Benzer Yazılar

[PANN] Netizenler 2019’un çaylak ödülleri için adayları konuştu

Erkek çaylak idoller:

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştuMMO Kang Daniel (Solo)

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştuSwing Kim Jaehwan (Solo)

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştuBNM Brand New Boys (TF Grup)

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştuYG Treasure Box (Grup)

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştuBig Hit TXT (Group)

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştu

Produce X

Kadın çaylak idoller:

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştuFNC Cherry Bullet (Grup)

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştu[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştuJYP ITZY (Grup)
Bu yıl çıkış yapmaları bekleniyor ama çıkışları ertelenebilir de 

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştuSM (Grup)
SM’in bu yıl kız grubu çıkaracağı dedikoduları var, henüz onaylanmadı  

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştuYG Treasure Box Kadın Versiyonu (Grup)
Mücadele şovu olacak ama grup ne zaman çıkış yapacak kimse bilmiyor 

[PANN] Netizenler 2019'un çaylak ödülleri için adayları konuştu

YG The Black Label Jeon Somi (Solo)

Geçen seneye göre çok daha ilginç olacak bu yıl.. Patlamış mısırlarımı hazırlıyorum..  

Gönderi tepkisi: (+183; -12)

1. [+63; -61] TXT, çaylak ödüllerini amaçlayalım.. Duyduğuma göre grup hem çok iyi görsellere, hem de yeteneğe sahipmiş.. 15 gün nasıl bekleyeceğim.ㅠㅠ

2. [+41; -3] Kang Daniel tüm idollerden daha fazla güce sahip.. Çaylak ödüllerini alabilecek mi acaba

3. [+32; -3] Kang Daniel vs Big Hit’in çaylak grubu arasında bir yarış olacağı belli

4. [+26; -9] Daniel ve Somi’yi destekleyeceğim.. başarılar!

5. [+21; 0] Bence solo çaylaklar için farklı bir kategori açabilirler.. Ya da açmazlar, çünkü sololar da çaylak.. Ya da her yıl olanın aksine ödül amacı olmaz belki de..

6. [+20; -8] Dürüst olalım, Kang Daniel bir adım önde. Hayran değilim ama halk arasında çok tanınıyor.

7. [+17; 0] Kang Daniel’in fandomu büyük.. Grupları geçebilecek mi acaba

8. [+15; 0] JYP’nin yeni kız grubu ertelenirse eğer çaylak ödüllerinin Somi’ye gideceği gün gibi açık

9. [+11; -9] TXT grubunu takip edeceğim ama Brand New Boys niye bu yıl ödülleri alacak gibi hissediyorum? Eşsiz üyeleri var, görseller de öyle, yetenekliler de..

10. [+11; -16] Big Hit vs YG ve Jeon Somi vs JYP olacak..

 

27 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Anlayamıyorum

Daniel sevgisini anlayamayacağım herhalde produce 101i izledim orda farklı gelmedi v live izledim ne bileyim bütün idoller gibi öyle ahım şahım bir güzelliği de yok bı Exo da olan yada nct de olan yakışıklılık yok yani sürekli nct ye flop yazıpta daniele bu kadar hayranlık beslemek bilmiyorum saçma başka biride gelse yetenekli olsa büyük şirkete girerdi diyorlar ama Daniel için herşey mübah sevgili haberi çıktı canlı yayın skandalları çıktı onlar mı büyütüyor yoksa ben mi biseyleri kaçırıyorum bilemedim

Seher

Kıskançlıktaaaaan çatır çatırrr çatlaaa

kangdaniel

Öncelikle Produce 101 izleyip Daniel’in neden bu kadar önemli olduğunu anlamadiysan göz ve nizamından şüphe duyarım. Ama yinede senin için sıralayım; 1. 나야나 vokal calismalarinda bogazlari feci hastaydı ama yinede elinden geldigince yuksek notadan okumaya çalıştı. 2. Sorry Sorry Teamde deli gibi hastaydı kareografiye zor çalıştı ve takımda alt vokallerden biriydi. Sorry Sorry teamde sonuncu oldu ama pes etmedi. 3. Get ugly teamde “Lider olmak isteyen?” sorusuna woojin istemsizce el kaldırdı ama Daniel onun elini tutup yukari kaldırdı “Cesur ol,korkma” dedi. 4..si program sırasında tamda takımlar belirlenirken kedi skandalı çıktı atılma tehlikesi bile geçirdi ama pes etmeyip Open Up team’ın… Read more »

Açıklamak istiyorum

Canım kaçırdığın nokta Kang Daniel’ın dışarıdan naaıl gördündüğüyle ilgilenmen. Onun bu kadar sevilmesinin sebebi güzel bir kalbe sahip olması. Şu an Kore’de en çok tanınan idollerden birisi hatta en çok tanınan bile olabilir. Ama ben onu bir kere bile şakayla da olsa kendiyle övünürken görmedim. Hatta çok utanır. Onun güzelliğini görünüşünde araman çok saçma. Çünkü onun kalbi, bu zamana kadar gördüğün en güzel yüzden bile daha kusursuzdur. Tanımaya çalışmadan yargılayanlar zaten bizim Kang Daniel’ımızdan uzak dursunlar. Umarım anlatabilmişimdir

Anlayamıyorum

Ben hareketlerinide söyledim zaten produce programında hepsi birbirine yardım etti herkes çok tatlıydı bı kaçında gördüm o merkez olma hırsını çıkış şansları var herkes ortaya herşeyini koydu ondan daha iyi sesler ve daha iyi dansçılar var ki zaten hem yan dansçı hem yan vokal tipini katmam da netizenleri yüzünden çünkü omuzu boyu tişörtünden belli olan kasları hakkında konuşup duruyorlar ayrıca danielin neyini kıskanabilirim nctyi tanımadığını söyleyen netizenleri övdüğü biri bana göre herkes gibi biri başkalarından ayıran bı güzelliği yada iyiliği tatlılığı yok söylediğim bu

Açıklamak istiyorum

Herkesi seveceksin diye bir şey yok tabii ki. Sadece biz Daniel’ı bu sebeplerden ötürü seviyoruz. Senin onda göremediği biz görüyoruz demek ki. Ayrıca belki de onu başka idollerle kıyaslamaya çalıştığın için ondaki cevheri göremiyorsundur

İrem

Güzellik göreceli bir kavramdır ama sen basbaya bizim çocuğu kıskanıyorsun çekemiyorsun ayol. Çocuk gerek vücudu gerek yüzü ile efsane. Sıradan tipik bir idol görüntüsü yok. Sadece biz ınternational fanların değil korelilerinde dibi düşüyor. Kang Danielin tipine laf edende yani hahahhahaha Ayrıca yukarıda da bahsedildiği gibi zibilyon tane güzel özelliği ve huyu var. Zirvede olmasına rağmen kibirli kendini beğenmiş değil. Popülarite görüp değişen idollerin yanısıra kendisi mütevazı kişiliği ile insanin kalbinde extra taht kuruyor.

Anlayamıyorum

Ahahahahahahah danieli kıskanmakta ne bileyim pek yapılacak bişey değil uluslararası fanlar hani şu 13 bin kişilik stadyumda biletleri 3 bin kişiye düşürmek zorunda kaldıkları uluslararası fanlar mı yalnız acayip bir taht kurmuş neyin kafası bu ya sgshshshshshhshs kıskanılacak çok idol var da daniel sanmıyorum 😂 şarkı söyleyemiyor rap yapamıyor dansçı biri ki oda yan dansçı zaten istesede büyük bir şirkete giremeyecek biri burda ilahlaştırılıyor şaşırıyorum ondan daha kaslı daha uzun yada omuzu daha büyük idoller var hatta hepsi bı arada bulunan var tipik değil derken 😂😂 cidden komiksiniz hatta Danielin kıskanılacağını düşünecek kadar

Yoruma cevap

Uluslararası fanları sadece “tek bir ülkedeki” konser salonuyla kıyaslaman çok ezikce değil mi sencede? Çünkü o ülke Wanna One’ın konser verdiği “ülkelerden” sadece bir tanesiydi. Ayrıca Daniel’in yan dansçı olduğunu nereden çıkardın söyle de biz de bilelim 😂 Gayet başarılı bir debut yapacak buna emin olabilirsin 👍

Son olarak, sevmiyorsan görmezden gel ve yorum yapma? Benim de sevmediğim idoller var ama gidip de hepsine kötü yorumlar yapacak kadar işsiz değilim çok şükür. Gidip sevdiğin idolleri destekle, hadi canım.

Anlayamıyorum

1 ülkemi nolur araştır hem skandallarını hem hangi pozisyonda olduğunu

Hissy

Bighit ve çaylak grup ikilisini görmekte varmış duygulanıyorum yaa umarım txt güzelce tutunur ve kendi yollarında başarılı olurlar bighite yetenek konusunda güveniyorum^

SURMEW-BTS

hadi hayırlısı inşallah. hayallerimde şuan TXT ve BTS in ödül törenlerinde, müzik şovlarında vs verecekleri momentlar var. hele bir de her iki grup ödül aldığında diğerlerinin yapacağı davranış ya da biri sahnedeyken diğerinin şarkı ve dansa eşlik etmesi vs 🙂 çok heyecanlı. İnşallah TXT çaylak ödüllerini toparlar ve inşallah BTS imiz de gene güzel kanatlarıyla uçmaya devam eder. herkes için herşeyin hayırlısını diliyorum. İnşallah TXT çok baskı yaşamaz ve herşeyi atlatabilir. Diğer çaylaklar ve sanatçılar için de herşeyin hayırlısını diliyorum.

db

Daha ortada fol yok yumurta yok, millet birbirine girmiş. Sakin olun daha Ocak’ın ortasına gelmemişiz..

Yass

Açıkçası Daniel için çok heyecanlıyım. Gerçekten Kore’de onu tanımayan yok, insanlar Daniel’in yüzünü bilmese bile adını mutlaka biliyor.

TXT de şimdiden bayağı bi popüler. Bu yıl çaylak ödülleri amma çekişmeli geçecek 🤜🤛

daxla

gerçekten hepsi çok sağlam şimdiden buram buram o rekabet esintileri geldi. bighit daha doğrusu txt bence vokal ağırlıklı bi grup olucak bighit bangtan dan farklı demişti daha önce zaten hissediyorum 🙂 produce x’i iple çekiyorum eğlenceli geçiyor özellikle erkeklerin dönenleri hahaha ve bu sene de wanna one gibi etki ediceklerinden eminim hele ki korede iz*one destekcisi değiliz dediler dediler ama kızların izlenmeleri satışları çok iyi güzel bi yıl bizi bekliyo 💪

Jihoon Park

Jihoon unutulmuş qaliba ? Onunda fan kitlesi baya büyük. Hem aktorlük hem solo çıkış yapacagı için beklentilerim çok yüksek . Cube boys, maroo boys, yeni çikiş yapmış Oneus qrubu vs. 2019 yılının çaylakların yılı olacağı kesin. Hatta dördüncü jenerasyon geliyor diyebilirim.

Buket

Bu sene kesinlikle çaylak yılı olucakk Bence solo ve grup olarak ayırıcaklar ki zaten öyle verilmiyor mu? Herneyse verilmezse de ayrılması gerekiyor zaten Solo olarak net Daniel zirveyi oynar. Somi konusunda şüpheliyim uzun ara verdi hayranları olsada çok çok kuvvetli bi geri dönüş yapması gerekiyo. Grup konusunda ise TXT alır gibime geliyo halk Bighit ve Bts’den dolayı grubu seviceklerdir aynı zamanda army’lerin çogunun da desteklerini düşünürsek.. kesinlikle alırlar ki ben önümüze yeteneksiz bi grubun gelicegini asla düşünmüyorum 6 sene sonra geliyorlar bence bighit iyi hazırlandı ve özenle seçti Yg’nin grubu bomba gibi geliyor hepsi yetenekli fakat halk Yg antisi.. olumsuzluk… Read more »

Vig

daniel bu senede aktif ve başarılı olucak gibi hissediyorum ben gruplard da açık ara bighitin grubu alır çünkü uzuuunnn zaman sonra ilk defa grup çıkartıyor dolayısıyla herkes deli gibi merak ediyo ve bts gücü ve bts’in hayranlarının gücüde olucaktır şüphesiz yg’nin grubu yani şarkıları yine büyük ihtimalle tutar gibi çünkü yg şarkı konusunda oldukça başarılı ama ses getirme konusunda bilemiyorum.. açıkcası kız grubu çıkarsa daha başarılı olurdu çünkü daha yeni ayaga kalkmaya başlayan ikon grubu var bence bir erkek grubu daha saçma oldu
yani tahminimce solo daniel erkek grup bighitin grubu kız grubu da çıkarsa jyp alır

Bobby

yg’nin erkek grup çıkarması kadar saçma bi durum yok ha tabiki yetenekli olucaklar yg sonuçta ama bi kendi gruplarını güzelce doyurup büyütseydi ya sinirleniyorum neyse yg zaten nefret alıyo şu dönem doğru bi dönem değil halk yine grubun tavır tartışmalarıyla gündeme getiricek gibi her zaman yaptıkları gibi saçma nedenlerde olsa tartışma atıcaklar bighit de onun aksine mütevazi bi grupla gelip halkın gönlünü çalıcak (bts mütevazi oldugundan bighit korede baya seviliyo) ve bighit alır jyp ilk girl crush çıkartıp sonra yine shy shy dönmez inşallah güvenemiyorumda önümüzde twice örneği var

**berra

Yg x bighit kapışması efsane olucak hahahahah sapkalı kız grubunu bts ile kıyaslıyodu şimdi resmen hodri meydan diyip sıfırdan başlicaklar şapkalı kudurucak mı sevinçten ucucak mı ahahahgahsgahsgshshshwh

tuciha

Bighit TXT vs YG Treasure Box Çıkıcak grup diyorummm kore youtube trendlerinden düşmüyolar bighit tanıtımı saldıgından beri trendlerde zirveyi oynadı ve hala üstlerde duruyo aynı zamanda YG Treasure Box de trendlerde açıkcası ödülleri yine de oylama falan oldugu için TXT alır ama ses getirme konusunda YG şarkıdan vurursa zirve yapabilir onun dışında TXT her şekilde tanınıcaktır tek ödül töreni MAMA’da producex alır :dd Ama izone şu an aktif grup çıkarsa ancaaa senenin sonunda çıkar bu da pek etkilemez grupları gerçi YG ne zaman çıkış yaptırır bilmiyoruz ama Bighit muhtemel şubat gibi çıkartır grubu bakalım şapkalı bighite bir kere daha yenilirse… Read more »

Cosmic

Kang Danieli geçebileceklerini düşünmüyorum. Daniel fighting!!

MyDay6

Stray Kids’im yine unutulmuş…

Rty

Stay kids çaylak mı? Geçen sene zaten çaylak ödülünü aldılar bu sene nasıl alsınlar? Bunlar yeni çıkan gruplar

Stay

Stray Kids çaylak değil ki? Yani bu sene çıkış yapmadılar en azından

17scarat

Stray Kids 2018 çıkışlı, henüz bir sene bile olmadı. Bazen ben bile unutuyorum kazandıkları başarılardan dolayı.. Her idol grubu yanlış bilmiyorsam iki sene boyunca çaylak sayılıyor.

17scarat

Stray Kids bu sene ortalığı yakıp kavurdu, ki daha bu sene çıkış yapmalarına rağmen. Hala devam ediyorlar, oğluşlarım şu an en dişli, en sıkı çalışan stajyer grup. Kendi şarkılarını kendi yapmalarını da ekleyelim. Yıkılabilecek bir duvar olduklarını düşünmüyorum, çünkü her gün daha da iyi işler yapıyorlar, daha da çok gelişiyorlar. Onların bu çekişmeleri kazandıklarında hissedeceklerini tahmin bile edemiyorum. 2019’u da bizim yılımız yapalım Stray Kids. <3

Yeni Yazılar