Benzer Yazılar

Jennie’nin basın konferansındaki saçı konuşuluyor

Jennie'nin basın konferansındaki saçı konuşuluyor

HABER: Jennie ‘hülyalı bakış’

KAYNAK: Ilgan Sports via Nate

1. [+795, -128] Tuhaf görünüyor…

2. [+620, -120] Kahkülleri niye böyle…. ㅋㅋㅋ

3. [+368, -145] Bir şarkı çıkıyor diye ne olay oldu

4. [+30, -11] Beğenmedim bu boyayı… nine saçı gibi

5. [+26, -6] YG’yi görmezden geliyorum

6. [+26, -29] Güzel

7. [+23, -7] Biraz abartmışlar…

8. [+19, -8] Sarı kötü bir fikirdi

9. [+18, -4] Niye fotoğraflarında ağzı hep açık? Anlamıyorum..

10. [+17, -9] Belki diğer üyeler öne çıksın diye Jennie’yi bilerek bu hale getirmişlerdir

11. [+16, -9] İyi görünüyor, ne dırdır ettiniz

12. [+16, -1] Saçını pet shop’ta boyatmış gibi

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+227] Saçını takmadım ama Teddy’nin artık başka bir şeyler üretmesini istiyorum çünkü Black Pink’e verdiği her şarkı birbirinin aynısı.
Edit: ayrıca Teddy’nin şarkı sözlerine “Look up in the sky, it’s a bird it’s a plane.” eklemesine çıldırdım. LÜTFEN dur artık lmfao

 

Kaynak: Netizenbuzz

108 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
RIM

Uzun halinden çok MV’nin sonuna doğru aynı rengin kısa, düz halini baya beğendim

EXO THE LEGEND

Yine de güzel kız saçını sıfıra da vursa güzel olur kudurmayın

weare1

netizenler bir şeye de laf etmese olmaz zaten

nolia

Jennie’ye sarı yakışmıyo ama bu saç tarzını onda sevdim bence garip durmuyo. Kızların hepsi güzeldi sadece rose’u artık cidden farklı görmek istiyorum düz saç değil kabarık saçlı görmek istiyorum açık renk değil koyu görmek istiyorum cidden senelerdir bunu bekliyorum ve sanırım sadece beklicem..

Lululali

Bence güzel iyi durmuş. Dua lipadan çok daha iyi.

Chickenisnotmystyle

Bu saçın modasını sanırım yabancı tiktokerlar çıkardı, koreli bir youtuber kız izliyordum o da böyle yapmaya çalışıyordu. Bence Jennie’ye yakışmış hemde

zey

yoora jung olma ihtimali yüzde kaç

Chickenisnotmystyle

%100 kgşkşgljfeşu

Suna

Arkadaşlar öncelikle bu saç bu sene çok moda. Garip geliyor şimdilik ama eminim zamanla alışacağız. Ben beğendim sadece saç toplanma şekli yüzünden kafası yukarı doğru fazla büyük durmuş. Açınca ve sıkı bağlayınca muhteşem duracağından eminim. Biraz farklılıklara açık olmak lazım

Cemre elif

Ben saçısını beğendim hatta 4 saçtan en beğendiğim. Bildiğim kadarıyla şuan da trend

Last edited 2 yıl önce by Cemre elif
rosélia

korelilerin e-girl tarzından haberlerinin olmaması… peki

Bir bakıp çıkacağım

Bu saç stili bu yıl aşırı moda ama . Ve ben bu saçı yakıştırdım sadece güzel boyanmamış gibi duruyor onun haricinde jennie çok güzel taşımış bence saçı . Yabancı yorum +1 .

Miomio

Yine yabancı yorumun alnından öpüyorum . konuş koçum benim

Cemre elif

Onu bunu bırakta ben klipte rosé’nin saçısını gümüş sandım fotoğraflara bakınca mor olduğunu anladım bdjssnsis (lila da olabilir tam anlamadım)

Aycik

Bu saçını klipteki gibi dalgalı halini çok beğendim. Bu saça dalgalı model ve güzel keskin bir makyaj yakışır. Ama böyle de kötü durmamış. Güzel taşımış bence.

ClarryRiddle

Yabancı yoruma sonuna kadar katılıyorum şarkı cidden güzel ama önceki 2 eranın da aynısı gibi hep aynı melodi ve sözler duyuluyormuş gibi jennie nin saçına gelirsek bence güzel ama toplu değil açık bıraktıkları için biraz tuhaf durmuş

exotwicevelvet

Saçları mükemmel olmuş yıllardır aynı görünüyordu zaten lütfen böyle yazıp cesaretini kırmayın yeni şeyler denemesine bayıldım

His

Off videoda kötü durmuyor fotoğrafta biraz çiğ durmuş ..sarının rengini düzeltirlerse sorun yok..ve bu şarkı aynı veya benzer değil çıldırıcam kaç defa söylemem gerek..kulaksız mısınız ? Hangi şarkıya benziyor tam olarak alt yapısının neresini benzettiniz ? Cidden müzik cahiliyseniz susun..tamam beğenmediyseniz dinlemeyin kanka..alt yapısında doğu ezgileri var kapak gibi hiphop şarkı nesi benziyor ktlye ya Allah Allah sksjsjs bir susun ya..jennienin saçına yorum yapın geçin cidden ıqum düşüyor yorumları okurken

Last edited 2 yıl önce by His
Bıktım

o kadar popülerler ki bir cb yaptılar 30 tane haber çıktı

Birblink

Nasıl kıskandıysa artık ağzının açık olmasına bile laf atmaya çalışıyor. Yazık.

ema

Grup üyelerinin arasında en sevdiğim saç şuanda jennie ‘ye ait. Sarı’ya boyatmak biraz cesaret ister çünkü herkse yakışmaz ama jennie çok iyi taşımış. Netizenler ‘ın çoğu yine boş boğazlık ediyor artık onları ciddiye bile almayacağım. Şu gerçeği hatırlatıp gidiyorum; Jennie en iyisi. Bye,,

Boş yapmayın

Bu saç zaten moda sadece çiğ sarı ve çiğ siyah yan yana hoş durmamış. Daha soft olsaydı daha iyi olurdu. Veee yabancı yorum haklı 🙂

Blink

Saçına bende bayıldım değişiklik olmuş

Chi

Kötü olduğunu düşünmüyorum? Kim yapıyor bu eleştiri yorumlarını cidden, nine saçı diyecek kadar geri düşünen birisi… ciddiye alamadımnansnsdj

Candy

Eleştirenler şu saçı yapsa neye benzer acaba asddghb

Billgesue

eleştirenler zaten saçı eleştiriyor neden bu saçı yapsınlar ki 🤷🏻‍♀️

Candy

Ben eleştirenler sizde yapın sizde nasıl olur, falan mi dedim? Bu dediğin ne alaka? Sadece genel Kore halkı gözümde canlandı bu saçla ona güldüm???

Last edited 2 yıl önce by Candy
koniçiva

Bir şeyi de beğenseniz şaşarım zaten

tanıyantanır

Bu Teddy eseri elbette imzasını bırakıcak ressam nasıl kendi eserine imzasını bırakıyorsa Can Bonoma misal ben hangi şarkıyı onun yazdığını hiç bakmadan tahmin edebiliyorum çünkü harman kelimesini çok fazla kullanır eserlerinde sonbahar motifleri kullanır anlarım Ayrıca Teddy’nin ana tarzı ile alakası yok hiç kullanmadigi şeyleride denemiş ama kimse göremiyor komik oluyorsunuz ne mana bulsam aaaa Teddy göm ve linçle hayatlarında bir şiir bir roman yazmamış eser yaratmamış bilgisayar başı bireyleri burda ona buna sallıyor Ahmet Haşim akşam tan vakti ile ilgili şiirler yazıyor sürekli Yahya Kemal İstanbul ve deniz motiflerini fazla kullanıyor ne diyorsunuz bu adamlara siz bu ne be… Read more »

Adimi vermek zorunda değilim

Kesinlikle mükemmelllll

Elif

Aslında saçları düz, kısa salık hali daha güzel, ama tabi bu geridönüş jennie nin parladığı cb olmayacak gibi. Lisa bugün çok konuşuluyor. Jennie nin saçları kötü kesinlikle değil, ama en iyi hali de değil. Yine de değişik olması iyi bir şey bence.

Elif

Bu saçı daha yıllar önce miranda kerr çok kullanıyordu, hatda onun ikonik saçlarıydı. Bu yıl yine moda oldu. Mirandada çok severdim, ama onda renk geçişleri bu kadar keskin değildi. Jenniede de sevdim aslında

Elif

Bence bu geridönüşte de jennie en çok farklı yüz ve saç aksesuarı olan kişi. Mvde en çok style anlamında ilgimi o çekti, ben sadece rengi için yorum yaptım. Mesele rose bu mv baştan sonra kadar aynı geldi bana

Last edited 2 yıl önce by Elif
violet #hylt

Demek ki senin ilgini Jennie ilgini çekmiş. Bence en farklı olanı ve her sahnesi değişik hissiyat veren Lisa’ydı. Kendi partında doğu hissiyatı, grupla tam bir girl cruhs

violet #hylt

4D dönemi Jennie’yi çok öne çıkardılar bunu kabul ediyorum ama şimdiye kadar ifaden çok yanlış. Debut dönemi eraları hatta bütün kızların eşit tutulduğu aşikar. Ktl ile biraz daha üyeleri grup tadında giydirmişlerdi mesela. Şimdi ise hepsine ayrı ayrı özenilmiş. Bu çok rahat hissediliyor. Sadece kıyafetler değil, solo kıskmlarındaki mekanlar bile hepsinin ayrı dizayn içindeydi yani.

Elif

Off sende hiçbir eleştiriye dayanamıyorsun, ne garip insansın. Herkese açık sayfa tabiki farklı görüşler olucak. Ayrıca başlık saçla ilgili, ben de yorumumu saç ve görüntü konusunda yazdım. Kötü şey dediğimi düşünmüyorum.

Last edited 2 yıl önce by Elif
Elif

Yalnış anladım ne var yani

Elif

Yaaa stres yapma. iyi geçeceğine eminim. başarılar

Ççç

Keşke her tartışma böyle bitse

blackpink4ways

Aslında bana da Jennie bu cbde parlamaz gibi gelmişti çünkü bence çok göze çarpan partları yoktu. Ama dünya gündeminde en yüksek sıraya yerleşen üye olmuş, aynı şekilde kore trendlerine, ve weibo trendlerine de. Partlarından çok yeni stili ve visualiyle parladı bence. Ama yine de bence bu cb tüm kızlar parladı hepsi ayrı güzel hepsinin ayrı ayrı inanılmaz partları vardı. Tam Ot4 era bence

violet #hylt

BP ne zaman şarkı çıkarsa sürekli “aynı konsept” demekten bıkmadınız mı yani… bunu debut dönemlerinde bile yaptınız. Ve bu şarkının alt yapısı tüm eralardan çok farklı. Doğu müziği kullanmış teddy. Lisa’nın part özellikle bunu çok iyi hissettiriyor. KTL ve 4D’ye kıyasla daha yumuşak bir era hatta. Hayır yani pop dinliyorsunuz bilmem farkında mısınız ama, belli ritim ve melodileri evirip çevirip kullanan bir tür bu. Dünyanın her yerinde böyle. Aşıırııı ama aşşırı farklı bir şey beklemeniz konu BP olduğunda tutuyor nedense:D zamanında 4D’ye söven şimdi onu övüp HYLT’ye sövüyor. Tuhaf varlıklarsınız. Her cb bunu konuşup durduğunuza göre BP’yi dinlemeyin o zaman… Read more »

Last edited 2 yıl önce by violet #hylt
Şakamaka madafaka

Birde şey vardı yg sanatçılarını boykot edeceklerdi ama blackpink melonda birinci dösçwöşdöeğü

***

[+16, -9] İyi görünüyor, ne dırdır ettiniz
Cidden ya. Begenmediyseniz begenmedim deyin gecin iste ya. Amma dirdir yaptiniz.

nobody

Kız nefes alsa en çok jennie nefes aldı diyeceksiniz blink değilseniz eğer bu kadar dert etmeyin

weare1

koreliler niye yeni şeylere bu kadar kapalı ben çok beğendim yakışmış

Eth

Kanka bu pre single ve sözlerinin geneli güzel bir bak..ama beğenmeyebilirsin mesela ben çok sevdim zevkler farklıdır

phobia

Narcissa Malfoy’a benzemiş smcnskfjksjf

phobia

Black kız kardeşleri candır ❤️

Merve Nisa Sakarya

Burada tuhaf ama kısa ve düz haline kalbimi bıraktım ahh nasıl hoş kız 😍 +225 li yoruma çok şaşırdım beğenisi fazla yüksek gerçekten teddy nin şarkıladı birbirine benziyor aslında benziyordan ziyade bence aynı havada yani tarzı bu adamın bir şarkıyu duyunca bunu teddy yaptı diyor insan

Berfin

Çok saçma hepsi çok guzel

Hobsop

Yabancı yorum +9293983939383939

billy

aşşşşırı beğendim ben ya. çok havalı görünüyor bence. bu saçın bu tepkileri almasına çok şaşırdım cidden

Heartthrob

Teaserlar da güzeldi ama böyle bakınca mahalle kuaföründe boyatmış gibi duruyor.

koniçiva

ABİ YORUL ARTIK YA GERÇEKTEN HER BP GÖNDERİSİNE DAMLIYORSUN. GERÇEKTEN CİDDİ ANLAMDA SORUYORUM BU KADAR TOXIC OLMAK YORMUYOR MU?

Heartthrob

SANANE KARDEŞİM SANANE SANA MI HESAP VERİCEM CİN GİBİ BANA MUSALLAT OLDUN ASIL SEN BENİM HER YORUMUMA CEVAP VERMEKTEN YORULMUYOR MUSUN, BU KADAR TAKINTILI OLMAK YORMUYOR MU??

Last edited 2 yıl önce by Heartthrob
koniçiva

Takıntılı olan kimmiş belli oluyor

Heartthrob

Evet. Sen

koniçiva

Hayatsız

Heartthrob

Ya bi defol git iki saat benim yorumun altında boş yaptın zaten sıktın artık her yorumuma atlamak zorunda değilsin takıntılı velet

Last edited 2 yıl önce by Heartthrob
aboneyim

İki renk fazla çiğ kalmış, kabul edelim bu saç sadece Jiwoo’ya yakışıyor.

...

Tamam yorum yapmakta özgürsünüz de mantıklı konuşun bir grup nasıl YG’den ayrılıp hiçbir şey olmamış gibi müzik yapmaya devam edebilir. Adam isimlerinin patentine kadar aldı. Ki ne kadar sevmeseniz de bu kızları yaşatan YG. YG’den başka hiçbir şirket bu kızlar için bu kadar kaliteli işler ortaya koyamazlardı.

İsmim çok güzel

Koreli netizenler ciddi ciddi çekemiyor bunları. Cuk oturmuş işte. Güzel. Beğenmediyse beğenmedim de ne mvyi fln araya karıştırıyorsun. Tabi onuda çekemediniz ya.

:D?

Saçı güzel, şarkı kötü.

BLACKPİNK hayranı

Bence kötü sözlerle jennie yi üzmek çok kotu bir duygu,hem o diğer üyeler gibi sevimli ve çok tatli ve bu sebeple her sac ona renk katıyor……..

Gkcn

Saçı çok güzel olmuş jennie zaten bütün saç renkleri ve şekilleri yakışıyo…

Berfin

Harika olmuş tamda bizim jennie mız💕💕💕💕

Jungkook

Saçların muhteşem olmuş jeninin

Muziksever & Blackpink sever

Sakin dhhdhd bu şarkı bside bir şarkı ve bu kadar iyi sonuç alındı ana şarkıyı düşünemiyorum 😍🥰

violet #hylt

Şarkıda doğru düzgün dansları bile gözükmüyor??? Nasıl bu kadar kendinizden emin bir şekilde konuşabiliyorsunuz anlamıyorum ben. Bu erada ön plana en çok çıkan Rosie olmuş. Zaten ekran süresi olarak da en fazla o vardı. Ama Jennie adı geçince onu yuhlayasınız geliyor. Yg hiçbir zaman dansçıları için ayrı bir gösterim yapmıyor bu arada. Keşke yapsa ama yapmıyor. Bu yüzden bahsettiğin gibi bir ayırma durumu söz konusu değil. Son sahnelerin birkaç saniyesinden anladığımız kadarıyla kızlar iki kişi öne iki kişi arkaya gelecek şekilde melodiyle birlikte ön ikili yer değiştirerek ilerliyor. Jennie&Jisoo, Lisa&Rosie olarak.

Last edited 2 yıl önce by violet #hylt
Exovelvet

Ben sarının bu tonunu beğenmedim normal hayatımda da beğenmediğim bir ton Jennie esmer olduğu için daha da cırtlak durmuş. Küllü sarı olsaydı daha iyi olurdu. Ama genel olarak güzel ton kötü sadece

Yeni Yazılar