EXO hayranları SM’in Chanyeol’u EXO’dan çıkarmasını talep eden radyo reklamları oynatıyor

178
4445

0002940566 001 20210318123356293718071 315324 1355

HABER: “SM artık sessiz kalma” Hayranlar Chanyeol’un EXO’dan ayrılmasını talep eden radyo reklamları yayınlatıyor

KAYNAK: Wikitree via Instagram

1. [+896] Park Chanyeol-myung… Kim Jongdae-ddy…

3. [+857] Artık kimsenin ona güveni kalmadı. EXO’nun imajını daha kötü etkilemek istemiyorsan ayrılmalısın…

3. [+640] Hala ayrılmadı mı?.. Her şey sessizleşince dönmeyi mi planlıyor

4. [+426] İmaj her şeydir… ve o her şeyi mahvetti. Yakalanmayacağını mı sandı cidden?

5. [+115] EXO fanlarını destekliyorum 👏

6. [+138] EXO’nun en problematik üyesi gerçekten Park Chanyeol… Eskiden hayranlar onu şımartıyordu ama şimdi ona hiç güvenmiyorlar. Sırtını dönen hayranlar antilerden daha korkutucudur derler ㅋㅋ

7. [+48] Kendi hayranları ona karşıyken nasıl devam edecek?

8. [+35] Ne kadar kötüydü de kendi hayranları böyle yapıyor düşünün… EXO hayranlarını destekliyorum

9. [+118] Kendi hayranları sırtını dönmüşken durumunun düzelmesi imkansız. Tek çözüm gruptan ayrılmak.

10. [+10] Evet lütfen defol artık;;;

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+356] 1. [+896] Park Chanyeol-myung… Kim Jongdae-ddy…
Bu ikisi karşılaştırılamaz. Sürekli sevgilisini aldatan biriyle, sevgilisinin sorumluluğunu alan, onunla evlenen ve kızına iyi bakan bir adamı karşılaştıramazsın.

Kaynak: Netizenbuzz

Önceki İçerik[THEQOO] Netizenler Twice’ın ‘Taste of Love’ için bireysel fotoğraflarına aşık oldu
Sonraki İçerikIU Gangnam’da 13 milyar wonluk bir ev aldı
guest
178 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
JKW

Exollerden özür dilerim ama bana artık gerçekten komik geliyor bu olanlar. Tekrar söylüyorum, keşke ilk anda en azından kendini savunacak bir cümle kurup en azından dava edeceğini söyleseydi bu kadar yapışmazdı. Uzun süre susulunca yapıştı, umarım gerçek kazanır.

Last edited 14 gün önce by JKW
Merve

Zaten davayı ilk olay olduğunda açmış büyük ihtimal sonuçlanmasını bekliyorlardı

mira san

davayı nefret yorumu yapanlara açtı bu iftirayı(!) atan kişiye değil.

SeulgiWendy

Hakkında asılsız suçlamada bulunan kişiyi savcilaga verildiden anladığın nefret yorumu yapanlar mi cidden 😂

yukheizen

hayır, dava iftirayı atan kişiye açıldı, netizenlerle aynı kafayı yaşıyorsun. netizenler sevgilisine dava açamaz tabi demişti, seninki o mantık. ortada bir sevgili yok, iddiayı atan kişi bir erkek ve resimdeki karalanmış kısım da gitar’ın bulunduğu kısım. her şeyi tek tek açıklamak zorunda mıyız? alın sözü geçen sevgilicomment image?w=320&h=609comment image?w=320&h=724
ve yapılan çiçek montajıcomment image?w=320&h

Last edited 14 gün önce by yukheizen
Merve

kuzum büyük ihtimal ironi yapıyordu

yukheizen

iftira(!) demiş ya, bunun bir iftira değil, gerçek olduğunu ima etmek için dediğini düşündüm

ilvos

Bizzat asılsız söylemde bulunan kişiye açıldı dava.

mira san

biliyorum ironi yaptım kesin biri gelip yazdığım şeyi yazar diye ben önceden yazdım ama eksilenmiş.

ilvos

üzgünümm ironi olduğunu anlayamadım, çok gerçekçi yazmışsın hxbxhsh

yorummer

şirketinden izinsiz hiçbir idol açıklama yapamaz Baekhyun dahi sinek diyip geçiştirdi fanlara gerekli mesajı verdi ama kimsenin açık açık konuşmasına izin verilmediği belli değil mi? Eğer bir dava devam ediyorsa bu süreçten genelde sonuçlanana kadar kimsenin haberi olmaz ve yorum yapılmaz bugüne kadar hep böyle oldu

JKW

Ama bu şahsi bir itibar konusu değil mi ? Yani bu bir iftira kampanyasıysa aylardır ortalıkta dönen nefretin ciddi boyutu ortada. Sadece dava açacağını belirtmesi ilk anda inkar için yeterli olurdu. Daha sonra dava sürecine girersen sus tabi. Ve chanyeol çaylak değil, sm’in üzerinde fazla bir etkisi veya koruma içgüdüsü olduğunu sanmıyorum ki sanırım davayı da kişisel avukatlarıyla açmış. Neyse olan oldu, umarım gerçek bulunur ve kabul edilir.

Last edited 14 gün önce by JKW
ilvos

Hayır SM’in avukatları da davanın içinde.
Ayrıca şahsi bir itibar olsa da bir şirkete mensup neticede. Irene olayını baz alalım, SM olayı kabullenip özür diletti değil mi? Zorbalık konusu da şahsi neticede, grupla vs. ilgisi yok.

yorummer

Kore’de zorbalık/aldatma gibi meseleler şahsilik değil şirketler idoller için açıklama yapar. Yani az buçuk takip eden bilir bunu. Nasıl idoller en şahsi meseleleri sevgilileri için dahi açıklama yapamıyorsa, Chanyeol’da çıkıp ben masumum diyemez kimse de haklısın demez zaten o ortamda. Blackpink fanısın mesela gdragon ya da jennie çıkıp biz sevgiliyiz dedi mi hayır. Chanyeol ben eski sevgilimi aldatmadım yemin ederim mi dicek. Chanyeol ben masumum dese nolcak bu sefer söylencekler belli kanıt getir. E zaten açılan bir dava var ortada sonuçlanana kadar susarsın elinde kanıtla konuşursun işin raconu belli. Ben de geç kalındığını düşünüyorum ama konu davalık olunca konuşmak o… Read more »

sakız

Yorumuna katılıyorum ve @JKW için ekliyorum; Jennie’nin ilişkisi açıklandı ve şirket reddetmedi ama sen hâlâ Jen savunuculuğu yapıyorsun mesela burada? E o da şahsi mesele? Aynı kapıya çıkıyor yani ikisi de, hatta ilişki çok daha basit ve net bile kalır, ona rağmen açıklama gelmedi. Üstelik kişileri düşününce medya oyunu durumu da saçma. Az biraz empati yaparsanız anlaşılır aslında.

