CORTIS üyeleri Paris Moda Haftası’nda ilgi çekti

16

[theqoo] PARIS MODA HAFTASI 🇫🇷 CORTIS MARTIN, SAINT LAURENT DEFİLESİNDE

  1. Bu çocuk acayip uzun boylu mu? Fiziği gerçekten çok iyi. Bu tarz, o her zamanki afacan kıyafetlerinden çok daha iyi durmuş üzerinde.

  2. Verdiği hava tamamen farklı ㅋㅋ Şaka bir yana, tam bir model aurası var. Bu tarz ona acayip yakışmış, aurası da çok güçlü duruyor.

  3. Çok yakışıklı.

  4. Harbiden tam bir model gibi görünüyor ㅋㅋㅋ

  5. Vay canına, ama bu tarz ona nasıl bu kadar iyi uymuş böyle.

  6. Oh? Gayet iyi görünüyor. Boyu çok uzun olduğu için mi acaba? Cidden model gibi durmuş.

  7. Şöyle bir bakınca hafiften bir Zion.T havası var sanki.

  8. Bu saç modeli ona epey yakışmış aslında.

  9. İlk başta onun sadece grubun en uzun üyesi olduğunu düşünmüştüm ama… Bayağı cool değil mi? Çok havalı duruyor? Oh.

  10. Vay be, Saint Laurent tarzıyla acayip bütünleşmiş ㅋㅋㅋㅋ

  11. Beklendiği gibi, bir insanın her şeyi fiziğidir… Boyu uzun olduğu için bakmaya doyulmuyor cidden ㅠㅠ

  12. Çocuk pek çok yönden resmen bir duvar

  13. Vay canına, tamamen bir model görseline sahip. Saint Laurent tarzını grupta en iyi taşıyan kişi kesinlikle o olmuş.


[theqoo] CORTIS JAMES PARİS’TE YSL DEFİLESİNDE

  1. Kelimenin tam anlamıyla çok cool.

  2. Acayip havalı görünüyor.

  3. Martin daha çok Saint Laurent (YSL) havası veriyor, James ise tam bir Dolce & Gabbana adamı.

  4. Fiziği kesinlikle kusursuz.

  5. Vay be, CORTIS üyeleri cidden yabancılara benziyorlar.

  6. Hong Konglu ya da Tayvanlı değil miydi? Bariz bir şekilde Asyalı aslında ama acayip Batılı (Caucasian) bir havası var. Sanki dörtte bir oranında melezmiş gibi duruyor.

  7. Melez değil miymiş yani şimdi?

  8. CORTIS içinde yüzünü en çok beğendiğim üye kesinlikle James, çocuk çok yakışıklı.

  9. Keonho’dan sonra CORTIS’teki en yakışıklı üye net o zaten.

  10. Harbiden tam bir Batılı gibi görünüyor, nasıl melez olmaz cidden aklım almıyor? Çok fena yakışıklı çocuk.


[theqoo] CORTIS KEONHO PARIS’TEKİ DIOR DEFİLESİNDE

  1. Vay be, yüzü cidden zirve ㅋㅋ

  2. Geleceğimiz feci parlak ㅋㅋㅋ Tavırları ve yüz ifadeleri çok doğal, çok tazeleyici görünüyor.

  3. Dior adamından ziyade daha çok bir Dolce & Gabbana havası var, ya da belki Valentino da olabilir ㅋㅋㅋㅋ

  4. Kelimenin tam anlamıyla çok yakışıklı.. Lütfen o güneş gözlükleriyle yüzünü kapatıp durma.

  5. Onun bu rahat, umursamaz aurasına cidden bayılıyorum.

  6. Ne derseniz deyin, CORTIS üyeleri sonuçta gerçekten çok yakışıklılar.

  7. Çok fena yakışıklı.

  8. Resmen tüm işi tek başına yüzü hallediyor

  9. Dürüst olmak gerekirse kıyafet falan hikaye, yüzü her şeyi gölgede bırakıp kazanıyor zaten.

  10. Kıyafet acayip sıradan ama yüzü o kadar yakışıklı ki durumu kurtarıyor.

K:Pannchoa

Önceki İçerikLE SSERAFIM, ILLIT ve KATSEYE “Iconic by Mistake” şarkısı Billboard Hot 100 listesine 38. sıradan girdi
Sonraki İçerikBTS Jimin Paris’teki Dior defilesindeydi + saçlarını kestirmeli mi?
Subscribe
Bildir
guest
16 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments