Korelilerin ten rengi hakkında viral olan tweet

8

image (10)

Orijinal Tweet: “Sizce ‘Korelerin doğal ten rengi’, güneş kremi sürmeden tüm gün kavurucu güneşin altında koşan ve terleyen bir futbolcunun ten rengi mi demek? Buna kim karar verdi? Tüm gün güneşe maruz kalmadan, iç mekanlarda günlük hayatlarını sürdüren sıradan Korelerin ten rengi ‘doğal’ değil mi?”

Alıntı: “Eğer cildin yanıp soyulmak yerine bu kadar kolay bronzlaşıyorsa, sana bir haberim var.”

Güneş ışığına uzun süre maruz kalmanın cildi derinlemesine bronzlaştırdığı gerçeğinden tamamen habersiz görünüyorlardı.

Doğu Asyalıların yazın bronzlaşıp kışın ciltlerinin kendi doğal rengine dönmesi evrensel bir kural değil mi?

Asya tipi cilt konusundaki bilgileri gerçekten sıfır gibi? Evet..

  1. Neden Korelilerin ten rengine bu kadar takıntılılar?

  2. Güney Kore, istihdam konusunda insanların birbirine ten rengine göre ayrımcılık yapmadığı ve ten renginden dolayı kimsenin aşağılanmadığı bir ülke; peki neden diğer ülkelerden insanların ten rengini bu kadar büyük bir mesele haline getiriyorlar?

  3. Bu sadece zeka meselesi. Sanırım kendi ülkelerinde ten rengine dayalı ayrımcılık yapıldığı için Kore’nin de aynı şeyi yaptığını düşünüyorlar.

  4. Bu sadece doğal ten renginle ilgili bir durum değil mi, güneş yanığı kavramından bile haberleri yok mu? Zaten amaç eleştirmek olduğu için ne hakkında konuştuklarını bildiklerini bile sanmıyorum.

  5. Diğer ırklar hakkında hiçbir şey bilmiyorsanız, o zaman çenenizi kapatın.

  6. Güneş kremini bir tür kozmetik işlem falan sanıyorlar sanki.. Yani güneş kremi sadece ten rengiyle ilgili değil ki, kırışıklıkları ve genel cilt sağlığını da etkiliyorㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Evet, hemen güneş yanığı olmanızı engelliyor ama aynı zamanda leke, kırışıklık, nemlendirme gibi konularda da yardımcı oluyorㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Güneş kremi kullanmazsanız, ten renginiz ne olursa olsun çok daha yaşlı görünürsünüz!

  7. “O gerçekten senin doğal ten rengin mi, güneşten tamamen bronzlaşmış?” gibi şeyler söylüyorlardı, bir türlü anlam veremedim. Sanırım Koreliler açık tenli olduğu için aşağılık kompleksi yaşıyorlar.

  8. Ama yaz, insanların daha çok bronzlaştığı bir mevsimdirㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  9. Korelilerin sadece açık tenli olduğunu neden kabul edemiyorlar?ㅋㅋㅋ Bu olay kaç yıldır devam ediyor?

  10. Hiçbir şey bilmiyorsanız, belki bir şeyler öğrenmelisiniz.

K: pannchoa

Önceki İçerikEski NCT üyesi Mark, gruptan ayrıldıktan sonra ilk tepkiyle karşı karşıya: Konfederasyon bayraklı tişört giydi, ajansı aracılığıyla özür yayınladı
Subscribe
Bildir
guest
8 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments