Benzer Yazılar

Chen, nişanlısıyla naengmyun restoranında görüldü

Chen, nişanlısıyla naengmyun restoranında görüldü

HABER: EXO Chen nişanlısıyla naengmyun restoran turunda?

KAYNAK: Top Star News via Nate

1. [+1,531, -159] Chen ya da Sunye gibi nazik ve iyi görünenler her zaman en korkutucu olanlardır

2. [+1,060, -126] Çok şey ya.. ㅎ

3. [+988, -129] Gerçekten her şeyi yapıyor ㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+98, -13] Son zamanlarda çok iyi bir durumda ㅋㅋ O hiçbir zaman “iyi” adam değildi. Sadece diğer üyelere karşı yeterince açılmadı ve üyeler onu tanımadı, bu yüzden üyeler sadece “iyi biri” dedi onun hakkında. Gerçekten iyi biri olsaydı bu hayali birlikte gerçekleştirdiği yedi üyesine ihanet eder miydi? Evlenmek için gruptan ayrılsa kimse ona dur demezdi, ama onu hamile bıraktı ve bunu sakladı ki solo çıkarıp, konserlerde hayranlarına hitap ederek para kazanabilsin ㅋ Kendi başına mutlu zamanlar geçiriyor ama grup onun yüzünden orta yaşlı adamların grubu gibi görünüyor

5. [+71, -12] Lütfen gruptan ayrıl Jongdae baba ㅠㅠ Git aileni koru, artık grubu sevmediğini söyleyen sendin

6. [+34, -18] Hamile eşine yemek yedirmesine izin yok mu? ㅋㅋㅋㅋ Gerçekten sınırı aştınız

7. [+33, -16] Olayı yanlış anlamayın. Hayranlar eşiyle naengmyun yemesine sinirlenmedi, kaç gün olmasına rağmen açıklama yapmamasına ve zamanını naengmyun yiyerek geçirmesine sinirlendi

8. [+33, -18] Nişanlısı hamile… onu naengmyun yemeğe götürmesi bu kadar yanlış bir şey mi? ㅡㅡ Hayranların ihanete uğramış hissetmelerini anlıyorum ama herkese göstere göstere yapmıyor bunu, fotoğraflarının çekilmesine izin vermedi.

9. [+26, -4] Sosyal medyada gönderi atmadı sonuçta, kendi özel zamanında yemeğe gitmişler, bu yüzden ona kızmak yanlış geliyor bana.

10. [+18, -3] Yani… dışarıda yemek yiyemeyecek kadar büyük bir suç mu işledi?!

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+181] “6. [+34, -18] Hamile eşine yemek yedirmesine izin yok mu? ㅋㅋㅋㅋ Gerçekten sınırı aştınız”

İŞTE BU.

Kaynak: Netizenbuzz

31 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
merina

p*zevenklik yapanlar utanmadan sahneye çıkarlar ama evlenip yuva kuranlar nefret alırlar hey allahım

KINGEXO

Afiyet bal şeker olsun üzümlü keklerime.

Once since birth

Yemek yemek yasak😃😃😃👍👍👍

Chickenisnotmystyle

Pekala yapılacaklar ve yapılmayacaklar listesini çocuğa gelip versinler o da ona göre davransın o zaman? 2020 yılındayız,21. Yüzyıldayız ve hala bir ünlünün sevgili yapmasına/evlenmesine sinirlenen onlara nefret yağdıran insanlar var. Acil rehabilitasyon

Hanzade

Ne yapsın?Yemek yemeye de mi çıkmasınlar?
Ayrıca exo ile yakın degildi gibi imalar da ne demek oluyor?Düne kadar bu adam çok nazik kibardı ama şimdi iyi biri degildi diyorsunuz.Birini hamile bırakması onu kötü biri mi yaptı?İki taraftan birinin rızası olmayan ilişkileri,iki tarafın rızası olan bu ilişki kadar konuşmadınız.

Sooji

İyice cıkı çıktı. Rahat bırakın ya cinayet işlemedi, suç işlemedi. Dünyanın en güzel duygularından birini yaşayacak. Lütfen rahat bırakın onları.

Elif

Hayir hamile esiyle yemek yemesinde hic bir sakinca yok.bos konusuyorlar.ama sadece bir taraftan da chen bu kadar olaylar karismisken 1 ay hic olmazsa disarda gorunmese sevgilisiyle olurmuydu.cunki fanlar zaten saskin aniden gelen haberle,bazilari kizgin.ne bileyim chen i cok hassas insan olarak taniyorum.gercekten olaylar karisikken hic kimseni sallamadan yemege cikmasina sasiriyorum

SeulgiWendy

Pardon da ne yapsın kendini eve mi kaparsın suçmu işledi adam mı oldurdu? Ayrıca herkesin gozune sokarak yaptığı birşey yok sadece yemek yemiş gazeteleri çağırıp bizi çekin dememiş foto çekip paylaşmamış.Yuzu bile maskeli foto çekmelerinede izin vermemiş ne yapabilir başka?

