[PANN] G-IDLE'ın yeni koreografisi ve kıyafetleri eleştiri aldı [PANN] G-IDLE'ın yeni koreografisi ve kıyafetleri eleştiri aldı [PANN] G-IDLE'ın yeni koreografisi ve kıyafetleri eleştiri aldı [PANN] G-IDLE'ın yeni koreografisi ve kıyafetleri eleştiri aldı

Bu sefer G-idle ‘I MADE’ isimli bir albümle döndü, grubu sevdiğim için fancami izledim ve şoka girdim. Burada gruba saldırmak istemiyorum, lütfen bunu bilin

Videoların linki:

Yan parça

Dönüş parçası

Koreografi ve kıyafetler çok karışık görünüyor, ben sadece çok kötü görünen kısımların ekran görüntüsünü aldım
Videoları izlerseniz daha kötü olduğunu görürsünüz, sadece kötü amaçlı ekran görüntüsü almadım yani

Şarkıyı ve grubu seviyorum ama bu sefer öncekiler kadar çok çalışmamış gibiler ㅜㅜ

Gönderi tepkisi: (+333; -31)

1. [+195; -5] Shuhua.. dürüst olalım, acınası halde ㅜㅜㅜ üyeler Shuhua’nın çok emek harcadığını, tüm gece çalıştığını söyledi ama pratiğe bu kadar zaman harcamasına rağmen vücudu istediği şeyi yapmıyor galiba. İdol olimpiyatlarında da Shuhua çok çalıştı demişlerdi, çok da iyi iş çıkardı ama verdiği emeğe kıyasla sadece bronz madalya alması üzücüydü.. ne kadar uğraşırsa uğraşsın çok başarılı olamıyor…ㅜㅜ o da üzülüyordur

2. [+164; -3] Genel olarak hiç senkronize değiller, iyi dans eden bir grup demezdim

3. [+148; -3] Koreografı ve stilisti değiştirdiler.. Koreografi çok karmaşık görünüyor. Kıyafetler farklı ama hepsine teker teker bakarsanız güzeller T

4. [+82; -4] Her üyenin farklı bir dans tarzı olduğu için böyle görünüyor. Soojin daha zarif, Jun Soyeon daha güçlü, Yuqi ve Mina sadece olması gerektiği gibi dans ediyor, Shuhua çok uğraşıyor ve görebiliyorsunuz, Miyeon ise.. vokalist olduğu için.. güçsüz dans ediyor.. bu yüzden hiç senkronize görünmüyorlar.

5. [+80; 0] Bir hayran olarak konuşuyorum, Miyeon ve Shuhua diğer üyelere kıyasla yeterince iyi dans etmiyor ama Jun Soyeon ve Soojin çok iyi dansçılar, bu yüzden onların yanında dansları kötü görünüyor. Özellikle böyle bir koreografide. Kollarını çok fazla açıyorlar, çok detaylı bir koreografi, ama bence acilen koreograf ve kıyafetler değişmeli. Daha çok çalışmalılar.. sadece birkaç üye parlarsa kötü olacak. 4minute ve Hyuna’ya bakın, Hyuna bildiğiniz tek başına şov yapıyordu. Bence Cube bize bu konuda geri dönüş yapacak

 

Kaynak: Pannchoa

Abone Ol
Bildir
guest
40 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
.

soojin en başta kimsenin umrunda değildi ama sonra hakkındaki haberlerle dikkat çekti ve herkes hayranı olmaya başladı çok komik ddd ķendi fandomu bile onu görmezden geliyodu hatta ama sonra kızı başkaları konusmaya başlayınca kıymete bindirdiler sjdjisisk şirket bile onu geri planda bırakırken birden fanlar arasında popülerleşince başrol gibi bişe yaptı çok komik sjdjdisosnw8sosoksxi

Vivdent

Evet benimde dikkatimi çekti . Bu dönüşte çok ön plandaydı . Dansçı olmasina rağmen ana vokallerden daha çok partili verilmişti şarkıda . Sima olarak hyuna ile de benzetiyorum ben . cube hyuna yi kaybedince ikinci bir hyuna çıkarmaya çalışıyor olabilir .

