Sunmi 8 kilo aldığını açıkladı Sunmi 8 kilo aldığını açıkladı Sunmi 8 kilo aldığını açıkladı

HABER: “41kg -> 49kg, kilo aldım” Sunmi’nin artan seksi güzelliği

KAYNAK: M+ News via Nate

1. [+1,336, -80] İyi görünüyor çünkü kilo alırken spor yapmış, belli. Bacakları çok uzun ya.

2. [+1,211, -67] Biraz kilo alınca daha güzel olmuş. Önceden kürdan gibiydi.

3. [+882, -152] Seksilik doğuştan gelen bir şey. Bazıları ne kadar uğraşırsa uğraşsın seksi olamıyor.

4. [+24, -1] Bir dakika, hangi fotoğraf kilo almış hali?

5. [+21, -4] 52 kiloya kadar çıkarsa erkek hayranları çok daha artar

6. [+20, -1] Sunmi 49 kiloysa, ondan daha şişman görünen diğer kız grubu üyelerinin de 49 kilo olduğunu iddia etmesi mantıklı mı?

7. [+18, -1] Neredeyse hiç kilo almamış. Farklı görünmesi için 55 kilo falan olması lazım.

8. [+17, -1] Hayır… kilo almaya uğraşacağına vokalini geliştirmeye uğraş!!

9. [+15, -1] Bu kadar uzun boyluyken 55 kilo olsa bile zayıf görünür

10. [+13, -2] Vay be, 8 kilo almış ama yüzü aynı görünüyor ㅠㅠ Ben azıcık kilo alsam yüzüm kayboluyor…

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+56] “Sunmi 49 kiloysa, ondan daha şişman görünen diğer kız grubu üyelerinin de 49 kilo olduğunu iddia etmesi mantıklı mı?”

Boy diye bir şey var, unuttu galiba bu kişi

Kaynak: Netizenbuzz

Abone Ol
Bildir
guest
9 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
KINGBANG

[+15, -1] Bu kadar uzun boyluyken 55 kilo olsa bile zayıf görünür

Biri şu amiplere bir kadın için 55 kilonun normal olduğunu anlatsın .55 kilo olsa bile ne

Jenchulichaeng

Onlar için 30 kilo olması lazım olmaz yoksa

Hola

Vücut indeksi 17 civarı bir şey sağlıklı bir vücut için en az 58 olmalı.
Korelilerin kilo takıntısını anlamıyorum idoller 50 kilo olduğunda şişman diyorlar 45 kilo olduğunda çubuk diyorlar, kilo takıntıları var ama zayıf birisini görünce hakaret ediyorlar. Değişik bi ülke.

Öl de ölelim Jessica reis

Ben sevindim açıkçası. Gerçekten çok zayıftı eskiden. Hâlâ da zayıf ama yine de eskisine göre daha sağlıklı olduğuna eminim. Kendini en iyi hissettiği halinde olmalı herkes.

zeze

kadının boyu 165 cm falan bu kadar uzun boylu dedikleri bu mu yani hiç anlamıyorum şu korelileri ayrıca gerçekten kilo alması çok yakışmış

soo

165 değil 172 civarında

Kitt

Ben farkı göremedim ama daha sağlıklı olmuştur

KINGEXO

161 boyum olmasına rağmen 48 kiloyum çevremdekiler zayıflıktan öleceksin yemek ye diye zorluyor, Koreli idolleri görseler kafayı yerler heralde nsjdjahshahhs

hatca

oda iyi ben 162 boyundayım ve kilom 41 bide hayvan gbi yemek yiyom yine de almiyom