Heesung, neden solo kariyeri seçtiğini açıkladı

0

[instiz] ESKİ ENHYPEN ÜYESİ HEESEUNG’IN GRUPTAN AYRILMA SEBEBİ

1

S: Yeni bir başlangıç cesaret ister, değil mi? Çünkü daha önce hiç yürünmemiş bir yol bu. Buna rağmen Evan’ı motive eden şey neydi?

Evan: Sanırım içimdeki üretme/yaratma arzusu en güçlü olan şeydi. Ayrıca kendimi gerçekten ve derinlemesine anlama isteğim de vardı. Bu tarz teşvik edici unsurlar zaten sürekli olarak etrafımdaydı.

2 (1)

“2024 yılında, eli kulağında olan mixtape’i belirsiz bir tarihe ertelendi ve şimdi şirket, grup içinde solo faaliyetlere izin verilmediğini söylüyor. Bir kez daha soruyorum: İdol sektörünün bu çarpık yapısı ve karmaşık dış koşullar arasında, Heeseung kimse incinmeden kendi değerini koruyacak nasıl bir seçim yapabilirdi ki?”

Aktarılanlara göre Belift Lab, Heeseung’a söz vermesine rağmen 2 yıl boyunca mixtape’ini hiçbir şekilde yayınlamadı.

(Heeseung iki yıl boyunca makalelerde, canlı yayınlarda ve röportajlarda büyük bir heyecanla çıkacak olan mixtape’inden bahsetmişti, ancak bir noktadan sonra bu konuyu konuşmayı tamamen bıraktı)

3 (1)

“Belift Lab tarafından ayın 11’inde yapılan açıklamaya göre Evan, 22 Haziran’da “Ride or Die” adlı dijital teklisini yayınlayacak.

“Ride or Die”, “sonuna kadar birlikte kalmak/gerekirse ölümüne beraber olmak” anlamına gelen deyimsel bir ifadedir. Evan bu tekli aracılığıyla duygularını ve gelecekteki müzikal yönünü gözler önüne sermeyi planlıyor.

Tekli, Evan’ın duygularını ve enerjisini yakalayan iki parçadan oluşuyor. Ajans; “Evan’ın sadece teklisinin prodüksiyonuna değil, aynı zamanda şarkı sözü yazımına, bestelenmesine ve genel görsel yaratıcı sürecine de aktif olarak katılarak hayranlarına olan hislerini aktardığını” açıkladı. Bugün öğle saatlerinde konsept fotoğrafları da gün yüzüne çıktı.

2020 yılında ENHYPEN grubunun bir üyesi olarak Heeseung adıyla çıkış yapan Evan, Mart ayında gruptan ayrılmasının ardından solo faaliyetlerini duyurmuştu. Hayatında yeni bir sayfa açan Evan, 26 Haziran’da ‘2026 Busan One Asia Festival’da ve 16 Ağustos’ta ‘KCON LA 2026’da hayranlarıyla buluşacak.”

Bu arada solo çıkışına dair haber ancak şimdi yayınlandı…

4 (1)

Şirket tarafından öne sürülen gerekçeye göre; ENHYPEN’ın yıl boyunca programının aşırı yoğun olduğu, bu nedenle üyelerin aynı anda bağımsız müzik projeleri yürütürken grup faaliyetlerini eksiksiz bir şekilde sürdürmelerinin çok zor olduğu belirtildi.

  1. Onu zerre kadar umursamıyoruz, ENHYPEN’ın adını onunla birlikte anmayı kesin artık.

  2. Artık ona ENHYPEN demek yerine Evan demeye başlayın bir zahmet ㅋㅋㅋ Ne ENHYPEN’ı?

  3. Eski üyeler zaten eski gruplarının sırtından geçinmeyi asla bırakmazlar.

  4. Gerekçesi haklı olsun ya da olmasın, bu üyenin geride kalan gruba ne kadar büyük bir yük yaratacağını bir düşünsenize? Cidden adamda hiç mi akıl fikir yok ya..?

  5. Şirket, grubun genel konsepti çok katı olduğu için mi onun sololarına ket vurdu acaba?

  6. Cidden dişini birazcık daha sıkıp sözleşme süresinin bitmesini bekleyebilirdi. Birazcık daha sabretmeyi neden beceremedi zerre anlamıyorum.

  7. Eğer üretmek/bir şeyler yaratmak için bu kadar hırslıysa, o zaman en başından solo olarak çıkış yapsaydı ya?

  8. Aynı şirketin onu hala solo olarak çıkarmaya karar vermiş olması beni daha çok şaşırttı. Şirketin ve o adamın kafasından tam olarak ne geçiyordu cidden merak ediyorum.

  9. Madem öyleydi grupla hiç çıkış yapmamalıydı… Ayrıca şirket neden onun solo içerikler yayınlamasına izin vermedi ki? Sektördeki kıdemlerine bakarsak, şimdiye kadar çoktan bir veya iki solo albüm çıkarmalarına izin verilmeliydi zaten.

  10. Sırf 1 yıl bile dişini sıkıp sabredemiyorsa… Bana kalırsa grupta kalmaya devam etmesi kendisi için çok daha iyi olurdu.

K:Pannchoa

Önceki İçerikBeşinci nesil idol denince akla doğrudan Cortis mi geliyor?
Sonraki İçerikBABYMONSTER gerçekten Kore’de popüler değil mi?
Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments