27m izlenmeye ve 1.5m beğeniye sahip. Aespa'nın 1 ay önce çıkan Spicy'si ise 80m izlenme ve 1m beğeniye sahip, IVE'ın 2 ay önce çıkan I AM'i 1.4 beğeni ve 94m izlenmeye sahip. Aynı sekilde Le Sserafim'in 1 ay önce çıkan Unforgiven'ı de 1.5m beğeni ve 73m izlenmeye sahip. Bazıları bunu Aespa'nın düşük fan gücüne yorumlamış.
Ama burda da bir sorun ortaya çıkıyo çünkü fanlar yüzlerce youtube hesabı açıyorlar yani stream dışı izlenmelerin ne kadar olduğunu yine bilmek zor ama en azından reklamın etkisini.
Pannchoa yorumlarında Gidle baya tepki toplamış çünkü müzik şovlarında izlenmeler puan olarak geri dönüyor. Gidle bu comebackte sns puanları (yani izlenmelerden gelen puanlar) sayesinde baya ödül almış (ben takip etmedim yabancıların yalancısıyım).
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:
Ay şimdi gördüm bu bilgilerin alındığı site kpop daisuki imiş. Kendi algoritmasını yazmış bu kız bu bilgilere ulaşabilmek için. Her grubun her şarkısı, toplam izlenmeleri bile var. Bir Engene olarak gurur duydum çünkü Enhypen'ın 916m izlenmesinden yalnızca 4m ila 16m arası reklammış. Bu arada başta orijinal yazarın dediği gibi reklam yapmak kötü bir şey değil. Şarkıyı tanıttığı için insanların ilgisini çekip dinlemesini sağlıyor. Sorun bunu rekor kırmak için kullanmakta. Geçtiğimiz senelerde reklam verme fiyatları yüksekmiş. Bu yıl fiyatlar %60 düşmüş. Bu yüzden son aylarda bazı grupların izlenmeleri tavan. Dreamcatcher'ı da tebrik ederim helal olsun ❣
En çok reklam alan gruplar: Aespa, Itzy, Gidle, Ateez, NCT 127, NCT Dream, Nmixx gibi gruplarmış. Soloist olarak Bambam'in izlenmelerinin yarısı reklamlardan geliyormuş. Aşırı ilgimi çekti bu konu nasıl bu zamana kadar keşfetmedim yuh yani. İstatistiklere bayılırım bir de. Yarım saattir oturdum şu kpop daisuki denen siteyi inceliyorum.
Bazılarının toplama oranları şöyle: Aespa, Ateez ve Nmixx'in toplam izlenmelerinin 5'te biri reklam, Itzy'nin 8'de biri, Billlie 3'te biri reklam. Site 2020'den itibaren ki ortalamaların daha doğru olduğunu söylemiş. O yüzden 4. Jen gruplarının sonuçları daha güvenilir. Mesela 2018 de çıkan bir şarkının ne kadar reklam alıp almadığını tahmin etmek daha zor. %88 gibi bir doğruluk oranı çıkarttıklarını vermiş. Sadece kendi algoritmasını değil youtube chartı da kullanıyormuş.
Reklam ücretlerinin %60 düşmesi sebebiyle ileride daha fazla reklam görücez.
Bir Engene olarak iyice sinirlendim çünkü Belift vere vere Hey Tayo ve Billy Poco mvlerine reklam vermiş eğer diğer başlık şarkılarına da reklam yapılsaydı insanlar şarkıyı duyup dinleyebilirdi
Son düzenleme: