Benzer Yazılar

[INSTIZ] Lay, SM’in stajyerleri dış görünüşe göre nasıl sıraladığını anlattı

f9f3f8fcd360b71b23677f3de7e8646a

SM stajyerlerinin görsellerini numaralandırıp sıralarmış, EXO Lay stajyerlik günlerinde ‘C’ sıralamasına konulduğunu açıkladı 

Çinli P101 şovunda stajyerlik günlerinden bahsetti ve şöyle söyledi, “Şirket stajyerlerin görsellerini değerlendirip bizi ona göre sıralıyordu, ben C sırasındaydım. D sırasında 2 kişi vardı, yani tüm stajyerler arasında ben sondan dördüncüydüm. Bu yüzden daha da çok sıkı çalıştım. Bu sayede kendime dönüp bakabildim”

1. Vay be, gerçekten insanların özgüvenlerini mahvediyorlar

2. Yeteneğe göre değil görselliğe göre mi sıralıyorlar..?

3. Ünlüler bir şirket için sadece ürün, böyle bir şey olması normal ㅠㅠ… daha yakışıklı biri şirkete daha çok para getirir

4. Ne yapmaya çalıştıklarını anlıyorum ama çok kötü

5. Vay be.. bu biraz şey.. ㅠㅠ

6. SM “biz o stajyerlere eğitim vererek onların yeteneğini geliştiririz” diye düşünüp görselliğe daha çok önem veriyor olmalı, ama yine de bu çok abartı ㅠㅠ

7. Lay nasıl sondan dördüncü?… çok yakışıklı…

8. Vay be.. ben olsam özgüven falan kalmazdı.. aşırı olmuş..

9. Stajyerlere bun söylemeleri de çok abartı, normalde şirketler bunları stajyerlere açıklamaz

10. İnsanları bu şekilde sıralamaları çok saçma, ayrıca Lay nasıl sondan dördüncüydü ya..?

 

Kaynak: Pannchoa

7 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
yazzoo

Yani Lay’i takip etmesek inanacaktım o sıralama gorselliğe göre değil yeteneğe göre C aldığını söyledi Lay Çin televizyonunda hatta kızlarda vardı çok utandım dedi ama o gün C almasaydım asla şu anki gibi dans ediyor olamazdım dedi bence doğru çeviriler yapsınlar 🙂 Sm gorselliğe bakıyor bu bir gerçek ama yeteneğinde olmazsa gorsellik bir işe yaramıyor Go Ara’da Sm stajeriydi gorselliği mükemmel ama bir grupta yer almadı yeteneği olsaydı Sm kesinlikle bir gruba koyardı

kübra

Abuk subuk insanlar gelip bir şeyler söylemeden önce söyleyeyim SM stajyerleri görsellik, dans yeteneği, vokal yeteneği, eğlence şovu yeteneği gibi bir sürü değişik alanlarda sıralıyor ve her sıralamayı da stajyerlerin yüzüne söylüyorlar. Bu yüzden zaten çok büyük bir rekabet var stajyerler arasında. EXO için 100 küsür stajyerle başlayıp eleme yaparak 12 kişiye düşürmüşler. Lay o şovda bu stajyerlik dönemiyle ilgili bayağı şeyler anlatmıştı korkunç cidden

küby

Oha Lay’i C seviyesine koyan hayat bize neler yapmaz…

..

Bu netizenler çok mu üzülmüş şimdi stajyerlere vah vah.. ulan kendileri çirkin çirkin deyip alay ediyor , şirket yapınca olay oluyor. Yixing görselden de bahsetti ama ayrıca yetenek ile de derecelendiriliyorlar. SM görsele bakarak seçiyor içlerinden yetenekli olanları ayırıyor ve çıkış yaptırıyor zaten.

lay

Lay? C? Seviyesinde? Ne?

hgs

Sm in visual olarak neden lider olduğu anlaşıldı ..takıklar bu konuya

dontcryhajima

Evet red velvet dan anlaşılıyor tipe daha çok önem verdikleri 😂😂

Yeni Yazılar