Yang Hyun Suk henüz Jennie ile konuştu mu? Yang Hyun Suk henüz Jennie ile konuştu mu?

HABER: Black Pink Jennie henüz Yang Hyun Suk’un ofisine çağrıldı mı?

KAYNAK: Mydaily via Naver

1. [+460, -21] Çok kibirli davrandığı için daha profesyonel olacağını düşünmüştüm, ama tam bir baş belası. Gruba hiç faydası yok.

2. [+385, -36] Onu ofisine çoktan çağırdıysa baştan aşağı tüm yanlışları sıralıyordur: diğer üyeleri riske attın, hisseleri riske attın, ilişki yasağına uymadın, benden gizledin, ‘lüks’ imajın sona erdi, gelecekteki reklam anlaşmaların riskte, niye Kai, vs…

3. [+353, -21] Niye Seungri’nin tavsiyesini dinleyemedi ki. Grubunu riske atıyor. Daha üç yıl oldu ve solosundan hemen sonra yaşandı bu, ne kadar sorumsuzca

4. [+284, -5] Seungri: Sevgiliniz olabilir, sadece yakalanmayın. Ne kadar akıllıca sözler..

5. [+210, -11] Diğer üyeleri hiç düşünmüyor. Ben iyi olduğum için başarılıyım diye bir düşünceye sahip.

6. [+81, -5] Daha yapacakları çok şey var. Jennie-ya, sen daha star değilsin. Diğer üyeler senin sorumsuzluğunu hak edecek ne yaptı? Hyun Suk-ah, lütfen şu kıza göz kulak ol. Çok sinir bozucu.

7. [+76, -1] Jennie-ya… daha yeni popüler oluyorsun, solonla kendin parlak bir gelecek açıyorsun.. gerçekten bu kadar çok mu istedin aşık olmayı? Çok safsın, çok gençsin ㅋㅋㅋ Ağaca değil ormana doğru bakmalısın. Hep hırslı biri olduğunu düşünmüştüm ama budalaymış.

8. [+68, -1] Bence Jennie’yi değil menajerini çağırmıştır Yang Hyun Suk

9. [+86, -22] İyi de Dispatch onu gölge gibi takip ediyordu, nasıl yakalanmasın? Evet zamanlama kötü oldu, tam Black Pink dönüşünden önce, ama ne yapsın ki? Umarım hem kariyerinde sıkı çalışır hem ilişkisinde.

10. [+61, -3] Jennie’nin çok skandalı var.. geçmişinden beri

KAYNAK: Nate

1. [+568, -5] Yang CEO: Jennie-ya, eve mi dönmek istiyorsun?

2. [+509, -38] Ben CEO olsaydım tüm maaşlarını verir ve onunla kontrat yenilemezdim

3. [+68, -0] YG’nin onun için uğraştığı her şeyi nasıl mahvetti.. CEO’nun sinirlenmeye hakkı var

4. [+60, -4] Jennie’nin kaybedecek bir şeyi yok. Ailesi zengin, yani bunu umutsuzlukla yapmıyordu. Solosu da çıktı, ben diğer üyelere üzülüyorum.

5. [+46, -0] Yedinci kata çağrılmayı hak ediyor.. Yang Hyun Suk stajyerlik günlerinden beri destekliyor onu, böyle mi teşekkür etti? Jennie dışında Yang Hyun Suk’un bu kadar çabuk ve istikrarlı desteklediği kimse olmadı. Black Pink de daha hızlı dönüş yapıyor artık. İki yıllık bir çaylağın sevgili yasağını delmesine inanamıyorum ㅋㅋㅋㅋㅋ Tavır tartışmalarına bakıp fazla şımartıldığını bilmeliydim ㅋㅋ Alçakgönüllü olmayı bilmek lazım~

6. [+40, -5] O YG’nin prensesi, çağrılmamıştır bence

7. [+34, -2] Ben olsam onu gruptan atardım. Bu öylesine parasını yatırdığı bir grup değil.. en azından 2NE1 5 yıl sevgili yasağına uydu.. kontrata uymadığı için gruptan onu atabilir

8. [+30, -0] Çıkış yapalı çok olmadı, solosuna çok çalışması gerektiği bir durumda.. şu anda sevgili yapması yanlış gibi geldi. Biliyorum duygularını saklamak zor ama.. şirket için tuhaf bir durum

9. [+26, -0] Eminim başı büyük belaya girmitşir

10. [+21, -1] Bana Jennie onu daha çok seviyor gibi geldi.. Jennie daha dikkatli olmalıydı, özellikle kariyerinin bu döneminde…

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+191] Şu anda yapması gereken tek şey çok çalışmak ve gruplayken tembel dans etmemek, böylece Koreli netizenlere laflarını geri aldırır

 

Kaynak: Netizenbuzz

Abone Ol
Bildir
guest
20 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
yisoo

Instagramlarına baktığınızda pek gizliyormuş gibi değiller sadece kimse dikkat etmemiş yoksa eyfel kulesini aynı gün paylaşmışlar Jennie aşk dolu yemek falan yazmış hatta bir fotoğrafta Kai’nin kolu görünüyor bence sizin kafanıza taktığınız kadar Jennie takmamış belki de şirketin çoktan haberi vardı

kübra

Söylediğin şey yanlış, Jennie Paris’e gittiğinde Kai çoktan dönmüştü. Aynı zamanda Paris’te bulunmadılar yani. Hayranlar şu anda fazla analiz yapmaya başladılar, her şeyi sevgili olmalarına yormaya çalışıyorlar.

INFINITEXO

Kübra yorumunun alnı olsa da öpsem. Herkes Herşeye sevgili olmalarına yormaya çalışıyorlar.

Gerçekler

şu andda değil ortada hiçbir şey yokken bu ilişki açıklanmadan aylar önce yaz zamanı jennie ve kai insta da çok belli ettiği için bunlar kesin sevililer dediğimi hatırlıyorum 6 ay sonra dispatch açıkladı hiç şaşırmadım jennie ve kai çok belli etti sıkı takıp eden fanlar bilir

Erusem

Valla bu ilişki haberi bence tam tersi bir etki yapacak. Daha çok reklam, daha çok reklam. Her yerde bunların haberi var. Yang Hyun Suk’un da Jennie’yi gözden çıkaracağını sanmıyorum. Söz konusu diğer üyelerden biri olsaydı tamam, hiç acımazdı ama Jennie’den bahsediyoruz. Hiçbir şirket hiçbir üyeye bu kadar ayrımcılık yapmadı. Jennie’nin konumu harbiden farklı. Diğer üç üyeye üzülüyorum. Keşke bu kadar geri plana atılmasalardı. Jennie bu kadar öne çıkarıldığı için tanınıyor ama diğer üyeler gerçekten çok daha yetenekli, duruşları çok daha farklı. Farklı şirketlerde farklı gruplarla çıkış yapsalardı kesinlikle onlar için çok daha iyi olurdu. Ama sağolsun Yang Ceo kızlara çoğunlukla… Read more »

Blue

Hay eline sağlık yeminle ya, çoğu blink bunu görmemek için resmen kör taklidi yapıyor.

ım

o kadar haklısın ki düşünüyorum düşünüyorum gerçekten bu kız neden bu kadar üstün tutuluyor anlamıyorum insanların bunu görmemesini de anlamıyorum at gözlüğüyle bakıyor bu insanlar ,kpop tarihinde yok böyle bir şey gruplara as üye seçmek farklı bir şey her şirket yapıyor ama bu çok ilginç bir şey ceonun zaafı var resmen kıza açıp fancam izliyor bile olabilir

Momo

Koreliler iki yetişkin ve ÖZGÜR insanın ilişki yaşamasını skandal olarak kabul edecek kadar salak ve siz de onlara ayak uyduracak kadar GERİZEKALISINIZ arkadaşlar. Ayrıca Jennie’nin gözü Kai’deymiş ne ya dkdkxkckdkxk Hangi köyün delisinden duydunuz da bu götten uydurma şeyleri yazabiliyorsunuz? Gören de Jennie dünya çirkini bir şey de Kai’ye o tiple sulanıyor sanacak. Bu kadar gerizekalı da olunmaz ki be kardeşim. Madem bilmiyorsunuz ve beyninizi de kullanamıyorsunuz yazmayın şuraya da sitenin IQ seviyesi düşmesin bari.

.

Gerçekten ben bir idol olsam çoktan intihar etmiştim herkes anlayışlı herkes kibar rolü yapıyor ama herkes idollere nefret yorumu yapıyor herkes jonghyun için üzülüyor ama herkes saygı duyuyorum ama sevmiyorum başlığı altında idollere nefret kusuyor o kadar korkunçsunuz ki sevmiyorsanız yorum yapmayın benim de sevmediğim idollere var ama sırf ömürlerinin en güzel yıllarını idol olmaya harcadıkları için sırf saygımdan sevmediğimi bile dile getirmiyorum çünkü biliyorum ki onlarda insan bir yorumu bir yerden görüp kırılabilirler ama sizin için herşey o kadar basit ki eleştiremiyecekmiyizde demeyin siz eleştirmiyorsunuz sadece kırıyorsunuz sadece iki saniyenizi verip empati kursanjz şu son günlerdeki jennie gönderilerine yorum… Read more »

SURMEW-BTS

İdoller, ünlüler, oyuncular, şarkıcılar vs vs hepsi sevgili yapabilirler, evlenebilirler, çocukları olabilir vs vs hepsi de özgür bireyler, kaldı ki JENNY de KAI de yetişkin iki insan, sırf siz kendi fantazi dünyanızda onlarla sevgilisiniz diye ölene kadar ya da siz onlardan sıkılana başka idollere fan olana kadar bekar kalacaklar diye birşey yok. kpop sektörünün idolleri fanların sevgilisi gibi pazarlaması çok korkunç ve yanlış ve fanların duygularına hakim olamayıp kendilerini kendi fantazi dünyalarına fazla kaptırmaları çok korkunç, evet hepiniz onları çok seviyorsunuz aşırı bağlanıyorsunuz ama bir yerde frene basmanız laızm, bu sektör sizin/bizim idollere karşı duyduğumuz aşırı duygu ve sadakati kullanıp… Read more »

Luna

Ki!se sevgililiklerine laf atmamıştı ÇAYLAKKEN sözleşmeyi çiğnediği için kızdılar zaten noldu 1 ay bile geçmeden ayrıldı kendi etti kendi buldu şimdi sevgili yapsa kimse tınlamaz

jhb

“henüz konuştu mu?” değilde “henüz konuşmadı mı?” ya da “hala konuşmadı mı?” olması lazımdı

cat

Diğer üyeler senin sorumsuzluğunu hak edecek ne yaptı?++++
zaten söylentilere göre Jennie’nin çıkış öncesinden beri gözü Kai’deymiş sanırım. Ayrı ayrı yakışıyorlar ama birlikte olduğu foto ve videolarda yakışmıyorlar ilginç bir şekildeasdfg neyse bu sayede YG diğer kızlara odaklanır azıcık…. gerçi bp popüleritesini blackpink yerine jennie solosunda kullandı. Her şey gelip geçiyor bu da geçer hiç sorun olduğunu sanmıyorum onlar için, bugün bu yarın başka biri tipinde insanlar çünkü.

👌

Gerçekten şu haberlerden şiştim. Yg den bıktım en fazlası jennieden bıktim. Kızları resmen çıkışların beri tanıyodum hatta hayranlarıydım 2016 öyle güzel bi yıl olmuştu ki benim için her şey harikaydı cidden kpop sektörünün kurtuluşu geldi diyordum ne ara bu duruma geldim hiç bir fikrim yok. Bir yıl ara verdiler yg nin saçma tutumu ve politikası nedeniyle. Araya işte moda şovları cartı curtu girdi kızlar iyice pas tuttu ne olduysa o bir yılda oldu belki gereksiz ego özgüven geldi. Sonra dddd geri dönüşü oldu başarılı oldular daha fazla çalışıcaklar derken kızlar yone reklam çekimleri moda şovları programlar abi bu kizlar şarkıcı… Read more »

✨🕊️

ağzın bal yesin. kendim yazdım sandım bir an

Blinkı

Sen çok kötü birisin grubun dağilmasını isteyecek kadar yazık. Bu arada her yerde Jennie konuşuluyor çünkü Jennie şu an korede trend idoller arasında çok konuşacağına azıcık ne oluyor diye etrafına bak.

Blue

Ya boş yapma hele, benim de bu kadar reklamımı yapsalar ben de trend idol olurdum, ne trendinden bahsediyorsun. Diğer kızlara Jennie’ye yapılan reklamın yarısı bile yapılmadı, üstelik çıkış yaptıklarından bu yana hep geri plana atıldılar buna rağmen kendilerini göstermeyi başardılar. Bana gelip burda kimse Jennie savunuculuğu yapmasın. Çıkış yaptığından beri takip ediyorum grubu ve şu kızın adını duyurmak ön plana çıkarmak için yapılanları görmemek için kör taklidi yapıyorsunuz.

Blinkk~

İyi misin? Eğer Jennie fotoğraf çekimine reklamlara falan gidiyorsa markalar onu istedigi için gidiyor kim ne derse desin Jennie’nin çok farklı bi duruşu var o yüzden trend zaten, hem ses hem güzellik hem dans 🙂

yether

diğer kızlarda marka yüzü ama gel gör ki hep jennie haberleri kim yaptırıyo sanıyosun ? hayal dünyandan çık! osen haber şirketi ygye çalışıyo ve 2018 yazdan beri hep jennie haberleri bu şirket tarafından yapıldı. Jisoo koreye göre çok daha güzel ama bütün dergi çekimlerini hep jennie alıyor hemde tek başına neden ? moda showlarına tek başına gidiyor paris moda haftasına tek başına gidiyor diğer üyelerde yanında olursa ölür mü ? bak rose ve jisoo hep beraber gidiyorlar ve ikisi aynı anda bir kaç markanın yüzü. en kötüsü lisa. ygnin markaları dışında kızın hiç reklamı yok çünkü zaten gereginden fazla parladı… Read more »

👌

Evet kardeşim kötü biriyim ben. Jennie trend olduysa kimin sayesinde acaba? Senin şunu demen bile yazdıklarımda ne kadar haklı oldugumu gösterir. Jennie nin havası var bunu kimse inkar etmiyor zaten ama diger kızlardan farklı bi havasının oldugunu savunmak saçmalık. Kızların hepsi yetenekli. Hem dans hem vokal hem rap diyorsun diğer üyeleri duydun mu ? Lisanin vokalini duydunmu bu kanıya vardın? Sen önce gözlerini aç objektif bi şekilde üyelerine bak bulundukları yerden mutlular mı bi bak. Ilk başlarda kimsede ayrim yoktu zaten solo stanlar yoktu normal bi kpop grubuydu her şey yg nin saçmalıkları yüzünden bu noktaya geldi ilk vuruşları giyim… Read more »