Benzer Yazılar

BTS ‘Dynamite’ ile Billboard Hot 100 listesinde 1. oldu

BTS 'Dynamite' ile Billboard Hot 100 listesinde 1. oldu

HABER: BTS ‘Dynamite’ ile Amerika Billboard Hot 100 listesinde 1 numara olan ilk K-Pop

KAYNAK: Kyunghyang News via Naver

1. [+1,040, -10] Gerçekten daebak

2. [+746, -5] 60 yıl sonra Asya’dan çıkan ilk 1 numaralı şarkı, Kore’nin bir ilki. Ayrıca Billboard tarihinde yabancı bir grup ilk defa 1 numara oluyor. Tebrikler!!!

3. [+723, -4] Büyük değil küçük bir şirketten yavaş yavaş büyüyen bir grup. Bu yüzden başarıları daha da anlamlı. Amerika’da Kore’deki kadar güçlü bir fandomları var. K-Pop grubu olarak tanınabilirler ama BTS artık kendi türünü yapıyor. Medya oyunuyla değil gerçek başarılarla kendini kanıtlayan bir grup.

4. [+467, -12] Hayatımda üç kez Kore ile gururlandım, 2002 Dünya Kupası, Kim Yuna ve BTS! Onlarla aynı nesilde yaşadığım için çok mutluyum. Bizimle olduğunuz için teşekkürler!

5. [+203, -2] Ülkemizi gururlandırıyorlar~~

6. [+165, -2] Bu tarih yazmaktır.. gerçekten… kendi sektörümüzde hala küçük görülmeleri çok saçma… Hot 100 listesinde birinci olan ilk Koreli grup olmaları Olimpiyat altın madalyasından daha şaşırtıcı..

7. [+123, -8] BTS fanı değilim, sadece müziklerini dinlerim. Neden onları askere gönderiyoruz? Tüm ünlüler arasında ülkemizi temsil eden BTS değil mi? Lütfen çalışmalarına izin verin.

8. [+89, -0] Tüm üyeleri Koreli olan bir Koreli grup Billboard’da 1 numara, inanamıyorum ㅠㅠ

1. Hala titriyorum… uyuyamıyorum ㅠㅠㅠㅠㅠ

2. Ah yok artık, süper bu

3. 🥳💜💜💜Tebrikler Bangtan💜💜💜💜

4. Vay be…. yok artık…. Cardi B ve Drake Bangtan’ın altında… Tüylerim diken diken oldu….

5. Bangtan Dynamite – tüm tarihte Billboard Hot 100 listesinde 1 numara olmuş 43. çıkış şarkısı………..

6. Süper

7. Başka bir grubun hayranıyım ama bu iyi bir haber. Bangtan, ARMY, tebrikler

8. Gerçekten çok etkileyici

9. Yoongi’nin söylediği her şey gerçek oldu

10. Biasım.. tebrikler ve teşekkürler ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

11. Gerçekten en iyisi, tebrikler

12. Tebrikler ㅠㅠ çok zorlandınız.. gururlanıyorum

 

Kaynak: Netizenbuzz & Pannchoa

61 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
KINGEXO

“amerika’nın resmî single listesi. dünyânın en dişli ve dolayısıyla en prestijli şarkı listesidir. yer almak cidden çaba ve büyüklük ister. hot 100’a giren herhangi bir şarkı için dünyânın geri kalanında ne yaptığı çok da önemli değildir. ki bu listede popüler olan herhangi bir şarkı dünyânın geri kalanında da % 99 başarılıdır zâten.” Hot 100 listesini küçümseyen bir topluluk var apop sanatçıları için bile bu listeye girmek son nokta. Turkiyede bu zaman kadar bu listeye girebilen hiçbir sanatcı yok ama tarkan daha önce bu tarz listelere girmiş bu yüzden yurtdışında çok popüler. Düşünün hot 100 listesine 1. sıradan giren BTS,,, Batı… Read more »

Last edited 5 ay önce by KINGEXO
assyaa

💜

öfff

ARMY!!! BAŞARDIIIK!! Hem Jungkook’un doğum günü hem de Billboard 1.liğimiz kutlu olsun!! Üyeler de Army de dünden beri çok duygusal anlar yaşıyor, hepimiz mutluluktan ağladık, çünkü uzun zamandır hayalini kurduğumuz şeyi başardık. Emeği geçen herkese çok teşekkürler! ARMY BORAHAE!!

