[THEQOO] Paris moda haftasına konuk olan Irene [THEQOO] Paris moda haftasına konuk olan Irene [THEQOO] Paris moda haftasına konuk olan Irene [THEQOO] Paris moda haftasına konuk olan Irene [THEQOO] Paris moda haftasına konuk olan Irene [THEQOO] Paris moda haftasına konuk olan Irene [THEQOO] Paris moda haftasına konuk olan Irene [THEQOO] Paris moda haftasına konuk olan Irene

1. Normalde çok güzel biri, ama burada saçı yüzünden mi..? Vücut ölçüleri mi.. elbiseleri mi.. bence elbiselerin suçu ㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Üzerindekiler aşırı çirkin ama yüzü çok güzel.

2. Elbisesi çok kötü.. bacaklarını çok kısa göstermiş, yüzü güzel diye fotoğraflar güzel

3. Yüzü çok güzel, ama uzaktan genel fotoğrafı beni şaşırttı, çok ortalama

4. Irene güzel ama üzerindekiler…. Bu kurdele ve elbise ne böyle ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. The importance of height

6. Irene çok güzel

7. Moon Jungwon’a benzemiş.. Üzerindeki çok kötü, sahne kıyafetlerine benziyor

[THEQOO] Paris moda haftasına konuk olan Irene

8. Fazla güzel ㅠㅠㅠ

9. Yüzü güzel, elbisesi çirkin

10. Bence üzerindekiler çok güzel? Irene’i ne zaman görsem biraz daha uzun boylu olsaydı giydikleri ona çok daha yakışırdı diye düşünüyorum ㅋㅋㅋ Yüzü çok güzel, iyi göründüğünü düşünüyorum

 

Kaynak: Pannchoa

Abone Ol
Bildir
guest
49 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Unknown

Bu resimlere bakınca bir kulağının kepçe olduğunu fark ettim fkjdjdjd sevimli > <

I

Aslında bu ünlüdür mnxnxndl Saçını da hep o kulağının arkasına sıkıştırır. Biz Reveluvlar çok seviyoruz bunu mcmxmxm

Yağmur

Niye habire bu kızın boyunu konuşuyorlar ki o kadar da kısa boylu değil boyu 159 ,160 civarı yani bence bu boyda olmak irene ne çok yakışıyor tatlı şirin bir bayan oluyor bence ben saçını beğendim güzel olmuş elbisesinide beğendim yani kısacası baştan aşagı kusursuz olmuş ama yine de daha güzel kiyafetler giydirebilirlerdi

Raven

çekiceniz resimleri s. c:

Reveluv

Niyeyse bizim ülkedeki bazı insanların doğrusu fanların red velvet i kötülemek gibi bir huyu var anlamıyorum ki bu kızlar size ne yaptı da bu kadar nefret dolusunuz yok neymiş efendin çirkinmiş irene güzel değilmiş yeteneksizmiş şunu bilin ki sizin bu söyledikleriniz hiç bir anlam ifade etmiyor irene güzelliği zaten kanıtlanmış bir şey plastik cerrahları bile övgü yadırıyor idollerle karşılaştırdıklarında en azından ilk üçe giriyor ve seçiliyor demek ki güzelliği bu kadar konuşulduğuna göre abartılacak kadar var tm beğenmeye bilirsiniz güzel bulmaya bilirsiniz ama en azından saygısız bir şekilde bahsetmeyin

Niniboy

Kesinlikle katılıyorum her gönderinin altında kesinlikle 2-3 tane ‘obortolocok kodor gozol dogol ko’ diyen kesim var sıktılar artık.

Reveluv

gerçekten de sıktılar artık ben böyle gereksiz insanlara laf anlatmaktan yoruldum valla ancak irene ne çok yeteneksiz bu kızın neyini güzel buluyorlar boyu çok kısa yaşı büyük demeyi biliyorlar hiç birşey bilmeden konuşuyorlar ha bire başka gruplarla karşılaştırılıp bu kızları aşağılıyorlar ve bu artık beni iyice sinirlendirmeye başladı yani herkes kendi çapında ünlüdür karşılaştırmaları saçma artık bu kızları da fark etseler keşke Red Velvet çok çabalayan bir grup kimse niye bunları görmüyor

Niniboy

Gerçekten artık sıkmaya başladılar. Ne yani illa medya oyunları ile mi bir yerlere gelelim anlamıyorum ki kızlar şuan 3. Neslin en yeteneklileri vokal olsun dans olsun görsellik olsun gerçekten çoğu gruptan bana göre daha başarılı. Sektörde çok az samimi grup var kasıntı kasıntı tatlı olmaya çalışan kızlar nedense daha popüler. Çok sinir bozucu.

Reveluv

Benimle aynı düşünceye sahip biriyle konuşmak gerçekten iyi geldi sana sonuna kadar katılıyorum inşallah bir gün hak ettikleri değeri alabilirler

Niniboy

Umarım alırlar insanların bir an önce böyle yetenekli kızları fark etmesi lazım.

Niniboy

Elbisesine bayıldım üstüne aldığı ceket ve düşük at kuyruğu saç modeliyle dehşet güzel olmuş! Sanki ünlü bir şirketin CEO’su gibi görünüyor.
Tek beğenmediğim şey ayakkabısı böyle asıl ve kadınsı kombinin altına o ayakkabılar hiç olmamış daha ince topuklu ayakkabı olsaydı daha hoş dururdu. Neyse bu günde çok şükür Irene için öldük 👑
(Üzerindeki kıyafet katıldığı defilenin 2019 bahar koleksiyonundan.)

Şeyma

Ben niye bu kadar beğendim.. Bence tamamen çok güzel görünüyor

Huta

Ben aşırı beğendim. Hem yüzü hem kıyafetleri nefis gözüküyor

Dilara

Ben çok beğendim çok güzel olmuş irene den beklendiği gibi nefes kesici bir güzelliği var gerçekten

🌸🌸🌸

Çorap ve ayakkabı hariç bence gayet güzel kombin. Irene hakkında konuşmuyorum bile yüzü cidden çok güzel. 💜 Boyuna da taktınız bi salın artık. Siz konuştukça uzamayacak boyu. Gayet iyi ayrıca fiziği de. Şahsen ben uzun olmama rağmen minyon kadınların daha çekici olduğunu düşünüyorum. Herkes uzun boylu sevmiyor yani sizin aksinize

RV

Çok güzel bir kız ya irene visuali beni bitiriyor ama keşke bu kadar fazla fondöten kullanmasaymış aşırı beyaz duruyor bildiğin parlıyor koreliler niye bu kadar beyaz ten meraklısı anlayamıyorum
onun harince giyimini beğendim ve bence irene visual abartılacak kadar var bence ben güzel buluyorum

Nikee

Aslında kendi ten rengi 😂 bacaklarına falan bakarsan yüzü ile aynı renk . Irene Kore’de ki teni en beyaz idollerden biri . Övunulucek bir özelliği değil tabi ama fondötensiz de çok beyaz tenli olduğunu belirtmek istedim

RV

sen deyince fark ettim bacakları ve yüz rengi aynı bu fotoğrafında da ten rengi dikkat çektiği için bahsetmek istemiştim yeni reveluv olduğum için pek haklarında bilgim yok

Hola

Bu kadının vücut ölçülerini nasıl beğenmiyorlar ya. Boyuna kısa diyorlar ama 159-161 arası gayet normal bir boyda güzel olması için illa 170 lerde mi olması gerekiyor anlamıyorum.
Ben kıyafetine bayıldım makyajı ve saçı da çok güzel olmuş.

Ei

Irene daha kısa ne yazık ki 🤷🏻‍♀️

Ttt

Ha 157 ha 160 . 3 cm nin lafını mi yapıyorsunuz . Sektörde Irene la aynı boyda bir ton idol var ama sadece Irene ve jennie hakkında kısa boy konusu açılıyor . Başka yerden vuramiyorlar kızları çünkü

Hola

Hayır boyu o civarlarda grupta en kısa kişi yeri o da 158 gibi bir şey.

Ei

Uzun insanların bile boylarına en az 5 cm ekleme yapılıyorken gerçekten buna inandın mı? Exo Lay kendisi ölçtüğünde 1.76 çıktı ama kime sorsan 1.80 der. 160cm olan biri yaklaşık 10cm topuk giyse 170cm görünür ki görüyoruz fotoğraflarda bile öyle görünmüyor. Antisi değilim ama gerçekler.

Hola

Yalnız 1. Irene genelde spor ayakkabı ve terlik giymeyi tercih eder Yeri boyunun 158 olduğunu söylemişti Irene ile yan yana geldiklerinde irene 1-2 cm daha uzun görünüyor net bir şekilde yani kızın boyu öyle abarttiginiz gibi 150-155 civarı değil.

RV

Hy irene boyu 159, 160 civarı hatta üyeler hakkında bilgilerinde yazıyor

Rei

Ben elbiseye BAYILDIM 😀

Queen Twice

Elbise güzel ama şu ceket olmasaymış keşke

db

Ben de Irene’yi güzel buluyorum ama burada pek beğenmedim.

Kore’nin güzellik anlayışı hakkında sürekli yakınanlar, Kore ile zorla mı ilgileniyorsunuz?? Ya da bu haberlere zorla mı giriyorsunuz?

Öl de ölelim Jessica reis

Çoraplarını görene kadar bayılmıştım… O çoraplar cidden her şeyin içine etmiş ve boyunu kısacık göstermiş. Demek ki o yüzden hep üst kısmını alan fotoğrafları paylaşıyor millet. Elbisesini çok beğendim, ceketi daha sert bir şey olabilirdi belki çok sıradan kalmış ama güzelliği her kusuru örtüyor resmen.

May ile

Bir kulağında halka küpe olup diğerinde olmamasını hiç sevmedim. Beni aşırı rahatsız etti.

Artemisiaa

Bence güzel olmuş. Sadece çorap ve ayakkabısı daha farklı olasaydı daha iyi olurdu

Seeee

Sanırım Korenin güzellik anlayışını kattiyen anlayamayacağım. O kadar sıradan bir kız ki bakıyorum bakıyorum neresi özellikle söylenecek kadar güzel.. bulamıyorum bile

Nikee

Bende başta öyle düşünüyordum fakat Kpop ve k dramalari takip ede ede Korelilerin simalarina alıştım . Başta Irene ve suzy nin çok abartıldığını dusunuyordum ama şimdi gerçekten sektörün en güzel iki kızı olduğunu düşünüyorum.

aeriel

irene’ın güzelliğini sıradan bulan birinin çok güzel bulduğu idolleri duymak isterim, irene korenin visuali için bir duvar çok pardon ama gözlerinde bir problem olabilir mi? irene kore yaşıyla 29 olacak bu yıl ve senelerdir güzelliğinden hiçbir şey eksilmedi. sen de irene kadar sıradan ol sonra konuşalım olur mu :d

BaekleYeoldayım

Sıradan mı? Bence güzelliği az bile abartılıyor. Yüz oranları tam olarak güzellik standartına uyuyor. Plastik cerrahların en sevdiği yüz sıralamasında irene hep 1. Sırada bizim turklerden çok duydum ‘abartılacak kadar güzel değil’ lafını sebebi biz daha çok farklı yüzler seviyoruz kesin yüz hatları gibi örneğin Lisa, Rosé, Seulgi falan.
Irene sıradan diyorsunuz ama bu zamana kadar irene benzeyen bir idol görmedim hatta takip ettiğim koreli kişilerde bile böyle yüz hattına sahip kimse yok.