Elif

Ben bu konuda tartısmak istemiyorum.olaya kendi gozunuzden bakiyorsunuz.koreli hayranlar icin idolleri kukla olarak servis ettiklerini bilmiyormus gibi.bu yuzden deliriyorlar bir kisi yuzlerle album aliyor.o yuzden ellerinden çikinca o idol hircinlasiyorlar.bunu chen de guzel biliyor.yapmasi garip geldi.yoksa normal insan gibi chenin evlenmesi bana da sacma gelmiyor.

Elif

Bizim gibi koreli olmayan hayranlarin zaten maddi katkısı cok dusuk.bts blackpink gibi yurtdisinda promosyon yapan gruplardan bahsetmiyorum bu arada.bu yuzden grup icin koreli hayranlar cok cok onemli.koreli hayranlari delirticegini bilerek chen in 1 ay bile beklemeden cikmasi beni sasirtti.yoksa kim evlenmis cocuk dogurnus derdinde degilim.exo grup olarak benim icin onemli.

SeulgiWendy

Ben bu zihniyetle düşünen insanlara kızıyorum zaten Korelilerin kafası böyle onlar böyle düşünüyor diye onları onaylamıyorum onaylamayacağımda (sizede onaylıyor demiyorum) daha dikkatli olması gerek denmesini de yanlış buluyorum yanlış anlamayın tepkim size değil ama olaya bu pencereden bakan insanlar bana yanlış geliyor ha iş para kazanma konusuna gelince bu insanlar zaten çok para kazanıyor onu dert etmiyorum bile ve gerçek hayranları onu zaten destekleyecektir şarkı söylemeye devam ettiği sürece sıkıntı yok çünkü Koreliler hiç bir zaman hiç birşeyden memnun olmayacaklar onları memnun etmek için değil kendi mutlulukları için yaşadıkları sürece idollerin oyuncak değil insan olduğunu anlayacaklar başta biz olmak üzere… Read more »

Gerçekler

çocuğunuzu sağlıklı bi şekilde kucağınıza alın ve güzel bir aile olun.

SeulgiWendy

7. [+33, -16] Olayı yanlış anlamayın. Hayranlar eşiyle naengmyun yemesine sinirlenmedi, kaç gün olmasına rağmen açıklama yapmamasına ve zamanını naengmyun yiyerek geçirmesine sinirlendi Hadi ya hangi hayranlar acaba bu hayranlar bizde merak ettik şimdi hahah yahu Chen zaten sosyal medya kullanmayan bir insan mektubunu bile yayınlayabileceği tek bir yer vardı oradan yayınladı daha fazla ne açıklaması yapabilir? pardon biz vazgeçtik evlenmiyoruz çocuğu aldırdık falan demesinimi bekliyorlar yada sevdiğim kadınla evleneceğim için özür dilerim ahaha Ya Chen zaten Exo’da dışarıda en az takılan tipti ortalıktan kaybolduğu falan yok zaten böyledi hayranı olmadığınız onu tanımadığınız o kadar belli ki. Lütfen onu ve… Read more »

Aptallar

[+33, -16] Olayı yanlış anlamayın. Hayranlar eşiyle naengmyun yemesine sinirlenmedi, kaç gün olmasına rağmen açıklama yapmamasına ve zamanını naengmyun yiyerek geçirmesine sinirlendi

ĞAMDĞSLFĞSŞFĞSŞFĞŞĞŞRÜTŞSÜŞFDÜŞGFĞF
ZATEN SİZ CHENİN EVLENMESİNE DE KIZGIN DEĞİLDİNİZ SADECE ÖZÜR DİLEMEMESİNE KIZGINDINIZ VE ŞİMDİ DE HERKESE EVET BUGÜN MÜSTAKBEL KARIMLA YEMEĞE GİDİCEM HABERİNİZ OLSUN ÇÜNKÜ SİZE HABER VERMEDEN SI;;ÇMAYA BİLE GİTMEMEM GEREK DEDİĞİ İÇİN KIZGINSINIZ
AMA HERKES BİLİYO Kİ EN ÇOK DA SİZİNLE EVLENMEDİĞİ İÇİN KIZGINSINIZ 😀

Aptallar

Demediği için işte anlayın sinirden kudurdum apfödğşcs

Birferda

Aklima alperen duymazın gizliden nikahlanmis olduğu haber geldi. HHaberindense bir gun yer etti ve kapandı. Korelilerin kafadan istiyoruz.

