Benzer Yazılar

DSP Media April Naeun hakkındaki zorbalık ve sevgili dedikodusunu yalanladı

155147502 446937626455558 5367493897644624477 n

1 Mart tarihinde, bir netizen Naeun’ın ona ilkokulda zorbalık yaptığını iddia etti. “İlkokul altıncı sınıftayken Naeun boş yere bana küfür etti ve Naeun’ın da içinde olduğu ‘asiler grubu’ beni hep dışladı. Naeun’ın grubu küfür eder diye okula gitmekten korkuyordum. Bence benim yaşadığım okulda şiddetti ve özür almamın doğru olduğunu düşünüyorum. Tek şiddet fiziksel şiddet değildir.” Netizen sınıf arkadaşları olduğunu kanıtlamak için Naeun’ın ilkokul mezuniyet fotoğrafını koydu.

2013 yılında Lee Naeun isimli biri ile başka bir kişinin yaptığı konuşma forumlarda paylaşıldı. Ekran görüntüsünde Lee Naeun karşısındaki kişinin mesajına “Sen de mi Go Young Wook’un t*cavüzüne uğramak istiyorsun?” diyordu. Go Young Wook yetişkin olmayan birine cinsel saldırıda bulunmuş bir şarkıcıydı. DSP ekran görüntüsünün bir edit olduğunu açıkladı.

DSP iki konu hakkında bir açıklama yaptı: “2 Mart tarihinde ELPS hukuk firmasıyla şirketimiz sanatçımız hakkında kötü amaçlı manipüle edilmiş gönderi ve yanlış bilgileri yayanlara dava açtı. Sanatçılarımız çarpıtılmış ve kötü niyetli sahte paylaşımlardan ötürü derinden yaralanıyor. Bu duyuruyu yayınladığımız andan itibaren, sanatçılarımız hakkında kötü niyetli iftira ve yanlış bilgiler içeren tüm gönderilere ve bu yazıların yayılmasına karşı güçlü önlemler alacağız. Hoşgörü veya anlaşma olmayacak.”

1. Birinin editlediğini iddia ediyorlarsa bunu kanıtlamaları gerek

2. Oh lütfen editlenmişse bize nasıl editlendiğini gösterin ㅋㅋㅋ

3. DSP sadece şeytan değil, aynı zamanda aptal

4. Gerçekten artık April’ın yüzlerini görmekten nefret edeceğim

5. Vay be bizi tehdit edişlerine bakın. İnsanları dava ediyorlar, peki sizin mağdurlarınız?

6. Önce Hyunjoo’nun aldığı nefret yorumlarını dava etmeleri gerekmez mi?

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Patlamış mısırımı kaptım

8. Oh dava ediyorlarsa eğer soruşturmalardan kesin bir sonuç alırız ㅋㅋ gerçekten editli mi değil mi

9. Ama edit olduğuna dair kanıtları yok? DSP’den beklendiği gibi

10. Yakında çıkacak olan dizi reklamlarından ötürü endişelilerdir

Kaynak: Pannchoa


DSP Media ayrıca Naeun’ın eski A-JAX üyesi Yoonyoung ile sevgili olduğunu yalanladı.

Eski April üyesi Hyunjoo’nun gruptan ayrılmadan önce grup üyeleri tarafından zorbalığa uğradığı suçlamalarından sonra Yoonyoung sosyal medya hesabında April’i savunacak bir gönderi yazmıştı: “Üzgünüm Hyunjoo ama bunu söylemem gerek. Senin yüzünden üyeler için çok üzülüyorum. Ben DSP Media’dayken April’in kurulmasına şahit oldum. Hyunjoo sık sık ortadan kaybolduğu için pratik yapamadılar ve grubun planlanmış aktiviteleri sık sık bu yüzden ihlal ediliyordu. Hasta ve güçsüz olmaya tamam. Ama öyleyse acele edip ayrılacağını söylemeli. Ama devam etmek istedi ve sadece kolay şeyleri yapmak istedi. Sen solo sanatçı değil bir grupsun, nasıl yapabilirsin bunu? Sen tek başına parlamak istedin ama üyeler için grup ve hayranları daha önemliydi.”

