Benzer Yazılar

G-IDLE Soojin ‘Music Bank’ dışında poz verdi

G-IDLE Soojin 'Music Bank' dışında poz verdi

HABER: (G)I-DLE Soojin, tombikliğini kaybetti

KAYNAK: Newsen via Nate

1. [+213, -11] ‘Run Hani’deki kalın dudaklı karaktere benziyor..

2. [+172, -14] Gerçekten çir…

3. [+172, -10] Şey..

4. [+19, -2] İdol mü? KBS’in dışında oppasını bekleyerek sabahlayan bir hayrana benziyor..

5. [+18, -2] Peki bu kız çok mu yetenekli yoksa çok zengin bir aileden mi geliyor?

6. [+14, -4] JooE-ya, sana çirkin dediğim için özür dilerim……..

7. [+13, -2] Gerçekten idol mü?

8. [+10, -3] Ben de kız grubu üyesi olabilirim galiba

9. [+10, -1] Bu çirkin kim

10. [+8, -5] Bu kızı gruba niye seçtiler acaba

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+300] Bütün hafta yaşanan olaylardan sonra hala kız idollere ‘çirkin’ diye nefret yorumu yaptıklarına inanamıyorum

 

Kaynak: Netizenbuzz

10 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Yıkık Doktor

Daha düne kadar kadın haklarından bahsedip, yargı dağıtan netizenler bugün bir kadına çirkin diyor .Şaşırdık mı ? Bunların tek dertleri birilerine sallamak kadın hakkı , masumlar felan umurlarında değil

Blink

Aynen öyle. Bence bunlar millet olarak streslerini yorum yaparak atıyorlar. Yoksa A kişisine ya da B kişisine ne olduğu önemli değil.

Pelin

Neverland varsa söylüyorum bu haberleri hiçççç kafanıza takmayın demekki kızlar başarıya bir adım daha yaklaşıyorlar ki böyle nefret kıskanç yorumları görüyoruz.Tüm kız geuplarına yaptıkları şey bu korelilerin.Başarıya ulaştıklarında o kızlar en çirkini en kötüsü oluyor.Tüm kız gruplarınkn arkasındayım 🙂

Jenchulichaeng

Üfff bıktım bu netizenlerin dış görünüş takıntılarından.

SURMEW-BTS

Neresi için kız gayette güzel, kaldı ki insanları dış görünüşleri ile yargılamak ve hakaret etmek yanlış, ayrıca o kadar yaşanan taciz ve tecavüz olaylarından sonra bi kadına böyle davranılması çok yanlış.

Öl de ölelim Jessica reis

Bir şey diyim mi? Bu kız gerçekten güzel değil. Bence yüzü hiç güzel değil yani ama inanılmaz çekici biri. Albenisi var resmen. Beğenmiyorsun ama kendini bakmaktan alıkoyamıyorsun. İşte idollerde olması gereken bu bence. Çok güzel olsan bile insanlar seni itici bulabilir ama bu kızda insanı kendine çeken bir şey var.

Yıkık Doktor

Kesinlikle öyle .Hatta çogusu gerçek hayatta hiçbirşey başaramamış ve başkalarının başarılarını çekemeyenlerden oluşuyor. Korenin yarısindan fazlası idol olmak istiyor olamayanlarda idollere sallıyor işte.Bizden de bazilari bunlara ozenip bunlar gibi yorum yazmaya çalışıyor üzülüyorum

Ezgi

Çok boş konuşuyorlar o kadar olaya rağmen çirkin demek nedir ya?! Söyleyecek birşey yok gerçekten

ARMYLİNKLAND

Sadece yorgun… Ayrıca siz her fotoda güzel mi çıkıyorsunuz?!
 

xo

Peki güzel yahut zengin olanlar (yere göğe sığdıramadıklarınız)yetenekli ve kişilikli mi? Susun da şarkılarını dinleyin. Piyasa yeterince barbi bebek gördü, her insan kendine göre güzeldir. Güzel ve zengin olanlara iltifat, çirkin(e) (bulduklarınıza) hakaret öyle mi? Siz kaliteli gruplarınıza ve kaliteli yabancı hayranlara dua edin, yoksa sektörünüzden bir b*k olmadığını hepimiz biliyoruz.

Yeni Yazılar