Benzer Yazılar

[INSTIZ] Bazı Koreli erkeklerin “Seungri’ye üzülüyorum” dediği röportaj tepki çekti

[INSTIZ] Bazı Koreli erkeklerin "Seungri'ye üzülüyorum" dediği röportaj tepki çekti

Bir şey mi söylediler? Yoksa ağızlarından gaz mı çıkardılar?

-İnsanların ‘yasadışı ve gizlice çekilmiş’ videoları p*rn* olarak kabul etmesi şok edici..

-Bunlar gerçek mi..?

-Suratlarını bile gösterdiler.. nasıl yaşayacaklar şimdi..

-Umarım sonraki hayatınızda kadın olarak doğarsınız ㅠㅠ

-Osuruklar bunu duysa utanır

-İnsanları görüyorum ama insanlık yok. Gerçekten çok üzücü..

-P*rn* değil yasadışı video bu.. bunu anlayan tek kişi ben değilim herhalde? Yasadışı videoları p*rn* olarak kabul etmelerine inanamıyorum..

-Anlayabiliyorsun öyle mi?? Kadının onayı olmadan gizlice çekilmesine ve suç olmasına rağmen??

-Lütfen videolara İngilizce altyazı koymasınlar.. utanç verici bu..

-Ülkeyi utandırıyorlar

-Sıradan p*rn* değil bu

-Koreli mi bu adamlar..??

-Karşı tarafın izni olmadan gizlice video çekmek, izlemek ve yaymak = suç. Bunu anlayamayan o kadar çok kişi var ki. Sizin için arkadaşlarınızla paylaştığınız videolar olabilir, ama mağdurlar için.. hayatlarının geri kalanında onları takip edecek bir travma.

-Bu adamların varlığı hayatımı kötü etkiliyor

-Nasıl bu kadar saçmalayabildiler?

 

Kaynak :Pannative

40 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
VIP

Şaşıran var mı gerçekten bu düşüncelere? 5 yaşında çocuk değilseniz Korelilerin gizli çekilmiş seks görüntüleri,kadınların özel bölgelerine zom yapılmış fancamleri izlemeye bayıldığını zaten bilirsiniz. Bir iki kez Youtubeda Korelilerin yabancı kliplere falan çektiği reaction videolarına denk geldim aşırı yapmacıklar çok masummuş ve hiç böyle şeyler bilmezmiş gibi davranıyorlar ki bu büyük bir YALAN. Açın izleyin mesela Nickinin Anaconda klibine gelen tepkileri. İzledikten sonra diyeceksiniz ki siz değil misiniz ulan idollerin cinsel tercihlerini önemsemeden saçma sapan oyunlar oynatarak öpüştüren,birbirlerine dokunduran ve bunlardan zevk alan kişiler. Çok sahte bir dünya,kukla gibi oynatılan kişiler ve para uğruna malmış gibi leş kargalarının önüne sunulan… Read more »

Raven

anlamıyosun galiba adının vip olmasından da belli zaten oppamı savuncam diye hallere girmişsin. KADINLARI TEHTİD EDİP BAYILTIP TECAVVÜZ ETTİLER AKLIN ALIYO MU? SIRADAN PORNO DEĞİL HER İKİ TARAF DA İSTEKLİ DEĞİLDİ?!?!? istekli olanları da gizli olarak çekip yaymak bir SUÇTUR! bunları geçtim seungri oppanın yediği tek b.k bu da değil. ”çocuk değilseniz Korelilerin gizli çekilmiş seks görüntüleri ” ve bunu çok rahat söyledin bu illegal bir şey? kendine gel o pisliğin savunulacak yanı yok

VIP

Okuduğunu anlama özrün mü var kardeşim? Ben nerede Seungri’yi savunmuşum yorumumda? İnsanı çileden çıkartmayın git diğer yorumlarımı oku bakalım hangisinde savunmuşum onu ki şimdi savunacağım. Yapılan röportajdaki konuşan erkekler için söyledim şaşıran var mı bu düşüncelere diye ve sektörün saçmalığından Korelilerinde bunlara göz yummasından çünkü normal geldiğinden bahsettim yazdıklarımı bir daha oku bir anla sonra gel konuş

