[PANN] Netizenler Black Pink'in Colbert şovdaki kıyafetlerini beğenmediBu kadar büyük bir şova gidiyorlar, bari güzel giydirselermiş kızları.. Jisoo’nun omuz desteği ne öyle.. Rose’nin yeşil elbisesi.. Jennie’nin grotesk elbisesi..  

[PANN] Netizenler Black Pink'in Colbert şovdaki kıyafetlerini beğenmediBu şova gitmişlerdi bu arada
Normal kıyafetler giyselerdi de çok güzel görünürlerdi, hangi pislik onları böyle giydirdi  

[PANN] Netizenler Black Pink'in Colbert şovdaki kıyafetlerini beğenmedi

Gönderi tepkisi: (+120; -41)

1. [+60; -24] Acayip gangster ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[PANN] Netizenler Black Pink'in Colbert şovdaki kıyafetlerini beğenmedi

2. [+56; -4] Ama insanlar Lisa’nın kıyafetini beğendi.. Jisoo’nunkini de

[PANN] Netizenler Black Pink'in Colbert şovdaki kıyafetlerini beğenmedi

3. [+46; -4] Bence iyi görünüyorlardı? BP oldukları için giydikleri her şey güzel görünüyor, gangster gibi görünüyorlar, Black Pink’in giydiği ama sıradan insanların asla giyemeyeceği bir sürü kıyafet var, gerçek ünlüler işte

4. [+29; 0] Lisa’nın konserlerde giydiği kıyafetlere bakıp ona ayrımcılık yapıldığını söyleyip duranlar vardı, dürüst olalım, pantolon giymek Lisa’nın kendi seçimi, normalde de öyle giyiniyor zaten. Hipster bir tarzı var. Stilist niye nefret alıyor anlamadım.

[PANN] Netizenler Black Pink'in Colbert şovdaki kıyafetlerini beğenmedi

5. [+22; -1] BP bir sürü farklı şeyi kendine yakıştırabiliyor;; Moda sektörü böyle bir şey

 

Kaynak: Pannchoa

Abone Ol
Bildir
guest
22 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
.

Kesinlikle sahnede bi bütün durmuyolar insanın gözleri kanıyo nerde o eski blackpink kıyafetleri bela gibi ya umarım değiştirirler

Blinkı

Stilistimizden ben de hoslanmıyorum ama Blackpink her zaman farklı tarzlarda giyinen bir gruptu? Her üyenin tarzı ayrıydı

.

Blackpink farklı tarzlarda giyinen bir gruptu? Lisanın pantolon ve orasina burasına değişik zincirler takıp, kızların üstünde absürt renklerle kesilmiş elbise veya büstiyerler, etekler ne zaman gördün? Eskiden yine de bir bütünlük vardı mesela etek,gömlek,elbise giyilirdi ve renkler aynı olmasa da yakın renklerdi? Benim düşüncem bu niye sorguladığını anlayamadım?

Natinati

Fraklı tarzda giyinmek için göz kanatmaya gerek yok. Kızlarda kıyafetleri kaldıramamış çünkü kıyafetleri çok kötü, daha güzel giyindikleri zamanlar vardıı.

Niniboy

Moda diye ne hala soktular kızları. Üstlerinde ki her bir parça en az 5 bin falan ama berbat bu kıyafetleri ister bp giysin ister selena gomez her şekilde kötü görünüyor kıyafetler arasında uyum yok. Lütfen şu kızlara eski stilistlerini verin!

^^

Rose nin kendi günlük giyimi yeminle daha iyi .kızın zaten incecik fiziği var dapdar elbiseyi giydiriyolar bide alt tarafı 2 yandan kes tamam bitti.üst tarafını daha salaş giydirip bide omuzlarına destek takıp alt tarafıda dar giydirseler çok yakışır bence.

Queen Twice

Sahnede birbirleriyle uyuşmuyorlar. Bir harmoni yok. Bundan da kötüsü berbat parçalar giydiriyorlar. Gözlerim kanıyor. Çaylak BP çok daha iyi giyiniyordu

parkrubyjane

3. [+46; -4] Bence iyi görünüyorlardı? BP oldukları için giydikleri her şey güzel görünüyor, gangster gibi görünüyorlar, Black Pink’in giydiği ama sıradan insanların asla giyemeyeceği bir sürü kıyafet var, gerçek ünlüler işte

Getir anlını öpeyim

Bbibbi

Gerçekten kıyafetlerini görür görmez bunu düşündüm. Lisa’nın tarzı bu olabilir zaten yakışıyor da ama bu kıyafetlerle olmamış. Bu kızlar aynı tarzda daha güzellerini giydiler. Bence eski stilist bp’e daha uygundu

....

GMA daki kıyafetleri daha güzeldi ama eski stilist daha guzel, rahat giydiriyordu umarim yeni cb değiştirirler stilisti

"

Blackpink’in eski stilisti şimdi Twice giydiriyor. Cidden çok iyi bir stilist.

Mevy

kıyafeti taşımak ayrı uyum ayrı grupta stilist uyumu mahvetmiş… kızlar güzel diye her şeyi taşıyabiliyorlar diye abartmasalar iyi bence..

Manoban

Onlara her şey yakışıyor canlarım ❤ ama gerçekten eski kıyafetlerini özlemedim değil 🙄

casca

Netizenler neyi beğeniyor ki zaten

Ezqiii

Cidden şuurlarını kaybetmişler jisoo lisa manyak güzel olmuştu rose yeşil elbisesyle mükemmeldi Jenniede çok hoş olmuştu kızların giydiği herşey onlara yakışıyor zaten

Küby

Kimse beğenmedi ki? Kandpdndox Yeşil elbiseyi görünce gözlerime inanamadım ama işte kızlar her şeyi yakıştırabiliyorlar kendilerine o yüzden çok göze batmıyor. Başka bir grup giyse şunları baya kötü görünürdü sondpdmfpdk

Unethical_Pandaa

Başka bir grup bu kıyafetleri giyse kötü görüneceğini nereden bilebilirsin ki o kadar emin konuşuyorsun?

Küby

Bunlardan daha güzel kıyafetler giydikleri halde dikkat çekmeyen çok fazla grup var? Şu iğrenç parçalarla hiç düşünemiyorum… 😏

Unethical_Pandaa

Dikkat çekmenin de farklı şekilleri var. Blackpinkin giydiği uçuk kıyafetlerin göze battığını ve yakışmadığını düşünüyorum moda adı altında kızları zevksiz bir şekilde giydiriyorlar.

Küby

Ee aynı şeyden bahsediyoruz zaten? Tarzlarını ben de beğenmiyorum ama Blackpink oldukları için kaldırabiliyorlar diyorum.

Manobann

Kızlar model gibi ya hani modellere ne giydirirsen giydir kötü olsa bile batmaz ya işte aynen öyleler aşırı hak verdim ++++++++

Küby

Şükürrr dediğimi anlayan birileri sıdndodnldfk