Benzer Yazılar

Lisa onu dolandıran eski menajerini affetti

Lisa onu dolandıran eski menajerini affetti

HABER: [ÖZEL] Black Pink Lisa’nın yakın arkadaşı, “Lisa çalışkan biri olarak tanınan menajeri J-ssi’nin ihanetinden dolayı çok kırgın”

KAYNAK: Sports Chosun via Nate

1. [+875, -17] Lisa Taylandlı ve çok fazla Taylandlı hayranı var, menajeri şimdi Tayland’a Korelilerin dolandırıcı olduğu imajını yaymış oldu. İmajımızı kirletiyor.

2. [+725, -32] Vay be, bu kadar genç olup bir milyar wona sahip olmak… üzüldüm ama bu yine de inanılmaz.

3. [+607, -32] Öyleyse Jennie, Jisoo ve Rose’nin de bir milyar wondan fazla parası vardır, dolandırma olmadan ㅜㅜ

4. [+55, -0] YG’nin Lisa’ya parayı ödeyip eski menajere yasal işlem başlatması gerekiyor

5. [+35, -1] Lisa yabancı ve çok nazik birine benziyor, menajer bu yüzden sadece onu hedef almış gibi görünüyor

6. [+32, -1] Bu parayı ona YG geri ödemeli

7. [+30, -3] Paranın Lisa için önemli olduğunu sanmıyorum. 5 milyar wondan fazla para aldı. Onu en çok üzen en çok güvendiği kişinin ihanet etmesidir.

8. [+28, -0] Burada güvenecek bir ailesi olmayan, Tayland’dan gelmiş birini nasıl dolandırabilirsin ya… ah

9. [+24, -1] Bu menajer eskiden Seungri’nin menajeriydi ve Han Seohee’yi Instada takip ediyordu değil mi?

10. [+22, -0] Para değil önemli olan… yabancı bir ülkede, çok savunmasızken güvendiğin birinin ihanetine uğramak çok acı ㅜㅜ

HABER: “Bir milyar won dolandıran menajeri affetti” Black Pink Lisa -> YG “Sorumluluk alıyoruz, o menajer şirketten ayrıldı” -> yorumlar destek veriyor

KAYNAK: Sports Chosun via Nate

1. [+868, -36] Lisa inanılmaz ㅠㅠ bir milyar wondan bahsediyoruz… Güvendiğim biri tarafından ihanet edilmenin şokunu göz önünde bulundurarak affedemezdim ben. Lisa güçlü ol!

2. [+735, -48] Şirket bu paranın bir kısmından sorumlu olmalı değil mi? YG menajeri olmasaydı Lisa bu parayı verecek kadar güvenir miydi? YG kendi çalışanlarını yönetemediği için hatalı. Bu bir suç… Lisa menajeri affetse bile bunun üzerini ört bas edemezsiniz. YG her zaman yasaların üzerindeymiş gibi davranıyor.. uyuşturucu skandallarını gizliyorlar, sarhoş araba sürme skandalları çıkıyor, şimdi bir para dolandırıcılığı… Bu yüzden çalışanları ve sanatçıları sürekli suçlara karışıyor. YG daha uyanmaz…

3. [+534, -26] YG çalışanından beklendiği gibi

4. [+36, -1] Yasal işlem yok mu? Bir milyar won ne zamandır affedilebilir bir para? Farklı bir dünyada yaşıyorlar…

5. [+35, -6] Buraya hayallerini gerçekleştirmeye gelmiş genç bir yabancıyı niye dolandırırsın

6. [+26, -0] O dolandırıcı p*ç son kuruşuna kadar ödemeli. Lisa’yı grubun en tatlı üyesi ve yabancı diye seçti.

7. [+22, -1] Dolandıracak o kadar kişi varken kendi şarkıcını dolandırmışsın

8. [+18, -0] Lisa onu affetmemeli, bunu mahkemeye götürmeli. Bir yabancının kazandığı bir milyar doları nasıl dolandırılıp hepsini kumar oynamaya yatırabilirsin ya? O para Lisa’nın yabancı bir ülkede kendi başına kan ter akıtarak kazandığı para.

9. [+15, -3] Eğer menajeri işe alan kişi YG ise, sorumluluk alan kişi YG olmalı değil mi? Lisa onu neden affetmeli? Bu bir milyar won, bahsettiğimiz birkaç yüz won değil.

10. [+14, -0] Ben onunla anlaşanın Lisa mı YG mi olduğunu bilmek istiyorum… Normalde okul zorbalık skandalları yaşandığında, okullar imajlarını korumak için mümkün olduğunca çabuk olayın üzerini kapatmaya çalışır. Bir insan nasıl onu bir milyar won dolandıran birini affeder anlamıyorum… Daha küçük miktarlarda dolandırıcılık yüzünden aileler parçalanıyor…

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+24] Lisa’yı çok severim ama 1 milyar won aşırı büyük bir para, bu parayı kazanmak için kan ter akıttı sonuçta. YG sorun çıkmasın diye Lisa’dan anlaşmasını istedi gibi geliyor bana. YG’nin itibarı şu an pek de iyi değil biliyoruz.

 

Kaynak: Netizenbuzz

92 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Sorry

Benim 1 milyon won paramı çalsa (5.500.000) TL ediyor hatta daha fazla ediyor.
7 cihanı bir birine katarım.
7 ceddini düzerim.
Ödeyin lan kızın parasını.

FOD

😂 ödeyecek..bir kısmını şimdi vermiş diğer kismini da ödeyecek zamanla…eski çalışan olduğu icin anlaşmışlar ve bu şekilde halletmişler, soruşturma açılıp sirketten de atildi zaten..ama en azindan parayı basıp kaçmamış herhalde bir anlık gaflet ve kumarbazlağın sonucu..neyse halledilsin de

Bnn

Won’un TL karşısında değeri çok düşük değil miydi

Bnn

Arkadaş 1 milyon won yazmış milyar yerine ondan

bacım bak hele

hayır won bayağı değerli neredeyse dolar gibi
şöyle diyelim 1.000 won onlar için değersiz 1 tl gibi bir para o sondaki sıfırlar kuruş gibi bi şey
 

Akira

Hayır won dolarla eşdeğer neredeyse. Bizim sıfırlar atılmadan önceki dönem gibi düşünün 1 Tl 1 milyondu 😀 keşke öyle olsa tabi

Kklkkl

Yanlış biliyorsunuz arkadaşlar hiç anlamıyorum bu islerden o yüzden mi bı goooglayın

JKW

Hayır dolara değeri yakın sadece fazla sıfırları var

Muziksever

Bu menejer cidden eski Bigbang ve 2ne1 menejeriydi. Kızlar çıkış yapmadan önce verildi. Yani kızlarla çok önceden tanışıyor ama YGjin çok eski çalışanı. Kızlarla çok iyi anlasiyordu ve Lisa ile çok güzel anları var. Lisa belki affetmiştir orasını bilemem ama güveni çok sarsıldığına eminim. Hem Lisa hem de ciğer kızlar kötü hissediyorlardır.

ox

menajer gece hayatına ve kumar batağına düşmüş, kimsenin haberi olmadığı için de kumar borcunu kapatabilmek için lisa’dan emlak yatırımı yapacağım diyerek borç istemiş. hem dolandırıcı hem de yalancı. lisa böyle bir adamı affederek büyüklük yapmış ama ben olsam affedemezdim. belki de insanlar adama linç kampanyası düzenlemesin diye basına affediyormuş gibi yansıtıyorlardır.

Lululali

Lisa yüce gönüllü davranmış. Ben beni dolandıran birini asla affedemezdim.

Xoxo

Gerçekten çok üzücü idoller kolay kazanmıyor o paraları ne kadar çok emek ve uğraş var Lisa yalnız başına yabancı bir ülkede çalışması diğerlerine göre daha da zordur Lisa cidden çok iyi biri gibi duruyor bence olay daha çok büyümesin grubunda imajına zarar gelmesin diye uzatmadı yakında cb de var daha fazla konuşulsun istememiştir diye düşünüyorum umarım güçlü kalır

HTGNMO

Para ödenecek..bu konuda şüphe yok..soruşturma da açılmış yg tarafından..ama mahkeme dava felan yok..bu şekilde çözülmesini istemiş lisa sorunsuz..saygi duyuyorum

HTGNMO

Haberlerde öyle çıktı , Lisa bence zaten böyle isterdi 1 yıl önce olmuş yeni değil..sırf eski günlerin hatrına böyle istediği yazılıyor zaten adam parayı basıp kaçmamış herhalde bir anlık gaflet ve kumarbazlığın sonucu..ödemek üzere anlaşmışlar ve atılmış şirketten

Hgs

Ödeyecek zaten ..bir kısmını ödemiş diger kısmını da ödemek icin plan yapmışlar sirkette ve sonradan atılmış..ygde cezai soruşturma ve disiplin cezasi başlatmış..haberde bir seyi tam vermiyorlar ki ..eksik

Last edited 2 yıl önce by Hgs
Hgs

Güvenmeliyiz bence çünkü başka güvenecek kimse yok şirketleri eninde sonunda çukarlarını koruması kendi çıkarlarını korumak demek ve pek çok menajer -dolandırıcı hikâyesi de geçmiştir kpopta bu ilk değil ve son da olmaz ama mesela geçen sene bu menajer yanında görülmeyince herkes ygye kızmıştı ama baktığında bir sebebi varmış..ygnin politikalarını sevmesek de kızların çıkarlarını koruyor bir şekilde diye düşünüyorum

Riri

1. [+875, -17] Lisa Taylandlı ve çok fazla Taylandlı hayranı var, menajeri şimdi Tayland’a Korelilerin dolandırıcı olduğu imajını yaymış oldu. İmajımızı kirletiyor.
 
Dolandırıcıdan daha çok sapık gibi görünüyor halkınız. Bence insanlarınızın imajını ve masum kadınların hakkını daha çok savunun.

Riri

Bence YG, Lisayı affetmiş gibi gösterdi. Gerçekten affettiğini sanmıyorum. 1 milyon won nedir ya.

R_456

1 MİLYAR *

HTGNMO

Ödenecek para sadece dava mahkeme yok..eski çalışan olduğu ve eski güzel günlerin hatrına Lisa bu şekilde sorunsuz ve sessiz çözülmesini istemiş..bir kısmını ödemiş diğer kısmını da zamanla ödeyecek..zaten parayı alıp kaçmamış ..affetme yok..şirketten atıldı ,yg disiplin suçu başlattı haber eksik..

Riri

1 milyar pardon. Lisa için şok edici olmuştur. Hangi haberi tam paylaşıyorlarki zaten. Afetti gibi yazılar görmüştüm ondan dedim.

Hgs

bilgi kirliliği olmasın diye bilmeyen yorumların altına yazılıyor herhalde..sorun yok💕

Last edited 2 yıl önce by Hgs
JKW

O kadar bebek ki bu fotoğrafta babasının yanında aşkım benim..onu üzen herkesten nefret ediyorum hiç hak etmiyor..nasıl minik öyle 😻 kızların ,lisanın neler yaşadığını ve hiç haberimiz olmadan bize gülümsediklerini düşünüyorum da ahh😭

💜JS💜

Jisoo yurtdışındayken cekilmis bir fotoğrafına bu menajeri ile ilgili bir yorum yapmıştı sonra sildi ama bu olayın üzerinden aylaar gecti yani ne oldu da lisanın yakın bir arkadaşı bu kadar uzun bir süre geçtikten sonra bu olayı ifşa etti merak ediyorum cidden. Bir de asıl bomba bir tane tarot fali bakan adam lisanin dolandirilacagina yakın bir şey söylemişti ve bu fala gecen sene bakmıştı. Ben jisoo için dedikleri çok doğru gelmediği için inanmamıştım ama korkuyorum şu an ajshajahha

koniçiva

Jisoo için başka ne demişti ki

💜JS💜

Ilişkisi olduğunu ve çıktığı kişinin onu çok uzecegini söylemişti. Hatta o kişiyle çıktığı için zor durumda kalacağını kariyerinin falan etkileneceğini söylemişti. O yüzden bp ile o kisi arasinda secim yapmak durumunda kalabilir bp yi secerse bunlarin hicbiri olmadan ilişki duyulmayabilir falan demişti sanırım.Ve oyunculuk yaparsa patlayacagini söylemişti. Şirketin onu desteklemediğini söylemişti. Bunlar kalmış aklımda.. 1 yıl gecti neredeyse.

JKW

Offf duymak istemiyorum..ne tarotu ? Şimdi gidip tarot falının ne kadar saçma olduğuna dair güvenilir kaynaklar okuyucam ve kendimi sakinleştiricem…sinirlendim jisoo akıllı ve sadıktır yapmaz jisoom öyle bir şey

💜JS💜

Ya vallahi ben çok isterim güzel mutlu ilişkisi olsun. Ama halka yansımasın lütfen, sonu hüsran oluyor. Ve mümkünse bir idolle de olmasın. Ben geçen sene bi ara ilişkisi olduğunu düşünüyordum hatta neredeyse emin gibiydim ama şu an çok sanmıyorum. Gerçi cok da stalklayamıyorum ki malzeme vermiyor geçen sene baya fanlar çekiyordu etkinliklere katılıyordu ailesiyle zaman geçiriyordu foto atıyordu canlı yayın yapıyordu ama tik yok bu sene.

