[PANN] Kim Gura'ya cevabı yapıştıran Lee HyoriKim Gura: Hyori-yah
– Bugünkü yayında iyi miydin?

[PANN] Kim Gura'ya cevabı yapıştıran Lee HyoriLee Hyori: Sen önce kendine bak!
Diğerlerine laf etmeye nasıl cüret eder?!

Gönderi tepkisi: (+2,571; -10)

1. [+720; -4] Lee Hyori bir Mısır tanrıçası gibi görünüyor ya, manyak güzel

2. [+625; -6] Cidden nasıl Lee Hyori’ye laf etmeye cüret eder? Lee Hyori ondan önce çıkış yaptı, eğlence şovları konusunda sunbaesi yani. Ayrıca eğlence şovlarında daha yetenekli

3. [+591; -4] Kim Gura’dan nefret ediyorum. Hep nefret ederdim zaten ama Lee Haneul ile birlik olup Shinji’yi taciz ettiklerini gördükten sonra ondan iğrendim. O skandalı bir araştırın, haberlerde var.

(Bahsedilen skandal: Lee Hyori 2000’li yıllarda dokunulmaz statüsündeydi, mega popüler grup KOYOTE üyesi Shinji de aynı durumdaydı, grubu hit üstüne hit çıkarıyordu. Lee Hyori ve Shiji Kim Gura’nın en büyük hedefleri haline geldi, bu da Kim Gura’nın ilk büyük skandalı oldu. Lee Hyori’nin estetik yaptırıp yaptırmadığının konuşulduğu bir yayında Kim Gura Lee Hyori’nin göğüslerinde silikon olduğunu iddia etti ve şu şekilde konuşmaya başladı: “Hyori’nin göğüsleri silikonlu, bu çok konuşulan bir şey. Kang Ho Dong onun memelerini bir sıkmalı, patlarlarsa sahte demektir, patlamazsa gerçektir. Silikonlar tuzdan yapılır değil mi? Göğüslerini emsin, tuz gelecektir. Şanslı s*rtükler kilo alınca göğüsleri büyüyor, şanssızların ise yüzü. Shinji gibi domuzlar. Çok çirkin bir domuz haline geldi”)

4. [+259; -1] Lee Hyori olduğu için mümkün bu.. daha önce Lee Gura yüzünden canı yandı ama yine de böyle bir atmosfer yaratmayı başardı. Lee Hyori hariç bunu yapabilecek başka kimse yok.. Lee Hyori isminden tutun görünüşüne kadar ünlü olmak için doğmuş..

5. [+172; -2] Kim Gura’nın Lee Hyori hakkında önceden söylediklerini düşününce Lee Hyori cidden çok gönlü zengin biri. Ben olsam onun yanında oturunca bile ellerim titrerdi.

6. [+125; 0] Kim Gura’nın tüm skandalları arasında rahatlama kadınları hakkında söylediği en beteriydi

(Bahsedilen olay: Hayat kadınlarının polislere yaptığı bir protestoda onları rahatlama kadınlarıyla kıyasladı. “80 fahişe polislere karşı hakları için savaşıyor. Şikayetçi olmak için Ulusal İnsan Hakları Komisyonuna giden bir otobüsteler. İkinci Dünya Savaşı’nda rahatlama kadınlarından beri ilk defa fahişeler tescilli bir otobüse biniyor muhtemelen. Bahse varım sürücü ereksiyon olmuştur.”)

 

Kaynak: Pannchoa

23 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Almina

ohaa ya ve bunları söyleyen adam TV ye hala çıkabiliyor ama idollerin küçücük hataları bile sektörden sürülmelerine imajlarının bozulmasına yetiyor..

Soo

Gerçekten o taciz olayı çok kötüymüş.Nasıl hala teklif almayı başarmış

billy

Kim Gura gerçekten tam bir gerzek. Onu ilk kez My Celeb Roomies’de görmüş bulundum (maalesef) ve adam o kadar antipatikti ki bölümlerde onun olduğu grubun kısımlarını bir saniye bile beklemeden hep geçiyordum. Eğlence şovunda bile yemek yiyip uyumak ve kadınlarla flörtleşmeye çalışmaktan başka hiçbir vasfı olmayan, aktivitelerin hiçbirine katılmak istemeyip sürekli aykırılık ve çokbilmişlik yapan herifin birini nasıl sektörde tutabiliyorlar anlamıyorum. Karşı cins bir ünlüyle aynı bilekliği takmış diye bile Kore halkı idollerin bütün meslek hayatlarını inanılmaz bir baskıyla bitirebiliyorken bunun gibi ahlaksız biri nasıl her geçen gün ekranlarda olup para kazanmaya devam edebilir? Kore’nin eleştiri anlayışını, en çok da… Read more »

Q€€^

Bu adam bunları söyledi ve hala televizyona çıkabiliyor mu? İnanılmaz

Rubyjane

Bu adam cidden manyak kim gelse programa saçma sapan sorular soruyor tabi bunların bir kısmı senaryo olsa da kendi isteğiyle sorduğu da bir gerçek
Neyse Lee hyori manyak güzel

Loconunsarıkalbı

İşte bu yüzden kpop’da sadece şarkıyı dinliyip kenara geçenlerdenim.Varyete programlarındaki komedyenlerin geneli böyle idollere karşı hep bi iğneleme halindeler.Bu adamın da yaptığı iğrenç bir şey, hyori gerçekten sabırlı bir insan ben olsam onu gördüğüm an parçalara ayırırdım djkddkfmşfmglg

Zi

Solar’ın yaşlı erkek versiyonu

Hey boi

Harbi güzel bu yorum lsjflskshanx aynen

Billgesue

Bu doğru ösbdjösbsj

Loconunsarıkalbı

Ne alaka ? Bilmediğimden soruyorum?

Zi

Bu adam sözlü taciz etmiş.Solar da kız arkadaşını öldürmekle ve o kişiyle olan cinsel ilişkisinden bahseden bir şarkıyı hayranlarına önerdi.Solar’ın çok fazla tavır tartışması var

b

pardon? solar o şarkıyı önermedi ki önerse bile kimse dinleyemezdi çünkü şarkı hiçbir yerde bulunmuyordu. olayı araştırırsanız sevinirim.

JenBellaShakespare

Solar şarkıyı önerdi kardeşim, savunucam derken yalan konuşmayın. Şarkının güzel olduğunu ama yaşı küçük olanların orada olduğu için söylemek istemediğini söyledi ama fanlar ısrar edince şarkıyı söyledi, burada bir sorun yok değil mi? Hayır var, şarkının güzel olduğunu söyledi, istediğini dinleyebilir benim bununla bir sorunum yok sonuçta bu şarkıyı “ohhh iyi ki de öldürmüş” diyerek dinlemiyordum ama söylediklerine dikkat etmeli o bir idol ve milyonlarca kişiye örnek oluyor. Ve o zaman telefonda üyeleri ne olarak kaydettin diye sorduklarında da biliyorum ama böyle bir şeyi söyleme yerine başka bir şey uydurup söyleyebilirdi.

yakamoz

Ben Hyori’ nin güzelliğinin etkisinden çıkamıyorum hâlâ

Surmew-BTS

Ayıp ya adamın söylediği şeyler bak hem de o kadar insan izlerken, terbiyesiz ve utanmaz bir adam, keşke biri hakkettiğini verse şuna.

ely

Bu adamı nasıl sektörden sürmediler ve hala televizyona çıkabiliyor ya iğrenç bir zihniyet

Erusem

Kadına bakar mısın? Onların deyimiyle tam bir tanrıça gibi!

Elif

Bu adami zaten hic sevmiyordum bu skandallarda cabasi oldu bu sektorden atilmasi icin daha ne yapmasini bekliyolar anlamadim…

xo

Hyori güzel kız ama hiç relaks değil. Kim Gura ise edepsizin teki.

xo

Ayrıca Hyori’nin silikonları olabilir, mükemmelliyetçilik her ünlünün takıntısı. Dudaklarını, kalçalarını, göğüslerini, çenelerini, elmacık kemiklerini vb… Herhangi birine slikon taktırmayan ünlü neredeyse yok. Ama böyle cümleler kullanması edepsizce. Bir şey mi içmiş acaba da böyle iğrenç konuşmuş.

Nomu

Belki de internet ortamı olduğu için daha yumuşak ve kelimeleri seçerek kullanıyorsundur ancak gerçekten edepsizlik denmeyi dahi haketmiyor yürüyen iğrençlik gibi bir şey bu.Ayrıca silikon konusunda da haklısın.

xo

Sen de haklısın ve sağol:))

Nomu

Rica ederim 🙂