BTS ‘Dynamite’ Grammy Ödülleri’nde ‘En İyi Pop Grubu Performansı’ kategorisinde aday gösterildi

171
4769

screenshot 3

HABER: BTS Grammys için aday gösterildi.. ödül töreni Ocak ayında

KAYNAK: YTN via Naver

1. [+292, -0] Siz en iyisisiniz!! Sizinle gurur duyuyorum!!

2. [+125, -0] Ah, gerçekten… bu sefer kazanalım millet. Kore dünya kupasında yarı finale çıkınca tanımadığı insanları tutup sarılan jenerasyondan geliyorum ben… Gerçekten şanslı bir jenerasyondaymışım ㅜㅜ 40’lı yaşlarıma gelmeden dünya kupasını ve Koreli bir grubun Grammy adaylığını gördüm ㅜㅜ

3. [+122, -0] Canlı izledim ve BTS’in ismini görünce bayılacaktım~~!!!!♡♡♡♡♡♡♡♡ daebak 👍😊🥰

4. [+92, -1] BTS ile aynı jenerasyonda yaşayarak böyle sevinebildiğim için çok mutluyum. Devam et BTS, hepiniz çok sıkı çalışıyorsunuz..

5. [+83, -0] Grammy adaylığı… daha ne kadar yükselebilirler? Koreli olarak onlarla gurur duyuyorum~~

6. [+24, -0] Sadece aday gösterilmek bile kariyeriniz için büyük bir onur. Geçen yıldan beri teker teker bariyerleri yıktılar ve sonunda aday gösterildiler ㅠㅠㅠ

7. [+22, -0] Gerçekten daebak… sadece aday gösterilmeleri bile Grammys’in kurduğu o duvarı aşmayı başardıklarını gösteriyor.. kazanırlar umarım..

8. [+21, -0] Asya ilk defa Grammys’e aday gösterildi, ne kadar anlamlı ㅠㅠ Oscar ödül töreni ayrı bir seviyede ve Grammys de o kadar seçkin… Korelilerin bu duvarı aşması beni gururlandırıyor!

9. [+19, -1] Bu imkansız. Grammys o kadar tutucu ve seçkin bir tören ki aday gösterilmek bile çok zor. Bu harika.

10. [+18, -0] Kazanacaklar mı bilmiyoruz ama umarım insanlar aday gösterilmenin bile çok anlamlı olduğunu ve kazanmazlarsa BTS’in şu ana kadar başardıklarının azalmayacağını biliyordur ^^ Üç tane Billboard birinciliği ve bir tane Grammy adaylığı, onlarla gurur duyuyorum ㅠㅜ

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+32] TEBRİKLER BTS VUHUUUUU

Kaynak: Netizenbuzz

Önceki İçerik[THEQOO] aespa’nın bugünkü fotoğrafları
Sonraki İçerik[THEQOO] Netizenler The Weeknd’in Grammy Ödülleri’nde aday gösterilmemesine şok oldu
171 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Lover

Habere Army’den önce girip eksi atan vasıfsız arkadaşım uyu artık rüyanda BTS’in başarısız olduğunu görüp mutlu olursun belki

Armyze

Cidden gelip eksi basmışlar şaka gibi bu kadar nefret bu kadar kıskançlık normal değil

Lover

Yazık ya çok üzülüyom hallerine

Armyze

Bunu da eksilemiş iki de bir sayfa yenileyip yeni yorumları eksiliyor heralde yazık

Lover

DLŞCRLFLELXLDLXLDL kudurabilir💅

bozera🍇

Bak eksilemişler dedin ya,sırf bunu dedin diye gelip bir daha eksiliyormuş bazıları ajxjxjc gerçekten insanların işsizliğine hayranım

Armyze

Ağlayarak eksilesinler lütfen

öff

what yoongi wants, yoongi gets

Armyze

Hangi aptal ağlayarak eksiliyor bunları acaba

öff

burda yorum eksileyecek kadar kudurduguna gore adaylik aldigimizi ogrendiginde tansiyonu dusmus bayilmistir yazik

Armyze

Hahahahahahah aynen gece gece antilik yapıyor işsiz

vantaer

Ohmmmmmmyyyyyyyyggghghhhhhhhgggggggggdhdhsjsixudbslsogbdsisgshdbxidjdbdidhdifjfiri

bunu yazmasam da olmazdı dkckckck

bozera🍇

Bugün bts twitter da grammy adaylığına tepki olarak böyle bir random attı, bir anlamı yok yani

bozera🍇

Army ler de eğlencesine bunu kopyalayıp dünya gündemi yapmaya çalıştı. Hatta çoğu yurtdışı haber sayfaları, james cordan falan da destek oldu jfjfcjc

vantaer

kocamaaan bir şaşkınlık olabilir bangtan için nxkxkckck tabi arkadaşımızın dediklerine ilaveten

öff

Ohmmmmmmyyyyyyyyggghghhhhhhhgggggggggdhdhsjsixudbslsogbdsisgshdbxidjdbdidhdifjfiri

Armyze

Kuduruklar eksi basmaya gelmiş hemen buna da eksi basmazsın yani neyse ben artı basınca sıfırlandı biraz daha ağlayın kuduruklar

öff

grammy’ye aday olmak koreli bir grup için imkansıza yakındı… bunu başardık, sıra o ödülü almakta 💖 bts ve armyle gurur duyuyorum cidden çok güzel bir duygu 😭 umarım ödülü de alırız 😭💖

kuby meri

ya bu neee? ama böyle şeyler paylaşırsanız ben ağlarım… 🥺💜

bozera🍇

Evet, halsey ve weekend e çok şaşırdım nasıl alamadılar diye. İkisi de baya başarılara imza attılar bu yıl, ama halsey bir röportajında demişti grammy tarafından pek sevilmiyorum diye. Belki weekendde de böyle bir durum vardır. Anladığım kadarıyla grammy nin belli favori sanatçıları var, ödüller sürekli onlar etrafında dönüyor. Özellikle 1-2 kişi geçen yıldan beri çok göze batmaya başladı

