Benzer Yazılar

[PANN] Netizenler “Bu yılki MAMA’nın konuk listesi kötü” diyenlere yanıt verdi

untitled 1 1Bu yıl en büyük başarılara imza atan gruplar BTS ve Wanna One’dı, bu iki grup MAMA’ya katılıyor, konuk listesinin neresi kötü? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ dürüst olursak Black Pink ve iKON’un katılmaması kötü oldu ama onlar hariç bu yıl en iyi sonuçları elde edenler BTS ve Wanna One’dı. Bunu taraflılığımı kenara bırakarak söylüyorum ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Bu yılki konuk listesi kötü diyenler sırf kendi sevdikleri grup törene katılmıyor diye öyle diyor, bu gönderiye de eksi verebilirler ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Gönderi tepkisi: (+753; -141)

1. [+277; -14] Gerçekten sinirliyim ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ kendinizi diğerlerinin yerine koyamaz mısınız?; Sizin sevdiğiniz grubun katıldığı bir tören hakkında diğerleri “Kadro berbat” dese ne hissederdiniz

2. [+275; -27] Bu yılki konuk listesinin neresi kötü? ㅋㅋㅋㅋㅋ BTS, Twice, Wanna One dışında şova katılmasına değecek grup var mı ki? (BP ve iKON hariç)

3. [+104; -97] L’ler yine L’lik yapıyor…

4. [+75; -8] Anlayışlı olun, sevdikleri grup katılmıyor diye öyle diyorlar ㅇㅇ ben kadroyu sevdim, Bang-Twi-Wan

5. [+71; -8] Kadın ve erkek idollerde BTS-Twice-Wanna One zaten zirvede, MAMA’ya üçü de katılıyor, benim için bu yeterli. İyi rapçiler ve ballad şarkıcılar da katıldığı sürece dengeli olacak, konuk listesi iyi bence?? Bu üç gruptan biri katılmasaydı konuk listesine berbat denebilirdi ㅋㅋ

6. [+65; 0] YG katılmadığı için mi böyle düşünüyorsunuz? Hayranlar zaten YG’nin katılmasını beklemiyordu, niye bizimle kavga çıkarmaya çalışıyorsunuz?

 

Kaynak: Pannchoa

22 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
pınar

Diger gruplar olmadan yapılan Mama ne kadar iyi olabilir ki?!Rekabet yok hicbirsey yok. Komik yani. Dogru gruplara gidecek mi deasang şimdi? L degilim ama yani bunu görmek İcin de olmam gerektiğini düşünmüyorum.

küb

bence mama geçen yıl da çok sıkıcıydı yine çok sıkıcı olacak ama konuk listesinden dolayı değil. töreni 3 güne bölünce acayip sıkıcı oluyor sorun bu. büyük gruplar asla aynı gün sahne almıyorlar. ayrıca kafalarına göre ödül veriyorlar en az güvenilir tören bence 😀 oylamaları da boşuna yapıyorlar

boşuna zahmet etmeyin

Allah aşkına boş beleş insanların konuşma özgürlüğü kısıtlansın. Yaralanan insanlar vardı ve bunlar ciddi yaralanmalardı. Boykot etmek en büyük hakları. Siz onların yaralanmalarına saygısızlık yapıyorsunuz ama onlar yapamıyor öyle mi? Bu yaptığım saygısızlıksa, saygısızlık yapmak en büyük hobim. MAMA sen tam bir gavatsın. Kimse kusura bakmasın ama on beş kız grubu birleşse bir GG yapmaz. Aynı şey Bigbang, EXO, SUJU gibi demirbaşlar için de geçerli. JYP bir taraflarını da yırtsa bu gerizekalılıkla bir cacık olmaz ondan. Elindeki cevherleri harcamaya ve taklit yeteneğini geliştirmeye devam etsin o anca. Nasıl olsa yerden gökten ,artık nasıl elde ediyorsa, başarı (!) yağıyor.

bangtwice

Sen kimsin ya sana kim böyle konuşmak için hak verdi? GG gibi olamazlar? Pardon? Twice daha 4 yılında gör bakalım ne olacak işiniz gücünüz boş yapmak

surmew-bts

Konuk listesi kötü demek katılan bütün sanatçılara haksızlık ve hakarettir, tam olarak hangi grup yada solo sanatçılar katılacak bilmiyorum ama BTS, TWICE ve WANNA ONE kesin ve daha pek çok grup ve solo sanatçı katılacaktır. Bence gayette iyi konuklar. Adaylıkalrı olan (G)-IDLE, The BOYZ, STRAY KIDS, MAMAMOO, BTOB, MELOMANCE, PARK HYO SHIN, ROY KIM, HEIZE, GOT7, DAY6 , GFRIEND vs ve daha pek çok sanatçı katılacaktır. hepsinin sahnesini sabırsızlıkla bekliyorum.

