[enter-talk] HEARTS2HEARTS’IN ‘LEMON TANG’ ŞARKISINI NASIL BULDUNUZ??
[+42][-3]
-
[+37, -4] H2H’in şarkıları her zaman ilk dinleyişte kafa karıştırıcı geliyor ama dinledikçe insanı yavaş yavaş içine çekiyor ve acayip bağımlılık yapıyor.
-
[+36, -1] Ben ‘Rude’ şarkısını daha çok sevmiştim. Bunu tam yaz mevsimi için seçmişler gibi ama tam bir karara varmak için herhalde birkaç kez daha dinlemem gerekecek… Üyelerin ses renkleri birbirleriyle gayet iyi uyum sağlamış ama.
-
[+30, -2] Şimdilik hala ‘Rude’u tercih ederim ama kulağım alışınca bu şarkıyı da seveceğim gibi duruyor. En başta, şarkının baştan aşağı sadece rapten ibaret olmaması bile tek başına onu kaliteli bir parça yapmaya yetiyor… Şimdilerde piyasada sadece rap içeren çok fazla şarkı var çünkü ㅜ
-
[+27, -5] Bence gayet iyi? Şarkının genel tonu ve tınısı çok net/canlı, o yüzden parçanın havasıyla acayip iyi uyuşmuş.
-
[+16, -2] 1. Tam o cıvıl cıvıl yaz dönemi kız grubu havasını veriyor. 2. Müzik videosu (MV) çok tazeleyici ve prodüksiyonu gayet başarılı olmuş. 3. A-na çok güzel görünüyor.
K:Pannchoa