Last edited 6 ay önce by bozera🍇
XOR

Rare ortalamanın altı bir albümdü Revival gibi bir albümle adaylık bile alamadıysa bu albümle hiç alamaz zaten insanlar niye bu kadar şaşırmış anlamadım

Armyze

Yummy adaylık aldı ya yummy saçmalıktı ama the weeknd ve selena adaylık alamadı şoka girdim Bts bir tane adaylık aldı diye üzülürken şükrettim sonradan

miyeş

arkadaşım nedir bu kudurman? Oy vere vere diyorsun da ee siz de verseydiniz o zaman sdfjdsfnsf Ayrıca vokallere de laf etmezsin BettyKate,lütfen başka bir kulp bul ki sadece vokallerimiz değil rapperlarımız da vokalleriyle sizi tokatlar bu arada gidip Namjoon’un vokaline de bir göz atın da görün bakalım:d Tebrik etmek erdemdir bu arada BettyKate çok sahip değilsin anladığım kadarı ile,iyi günler.

miyeş

Bu sitede yorum yapmayı kesene kadar kötü yorum yapan herkese nicki ile hitap edeceğim, mazallah daha sonra sanki seviyormuş gibi davranıyorlar da bi kulak aşinalığı oluşsun,değil mi Begonya?

yoongi hepinizden daha güzel

“Vokallerimiz değil rapperlarımız da vojalleriyle sizi tokatlar” Gel buraya alnından opucem

miyeş

ağzımdan exol lafı mı çıktı benim? Ayrıca armyler arasında exoller sevilmediği için de yanlış bir tabir,genelleme yapamazsın.Ben kendi adıma Army’im ve Exoyu çok seviyorum hatta favorilerim askerde olduğu için de ara sıra gelen fotoğraflara dahi hakimim:D Eh en önemlisi ise senin demenle vokallerinin kötü olduğunu hiiiç sanmıyorum ki Jin’in lakabı bile silver voice.Sor bakalım google amcaya kim tarafından verilmiş bu lakap.Hadi BettyKate git az winter bear, epiphany ,tonight,lie,who falan dinle kendine gel

Mel

https://youtu.be/r8Rf-Ho5kyo
Al bak kaç oktavmış

miyeş

Bu yorumu yazabildiğine göre gidip bakabilirsin lol ayrıca Jin’in falsettolarını da pek ala izleyebilirsin ama anti olduğun için her şeyi bizden bekliyorsun BettyKate.
Merak edenler come back home ve crystal snow performansını izleyebilir.Buradan da hem Jin’in hem de vokal line’ı izleyebilirsiniz.Saniye 38’den itibaren de Jin’in yüksek notasını görebilirsiniz.
(3) Jin’s Triple High Note in Crystal Snow | Vocal Line’s Voices are so pure – YouTube

Last edited 6 ay önce by miyeş
miyeş

ayrıca burada daha detaylı bir şekilde (Let Go,Epiphany,It’s Definitely You,The Truth Untold) performanslarını görebilirsiniz.Antiye iş anlatmak zor olduğu için Jin’in sesi hakkında herhangi bir önyargısı olanları linke davet ediyorum. (3) Jin Best Live Vocals part 2 (2020 updated!) – YouTube

Last edited 6 ay önce by miyeş
yoongi hepinizden daha güzel

Bts vokalistleri: tm

miyeş

hiçbir şey bilmeyip sallıyorlar ya 10 performansın 1inden dahi haberleri olmayıp konuşuyorlar ya ayar oluyorum resmen.Cevap vermeyeceğim deyip yine veriyorum.Helpp

bozera🍇

Gerçekten 7 tane adaylıktan veriler, başarılar, satışlar, liste durumları olsun aday gösterilen sanatçılardan daha fazlasını hak ediyordu Bts. Fakat söz konusu grammy gibi ırkçı bir platform olunca bu adaylık dahi oldukça büyük bir başarı. Hak ettiler mi? Evet, sonuna kadar hak ettiler. Fakat grammy bu ödülü verir mi orasını kestiremiyorum. En azından doğru düzgün solo performans durumu kesinleşmiş oldu. Bugün twitterda Bts in adaylık videosuna verdiği tepkiyi görünce en az onlar kadar sevindim, tebrikler. Umarım emeklerinin karşılığını alabilirler.

Starlight

tebrikler!
bts artık şaşırtmıyor. çok dinlemiyorum onları bu bir gerçek ancak başarıları artarak devam eder umarım. edeceğini de biliyorum. insanlar bts tarafından çok fazla başarıya alıştırıldı. rekorlarını kendileri kırıyorlar artık.
bu arada the weeknd’i görmezden gelmeleri… çok komik cidden^^ childish gambino ödül almaya gitmemişti cidden çok haklıymış. grammy de oscar gibi beyaz amerikalıların kendi kendilerine üç beş kişiyle adaylık döndürdüğü yer oldu.

öff

degisik yorumlar katmadan tebrik etmeyi bilsen keske 🙁 dynamite ingilizce olmasi bi kenara hic ulasilmamis basarilara ulasti. stream, izlenme ve liste basarilari mesela

öff

“hakedene degil de ingilizce sarki cikarana” cumlen yanlis anlasiliyor demek ki… basarilarindan bahsetmem de sadece ingilizce sarki oldugu icin aday gosterilmedigini vurgulamak icindi. bir tek ben yanlis anlamamisim bu kadar eksi aldigina gore

öff

yorum yazan arkadas yorumlarini silince ben yorum atmisim gibi gozuktu, cevaplamak icin yazmistim kucuk bi bilgilendirme

vantaer

ne demişler yoongi wants yoongi gets

yoongi hepinizden daha güzel

🤭💅🏻💅🏻

Büş

O kadar gurur duyuyorum ki gerçekten nereden nereye geldiler şuna resme bakın 2016 senesinde kendileri ile dalga geçiyorlardi. Kendi dalga geçtikleri hayalleri teker teker gerçek oluyor. Bilirmiydi dört seneki önce BTS hayal kurdukları bütün hayallerin gerçek olacağını… Tarih yaziyorlar. Bu kadar başarıyı artık görmezden gelemediler en iyileri hakediyorsunuz her zaman 💜

Last edited 6 ay önce by Büş
Büş

Resimleri birlikte paylasamadigim için teker teker atacağım şunların hepsini okuyup ta BTS in başarısına hayran kalmamak elde değil. Her zaman büyük düşündüler ve her zaman başardılar 🥺

Büş

Ek bilgi LGO klibinde Taehyun’un baktığı konser stadyumu Jamsil idi….

Büş

Jhope ve daesang hayalleri…. Jin in bina satın alma hayali ve üyelerin belki 60 yıl da alırsın demesi ama iki sene önce en villa satın alması…

Büş

Son olarak çıkış yaptıktan 1 buçuk ay sonra ilk birincilikleri almaları…. Şimdi bu yıl müzik şovlarindaki birincilik rekorunu kıracaklar…

Büş

1.5 sene sonra*

Blinkyboy

ARMY TEBRİKLER BİR BLİNKİM AMA ÇOK SEVİMDİMMMM
Size grammy nin mantığını anlatayım
Grammy main ve major olmak üzere iki dala ayrılıyor
Main kategori: ROTY SOTY ve AOTY (MAPS:7 NASIL OLMADI??)
Main kategoriye çıkmak zordur çünkü 3 eleme turu 4 oylama turu yapılıyormuş 100 küsur jüri tarafından.
Major kategoriden çok var dynamite’ın da çıktığı major. Burada popüler kültüre bakıyorlar
Beni en çok şaşırtan megan thee stalion ın çıkması oldu SAVAGE isimli şarkısından . abi çok saçma nasıl o şarkı nomiee olur
Neyse tebriks

xxx

MOTS:7 albümünün hakkının yenmesi şaşırtmadı aslında eleştirmenlerden The Weekend albümünden bile yüksek puan almıştı satışlarda zaten birinciydi ama yine de şaşırtmadı malum Grammy albüm de Korece ama The Weekend’e şaşırdım cidden

Annie

Albümleri aday gösterirken hiçbir ödül töreni eleştirmenlerin yorumlarına bakmaz ve eleştirmenlerinde ırkçılık yaptığı çok oluyor ama bence de Mots 7 güzel bir albümdü adaylık almaya da uygundu ama Grammy gibi bir ödül töreninden yılın albümü dalında Asyalı bir gruba adaylık beklemek olmaz yani biliyoruz ki Grammy töreni geçen yıl ifşalandı ve işler müzikten ziyade farklı bir şeye dönüşmüş

Last edited 6 ay önce by Annie
Yoongi wants, Yoongi gets

Yalan yok en çok Blinklerden tebrik almak hoşuma gidiyor 😂 ama bunun nedeni kesinlikle küçümsemek falan değil, sadece iki fandom çok kavga ettiği için bu şekilde anlayış gösterip tebrik etmeleri beni aşırı mutlu ediyor. Çok çok teşekkür ederiz 💜🎉

Blinkyboy

Ama grammy amerikan müzik ödülü şimdi anlıyorum neden mots7nin neden olmadığını. Korece bir kelime görürlerse karalıyorlar listeden

GOLDENJK

ben zaten aday olurlarsa ancak bu kategoriden olurlar diye dusunmustum ama bundan bile umudum cok dusuktu, aciklandigini ilk gorunce sok oldum efsane bir olay ya:’) kazanamasalar bile onemli degil bence aday olmalari bile cok buyuk ve unutulmaz bir basari ama tabii kazanmalarini cok istiyorum ve umarim kazanirlar da canim ogluslarim ya sarip sarmalayasim var hepsini 🥺🥺🥺

GOLDENJK

ayrica diger dallarda adaylik kazanamadilar diye aglayanlar da neyin kafasini yasiyor cok merak ediyorum, biraz fangirl dunyanizdan cikip olaylara gercekci bakin lutfen ya;; bu tarz fanlarin best pop duo/group performance’de adaylik almalarinin ne kadar efsanevi muthis bir olay oldugunu kavrayabildigini dusunmuyorum

jungkookie

bangtan seviyeyi arşa çıkarırken GURURDAN AĞLADIM

Lover

Mutluluktan ağladım! Gerçekten hiç beklemiyordum görünce şok oldum Tebrikler😭💜 Grammy ırkçı törenin teki hiç umudum yoktu ama BTS Grammy gibi ırkçı bir törenin de duvarlarını yıktı.Koreli bir gruba adaylık verdiler.Çok gurur duyuyorum.Hayalleri gerçek olduğu için çocuklar adına çok mutluyum.ARMY çok mutluyum çok😭Ayrıca tek adaylığa sevinsem de yenilen hakkımızın da farkındayım.Abel’in de hakkı yendi o şarkı nasıl aday yapılmaz anlamış değilim.Neyse çocuklar mutlu oldu ya o bana yeter tekrar tebrikler 👏👏👏Bu güç çok başka 👏

Birferda

Denecek tek sey var TEBRIKLER. Hak ettiniz. Su tarihlere altin harflerle yazildiniz gencler.

stunnn

ayrıca adaylık açıklandığında diğer kpopçıların tepkileri içler acısıydı…. Bangtan tek geldi, tek yürüyor sektörde şaka gibi ama değil.