Raven

kadınları istekleri dışında bayıltıp tecavvüz edip gizlice videoya çekip izinleri olmadan paylaşmak mı ‘normal’ bir şey? porn izleyip abaza olmakla bunun arasında çok fark var

VIP

Allahım sabır ver. Ben normal mi dedim? Koreli erkekler bunu normal görüyor o yüzden böyle rahat konuşuyorlar videoda görüldüğü gibi diyorum ki saçma olanda bu diyorum dışarıya masum,sevecen gözüküyorlar ama değiller diyorum erkek formlarında kadın idollerle ilgili dönen muhabbetler bile onlara normal geliyor çünkü mal gözü ile bakıyorlar. Benim dediğimi anlayacak biri ile muhatap olmak istiyorum valla yorma beni kendi kendine uydurup yorum yapma

Raven

anladım,pardon ama yine de tüm koreli erkekleri bunun içine koymamalısın -bence çünkü koreli olmayıp böyle olanlar da var olup böyle olmayan da.. çoğu koreli erkek diyip geçsen__? (alakasız deme rahatsız olduğum bi durum

VIP

Tamam kardeşim dediğin olsun bazı Koreli erkekler bunu normal buluyor

SURMEW-BTS

Pardon, iyi Misiniz?! VIP nickli kişi zaten bu olan kötü şeyleri savunmuyor ve bu videodaki erkekleri de savunmuyor, sadece şaşırmamız gerektiğini, Koreli erkeklerin olaya böyle baktığını söylüyor ve yorumun da da o sapık erkeklere karşı sinirli olduğu belli. Ayrıca Seungri yi de savunmuyor ve yaptıklarına karşı.

VIP

Ya seni ve aşağıda yorum yapan arkadaşı yerim yerim <3 Teşekkür ediyorum okuduğunuzu anlayıp yorum yaptığınız için <3

SURMEW-BTS

Rica ederim 😊 <3

SURMEW-BTS

Şaşırmamamız *

Raven

lol- hatamı kabul edip pardon dedim daha ne uzatıyosunuz?

SURMEW-BTS

Yorum yapana kadar pardon dediğiniz mesajı görmedik.

Raven

tek derdimiz bu olsn insallh

Bende kalsın

Okuduğunu anlama önemli bir sey …. Yazısında bunu savunduğu tek bir kelime bile yok. Seungri’yi savunmamiş koredekilerin durumunu değerlendirmiş sadece … Cidden yorumunu okurken şaka olmasinı diledim.. Ayrıca üslubun çok kötü… Yazdığını tekrar okumalısın umarim bu sefer anlarsın . Ayrica bu durumda viplerin ne kadar üzüldüğünü tahmin edemezsin çoğu Türk vip desteklemiyor artik yinede onlar icin zor bir durum sevdikleri kişinin böyle olması. Tabi yazdığın bu yorumdan bunu anlayacağını düsünmuyorum

VIP

Yukarıdaki arkadaşa yazdığım gibi sizin ikinizi yerim 😀 <3 Teşekkür ederim sana da okuduğunuzu anlayıp yorum yaptığınız için <3

Raven

yanlıs okumus olabilirim, hatamı düzelttim ona hakaret etmedim sana noluyo? lol

KINGBANG

Yalnız sırf saldirmak için yorum yaptığin o kadar belli ki. Yalnizca VIP yazısını görüp sadece saydırmıssın jdjdjdjjdjd Ve VIP adlı arkadas dogru söylüyor Korede normal karşilanan bi durum erkekler arasinda gizli çekilmiş seks videoları masumu oynuyolar ama gayette pis bi milletler genel olarak

VIP

Her BIGBANG fanının bu olanlara rağmen Seungri’yi savunacağını düşündü herhalde yada gizli çekilen görüntüleri normal bulduğumu falan ondan böyle bir yorum yaptığını düşünüyorum arkadaşın ama olsun önemli olan anladı demek istediklerimi

KINGBANG

Seni hatırlıyorum.Bir kac haberde konuşkustuk ve savunmamamiz gerektiğini söylemistik. Sadece olay sonuçlanana kadar beklememiz gerektiğini. Hatta son haberlerde tamamen sildiğimizi söylemiştik. Fakat diğer fandomların gözünde hepimiz körüne körune savunan olarak gözüküyoruz nasil bakıyorlarsa.