Baekhyun

Aslında dansları hann şarkısında da senkro değildi performansı geçtim müzik videosunu rastgele durdursanız bile aynı anda aynı hareketi yapmadıklarını görürsünüz. Grup içinde uyum ve kimya yok e haliyle buda performansa yansıyor. Çok dağını ve tek tük gözüküyorlar. Şarkıyı beğendim ama kıyafetlerine gene ayrı ayrı güzel bir bütünlük yoktu. İnş koregraf ve stilist değiştirirler…

Kaisoo's Baby

Bts coverı uzak değil diyen cahillere sesleniyorum,
Yeni çıkış yapan çoğu grup böyle coverlar yapıyor mesela twice da exo nun overdose şarkısını coverlamıştı. https://youtu.be/tCpkvLJfP5c (burada henüz çaylaklardı) yani bu sadece size özel değil! BTS i gerçekten çok seviyorum ama sırf şöyle ileri derece kanser kitle olduğu için fandomuna giremiyorum. Sebebi sizsiniz ‘bts her şeyin ilki, herkes onlara özeniyor’ diyen tayfa.

SURMEW-BTS

HANN ve LATATA çok iyi olunca herkes büyük beklentiye girdi ondan bu şarkıyı ilk başta beğenilmemiş olabilir bende ilk yadırgadım sevemedim ama dinledikçe sevmeye başladım, tek kötü yanı Shuhua ya az part verilmesi. Koreografı fena değil, dönüşlerindeki ilk performansı izledim kıyafetler ve senkronizasyon iyiydi ama son kısımda Shuhua arkada kalmış o kötüydü. Eğer koreografı ve stilistleri değiştiyse sonraki performansları olumsuz etkilemesi normal ama HANN da ki kıyafetler cidden iyiydi. Ondan bu kıyafetler biraz sönük kalmıştır. İnşallah toparlarlar.

SURMEW-BTS

Ayrıca HANN dans pratik videosunu izlemenizi tavsiye ederim. Çok iyş.

🧚🏻‍♀️

Şarkıyı ve klibi beğenmedim hatta o kadar sıkıldım ki kapattım. Ne danslarını ne de kıyafetlerini beğendim. Aşırı karmaşık. Her yerde fırfır var. Açıkça söylemek gerekirse vokal açısından aşırı yeteneksiz olduklarını düşünüyordum hep. Güzel çıkış yaptılar ama çok sürmeyecek gibi sanki.

Fearless

Ya arkadaşlar saçmalamayın lütfen G-idle gibi gruba yeteneksiz yada flop demek saçmalıktan başka bir şey değil bu şarkı herkese hitap eden bir şarkı değil belkide ama abarttınız iyice o kadar da kötü değil kıyafet ve dünki danstaki sekronize hatalarına katılabilirim ama genele vurduğumuzda G-idle gayet yetenekli çaylak gibi durmayan bir kız grubu bunu ödül törenlerindeki performanslarında gördük ve dünki kıyafetlerı ayrı ayrı oldukça şık kıyafetlerdi sadece bir araya gelince fazla renkli olduğundan göz yordu(senarito kıyafafetleri için konuşuyorum).

SURMEW-BTS

Yukarıdaki yorumların pek çoğu eleştiri kategorisinde değil, bilerek nefret yorumu yapılmış. renkler ve zevkler farklıdır, herkesin bakış açısı ve algısıda farklıdır, beğenmeyenlere de beğenenlere de saygım var ama eleştiri yapılırken yazılan kelimelere, sarf edilen sözlere dikkat etmek gerek. eleştiri olumluda olabilir olumsuzda olabilir, ama olumsuz eleştiri yaparken yapıcı olmak, hakaret etmemek, aşağılamamak, saygılı olmak lazım. İlk olarak yukarıdaki Koreli netizenlerin olumsuz yorumlarını fırsat bulup hemen kızlara hakaret edilmiş aşağılanmış,, ve yeni şarkı HANN ve LATATA nın biraz gerisinde kalınca bazılarına gün doğmuş, bugünü bekler gibi atlayıp hemen nefret yorumlarına, aşağılamaya başlamışlar. açıkçası yukarıdada dediğim gibi ben şarkıyı da koreografiyi de… Read more »

Me19

Şimdi şuraya bir açıklama bırakayım;önceki cb’lerine kıyasla kimsenin beklentisini karşılamadı,kıyafet,dans vs vs güzel değildi.Bana göre flop kaldı ses getiremedi.Bir üyesinin zerre partı yok comeback’ acleye gelmiş .Beklenti üzerine patladı yani 🤷‍♀️bts cover’ı yapıp daha çok ses getirdiler isterseniz inkar edin 🤷‍♀️Bu yorumlarda kişiliğe hakaret var mı ya da herhangi bir hakaret? Herkes beğenmek zorunda mı ?BENCE DEĞİL!

Ayla Özgül

Elbette ki herkes beğenmek zorunda değil. Fakat beğenmediğini kaba sözlerle belli etmek zorunda da değil. (G)-idle zaten çıkışlarında büyük ses getiren bir grup. Yalnızca la ta ta ve hann şarkıları çok güzel olduğu için beklenti oldukca yüksekti ve bunu karşılayamadı.Şarkı kötü değil yalnizca diğer şarkılarının yanında sönük.İnsanların sinirlendiği şey beğenmedigini dile getirmeleri değil fani olmadıkları halde gelip kötüleyip kendi gruplarını o sırada övmeleri .

Niniboy

Linç yiyince ‘herkes beğenmek zorunda değil, diğerlerine göre beklentiyi karşılamadı’ üsteki yorumu yazan şahıs sen değil misin? Kızlara önce şişirilmiş balon de ondan sonra flop’un flop’u de sonra nerede hakaret ettim yiaaa diyip üste çıkmaya çalış! Kanser kitlesiniz KANSER!. Eleştirinin nasıl yapılacağını bilmiyorsan kapa çeneni lütfen.

JKW

Soyeon soojin iyi dansçı ama kendilerini geri kalana göre ayarlamak durumundalar ..lisanin da ana dansçı olarak dans becerileri geri kalan üyelerden doğal olarak iyi ama kendini geri kalan uyelere gore ayarlıyor fazla göze çarpmaya çalışmayıp senkronize oluyorlar..iyi dansçılar kendilerini gerekmedikce öne cikarmamali ve digerleriyle uyum içinde olmali bence..

💐

Gidle’ın Latata ve Hann şarkılarını çok sevmiştim ama bu geri dönüşü sevemedim başlık şarkısını ve koreografisini hiç beğenmedim ama bside şarkıları çok güzel ama gerçekten dediği gibi bu sefer her şey karışık olmuş neyse ben bsideları yine severek dinliycem takibe devam ☺️

Groonim

Herkesin yorumları neden bu kadar kötü??? Şarkı ilk ikisi kadar iyi olmayabilir ama konseptleri gayet güzel. Ayrıca bence üyelerin kimyası da çok iyi sadece kötü yönlerine odaklanamayız. Idle bence gayet güçlü ve yetenekli bir grup. Bu geri dönüşlerinin eskisi kadar iyi olmaması onları flop yapmaz, sevgilerimle.

Ayşe

Şarkıyı çok beğendim ben arkadaşlar hatta klibi günde bir kez açıp izliyorum kızların güzelliği desen zaten maşallah diğer şarkılarını da beğenmiştim rap yapan kızın rapi çok hoşuma gidiyor niye bu kadar beğenilmemiş anlamadım ayrıca bu kızlar ileride çok yükselecek bana öyle geliyor

Itzymilky

Kıyafetleri çok ikonik duruyor bence güzel

Kaisoo's Baby

Kızları gömmeye yer arıyorsunuz resmen yazık size. Yeni çıkış yapan bir gruba göre oldukça başarılılar kpop la alakası olmayan arkadaşlarım bile şu grubun şarkılarını dinliyor. Üste kendince eleştiri yapmaya çalışan salağa sesleniyorum şişirilmiş balon bunlara denmiyor bu kızlar kendi emekleriyle buraya geldi! Kıskanıyorsunuz sırf oppalarınıza yakın olma şansı var diye deliriyorsunuz sjjfjanxjsoanzjq

Me19

Flop x isteneni vermeyen,bir bakıma başarısız neresı hakaret ? Niye geri adım atayım ayrıca,ne demek istediğimi açıkladım, senin kıcı bklu lincinden mi korkucam.

Niniboy

Evet evet o yüzden u dönüşü yaptın hshahdksbahhzah sizin gibi eleştiri bile yapmasını beceremeyen sözünün arkasında duramayanlara sadece gülüyorum.

Me19

Algına tüküreyim öncelikle nerede u dönüşü yapmışım ? Söylediklerimden hariç başka bir şey mi dedim nasıl bir kafan var senin? Emin ol şu beyine ben de gülüyorum 😂2,3kez oku ondan sonra cevap yaz .
Bu da son cevabım zaten bu kadar cevap bile fazla hadi eywallah ✋🏻

me19

okuduğunu anlamıyorsun ona tamam 😀 nerede u donusu yaptım acaba,farkılı bı şey mı soyledım yooo 😀 mınık aklını zorla azıcık.

Niniboy

Bana tavsiye vereceğine önce kendine bi beyin bul sizin gibi çürükler çok sıktı artık. Ağzınıza geleni saydıkdan sonra ‘ben öyle bir şey demedim blabla’ demeye başlıyorsunuz gerçekten KANSERSINIZ KANSER. Yazdıkların da beynin gibi bomboş 😘

Fwrdforbigbang

Tek cümleyle özetlemek gerekirse… Tamamen hayal kırıklığı. Senkronizasyon kötü, part dağıtımları adaletsiz, bütünlük yok. Bu cb resmen Shuhua biaslılara küfür gibi olmuş. Ama neyseki dikkat çekmenin sırrını çözdüler BTS cover uzakta değil hissediyorum arkadaşlar😂

Bino

GFRİEND ne ise (G)I-DLE tam tersi özmöiaoshamaşzjzbşaısba

Mr. Robot

Bazı fanlar (üzerine basarak bazı diyorum, tüm fandom böyle değil) bir iki performans yüzünden Blackpink’i yerden yere vuruyordu. Karma’nın bu kadar çabuk sizi bulması ilahi adalet olsa gerek… 🙂

🙇‍♀️

Bu yorumu bir army yazsa linç yerdi Herşeyi niye kendinizi katıyosunız diye ki yukarda da örneği var. Bunu yukarıdaki arkadaşlara diyorum Bişeyi savunucaksanız bu herkese karşı olmalı.Ama maksat belli armyi kötü göstermek.Ayrıca “mr. robot” nickli arkadaş size yapılan kötülüğün bir başkasına yapıldığında mutlu olmanız da kişiliğinizi gösteriyor..

May

Grubu sadece Minnie ile Miyeon taşıyor. Soyeon p101de vardı dikkat çekici biriydi sonra şarkı sözlerini yazdığını öğrenince baya taktir etmiştim ama sonra Skz ile olayını öğrenince çok sinirlendim. Soojin ve Shuha vokal olarak yetersiz. Yuqi en kötüleri nasıl lider vokal anlamıyorum Seulgi, Nayeon gibi lider vokallere hakaret gibi kız hem şarkı söyleyemiyor hem de ses tonu rezalet. Minnie’yi çok seviyorum ses tonuda çok güzel incecik ve şarkı söyleyebiliyor ama ben genel olarak kpopta yabancı üyelere karşıyım gitsin kendi ülkesinde çıkış yapsın bence bu kendi ülkesine karşı hakaret gibi bir şey. Miyeon sesi güzel şarkıda söylüyor danstan pek anlamam o yüzden… Read more »

Me19

Ne şarkıları,ne kıyafetleri,ne koreografileri güzel sadece şişirilmiş bir balon!flop’un flop’u 🙈bts cover is coming 😂

😉😉😉😉

Şu sitede emin olduğum şey kimse fandomunu belirtmek istemiyo çünkü grubunu seviyo ve kendi yorumu için grubu zarar görsün istemiyo. Bunu hepimiz yapıyoruz kabul edelim kimseyi kandırmanın manası yok. Senin de gelip Btsten bahsetmen aklıma bts hayranı olmadığın ve onları sevmediğin için isimlerini dahil etmen geldi ve bu çok ezikce. Armylerden o kadar çok var ki idle seven 🤗 yallah 🤗🤗🤗

Ayla Özgül

Şuan BTS ne alaka .Iyice kudurdunuz ha.Farklı bir grubun come back elestirilerine BTS cover is coming yazacak kadar ne yaşadın bi anlatta bilelim. 6 senelik bir grupla daha 1 senesi dolmamıs bir grubun başarıları , sahne performansları elbette farklı olacak .Bi ara EXO’ydu derdiniz daha sonra sektörde ki bütün gruplar şimdide kız gruplarına mı sardınız 😂 Grup taktir edilecek düzeyde olmasina rağmen fandomda böyle aptalların olmasi.. Grubun siddeti önleyemeye çalışirken sen gelip başka bir gruba sana hicbir sekilde zararları dokunmayan insanlara sözlü şiddet uyguluyorsun.Tabi oturduğun yerden nefret kusmak kolay .Git bakalım o kızların çıktıkları sahnelere nasıl dut yemiş bülbüle dönüyorsun.… Read more »

b

AYLA BÜTÜN YORUMLARIMIZA Bİ ARA EKSOYDU DERDİNİZ.s.s yazmaya devam mı ediceksin tamam anladık bi ara derdimiz eksoydu kız söylediklerini daha mantıklı eleştirebilirdin bu ne ya ondan beter bi boş yapma aynen armyler olarak çişimizi yapmayıp stream kasıyoruz grubunuzun daha da yükselmesini ve gelip burda ağlamak istemiyorsanız deneyin bir gün çiş tutmaktan bir şey olmaz jsjxjskskwdjwsjwjskejdjjdjwjjdwjdjwjwjej BUNA İNANIYORSUNUZ YA CİDDEN CANI GÖNÜLLE YANIYORUM YANIYORUM ONA YANIYORUM AH AYLAMMMMM KIYAMAMMM

......

“bts cover is coming” yorumunu farklı anlayan bir benim galiba. Bana bu cümlede bts i övüyormuş gibi gelmedi hatta alay ediyor gibi geldi. Hani bu haberde gıdle ın şarkısı, kıyafetleri beğenilmemiş ya bts de böyle gibi bir anlam çıkardım yazılanlardan 🤷

^^

Gerçekten biri yoruma bts yazsında bende nefret kusayım diye uğraşıyosun bende yorumlarına görüyorum sitede nefret yorumlarına kızıyodun noldu??? Ayrı “bts cover is coming” gıdle fake love coverı yapmıştı kimi kısım beğendi kimi yetersiz gördü ama baya bi gündem oldu.Bazıları prim dedi ama benim army olarak hoşuma gitti.Belki yukardaki arkadaş beğenmedği için öyle demiştir.Herkes istediğini beğenip beğenmemekte özgür.Ama ayla maşallah armye laf gelsin de nolursa olsun.Daha bikaç gönderi öncesi bts bigbang ten prim exo dan prim yaptı diyodun kızıyodun noldu belki arkadaşta senin gibi prim olarak düşündü.Yani amaç bts ve army ezmek olsunda, ben her grubu üstün tutarım bts ve army… Read more »

Hata

Sen olayı çok yanlış anlamışsın LSLDÖRÖÖYŞ3ĞYĞ4L3Ö idle ilk çıkış yaptığı zaman fake love coverı yapmıştı bu yüzden bazıları idle a primci falan demişti kız o olaya gönderme yapmış

