Red Velvet eşsiz müzik tarzlarını destekleyen hayranlara teşekkür etti

HABER: Bonsang Red Velvet, “Sıradan müzik türlerine razı olmuyoruz, hayranlarımız için”

KAYNAK: Newsen via Nate

1. [+342, -48] Neye razı olmuyorsunuz ㅋㅋㅋㅋㅋ sadece şirketinizin söylediğini yapıyorsunuz. Konseptleri kendiniz üretiyormuş gibi konuşuyorsunuz ㅋㅋㅋ

2. [+245, -42] Şarkıları kötü, müzik türüyle ilgisi yok…

3. [+201, -39] Bu grubun sorunu şu, Seulgi hariç hepsi kötü

4. [+26, -7] Flop geri dönüşlerini iyi göstermeye çalışmak diye buna denir

5. [+19, -9] Yeni şarkınız bu yüzden mi flop oldu? Bir günde 30. sıraya indi ㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+18, -6] Sanki bilerek böyle yapıyormuş gibi davranmaları çok komik ㅋㅋ bilerek kötü bir şarkıyla dönmüş gibi

7. [+18, -5] Müzik türü sizin en son sorununuz

8. [+17, -4] Müzik türünüze siz değil, prodüksiyon takımınız karar veriyor. Konseptleriniz ve müzik tarzınız eşsiz olabilir, ama ‘iyi’ der miyim bilmiyorum.. belki de prodüktör ödülü alsalardı daha iyi olurdu.

9. [+15, -9] Eşsiz olmasına rağmen kulağa iyi gelen bir sürü şarkı var, bu grubunkiler sadece tuhaf ve kötü

10. [+11, -4] Müzik türü hakkında endişelenmek yerine dans ve vokal pratiği yapmaları gerek bence

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+25] Bıdı bıdı bıdı, neyse en iyi performanslardan biri Red Velvet’inkiydi, vokalleri öldürdü beni, umarım 2019 onların yılı olur. Bastır RVVV ♥️♥️♥️

 

Kaynak: Netizenbuzz

Abone Ol
Bildir
guest
39 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Minkvs

[+11, -4] Müzik türü hakkında endişelenmek yerine dans ve vokal pratiği yapmaları gerek bence.

Ulan en çok da buna güldüm . Red velvet vocal olarak mamamoo , gfriend ile birlikte en güçlü kız gruplarından biri . Red velvet e vokal olarak kötü derseniz gider grupların çöp olduğunu kabul etmiş olursunuz . Ayrıca dans konusunda da en zor kareografilere sahip kız grubu . Yani red velvet de vocal de var dans da var visualde var . Üzgünüm ama reveli asagilayacak bir yer yok. Ama siz isterseniz soğuklar boyları kısa falan diye konuşabilirsiniz yine . Agsggagagsgajhsuwjab.

Villos

herkesin inanılmaz haberleri çevirilir bir de şu habere bakın. KIZLAR BUGÜN KIZ GRUBU OLARAK DON SAHNEYİ ALDI VE PERFORMANSLARI MUHTEŞEMDİ KIZLARIN GÜZELLİKLERİ VOKALLERİ DANSLARI MUHTEŞEMDİ.

Brit-BitBit

Ben en çok grubun vokaline laf atana güldüm gerçekten konudan çok uzak ve sadece anti RV dinlediğini bile sanmıyorum Wendy ve Seulgi Allah çarpar be :)) ayrıca Nate yorumu ne bekliyorsunuz ki normal Kore halkı bile orada yorum yapanların salak olarak kabul ediyor ben sadece bu yorumlarla RVtin Korede tanınmadığını falan duşunuyordum ama Koredeki arkadaşlarım ve bir kaç sokak röportajı sayesinde aslında Korede en çok sevilen kız gruplarının başında olduğunu oğrendim (hatta en çok sevilen diyebilirim) Neden mi en çok sevilen aptal dijital listelere bakmayın Tüm uyeler Koreli arkadaşlar Korede bu çok büyük bir artı bilen biliyor hemde her tarz… Read more »

yağmur

arkadaşlar fark ettiniz mi bilmiyorum ama haberin konusu yanlış sadece bazı antilerin oyunu joy öyle bişey demedi aslında demek istediği
Konuşmanın aslı ==
Çok çeşitli konseptlerle ve şarkılarla geri dönüşler yaptık. Gerçekten bunların hepsinin yeni şeyler deneyimleyebileceğimiz hayranlarımız sayesinde olduğuna inanıyorum. Daha farklı konseptlerle sahnede kendimizi göstereceğiz, lütfen bize güvenmeye ve desteklemeye devam edin.
konuşmaları bu sadece bazı salak antiler haberi çarptırmış bizde salağız tabi anlayamıyacağız

yağmur

haa bu arada biraz geç yorum atmış olabilirim ama bazı yorumları okudum da yine boş boş konuşanların yorumlarını gördüm siz red velvet hakkında ne biliyorsunuz ki onları eleştiriyorsunuz aynısını sizin grup için yapılsa köpek gibi havlarsınız ama gerçekten bıktım şu red velvet antilerinden şunu artık anlayın ya red velvet gibi başarılı bir grup bu dünyaya bir daha gelmez yeteneksiz diyenlerede çok güldüm

🐤

Bunlar yine iyi kudurmuş çıkartın ulan hem cute hem girl crush yaparak başarılı bi grup çıkartın da susalım. Red velvet adını taşıyor o adlar boşuna konmadı bu kızlara. Kızlar bugün için çok hazırlanmışlar belli inanılmaz bi sahneydi. Canlı söylediler dansları gayet iyiydi güzelliklerine denilicek söz yok zaten. Konuşurlar ama red velvetin vokal grubu oldugunu bilmezler heyy heyy agzı olan konuşuyo 2019u bizim yılımız yapalım💜 Ceo irene bizi bitirdi 👌

derya

Pann yorumlarını okumuyorum artık çünkü seviyesiz yorumlar sinirimi bozuyor artık. Sizi seviyorum kızlar 🥰

Raven

çok farklı konseptler deneyip kendine yakıştıran sayılı gruplardan biri Red Velvet. Herkesin tarzını çekicek en az 1 şarkıları var netizenler yine boş yapmış

V

Bu haber baya çarpıtılmış ve rv kızlarımın demediği cümleleri haber yapmışlar.Nate gibi siteler RV anti ve havadan nem kapıyorlar yeterki RV bir şey yapsın yada yapmasın laf sokalım.Koreli insanlar kendim biliyorum RV aşırı seviyorlar tüm uyeleri koreli ve çok saygı duyuyorlar KK olayından sonra daha çok saygı duymaya başladılar.Diğer kız gruplarına çok elestiri gelmiyor çünkü Reveluv fandomu etliye sütlüye karışmaz.Sadece savunma yapar çünkü reveluv fandomu nu ezik görüyorlar.Neden twice hep sevgi alan bir grup çünkü onlara sallayan bir fandom değiliz.Saygı duyuyorum.keza bp ye de öyle bana bisey dedikleri yok neden onlara sallıyınm ki neden anti olayım ki.Ama görüyoruz ki başka… Read more »

Yağmur

Gerçekten çok doğru konuşmuşsun
yukardaki yorumumda yazdığım gibi
yalan haber habire red velvet üzerinden
Türlü türlü oyunlar yapılıyor bizde tabi Revelluvlar olarak savunacaz ve herkes
Kendi grubu için aynı savunmayı yapar
Keşke biraz bu grubu araştırıp da öyle
Konuşsalar bir şey bildikleri yok öyle
Ancak arkalarından atıp tutuyorlar

red velvet

sm de oldukları için abartılıyor mu? Allah aşkına bir yürü git ya bir şey bildiğin yok anca uyduruyorsun bu kızlar hep ship olayları yüzünden boş yere nefret aldı medya oyunları yüzünden hep başarıları gizlendi sm onlara özenseydi şuan daha da iyi bir konumda olabilirlerdi hep saçma sapan olaylar yüzünden bu kızlar boş yere nefret aldılar ve bundan emin olabilirsin Red Velvet küçük bir şirkette çıkış yapsaydı şuan ki başarılarından bin kat daha başarılı olurlardı diğer gruplar daha mı yetenekli bana söyler misin red velvet gibi her türlü konsepti taşıyan vokalleri şahane hem rap yapıp hen vocal bide vüsüalleri iyi olan… Read more »

