[INSTIZ] Şu anda en büyük fandoma sahip 4 idol grubu

BTS

[INSTIZ] Şu anda en büyük fandoma sahip 4 idol grubu

EXO

[INSTIZ] Şu anda en büyük fandoma sahip 4 idol grubu

Twice

[INSTIZ] Şu anda en büyük fandoma sahip 4 idol grubu

NCT

2018’den 2019’a kadar sattıkları albüm sayısı (Wanna One artık grup olarak promosyon yapmadığı için dahil edilmedi)

1. BTS: 5,190,000
2. EXO: 2,680,000
3. Twice: 1,490,000
4. NCT: 1,120,000

-Bu gruplar gerçekten de inanılmaz..ㅠㅠ

-Geçen sene satılan 20 milyon pop albümünün 5 milyonu BTS’e ait..<3

-Twice gerçekten efsanevi bir kız grubu

-NCT.. bu nine sizi çok seviyor <3

-Arkadaşlarıma BTS’in 500 bin satmasıyla ilgili böbürlenirdim, şimdi bir yılda 5 milyondan fazla sattılar..ㅠㅠㅠㅠ

-NCT gelecekte daha da başarılı olacak~~~

-BTS’in müziğini seven biri olarak onlarla gurur duydum, iyi şanslar dilerim hepsine

-Kaç tane dönüş yaptılar?
-BTS ve EXO 2 dönüş yaptı, Twice 3, NCT 4

-EXO sadece iki ay promosyon yapmasına rağmen listede yerini buldu.. gerçekten EXO en iyisi <3

-Twice askere gitmeyen bir erkek grubu gibi

-Twice ile gurur duyuyorum!

-EXO’nun sadece iki ay promosyon yapması çok kötüydü..ㅠㅠ SM lütfen bu yıl daha çok dönüş yaptır onlara ㅠㅠ

-NCT’yi koruyun!

-Sırf promosyonlar bitti diye Wanna One’ın dahil edilmemesi üzdü beni..

 

Kaynak: Pannative

57 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
serendipity~

yaa ergen misiniz nesiniz ya grupların hepsini tebrik edin adam gibi yorum yazın yada hiç yorum yazmayın kendi.. grubunuzu överken diğer gruba laf atıyorsunuz sonra o cevap verince de çekemiyor oluyor hep sizin gibi fanlar yüzünden ortalık karışıyor zaten o sinir olduğunuz koreli netizenlerden ne farkınız kalıyor ozaman … bts exo twice nct … bütün gruplara saygı gösterin hepsi çok fazla emek veriyor

aeriel

NCT için floplar hiçbir başarıları yok diyenler geldi aklıma ayrıca listede ki en genç grup ne kadar flopsun NCT yahu

eda

EXO 3 milyon albüm satışını geçti diye biliyorum. Gerçekten hiç promosyon yapmamalarına rağmen çok iyi bir başarı. Bütün grupları tebrik ederim👏

Mevy

Birini överken diğerlerini yermenizden sıkıldımmm cidden iğrençleşiyorsunuz… sizinde Kore’deki iğrenç netizenlerden hiçbir farkınız yok.. grubunuzu desteklemek diğerlerini yermek demek değil…

Yazzoo

Album satışıyla fandom ne alakası var BigBang grubu fiziksel album satışlarına önem vermiyor bile çoğu zaman albumlerini fiziksel yayınlamıyor bu onun fandomu olmadığı anlamına mı gelir:D Pann’da yine çocuklar coşmuş Yukardaki gruplar hatta Wanna One’da buna dahil album satışları nasıl fazla oluyor anlatayım 2-3 yıldır Kpop takip edenler olayı çok yanlış anlamışlar bu EXO grubuyla başladı zaten 3. Jenarasyon’nu başlatan grup bu yüzden EXO kabul edilir onların yaptıkları bu yöntemle 3. Jenarosyon gruplarının hepsinin album satışları yükselişe geçti hepsi aynısını yapıyor bu grupların albümlerine versiyon çıkardı 3 hatta 4 versiyonlu albümleri var artı rast gele albümlere üyelerin foto kartları atıldı… Read more »

Hola

👏👏👏👏👏👏

Armyley

Albüm satışı olmasa da en büyük fandom aRMy eheh~~~

Yazzoo

Evet canım başka hiç bir grubun fandomu yok zaten 🙂 Dünya nufusunun yarısından fazlası ARMy :D:D

Hola

@armyley yaşın kaç senin 11-12? Alakasız bi şekilde konuyu nereye çekiyorsun sonra niye fanwar oluyor! Boş yapma velet.

