Milletvekili, BTS'in askerlikten muaf tutulması taleplerine cevap verdi

HABER: Milletvekili “Lütfen BTS’i askerlikten muaf tutun” talebine cevap verdi

KAYNAK: Sports Kyunghyang via Nate

1. [+1,271, -59] Grubun ismi kurşun geçirmez anlamına geliyor, fandom ismi de ordu demek, temiz bir vicdanla askere gidip güçlü bir şekilde dönün!!

2. [+1,192, -81] Ne saçma bir talep

3. [+982, -65] Şaka bu

4. [+58, -23] Yani balede uzman olursan askerden muaf tutulabiliyorsun, niye pop müzik için geçerli değil bu? Bugüne kadar bale yarışmasında birinci olursan askerlikten muaf tutulabileceğini bilmiyordum.. Niye Billboard kazanmak sayılmıyor? BTS bunu kolay elde etti diye hükümet bunun kolay olduğunu mu sanıyor? ㅋ Evet BTS’in askere gitmesini isterim ama bu haksızlık değil mi? Bale sanatçıları muaf tutulabiliyor ama pop starları tutulamıyor?

5. [+55, -2] BTS umrumda değil, kaç üye olduğunu bile bilmiyorum ama milletvekilinin şu sözlerine katıldım: ‘Yeni jenerasyona uymak için reform yapılmalı. Bir bale yarışmasında birincilik almak askerlikten muaf tutulmanızı sağlayabiliyor ama bir b-boy yarışmasını kazanmakla aynı şey olmuyor. Tiyatro oyuncuları için de aynı şey geçerli ama film oyuncuları için geçerli değil. Oyun yarışmaları galipleri için de değil.” Cidden balet olunca muaf tutulabiliyorsun ama b-boy olunca öyle bir şey olmuyor, niye? Niye tiyatro oyuncuları muaf tutulabiliyorken film oyuncuları ya da oyun galipleri tutulamıyor? Faker askerden muaf tutulmayı hak ediyor. BTS muaf tutulsun demiyorum, standartlar adil olsun diyorum

6. [+40, -6] Lütfen BTS hayranlarını yanlış anlamayın, askerden muaf tutulmalarını herkes talep etmiyor ㅠㅠ Zamanı geldiğinde BTS’in ülkemize olan görevini yerine getirip askerliğini yapması gerektiğini düşünüyoruz!!

7. [+31, -4] Ülkemizde hiçbir şey adil değil.. Olimpiyatlarda altın madalya almak bir gurur evet, ama zaten çok büyük para ödülü alıyorlar, bir de askerden muaf tutulmalarına gerek var mı bilmiyorum. Bale sanatçıları muaf tutulabiliyor, niye pop müziğe büyük etkide bulunmuş sanatçılar tutulamıyor?? BTS muaf tutulsun istemiyorum, sadece bazıları emeklerinin karşılığında ödül alırken bazıları almıyor diyorum.. bu adil değil, haksız mıyım?

8. [+29, -6] Bir Army’im ve hazır gençken özgüven ve gururla askerliklerini yapmalarının daha iyi olduğunu düşünüyorum! Askerden döndükten sonra yeni hikayelerle albüm çıkarırlar ve erkek hayran kazanırlar, o zaman kimsenin dokunamayacağı bir auraları olur!

9. [+27, -2] Bütün bu kuralların silinmesi lazım çünkü çok geçmişte kaldı. Eskiden uluslararası yarışmalarda yarışmak çok önemliydi ve katılımcı sayısı artsın diye böyle ödüller veriliyordu. Eskiden ülkemiz fakirdi, hükümet atletlerin madalya almasının halka moral vereceğini düşündüğü için böyle ödüllerle atletleri cesaretlendiriyordu. Hükümet idolleri bu listeye eklememeli, tam tersi bu muaf tutulma olayı kaldırılmalı

10. [+25, -0] Bale yarışması kazanınca muaf tutuluyormuşsun falan, kaldırın bunları. O galipleri kim tanıyor? Faker ve BTS Kore’yi tanıtma konusunda onlardan çok daha fazla şey yaptı.