Jellybon

Daha başlığa tıklamadan ne tür yorumlar gelebileceğini tahmin ettim . Red velvet in konsept kraliçesi olduğunu kimse inkar edemez. Ayrıca bir grubun sürekli yeni şeyler denemesi ve aynı türde kalmaması Kpop da gerçekten riskli . Çünkü hayranlar o benimsenmiş konsepte göre gruba karar veriyor . Ama red velvet bu riski alan neredeyse tek grup bad boy dan sonra Power up la dönmesi … Üst üste iki CB sinde bu kadar farklı konseptleri uygulayan kaç grup var ? O yüzden yaptıkları konuşma sonuna kadar doğru . Yoksa red velvet de cute konseptler yapıp , şirin tarzlar takinip , güzellikleriyle gruba bir… Read more »

..

koreliler ne kadar çok rv’in şarkılarını anlayamadıklarını söylüyo öyle. Ingilizce çoktur ondan desem bi çok grup öyle acaba korece biraz uysun müziğe falan diye biz anlamıyoruz ama tuhaf bişeyler mi ortaya çıkıyo……

suna

Bla bla bla. Kuduruklar kudursun yine. Sektörde hem her üyesi güzel olup hem de bu kadar iyi şarkı söyleyen grup sayısı bir elin parmaklarını geçmez. RV bunlardan biri. Sadece son şarkıları tutmadı diye tüm şarkılarına garip diyenler 1 yıl önce şarkılarına deli gibi stream getirenler ckxl o yüzden pek kaileye almıyorum. Grubu iki kişi taşıyor diyenlerde ayrı bir komedi. Daha 2 gün önce Joy Hush şarkısında sesinin iyi oluşu ve aurasıyla konuşuldu. Bu mu Red Velvet’i taşımayan üye? Irene ne yapsa konuşsuluyor zaten. Bu mu grubu taşımayan visual üye? Yeri denmaknae olarak elinden geleni yapıyor. Bir grubu iki kişi taşıyor… Read more »

CMH

Hepimiz biliyoruz ki Red Velvet by sarkialei secmiyor. 7 yıllık kontrat bitene kadar SM ne verirse onu yapıyorlar. Bu şarkıları kendileri yazmıyor veya onlar prodüksiyonunu yapmıyor. SM “bu konseptte power up”ı söyleyeceksiniz diyor onlar da söylüyor. Ayrıca beş üyede farklı konsept için rookie veya power up şarkısını söylemek istemişlerse bence bir durup düşünsunler biz ne yapıyoruz diye

Weewoweewoooo

Sma da izledim ve izler izlemez düşüncem şuydu (linç yicem) red velvet’ın modası geçmiş artık blackpink ve twice zamanı nugu gruplardan bile onlardan daha yetenekliler var sm grubu oldukları için abartıldıklarını düşünüyorum fazla bile ilgi gördüler küçük bir şirkette olsalardı bu kadar tutmazlardı kötü değiller ama abartılacak kadar iyi de değiller şarkıdan önce yaptıkları özel performans çok utanç vericiydi parfümler falan djkfkdkff utanç verici olmasının sebebi de üyelerdi çok kasıntılar sahnede çok kasılıyorlar güzel görünmek için zaten idollerin tepkisini izledim kimse tepki bile veremiyor performanslarına en fazla iki yıl dayanırlar sm yeni kız grubu çıkarsın unutulurlar büyük ihtimal

Whatevaa

D7 notasıymış :ddddddd yavrum bildiğin çığlık o nota olsa ne olur çığlık yani öyle duyuluyor kayıtlarda benim sesimi de d7 yaparlar merak etme teknoloji çok gelişti benim aaa dediğim yer orası bile değildi gören de sanar unnilerine küfretmişim niye çekemeyeyim unnilerini ne özellikleri var ki lafta bütün idoller sanatçı benim o gruptan tek beğendiğim iki üye wendy seulgi sizene herkes unnilerini sevmek zorunda mı iyi olanları söylüyoruz zaten ayy cidden klasik baş ağrısı rv fanısınız ya siz daha kıskançsınız emin ol söylemek istemezdim ama rv geride bıraktığımız sene bariz başarısızdı şarkı çok kötüydü sevdiysen kendi çapında dinle eminim diğer kız… Read more »

*

Suraya yorum yapanlara akil yasi siniri getirilmeli.

SLvia93

d7 notasının ne olduğunu araştır diye bu yüzden söylemiştim. aşırı tiz bir ses ve bu yüzden çığlık gibi duyuluyor. çok çalışmayla yapılabilir sadece. ve bu notaya çıkan ANA RAPÇİ. ayrıca çekemediğini alnına yazsan daha az belli olurdu. sevmek zorunda değilsin ama burada yeteneksizler, grubu sadece 2 kişi taşıyor şeklinde atıp tutamazsın. geçen sene başarısız dediğin üç şarkı da büyük başarılar elde etti. hepsini teker teker saymayacağım çünkü anladığın yok. şarkıları beğenmemenle başarılı olmaları arasında fark var ve sen beğenmedin diye başarısız olmuyor. klasik rv fanımıyım bilmem ama senin klasik rv antisi olduğun kesin. öne sürdüğüm bir düşünce ya da görüş… Read more »

yağmur

sen D7 notasının ne demek olduğunu çok biliyormuşsun gibi konuşma Allahın cahili git bir araştırda gel çekemezliğin bu kadarı da olmaz yani tamam sevmeyebilirsin bunu güzel bir dilde söyleseydin bu kadar tepki almazdın ama yeteneksizler ne demek sen istersen bir kulak doktoruna bide göz doktoruna git zaten bu kadar insan sana anlatamadıysa sende bir sorun var demektir siz red velvet antileri şunu anlarsanız gerçekten çok sevineceğim önce git o beğenmediğin şarkıların başarılarına git bak bende yazmak isterdim ama yazamayacak kadar çok başarıları var sadece red velvet hakkında çok medya oyunu yapılıyor kızları kötü yeteneksizler diye gösteriyor bazı salaklar bu kızlar… Read more »

Btsarmyy

şimdi buraya reveluv lar gelmiş savunmaya çalışıyorlar gruplarını fakat yukarıdaki netizen yorumlarının çoğu doğru. Red velvet güzel üyelerin bulunduğu grup fakat İrene sadece yüzü için grupta yüzü ile ilgili haberler çıkıyor bu zamana kadar kusura bakmayın ama yeteneği ile ilgili İrene’in hiçbir haber çıkmadı. Yeri zaten çıkan haberlerden de belli dans pratiklerine hiç çalışmayıp sürekli dansları hızlı yapıyor ve çalışmıyor bu belli olan birşey. Ve zaten sesi de güzel değil sadece yine yüzü için burada. Joy sürekli oyunculuk peşinde gruba ben yüzü haricinde yine kattığı birşey olduğunu düşünmüyorum sadece şirinlik yapıyor. Seulgi ve Wendy kabul etmek gerekirse gruba en çok… Read more »

Jellybon

Tamam twice çok yetenekli red velvet çok yeteneksiz ve tembel . O yüzden revel çok yeteneksiz olduğundan parmaklarını yorup revele yorum yazma , sonuçta çok kötü bir grup olduklarından buna degmezler (!) Sen git çok yetenekli süper zirve grup twice a Stream kas . Ok? Bir grup hakkında bu kadar uzun bir yerme cümlesi yazman bile komik zaten . Bide yalan yanlış sallayıp duruyorsunuz ciddiye alamıyoruz . Ben şahsen sevmediğim çok yetenekli süper kız gruplarının haberlerine girip sallama gibi bir saçmalıkta bulunmuyorum Adana’da tavsiye ederim. Kendi grubunla ilgilen .