Ayla Özgül

Birlikte yaşadığım bir oda arkadaşım var . Bazi yorumlar ona bazı yorumlar bana ait. Yani benim telefonumdan ortak kullandiğımız bi hesap. Daha önce de onun yazmış olduğu nefret yorumlarına kendi adıma özür dilemiştim. Bu yüzden sanırım bi hakarete karşiyken bir hakaret etmek size çoklu kişilik bozukluğum varmış gibi gözüktü 🙂 Kendi adıma konuşayım en baştaki yorumu yapan arkadaş oldukca saygısızca. Eğer ben cevap verseydim saygı çercevesi icersinde saygısızlığını yüzüne vururdum. Malesef yorumlarımızin tutarsılıği yüzünden kafanızi karıştırdık sanırım . Kusura bakmayım 🙂

Ayla Özgül

Alttaki iki arkadaşa durumu izah ettim. Sanırım size de açıklamalıyım. Bir hesabi iki arkadaş kullanıyoruz.Ikimizde ne yazacağina karat verecek yetişkinleriz dolayısıyla onun yorumlarına engel olamam. Fakat Ayla ben olduğum için birkaç sey söyleme gereksinimi duydum.BTS benim sevdiğim gruplar arasındada sosyal medyadan da bir çok armyle dost oldum diyebilirim. Ozelikle RM kendime örnek aldığim bir insandır. Çalışkanlığı , zekiliği ve azmiyle…Fakat arkadaşım pek hoşlanmaz fandomdan.Bu saldırganlığı o yüzden. Daha fazla sözlü kavga çıkmaması için onun cevap vermesine izin vermeyeceğim. Fakat yorumu yazmadığım halde bana hakaret edilmesi üzdü 😑😁 Neyse umarım anlatabilmişimdir .

D.O

Yorumlarınızı takip eden biri olarak hayal kırıklığına uğradığımı itiraf etmeliyim. Arkadaşın yorumu hoş değil ama sizin yorumunuz ondan daha beter. Gerçekten kişiliğiniz nasıl biri tam anlayamıyorum, bazen çok olgun aklı başında davranıyorsunuz bazı yorumlarda da şimdi olduğu gibisiniz. Bazı yorumlarda vıp değilim deyip jonghyunun ölümünden girip seungriye çok kötü sözler söylemeyin yarın hayatın ne olacağı belli olmaz, ben jonghyun da kendimi çok kötü hissettim diyorsunuz bazı yorumlarda ise 9 yıllık vıp yim diyorsunuz. Şimdi kim daha ergence davranıyor? Özellikle stream konusundaki alaycı tavrınız size hiç yakışmadı. Bu sitede yaşıma uygun bir siz varsınız sanıyordum ama sizde eleştirdiğiniz insanlardan farklı değilmişsiniz.… Read more »

Ayla Özgül

Bu hesabı 2 arkadaş kullanıyoruz . Heralde yorumların tutarsızlıği bu yüzden .Yorum size göre saygısızca olabilir fakat ben de hak veriyorum. Saygı görmek için önce saygılı olmak gerekmez mi ?

Ayla Özgül

Yorumlarımızın bu kadar dikkat cekeceğini bilseydik daha dikkatli oldurduk. Şu an sizin gözünüzle kendime baktim da ben şey derdim ” kesinlikle kişilik bozukluğu var ve ya ruh hastası ” Ben oldukça fazla grubu dinlerim 25 hatta 30 bile olabilir. Fakat arkadaşım yalnuzca 2 3 grubunun fanı . (G) i-dle ‘da fanı olduğu bi grup sanır siniri buradan kaynaklanıyor. Ayriyeten hakaret eden birine hic saygınızı bozmadan bu şekilde cevap vermeniz gerçekten takdir edilecek düzeyde. Boş zamanlarımda burada ki yorumların çoğunu okurum ve sizin gibi saygılı elestiren birini henüz görmedim. Umarım arkadaşım da dahil herkes nefretle bir yerlere varılmayacağının farkına varır. Yorumlar… Read more »