MEOVV şarkısından “Ddi-ro-ri” kısmını çıkarsa daha mı iyi?

24

[theqoo] MEOVV’UN ‘DDI-RO-RI’ ŞARKISININ DDI-RO-RI KISMI OLAN VE OLMAYAN VERSİYONU

  1. Vay be, o kısım olmadan yapılan versiyon çok daha iyi.

  2. O kısım olmadığında şarkı 100 kat, hatta 1000 kat daha iyi oluyor.

  3. Ddi-ro-ri kısmı olmayan versiyon çooo~~~~~ok daha iyi ㅜㅜ MEOVV’dan sorumlu şirket çalışanları şarkı seçme konusunda neden bu kadar berbat??

  4. Cidden ddi-ro-ri kısmı çok dikkat dağıtıyor, yazık olmuş. Yoksa şarkı yine de güzel.

  5. “Ddi-ro-ri” ifadesini başlıkta görünce bir trolün uydurması sanmıştım ama meğer şarkının asıl kendisiymiş. Şarkının bütünlüğünü acayip bozuyormuş gibi geliyor….

  6. Ama o kısım olmadan da şarkı biraz sıkıcı gelmiyor mu?

  7. Ben de aynı fikirdeyim, ddi-ro-ri kısmı bence çok kötü… ㅠ Şarkının kendisi hiç de fena olmadığı halde böyle.

  8. O kısım olmadan kesinlikle daha iyi. Hmm, bu haliyle hem daha havalı dururdu hem de kulağa daha tamamlanmış gelirdi.

  9. O kısım varken daha iyi bence.

  10. O kısım olmadan daha havalı.

K:Pannchoa

Önceki İçerikMamamoo, 4 yıl sonra ‘4 Flowers’ ile geri dönüş yaptı
Sonraki İçerikBTS Jungkook ve Seventeen Mingyu Tokyo’daki ‘CKJK’ etkinliğindeydi
Subscribe
Bildir
guest
24 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments