Benzer Yazılar

[THEQOO] SM, BoA ve SNSD’nin başarılarını geçebilecek bir kız grubu/soloist çıkarabilecek mi?

handmadepolishedekaltadeta size restrictedforsakenharshchamois size restricteddetailedaffectionategallinule size restrictedfirmnextcoati size restrictedjealousfixedconey size restricted

BoA – Kadın solo sanatçı

popularentirebeardeddragon size restrictedpiercingmilkyasianconstablebutterfly size restricteddaringblackandwhiteamericangoldfinch size restrictedvalidnarrowarkshell size restrictedfirstbelovedkoala size restricted

SNSD – Kız grubu

SM şirketi kapatmadan önce..
Boa ve SNSD’nin şöhretine ve kariyerine erişip onları geçebilecek bir solo sanatçı ve kız grubu çıkarabilecek mi? 

-Hayır..

-Bence SM’den böyle sanatçılar beklemek zor, başka şirketlerden de..

-SM şirketi kapatmaz, en azından benim yaşadığım dönemde olmaz bu

-Bence şu anda SNSD gibi bir grup çıkarmayı planlıyorlar, ama imkansız..

-Luna’nın potansiyeli çok büyük, keşke SM ona f(x)’te çıkış yaptıracağına solo çıkış yaptırsaydı..

-Kimse BoA’yı geçemez.. BoA BoA’dır..ㅠㅠ

-Bence BoA’dan çok satış yapabilecek birini çıkarmak çok zor olur

-Kimse BoA’dan daha çok satış yapamaz. SM’den ve başka şirketlerden sanatçılar bile bunu başaramaz. Geçtiğimiz 20 yılda BoA kadar başarılı olmuş bir solo sanatçı olmadı..

-Bence imkansız değil, ama bayağı zor

-SNSD’den önce de SES vardı, bence mümkün

-Kimse gelecekte neler olacağını bilmiyor, mümkün

-SNSD’den fazla satış yapmayı geçtim, SNSD seviyesinde bir grup çıkarmaları bile zor

-BoA bir efsane..ㅋㅋ SNSD’yi geçmeleri bayağı emek alır, kolay olmaz ama imkansız da değil.

-SM yakında kepenkleri kapatmayacak sonuçta, ama yine de BoA ve SNSD gibi sanatçılar çıkarmaları çok zor

-SM’in son zamanlardaki işleyişine bakarsak imkansız.

-Hayır, asla.

 

Kaynak: Pannative

39 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
suna

BOA gibi gelmez ama SNSD gibi duvar bir grubu yine sadece SM çıkartır. Yeni çıkaracağı grubun patlama etkisi yapıcağını düşünüyorum. Eh tabi ne gelirse gelsin eski nesil fanları beğenmeyecek ya da yeterli görmeyecek çünkü eskiler hep daha kıymetli gelir. Ama eminim SM yeni bir dalga yapıcak. Bilir işini o sakin de kalın ve izleyin

buse

Ben düşünmüyorum RV gibi olurlar. Özellikle koreyi twice globali BP temsil ederken. Ki SM gruplarının popüler olmaları uzun sürüyor.

baekleyeoldayım

Pardon buse hanım ama red velvet gibi olur derken? Red Velvet 3.nesil en iyi gruplardan ki korelilerin kız grupları arasında en çok sevilen grup. Bi bilgin olmadan boş yapma. Red Velvet in başarılarını bilmiyorsun bare konuşma komik duruma düşüyorsun.

keren

ÇOK DOĞRU! İnsan bilmediğinin düşmanıymış. RED VELVETi ne kadar tanınıyorsunuzda bu kadar emin konuşuyorsunuz!

buse

jhjhkhjk rv snsd seviyesinde bir grup değil eğri oturup düz konuşalım ayrıca rv gibi olurları olumlu anlamda kullandım rv sevilen bir grup evt ama snsd seviyesinde değil yeni grupta öyle olur dedim sen tabi hemen atladın nefret yorumu yapmışım gibi jhjhkhj

buse

en çok sevilen? korelilerin arasında? jhkhkhkhkjhkhjgh iyi güldürdün twice yi sevmem bak sevmem diyorum ama korede en sevilen kız grubu şuan twice canım bari yalan atmayın