öfff

Ayrıca Yoongi’nin de söylediği gibi
Billboard No 1✅
NEXT A GRAMMY
BEKLEYIN GELIYORUZ

Merve

Şüphesiz ki BTS paved the way!!!

la cha ta

💅

B.A.N.G.T.A.N.T.A.E

Billboard hot100’ta #1 olan grubun fanlarıyla iletişimdesiniz.Dinliyorum??

B.A.N.G.T.A.N.T.A.E

💅🖎👑

cns

UMARIM BUNDAN SONRA KPOP STAN ARKADAŞLAR GELİP BURADA SAÇMA SAPAN KIYASLAMALARDA KARALAMALARDA BULUNMAZSINIZ. EĞER GURURUNUZ VARSA HABERLERE DAHİ GİRMEZSİNİZ

KUTLARIM ÇOCUKLARIM. BUNU SONUNA KADAR HAK ETTİNİZ. SABAHLARA KADAR BİRLİKTE AĞLAYIP BİRLİKTE GÜLDÜK. 31 AĞUSTOS ASLA UNUTULMAZ BİR GÜNDÜ. EMEĞİ GEÇEN HERKESE EN ÇOK DA USARMYE MİNNETTARIM. ÇOCUKLARIMIZI İLERİDE DE DESTEKLEMEYE DEVAM EDELİM ARMY! HEDEFİMİZ GRAMMY!

cns

Şöyle de bırakayım 💜

Luvyourself

Kıyaslanacak bişey kalmadı çünkü zirvedeyiz duyamayız ahahhaha artık kıyaslama yapmak bile söz konusu olamaz 🙂 zirvede olmayanları kendi arasında yapsınlar kıyas mı yapıyolar ne yapıyolarsa 🙂

Sananekarsim

Bizim güzel tavşan maknaemizin doğum gününde hayali gerçek oldu.Hepsiyle o kadar gurur duyuyorum ki üyelerin hepsi heyecandan uyuyamadı bile.Bts 7 güzel adam sonuna kadar her şeyi hak ediyor. Bts Dynamite – tüm tarihte Billboard Hot 100 listesinde 1 numara olmuş 43. çıkış şarkısı ve Bts bunu başaran ilk koreli sanatçı.Yoonginin dediği her şey gerçek oluyor grammy bekle bizi…

Last edited 5 ay önce by Sananekarsim
Merve

Hala dün gecenin etkisinden çıkamadım, bu o kadar büyük bir olay ki herhangi bir zamanda bunu başarmak bir yana Koreli bir sanatçının CardiB ve Drake gibi rakiplerin arasından sıyrılıp başarması inanılmaz, olağanüstü. Üyelerin sabaha kadar ağlayarak uykusuz kalmalarının bir sebebi var. Bu başarı bizim, BTS ve Army başardık.

B.A.N.G.T.A.N.T.A.E

GRAMMY BEKLE BİZİ👑💜

Boş yapmayın

2002 Dünya Kupası Hakan Şükür’ün 11.saniyede Güney Koreye attığı gol 🔪😅

. [+467, -12] Hayatımda üç kez Kore ile gururlandım, 2002 Dünya Kupası, Kim Yuna ve BTS! Onlarla aynı nesilde yaşadığım için çok mutluyum

Kaitaetae

Çok mutluyum sonunda başardık hem de JK’in doğum gününde 💜

ClarryRiddle

Bu o kadar büyük ve hayal edilemez bir başarı ki… Sıfırdan bugünlere kadar gelerek kendi tırnaklarıyla elde ettiler tüm başarılarını bazı gruplar gibi medya oyunları ve şişirmeleri ile değil. Gerek küçücük eski odalarda pratik yaptılar gerek kendi şarkılarını kendileri besteleyip kendileri sözlerini yazdılar gerek saçma sapan insanların nefretlerine maruz kaldılar fakat bunların hiçbiri olurken bunları ARMY e yansıtmadılar ve hep bizlerle iletişim halinde oldular. İşte bu yüzden iyi ki Bangtan gibi SANATÇILARI destekliyorum diyorum

Aycik

Dün çocuklarda uyumadı bizimle beklediler. Hepsi ağlamış 😭😭 jiminin ağladığı için yaptığı minik hatası 😭 #jimim 😭 bir çok ünlü tebrik etti ve kore başkanı yazı paylaştı o kadar çok gurur duydum ki anlatamam. Mutluluktan uyuyamamışlar😭 vlive da hepsinin gözü kapanıyordu. Tebrik ederim BTS 💜 ARMY hak ettik 😭 minik bir şirketten billboard hot100 birinciliğine 😭😭😭😭 tırnaklarımızla kazıya kazıya geldik resmen. SRNİ SEVİYORUM BTS💜ARMY

Aycik

💅💅💅💅💅

ClarryRiddle

Evet arkadaşlar bir gecede tüm sektörü ayağa dikip tüm antileri sinir eden 7 kişi bu şapşikler

Bir Army

Dün inanılmazdı gurur duyuyorum be. Tebrikler Çocuklar 💜 Şuan bazı listelerde Dynamite şarkısı çalınamıyor sabotaj yapıyorlar (spotify ve Apple Müzik’te ) Her şeye rağmen başaracak çocuklar gene de.