Armyley

19 yaşındayım bebeğim konuşmana dikkat etmeni öneririm. Burada fanwar çıkaracak bir şey yazmadım, paylaştığım yargı kendi düşüncem. Başka fandomları da yok saydığım falan yok. Benim gözümde durum bu ve ayrıca buraya üşüşeceğinizi bilerek yazdım. Boşuna celallenmeyin sizin gözünüzde de kendi grubunuz ve fandomunuz en büyük. What can I do sometimes?

Hola

Dengesiz! Alakası olmayacak bir şekilde yorum yapan sensin ha konuşmama dikkat etmemi onerirmis ne sanıyorsun pardon da kendini? Fanwar için yanıp tutustugun belli buraya ususeceginizi bildiğim için yazdım diyorsun sonra ‘fanwar çıkarmaya çalışmıyorum’ diyorsun. Bu yorumun altında fikrini belirtmen saçmalık çünkü alakasız bir şekilde yorum yaptın. Sizin gibi comarlar çok sıktı artık. Sanırım IQ seviyem yaşın ile aynı yazdığın şeylere bakılırsa.

Armyley

Çomar mı sjdkfjfk Ablacım git dersini çalış çok yorma kafanı senin kalbini kıracak değilim şurada. Herkes düşüncelerini belirtmekte özgür. Hakaret edeceğine git hangi fandomdaysan kimi seviyorsan içinden geleni yaz. Düşüncelerime hoşgörüyle yaklaşmıyorsan güzel bir dille kendini ifade edebilirsin. Bilmiyorum, cümlelerimi anlamayacak kadar küçüksün heralde yoksa bu üslubunun başka açıklaması olamaz. İnsanlara boş yere kin besleyen biri değilim o yüzden daha fazla küçülmeden bu sohbeti sonlandırıyorum ;)))

Hola

Bebeğim sana üzücü bir haberim var.
Senden 1 yaş büyüğüm :(. Burada gelip alakasız bir şekilde yorum yapıyorsun sonra amacım kendi fikrimi belirtmek diyorsun. Eğer fikrini belirteceksen neden kendi yorumunu yapmayıp başkalarının yorumunun altında kuduruyorsun? Yazdıklarını bi oku dikkatli bir şekilde en başta dediğin diğer yorumunu tutmuyor. Senin gibileri iyi bilirim önce gelir fanwar çıkarmak için ‘ama böyle~, ehehe o öyle değil şöyle~’ diyerek masum ayağına yatıp sonra tepki alınca ‘fikrimi belirttim nefret yorumu yok hümanist bir insanim’ bla bla. Ne fikmetse hepiniz aynı şeyi diyorsunuz hahahaha yeteri kadar küçülen sensin. Kudurmaya devam et iq seviyen yaşın ile yarışıyor.

....

19 yaşındaymış ama kurduğu cümlelere bak 😀 İşiniz gücün fanwar yaratıp sonra biz öyle demek istemedik,yok saymadık kimseyi bilmem ne. Defolun gidin artık şu ortamdan ya valla yeter artık kendi fandom içinizde yaşayın bazı şeyleri dışarıya b*k atıp durmayın laf edildiğinde de yoktan varolduk diye ağlamayın

tata

Versiyon rekorunun Bigbang’de olduğundan haberin var mı peki? yoksa git araştır gel öyle yorum yap

KINGEXO

Exo sadece 2 ayda neredeyse yok denilecek bi promosyonla yine listede. GURUREXO👑GODEXO

Yazzoo

Exo promosyon hiç yapmadı 2 albüm arasında 1 ay bile yok ilk albümün tanıtımını yapmadan rp yayınlanmış çok sıkışık arada ne fan buluşması oldu nede şarkı tanıtımı rp albüm 2 versiyon muhtemelen versiyonu fazla olsa daha çok satardı ama bu kadar sıkışık ve tanıtımsız iyi satış yapmışlar fandomu sadık baya. Koredeki şirketler grupları belli bir seviyeye geldimi tanıtımlarını yapmıyor İnfinite,Btob,Exo vs bunların yeni fandoma ihtiyaçları yok zaten belli bir fandomları var onlara yönelik yapılıyor.

