Park Bom yeni fotoğrafında gece manzarasını izledi

HABER: “Bu fotoğraf için izin aldım” ‘Geri dönüşe hazırlanan’ Park Bom selfie çekildi

KAYNAK: Sports Chosun via Nate

1. [+1,324, -26] İzin almış olsa bile… böyle bir resim çekmenin mantığı nedir?

2. [+1,023, -47] Eğer ‘Knowing Wife’taki gibi bir fırsat eline geçerse ve geçmişine dönebilirse lütfen estetik yaptırmasın ve uyuşturucu kullanmasın. Bir seferlik normal bir şarkıcı gibi yaşamayı denesin.. bu seferkini zaten batırdın.

3. [+640, -31] İnsan elinden çıkma bir heykel ile insan elinden çıkma bir güzelliğin bir araya geldiği an!

4. [+24, -0] İzin almış olsan bile bu resmi çekmek şart mıydı

5. [+23, -2] Psikopat mı ne, niye yatmış oraya ㅋ

6. [+17, -1] Pek rahat durmuyor.. derdi ne?? ㅡㅡ

7. [+17, -14] Albümü çıkınca dinleyeceğim. Eşsiz bir sesi var.

8. [+17, -8] Menajer: Resim çekebilirsin dedik, üzerine oturabilirsin demedik…

9. [+15, -0] Polis: Ajumma!!! Sarhoşken öyle şeylere tırmanma!

10. [+10, -0] Cık cık.. akıl yaşı 10’dan sonra büyümemiş…

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+53] İnsanların 4D idolleri sevmesini ama “tuhaf davrandığı” için Bom’a laf etmesini anlayamıyorum. Bu kadın hep egzantrikti.

 

Kaynak: Netizenbuzz

Abone Ol
Bildir
guest
16 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Devil's Answer

Paranız varsa sizde Bom gibi estetik yaptırın size yaptırmayın diyen mi var?
Bom ne yapsa rahatsız ediyor bu insanları sevmiyorsanız takip etmeyin engelleyin başka bir şeyler yapın sürekli kötü yorum görmekten bıktım.

BJ'b

Bende öyle artık bıktım şu kadına yapılan kötü yorumlardan. Hele birde durup durup uyuşturucu konusunu açmıyorlar mı gerçekten sinir oluyorum ya

billy

Fotoğraf işte kardeşim ya ne kastınız gerçekten, hele sitedeki Türklerin yorumlarına ne gülüyorum. Netizen olacağım diye Korevari yorumlar yazacağınıza boş yapacağız şeyleri hiç yazmasanız daha iyi, salın bi ya

Rubyjane

Aynen ya iyice Koreli netizenlere benzediler qşzöalxm

Jess

Gerçekten rahat görünmüyor ve 3.yorum swkcklskxksm

Duo

3.yorumu anlamadim sen anlatir misin

Dibidibidip

Park Bom’un estetiğinden bahsediyor sanırım

Jess

Üstüne yattığı şey elle yapılan bir heykel,Park Bom un estetiği de insan eli dokunmuş bir güzellik diyor 🙂

Jess

Yok artık,iyi güldüm.Demiyorum bir şey wflwkkdmsmc

Jess

billy niçin kullanıcıya.

BJ'b

Bom’a karşı olan ön yargılarını kıramadılar bir türlü. Artık yeter hala uyuşturucudan bahsediyorlar bu kadın uyuşturucu skandalı yüzünden neler çekti ya 2,50 sene piyasada yoktu daha yeni toparlanmışken çıkıp aynı konuları açmaları Bom için gerçekten çok üzücü ki suçsuz bulundu da zaten. Hala boş boş konuşuyorlar ve bu benim sinirlerimi alt üst ediyor.

Zi

Tuhaf gözüküyor.Sulli gibi o da mı delirdi

Duo

Ne Sulli nere Bom delirmediler fotoğraf cekilmenin bir kurali yok isteyen istediği gibi cekiliyor şunu bir anla.

Rubyjane

İkiside delirmedi ama sen delirdin galiba

Jess

HAYKIRDIM AKCKLAKFLSKFKSKFM Ya sen neredeyse tüm yorumlarında haklısın ya kardeş hayranım

Lovedd

Evet sulli delirdi ve intihar etti, delirtildi.