rv

Ya Allah aşkına bir şeyi bilmeden konuşmayın gerçekten çok komik oluyorsunuz Red Velvet 3.nesilin en iyi kız gruplardan ve ilk üçe geriyorlar seviliyorlar ve saygı duyuluyorlar onu bile geçtim yeni kız gruplarının bazıları bile bu kızları örnek alıyor gerçekten sizin gibiler den bıktım bu kızları yeteneksizlermiş gibi göstermenizden bıktım ve bunu bilmemene de şaşırdım açıkçası red velvet bu aralar gerçekten popüler kırdıkları rekorları bilmiyorsun sanırım ve şuan da yükselişteler ve kendi ülkelerinde de baya seviliyorlar sağ da sol da duyduklarınızla saçma sapan yorumlar yapmayın lütfen snsd ve red velvet karşılaştırıp durmayın artık iki grup da seviliyor bu iki grupun da… Read more »

baekleyeoldayım

Snsd farklı bir seviye 3. Nesil onların önüne geçemez ama rv de 3. Nesil içinde en iyileri Kore haklı tarafından yaşlısından gencine kadınından erkeğine hepsi kızları seviyor röportajlar da görebilirsin bunu. Yeni çıkış yapan kız gruplarının idol olarak gördüğü kişilerin çoğu rv bu arada 🙂

buse

Çoğunun idolu RV? Abi paralel evrende falan mı yaşıyorsunuz? Kim RV i idolu olarak seçmiş güldürme beni

baekleyeoldayım

Eğer RV haberlerini takip edersen görürsün~~ allahtan rv i seviyorsun sevmesen ne olur acaba jdjsksksjxnsjka maske takmış antiler lütfen ötede kudurun.

rv

Gerçekten senin gibi cahiller uğraşamayacak kadar çok işim var bir tane örnek vermem gerekirse izone den sakura irene fanı daha da var git araştır gelip te saçma sapan konuşma sinir bozucusun anti

md

Yalnız blackpink global değil çoğunlukla asya-avrupa. Red velvet amerikada duvar kız grubu

yazzoo

Sm şirketi kapatmadan önce demiş gülesim geldi ya şirket olarak zaten duvar 🙂 BoA ve SNSD gibi bir grup tabiki gelmez çünkü onlar zaten bir taneler onlar gibisi gelse zaten takliti olur siz hiç SM’de bir birine benzeyen grup gördünüz mü? Ki halihazırda SNSD hala duruyor sadece etkin bir grup değil BoA desen zaten Japonya’da. BoA 20 yıllık kariyerinde Korede ilk kez 2013’de konser verdi düşünün artık Koreden daha çok Japonyada tanınıyor kadın. SNSD şu gün bir araya gelse Konserine dolduramayacağı Asya ülkesi yok. F(x) zaten Çin’de nasıl tanınıyor. RV sadece Korede etkin olan grubu. SM’in dağıttığı grup sayısı çok… Read more »

slvia93

yalnız RV sadece korede etkin değil. bir kere japonya var, japonca single çıkardı daha yeni. amerikada zaten duvar kız grubu gibi bir şey. çin desen listeleri işgal ediyorlar.

öl de ölelim jessica reis

NE SM NE DE BASKA BİR ŞİRKET SNSD GİBİ BİR KIZ GRUBU ÇIKARTAMAZ! DAHA İYİSİ YOK! ÇOK İYİ GRUPLAR VAR DOĞRU AMA SNSD GİBİSİ GELMEDİ BUNDAN SONRA DA GELMEZ! 👑 Boa desen zaten başarısı ve yeteneği yoruma kapalı bir idol. f(x) olsun Red Velvet olsun çok iyi gruplar özellikle f(x) mükemmel şarkılara sahip bir grup. Sonuna kadar destekliyorum ama SNSD farklı bir seviye.

hola

SNSD VE BOA DUVAR! Evet rekorlarını kıran ya da satışları oldukça yüksek olan gruplar var ama bunları geçmeleri imkansız çünkü bu kişiler kpop sektörünü tekrar canlandırdılar. SM in sanatçılar kuşkusuz sektörün en iyileri👏

sm

f(x) cb yaptirsa iyi olur

..