JKW

Demek istediğim şu, bu halk nezdinde bariz olarak itibarina zarar verdiği aylardır ortada olduğu için keşke bir şekilde erken davranılsaydi, yapışmazdi diyorum. Bu konuyla ilgili başından beri dediğim tek şey bu. Ama her neyse açılan bir dava varsa nihayet, beklenecek de bir sonuç vardır. O zaman bitecek olan biter.

sakız

İşte bundan sorumlu tutulabilecek tek etken SM.
SM yapmalıydı bunun açıklamasını, Chanyeol’ün yapabileceği bir şey yok. SM’in açıklamasından sonra gerekirse o da yazardı bir şeyler.

catz

konu yine jennieye nasil geldi jennieyi takip etmiyosan sus lutfen ??? iliski iddasinin ilk ciktigi aylarda jennie dergi roportajinda ‘a prince not even on my list, evet sanirim tam olarak buyum . ‘ demisti. Kadin alttan alttan boyle bisey olmadiginin imasini berdi zaten hep . Ardindan yine gdnin verdigi baska roportajda itaewon’da bir yildan fazladir yasadigi ortaya cikti yani dispatchin ayni sitede yasiyolar jennie gdnin evine gidip geliyo surekli dedigide yalan cikti . zaten kanit niteliginde biseyleride yoktu yanyana fotograflari bile ??? iliskinin sahteligi bir nevi kanitlaninca da jensetterlar dispatchin jennieden ozur dilemesi icin tag acti . ogrenmis oldun en… Read more »

krystal

ama smin açıklaması başta “cyeolün özel hayatı yorum yok” idi?

yorummer

Dediğim gibi dava süreci konuşulmaz ki çok uzun süre sonra paylaşım yapan kişinin hesabını bulabildiler. Exo üyeleri benim için kavga etti diyen bir deli vardı ortalıkta ve bu kişi sasaeng de çıkabilirdi her şeye karşı temkinli olmak adına davayı halka açmadan gizli bir şekilde yapanı bulmaya çabaladılar. Özel hayatı diyip bilgi vermemeye savcılığa götürene kadar işi gizli tutsalar da bu şirket daha önce de onew için tecavüz suçlamaları için gruptan uzaklaştırmıştı çocuğu hiçbir suçu olmamasına rağmen. Böyle saçma davranışları olabiliyor ilk defa değil yani.

yukheizen

çünkü kanıt yoktu. iftirayı atan kişi hemen silmiş, kanıtsız masum deseydi de kimse inanmayacaktı. belli bir süreç işlemiş, sonuçta yasal bir süreç, iftirayı atan kişinin kimliği tespit edilince harekete geçilmiş. Chanyeol’un kendi bireysel tuttuğu avukatlar ve SM avukatları beraber çalışıyor.

Romancejenniecomeback

sirket filanda sahsen bu kadar iftiraya maruz kalsam dayanamam özellikle Korelilerin tepkileri insan öldürmüs gibi bir sey yapardım kendi kabuguna çekildi direkt gerçekten suçsuzsa üzüldüm bir de takip ettigi çoğu kişiyi çıkarmıs gerçek dostlarım exo üyeleri sadece iması olarak algıladım

Ufacıkbirblink

Arkadaşlar ben bir EXO-l olarak olayı size anlatacağım. Olayın başlangıcı bir erkeğin fotoğraflar yükleyip Chanyeol’un sevgilisiymiş gibi davranmasıyla başladı. Fotoğrafta chanyeol elini birinin boynuna koymuş gibi görünüyor fakat o daha önce çekilen elinde gitar olan bir fotoğraf. gitarın olduğu yer insan şekliymiş gibi siyaha boyanmış. ucundan zaten gitar gözüküyor. Sonra SM açıklama yok dedi. nedeni ise gönderiyi paylaşan kişinin silmesiymiş. aylar sonra sonunda gönderiyi paylaşan kişi bulunmuş ve dava açılmış. o kişinin erkek olduğu da ortaya çıkmış. olay bu. Chanyeol yanlış hiçbir şey yapmadı. askere gitmeden önce EXO-l’e “bana güvenin, sizi hayal kırıklığına uğratmayacağım.” dedi. Ve bizi hayal kırıklığına uğratmadı.… Read more »

SveJ

Yok artık ya Gdragona king diyen koreliler chanyeola yapmadıklarını bırakmadılar resmen…

VipSone

Ya sanane sanane ne bu her olayda her konuda GD ile kiyaslamaniz? Türk olsun abdli olsun müziğini dinlediğim çoğu insan esrar da kullanıyor uyuşturucu da şu da bu da. Beni ilgilendirmez ama. Korede mi doğdunuz siz ya ne bu ünlülere malınız gibi davranma alışkanlığı nasıl hemen aldınız kendinize bunu? Türkiyede ne zaman bi ünlünün özel hayatına halk karisabildi de siz burada her koreli ünlüye istediğiniz gibi sallıyorsunuz? Hadi koreliler deli gibi para döküyor da kendilerinde hak biliyorlar mal gibi siz bi YouTubedan yaptığınız tıklama ile mi hak buluyorsunuz? Cinnet geldi durduk yere 13 yaşında velet mi kaynıyor noluyo ya bu… Read more »

Rachel Green

gd’yi savunman beni rahatsız etti,onu esrar kullandığı için sevmemezlik yapmıyoruz şahsen ben köpeğinden dolayı sevmiyorum. ama savunmandan gd’yi çıkartırsak sonlara doğru çok haklı şeyler söylüyorsun

kilala

Olay gd’nin uyuşturucu kullanması değil, kadın pazarlayan, kadınların tecavüze uğradığı videoları telefonunda tutan ve buna müsade eden birini gd’nin desteklemesi 🥲

dux mortem goliat

Ya yapmayın lütfen ya,o konuda bende haklı bulmuyorum GD’yi ama sanki bunu yapan tek oymuş gibi davranıyorsunuz,ulan resmen adama CALİGULA muamelesi yapıyorsunuz.Aynı şeyleri size bu adam için Zico olayını söylediğim zaman tüm sektör destekliyor ne olacak demiştiniz(“şimdi o kişi ile bu kişi bir değil ” ciler gelmeden söyleyim yapmayın tanrı aşkına küçük duruma düşürmeyin kendinizi).O yüzden çok şaşırmayın bu sektörde neler neler gördünüz, halen birbirinlerini destekliyorlar tüm olaylara rağmen ama siz ısrarla işinize geldiği gibi davranıyorsunuz, o yüzden bunu sanki tek GD yapmış gibi davranmayın çünkü amacınızın bu değilde obsesif nefret odaklı biriymiş gibi geldiği çok aşikar nereden mi çıkardım… Read more »

Last edited 13 gün önce by dux mortem goliat
dux mortem goliat

Dostum bunlara ne kadar anlatsan boş bırak desinler istediklerini ben alıştım bu tiplemelere laf anlatmakla hiç uğraşma bile,lafı anlamayıp başka yöne çekmekte bir numaralar.Kendi idollerini aklayıp pak göstermek için GD onlar için günah duvarı gibi bir şey olmuş sanki sektörde GD dışında kimsenin skandalı yok herkes aziz gibi(kaldı ki GD’nin adam akıllı skandalı da yok o),o olmadan kıyaslama yapmadan idollerini temiz gösteremiyorlar ama şunu unutmasınlar ki bu onların idollerini masum falan göstermiyor,sıvazlanan b*ku kireç örtmez misali.Bunlar başka idollere gelince kesin hüküm vererek yargıç edası takınarak,kesin suçlayıcı cümleler kurabiliyorlar ama favorilerine gelince amuda kalkıp havada on takla atıyorlar ulan bide bahaneleri… Read more »