May ama telefonu bozuk

. [+98, -13] Son zamanlarda çok iyi bir durumda ㅋㅋ O hiçbir zaman “iyi” adam değildi. Sadece diğer üyelere karşı yeterince açılmadı ve üyeler onu tanımadı, bu yüzden üyeler sadece “iyi biri” dedi onun hakkında. Gerçekten iyi biri olsaydı bu hayali birlikte gerçekleştirdiği yedi üyesine ihanet eder miydi

Baştan sona her şey saçmaykken “7 üye” den sonra daha fazlasını görmek istemeyeceğime karar verdim ve okumayı bıraktım.

yaşasın artık pigme değilim

6. [+34, -18] Hamile eşine yemek yedirmesine izin yok mu? ㅋㅋㅋㅋ Gerçekten sınırı aştınız
9. [+26, -4] Sosyal medyada gönderi atmadı sonuçta, kendi özel zamanında yemeğe gitmişler, bu yüzden ona kızmak yanlış geliyor bana.
10. [+18, -3] Yani… dışarıda yemek yiyemeyecek kadar büyük bir suç mu işledi?!

en azından birkaç tane olumlu yorum görüyorum. olacak olacak. yavaş yavaş yola geliyorlar. ben inanıyorum alışacaklar, kabullenecekler. artık diğer yorumları ciddiye almamaya karar verdim aynı şeyleri söyleyip duruyorlar baydılar beni artık.

nurerigom

Size şok olacağınız bir şey söylemek istiyorum. İdoller de bir insan ey bir zamanlar fanı olduğunuzu sandığınız ve gruptan ayrılması için deli gibi uğraştığınız Chen evet o da insan. Evlenebilir, özel hayatı olabilir, hatta ne güzel baba oluyor ya. Eski fandomlara özeniyorum bazen. ELF’ler deki olgunluk yok, bunu asla inkar etmeyin ve sadece gurur duyun. Onları destekleyin ve artık şu boş düşünceleri kesin

Acı ama gerçek

Chen netolar ve antileri çatlatırkene🔥🔥🔥🔥😂😂😂😂😂

Bende kalsin

Hayranlar hicbir seye sinirli değil. Salak bir kesim dışında. Chen gerekli tüm açıklamayı ilk kendisi yaptı fazlasina gerek yok, rahat bırakın. Sevdiği kadin ile kendi tabiriyle lütuf gördüğü bir çocuğu olucak, bunlar çok güzel şeyler. Bizler EXOL olarak mutluyuz

Zehra

Netizenler böyle abartı tepki vermeye devam ettikçe Chen’in haklılığı daha da ortaya çıkıyor (ki bence zaten haklı)

*-*

Grubu sevdi o ya ne zaman sevmiyorum dedi Allah aşkına?

mabel

Yorum yapanlar grubu ve chen i tanımıyorlar, hayran bile değiller sadece kaos ortamı yaratıp bundan beslenecek parazitler. Afiyet olsun. Bilmedikleri için sallamışlar netolar. her zaman kibardı bizim dino ve nişanlısına karşı da böyle olması beni mutlu etti. Sağlıkla çocuklarını kucağına alırlar inşallah. Ayrıca hani foto. Ben habere foto var diye girdim merak ediyoruz gelini….

BIKTIM

Pardon da ne açıklaması yapacakmış sgksshslbskx

Ei97821

Bugün Sex Education izledim ve orada deniyordu ki “iyi adam olmak için o kadar çabalıyorsun ki bu seni isyan etmeye itityor” Chen için her zaman çok kibar deniyordu ve gerçekten grubu için çok çabaladığını biliyorum, umarım bundan sonra kendini bazı şeyler için zorlamadan bize güzelce açılabilir

xoo

Off Chen senden hiç beklemezdim bunu. Sen Koreli netizenlerle evlenecektin, niye aldattın onları? Bu ne şimdi ya.

Htcnr

Bence açıklandıgı icin rahatca bir aktivite yapmak istemislerdir .Hem kız hamile.Onun en hassas olduğu zamanlar .Aferin Chen .Eşini koru.Takma bu kötü dusunceli insanları

Duygu

Ulan en büyük gavat yg ama kimse ona bu kadar tepki göstermiyor. Adam sanki kızı ortada bıraktı. Ne mal insanlarsınız ya . Cok iyiyseniz siz olun idolde kaysinlar hayatınıza. Cidden gına geldi Kfanlardan,Knetizenlrden. Exoyu parçalayan SM,idollerin anasını ağlatan SM ,napsaydı ya!!

Buse

Yemek de mi yemesinler, aç mı gezsinler😂

Almina

Adamdan daha ne acıklaması beklıyorsunuz ya istediğiniz açıklama gelmeyecek grubu ya da Cheni desteklemezseniz desteklemeyın onlar kararlarını verdiyse size susmak düşer bu saatten sonra…

Yeni Yazılar