Jihyo basit bir tişört ve kot pantolonla bile dolgun vücudunu gizleyemedi

HABER: Twice Jihyo ‘katı diyet ile zayıflayan vücut’

KAYNAK: TV Daily via Nate

1. [+449, -92] Jihyo grubunun imajı için vücudunu gizliyor ama vücudunu sergileseydi Jun Hyosung seviyesinde olurdu ㅋㅋㅋ Kilo veriyor ama göğüsleri hiç küçülmüyor, mucize ㅋㅋ

2. [+338, -41] Gözleri çok güzel

3. [+320, -47] Jihyo son zamanlarda çok tatlı ㅋ

4. [+25, -39] Ne kadar kilo verirse versin bana hep şişman geliyor..

5. [+23, -25] Kilo alınca güreşçi gibi oluyor

6. [+20, -4] Doğuştan dolgun vücutlu kızlar ne giyerlerse giysinler üst tarafları kilolu görünüyor, kolları da daha tombul oluyor.. incecik görünmek için muhtemelen en az 38 kilo falan vermesi gerek..

7. [+17, -5] Minyon ama dolgun bir vücudu var

8. [+16, -3] Yeni koreografiye bakarsak diyet yapmadan kilo veriyorlardır bence

9. [+10, -0] Jihyo’nunki gibi göğüsleri olan kızlar için üst taraflarından kilo vermek çok zor..

10. [+9, -1] Bu vücut ile Jun Hyosung’la yarışabilir

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+75] Sadece normal bir hayat yaşamak istersin ama doğa ana hayır der

Jihyo basit bir tişört ve kot pantolonla bile dolgun vücudunu gizleyemedi

Kaynak: Netizenbuzz

12 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
xo

Korelilerde böyle fizik görmek… Mucize. Beli de bi tık ince olsa erişilmez bir fiziği olurdu.

Blink

Dümdüz göğüsler veya hastalık derecesinde zayıf vücütlardansa jihyo nunki gibi dolgun vücutlar hoşuma gidiyor ama korelilerin tipi değil jihyo resmen melek iri gözlü beyaz tenli hafif tombul zayıflıyor ama yinede diğer kızlar gibi değil ben onu böyle daha çok seviyorum

Blink

Vücut*

SURMEW BTS

Jihyo çok güzel bir kız, yüzüde çok güzel, özellikle gözleri çok güzel, vücududa öyle, ayrıca iyi bir kız.

MonElf

Jihyo bizim standartlarımızda bi tipte ki ben bayılıyorum fiziğine. Yüzü de çok güzel Twice da ilk dikkatimi çeken üyeydi

Jihyostan

Jihyo bence twice’ın en normal kiloya sahip olan üye hepsi çok zayıf ama jihyo normal bu netizenler kızın ölmesini filan istiyo jihyo hiçbir zaman kilolu olmadı

Aswium

süper bir fiziği var çok kıskanıyorum

Billgesue

Jihyo’nun vücut yapisı benim gibi. Ne yaparsak yapalım göğüslerimiz aynı :/. Beden dersinde koşmak ölüm gibi öxndjdnxx.

Hgs

Ben kız olarak bile jihyoyu görünce wow demekten kendimi alamıyorum..ben hiç bir idolde daha önce böyle dolgun vücut görmemiştim hele göğüs bölgesinden …bilmiyorum rahat mıdır ama ben mesela dans ederken çok rahatsız hissederdim o şekilde ama herhalde o memnun

suna

Bende Jihyo gibiyim üst gölgem ne kadar zayıflarsam zayıflayayıö daha dolgun kalıyor. Jihyo’nun tek problemi kısa olması. Biraz uzun olsa çoktan tanrıça muamelisi görürdü

Eff

Göğüsü cidden çok büyük ya kiskandim jxndjdndnd

Vainvmin

İnsanlar belli bir güzellik anlayışına bakmaktansa insanın kendi doğal güzelliklerine önem verseler çok daha iyi olurdu.