Jellybon

Adana’da değil sanada 🤦

Btsarmyy

Ben bir once değilim ve eğer siz reveluv olarak eleştiriye açık değilseniz yapacak birşeyim yok. Ayrıca yorumda bulunurken sana sormayacağım gerçekler ortada sen sadece şuan kudurduğunu belli ediyorsun. Ve ben twice çok yetenekli süper zirve grupta demedim uydurma kendi kendine kafanda kurmuşsun gelip cevap yazmızsın git önce beynini kullanmayı öğren ve sonrada düzgün yazmayı. Kendi ana dilimizi bilmemek senin için çok utandırıcı olsa gerek.

Lastfirebender

Sadece kendi bildiklerini okuyorlar başta insan gibi anlattım onlar çirkinleştiği için bende çirkinleştim bırak kendilerini kandırsınlar

Jendeuki

İnsan gibi yazmak mı peki. Biz ona halk arasında cahilce ve alaycı konuşmak diyoruz ama sen bilirsin. D7 notasına çığlık diyorsun yani bunun neresi cahillik değil?

Ifıkdndkdndk

Rv’ye karşı medya oyunu yapıldığını bilmiyorsunu herhalde. Sırf sm grubular diye demediklerini bırakmıyorlar. Medyada hiç hakimiyetleri yok. Diğer gruplar hakkında çıkan haberlerin özellikle promosyon zamanlarında birçoğu şirketler tarafından yapılmış medya oyunudur. Tek amacı reklam. Rv bunu yapmayarak şu an olduğu yere geldi diye yeteneksizmi oluyor? Üzgünüm ama rv’nin tüm üyeleri herhangi bir grupta ana pozisyona gelebilirler. İrene sanki yüzü dışında bir şeyi yokmuş gibi görülüyor ama rap ve dans olarak çoğu idolden daha başarılı (dans olarak aldığı özel sahneler ve rap olarak ana şarkılar değilde albümdek, diğer şarkılara bakabilirsiniz, sm zaten kızların yeteneklerini gösterebilmesi için doğru düzgün özel sahne yaptırmıyor).… Read more »

*

Rv severek dinlerim ama ilk yoruma hak vermekten geri de kalamadım jsisjiskk

aeriel

öyle değil ama üyelere seçenekler sunuyorlar, kendileri seçiyor :d

Queen Twice

Sanırım farklı konseptten kastı son şarkının aşırı tuhaf ve kulak tırmalayıcı olması

Lastfirebender

“Sıradan müzik türlerine razı olmuyoruz, hayranlarımız için” bunu hangisi dediyse komikmiş sıradışı olupta çok tutan bir sürü şarkı var sizin şarkınızda çığlık atmaktan ve “aaaaaaaa” nidalarından başka bir şey yok evet şarkı sıradışı ama çok kötü ve savunulacak bir yanı yok Wendy ve Seulgi olmasa ne yaparlardı bilmiyorum

Verysorry

Hmm ilginç red velvet i yeterli bulmadığına göre çok mükemmel başarılı bir grubu stanliyorsun sanırsam . Var mı öyle bir kız grubu red velvet bunun altında ezilir dediğin ? Ayrıca wendy ve seulgi olmasaydı red velvet in üye sayısı neredeyse yarıya düşmüş oluyor komik mısın sen ? ( Revel 5 kişi . 2 kişi olmasaydı ne yaparlardı yazmışsın 3 kişilik grup mu olur agsggagagsgajhsuwjab ) . Yorumun için senin adına utandim.

V

Rv ten seulgi ve wendy’nin vokalini biliyorsan iyi bir antisin sende bize lazımsın be siz boyle cahilce konuşunca millet daha çok aydınlanıyor 😂😂😂😂😂

Lastfirebender

Cahillik anlayışın çok garipmiş okuduğunu algılamama gibi bir problemin var galiba demek istediğim grubu iki kişi taşıyorlar wendy ve seulgi evet üyeleri de biliyorum çünkü rv fanıydım ta ki diğer üçünün saçma sapan davranışlarını görene kadar siz şimdi yhaa unnilerim efsane nelerini gördün dersiniz o yüzden açayım joy’un (ve yeri’nin) seulgi’ye karşı tuhaf tuhaf davranışları irene’ın yaptığı tembellikler yeri zaten söylemiyorum bile tek adam akıllı iki üye bence wendy ve seulgi ve daha çok ilgiyi hakediyorlar tekrar ediyorum “bence” kimseyi sizin gibi düşünceme inandırma çabasında değilim siz rv fanları olarak hiç eleştiri kaldırmıyorsunuz ve anti değilim antilik yapacak kadar işsiz… Read more »

Jellybon

😮😮 Eskiden rv fanımıydın ? Senin gibi neyin ne olduğunu anlamayan bir fandan kurtulduğu için fandomum adına sevindim. İyiki çıkmışsın fandomdan çok sağol. Ayrıca gerçekten blog blog dolaşıp kötü yorum yapacak kadar işsiz degilmişsin . Söylediğinle yaptığının çelişmesi ayrı bir ironi. Neyse red velvet den sonra çıkan ve daha başarılı (!) olan her ödül törenine çıkan ve birden daha fazla şarkı söyleyen grubunun fandomunda devam et sen 😂 Aman sakın ha revele bulaşma o fandomda kal hep olur mu ? Ulan fafagsfgasf grubunu her törene gidiyor diye övenide ilk defa görüyorum . 😂😂 Sen gidip kendi grubunda ilgilen mesela reveli… Read more »

Tlfb

İlk defa rv postuna yorum yaptım çünkü söylenen söz mükemmel derecede saçma ben grubumu şu şekilde övdüm senin grubundan sonra çıktılar buna rağmen daha saygı görüyorlar ve daha başarılılar git grubunla mutlu ol banane bu zamana kadar sevdiğim gruba eleştiri yapan kimseyi ikna etme çabasına girmedim çünkü herkes farklı düşünebilir sizin eleştirilere alışmanız lazım en ufak lafı terse alıp deli gibi saldırıyorsunuz beğenmiyorum grubunu beğenmeyeceğim bugünden sonra da daha çok eleştireceğim insanlar benim yorumlarımla aydınlanırmış yaa 😂😂😂

SLvia93

rv’den sonra çıkıp onlardan daha başarılı olmuş iki grubunda ne olduğunu biliyoruz şimdi yeme bizi. biri medya tarafından şirketleri dolayısıyla pohpohlanmış hayranları en iyi grup diye geziniyor, diğeri başarıdan çok medya oyunuyla bunları elde etmiş. rv ikisini de yapmadı ve şimdi onların hemen arkasında. eleştirebileceğin (ki senin yaptığına eleştiri denemez daha çok cahilce sallama) seviyede bir grup değil

SLvia93

birincisi rv konuşmasında böyle bir şey yoktu hemen atlayın zaten malum ne kadar korkuyorsanız gruptan bir şey bulunca hemen saldırın. ikincisi o ‘aaaaa’ dediğin hiçbir grubun şarkısında çıkılmamış d7 notası (ne olduğunu bilmiyorsan git araştır) ve o notaya çıkan ANA RAPÇİ yani vokal bile değil. senin o kötü dediğin şarkıların birçok çeşitli başarısı var ( rbb geldiğinden beri yani 6 haftadır billboard world albums listesinde ilk 10’dan düşmedi, power up en çabuk pak yapan kız grubu şarkısı oldu, bad boy’un başarılarını yazmayayım buraya liste uzar) ayrıca seulgi ve wendy olmasa ne yaparlar mıydı? irene seulgi’den, hani şu en iyi dansçı… Read more »

V

Cidden hangi fandomdaysan almışlar belayı iyiki fandomdan ayrılmışsın cidden cürüklerden birinden kurtulmuş olduk skdkfnfkfmx.Rv fanlarına laf atmak senin ne haddine hadsiz.Reveluv fandomu hangi grupa salladı.Cidden yazık senin gibi birine başka grupların haberlerine sallayıp duruyorsun.Ayrica cahil insan benim grubum her yere gidiyor.Odül törenlerine çagirılmalarına rağmen sm gitmedi yani paylaşılamıyoruz .yakinda abd turumuz var ek koltuklar istiyorlar basariliyız çok sükur keza japonya turunda konser alanımız hınca hınç doldu.Acaba senin grubun ne halt etmis bir anlatıver de göreyim.Cahil!