Yoonyoung’ın gönderisinden sonra netizenler onun Naeun ile çekildiği fotoğrafları buldu ve sevgili oldukları spekülasyonları çıktı. DSP Media: “Naeun ve Yoonyoung arasındaki sevgili dedikodusu doğru değil. Sadece internette yayılmış bir dedikodu.”

HABER: Lee Naeun temsilcileri, “Yoon Young ile sevgili dedikoduları asılsız.. açıklama yapmaya bile değmez”

KAYNAK: Insight via Instagram

1. [+1,375] Naeun-ah, açıklaman gereken çok şey var

2. [+783] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ şu an hakkında çıkan her şeyi açıklaması gerekmesi.. komik.. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+704] Bence Yoon Young’ın sözleri yanan eve benzin dökmek gibi oldu.. zaten Lee Naeun hakkında bir sürü gürültü varken sessiz kalmalıydı

4. [+468] Şu anda önemli olan senin sevgili dedikodun değil..

5. [+282] Yani zorbalık doğru ama sevgili asılsız ㅋㅋ

6. [+204] Bundan sonra açıklaman gereken tonlarca şey var ㅋㅋ

7. [+378] Sevgilin var ya da yok umrumda değil ㅡㅡ lütfen dizinden ayrıl da Lee Je Hoon’a zarar verme

8. [+89] Sonra onaylayacaklar ㅋㅋ “birkaç aydır birlikteler…” ㅋㅋ tüm ünlüler aynı şekilde yapıyor bunu ㅋ

9. [+35] Ateş olmayan yerden duman çıkmaz 👏👏🔥🔥🔥🔥🔥

10. [+62] Sizin açıklamalarınız dinlemeye değer değil

11. [+72] Zorbalık dedikodusunu açıklamıyorlar ama teker teker çeşitli iddiaları açıklıyorlar…

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+105] Hiç sevgili olmadılarsa eğer oğlan abayı yakmış çünkü telefonunun arkasında Naeun ile fotoğrafı vardı (ve fotoğraftaki diğer kişinin yüzünü kapatmış) ve ‘o benim’ falan yazmış lol

7. [+378] Sevgilin var ya da yok umrumda değil ㅡㅡ lütfen dizinden ayrıl da Lee Je Hoon’a zarar verme

Evet lütfen, yeni projesini uzun zamandır bekliyordum

Kaynak: Netizenbuzz

guest
52 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
kuzey tekinoğlu'nun ikonik tulumu

9. [+35] Ateş olmayan yerden duman çıkmaz 👏👏🔥🔥🔥🔥🔥

Ataş olmayan yerden duman çıkar mı? Daş yere düşmeden cıngırdar mı?

-Leydi Zeynep Ergül.

TDK replik böyle olduğu için böyle yazdım vallahi.🙃

img_20210302_220101.jpg
Last edited 2 ay önce by Kuzey Tekinoğlu'nun ikonik tulumu
drbeyz

Bence sevgililer, sevgilin olmayan birinin resmini niye telefonunun arkasına koyarsın ki? Eğer sevgili değillerse çocuk hoşlanıyor olabilir hemen atladı olaya çünkü dhbdjdbd hiç alakası yoktu yani. Naeun’un halk tanınırlığı yüksek o yüzden onu savunmak için kendilerini paralıyorlar ama edit gibi durmuyor o mesaj. Editse gerçeğini göstersinler, ayrıca kim niye böyle bir iftira atsın ki? Çok tartışması var bu kızın, ben artık olumlu bakmıyorum.

Last edited 2 ay önce by Drbeyz
betül

Mesajlar gerçek olsa da olmasa da aksini iddia etmeleri ve bunu kanıtlamak için edit yapmaları çok zor olmaz diye tahmin ediyorum.

drbeyz

Evet katılıyorum şirketlerin ne kadar pisleşebileceğini de gördük. İmajı bayağı lekelendi bakalım ne yapacaklar.

