[theqoo] PARIS MODA HAFTASI 🇫🇷 CORTIS MARTIN, SAINT LAURENT DEFİLESİNDE



MARTIN U SO TALL😭 pic.twitter.com/Hp6dyJcrpS
— carly (@proudbymars) June 23, 2026






–
-
Bu çocuk acayip uzun boylu mu? Fiziği gerçekten çok iyi. Bu tarz, o her zamanki afacan kıyafetlerinden çok daha iyi durmuş üzerinde.
-
Verdiği hava tamamen farklı ㅋㅋ Şaka bir yana, tam bir model aurası var. Bu tarz ona acayip yakışmış, aurası da çok güçlü duruyor.
-
Çok yakışıklı.
-
Harbiden tam bir model gibi görünüyor ㅋㅋㅋ
-
Vay canına, ama bu tarz ona nasıl bu kadar iyi uymuş böyle.
-
Oh? Gayet iyi görünüyor. Boyu çok uzun olduğu için mi acaba? Cidden model gibi durmuş.
-
Şöyle bir bakınca hafiften bir Zion.T havası var sanki.
-
Bu saç modeli ona epey yakışmış aslında.
-
İlk başta onun sadece grubun en uzun üyesi olduğunu düşünmüştüm ama… Bayağı cool değil mi? Çok havalı duruyor? Oh.
-
Vay be, Saint Laurent tarzıyla acayip bütünleşmiş ㅋㅋㅋㅋ
-
Beklendiği gibi, bir insanın her şeyi fiziğidir… Boyu uzun olduğu için bakmaya doyulmuyor cidden ㅠㅠ
-
Çocuk pek çok yönden resmen bir duvar
-
Vay canına, tamamen bir model görseline sahip. Saint Laurent tarzını grupta en iyi taşıyan kişi kesinlikle o olmuş.
[theqoo] CORTIS JAMES PARİS’TE YSL DEFİLESİNDE










남자의악마행동하지마…………… pic.twitter.com/wv19XAgdoQ
— 코르 (@jcortish) June 24, 2026
–
-
Kelimenin tam anlamıyla çok cool.
-
Acayip havalı görünüyor.
-
Martin daha çok Saint Laurent (YSL) havası veriyor, James ise tam bir Dolce & Gabbana adamı.
-
Fiziği kesinlikle kusursuz.
-
Vay be, CORTIS üyeleri cidden yabancılara benziyorlar.
-
Hong Konglu ya da Tayvanlı değil miydi? Bariz bir şekilde Asyalı aslında ama acayip Batılı (Caucasian) bir havası var. Sanki dörtte bir oranında melezmiş gibi duruyor.
-
Melez değil miymiş yani şimdi?
-
CORTIS içinde yüzünü en çok beğendiğim üye kesinlikle James, çocuk çok yakışıklı.
-
Keonho’dan sonra CORTIS’teki en yakışıklı üye net o zaten.
-
Harbiden tam bir Batılı gibi görünüyor, nasıl melez olmaz cidden aklım almıyor? Çok fena yakışıklı çocuk.
[theqoo] CORTIS KEONHO PARIS’TEKİ DIOR DEFİLESİNDE












–
-
Vay be, yüzü cidden zirve ㅋㅋ
-
Geleceğimiz feci parlak ㅋㅋㅋ Tavırları ve yüz ifadeleri çok doğal, çok tazeleyici görünüyor.
-
Dior adamından ziyade daha çok bir Dolce & Gabbana havası var, ya da belki Valentino da olabilir ㅋㅋㅋㅋ
-
Kelimenin tam anlamıyla çok yakışıklı.. Lütfen o güneş gözlükleriyle yüzünü kapatıp durma.
-
Onun bu rahat, umursamaz aurasına cidden bayılıyorum.
-
Ne derseniz deyin, CORTIS üyeleri sonuçta gerçekten çok yakışıklılar.
-
Çok fena yakışıklı.
-
Resmen tüm işi tek başına yüzü hallediyor
-
Dürüst olmak gerekirse kıyafet falan hikaye, yüzü her şeyi gölgede bırakıp kazanıyor zaten.
-
Kıyafet acayip sıradan ama yüzü o kadar yakışıklı ki durumu kurtarıyor.
K:Pannchoa