Artemisiaa

3. [+723, -4] Büyük değil küçük bir şirketten yavaş yavaş büyüyen bir grup. Bu yüzden başarıları daha da anlamlı. Amerika’da Kore’deki kadar güçlü bir fandomları var. K-Pop grubu olarak tanınabilirler ama BTS artık kendi türünü yapıyor. Medya oyunuyla değil gerçek başarılarla kendini kanıtlayan bir grup.
.

Last edited 5 ay önce by Artemisiaa
Vincenteu

Şu tag herseyi anlatıyor. Gece ağlayıp uyuyuyamadım.😭💜😭💜😭💜💜😭
#JIMIM

assyaa

hala mütevaziler hepsi dün ağlaya ağlaya bi hal oldular karşılıklı ağladık durduk çünkü başardık💜 güzel yollarda yürümeye devam edicez o kadar farklı kulvarlarda ilerliyoruz ki üzerimizden medya oyunları yapılmasına da şaşırmıyorum açıkçası. hiçbirinin içinde bi kin bi nefret yok sadece çok çalışarak bu güne geldiler ayaklarına sürekli bir şeyler bağlandı ama onlar hep o zorlukları atladılar💜 çok gururluyum çok mutluyum fandomımız çok güçlü💜 ve bu saatten sonra askere gitmelerini korede istemeyecek gibi düşünüyorum

Last edited 5 ay önce by assyaa
Lalalulu

[+123, -8] BTS fanı değilim, sadece müziklerini dinlerim. Neden onları askere gönderiyoruz? Tüm ünlüler arasında ülkemizi temsil eden BTS değil mi? Lütfen çalışmalarına izin verin.
Şunu artık konu yapmasanız bir olayları çıkınca “Niye muaf tutuldular?” diye sızlanacaksınız bilmiyoruz sanki. Bırakın da vakitleri gelince yapsınlar.
*Tebrik etmeyi unuttum. Her seferinde “Daha ne yapabilirler?” diyerek şaşırtmaya devam ediyorlar. İzlemesi çok keyifli ve ilham verici olan bir başarı hikayesi gerçekten de. Hep çiçekli yollarda yürüyelim çocuklar. 💜

Last edited 5 ay önce by Lalalulu
ClarryRiddle

Lütfen daha grupları hot100 de 1.lık görememiş hayal bile edemeyen antiler bir daha Bts postlarının altında bizimle muhatap olmayın seviyemiz dahi bir değil çünkü

Efendim

Tebrikler BTS ,sonuna dek bunu hakkediyorsunuz, başarılarınızın devamını dilerim. Sırada Grammy var ,umarım gerçekleşir.

:D?

çocuklar o kadar sevinmiş ki. tüm üyeler ağladığını söyledi, jimin dün twitter’da delirdi resmen. hayallerine ulaşmaları çok güzel. geriye kalan tek şey yoongi’nin en başından beri söyledi grammy. bakalım grammy bundan sonra herhangi bir bahanen kalmadı lol :d

아수만

Biz kazandık.

Hoon

Her ne kadar Koreliler BTS gibi bir inciyi hak etmese de.. Değiştiremiyoruz malesef. BTS!! Sizinle gurur duyuyorum!!

Bunny

31 agustos aksami unutulmayacaklar listesine eklendi😭 beklerken o kadar gergindim ki surekli sayfa yeniliuordum sonra oldugunu gorunce agladim sevincten tam boyle durulmusken bangtanin bizle birlikte aglamasiyla yeniden agladim djdjsjsjsj o kadar mutlu oldular ki hepsi gece aglamis kiyamam bugun yayinda sesleri boguktu dhjssh kookkk dogum gunun kutlu olsun tavsanim

Nokta

duygularımı tek kelime ile özetleyeceğim “JIMIM” 😭

xxx

Billboard HOT100 listesine international fanlar olarak hiçbir şey yapamıyoruz biz yaptık diyen yorumlar gördüm maalesef bizim katkımız yok çünkü sadece Amerika’daki radyo dinlenmelerini, Amerika izlenmelerini, Amerika’daki indirilmelerini baz alan bir liste daha önce bu listeye 5. sıradan girmişti BTS ama 1. sıra gerçekten sürpriz oldu. Zamanın en popüleri Gangnam Style bile 2’den yukarı çıkamamıştı. Tebrikler BTS.