miyeş

Tebriklerr canlarım çok hak ettiniz 😭😭😭
Bts en iyisi❤️❤️

Ohmmmmmmyyyyyyyyggghghhhhhhhgggggggggdhdhsjsixudbslsogbdsisgshdbxidjdbdidhdifjfiri

miyeş

ARMY KARDEŞLERİM GURURA BAKAR MISINIZ BB HOT 100 GİBİ MİLLETE YİNE MESAJ OLARAK GİTMİS 😭😭😭 BTS HER ALANDA İLKLERİ BAŞARDI TEBRİKLERRRR TEBRİKLERRRRR😭😭😭

miyeş

Bu arada tebrik etmek bir erdemdir lütfen böyle bir gönderinin altına sacmalamayin aksi takdirde kıskanç olduğunuzu düşünüyoruz

miyeş

saçmaladılar bile çok geç…bu sitede zibilyon tane anti var en sonunda nickimi miyeş ama bangtanın avukatı diye değiştiricem gerçekten.Ki daha geçen fark ettim tek gönderiye yorum yapma sınırı 16 ya da 17imiş,haberiniz olsun.Küçük bir serzenişti iyi günler netizen turkey sakinleri…

Last edited 6 ay önce by miyeş
Vincenteu

Selam BTS PAVED THE WAY

xxx

BTS bir hayalini daha gerçekleştirdi ve Grammy’de bu yıl kendi sahneleri olacak Kore’dekilerin nasıl sevindiğini bir kaç tweetten gördüm Grammy’yi bilmeyenler için şunu söyleyebilirim ki arkadaşlar koreli birinin bu törende bu kategoride aday olması cidden çok büyük bir şey.

ArmyOnce

YÜRRRÜ BEE

Aycik

Grammy’inödülü vereceğini sanmam ama bu kadar ırkçı bir ödül töreninde koreli bir grubun aday olması bile devrim niteliğinde. Daha seneler önce siyahiler aday gösterilmiyordu ama zamanla yıkıldı. (Genelde sus payı olsada) Neyse cidden bunu hak ettiler. Adaylık açıklanırken video çekmişler nasıl mutlulardı 😭😭😭 tebrik ederim bts 😭💜 ve konudan bağımsız resmen yılın şarkısına adaylık vermedi grammy… blinding lights çıktığından beri listelerde hep ilk 10daydı. Aşırı şaşırdım… hakkı cidden yendi 🙁

Last edited 6 ay önce by Aycik
Aycik

Ve burada cidden baya bts antisi var xkdkfmkfkd iyi yorumları hep eksiliyorlar. Lütfen biraz sessiz ağlar mısınız rica etsem? Sesiniz evime kadar geliyor rahatsız edici 😞😞 ve iyi yorumları ağlayarak eksilemeniz bir şey değiştirmeyecek. Siz ağlarken bts ilkleri yapmaya devam edecek 😛

obscuritykill

Tebrikler.Umarım ilerde bir Türk de aday olur .Biz de seviniriz.

Last edited 6 ay önce by obscuritykill
Vincenteu

Bunu ağlayarak günlüğüne yazabilirsin, buraya gelmene gerek yoktu ki canım.

Bir Army

2018 Love Yourself Tear Albüm paketi adaylığı
2019 Lil Nax remix şarkısına performans
2020 Grup Adaylığı.
Grammy göz ardı edemedi. Yani bir kaç kategori daha vermeliydi bana göre.
The Weeknde haksızlık yapıldı bütün yıl listelerde başı çekti nasıl olmaz hayret ediyorum .Justin Bieber’ın şarkısını ben hiç sevmedim nasıl adaylık aldı anlamadım müzik kriterlerinden de düşük puan almıştı. Bizim çocuklar adına çok mutluyum tebrikler çocuklar hak ettiniz 💜💜💞
Grammy hâlâ ırkçı ve yabancı düşmanısın.

Mel

Sen de kendi idollerini destekleseydin de olabiliyosalar grammy adayı olsalardı? Hot100&billboard200 1.likleri olsaydı onlarında? Niye olmadı acaba user bettykate????? Yallah kendi grubunun haberinde ağla kirletme burayı

Lover

Gerçekten olmasaydı çocuklar için üzülecektim.Onların yaşadığı hayal kırıklığını düşünüp çok üzülecektim.Yüzleri güldü ya çok mutluyum.BTS 7.yıl laneti olarak bilinen kariyerinin 7.yılına kocaman dolu dolu bir sürü başarı sığdırdı.Müzikleri her zaman benim ruhumun şifası.İyi ki varlar💜

Aycik

Zaten her koşulda army onları destekliyor ve bts armylere teşekkür ediyor. Ki dynamite bu sene korede en çok pak yapan şarkı hatta kore tarihinde bir ilki başardılar her zamanki gibi 😲 sadece army onları taşısaydı ohoo işimiz zordu. Belli bir yere kadar yardım ettik ama peşimize locallerden de insanlar takıldı. Bu yüzden btsin başarısını fanlarına yorman kadar acınası bir şey yok. Ki sırf 1-2 tane şarkı da autotune kullandılar diye tüm şarkılarında kullanıyorlarmış gibi konuşman ahsnjdkdkfk bts dinlemediğin ve onları sadece yermek için yotum taptığın çok bariz. Lütfen git ötede ağla sesin çok rahatsız edici 😜

Vincenteu

Her habere damlayan BTS anticikleri nerede :)))

yoongi hepinizden daha güzel

Gelmişler bile baksana nasil kuduruyorlar altta. Kendi favları adaylık bile alamadığı için 💅🏻💅🏻🤠😂

Vincenteu

Bunu da eleştiremezler ki ama jdjdjd
GRAMMY ADAYLIĞINDAN bahsediyoruz çok komikler jfkfjfjfjg

yoongi hepinizden daha güzel

JAIWKKWJSIW9O kuduruk git az ötede ağla 😂😂 Senin favorilerin bts seviyesinde değilse biz ne yapalım? Nedense bts ile hep kotu yorumlar yaptığını görüyorum. Birileri kıskanıyor sanki? 😂😂😂😇🥰🤠

Bandan

Sınırları zorlamak diye buna derim ben.

Armyze

Zorla verdiler cidden kesinlikle albüm adaylığı ve on için en iyi mv adayı olmalılardı ama en azından aldık sonunda ona seviniyorum. Bts yine bir ilki başardı çocuklar çok mutlu oldu performans sergileyecekler sabırsızlıkla bekliyorum umarım hakettiklerini alırşar ileride. Lütfen gelip şu grupta adaylık almalıydı falan diye yazmayın Bts kadar başarılısı olmadı ilerde olursa onlarda alır umarım. Ama bts kadar başarılı olmadan gelip yorumlara şu grupta adaylık almalıydı yazmayın komik oluyor. Tebrik etmek bazılarınız için zor oluyor biliyorum sizde army ve bts kadar çabalayın grubunuz bts kadar başarılı olur belki. Bts için bazılarımız stream kasmaktan başka bir şey yapamadığı için deli… Read more »

Lover

En iyi MV başvurusu ON ile değil dynamite ile yapılmıştı ama ben ON ile de yapılsa bir şey değişeceğini sanmıyorum

Armyze

Doğru ama on baya harcandı çok üzülüyorum

Lover

Ben de öyle

Moonsun

Dün RM izlediğim reaction videosunda” please call us” diyordu. Twitter a bi girdim RM teli fırlatıyor. Aaaaaaaa sonunda ya.

la cha ta

Amma çok şey başardık artık tebrik edecek kelimem kalmadı BUNU DA ALACAĞIZ adaylıkla kalmaz

xxx

Sadece oylamayla ödül alındığını düşünen senin gibi bir sürü fan vardı bir ara kendi grupları için de aynısı olmayınca sustular. Bu arada mükemmel vokaller arıyorsan sana söyleyeyim k-pop dışında çok daha güzelleri var özellikle zenci gırtlağı dediğimiz şeye sahip olanların vokali mükemmeldir ama sen burada ve k-pop gruplarında bir şeyler bulduğuna göre sadece mükemmel vokale kapılmamışsın anlaşılan çünkü K-pop gruplarını tanımlamak gerekirse vokal+rap+dans üçlemesini aynı anda yapan konuşma+sms+internetin olduğu paket programlara benzetebiliriz kimisinin interneti fazladır kimisinin sms’i BTS ise bir hip hop grubudur ve bu tarzın hakkını da sonuna kadar verirler kısacası aşırı mükemmel vokallere ihtiyaçları yok. Sanırım senin grupları… Read more »

Last edited 6 ay önce by xxx
yoongi hepinizden daha güzel

Az ötede kudur hoşt anti seni 😂😂💅🏻

kookmin

Bir saniyeliğine içindeki nefreti kenara koy, insan ol ve şu videoyu izle https://www.youtube.com/watch?v=3cESARetI9U sonra bana BTS den daha fazla şu başarıyı hak eden bir grup göster. Kimse BTS in sahip olduğu samimiyete ve müzik tutkusuna sahip değil. Başka yere saramadığından tutturmuşsun vokal vokal diye de af edersin vokal öğretmeni falan mısın çocuklar profesyonel vokal öğretmenlerinden her seferinde övgü alıyor siz neyin kafasındasınız ya. İğrençsiniz iğrenç. Ama ben senin yorumlarını nerdeyse her BTS haberinin altında görüyorum hani o kadar kuduruk yorumların var ki bir yerden sonra üzülüyorsun kızmıyorsun ciddi anlamda kafanda sorunlar var yoksa biri bir gruba bu kadar takık olamaz.… Read more »

Last edited 6 ay önce by kookmin
yoongi hepinizden daha güzel

Bırak şu antileri nefretlerinde ve kıskançlıklarında boğulsunlar. Onlar ağlarken bangtan başarıdan başarıya koşmaya devam edecek 💅🏻✌🏻

öff

bts cikis yaptigi ilk zamanlarda hiphop agirlikli bir grup olarak vocallerini geride tutuyordu. siz de buna guvenerek ezebildiginiz kadar ezdiniz vocal line’i… artik o zamanlar da bitti VOCALLER DE COK IYI RAPLER DE. BTS BASARILI BI GRUP BUNU KABUL EDIN ARTIK

BangtanARMY

Senin grubun Grammy aday olup Bilboard’da 4 hafta 1. , 4 hafta 2. Kalmadıysa boşuna yorulma zaten ben gidiyom

stunnn

çoktandır hakedilmiş bir adaylık…….. çok umutsuzdum ya çok mutluyum

Yoongi wants, Yoongi gets

Teşekkür ederizzz 🤍

joybenimkarim

netizenin bahsettigi dunya kupasinda turkiyeyle kore ucunculuk icin mac yapmislardi ve mac sonunda tum turk ve koreli futbolcular beraber sarilip koreliler turk bayraklarini turkler de kore bayraklarini sallayarak tribunlere yurumustu aklima geldi de

Nokta

başlarda çok güzel başlamışsın ama sonra o kadar yerip daha sonra insanların düşüncelerine saygı duymasını bekliyorsun. Dynamite canlı performanslarını izlemeni öneririm. Özellike TINY DESK i kesinlikle izlemeni öneririm. Ayrıca sizde fanların her şeyi sevdiğini savunuyorsunuz ama öyle değil. İnsanların aklı var. Kör kütük her şeylerini desteklemiyoruz. Beğenmediğim şarkıları var mesela açıp dinlemem. Bir çok insan da bu şekil. Bizi robot olarak görüyorsunuz ama öyle değiliz. Bu kafadan çıkın artık. Dynamite asla bir Disney havasında değil ve sözleri gerçekten bir çok dinlediğim parçalara göre daha bir bütün. Şuna da değiinmek istiyorum. Kendileri bu parça önlerine geldiğinde Koreceye çevirmişler fakat İngilizce halinin… Read more »