JKW

Mutlu olmalarını çok isterim ama halka yansımasını hiç istemiyorum..boş yere linç felan alıyorlar şuanlık sadece işleriyle ilgili haber gelse yeter ..bir kere ilişki haberin çıktı mı daha da peşini bırakmıyorlar ve geçen sene kiminle ilişkisi olduğunu düşünüyordun söylesene çok merak ettim şimdi..

💜JS💜

Yani sadece sevgilisi olduğunu düşünüyordum kim olduğunu bilemiyorum. Yayınlarda yaptığı birkaç şeyden kızların söylediği şeylerden yakaladığim birkac ayrıntıdan falan çıkarımım bu.

💜JS💜

Ya bilemiyorum. Vsoo konusunda şüpheli baya bir şey dönüyordu ama ben cok istiyor muyum emin değilim ahahahha bana ne oluyorsa.V genel olarak kadın idollerle ilgili gibi geliyor o yüzden sinirime dokunuyor biraz😅 Ama şöyle jisoo için 2018 de koreli fansiteleri kapanmıştı sene sonuna doğru sevgilisi var diye. Sonra sürekli bunu ima eden haberler çıkmıştı. Yg den bir kaynak sevgilisi var falan demişti-güyya- yani net vardır diyemem ama o ara bana var gibi gelmişti ilişkisi. Süpheli birkac sey de yakalamistim su an hatirlayamiyorum net vlive dan kaynak bulmak da zor oluyor uzun olduğu icin. Bts soz konusu olunca o kadar ünlü… Read more »

💜JS💜

Ya bir de şey vardi o çok garip gelmişti bana bp billboarda röportaj verirken en çok harcayan üyeyi sorduklarında herkes jennie ve lisa dedi jisoo tutumlu falan dediler. Sonra rm v için her ay ideal tipi değişiyor geçenlerde de tutumlu kızları sevdiğini söyledi dedi o beni iskillendirmisti. Ve bu olayların arasında 1 hafta falan ya var ya yok diye paylaştılar. Bir de v ile jisoo aralarında visual battle acmisti dispatch o da garipti yani jisooyu seviyorum bence cok minnos ve zeki bir kadın gerçekten nasıl mutlu olacaksa öyle olsun🤷🏻‍♀️💜

💜JS💜

Bu arada bu kadar ayrıntıyı biliyor olmam vsoo hesaplariyla takiplesiyor olmamla ilgili tamamen🙃

JKW

Falın bazen doğru çıkabildiğini okudum ama aslı sezgilere göre tutarlı tahminmiş ve tutarlılık falcıların sezgi kabiliyetlerine göre değişiyormuş ve duyduğuma göre bir defalcıların 3 harflilerle ilişiği varmış ama bir müslüman asla inanmamalıymış çünkü şirke giriyor..

bacım bak hele

fallara inanmak gerçekten günah ve saçmalık. benim annem bi kadına büyü bozsun diye 1000 tl verdi bacakları ağrıyo diye. kanlı ciğer sürdü bacağına 5 cuma boyunca. sonra o ciğerleri bahçeye gömdük çakal kurt her şey evin önüne geldi.millet noluyo lo dedi biz tabi bi şey diyemedik. bacakları hala ağrıyor ama biz kızıyoz diye susuyo. şimdi dayım yengemi aldatıyo bi komşumuzla yine o büyü bozan karı bunlara dayımda büyü var demiş bütün kardeşler 200 tl gönderdi. her şey büyüyle olcaksa ben de cara delevingne’yi kendime aşık ediyim saçmalığa bak. bir şey diyince de kaf*r oluyoz. sonra bi de teyzemle murat övüçün… Read more »

JKW

Saçmalık tabi ki ve çok günah anneni akrabalarını felan eğer dindarlarsa veya müslümanlarsa ikna et cidden şirke giriyor , dinden imandan olursunuz..kimseden medet ummayin Allah’tan başka , öteki türlüsü şirk…iyice din dersine döndü burasi ama neyse bacaklari ağrıyorsa annenin keşke bir doktora gitseymiş , bir tahlillerine baktırsaymış muhakkak bir sebep vardir sağlığıyla ilgili..dayin da aldatiyorsa ilk önce aldatan üzgünüm ama dayın da olsa dayının saçını başını yolun sonra o yelloz komşunun saçını başını iyi bir yolun ..bunun büyüyle alakasi yok ,büyü diye kendi sadakatsizliklerine bahane buluyorlar bence yengen boşasın gitsin bazen kadinlar ne olursa olsun boşanmaktan çekiniyorlar ama bazi şeyler… Read more »