Last edited 5 ay önce by xxx
Lover

5.sıradan giren şarkımız hiç olmadı ON 4.sıradan girdi düzeltmek istedim:)

erh

tebrikler bts ve army

kilala

Alakasız ama Blinding Lights cidden harika değil mi? 8 ay oldu çıkalı hâlâ ilk 5’te… ayrıca bts ve hayranlarını da tebrik ederim 🌸

Artemisiaa

Ben de çok beğeniyorum blinding lights ı. Yılın şarkısı ödülünü de hak ediyordu…

Last edited 5 ay önce by Artemisiaa
Kira

Sonunda. Tebrik ederim çocukları ve fanlarını. Bu arada Kim Yuna meselesi ne bilen anlatabilir mi?

susu

kendisi çok ünlü bir buz patencisi ve ülkesine birkaç kez altın madalya kazandırdı hatta dünyanın en iyi buz patencilerinin arasında sayılıyor 💜

Lover

Gurur ve mutlulukla doldum taştım.Ne desem yetersiz kalacak Tebrikler BTS 💜

la cha ta

Ne kadar büyük isimlerin üstündeyiz…İlklerin grubu cidden gurur duyuyorum yine

la cha ta

Jk doğum günün kutlu olsun

yeahhhright

bts müziğini ne kadar sevmesem de itiraf etmeliyim ki başarıları cidden inanılmaz bir şey. kültürlerin birer bariyer olmadığını insanları şarkılarıyla kendilerine bağlayabileceklerini gösteriyorlar ve bu türün en iyi örnekleri. övgüyü hak ediyorlar.

ArmyOnce

“BILLBOARD HOT 100” bu listeye birinci sıradan giren BTS için yavaşça boş konuşmayı bırakıp başarılarını kabul edin antiler😘

Depresyonda

💜💜💜💜Tebrikler BTS ve ARMY

Melisa

Jungkook a en güzel doğum günü hediyesini verdik şuan BAŞARDIK ARMY 🇹🇷 💙

Lululali - exo ot12

Bts paved the way bro

annablaxk

Dünden beri durup durup gülüyorum ben bu haldeysem kim bilir çocuklar nasıl mutlu olmuştur umarım hep birlikte mutlu olmaya devam ederler 🥰

HoneyMoon

Tebrik ediyorum hepsini cidden Koreli bir grup için büyük başarı, tek üzüldüğüm nokta keşke bunu korece bir şarkı ile basarsalardi ama eminim bundan sonra onuda yaparlar

,,,,

Tebrik ederimmm

vantaer

Ağlamayın ağlamayın!
😢😢😭

Son chaeyoung

Army ve bangtan ı tebrik ederim💜💜💜

Evinakdeniz

Çok mutluyum bts i destekliyorum

Soya

3.

kal

btsin ve armylerin son zamanlarda bir tarafları kalkmıştı şimdi kimse tutamaz valla

yoongi hepinizden daha güzel

Aynen kimse tutamaz özellikle senin gibiler <3

Yaallahbismillah

Bts’in böyle başarılar kazanması çok iyi tabi ama bence btsten daha fazla hak eden gruplar var. Army artık o kadar büyüdü ki bts her ne yaparlarsa yapsınlar 1.liğe taşırlar ve bu bağnazlık seviyesinde. Btsin dynamite den daha iyi şarkıları var. Hak eden başka grupların başka şarkıları var. Sadece üzülüyorum

cns

Napalım kendi grubumuzu bırakıp hayranlarının bile desteklemediği gruplara mı stream yapalım bunu mu istiyorsun? Hayranları hak ettiklerini düşünüyorsa otursun çabalasın. BTS buraya ne zorluklarla geldi. Bir avuç hayranla başladılar, o bir avuç ARMY taşıdı onları buraya. Saçma sapan konuşup durmayın. Bize ne başka gruplardan ?

Yaallahbismillah

Ben başka gruplara stream yapın demedim ki zaten stream mantığı da saçma. Şarkı güzel olduğu için dinleyen çok az kişi var. Herkesin mantığı artık benim grubum en iyisi o yüzden işi gücü bırakıp ona başarı götürmeliyim. Diyorum ya bağnazlık tan başka bir şey değil

wtf

Aga ne boş yaptın. Madem şarkıyı şarkı için dinliyorsun burada( bu sitede) ne arıyorsun?

cns

Kanka sana ne git sana ne güzel geliyorsa onu dinle o zaman

Yeni Yazılar