Last edited 6 ay önce by Nokta
Icygirl

Aslına bakarsan sadece Army değil tüm k-pop fandomları gerçekten robot gibi. Bunu biz ister kabul edelim ister etmeyelim bu böyle. Billboard listesinde 40 hafta geçiren Weekend şarkısı Sence Fandom desteği olarak mi kaldı? Hayır insanlar dinledi. Mood haftalardır 1 numara oluyor güçlü bir hayran kitlesi de yok insanlar dinlediği için orada oluyor. Hatta Listenin tamamı bu şekilde oluyor. Ama kabul edelim hepimizin Fandomlai sırf destek için günde yüzlerce kez dinliyor Bir albümü 20-30 tane alıyor hatla yüzbinlerce alan var. sakın yanlış anlama ben kötü olduğunu düşünmüyorum Herkes kendi hür iradesi. Ama ortada böyle bir durumda varken Hiçbirimiz robot değiliz fazla… Read more »

Nokta

Dynamite şuan Hot100 de 14 üncü sırada. Bu hafta yükseldi. Çıktığından bu yana 20 den düşmedi. Bu artık biz fan topluluğunu geçti. Çünkü işin içine localler girdi. Sizin inkar ettiğiniz şey BTS i halkın dinlemediği. Sürekli bunu savunuyorsunuz.
Fan topluluğuna kötü bir şey demiyor ve karşı çıkmıyorum zaten. Ama artık BTS haberlerinde her şeyin fanlardan olduğunu, başarılarının yok sayıldığı, her şeyi eleştiri altında yeren bir topluluk görmek istemiyorum.

Blinkyboy

Eğer btsi eleştirirsen armylerin gözünde antisindir . oppaları eleştiri alınca kuduruyorlar halbuki onlar eleştiriyi önemseyen idollerden :/

kiraz

Harikaa 😭😭😭 gurur duyuyorum 💪🏻💪🏻

Duru Balakar

Yaşasın bts girmiş 💜🔮

Icygirl

Bana adaylık sus payı gibi geldi majör kategoride sadece 1tane adaylık vermeleri Bakın biz ırkçı değiliz, bakın biz hak yeniyoruz için BTS kullandı ödülü vermez bile Grammy hiç güvenim yok

Blinkyboy

Arkadaşlar grammy yarı yarıya ırkçı değil bence.çünkü amerikan müzik ödülü. Worldwide kapsamıyor. Bu sebeple kendi ülkelerinden seçiyorlar. Btsden önce en son tam 20 yıl önce bir yabancı nominee oldu . ama bir bakıma da siyahilere ırkçılık yapıyorlar 2012 de nicki minajın çıkardığı albümün 7 şarkısı bilboardda ilk 10da idi ama tek bir adaylık gösterilmedi. Nicki bu sebeple “ödül bana değil beyaz bir adama verildi. Ödül almam umrumda değil aday olmam gerekirdi hakkım yendi” dedi
Ayrıca dynamite nominee oldu 1 dalda bazılarınız bunu kutlamak yerine YHA NEĞRDE BAĞŞKA YOKMUĞĞ diye sızlanıyor twtde

yoongi hepinizden daha güzel

Bir fandomun sevdikleri idolleri için daha fazlasını istemesi neden bu kadar battı anlamadım. Tabii ki daha çok başarılı olsunlar ve daha fazla ödül alsınlar istiyoruz bunda hiçbir sorun yok bence 🙂 ayrıca “yha neğrde bağşka yokmuğğ” demen biraz hadsizce olmuş onu da söyleyeyim. Her fandom kendi grubu için daha fazlasını ister. Ama bunu army yapınca biraz batmış sanki???

Blinkyboy

Bana hiç batmadı aksine mutlu oldum yabancı bir grup nomiee oldu diye. Siz zaten blink gördüğünüz an eksiyi yapıştırn tek bir karakter tasvir edin gözünüzde 😑 her neyse açıkçası bu bilinçsizlik ve asıl sizin yaptığınız hadsizlik . dynamite nomiee oldu diye sevineceğinize daha falzasını istiyorsunuz. İstemede sorun yok ama dozu kaçırıyorsunuz. “Daha fazla aday olmalarını isterdim ama demekki bu kadarmış” demek yerine bts yerine nomiee olan ünlülere saldırıyo şu an armyler twtde . sesleri daha 4 oktavı geçmiyor. sesleri kötü demiyorum ama yarıştıkları ünlüler diva niteliğinde Grammy popülerite veya satışlara bakmıyor eserin kültürel zenginliğine bakıyor main kategoride. Dynamite majorde ve… Read more »

Icygirl

Bana göre vokal olarak Jk hariç aşırı zayıf bir grup bunu kabul etmek lazım. Exo,shinee,Super junior,Bigbang,nuesy, karşılaştırınca vokal olarak aşırı zayıf kalıyorlar. Ama BTS şarkıları konsepti teması gibi başka grup yok ondan yukselmeleride kolay oluyor müzikleri iyi Ayrıca zaten BTS de kabul ediyor bizi buraya getiren Armymiz Her şey Army sayesinde diye. Army olmasaydı sadece müzikleri ile bu seviyeye gelemezlerdi orası da kesin

Last edited 6 ay önce by Icygirl
yoongi hepinizden daha güzel

Bize o şekilde tesekkur etmişlerdi ama sen bayağı yanlış anlamışsın galiba sjwkskbde Hicbir grup fandomu ya da hayrani olmadan yükselemez ne alaka hsjwjeje