Last edited 2 yıl önce by JKW
bacım bak hele

annem doktora vs gitti ilaç da kullanıyo. çalışmaması gerekiyor sağlığı için fakat çalışmak zorunda maalesef. bir de çok saf ben hariç herkese inanıveriyor. dayımla yengem dedemin zoruyla evlendiler yengem daha önce dayımı dövüp hastanelik etmişti ve çok para harcayan biri sürekli ailesini ziyarete gidiyor pek beraber durmuyolar o yüzden çok şaşırtıcı değil ayrıca yengem boşanmak istemez ama yine de dayımın yaptığı da kötü çünkü yengem düzelmeye başladı

JKW

Yengen dayını mi dövdü oha😂😂 bir dk şiddetin her türlüsüne karşıyız tabi ben bütün durumlari bilemem , duyarsiz konuştuysam özür dilerim nacizane genel olarak böyle konularla ilgili düşündüklerimdi ..annene de büyük geçmiş olsun umarim düzelir sağlığı..sana ve ailene sağlık diliyorum💕

JKW

Bir de yabanci ülkedeki falcılar beni korkutuyor onlarin dinden imandan da haberi yok , daha çok içli dışlılardır 3 harflilerle kesin..bizim ülkedekileri dolandırıcı olarak görüyorum ama yabanci ülkedeki falcılar büyücü resmen korkutucu..o yüzden kızlarla ilgili çıkan fal yorumlari beni biraz korkutuyor ama şu “bad boy”lafini duyduktan sonra iyi güldüm yani o ne la ?

bacım bak hele

valla ateistler gusul almıyor bu cinler niye imanlıları çarpıyo acaba. bizim bi tanıdık cinli kız vardı sürekli hocalara götürdüler kız şizofren çıktı. inanmıyom öyle şeylere. ateistim ama küçükken kuran meali okurdum sürekli. karanlıkta korkudan geberirdim gölgeleri cin sanırdım. şimdi karanlıkta dabbe izlerken gülüyom ses efektlerine. o yabancıların da bir inancı var islam olmasa da. genellikle bunlar semavi dinlerden önceki pagan inançlarının izleri. internete sahtekar medyum yaz ve çıkanları oku tam bir komedi.

JKW

Zaten inanmiyorum ..ve dediklerim eger müslümansan diyeydi umarım yanlış bir şey söyleyip rahatsız etmemişimdir .. neyse ben şahsen korku filmi hiç izlemem asla karşıyım ne gerek var ben korkarım..zaten evde hep tekim gerek yok bence 😂

bacım bak hele

yok estağfirullah ne rahatsız etmesi

💜JS💜

Ay senin ateist oldugunu gormeden yukariya bir kisim eklemistim sonra geri sildim. Yani ben inanıyorum seni bağlamaz tabi ki yazdiklarim o zaman🤷🏻‍♀️

bacım bak hele

sağ ol çok saygılısınız ikiniz de başka yer olsa linç yerdim

💜JS💜

Ben de asla yapılmaması gerektiği taraftarıyım. Ama dinde lanetlenmiş bir şey olduğuna göre yapan var demektir bu gerçekliğini ortaya koyar. Dinimize göre cinler de var ve kötü cinler olarak siniflandirdiklarimiz insanlarla iş birliği yapıp diğer insanlar hakkında bir seyler bilebiliyor diye biliyorum. Ama kesinlikle bulasilmamasi gerek bence. Benim bir arkadaşım fal bakıyordu kız bir süre tek başına uyuyamıyordu bile. Yani Allah korusun çok sakat isler. Ve benim de yakinim yaptı hastalık için öyle şeyler bence de işe yaramıyor. Ama böyle şeyler hakkında konuşmak da ne bileyim çok muallak insan geriliyor.

Last edited 2 yıl önce by 💜JS💜
💜JS💜

Ya bu arada cidden çok üzücü bir durum lisa için o aralar morali bozuktu ama ben menajerle ilgili bir durum olduğunu dusunmemistim belki menajer ayrıldığı için kaldırmıştır veya çok yazan olmuştur falan diye düşünmüştüm de neler olmuş:( Ama lisa çok güçlü bir kız bunu da atlatır eminim ki.♡

💜JS💜

Ben dee😂😂🤷🏻‍♀️

JKW

Ay aman Allah korusun ya sus deme onu yok jisoonun gizli bir erkek arkadaşı varmış o da bad boy muş lafa bak ya ..ay sus prim vermeyin bu falı duydukça beynime kan doluyor ..jisooya ayrı bir unnieciyim valla anlamam ben bad boy felan yakarım..

💜JS💜

Ahahahahaha umarım değildir ya jisoo yu karalayacak bir şey demiyor ki bence zaten kim var ki burada pek yayılmış sayılmaz

JKW

Yok saçma da gine korktum bir an

💜JS💜

Iyi de yakın arkadaşının ağzından yazılmış haber. Ya şirket ifşa ettirdi ki -daha cok uzerini ortuyormus gibi geldi bana- ya da cidden arkadaşı üzerinin kapanmasını istemediği için ifşa etti bence. Çunku haberin uzun versiyonu gercekten bu duruma sahit biri tarafından anlatılmış gibi

Last edited 2 yıl önce by 💜JS💜
💜JS💜

Aman bilemiyorum ya kimseye güven olmuyor ne doğru ne yanlış belli değil dediğiniz gibi de olabilir. Ama bana mantıklı gelmiyor bighitin o kadar sözü geçiyor olsa ardı arkası kesilmeyen haber zincirini durdururdu

Last edited 2 yıl önce by 💜JS💜
💜JS💜

Ben de onu anlayamadım ama yeni baslik acildi birkac saat once netizenler lisaya destek oluyor diye yani fanlar falan hep destek oldu ama keşke zamanında olsaydı, biraz kötü oldu bence de.

💜JS💜

Aynı fikirdeyim, kesinlikle. Bu kadar kendisini geri plana alan grubu parlatmak icin cabalayan bir idol daha var mıdır sanmam.🤷🏻‍♀️ Çok özverili.

💜JS💜

Aynen öyle. Son zamanlarda bir dergiye verdigi roportajda kendime fazla odaklanmadigimi dusunuyorum kendimle daha cok ilgilenecegim gibisinden bir şeyler demişti farkına varmasına sevindim. Aşırı her şeyi dalgaya vuran, hiç üzülmeyin bir havası var ama lisa geçen bir dizi izlerken agladigini söyledi:( Artık zorlanıyor demek ki:((

Last edited 2 yıl önce by 💜JS💜
JKW

Bence yakın arkadaşı değil sasaengdi ama bu olay zarar vermedi bence aman nazarlara gelmeyelim şimdi bir şey çıkarırlar felan bir CB geleydi ama evet gündemi değiştirdi bence biraz

JKW

Ben de o yüzden hiç jisooyu düşünemiyorum o şekilde..dalgomla mutlu bence ..gerisine gerek yok 😂😂şaka maka gerçekten mutlu olmasını isterim hepsinin öyle ama şuan kariyerlerinin en verimli döneminde değil umarım varsa da sonuna kadar saklarlar ..değmez o kadar lince ,imaya ve sürekli yapıştırılacak olan etiketlere..umarım yg dedikodu çıktığı zaman hep inkar eder…çıkmaması daha iyi böyle konuşunca da sanki belayı çekiyor gibiyiz bizden uzak olsun dedikodular..

💜JS💜

Yg eğer karşıdaki güçlü bir şirket değilse hep reddediyor zaten ya da özel hayata saygı diye açıklamıyor artık işte o yüzden iyi bir şirkette idol olmadığı sürece rahat olabiliriz😂

Hgs

Hayalet diye bir şey yoktur oradan patladı bence..umursamayalım lütfen 😂

💜JS💜

Geçen sene canlı yayın yaptığında normalde korkmadığını ama son günlerde o tarz bir şey gördüğünü söyledi diye hatırlıyorum ben ama neyse.. inanmıyoruz..

💜JS💜

Ben vlive dan hatırlıyorum sanki böyle hani arkanda bir şey var falan demeleri üzerine anlatmıştı normalde korkmazdım ama böyle bir şey olmuştu diye ama bilemedim.. Belki tekrar anlatmıştır. Bunu izlediğimi hatırlamıyorum çünkü🤷🏻‍♀️

Hgs

Niye öyle dedin şimdi uyuyacaktım ben 😂 seviyorum kendilerini canım ama filmlerde..aslında korku filmi manasına gelecek hiç bir filmi şimdiye kadar izlemedim ve izlemeyi de düşünmüyorum sadece fantastik ve bilim kurgu benim için..seviyoruz kendilerini yanlış anlama olmasın da

Abc

Miktarın ne kadar olduğu önemli değil menajer kötü bir şey yaptı ve bence cezalandırılması gerekiyordu. Keşke şikayetçi olsaydı Lisa.

Hgs

Ödeyecek parayi..lisa eski gunlerin hatrina bu şekilde çözülmesini istemiş..ygde soruşturma başlatmış zaten..haber eksik

Beyz

Lisa bu olayı dostane bir şekilde çözmek istemiş çünkü eski menajeri onun pre-debut zamanından beri yanındaydı güvendiği kişiydi menajer paranın bir kısmını ödemiş geri kalanı içinde geri ödeme planı üzerine anlaşmışlar daha sonra da yg menajeri kovmuş . Lisa asla birilerine karşı kin ve nefret besleyecek bir kız değil her zaman insanlara karşı nazik samimi bir kız o yüzden affetmiştir ama hala ona karşı kırgındır .

señorita

Yg’nin yediği boklar geldi kendini de buldu ankakskdkd nereye yasal işlem başlatsın şirket? Başlatsa uyuşturucu baskınına gelirler bir de kekqlalpsğc

Hgs

“Medyaya BLACKPINK üyesi Lisa’nın uzun zamandır menajer’ i olan kişi tarafından dolandırıldığı bildirildi. Bu sabah söylenenlere göre Lisa’nın menajeri ondan 800.000 Dolar borç isteyerek gayrimenkul satın alacağını söylemiş. Lisa ise ona istediği parayı vermiş ve menajeri Lisa’nın parası ile kumar oynayarak oraya harcamış. Makalede YG ve Lisa’nın ona çok güvendiğini böyle birşey karşısında şok olduklarını belirtilmiş. YG Entertainment resmi bir makale ile olanları doğruladı. Lisa ‘A’ kişisi tarafından dolandırıldığını onayladılarını ve Lisa’nın konuyu sessizce çözmek istediğini, menajerin eski güvenilir bir çalışan olmasından dolayı borcun bir kısmını ödediğini ve diğer kısmını ise ödeyeceğini ve şirketten istifa ettiğini söyledi. Ayrıca yaşanan bu… Read more »

Hgs

Aynen öyle

JKW

“Söylenenlere göre içeriden biri Lisa’nın menajeri tarafından kandırılması hakkında konuşmuş. Söyleyen kişi söz konusu menajerin BLACKPINK’in çıkışından önce ve sonra onlarla olan ve kızlardan sorumlu olan kişi olduğunu, menajerin her zaman nazik ve içten biri olarak övüldüğünü ve kızların Teddy’ den sonra en çok ona güvendiklerini söylemiş. Ayrıca şöyle eklemiş; ~~ ‘Onda bir değişik başladı. Başlarda kimse ne olduğunu bilmiyordu. Eğlence yerlerine çok fazla para harcamaya başladığını duydum ve bu başkalarına borç sorunlarını getirdi. İlk önce yasa-dışı kumar oynamaya başladığını ve çok parası olduğunu duydum ama kaybettikten sonra kumar oynamaya daha takıntılı oldu. Borç geri ödeme yapmadan büyüyünce Lisa’nın parasına… Read more »

Last edited 2 yıl önce by JKW
JKW

Bir haberi ayrintilariyla tam verseler şaşarım..Ödeyecek parayi , yg de soruşturma açmış ve isten kovulmuş zaten ve bu olay yeni değil nerdeyse 1 yıllık..her neyse kolay bir sekilde atlatilir umarım..affetmek en büyük erdem ama lisa hakkini alsın

JKW

Nerer yaşadığını ama bize hiç çaktırmadan gülümsediğini düşünüyorum da çok üzülüyorum ama kızımız çok güçlü eminin atlatıcak ve bomba gibi dönecekler, bekliyorum…şuraya jennienin lisayı fotoğraf çekiminde yalnız bırakmayıp yanına gidip bebek gibi sarmalayıp sardığı fotoğrafı bırakayım da kızların arasında ilişkiler hakkında boş konuşanlar görsün ..hepsini böyle sarıp sarmalamak istiyorum 😭😭

HTGNMO

İlişkilerinin görünür kısmı böyle olabilir ama her birinin arasındaki ilişkinin en önemlisi 4lü olarak aralarındaki bağın görünürden daha derin ve sevgi dolu olduğunu düşünüyorum..

Last edited 2 yıl önce by HTGNMO
Lululali

Üzücü

Sunmii

1. [+875, -17] Lisa Taylandlı ve çok fazla Taylandlı hayranı var, menajeri şimdi Tayland’a Korelilerin dolandırıcı olduğu imajını yaymış oldu. İmajımızı kirletiyor.

Ne imajı be aralarından en temizi bu

jeyan

1 Milyar won’dan fazlaymış aslında çaldığı para…

SGJK

Geri ödeyecek artık sürüne sürüne de olsa..hain ya

sametinyourarea

Jisoo Jennie Ve Rosénin 1 milyar wondan çok daha parası var :)))

💜JS💜

Buna neden bu kadar sasirdiklarini biri anlatabilir mi rosé yi tam bilmiyorum ama diğer 3 ü ilk 20 de yani en zengin idoller arasında.. Instagramdan deli gibi reklam yapiyorlar hepsinin 20 milyon üstünde takipçisi var konserler işbirlikleri.. Bizim instagrammerlar (1 milyon ustu takipcisi olanlar) bile paraya para demiyor🤷🏻‍♀️

💜JS💜

27.Jisoo 8.5 milyon dolar
20. Jennie 11 milyon dolar
19. Lisa 11.5 milyon dolar
ilk 30 muş bu arada pardon😅
Bahsedilen para da 872 bin dolar.

💜JS💜

Bence de😏

Boş yapmayın

Üniversiteye başlamadan önce para kazanmak için markette kasiyerlik yapıyordum. Adamı teki beni tırtıklayarak 100 TL yi almıştı. Aslında fark ediyorsun ama o an yoğunluktan boşluğuma geldi. O zamanlar asgari ücret 1000 TL alıyordum ve 100 TL kesilecekti benden, yani paramın %10 gitmişti. Ramazan ayıydı baya beddua etmiştim. Ben affetmedim onu. Bir de 5 milyon param gitse ne yaparım. Ama tabi daha fazlasını kat kat hala kazanıyor. Neyse cana geleceğine mala gelsin.

Blackpink

Bu ne ya kız nazik diye affeder diye kızın parası mı çalınır ya bence YG parayı adamdan alırr

BP hayranı

Tatlışım keşke affetmeseydin seni kandırmış be bebeğim. Ah iyi kalpli meleğimiz yaaa😮😪🤧😓😫😿❤️❤️❤️❤️💓💗💖💝💌💘

ARMY, BLİNK

GERÇEKTEN BUNA ÜZÜLDÜM NEDEN BÖYLE BİRŞEY YAPTIKİ🤦🤦

Netizen

Nasıl affedilir böyle bir şey? Tek kelimeyle saçmalık. Bence yg meselenin büyümesini istemedi.

SGJK

Affetme yok yorumları oku..haber eksik verilmiş para ödenecek

Army

Affetti? Affetmek güzeldir ama küçük şeyler için. Affetmemeliydin.

FOD

Affetmemiş parayı ödeyecek ama eski günlerin hatrina mahkeme olmadan bir kismini ödemiş diger kismi için de yg ödeme plani oluşturmuş zamanla ödeyecek, yg ayni zamanda cezai işlem ve soruşturma açıp sirketten kovmuş..sanirim bu menajerler tarafindan dolandirilma hikayeleri 2ne1 ve bigbangin de başına gelmiş..sm gruplarinda da var herkese oluyor karşındaki insanin karakteriyle alakali aslında..

Last edited 2 yıl önce by FOD
Ssss

Yanlış bilgi annesi üvey babasıyla bir restorantı var. Babası hastene sahibi olan kişi jennie

ARMYLİNKLAND

ilk 1.5. 7. 8. ve 10. yorumlara katılıyorum

rsdhd

Yabancı yorumun dediği bana da çok mantıklı geldi beağğğğh

HTGNMO

Yalniz parayı ödeyecek anlaşma yok..parayı basıp kaçmamış..hem yılların çalışanı hem de eski güzel günlerin hatrina parayi ödemesi icin vakit verilmiş , lisanin istegi üzerine sorunsuz bu şekilde çözülmesini kararlaştırılmış , yeni bir olay değil ama şimdi ortaya çıktı..zaten bir kismini ödemiş diger kismi için de ödemesi icin plan vermişler, şirkette disiplin soruşturması açılıp atılmış..haberin devamini bilmiyorsunuz ki eksik..

Yeni Yazılar