SNSD GİBİ BİR GRUP , BOA gibi solo bir daha gelmez. Eskileri özledim ben ya cidden. Şuanda çıkan kız gruplarından kimseyi dinlemiyorum. Kalite yok(benim düşüncem) SNSD her anlamda iyiydi SM gruplarının keşke değerini bilse. Hep yeni gruplara özen gösteriyor -.-

unknown

Wonder Girls keşke Amerika’ya gitmeseydi.

keren

EVET bir kere daha RED VELVET yok sayıldı ama onların sevgisinede ihtiyaç yok, reVeluv arkalarında, kızlar SEVİLİYORSUNUZ :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

öl de ölelim jessica reis

Sen de f(x) i yok sayıyorsun. Red Velvet de iyi bir grup, elbette seviyor ve destekliyoruz ama SNSD ile karşılaştırmak saçma.

yağmur

Ben gerçekten anlamıyorum Red Velvet niye yok sayılıyor kızlar gayette yetenekli yepyeni başarılara imza atıyorlar yeni yeni tanınmaya başladılar sesleri mi yetersiz bence sesleri 3 nesil kız gruplarından daha iyi ve çok güzel sesleri var neredeyse hepsi ana vokal olacak seviyedeler gerçekten bu kızlarının sesleriyle dalga geçenlere gülüp geçiyorum o kişilerin kulaklarında sorun olmalı bide bir tane konseptte bağlı değiller yeni yeni şeyler deneyip bize en iyi yanlarını gösteriyorlar çok sıkı şekilde çalışıyorlar aslında benim anlamadığım bu kadar yetenekli bir grup o kadar sevilmelerine rağmen o kadar başarıları olmalarına rağmen neden hale insanlar onlara yeteneksizmiş gibi davranıyor bir şey bilmeden… Read more »

buse

irene yeri ana vokal seviyesinde?!

yağmur

neredeyse hepsi dedim grupun hepsi demedim onların ikisi zaten rapci

yağmur

ve alt vokaller

rvbts

red velvet antisi olduğunu bu kadar belli etme bu çekememezlik niye bu kadar da kıskançlığını belli etme bari yeri ve irene rapci olmalarına rağmen vokal iyi ve seslerini kullanabiliyorlar gitt öte bir yerde kudurr.

buse

Gerizekalı hepsi ana vokal seviyesinde yazmış bende irene ve yeri de mi yazdım ki bu gayet normal irene ve yeri ana vokal olacak seviyede değiller ayrıca benim grubum BIGBANG anlatabildim mi? RV için mi kuduracağım? Kafayı mı yedin? Siz reveluvların tel bildiği kudurmak herhalde? Ne zaman RV e biri bir şey dese kudur diyorsunuz da abi biz niye kuduralım grubun dokunulmaz mı? Eleştiri yapamıyacak mıyız? Ki attığım yorum nefret yorumu bile değil. Git bir doktora görün

yağmur

Doğru konuş gerizekalı sensin okuman yazman yok galiba istersen bir türkçe dersi al okuduğunu da algılayamıyorsun bir insan nasıl bu kadar mal olabilir işte cevabı sensin senin kadar mallık ta sınır tanımayan yoktur bundan eminim grupun hepsi demedim neredeyse hepsi dedim bide grupta vokallerden sorumlu olanlardan bahsetmiştim rapciler ne alaka bunu akıl edemiyorsan zaten asıl gerizekalı olan sensin kuduruyorsun canım şuan zaten yaptığında kudurmak asıl kafayı yiyen sensin benim yorumuma kimse arkadaşım sen yanlış bişey demişsin de demedi işte senin gibi kuduruklar böyle sorunlar yaratıyor şimdi eleştiri konusuna gelecek olursak öncelikte grup hakkında bişey bilmeden eleştiri yapılmaz o grup hakkında… Read more »

yağmur

ha bu arada irene ve yeri alt vokal olmalarına rağmen bile çok güzel işler başarıyorlar kendilerini biraz daha geliştirirseler ana vokal bile olabilirler git coverlarına bak önce bir grup hakkında eleştiri yapacaksan bilgi edin de öyle gel işte senin gibi bişey bilmeyenlere laf atlatmak zor oluyor

rvbts

bence yeni bşr grup şuan çıkarmazlar şuan zaten red velveti ve nct popüler yapmaya çalışıyor