jendeuk

Bi ünlü erkekte seulginin fotografını ekran kilidi yapmıştı soranlara sormayın fanıyım filan mı ne demisti yani fan olabilir bilmiyorumda beraber fotograflarıda vardı naeunla olabilirde olmayabilirde

nisa

Kimdi o erkek ünlü merak ettim rapper mı yoksa. Rapperların seulgiye ayrı bir ilgisi var😆

jendeuk

Rapperda galiba öyle hatırlıyorum

büşra

Yanlış hatırlamıyorsam #Gun diye bir rapperdı Winner Mino’nun kuzeni

cansu

İnstagramı var mı atabilir mi biri

minlele

Tüm grubun zorbalık skandalı tek bir kişinin skandalı oldu

betül

Bir daha line dağılımı ile ilgili haber gelirse laf etmeyeceğim cidden. Artık bütün zorbalık haberleri sonuca bağlansın lütfen.

la cha ta

aynen

ilvos

O değil de bu şirketin açıklamaları niye bu kadar atarlı? :d

sirene

en çok para getiren üye olduğu için nasıl da her dedikoduyu yalanliyorlar ama

zzzz

Aktör Ji soo hakkındaki haberleride merakla bekliyorum. Onunda zorbalık haberi çıkmış. Hiç beklemezdim tek tanıdığım o olduğu için bu haberler arasında baya şaşırdım

aaa

Yaa hayırrr lütfen esmer çocuk olan jisoo mu. Ben baya severim onu dersten kaçan yaramaz çocuk tipi var onda ama iljin olmasın.

sgjk

Ben de beklemiyordum, saf ve işinde bir tip gibi görünüyordu

zzzz

Valla kime güveneceğini şaşırıyor insan 🤷

zzzz

Hâlâ şirketinden bir açıklama gelmedi, yabancı kaynaktan baktım ama iddialar doğru gibi duruyor

eren

Hayır ya, şaka de lütfen:(

zzzz

Maalesef 🙁

blinkie

hayır olamaz o benim ikinci erkek travmamın oluşmasını sağlayan ilk aktördü off

zzzz

Hangimizin değildi ki …

blinkie

kesin mi ki

zzzz

İddialar çoğalıyor şirket şu an araştırıyoruz diyor. Kesin bir reddetme yok

eren

Bu doğruysa bu artık zorbalığın çok ötesinde.Kriminal suçluymuş bildiğin.Hapse atılmalı

zzzz

Ayy midem bulandı instada hemen takipten çıkacağım 😤😤

ilvos

Çok korkunç.. ama bu çok büyük bir şey değil mi, video’yu yaydıysa çok kişinin bundan haberi vardır. Dolayısıyla bu büyük suç şimdiye kadar ortaya çıkmaz mıydı ki.. bilemiyorum umarım gerçek değildir çok kötü çook

heiheimatlos

Alakasız ama ne zaman patlamış mısır yorumunu okusam canım çekiyo sizde de oluyo mu???? patlatmak istiyorum şu an mesela. Neyse bi de dedikodu doğruysa çok yazık artık kime yazık diyeceğimi şaşırdım kapatın sektörü

betül

Üşeniyorum ama benim de canım çekti. Onedio’da dedikodu kazanı haberlerini okurken çay yapmışlığım var. Yağmur Çevik videosu izlerken de kahve kdkdndn.

uykucu

“Sen de mi Go Young Wook’un t*cavüzüne uğramak istiyorsun?”

Şöyle bir cümleyi bir kadın neden kurar? Eğer Naeun söylememişse bile bu cümleyi kim yazdıysa akıl sağlığından şüpheliyim 🙄

lee so man en iyisi kudurun

Skandallardan bıktım off bu kadar entrika banada fazla sektör sektör değil eğer bir daha skandal istersem ne olayım varya.

f33af722f7710974683a6f576b8005f3~2.jpg
ilvos

Ay bu fotoğraf Kai’nin yangın çıkardığı günden değil mi hxbsjhdj

lee so man en iyisi kudurun

Jcjcjfjcj yes çok iyi ama

medusa

Ne yalan ne doğru bilemiyorum. Tek bildiğim Kore’nin her şeyinden soğumuş olmam.

aeri

Sektörde 2-3 grup kalacak yakında adı zorbalığa karışmayan. Bu kız hakkında da en çok merak ettiğim şey o mesaj doğru mu yoksa edit mi gerçekse atsınlar bunu sektörden öyle bir mesaj yazılmaz yazılırsa da affı olmaz.

birisi

DSP BEN SENDEN BIKTIM USANDIM YA APTAL PLEDİS BİLE YALAN YA DA DOĞRU DÜZGÜN AÇIKLAMA YAPIYOR EN AZINDAN BİZİ SALAK YERİNE KOYMAYA ÇALIŞMIYOR YANİ KENDİ ZEKA SEVİYENLE BİZİMKİNİ AYNI FALAN MI SANIYORSUN ÇOK SAĞOL KESENE BEREKET BİZ DOYDUK YALANA KARDEŞİM HADİ DÜKKANIN ÖNÜNÜ KAPATMA HADİ

birisi

BU ŞİRKETİN AÇIKLAMALARI BENİ KANSER ETTİ YEMİNLE VEREMLE MÜCADELE DERNEĞİNE DÖNÜŞTÜM DERDE SÜRDÜN BENİ YA ALLAH SENİ KAHRETMESİN YA BIKTIM BU ŞİRKETLERİN İDOLLERİN BİZİ SALAK YERİNE KOYMASINDAN HA BIR DE YALAN YANLIŞ ŞEYLER SÖYLEYİP GERÇEK MAĞDURLARA İNANMAMIZA ENGEL OLAN MAHLUKATLAR VAR ONU SAYMIYORUM BİLE YETERRR DŞYE DAĞA TAŞA BAĞIRICAM ŞİMDİ ÇIKIP HA

iyieksilemeler

🙁

evunvx8wqaa6hms.jpg
birisi

O=O

bd4200d72fd33c57b15c87b9d3722bf9.jpg
Last edited 2 ay önce by Birisi
sgjk

Şirketin duyarsız ve gerçeği saptıran, elle tutulmayan açıklamalarından sonra kardeşi daha uzun bir yazı atmış. Ve cidden okudukça tüylerim diken diken oldu, bu grubun bir daha ne adını duymak ne de herhangi bir üyesinin fotoğrafını görmek istemiyorum. Bu yukarıdaki fotoğrafa bakmak bile midemi bulandırıyor, hala özür dilemeyip mağduru suçlayacak kadar kötü olmak zorunda değiller . Hem şirket hem de üyeler gerçekten leş. Buraya gelir zaten ama şimdiden ingilizcesini okumak isteyenler için ;
https://twitter.com/pannchoa/status/1366847837259132931?s=20

sgjk

Bu yazılanları ve kim bilir daha neler yaşandığını bilmeden igde iftira diyorlar, çıldırıcam🤦‍♀️

sirene

yok artık,her şeyi geçtim şirket intihar olayı için sadece kısa bir süre ortadan kayboldu öyle bir şey yaşanmadı demişti hastane kayıtlarını kanıt olarak göstermişler,artık şirket daha fazla kaçamaz bu olaydan

ilvos

Sevgili iddiasını bilmiyordum, fotoğraf falan var mı

betül

Bu galiba

img_20210302_220041.jpg
betül

Ve bu

img_20210302_220137.jpg
ilvos

teşekkür ederiim

betül

Rica ederim

zzzz

Birde bu çocuk kızın fotosunu paylaşmış açıklamaya “O benim” yazmış. Ama şifreli şekilde. Cümlenin başını toplayınca o anlam çıkıyormuş. Akrostiş gibi

ilvos

Vaay, gerçekçi geldi bana

zzzz

Zorbalık iddiası çıkar çıkmaz bir tek bu çocuk yalanlamıştı destek çıkmıştı gruptaki kızlara, netizenlerde demişti birinin sevgilisi herhalde diye. Bencede çıkıyorlar

seyyar

 Lee Je Hoon ile aynı dizide oynayacaklardı. diziden çıkıp çıkmayacağını merak ediyorum. oyunculuğu da öyle güzel değil. niye yıllarını bunun öğrenimine adamış bir türlü fırsat bulup oyunculuklarını sergileyememiş yetenekli insanlara şans tanımıyorlar da bunları alıyorlar.

Last edited 2 ay önce by seyyar

Yeni Yazılar

52
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x