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+154] Bence bir şeyde birinci olunca askerden muaf tutulma kuralı genel olarak saçma. Kaldırın bu kuralı ve askerliğinizi yapın.

 

Kaynak: Netizenbuzz

8 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Anonim

Baletler ve daha birçok sporcu askerlikten muaf ediliyor. Bunun sebebi ise askerlik uzun bir süre ve ben bir balerin olarak söyleyebilirim ki 2 yıllık bir aradan sonra kimse senin yarışmalara gitmeni eskisi gibi desteklemez. Neden? Çünkü 2 yıldan sonra vücudun ağırlaşmaya başlar. Bu diğer sporcular için de geçerli. Madalya alan birçok sporcu askere gitmez. Şarkıcılarsa askere gittikten sonra tekrar şarkı söyleyebilirler. Bence bu çok ama çok saçma bir talep. İkisini bir tutamazsınız.

Selin

Bts şarkı soylemekten çok dans ediyor her gün saatlerce çalışıyorlar gelişmek ve formlarını korumak için bi baletle benzer is yapiyorlar ben de 10 ay önce senin gibi düşünüyordum gerci ama 2 yılda yok olur çocuklar

Jenjen

[+154] Bence bir şeyde birinci olunca askerden muaf tutulma kuralı genel olarak saçma. Kaldırın bu kuralı ve askerliğinizi yapın.
Kesinlikle ya bir army olarak güzelce askerliklerini yapmaları beni çok mutlu eder kore de saçma sapan çok kural var ne bir balet ne bir grup askerlikten herhangi bir sebep için muaf tutulmamalı herşey den öte bence asıl army ler bunu istemiyordur çünkü askere gitmemeleri sadece nefret almalarına sebep olur onlar için hiçbir artısı yok

ashley

Saçma sapan askerlik kanunları var bu adamların en başta 2 yıl askerlik nedir o kadar düşmanımız varken bizde yok 2 yıl askerlik abi ayrıca kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz artık savaşlar bir düğmeye bakıyor bunlar bu kafayla hiçbir yere varamazlar zaten BTS’in ülke ekonomisine katkısı diğer bütün idolleri geçmiş PSY dahil ki hala yükselmeye devam ediyorlar fikir durduk yere çıkmamış yani neyse Kore hükümetinin kendi bilecekleri iş.

xo

Olmaz öyle şey. SuJu hyungları gibi hepsi askere gidip daha güçlü bir şekilde gelecekler. Daha yolları var. BTS You are Bulletproof!

SURMEW BTS

BTS beybilerim evet çok büyük başarılara imza attılar, ülkelerini gururlandırdılar, onlarında diğer Hallyu yıldızları onlardan önce gelen büyük kpop grupları vs gibi ekonomiye büyük katkılar var, insanlar kliplerini çektikleri yerlere tur vs düzenliyor, Amerikanın ana listesi BILLBOARD daAlbüm 200 listesinde 2006 dan beri İngilizce dışı bir albüm birinci olmadı ve 2018 de BTS TEAR ile birinci oldu ve hala HER ve TEAR birlikte bu listede ama bence de muaf tutulmamalılar , BTS muaf tutulsa bile gidip askerliklerini yaparlar , sonuçta bu vatani bir görev ev erkeklere kazandırdığı şeyler var askerliğin ama onun dışında eğer devlet böyle bir hak veriyorsa artık… Read more »

suna

Baletlerin muaf tutulması saçmaymış. Ama sırf bu yüzden BTS muaf tutulursa tüm fandomlar ayağa kalkar. Sonuçta idolünü askere yollayıp yıllarca grubunu bir arada göremeyen fandomlar var. Ayrıca hemen her konuda askerlik diye tutturan halkın bu şekilde 180 derece dönmesi sinir bozucu. Haksızlık olduğu kesin ama sorum ancak Baletlerin muaflığını kaldırmakla giderilebilir. Öteki ucu hiç düşünmesinler bile. Ben bile susmam

Kira

Adam gibi askerlik yapsınlar abi niye muaf tutmak istiyorsunuz? Geri döndüklerinde fanları yine aynı şekilde desteklemeye devam eder