Icygirl

Yo yükselir? one republic tanır misin bilmem? Tutkulu genç kızlardan oluşan bir Fandomlari olmamasına rağmen sadece müzikleri ile çok başarılı oluyorlar dinleyici kitleleri fan değil çünkü ayrıca diğer gruplara da bak illa fandom herşey demek değil

kiraz

BTS sadece tutkulu fanlarından dolayı başarılı değil. Eğer tutkulu fanlarından dolayı başarılı olsaydı bir çok grup şuan bu dereceydi. Lütfen artık bu bahanen arkasına saklanmayın. Yani sizinde dediğiniz gibi fandom her şey demek değil. Biz bir noktaya kadar ilerletebiliriz. Sonrası local dinleyicilere kalıyor. Dynamite ile de local dinleyiciye baya ulaştılar. Aslında Spring day ile özellikle Kore’de local dinleyicileri vardı bwl ile de kanıtladılar ama insanlar görmek istemedi. Şuan Dynamite için inkar edilmesi imkansız. Ayrıca one republic severek dinliyorum ama BTS ile örnek vereceksiniz arkasında gerçekten hayran kitlesinin yoğun olduğu Beatles ile örnek verin. Zamanında insanlar Beatles için çıldırıyordu. Mesela Beatles… Read more »

Last edited 6 ay önce by kiraz
kookmin

ARMY niye ARMY oldu sanıyorsun? Tipleri için mi ünlü oldu bunlar çocuklar MÜZİK leri sayesinde böyle ünlendi bu kadar çalıştıkları için ünlendiler. Müziğe olan tutkuları ve samimiyetleri sayesinde daha çok sevildiler. Bir anlayın şunu kardeşim ya bu arada vokaller aşırı zayıf mı??????? İyi bir ses illa güçlü bir sese sahip olmakla olmuyor. Eşşiz ses, ses rengi denen bir şey var bu da BTS in sahip olduğu bir şey. O çok eleştirdiğiniz Jimin’i koskoca Ailee ve Suhyun bile övdü. Ses tonunu duyup şok olduklarını söylediler ve Ailee collab yapmak istediğini söyledi sesine bayıldığını söyledi. Vokal kraliçeleri bunlar peki siz kimsiniz pardon?… Read more »

Icygirl

Bak o kadar yazmışsin asla BTS kötü diye gösterilen live atmadan güncel performansini atıyorum. https://youtu.be/J8fQMq4T8Yg 3.10 itibaren Jin kendini o kadar zorluyor ki bunu görmemek için kör ve sağır olmak lazım. Jimin sesi kulağa aşırı garip geliyor stüdyo halı ile alakası yok.V desen sonda kendi partinda batıriyor başta da dedim simoddr diyorum Jk iyi bir vokalist ama diğer grupların ana vokaline göre mesela Chen,Daesung,Kim Jonghyun seviyesinde mi asla değil ama grubunun vokalini taşıyan tek isim

Icygirl

Ayrıca your eyes tell performansinda jiminin sesi yine konuşulmuştu net hatırlıyorum iyi bir vokalist performansi sergilemedi orada bak yine meşur anti (!) örneklerinden biri olan Charlie ile olan performansi atmadan son derece normal bir live atacağım dinle https://youtu.be/JVSc4-w-_3w 2.46dan itibaren jiminin vokali orada stüdyo versiyon olmadan normal sahnede bir vokalist olarak gösterdiği bir performans? Ben BTS performanslarini hep severek takip ederim bu yüzünden sakin bana gelip biri diyor inaniyorsiniz deme ben neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum bu attığimi sen bile bilmiyor olabilirsin çünkü amacım hasta vs olduğu bir şey bulmak değil bir sanatçı gibi performans sergilerken gerçek sesi

Last edited 6 ay önce by Icygirl
xxx

Bigbang’in Taeyang harici aşırı iyi vokallerini senden duymak isterim BTS’in eksik yanı neymiş görelim. Diğerleri zaten BTS’in kategorisinde değil tekrar hatırlatmak gerekirse BTS hip hop grubu.

Last edited 6 ay önce by xxx
Icygirl

Şaka mi bu?BBden verdiğin vokal örneği önce tae mi? Grubun ana vokali olan daesung sesi hakkında ne biliyorsun Sektörde ıslık notasına çıkan 3-6 vokalden biri? daesung aşırı sağlam bir vokalist sonra tae geliyor pzvnk ri zaten boş onu konuşmak bile istemiyorum ikide rapline var GD rapper olmasına rağmen vokali ile de tanınan biri bence olan üstu değil iyi derecede ama daesung ve tae A+ vokaller

xxx

Samimi soruyorum Daesung’un nazallı sesini Taeyang’dan daha mı çok beğeniyordun? peki Daesung neden ana vokal değil diye düşündün mü hiç? Herkes biliyor ki Daesung sadece yüksek nota için kullanılıyordu o grupta çok yüksek notaya çıkmaktan dolayı da ses tellerinde uzun zaman önce sorun oldu sesini kaybetme riski olduğu için de ameliyat olmadı öyle devam etti Seungri de zaten başından beri ses yoktu tek vokalli Bigbang yıllarca desteklendi kral dendi neden çünkü hip hop grubuydular vokaller ön planda değildi Top GD rap yaptı Taeyang şarkının yarısını söyledi diğerleri süs gibiydi zaten dans da etmiyorlardı ama gelip burada övdüğün gruba bakmadan aynı… Read more »

Icygirl

Yanlış biliyorsun Dae çıkış öncesi ses tellerinde nodüller fark edildi ameliyat olmak zorunda kaldı ama sesi normalde de tizlerdede en başarılı sanatçılar arasına girdi.Ayrıca ben BB övmeye falan çalışmıyorum? Banane? Sektördeki erkek grupları hakkında yorum yaptım saydıklarım bütün olarak hip hop grubu olsun olmasın diğerlerine göre BTS vokal line zayıflığı buram buram belli oluyor ister kabul et istersen etme. Ama kulaklarım olduğu sürece bunu düşünürüm.Ne jimin Ne Jin ne V sektördeki diğer erkek vokaller ile kıyaslanamaz bile… Ayrıca artık yumuşattılar BB gibi diyorsun ama BB yumuşattıgi sürede vokalleri hiçbir zaman kötü bulunmadı ama özellikle jin jimin v bu yumuşatma (!)sürecinde… Read more »

Icygirl

Ayrıca BTS hip hop grubu olmayı bırakalı yıllar oluyor aşkım Keskin şekilde personadan sonra artık hip hop grubu olmayı bıraktılar

xxx

Bigbang nasıl sert hip hop ile başlayıp tarzını yumuşattıysa BTS de aynı yoldan geçti bir farkları yok herkese hitap etmek için yumuşatıyorlar ama albümlerini tamamen dinlersen o ruhun kaybolmadığını anlarsın. Bighit yapımcıların çoğu zaten hip hop altyapılıdır YG’dekiler gibi ama BTS global olduktan sonra dünya üzerindeki bir çok yapımcı şirkete şarkılarını gönderdi sırf BTS söylesin diye Bighit de bunları eleyip en iyilerini alt yapı olarak kullanıyor aslında şarkıları daha da kalitelileşti ama işte bunu anlamak için kulak gerekiyor.

Icygirl

Kaliteslesme? Kalitesiz mi dendi? Yoksa artık hip hop grubu olmaktan çıktılar pop gibi olarak anılıyorlar mi dendi?siz savunmayı bildiğiniz tüm övgü sözcüklerini kullanmadan yapaaniza bir ne alaka şimdi? Ayrıca BB yumuşattıgi sürede vokalden asla file vermedi? BTS sürekli veriyor tıpkı bugünkü gibi

xxx

Pardon kalitesiz diyen biri için son kısım kendi görüşümdü sen diğer kısımları okuyabilirsin ya da vazgeçtim okuma papağan gibi aynı şeyleri tekrarlıyorsun zaten kısa yoldan vokalini beğenmediğin tarzı değişti dediğin grubu dinleme en iyisi.

50k insanı gemilere bindirip gemiyi batırdılar

kanka müzik dinlerken vokalin de etkisi büyük. yani kötü bir vokal dinleme zevkini bozabiliyor. ben şahsen bts’in life on mu bilmem ne şarkıısnı dinlemedim önerilerde çıkmasına rağmen. insanların btsi bu kadar beğenmesi acaba sadece ben mi btsi sevmiyorum diye düşündürtüyor ve o yüzden buraya bu yorumları yapıyoruz.

Icygirl

Bunlar şarkıcı çünkü temelinde değil mi? Gelip ne ile eleştirirsin bir grubu? Müziği,sesi,sahnesi olarak değil mi? Sanki doktorluk yapıyorlarda biz vokal konusuyoruz saka gibi…

Icygirl

Zaten stüdyo versiyonlarda sıkıntı yok onu hallediyorlar 😀 Ben performans izlerken özellikle jiminin sesi vay be nr kadar kötü dedirtiyor yemin ederim yalan söylemiyorum pied piper.performanslarini jimin yüzünden izleyemiyorum nakaratyaki Uuuuu au ah ah gibi bir ver var istersen link aatarim o kadar kötü söylüyor ki sürekli kapatmak zorunda kalıyorum

Last edited 6 ay önce by Icygirl
kiraz

Arkadaşım tamam allah aşkına yeter. Anladık jimin berbat bundan nasıl sanatçı olmuş. BTS vokalleri afedersin ama b*k gibi anladık. Gözünü seveyim sevincimizin içine etmeyin ya. Yeter ya. Sevmiyorsan beğenmiyorsan dinlemezsin olur biter. Bu kadar müzik eleştirmeni gibi her detayını irdelemene gerek yok.
Müzik dehası, eleştirmen, vokal koçu vs. BTS karşısında olmadığınız bir şey yok maşallah.
Arkadaşlar sizde artık boşverin. Ne kadar açıklama yaparsınız yapın. Bunlar sizi her şeyi seven fangirl olarak görüyor. Böylelerine laf anlatılmaz. Boşuna yoruluyorsunuz.

Last edited 6 ay önce by kiraz
xxx

Seni Daesung’un haberlerine yollayalım o vakit. BTS’in Grammy adaylığı haberinin altında yorum yaptığının farkında mısın?
Ama pardon ya zaten hazımsızlık sebebin oydu muhtemelen o yüzden dayanamayıp alakasız bir yorum yaptın.

Last edited 6 ay önce by xxx
...

Yummy’nin ödül aldığı bir törende Dynamite neden almasın ki? Hepsi aynı batan geminin malları.

öff

burda mal olan tek sey sensin

Vincenteu

Ooo 3 nokta malı da gelmiş

yoongi hepinizden daha güzel

“3 nokta malı” KWKWKWKJSJSIWI Kendisi bts antilerindendir, kendi favları dünyaya bile açılamayınca böyle kuduruyor ne yapsin ejwkkske 🤭

Vincenteu

Tamam sevmez onu anladık da bazen mide bulandırıcı oluyor jdjdkcck

yoongi hepinizden daha güzel

Kimse senin düşüncelerini umursamıyor anti. Şimdi gidebilirsin🥰🤭😇😚

kookmin

En iyi şarkı kategorisinde değil en iyi grup performansı kategorisinde hatırlatayım. BTS bu kategoriyi almayı herkesten çok hak ediyor. Bu arada komik olan şey local lerin yani BTS’i tanımayan insanların BTS başarılarını görüp övmesi, desteklemesi ama Kpop seven, ilgilenen insanların laf atması. Şu çocuklar ne yaptı size de bu kadar nefret ediyorsunuz ya. Yazık.