KINGEXO

Kesinlikle üstelik DMUMT neredeyse hiç promosyon yapmamasina rağmen Çin de en çok satan albümümüz oldu🎉 Biz gurur duymayalım da kimler duysun hahshahzhah

Yazzoo

Kpop çok benlik değil daha çok drama ve programlarını seviyorum eski grupları dinlerim şimdiki kpop bana göre değil :/ o zamanları Abnormal Summit diye bir program vardı programdaki çinli demişti ki Çin’de Super Junior ve Exo çok seviliyor bizim ülkede herkes kolay kolay sevilmez ama birini sevdilermi çok uzun yıllar onu destekler ve severler demişti yıllar geçti Çinde Kdrama Kpop herşey yasak ama ona rağmen Exo sevilip destekleniyor adam haklıymış 😀

KINGEXO

O programı biliyorum hahajaj kesinlikle Çinliler çok sadık ama her grubu kabullenmiyor büyük bi haber sitesi hatta şey demişti Exo Çin e hükmediyor (müzik konusunda) inanılmaz bir kitlesi var orada çoğu şirket Çin’e girmekten çekiniyor ama sm bu konuda çok zeki gerçekten.

ikonbop

Buraya sadece nefret yorumu yapmak için giren bir malum fandom var sadece.. amaçları harbi harbi fanwarmış arkadaş onu anladım. Her haberde EXO yu ve fandomunu gömmelerini anlamıyorum. Naptı bu insanlar size 🤨

Çiki tendo

EXO aslında 3m i geçti. Çinde dijital sattıkları için sadece onu saymıyorlar sadece fiziksel rakamlarını söylemişler burada ama toplamda 3m sattılar Çin ile birlikte. 2 ay hiç promosyon yapmadılar neredeyse ama cidden inanılmaz. 💁🏼‍♀️

Eridıl

EXO 2 ayda 3 milyona yakın albüm sattı cidden büyük başarı👏 Diğer gruplarıda tebrik ederim.👏👏 Zaten şuan zirve gruplar bunlar. Şaşırmamak lazım 😂

SURMEW-BTS

Fiziksel albüm satış sayısına göre bir liste yapılmış. Ve gayet nesnel. BTS imi tebrik ediyorum ve TWICE da helal olsun, erkeklerle iyi rekabet ediyor ayrıyetten tebrik ederim. Tüm grupları tebrik ederim. 💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Jajauhauwhajh

Yorumların seviyesizliği… O şu oldu bunun için yok bu buna oldu bu onun için kardeşim burdan bakınca acınası görünüyosun aloooo git listeye bir daha bak sayılara iyi bak rakamları iyi oku sonuçta satışlar belli ve ödül alınacagı zaman veya listelerde not olarak salak saçma bahaneler geçmiyo

Queen Twice

Bütün grupları tebrik ederim❤ ve Twice’ın ilk 4’teki tek kız grubu olması. 3. jenerasyonun en iyi kız grubu olduğunu tekrar tekrar kanıtladı. Sizinle gurur duyuyorum kızlarım😍

Yuta gülünce günüm güzelleşiyor

Çok mantıklı bir haber olmamış (VIP, SONE, Cassiopea, Shawol…) ama NCT bebeklerim EXO ve BTS gibi iki başarılı grubun olduğu bir listede yer alması beni mutlu ediyor. Çimenlerim toplanın çocuklara daha çok destek olmamız lazım 🌱

suna

Onlar en iyi gruplar ama fandomları yeni çağın sayısına göre az geliyor. Ama asla eksilmeyecek bir kitleye sahipler bu da onları gold kılıyor.

İrem

-Sırf promosyonlar bitti diye Wanna One’ın dahil edilmemesi üzdü beni..

Juio

Neden sürekli insanların başarılarına boş bi neden bulmaya çalışıyorsunuz yok şu promosyon yapmadan şu kadar satmış yok şu 4 tane ver. çıkartmış bunu yapmış şunu yapmış arkadaşlar sonuçta grup 5milyon satmış değil mi? Ve bu lafta olan bir şey değil listelerde olan bir şey. Hepimiz biliyoruz ki bu albümleri sadece hayranlar alıyo ister promosyon olsun ister olmasın aynı şey BTS içinde gecerli hepsi hayranların aldığı için bu kadar sattılar. Ki BTS hem kore hem japonya hem amerika listelerinde zirve ve bu ülkeler müzik sektörü için her zaman önde olan ülkelerdi 5m satması şaşılıcak bi durum mu? EXO hala aktif olan… Read more »

Nini

Fandomın büyüklüğünü albüm satışlarıyla belirlemek saçma olmuş aslında ama yine de değişen bir şey pek olmayacaktı fancafedeki üye sayısına bakılsa bile. Şu anda fancafede en çok üyeye sahip fandom ARMY. Yani bu durumda her ne kadar yediremeseniz de en büyük fandom ARMY. İkinci olarak da Wannable geliyor mesela ama grup dağıldığı için dahil edilmesi ne kadar doğru olur bilemiyorum.

Nini

Eğer Wanna One’ı sayarsak üçüncü, saymazsak en büyük üçüncü erkek grup fandomı TVXQ’nin fandomı. Dördüncü de Bigbang oluyor.

Nini

Saymazsak üçüncü ne ya xosndo ikinci

buse

yalnız sadece çinde bigbang fanları army fancafesini geçmiş durumda:)

Nini

O Çin fancafesi ben burda Daum verilerini aldım sadece çünkü herkes Çin’de promosyon yapmıyor. Bildiğim kadarıyla da EXO’nun Çin fancafesi Bigbang’inkinden daha kalabalık.
Birçok yerde en iyi, en tutkulu fandom ödülünü alan ARMY bu kadar batmasın tatlım sana 🙂

buse

best worldwide act ve best fans ödülünü alan bir grubun fanına mı söylüyorsun bunu? ki bunlar sadece 2 tanesi bu ödülleri defalarca kez aldık vıp dünya çapında en iyi fandom seçildi anlatabildim mi?ayrıca ben exo yu araya katmadım sadece bigbang üzerinden gittim derdin ne sesin sadece çinde değil japonyada da sizden kalabalığız asya ele geçiren exo b,gbang tvxq zaten ki bu kişilerin avrupada da fanları var army en kalabalık fandom değil bir kere asya daha kalabalık anlatabildim mi?

Nini

Ben zaten ıyyyy VIP mi ne iğrenç fandom öyle dememişim yine kendi kendine kudurmuşsun Busecim mxlsmdp sen kendi kendine ben burda Daum verilerini yazmışken kendi fandomını övmek için atladın ‘eğvle eğvle Çin bigbang eğvle eğvle’ diye ben de sana doğrusunu anlattım asıl senin derdin de kxşdmxldm bir zamanlar en iyi fandom seçilmiş olabilirsiniz nerde seçildiniz onu da bilmiyorum ama bir yerde seçilmişsiniz demek ki ama dediğim gibi BİR ZAMANLAR. Eski zaman. Past tense kxldmxldk. Haber şu andan bahsediyor ben de şu andaki Daum fancafesi durumlarından bahsettim. Eğer ben oradan bahsettiysem de diğer yerler beni bağlamaz. Hadi iyi akşamlar ve kolay… Read more »

^^

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.korezin.com/2018/07/15/bts-resmi-fan-cafe-uye-sayisi-1-milyonu-gecen-ilk-sanatci-oldu/&ved=2ahUKEwjPgsqKqcbgAhVuwIsKHVCxDZ8QFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw18v41qaMr5DvKgSz41SIWI&cshid=1550528794072
Daha temmuzda böyleydi

.....

Senin o eğvle eğvle diyen ağzına s*ksunlar beyinsiz. Yaşın kaç senin merak ediyorum 15 mi? Allahın gereksizi bir an önce sen ve senin gibiler şu kpop ortamından defolup gitsede kurtulsak eski huzurlu yeri gelince birlik olan zamanımıza geri dönsek Allahın belaları

Nini

Gel de sok ağzıma eğvle eğvle lxempnd 8 yaşındayım ben apla rahatsızlık verdiğim için özür dilerim apla. Apla bana kızma apla jxpskdlsk eğvle eğvle ndlsnod

Stunnn

Tebrikler her grup çok iyi. Twice kız grubu olarak gerçekten büyük bir fandoma sahip 👍 ahh Bangtan’i çekemeyen ne çok….. çok başarılı olunca böyle herkes antilik yapıyor. Oysa takdir etmek zor değil sindirmek zor değil. Müzikleri çok iyi ve farklı ilk başta…. hakkıyla işini yapan gerçek müzisyenler, kimseye zararlari yok… ahh ahh ne yapcaksın işte başarıyı çekemeyen çok..

Kraliçe2NE1

Senede yüz albüm cıkaran ve o yüz albümün her birinin yüz ayrı versiyonunu satısa sunan grup 5m satmıs tam olarak neyle böbürleniyoruz aldjskdkks iki ayda 2m satmıs grup var orda ordu aglıyo su an lsmdldkdlskdlskdlsld

Stunnn

Hem bilmemek hem konuşmak ahahahahahahaha AĞLAMAYA DEVAM ET

SURMEW-BTS

BTS 2018 de LOVE YOUR SELF TEAR ve LOVE YOUR SELF ANSWER ı çıkardı, o 5 milyon albümün 1 milyonu eski albümlere ait. Ve albümleri 4 versiyonu olsada, 4 ünü birden aldıkları zaman tek albüm olarak sayılıyor, bandrol numarası denen bir şey var.

Lululululu

Korede iki albüm çıkardı Bts ve answer albümü 1 haftada 2m satışa ulaştı tam olarak neye böbürlendiğimizi anlamış olmanı umuyorum.

......

Ne bu kendinizi teselli etme cümleleri falan mı kkjkj ama bangtan olduğu sürece böyle yalanlarla kendinizi daha çoook teselli etmeye çalışırsınız. Bangtan bu yıl iki dönüş yaptı. Ve yukarıda arkadaşlar da anlatmış farklı versiyonlardan alınan albümler 1 albüm almış gibi sayılıyor. Bari konuşurken araştırın ya. Böyle çok zavallı görünüyorsunuz.

Lululululu

Ben de Bts’i söyledim zaten bana neden kızdığınızı anlamış değilim.

suna

Burası albüm satış tartışması alanı değil. Gerçekçi olursak en kalabalık fandom şu an Army. Sonra Exo-L geliyor. Ama bunun sevebi çekirdekleşme. Exo’da zirvede olduğu dönemlerde en büyük fandoma sahipti. Zamanla yeni gruplar çıktıkça çöl çörpüler dağılıyor geriye çekirdek fanlar yani gerçekten destekleyenler kalıyor. Şu an zirve BTS ama zamanla onlarda geriye sadece çekirdeğini bırakmaya başlayacaktır. Kız grupları konusunda Kore sadık ama yurt dışında çabuk esiyor rüzgarlar. Bu yüzden gelip geçiçi olarak görüyorum Twice’ı. NCT yavaş yavaş geniş kitlelere açılmaya başladı zamanla zirveye oynacağını tahmin ettiğim tek grup. Daha fragmandayız yani. İzleyip görelim.

Billgesue

Twice mı gelip geçici? Öqbskdbcöwbdkdbckdn

suna

Herkes almak istediğini alır. Oradaki yazımdan onu anlamak istediysen diyecek bir şeyim yok. skkxkx

Once since birth

Twice gelip geçici demişsin ne anlaması gerekiyordu?

Queen Twice

Ya Suna sen şu hikayelerini gidip Wattpadte yazsana. Malum orda senin gibi kuduruk Blink çok var

.....

Senin gibi cringe once topluluğu da twitter ve instagramda kanka oraya git hadi naaaşşşş

lolololol

exo fanları çok sadıkmış ulan ne güldüm nerde o kpopla tanıştığımda exoyu sürekli gündemde tutan konuşan dile getiren bi dünya insan? birçoğu yeni gruplara gitti kandırmayın kendinizi…… sadık fanlar her fandomda vardır ama kendinizi gereksiz övmeyin komik oluyo :d

Kraliçe2NE1

OAKDOSMDLSMXLSKKXKSMXLSMCLSKDLSKDLSKDOEJDPELDSKLDSLS ALGIDA SECİCİLİK NEDİR ALGIDA SECİCİLİK BUDUR SLDNLSKDKDKDKSKDKSLDJSOD EXO-L FANFOMU sizin o kücük ve GELİSMEMİS beyninizin alamayacagı kadar büyük ve aynı derecede sadık bir fandom host simdi baska yerde havla 😚💘

KINGEXO

Aynen knk o yüzden milyon satan grup unvanını aldık hiç sadık değiliz puu biz. Çok güldüm valla gülmekten yerlerde yatıyorum o derece! Exo-Ls sadık olmadığı için bir çok ilke imza atıyor değil mi? Exo nun başarısı ortada fandom birliği ortada daha neyine zırlıyorsunuz? Allah aşkına iq yaşından bile küçük olanlar fandoma girmesin sizin gibi böceklerden bıktık! Exo bitti dersiniz o sıra Exo
En çok satan grup, dijital de en başarılı grup vs. Olur. Olum biz alt grubumuz cbx ile bile kendi rekorlarımızı kırdık ki bizim rekorlar da sadece bizde var. Kaybol şimdi.

Çiki tendo

Biz ona şöyle diyelim, Fandomumuzdan çürükler ayrıldı 🙂 Kemik kadro kaldı yani. Kendimizi övmüyoruz ayrıca, her haber başlığının altına gerekli gereksiz toplaşıp kendinizi ve grubunuzu öven sizsiniz. EXO ya ve EXO-L e bulaşmadan duramıyorsunuz ya.. Olgunlaşın artık.