Seungri'nin kardeşi sosyal medya hesabını gizli yaptı

HABER: Seungri’nin kardeşi, “lütfen oppama yardım edin” -> hesabını gizli yaptı

KAYNAK: TV Daily via Nate

1. [+5,119, -81] Kötü biri. İhanete falan uğramadı. Oppasının nasıl biri olduğunu en başından beri biliyordu. Ailenin tamamı kötü.

2. [+4,679, -35] Kendi kardeşi gizli kamera mağduru olsaydı delirirdi. Ah, pis, sadece çok pis.

3. [+3,951, -83] Abisi onu sırtından bıçakladı;;;

4. [+337, -2] Mağdur Kim Sang Kyo bu kadar zamandır bu aileyle tek başına savaşmış.. annesi oğlunun dayak yediği videoları izleyip tüm gün kusmuş. Serseriler evlerine saldırmış, polis onları korumamış.. ama buna rağmen cesur kalıp devam etti. Ödülü hak ediyor.

5. [+247, -1] Eminim tüm aile Seungri’nin kazandığı parayla geçiniyordu ㅋㅋㅋ teyzeleri için bile ramen restoranı açtılar falan ㅎㅎ Aile artık Kore’de yaşayabilecek mi, yüzleri ‘I Live Alone’da gösterildi.. yurtdışına yerleşecek kadar zenginler ㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+208, -2] Tüm ailesi sorunlu. Annesi Burning Sun’da denetmendi, babası benim oğlum böyle şeyler yapmaz dedi, kardeşi millet onlara acısın diye mağdur rolü yaptı.. düzgün yetiştirilmek çok önemli bir şey işte

7. [+167, -0] Kendi kız kardeşi olan bir p*ç nasıl kız ayarlar ve gizli kamera videoları paylaşır anlamıyorum. İnsan değil.

8. [+139, -0] Daha birkaç ay önce en çok izlenen TV şovlarından biri olan ‘I Live Alone’a çıkmıştı Seungri ile birlikte.. aylar sonra bunun yaşanması, yüzü tüm ülkeye gösterilmişken… eminim şimdi pişmandır

9. [+127, -7] Ailesinde neler olduğunu bile bile oppamı kurtarın diye yalvarmasına inanamıyorum..

10. [+123, -0] Seungri kızları fuhuş için ortaya sunarken kendi kardeşini de araya katmalıydı, ya da kendi kardeşine de ilaç verip gizli kamera çekilmesine izin vermeliydi. Neden? Diğer kadınların acı çekmesi sorun değil ama kendi kardeşine olmaz? Kendi kardeşine bunların yapılmasını istemezdi, diğer kadınlara da saygı duymayı bilmeliydi

11. [+120, -0] Böyle bir şey kendi kardeşinin başına gelse Seungri de “ㅋㅋ” diye bir tepki verebilir miydi.. pislik. Kendisinin de bir abi olması daha da beter yapıyor her şeyi.

12. [+107, -0] Kendi kardeşi kulüpte uyutulsa, Jung Jun Young tarafından götürülse ve gizli kamera videoları grup sohbetinde paylaşılsa Seungri yaptıklarının ne kadar ciddi olduğunu anlardı

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+153] Ben şahsen kendi abim arkadaşlarıyla ne konuşuyor, dışarıda buluştuklarında ne yapıyorlar hiç bilmiyorum. Bence gerçekten onun hiçbir fikri yoktu, ilk suçlamalardan sonra Seungri’yi aradı, Seungri yalan söyledi, kardeşi de sosyal medyada onu savundu. Şimdi utandığı için hesabını gizledi. Ya da biliyordu, biliyorsa tabii o da bir pislik. Bu olay  hayranlar da dahil herkese ders olsun, olay daha yeni başlamışken sesinizi kesin, suçluluk ya da masumiyeti kanıtlayan şeyler çıkmasını bekleyin.

Ayrıca Seungri’nin hiçbir şey yapmadığına %100 emin değilse eğer konuşması çok aptalcaydı. Kimse ondan bir açıklama istemedi, o ünlü biri değil. Er ya da geç yalan olduğu ortaya çıkacak şeyler söylemek hiç mantıklı değil, aile olsa bile

 

Kaynak: Netizenbuzz

Abone Ol
Bildir
guest
2 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Hola

10. [+123, -0] Seungri kızları fuhuş için ortaya sunarken kendi kardeşini de araya katmalıydı, ya da kendi kardeşine de ilaç verip gizli kamera çekilmesine izin vermeliydi. Neden? Diğer kadınların acı çekmesi sorun değil ama kendi kardeşine olmaz? Kendi kardeşine bunların yapılmasını istemezdi, diğer kadınlara da saygı duymayı bilmeliydi

Biz buna empati diyoruz. Eğer empati kurabiliyorsanız zaten böyle pis işlere bulaşmaz temiz bir hayat yaşarsınız. Keşke seungri de biraz empati kurmayı deneseydi.
Kız kardeşi baya komik ‘oppama yardım edin o kötü birisi değil hepsi iftira’ diye zırvalıyordu en son noldu?

Persona non grata

[+153] Ben şahsen kendi abim arkadaşlarıyla ne konuşuyor, dışarıda buluştuklarında ne yapıyorlar hiç bilmiyorum. Bence gerçekten onun hiçbir fikri yoktu, ilk suçlamalardan sonra Seungri’yi aradı, Seungri yalan söyledi, kardeşi de sosyal medyada onu savundu. Şimdi utandığı için hesabını gizledi. Ya da biliyordu, biliyorsa tabii o da bir pislik. Bu olay hayranlar da dahil herkese ders olsun, olay daha yeni başlamışken sesinizi kesin, suçluluk ya da masumiyeti kanıtlayan şeyler çıkmasını bekleyin. Bu yoruma tamamen katılıyorum kız belkide bilmiyordu onu suçlamak ne kadar doğru ki bilemedim.Hayranlar bile gözü kapalı savunuyor bu olaya inanmıyordu hepsinin iftira olduğunu söylüyorlardı onlar birer yabanciyken bunu yapıyordu… Read more »