Lunia

Gd’a tapiyoruk demeyi unutmussun mantiga bak sadece gd mi yapmışmış. Bir de istediklerini desinler zaten alıştım buna diyip drama kasmaya calışmıssın:d komiksin

dux mortem goliat

Peki EKREM ABİ, dediklerini harfiyen ciddiye alacağım ancak önce lütfen yazmayı öğren de gel yoksa üzülürüm böyle birini ciddiye alamayacağım için LOL.Ayrıca yüce GD hazretlerine taptığım için özür dilerim nasıl anladın benim efendim olduğunu özür dilerim;gerçi sizin oppalarınıza dizdiğiniz ilahi methiyelerin yanında benimki ne ki ancak bu günahkar kulunu affedin lütfen bundan sonra sizin TANRI OPPALARINIZA laf etmeyeceğim ve dR@m@ da K@SmaYacaGim.Bre drama kasma ne ya wkwkwkwk, sırf şu saçma sapan ergen jargonlarınız için lümpen bölümü ergen ağzı anabilim dalında eğitim gördüğünüzü düşünmeden edemiyorum,abi yok böyle bir şey.

Last edited 9 gün önce by dux mortem goliat
SveJ

Daha yeni görüyorum yanıtı da bu ne biçim bir üslup git bir dışarı çık bir hava falan al bir de 13 yaşında velet demişsin buna güldüm. Kimsenin özel hayatı beni ilgilendirmiyor ne yaparsa yapsın umrumda bile değil burda kastettiğim şey seungri gibi birine destek çıkan kişiye sürekli king deyip chanyeola bu kadar saldırmaları… Normal gelmedi bana ve burda belirtmek istedi canım. Bu birilerinin hayatına karışmak mı oluyor anlamadım 😀

Last edited 13 gün önce by SveJ
Mirajane

G dragon Seungriyi destekliyor.Daha ne söyleyelim

Burioos

Fanlar gerçekten aptal.
“Chanyeol’un sevgilisini aldatması bizi neden ilgilendiriyor?Artık desteklemeyeceğim biri için neden reklamlar verip para harcıyorum?” diye dönün de bir sorun kendinize.Sonra hamam böceği diyince alınıyorsunuz.

Burioos

Aldatsa bile sizene a q.Sanki herkes müthiş ilişkiler yaşıyor da bir bu adam sadakatsizmiş gibi davranıyorlar.

mlscofield

Olayın gerçek olduğunu düşünmüyorum ama bir insan olarak başka insanları kandıran birini desteklememek istemek gayet normal diye düşünüyorum

yorummer

Öyle de iftirayı yazan kişi chanyeol’a demiş ki ‘aldatacaksan benim haberin olmasın.’ Hani yalan hikayede bile chanyeol aslında suçsuz çıkıyor 😂

Ufacıkbirblink

Onlar KORELİ fanlar. Hemen cadı avına hazırlar ve her şeyi yaparlar. Yoksa biz bir gitar 🙂 için çocuk gruptan atılsın demiyoruz. Genelde Fandom Koreli fanları saymıyor fjskdks

uykucu

Chanyeol’un olayini pek takip etmiyirum ama bu durumu Chen ile karşılaştırmak saçmalık. Kore’nin en zirve kpop gruplarından birinin ana vokali olup da sorumluluk alması takdir edilesiyken yerinde başkası olsaydı sorumluluğu almazdı belki de…Yediği naneleri ben yapmadim dercesinde davranan idolleri popüler diye ses çıkarmayanlar konu Chen olunca 180 derece dönüyor, yazık…

Last edited 14 gün önce by uykucu
krystal

zaten yapması gereken bir şey yapması takdir edilesi değil ama büyük ihtimaş iyi bir kişiliğe sahip olduğunu gösterir tabi

Merve

Artık sıkıldım bu olaydan. Saçma sapan tahminler kurup kendilerini inandırdıkları yetmiyormuş gibi milleti de inandırmaya çalışıyorlar. NB deki yorumları okuyayım dedim, bu 10 kızın içinde jihyo ve jenniede var diyen bile var.

Merve

Allah aşkına yorumlarda seungriden daha kötü olduğunu söyleyenler bile vardı ben artık Chanyeol’ü bu olay için suçladıklarını değilde Antilikten olduğunu düşünüyorum

Jojosoo

Ben bunların zaten antiler olduğunu düşünüyorum. Gerçek EXO-L böyle yapmaz. Olayın fake olduğu ortaya çıktı mahkeme sonucu bekleniyor sadece ama bunlar bir anda Chanyeola Chene ve Laye sürekli haf atmaları sanki fanlarıymış gibi davranmaları sıkmaya başladı .

Aeri

Jongdae sadece sevdiği kadınla evlendi ve bir çocuğu var birisini öldürmedi, taciz ve tecavüz gibi bir pisliğe adı karışmadı bu nefreti hak etmiyor bıktım artık aldığı nefret ve gruptan ayrıl yorumlarından.
Chan da dava açtı daha ne yapsın ya
 Radyolara reklam vermek, Sm binasının önünde protesto yapmak vb. bir sürü şey yapmaktansa,Kexoller ya da Chan ve Chen gruptayken Exo’ya fanlık yapmak istemeyenler ayrılsınlar fandomdan bu kadar zor olmasa gerek

Last edited 14 gün önce by Aeri
kuzeytekinoğlununikoniktulumu

Nerede mızrak atılsa Chen’e saplanıyor yeter be. Chen, şerefsiz grup arkadaşını desteklese ya da altın telefoncu olsa bağrınıza basardınız değil mi? Bunlar kabul görülebilir ama aile kurup sorumluluk almak sizin için dünyanın en kötü şeyi?

mlscofield

Nie öyle diyorsun ama onların kendi kafalarında chenle kurdukları aile yıkıldı hic düsünmüyor musun Hic üzülmüyo musun chenin albüm paralarını alıp baska askoyle yemesine

yukheizen

Arkadaşlar ben bir EXO-l olarak olayı size anlatacağım. Olayın başlangıcı bir erkeğin fotoğraflar yükleyip Chanyeol’un sevgilisiymiş gibi davranmasıyla başladı. Fotoğrafta chanyeol elini birinin boynuna koymuş gibi görünüyor fakat o daha önce çekilen elinde gitar olan bir fotoğraf. gitarın olduğu yer insan şekliymiş gibi siyaha boyanmış. ucundan zaten gitar gözüküyor. Sonra SM açıklama yok dedi. nedeni ise gönderiyi paylaşan kişinin silmesiymiş. aylar sonra sonunda gönderiyi paylaşan kişi bulunmuş ve dava açılmış. o kişinin erkek olduğu da ortaya çıkmış. olay bu. Chanyeol yanlış hiçbir şey yapmadı. askere gitmeden önce EXO-l’e “bana güvenin, sizi hayal kırıklığına uğratmayacağım.” dedi. Ve bizi hayal kırıklığına uğratmadı.… Read more »

yukheizen

olayın aslını bilmeden etmeden, burada konuşanlar var. Arkadaşlar, ortaya iddiası atılan her idolün suçlu olduğuna dair bir kanun varmış gibi, papağan gibi aynı şeyleri tekrarlıyorsunuz. Hiçbirimiz hamam böcekliği yapmıyoruz. Olayın aslını ve kanıtlarını sunuyoruz. Ama siz Chanyeol’un suçlu olduğuna o kadar inanmışsınız ki, ne açıklarsak açıklayalım aynı şeyi diyorsunuz.
Bu sadece bir cadı avı. EXO-l değilseniz Chanyeol’e “gruptan ayrıl” deme hakkınız yok, eğer zaten “gruptan ayrıl” diyorsanız da exol değilsinizdir.

Aeri

Ne güzel yazdın ya eline sağlık

Ufacıkbirblink

Kopyalayıp en yukarıda ki yoruma attım umarım sorun olmaz☺️

yukheizen

olmaz, önemli olan insanların doğruların farkına varması.

yukheizen

global exol her zaman chan’a güvendi ve destek oldu… Türk exo-ller de öyle. duygulu bir patatesim *çirkin ağlayan yüz

Levi Ackerman

Özellikle gitarlı foto, yani neden tüm vücudu karalarsın ki. İnandırıcı olmak isteyen kişi kafasını karalardı sadece. Ama ortada vücut olmadığı için her yeri karalamış skskks

Last edited 13 gün önce by Levi Ackerman
yukheizen

en komik olan şey, Chanyeol’un boynunu sıkar gibi durması, insan sevgilisini boğar mı ksjblfdbhd çünkü gitarı tutuyor adam

Levi Ackerman

Hahahah kesinlikleee

rukimjongdae

Şu enerjiyi lay için sarfetmediniz yani…

pk7

Ya yayınlanan fotoğrafların shop olduğu kanıtlandı. Ben exo-l’im eğer chanyeol gerçekten böyle bir şey yaptıysa onu stanlemek istemem ve desteklemem ama aklandı bu çocuk böyle kötü bir muamele görmesi beni çok üzdü. Kore’nin kimleri desteklediği de biliyoruz…yazık

yukheizen

Zico, GD tapılası, Chanyeol atılası idol. Oh be, hayat korelilere güzel valla. keyfine göre muamele.

KINGEXO ama fandomsuz

bu kadar da işsiz olmazsınız yaaa hayatınızın merkezine bir grubu koyup böyle tuhaf şeyler yapmak ne bileyim…

lola

aa sen uzun süredir yok muydun sanki? ben bu siteye eskiden arada girip baktığımda yorumlarda KINGEXO görürdüm bayadır görmüyordum

yorummer

Exol numarası yapan biri sadece. Baksana ne Exo’yu savunan bir yorumu var ne de başka bir şey. Konu exo haberi olunca ‘hayatınızın ortasına grup koymayın’ duyarı atıyor 😂 foyası ortaya çıkınca kaçmıştı da geri gelmiş. Kavga haberleri olunca girmiyorum der twice ve red velvet için kavga eder, her haber Bts’e övgüler düzer ölüyorum bitiyorum yorumları yapar ama exo haberlerine ne girer, ne de savunur. Kırık biraz. Exo adını kullanmasın da adına ne yorum yaparsa yapsın.

Justarmy

Ah ne yapsın kız? Exo haberlerinde mi yardım kalksın? Yorum yapmayınca fanlık mı sorgulanır? Siz hangi kafadasınız abi? Bu kadar kasmayın. Kızın yorumlarını mı sayıyorsunuz nerde, ne demiş diye?

KINGEXO ama fandomsuz

Evet bayadır girmiyordum siteye bu aralarda can sıkıntısından takılıyorum burada fandomunda olduğum gruplardan çıktım sektör çöp olduğu için kpop da ilgimi çekmiyor artık:))

yorummer

utanmadan bi de adını exo koyuyorsun abi nasıl bi rezilsin sen yaaa gerçekten anlaşılmıyor mu sanıyorsun? Exol olmayanlar bile nasıl konu chen’e gelir ulusal radyo nasıl böyle bir şeye izin verir derken sen exol kimliğinle hayatının merkezine grup koymayın duyarı mı kastın az önce? Bu kaçıncı abi ahahhahaha başka grupların başarı haberleri geliyor git ölüyorum bitiyorum yorumlarını orda yap red velvet twice için kavga et blackpink için her yeri yak ama exo hakkında neden susuyorsun delinince tartışma çıkıyor de s.s. istediğin yorumu yap ama exo adını kullanıp böyle ciddi bir haberde dalga geçer gibi yorum yapamazsın.

KINGEXO ama fandomsuz

Peki bu yaptıklarım seni ne kadar ilgilendiriyor? Seni ciddiye almayı aylar önce bıraktım bana bu kadar takıntılı olma bebeğim.

yorummer

bebeyim adında Exo’yu kullanma ne yapıyorsan yap. Umrumda değilsin cidden ikiyüzlülüklere katlanmıyorum hele ki exo adını kullanıp Exo’ya saygısızlık yapanlara tahammülüm olmaz. Eminim kendini özel görmek, seni çok düşündüğümü sanmak mutlu ediyordur seni ama hayır exol numarası yapma diyoruz küçük sahtekar bu kadar

aswium,minhoamaskzüyesiolan

yanlış anlama ama sen bazı zamanlar bana çok toxic geliyorsun

yorummer

belki de sadece bilmiyorsan konuyu, karışmamak ve yorumlamamak gerekir. Etiket takmak huyumuz gerçekten. Başka bir yorumda kabul edebilirdim bu düşünceni ama burda değil.

Aswium

Konuyu bilmediğimi kim söyledi ayrıca düşünceme katılmak zorunda değilsin saygı duyuyorum ama Etiket takmak huyumuz derken ? Ben sana direkt toxicsin mi dedim sadece bazı zamanlar öyle geliyorsun dedim düzgün anla lütfen son olarak demişsin ya başka yorumda kabul edebilirim diye demekki sen kendin bile içten içe kabul ediyorsun o zaman benim dediğimi yani “toxic” kelimesini

Last edited 13 gün önce by Aswium
yorummer

‘başka zaman kabul ederim’ demekten kastım sana eyvallah diyip geçerdim normalde. fakat haklı olduğunu düşündüğümden değil, senin düşüncene saygı duyduğumdan dolayı ‘eleştirini’ kabul ederdim tartışmazdım. Fakat bu konuda bilgisi olmadan yapılan yorumlamaları kabul etmiyorum. Çünkü bu sefer kpop sektörünü tartışmıyoruz arkadaşın davranışları hakkında tartışıyoruz bilginiz yoksa konuşamazsınız arkadaşı olsanız bile tek taraflı yorum yapamazsınız. O yüzden bilgisizce özellikle şu yorumların altında bir iki çıkarımla sen şöylesin böylesin diyenler de dahil olmak üzere yapılan lafları sineye çekemem etiket konusunda ise genel konuştum özellikle böylesin demek yerine özneyi biz aldım.

mariposa

sen cidden tedavi olmalısın bu takıntılılık normal değil exo hariç herkese sallıyosun ztn kaç aydan beri sitedeyim

KINGEXO ama fandomsuz

sen aylar önce bana dememiş miydin artık sana yorum yapmayacağım diye niye hâlâ yorumlarımın altında ağlıyorsun???

Last edited 13 gün önce by KINGEXO ama fandomsuz
yorummer

ağlıyorsun mu..lütfen atlat şu ergenliğini. Ayrıca bunu bana diyen sendin hatlar karıştı galiba 😂 ki ben sana exo adını sil kullanıcı adından dediğim halde silmemişsin. Kpop’ı bıraktım takip etmiyorum diyorsun hala dolaşıyorsun adın exo kendin exo antisisin gerçekten başkalarında tezatlık mı arıyorsun..

KINGEXO ama fandomsuz

sen sil dedin diye şimdi siliyorum bak :p yoksa nickimi değiştirince sen mi alacaksın da bu kadar taktın…
Gerçekten anonim olarak tanıdığım en boş insansın sal bebeğim beni salll anlıyor musun? eğer benimle konuşmayı bu kadar çok istiyorsan mailini ver oradan konuşalım:)

Ufacıkbirblink

Alooo biz global fanlar ne güne duruyoruz. İki üç kendini bilmez aptal. Bunların hepsi ot6. Chen çıksın da diyorlar. Hele bir sm yapsın. O zaman varya kıyameti olur galiba onun. Bırakın şu çocukları şaka bir yana. Biri iftira atan kişiye dava açıyor, öbürü sadece evlendi. Deli edecekler bizleri bunlar

Ufacıkbirblink

Ayrıca bu çocuk ilk başlarda dava açmış ama hiçbir şey kesin değildi. Gönderi atıldıktan sonra silinince kimliği bulunamadı. Bu yüzden özel açıklama yapamadı. Ama mektubunda yer verdi. Sm çok zor korur idollerini. Chende ayrılmayacak demesine bile şaşırmıştım. Ayrıca gönderiyi atan kişi de erkekmiş. Burada bile iftira değil o diyenler var. Şok içinde okuyorum

ilvos

Asılsız gönderi paylaşan kişinin savcılığa sevk edildiği haberi dahi gelmişken Chanyeol için sanki dünyayı tehlikeye atmış gibi yorumların, tavırların gelmesi o kadar saçma ki..
Bugüne kadar hangi idol için ulusal radyo programında “gruptan ayrılsın” diye yayın yapıldı? Neden Chanyeol’e karşı bu kadar acımasızlar? Ona karşı olan tavırların altında hâlâ adalet, hassasiyet, sağduyu vs. arayan var mı?

ilvos

Her olayın ucunu hem kariyerini yapıp hem de mis gibi aile kuran Jongdae’ye getirip durmaları hele.. gerçekten yazıklar olsun, büyük iki yüzlüler.

yukheizen

kbs’de aşırı saygısız, nasıl böyle bir şeyi oynatabilir? sen ulusal televizyon kanalısın. ne tür bir mantık?

ilvos

Rezillik yaa gerçekten rezillik.
Umarım SM’in artık bir yaptırımı falan olur.

yukheizen

pek sanmıyorum açıkçası… SM böyle şeylere pek tepki göstermiyor. :/

ilvos

Umarım bir çılgınlık yapıp tepki gösterir, şunların seslerini kessin artık.

yukheizen

aylardır bu cadı avı devam ediyor… EXO comeback yapmadan önce birilerinin tekrar harekete geçmesi şaşırtıcı değil… artık SM dur demeli cidden.

ilvos

Ya bunu söyleyince drama queen bilmem ne diyenler çıkabilir muhtemelen ama kimse kusura bakmasın, sektörde Exo’ya karşı bariz olumsuz tavır var. Gerek medya, gerek törenler… Ödül törenlerinde bile bugüne kadar o kadar çirkin oyunlar oynandı ki,, bu tepki gruba mı yoksa şirkete mi bilmiyorum ama yıllardır durum böyle.

yukheizen

gruba derdim. Bir ara bir ödül töreni Chen mevzusu sırasında EXO’yu aday listesinden çıkarmış ve “üye ayrılığı yüzünden” demişti. EXO-l protesto edip hisseleri düşürünce özür dileyip tekrar aday göstermişti. ama sonunda EXO’nun oylamayla aldığı ödülü yine vermedi. 💀 Ve EXO’nun doğru dürüst oylamayla kazandığı ödüller bile başka gruplara dağıtıldı 💀 sektör neden exo’dan nefret ediyor bilmiyorum.

sakız

Ki verdiğin örnek de bunca yıl içerisinde verilebilecek en basit örneklerden biri.. umarım haksızlık yapan herkes en kısa zamanda cezasını çeker. Gerçekten bıktım artık.

yukheizen

en kötüsü de o, en basit örnek bu. EXO düşmanlığı çok büyük.

ilvos

Günaydınn, yeni albümden Paradise şarkısı KBS tarafından yayına uygun görülmemiş 🤡
Şey dermişim, favorimiz belli oldu jdjdjdjjs

Ufacıkbirblink

Şaka mı ya? Her neyse görüyoruz ki çıkmasa da olur. Zaten sallayacak her yeri. Ama belliydi zaten

yukheizen

ah evet, olgun içerikler olduğunu düşünmüşler… sevindim… olgun demişler… duyuyor musunuz… KBS bizi boşa umutlandırmıyorsun, değil mi…? BFDKKB

Lunia

Bu dedigin cok igrenc…bir erkek bir kadina dese ne olurdu dusunemiyorum

Ufacıkbirblink

Bu çok oluyor ya. En yakın ben kendim için blackpinke olanı hatırlıyorum. Apan jurileri nesnel olan kızları arası albüm satışını Iz*one’a vermiş birde Sanki Blackpink’in kırdığı rekor onlarınmış gibi sunucu okumuştu. Daha sonra fanlar tepki verince bunu tarafsız jurilerimiz seçti dedi. ız*one galiba iki albümle de bir milyon olmamıştı ama takip etmediğim için yanlış olabilir. Neyse nesnel bir şekilde belliyken niye jüriler seçer ki? Daha sonra %40 oylama, %30 diğer şeyler (yüzdeleri yanlış olabilir) kabul edilen bonsang ödülünde uygulamada ilk on daki tek kız grubu blackpink iken bu da görmezden gelinip bonsang başka iki kız grubuna verildi. Tam hatırlamıyorum hangileri.… Read more »

Ufacıkbirblink

Bence bu drama queenlik değil. Bariz Exo caylakken veya başarılara imza atarken bile onun üzerinden iğrenç oyunlar döndü. Zaten grup içi ayrılıklar da vardı. Hep cadı avı Exo üzerinden oluyor.