KINGBANG

Seni hatırliyordum. Bir cok haberde savunmamız gerektiğini , sadece susup beklememiz gerektigini.konuşmuştuk. Hatta son 5 6 haberdir tamamen bırakmıstık. Çogu VIP bizim gibi düsünmesine rağmen ve artık Seungriyi bırakmasına rağmen hala onların gözunde körü körüne savunan fanlarız nasil bakıyorlarsa bize

Raven

diğer verdiğim cevapları okudun mu? yanlış okudum sonra da hatamı düzeltip pardon dedim? niye tanımadığım birine durduk yere saldırayım 2 kişi hariç anti olduğum ünlü bile yok benim

KINGBANG

Diğer mesajların sayfayı yenileyince çıktı .

Büşra

VIP adlı arkadaşın dediklerine %100 katılıyorum. Koreli erkeklerin çoğu bu tarz videoları çekmeyi, izlemeyi ve paylaşmayı seviyor.

💀

“-Ülkeyi utandırıyorlar.” daha düne kadar bizim ülkeye tecavüzcü damgası yapıştırmaya çalışanlar şimdi tecavüz videolarını haklı bulup bunu p*rno ile eş değer tutması da gerçekten pek ironi oldu. Ne oldum değil ne olacağım diyeceksin kısacası.

KPOP

Güney Kore de kadınlar seslerini duyurmaya çalışıyorlar ama aşırı tutucu, baskıcı ve ataerkil bi toplum oldukları için seslerini duyuramıyorlar. taciz, tecavüz, gizli kamera olayları çok yaşanıyor maalesef ama çözüme ulaşamıyor ve caydırıcı, emsal teşkil edici ağır bi cezada verilemiyor. ayrıca erkektir porno izler kafası var. ama bu soru bu kişilere yöneltiği zaman bence gizli çekim ve kadının rızasının olmadığı söylenmemiştir.

suna

Sadece Koreliler mi? Hiç sanmıyorum. Bir çok porno sitesinde gizli kamera çekimleri en yüksek izlenimler alanlarken bu insanlara bunun suç olduğunu anlatmak neredeyse imkansız. Hepsi uçkurunun peşinde. Aman o iyi olsunda videolar kaliteli olsunda nasıl geldiğinin bir önemi yok mantığındalar. Bu kadar uzağa gitmek yok en basitinden ben lisede bile kuz arkadaşlarıyla olan ilişkilerini gizlice video kaydeden sonra arkadaşlarıyla izleten bir çok erkek gördüm. Şimdi sen bunlara nasıl anlatırsın ki bu olayın suç olduğunu?

Jenchulichaeng

Yok artık inanmıyorum hala nasıl böyle konuşabiliyorlar gerçekten pes bunu söyleyenlerin Seungri’nin yaptıklarını yapma potansiyelleri de vardır.

Raven

Ya porno izlemenize bir şey diyen yok bundan bizene? Bu videoların sıradan porno olmadıklarını herkes biliyor savunalacak bir tarafı yok! porno bir yana polis ile yasadışı işbirliği yapmak da bir suçtur, vergi kaçırmak da. savunucam diye saçmalamayın lütfen savunulacak bir tarafı yok şu pisliklerin, benim için bu şerefsizleri savunan erkekler onlardan farklı değiller

lol

ulan kuş beyinliler mesele porn izlemek değil alakası bile yok izlemek istiyorsan bile isteye kaydetmiş kişilerin videolarını izle onlar porno birinin haberi olmadan onu çekmek suç bunu bu insanların suratına suratına bağırarak söylemek istiyorum bu kadar da olmaz ama ya