Seeee

çok sıradan hemde… bakıyorum kaşı, gözü, burnu düzgün hiç bir sorun yok eyvallah ama toplamı Kore’deki bir çok kızla aynı bence ya cidden hiç bir fark göremiyorum

BaekleYeoldayım

ilk tanıdığımda bana da öyle geliyordu ama kız gruplarının çoğunu tanıdıktan sonra yüz hatlarının çok farklı olduğunu ve aşırı derecede güzel olduğunu fark ettim.
Kore de Irene benzer kadın bulman çok zor sana tipik koreli gibi gelebilir ama değil. Uzun süredir kpop’u takip ediyorum şuana kadar irene kadar güzelini görmedim.

BaekleYeoldayım

Bir de şöyle bir durum var korelilerin %60 fazlası estetik. Plastik cerrahların tercih ettiği kadın yüzü genelde irene oluyor bu yüzden benzetebilirsin.

rom

irene’in yüzü de estetik oldu olduğundan olabilir

Hola

Irene’in yüzü mü estetik nenxksnznaksh bu baya komikmiş. Şöyle sadece konuşmak için konuşanlardan nefret ediyorum. Kadın göz kapağı ameliyat bile olmadı. Bebeklik- çocukluk- ergenlik- gençlik fotoğraflarına bak gözle görülür hiçbir estetik yok. Lisedeki arkadaşları bile nasıl bu kadar güzel olduğunu söylüyorlardı.

....

İreneye benzeyen yok mu?en ünlüsü Ryu Jin bakabilirsiniz bildiğin kopyası ki bende aynı şeyi düşünüyorum güzel kız zaten idollerin hepsi güzel ama ne bileyim çok alışık olduğum bir yüz mesela Seulgi bana çok güzel geliyor Yada jisoo güzellik anlayışım Kore ile çok mu ters

r.e.d

Ryu jin irene ne mi benziyor ben benzetemedim bence hiç benzemiyorlar zaten asyalılar yüz olarak benzerlikleri olabiliyor yanlış hatırlamıyorsam Ryu jini jisoo benzetiyorlardı ben irene güzel buluyorum zaten güzellik göreceli bir kavram bana göre irene çok güzel bir kız

....

İtzy grup üyelerinin tanıtımı yayınlandığı gibi herkes aynı şeyi söyledi bence boş yapma

Niniboy

Gerçekten artık sıkmaya başladılar. Ne yani illa medya oyunları ile mi bir yerlere gelelim anlamıyorum ki kızlar şuan 3. Neslin en yeteneklileri vokal olsun dans olsun görsellik olsun gerçekten çoğu gruptan bana göre daha başarılı. Sektörde çok az samimi grup var kasıntı kasıntı tatlı olmaya çalışan kızlar nedense daha popüler. Çok sinir bozucu.

Whatthehellareyoudoinghere

Senin böyle bir yorumu yapman daha sinir bozucu adı üstünde BENCE diyorsun ama diger gruplara hakaret ediyorsun çok boşsun emin ol kimse yeteneksiz güzel olmayan samimi olmayan grupları yüksek seviyeye çıkarmaz babalarının kızları değil sonuçta yüksekte olan grupların hepsi yeteneklidir kimse yeteneksizleri yuceltmez dediğim gibi…ama Bilinmeyen gruplar yetenekli olabilir o da zaten adaletsizlik ve sizin gibi bağnaz insanların düşüncesi yüzünden linç yememek için grup adı vermediğini biliyorum sacmalamayi kes

sinini

bence çok çirkin olmuş

Hola

Çirkin demek yerinde beğenmedim demek çok mu zor anlamıyorum ki.

baej

tamam bro sen de irene kadar çirkin ol o zaman konuşalım

yağmur

jkljkljklrjklgjırjhrkjop çok komik irene mi çirkin galiba gözlerinde sorun var şuan okuduğum en saçma yorum