holly

Buse anladık rv antisisin ama bu kadar belli etme. Gidip kızların albümdeki şarkılarını dinle Yeri’nin yaptığı coverları dinle ondan sonra konuş. Yeri ve irene in gruptaki pozisyonu rapper olmasına rağmen vokalleri çok güçlü irene sm sanatçıları arasında en yüksek notaya çıkan kişi oldu! Kulaktan dolma bilgilerle gelip kızları ezmeye çalışman zavallıca ahahah kedi uzanamadığı ete mundar dermiş misali 😜

buse

Yalnızca o yüksek notaya çığlık sayesinde sahip oldu jhjgjgjg. Bende çığlık atsam bende en yüksek notaya sahip olurum? İrene ve yeri vokali güçlü Allah aşkına bana yüksek notaya çıktıkları bir video atsana? Ayrıca attığım yorum nefret yorumu değil eleştiri. Her eleştiri nefret demek mi? RV e karşı antiliğim yok ki ben sevdiğim grupları bile yeri geldiğinde eleştiririm. Siz toz kondurmuyorsunuz vallahi ne bunlar melek mi ki kusursuz olacaklar? Wendy, seulgi, joy ana vokal seviyesinde evt ama irene yeri değil bunu kabul etmek bu kadar zor mu? Hadi diyelim oldular. Yuju, eunha, solar, hwasa, wheein, rose, jennie gibilerle baş edebilecek miler?… Read more »

holly

Hadi be oradan o kadar göm sonra ‘ben sadece eleştiri yaptım’ de. Bebeğim o zaman sende bi çığlık at yüksek notanı görelim vokal koçları bile güçlü vokalleri olduğunu söylerken senin vokal seviyesinde değil demen saçmalık. Her vokal bir değil mesela wendy nin vokali 3. Nesilde en güçlüsü ben 5 ininde vokali aynı seviyede demiyorum zaten! Yaptığın eleştiri değil RV twicr ve bp kadar popüler değil demekten başka bi halt bilmiyorsunuz. Rv gonderileri altında kudurman ayrı bi ironi zaten.

niniboy

https://youtu.be/u_BuZQn7UJQ
https://youtu.be/KLZm11FrMic ünlü vokal eğitmeni emre yucelenin bir sözü vardır: formül hiç bi zaman çılgın sesler çıkarmak değil. Formül güzel şarkı söylemek.
Yaptığı coverlardan da anlaşılacağı gibi oldukça güzel şarkı söylüyor.

niniboy

Ha ama yok ben illa notaları görmek istiyorum diyorsan al buyur busecigim https://youtu.be/FzI6-ORZAs4 burada da kızların seslerinin gerçekten üst seviyede olduğunu duyabilirsin https://youtu.be/wUTwM4if-eQ Irene yüksek notasina çığlık attı o nota değil diyorsunuz o zaman ariana yeteneksiz falan herhalde huh?

buse

Gerizekalı hepsi ana vokal seviyesinde yazmış bende irene ve yeri de mi yazdım ki bu gayet normal irene ve yeri ana vokal olacak seviyede değiller ayrıca benim grubum BIGBANG anlatabildim mi? RV için mi kuduracağım? Kafayı mı yedin? Siz reveluvların tel bildiği kudurmak herhalde? Ne zaman RV e biri bir şey dese kudur diyorsunuz da abi biz niye kuduralım grubun dokunulmaz mı? Eleştiri yapamıyacak mıyız? Ki attığım yorum nefret yorumu bile değil. Git bir doktora görün

selin

Çıkabilir her şey sonsuza kadar sürcek diye bi şey yok? S.E.S çıktı onların devri bitti Soshi rekorlar kırdı şimdi de Twice Snsd’nin rekorlarını kırıyor. Zamanında TVXQ Super Junior Bigbang gibi dev gruplar en iyisiydi şimdi BTS en iyisi bundan 3-5 yıl sonra da yeni gruplar gelcek. Rekorlar zaten yenilenip kırılmak için vardır.

17caratz

Onlar en iyisiydi ama şimdi şu en iyisi demek 😀 10 küsür yıldır şu sektörde ayakta kalan gruplar hala en iyisidir lütfen saçma salak konuşma

baekleyeoldayım

Bak bebeğim nasıl dünya ya tekrar michael jackson ve Queen gibileri gelmeyecekse bu da onun gibi günümüzde teknoloji çok geliştiği için oldukça popüler gruplar var yeni nesil belki bunların rekorunu kırabilir ama onları geçemezler idollerin idolleri bu kişiler.

Yeni Yazılar