comment

Başarı elde edenleri tebrik ediyorum ancak sizin de bildiğiniz üzere Mama ödülleri kafasına göre dağıtıyor.Çok başarılı olsanız da görmezden gelip haksızlıklar yapabiliyor.Zaten internet sitesindeki oylama sistemi de bunun en büyük örneği.Mesela bot hesaplarla istediğiniz kadar oy kazandırabilirsiniz.Bu adil değil bence..

aswium

Oggg ne de güzel linçleniyorsun sen yaaa içimin yağları eriyor resmen

aylin

MAMA 3 tören olduğundan beri kötü açıkçası Bigbang katılsa da Exo katılsa da vaziyet aynı olurdu. Netizenlere şu konuda hak veriyorum ama bu yılın en iyileri Bts Wannaone Twice Blackpink ve Ikon’du katılanları eleştirmek doğru değil

nana

Neyin kafasındasınız anlamadım cidden? neden birbirinize saygı göstermek bu kadar zor? Bu ödül törenine katılan pek çok sanatçı var ve herkes çok çalışıyor. Katılmayanların bazıları bu yıl albüm çıkarmadı, bir kısmının Mnet ile derdi var. Neden bundan diğer gruplar da sorumlu ki? Ayrıca internet oylamasının etkisi yalnızca %20. Bu dediklerimi herkes biliyor da işlerine gelmiyor. Mama elbette ki mükemmel bir tören değil. Özellikle şu üç gün olayını saçma buluyorum. Bir törende bitirilebilirler, sanatçılar boşuna yoruluyor.

ya

Ne kadar boş insanlarsınız, burada karşı tarafı tahrik edici saçma sapan cümleler yazdığınızda Nirvana’ya ulaşmış gibi falan mı hissediyorsunuz? Abi sizin işiniz, gücünüz, hayatınız da mı yok? Bunu yazıyorum çünkü zeka seviyesi eksilerdeymişçesine davranıp yorum yapan insan taneleri görüyorum, keşke görmeseydim.

bberil

sevgili exoller daha doğrusu bu sayfanın facebook yorumlarında iğrenç yorumlarda bulunan exoller iğrenç ve acizsiniz sadece sizin grubunuz çalışmıyor ve sadece sizin grubunuz bir şeyleri haketmiyor birsürü gruba nugu diyip küçümsemişler ya şaka gibi daha geçen yıla kadar katılıp ıkına ıkına her gün oy atan siz değilmişsiniz gibi Allahtan nasıl insanlar olduğunuzu biliyoruz da yemiyoruz tavırlarınızı ve iğrenç laflarınızı. neyse güzel bi mama gecesi olsun pek umudum yok ama güzel bi ödül töreni olmasını umuyorum birileri olmadan güzele benzeyebilir🤗

b

exol yıkıklığı ıyyyyy jsjswhshshkss

zeka özürlü yaratıklara katlanamıyorum

Beyinsiz insan kırıntısı ıyyyy

hoşt ezik seni

skywalker

12 yaşında army mişsin gibi hissediyorum mdmamfmmsdm

b

ben de seni 18 yaşında ama akıl yaşı -2 bi eksoel gibi görüyorum djxndnxmsddksjjsjwwkal

zeka özürlü yaratıklara katlanamıyorum

Allah BTS ve Army’lerin yardımcısı olsun. Sizin gibi gerizekalılarla uğraşmak zorunda kalıyorlar her gün. Sizler gerçek hayran falan değilsiniz. İdollerinizin sevdiği insanlara laf ediyorsunuz. Hadi onu da geçtim sizde insanlık yok bir kere.

ya oncesın ya çöp

daha geçen yıla kadar mama’dan aldıkları daesanglarla grubunu tanrı yapan exo-ller bu yıl mama seni kim takıyo moduna geçmiş lol şükür exosuz ödül töreni twice bts wanna one yeter artar bile zaten bu yılın en önemli idolleri bu isimlerdi

:)

kesinlikle mdmdjnnd daha geçen güne kadar daesang cnm mama daesang diyorlardı ndjdjd şimdi biz istimiyiriz biykit idiyiriz ndnsjsjxjssj ne gülüyorum ya bilmesek yiyecez bu ayaklarını geçen yıla kadar ikına ikına oy veriyorlardı bu yıl hep öylesine veriyor ödülleri dmdkddm belli oluyor nasıl verdiği lol OH MİS GİBİ ÖDÜL TÖRENİ

zeka özürlü yaratıklara katlanamıyorum

Kullanıcı adına bayıldım. Ne kadar da mükemmel bir şekilde dile getirmişsin gerçekleri. Çöpsünüz işte sadece “çöp”. Dışı altın kaplama bir çöp poşeti şeklinde görüyorum sizi. Dışı altın ama içi hâlâ çöp.
Sizler gelmeden önce o kadar mükemmel zamanlar geçiriyorduk ki. Sizin gibi yaratıklara beddua ederim geliyor resmen. Hadsiz köpekler.

kendi ismine bak önce zeka özürlü demek ne demek ya isme bak en büyük hadsiz köpek sensin en büyük yaratıkta sensin ezik

bangtwice

Ya oncesın ya da çöp mü hangi fandomdasın sen

Yeni Yazılar