SURMEW-BTS

Bu röportaj da ki kişilere sanırım, sohbet grubunda paylaşılanların sıradan bi porno olduğu belirtilmemiş, ne dediklerinin farkında değiller. Ama maalesef erkekler kendi aralarında sapıkça çok muhabbet yapıyor ve paylaşım yapıyorlar iğrenç bir şey. Tabiki de kendi isteğiyle porno çekip bunu kendi isteğiyle paylaşan porno sektöründe çalışan kişilerin videolarını paylaşsınlar bundan bize ne.ama gizlice kadının isteği olmadan çekim yapmak suç ve ahlaksızlık ve bunu da paylaşmak yayınlamak ekstra suç ve korkunç bir şey. Daha önce Güney Kore deki şu gizli kamera olayları ile ilgili haber okumuştum maalesef Koreliler gizlice sevgililerini ya da eşlerini görüntüye alıyor ve kadınlar ayrılmak isteyince bu görüntüleri… Read more »

SURMEW-BTS

Sıradan porno Olmadığı *, gizlice kadınların isteği olmadan çekildiği, istediği olmadan paylaşıldığı *

SURMEW-BTS

Yazımda genelleme yapmak istemedim, yanlış anlaşılmasın “bazı sapık Koreli erkekler+” kaldı ki dünyanın heryerinde maalesef bu sanıklardan var.teknoloji arttıkça bunlar da artıyor maalesef. Kadın idollerin fan buluşmalarına gözlüklerinw küçük kamera takıp gidenler var. Sarılma etkinliklerinde kalın şişme uzun mont giyinmelerine kızan erkek fanlar var maalesef

KINGBANG

Kardeş biliyorum çok alakasız ama demem lazim. Neredeyse senin bütün yorumlarını okuyorum. Abi bi insan bi tane bile mi nefret yorumu yazmaz. Sinirli olsan bilr bunu hep sakin sözcüklerle ifade ediyorsun. Dünyayı sen yönet lütfen nfjdjdjjd Gercek hayatta senin gibi bi dostum olsun isterdim . Yeni idolümsun artık sen benim jdhdhdhhd

SURMEW-BTS

Estağfurullah 😂 teşekkür ederim, utandım şimdi ama yazarken ne yazdığıma cidden ekstra dikkat etmeye çalışıyorum, anlatmak istediğimi düzgün anlatmaya dikkat ediyorum, insanları istemeden de olsa sinirlendirmemeye, üzmemeye, kırmamaya dikkat ediyorum ve özellikle kazarada olsa fanwar çıkarmamaya çalışıyorum. Ve ben günlük hayatımda konuşurken kendimi düzgün ifade edemem bari yazarken düzgün ifade edeyim diye düşünüyorum. Öyle yani işte…..

KINGBANG

Keşke ben dahil herkes senin gibi olabilse. Bazen çok düsünüyorum ne gerek var diye bu kadar kötu söze hakarete diye özellikle bizi hiç tanimayan insanlar için. Sefasıni onlar cefasını burada biz çekiyoruz. O kadar kötü yorumun içinde senin yorumunu okuyunca çogu zaman sakinleşiyorum. Güzel kalbinden dolayı tebrik ederim umarim hep böyle devam eder . Ilk fanınım jdjdvdhdbdb

SURMEW-BTS

😂 rica ederim lütfen, utandırıyorsunuz beni. Ben de nefret söylemleri ya da yanlış anlaşılma kaynaklı verilen tepkileri ya da sert cevapları görünce çoğu zaman aman diyorum boş veriyorum ama bazen de dayanamayıp cevap verme gereği hissediyorum, eskiden hep cevap verirdim ama kafaya takmamak görmezden gelmek lazım çünkü bitmiyorlar, biri gidiyor diğeri geriyor ama işte bazen cevap vermeden olmuyor gene de siz iç huzurunuz için çok takılmamaya çalışın çünkü bitmiyorlar…… 😉 iyi geceler benden bugünlük bu kadar maalesef, kendinize iyi bakın.

KINGBANG

İyi geceler 😂

..

Bunlar da nasil bir tür anlamadim gitti. Bir idolun sevgili haberlerini duysalar kiyameti kopariyorlar; karsisindakinin rizasi olmadan cekilip arkadas ortaminda seyredilen videolara normal. Her erkek porno izlemek istermis. Fazla soju mudur ne zikkimsa artik onu surekli icmekten domuz yemekten demek boyle bi kafaya ulasmislar🤔🤔🤔🤔 ilginç..

xo

Seungri ve diğerleri sizi de halletsin ne diyelim..

Yeni Yazılar