Ufacıkbirblink

Kbs işine geldi mi ulusal kanal. Sırf blackpink kltda kemer takmadı diye sahne alamamıştı galiba o dönem. Çok da bir şey beklemiyorum

yukheizen

yani kemer takmak önemli tabii ama bu bir klip…???? yani müzik klibi kamu spotu değildir ki? mantığa bak

Ufacıkbirblink

Evet tabii ki önemli. Ama onlar oraya çıkıp sadece performans gösterecekti. Klip ile ilgisi yoktu. Ama klip kötü örnek olarak alındı ve gitmediler. Yani performans ilgiyi klibe çekebilir ama Rosé’nin kemer takmadığı tek bir sahne var orada da en fazla 5 saniye. Zaten arabalı tek yerde o. Hayır rosé’nin yine Bariz gösterilen başka bir kendisine bilerek çarpması da değil sorun 5 saniye içinde göremeyecek bile olabileceğin kemer. Tabii yanlış hatırlamıyorsam. Koreliler işine geleni yapıyor kısaca. Tek kanal için değil

Ufacıkbirblink

Ha ayrıca aklıma gelmişken yazayım. Yine yanlış hatırlamıyorsam ama bakın. Kbs BTS’in go go sahnesine izin vermemiş galiba. Nedenini tam hatırlamıyorum ama içinde geçen argo kelime değildi. Başka bir kalıp cümle yüzünden izin vermemiş diye görümustum. Eğer bulursam resimde atarım. Tabii şimdi o KBS bu iki grubun peşinde koşuyor ama neyse. Exo da geri dönüş yapıp hit olursa biraz daha azalır umarım şu chan-chenim çektikleri. Koreliler hit olanların peşinde oppa oppa diye geziyor ya. Baek de ne lincler yedi zamanında da şimdi bunlar tabiri caizse köpek gibi peşindeler

uykucu

Zamanında Kbs, Orange Caramel’i banlamıştı, sebebi: Grup üyelerinin Catellana klibinde plastik şeylere sarılma sahnesinin insanın yapısına ters düşmesi hfjdkskel O yüzden şaşırmıyorum Kbs’e…

Last edited 14 gün önce by uykucu
Amann

Daha cok adamina gore muamele de olabilir twicein yes or yes klibinin basinda da emniyet kemeri takili degildi. Cok banlamak istiyosa rose ve jisooyu gosterip “kendilerini oldurmeleri hic etik degil” deseydi daha mantikli olurdu zlsksjedls

Ufacıkbirblink

Hah işte sebep saçma. 5 saniye gözüken kemer sorun birinin çarpması birinin ateşli ok atması değil cvksksk. Twice hakkında olanı bilmiyorum. Ama KBS arkasındakiler yüzünden çok da saçma davranıyor. Exo paradise de izin vermemiş ya şaka gibi

uykucu

Yok daha nelerrr🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Şimdi hatırladım zamanında bu kanal fx in red light şarkısına da ban koymuştu,sebep de şarkı sözlerinde the red light isminde ürün oldugu içinmiş jdjdkdkl Akmu nun Galaxy şarkısını da gene aynı sebepten banlamışlardı … Saçmalık

Ufacıkbirblink

Bir kez daha anladık ki Korelilerin geneli biraz salak

uykucu

banlama nedenleri mantıklı olsa diyeceğim tamam, yani ulusal bir kanalsın ve banlama sebeplerin bunalr olmamalı, cidden komik duruyorsun yaptiklarinla kbs jfkdkkdld

Ufacıkbirblink

O da iyiymiş. Ulusal kanal bile çıkarcı ve salak,yorum yapanlarının böyle olması normal. Gerçi bizim RTÜK de çok şey yapmıyor da

yorummer

Aynen Exo dönüş yapıyor iki sene sonra bunlar hala chanyeol kırk kızı bir derede aldattı chen evlendi diyor. Suçsuz olduğu kanıtlandı ilgili kişilere dava açıldı daha ne yapılsın ben bu kişilerin fan olduğunu falan düşünmüyorum. 9 sene olacak grup kurulalı şöyle sorunsuz rahat rahat geçen bi senemiz olsa dişimi kırıcam. Ben katlanamıyorum suho peygamber olacak yakında. Ayrıca chanyeol filmiyle baya gişe rekorları kırmış gerek korede gerek globalde Naver kapandığından beri sadece nefret yorumları okuyoruz pann’da ve global bunları ciddiye alıyor..

NİNE

Kexo-l’in her isteği yapılsaydı şu an grupta kimse kalmamıştı. Bunlar ot0 destekleyen salaklar başka ne beklenir ki.

ahjumma deme bozuluyorum

SM bu olayda süreci iyi yönetemedi. Chanyeol’u antilerin önüne attı resmen. Chanyeol dava sonuçlanana kadar bu olay yüzünden nefret alacak belli ki. Dava onun lehine sonuçlansa bile bu olay onun önüne hep çıkacak maalesef. İnsanlar gerçekten yoruyor. İyiki askere gitmiş. Biraz kafasını dinler.

ahjumma deme bozuluyorum

Dertleri Chanyeol, Chen falan da değil bence. Asıl dertleri EXO. Her üyeye bir kılıf bulup gruptan ayrılmalarını istiyorlar. Ot0 EXO destekliyorlar.

Justarmy

Exo hayranı değilim. Hatta bildiğim şey mmmh şarkısı. Bir de şarkı nakaratları. Ama bu olay çook aptalca. Chanyeol umarım üzülmez. OLAY SAHTE KIZLA DEĞİL BİR GİTARDI diye bağırmak istiyorum. Çok sinir bozucu bir durum. Umarım ayrılmaz. Exo her yandan başarılı. Bu kadar çok görmek istemiyorsanız siz ayrılın fandomdan

rukimjongdae

3. [+640] Hala ayrılmadı mı?.. Her şey sessizleşince dönmeyi mi planlıyor
Vallaha sanırım haberin yok ama döndü ya
Ay artık kusucam jongdae’nin alâkasız durumlarda örnek olarak kullanılmasından ne alâkası var chanyeol ile jongdae’nin durumunun zaten dönüşte olmayacak bir de şu tripleri görmek zorunda kalıyorum

ůber

Her skandalda chanyeol kartını öne sürme sebepleri bu muymuş yani. Gerçek bile olsa stanleme geç bu mesaiyi ne kadar boş şeylere harcıyolar bunlar nasıl hayatlar ben anlamış değilim. garip bir kültür

Jojosoo

Chan film çıkardığında rekor kırıyor. Her yaptıkları olay oluyor. Neden sadece bu sitede antileri gerçek fanlarıymış gibi göstermeye çalışmışlar? Ekmek tekneniz sadece biz EXO-L’leri kışkırtıp olay çıkarmak dimi. Şahsen Chanyeola yapılan reklama bende ilgi gösteririm çünkü ne dediklerini merak ederim . Hangi yalanları attıklarını merak etmeyen yoktur bence

sakız

++

Sadece Chanyeole de değil tüm Exo üyelerine karşı tavırları böyle. Şimdi güya hepsi Baekhyun diye ölüp bitiyor ama Baekhyun da bugüne kadar defalarca kez boş yere linç edildi

Istegeldimburdayim

Yalnız bu davranışlar bana biraz abartı geldi ahjajsk

Chanyeol hakkında maalesef bir şey diyemem olaya çok hakim değilim ama fanları dinleyecek olsalar düzgün bir açıklama yaparlardı. Pekte takılacağını düşünmüyorum

Rosie Posie Exo-l Blink

Cy hakkında asilsız bilgiler yayan kişi dava edildi bu cümleden ne anlıyor bunlar bi anlasam😒

yorum

Zaten olayın yalan olduğuyla ilgili (altta biri atmış) kanıtlar çıktı.Bu kadar inanmıyorsa koreli exoller fandomdan çıksınlar?Kimse sizi zorla tutmuyor biri gider diğeri gelir zaten.

lola

of exo fanlarının oldum olası bu kamyon gönderme, reklam verme vb. hareketleri baygınlık geçirtiyor bana. bi işe yaradığı var sanki

aptalinsanlarısevmem

Yav herjes kafayı yemiş
Zaten konu ilk açıldığında herkes dalga geçmiş üstüne kanıtlamıştı
Zamanında SM bu tarz olaylar oldu
Olay yalansa aklnamasini bekliyor hatta bazen 1 2 sene dahi sürüyor sonra mahkeme karari açiklaniyor
Mahkeme kararı acıklandiginda 180 derece dönucukler zaten
Tek sorun bu sure zarfinca cidden çok nefret alıyorlar

cherry

Yemin ediyorum oksijen israfı bunlar ya boş boş işlerle uğraşıyorlar

Bıktım

EXO HAYRANLARI DEĞİL KORELİ 2-3 PSİKOPAT BUNU İSTİYOR

Kpop

yok protesto kamyonu, yok radyoda reklam verme…. tövbe yarabbim…. İdollere uzak Allah a yakın olsun böyleleri.

SeulgiWendy

Zaten bunu yapan hesabın takipçi sayısına bakarmisin 530 civarı birşey 😂 Chen için gazete ilanı vermeye çalışan 3-5 kişiden farkları yok bunlarında açıkçası hatta aynı kisiler bile olabilir tek sıkıntı gazete böyle birşeyi yayinlayamayacagini söylerken neden KBS gibi bir kanal buna izin veriyor birde devlet kanalı olacak çok utanç verici.

SeulgiWendy

Delulular ve onlara destek çıkan EXO hayranlarını destekliyorumcular gelmiş yine 😂

SeulgiWendy

Niye bu kadar eksilendim yahu bunları Chanyeole yapan delulu fanlar değil mi ee yorum yapanların çoğunun olayın ne olduğundan bile haberi yok ama Exo hayranlarını destekliyorum demişler buda Exo hayranı olmadıklarının kanıtı zaten. Körler sağırlar birbirini ağırlar 😂

sakız

Gerçekten farkındaysanız bu tarz olumsuz yorumları yapanlar hep Exo hayranları için üzüldüklerini falan yazıyorlar kxhxjxjs yorumlarda olumsuz konuşan doğru düzgün fan bile yok

SeulgiWendy

Yukarıdaki yorumların çoğu açık açık belli zaten Exo hayranları böyle yaptıysa yada kendi hayranları bile böyle yapıyorsa gibi bunlar zaten hayran olmadıklarını gösteriyor ayrıca gerçek hayranların bunlari hayrandan saydığını falan sanıyorlar heralde 😂 yada Exo hayranlarının hepsinin böyle düşündüğünü mü göstermeye çalışıyorlar anlamadım değişik kafalar 😂

BRAIN

Delulu ne demek?

aswium,minhoamaskzüyesiolan

[+356] 1. [+896] Park Chanyeol-myung… Kim Jongdae-ddy…
Bu ikisi karşılaştırılamaz. Sürekli sevgilisini aldatan biriyle, sevgilisinin sorumluluğunu alan, onunla evlenen ve kızına iyi bakan bir adamı karşılaştıramazsın.

Mal mısın açĞk olmayan birini mi aldatmış adam acaba cidden dava açacağını hatta dava açtığını bile söyledi şu adamı bir salın salın ayrıca sorumluluklarını yerine getiren baba olmayı kabul etmiş harika bir insanın idol olmasıyla gurur duyacağınıza boş yere yaptığınız kine bakın komplexli mllar sizi bir an önce kurtulun şu ezk psikolojisinden

ahjumma deme bozuluyorum

Koreliler çok değişik insanlar. Bir idolün evlenmesi ve çocuğu olmasıyla ne problemleri var anlamıyorum. Takıntıları klinik düzeyde abartılı. Tedavi olmaları şart. Chen için yapılan yorumları görünce keşke Chen çocuk doğduktan sonra söyleseymiş diyorum. Allah bilir eşi o dönem ne kadar zorlanmıştır. Hamile kadınların psikolojisi zaten çok hassas olur, bir de bu yorumları gördüyse ne kadar üzülmüştür. Artık bu güzel aileyi rahat bıraksınlar. Chen’in gruptan ayrılmasını isteyen fandomdan çıksın bir zahmet. Koreli fanlar hayatı idollerine de kendilerine de çekilmez kılıyorlar.

nfwfcs

Yarın comeback için Kyungsoo ve Chanyeol teaserları gelecek. Chan’ın teaser fotoğraflarını Kyungsoo, Kyungsoo’nunkileri Chanyeol çekecek. Yıllardır kexo-l çeşitli şekillerde fandomu sürekli rezil ettiğinden bu habere tepki vermeyip yeni teaserlara odaklanalım bence. Çok güzel fotoğraflar çünkü.
https://pbs.twimg.com/media/E2zPPHxX0AYtvbW?format=jpg&name=large

BEYNİN OLDUĞUNA İNANMAK İSTİYORUM ŞAŞIRT BENİ

SM EXO’NUN ANASINI AĞLATIN YETER ARTIK

Butterrly

Gerçekten neden diye soruyorum ve tekrardan “Naden?” evet…Neden? onlar bizim oyuncaklarımız değil. Onların kalbi taş değil. Bilemem kim doğru kim yanlış. Ama yapmayın insanları kıracağınız şeyler demeyin.

Boom

Ne çektin mi jongdae…Ayrılmasını istemeyen fanlarda bu fanlar için reklam versinler dkdmdmnf

Maruko

Bu bireysel fanlık olayı yüzünden chanyeol dışındaki üyelere fanlık yapanlar bu b.ku yiyorlar. Beğenmeyen kendi gitsin. Chanyeolü üyeleri sarıp sarmalayıp desteklerken kendine exo l diyen bu insanlara ne oluyor anlayamıyorum.
Korede ciddi manada düz kafalılık var. Şifa diliyorum.
İftira atan yakalanmışken hala böyle konuşan insanlar unutmasınlar ki yaşattıklarını yaşmadan ölmeyecekler. Bir insana iftira atıp lekelemek bu kadar kolay olmamalı. Ama korede çok kolay. Hiçbir zaman gerçeklerle ilgilenmiyorlar. Çok leş bir toplum.

