Goo Hara'nın eski sevgilisi Dispatch'e mail attığını kabul etti

HABER: Goo Hara’nın eski sevgilisi Goo Hara’nın Dispatch röportajına yanıt verdi… “Öyle bir mail attığım doğru, fakat ona şiddet uygulamadım”

KAYNAK: Segye Ilbo via Nate

1. [+363, -35] “Hayal kırıklığına uğratmayacağım”? seni acınası p*ç, bir daha sakın mağdur rolü yapma

2. [+328, -23] Attığı mail gerçekten acınasıydı ㅋㅋㅋ

3. [+249, -22] Ah, acıyorum bu adama… niye onun yerine utanıyorum ki

4. [+56, -1] “Bunun yanlış olduğunu fark ettim bu yüzden polisi arayıp kız arkadaşımın bana şiddet uyguladığını söyledim, Goo Hara’nın ismini vermedim” Yani ismini vermenin yanlış olduğunu bildiğin halde Dispatch’e iki tane mail attın, biri 1:26 ve 4:20 saatlerinde?? Yazdığı şey daha da acınası, “Geç kalırsanız başkasına yollayacağım, hayal kırıklığına uğratmayacağım” ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ seni acınası aptal

5. [+39, -0] Bence ünlüler için başka ünlülerle sevgili olmak en rahatı

6. [+37, -4] İşte bu yüzden aynı statüden insanlar birbirleriyle ilişki yaşamalıdır denir. Goo Hara sıradan bir adamla sevgili oldu ve adam onu para kazanmak için kullanıyor.

7. [+17, -4] O maili okuduktan sonra adama olan güvenip kayboldu, Goo Hara’nın doğruyu söylediğine inanıyorum

8. [+15, -1] Bu ikisi için de utanç verici.. ikisi de bu olayın ilerde getireceklerini düşünmüyor, halkın gözü önünde dibe vuruyor olmaları umurlarında değil

KAYNAK: Naver

1. [+340, -23] Hastanesi oldukça korumacı davranıyor…;;; bir tırmıktan ötürü dışarı çıkmasına izin vermiyorlar. Dispatch ona geç cevap verdiği için polisle yetinmek zorunda kaldığı çok açık. “Hayal kırıklığına uğratmayacağım” yazacak cesareti kendinde bulması beni şok etti;;

2. [+181, -12] “A-ssi hastanenin karşı çıkmasına rağmen polis soruşturmaları için Seul’a geçme izni aldı” ???? Hastane niye gitmesine izin vermiyor? ㅋㅋ Bacağı mı kırılmış? Bu medya oyunu değil mi ya?

3. [+165, -25] Gecenin bir saati sarhoşken, izin almadan eski sevgilisinin evine girmiş, odasına kadar girmiş. Ne kadar korkutucu bir düşünün;; kadınlar için de erkekler için de korkutucu bu, lütfen saygılı olabilir miyiz birbirimize?

4. [+138, -28] Hayatımda hiç normal bir erkek kuaföre rastlamadım. Hepsi sorunlu, aldatıyorlar falan…

5. [+38, -1] O maili attığını itiraf etmesiyle birlikte işi bitti. Goo Hara’nın ünlü olmasını ona karşı kullanmaya çalıştı. Gerçekten Goo Hara tarafından şiddete maruz kalsaydı polise şikayet etmekten fazlasını yapmazdı.

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+120] “O maili attığını itiraf etmesiyle birlikte işi bitti. Goo Hara’nın ünlü olmasını ona karşı kullanmaya çalıştı. Gerçekten Goo Hara tarafından şiddete maruz kalsaydı polise şikayet etmekten fazlasını yapmazdı.”

Maili yazdığını itiraf ettiği anda bitmiş oldu. Niyeti kötü, bu bile Hara’ya karşı bir psikolojik şiddet olabilir.

 

Kaynak: Netizenbuzz

Abone Ol
Bildir
guest
5 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Surmew-BTS

Goo Hara haklı, bu adam gecenin bi akti sarhoş evine girmiş ve kadına şiddet uygulamış, kadın kendini savunmak için karşı tarafı durdurmaya çalışabilir ve şiddette uygulayabilir, nefsi müdafaa bu. adam ilk dispatch ı arayarak ne kadar kötü niyetli olduğunuda gösterdi zaten en başta hatalıydı ve ilk başlatanda o.

Deniz

Off ne kadar çok şey söylendi her söylenende değiştirildi önce hara saldırdı adam kendini korudu dediler sonra adam sarhoştu uyurken haraya saldırdı dediler sonra adam ayıktı eşyalarını almaya gitti kavga çıktı dediler önce iç kanama var dediler sonra sadece morluklar dediler önce görgü tanıkları var dediler sonra kamera kayıdı ya da görgü tanığı yok dediler keşke medya ve netizenler bir şeyler ortaya atmayı bıraksada polisler işlerini yapsa çünkü okuduğum hiçbir makalede resmi polis açıklaması yok hep onun bunun lafıyla haber yapılıyor adamlar soruşturmayı yapamadı ki açıklasınlar olanı biteni

summernight

Aslında adam çok kötü bir şey yapmamış mail atarak bunu bilmeyen çok kişi var Content Y (Hara’nın ajansı) sıradan bir ajans değil arkalarında pis işler yapan adamlar var bir nevi kore mafyası bu adamlar polise hatta medyaya bile karışabilir peki ben bunu nereden biliyorum çok eskiden takip ettiğim aktörlerden birinin bu adamlarla bağlantısı var hatta düğünlerine gitti diye haberler çıkıp halktan azar yemişti yani buradaki adam can güvenliğinden korktuğu için olayı ortalığa döküyormuş gibi geliyor onun dışında aralarında ne olduğu ile ilgili yorum yapmayacağım iki tarafında suçlu olduğunu düşünüyorum Hara’nın öfke kontrol problemi var eski olaylarını açamayacağım şimdi adamda kendi… Read more »

Almina

Abartmayın ya ne can güvenliği Hara sevgilisiyle tartıştı diye adamlar elini kana mı bulayacak Hara çok aktif değil şirket için su gibi para kazanan biri de değil nerdeyse anlaşması bitcek.. Harayı da şirket dövdü deyinde tam olsun. tırmık yemeden önce bilmiyo muydu sanki hangi şirkette olduğunu gece yarısı eşya mı almaya gidilir . polise bildirdikten sonra zaten düşer medyaya özel olarak aramasına gerek yok kızın evine geliyo zaten polis illaki öğrenir herkes. o kadar korksa polisi aramazdı.. tırmıktan başka hasarı yok serum yıyıo hastaneye yatıyo abartıya bak… sarhoşken bi hata yaptı işin içinden çıkabilmek için medyayı kullanmaya calıştı ama faka… Read more »

Chimchim

iyide zaten birlikte yaşıyorlarmış eşya alma meselesinin gece olmasında bir problem göremiyorum ayrıca sarhoş olduğu doğru değilmiş ben kavga ettiklerini ce ikisininde birbirine saldırdığını düşünüyorum yukarıdaki arkadaş mayfa konusunda söylediklerinde haklı olabilir eğlence endüstirisinin büyük çoğunluğu onların elinde ve resmi makamlara da elleri uzanıyor bunun haranın şirkete para akıtıp akıtmamasıyla ilgisi yok bu işler daha farklı işliyor onlarda koreli bir arkadaşımdan dinlemiştim vakti zamanında ama olay bu kadar göz önündeyken bir şey yapacaklarını sanmam bende keşke yaşanmamış olsaydı diyebileceğimiz bir olay yalnız korede ne kadar çok sevgili şiddeti var