Aycik

Ayy en büyük korkum şu takıntılı fanlar cidden… keşke soylaeı tükensede rahatlasak yav. İdollerede onlrın normal fanlarınada dünyayı dar ediyorlar resmen.

irem

bir sey sorcam ama, netizenler neden islerine gelen seyleri duyup islerine gelmeyen seylere kulagini kapatiyor? gd pezevenk arkadasini destekledi, ya da zico mesela, herife tapiyorlar resmen. seungri bile bu kadar dillenmedi. neden konu exo veya “favori idolleri” disinda biri olunca hemen kopuruyorlar? islerine gelen seyleri baya arastirmislar. neden chanyeolun iftirayi atan kisiye dava actigini konusmuyorlar mesela, neden montaj yapildiginin ortaya cikmasini konusmuyorlar? chenin sevgilisini ve kizini sahiplenmesi onlara neden bu kadar batiyor mesela? soojin icin ayni seyi soyleyemeyecegim ama neden jypnin hyunjin hakkindaki iftiralara dava actigini konusmuyor kimse? neden hyunjinin durumunun kotu oldugunu, iftiralar yuzunden zihinsel hasara ugradigini konusmuyorlar? evet… Read more »

Exo_l

Yahu diyelim ki olay gerçek sizene sizi mi aldattı yani olayın gerçek olmadığı da ortada gerçekse paintten chanyeol un bilinen fotolarını alıp karalayip bakin bende buradayım demezsin fotoğrafı koyar suratını kapatırsın seni aldatması fanı olan beni neden ilgilendirsin ikinizin özeli onu da kanıtlayamadın zaten konuşanların anti olduğu çok belli protesto edenler ne zamandır beklediğimiz comeback dönemini mi buldu kore de kadın pazarlayanlar sapıklar bu kadar protesto edilmedi yeter düşün çocukların yakasından

Zoen

Uff aldatsin aldatmasin salın şu adamı artik cidden fazla uzattınız. Sizene adamin yatak odasında olandan, sizene cinsel hayatindan. Bizi o kadar ilgilendirmeyen bir konu ki insanlarin rutin hayatindan ayrilip bu olaya kafa yormasi cok sacma geliyor.

Usagi

Bunların işi gücü, okulu girecekleri sınavları falan yok mu ya? Ben lisans almak için sınava hazırlanıyorum, yemin ederim stresten hayatım kaydı, azıcık kafa dağıtmak için açıp müzik bile dinleyemiyorum stresten, ne kaldı idolün biri için karalama kampanyası düzenlicem djskdkslsl Get a life yahu

Ece

Ben chanyeol un nasıl en problemli üye olduğunu anlamıyorum önceden yaptığı ne var açık açık sevmiyorlar ve açığını arıyorlar bu nefret neden yani bir yandan da Kore’nin ileri gelen sanatçıları Chanyeol ile düet yapmak istediğini söylüyor ama bunu görmek isteyen yok başarılı üye değil problemli üye oluyor ilginç

la cha ta

suçlu mu suçsuz mu hiç bilemiyorum umarım hak ettiği neyse o olur olayı takip edemedim pek

OhhhhSehun

Fotoğrafların fake olduğunu bir kez bile görmedin mi şu sitede 30 kez atılmıştır be en az. kaç kez haber oldu. Açıp okumuysunuz sonra gelip yazıyosunuz umarım suçsuzdur chanyeol hayal kırıklığı bi açıp okuyun.

la cha ta

kötü bir şey yazmadım ki olayı takip edemedim dedim okursan. Bildiğimi iddia etmiyorum ve olabildiğince iyi niyetli yazdım. Neden bu kadar sinirlendin anlayamadım

LalaLisa

EXO-L değilim ama bu olanlar beni bile çıldırttı nasıl tahammül ediyosunuz bunlara. Chen, Lay, Chanyeol sürekli birileri ayrılsın diye bir eylem yapıyolar. Chanyeol aklandı diye biliyorum fotoğraflar zaten başından beri shop olduğu belirgindi. Chen evlenmiş çocuk yapmış hala konuşuyolar. Sabır diliyorum size EXO-L.

Who

Olay ne

kays

Valla salak bunllar ya billa salak isterse 10000 kişiyle aldatsın adamın işini etkileyen bizi bağlayan bir şey yok bize ne ? Ne halt yediğinden ya yasa dışı değil suç değil hööf EXOLe kalsa grup 6 kişi kalacak zaten ben böyle manyak bir fandom görmedim başkasına ihtiyaç yok EXOL EXOnun en büyük antisi zaten

sakız

of bunu yapan 3 5 kişiye exol demeyin bile, bu psikopatlara kalsa grupta üye kalmayacak. bir ara ot2 stan olanlar bile vardı gdhsjjdkj suho için bile chen’e korunmasını söylemedi gruptan ayrılsın diyenler var bunların arasında
bunların fandomdan saymayın

Got Lalesi

Bu ikisi karşılaştırılamaz. Sürekli sevgilisini aldatan biriyle, sevgilisinin sorumluluğunu alan, onunla evlenen ve kızına iyi bakan bir adamı karşılaştıramazsın.
Surekli erkek olan kiz arkadasini aldatan chanyeol size fena girmis cikaramiyoruz ameliyat sart

Serenity

Ben bu kadar salak bu kadar garip bir millet görmedim güney koreliller harbiden çatlak

ÇenyölSu

Knetolar dan hiç bir farkı yok bu sitenin konu yeol olduğunda..

Fotoları görüyorsunuz hepiniz. fake olduğu açık neden bile bile şov yapıyorsunuz merak ettim.

Neymiş açıklama yapmamışmış hala da yapmadı Exo hiç bir konuda açıklama yapmadı zaten şimdiye kadar yaparsa Sm yapıyor açıklamaları alın SM de dava açtı noldu hala susmadınız?

Sizin derdiniz Yeol değil ki Exo ya nerden vurulur heh koreliler de gazı almışken burdan vurulur.

Neyse hiç bir şey demiyorum yaşattığınızı yaşayacağınıza eminim zaten.. bir gün sizinde üstünüze ortada bir b.k yokken böyle saldırırlar ozaman empati yeteneği kazanırsınız belki..

Rosie Posie Exo-l Blink

Bunlar varya adamı delirtirler ciddi ciddi çıldırtırlar adamı dalgamı geçiyorlar ya çok sıkıldım ben Chanyeol hakkında asılsız bilgiler yayan kişi dava edildi bu cümleden ne anlıyorsunuz ve ahh lütfen Chen ne alaka burda ya adam evlendi evlendi manyakmısinız siz??? Benimkide soru tabiki sıkıntılılar keşke aynı tepkiyi hak eden ve suçlularada gösterseniz aaa tabi insanları desteklemeleri için pislik grup arkadaşını desteklemek veya altın telefonunun olması gerekiyor şaka gibi ya sinirim bozuldu😤