Benzer Yazılar

NCT Taeyong okulda zorbalık yapmakla suçlanıyor

NCT Taeyong okulda zorbalık yapmakla suçlanıyor

HABER: NCT Taeyong, okulda zorbalık dedikoduları devam ediyor? A-ssi, “Ses kayıtları yayınlayacağım… hayranlar yüzünden panik bozukluk geçiriyorum”

KAYNAK: Top Star News via Nate

1. [+330, -14] İnsanları internet üzerinden dolandırmak onu yeterince meşgul etmemiş mi? Aynı zamanda zorba mıymış?

2. [+288, -8] Sonunda haber çıktı. Pann’da büyük olay oldu bu.

3. [+284, -13] SM’in dolandırıcılık skandalından sonra bu çocuğu atması gerekmez miydi? Niye SM suçluları şımartıyor?

4. [+49, -2] Oppanız insanlara zorbalık yaptı, siz niye mağdur kişiye saldırıyorsunuz? Hayranlar da mı Taeyong’u taklit ediyor?

5. [+43, -7] Gruptan ayrılmayı kendin talep et artık! Tutunmaya çalışma

6. [+43, -8] Gerçekten zorbalık yaptıysa işi bitti, özellikle geçmişte internet üzerinden dolandırıcılık yapmışken

7. [+37, -3] Dolandırıcılık yapmaktan kız öğrencilerin tiplerine laf etmeye ve şimdi zorbalığa ㅋㅋㅋ hepsini yapmış

8. [+33, -9] Sessiz olun, size kargoyla tuğla yollayabilir

9. [+26, -2] Hayranlar değişmiyor. Ahlak sorunları olan ünlüleri savunan hayranlara katlanamıyorum… sadece NCT değil tüm hayranlardan bahsediyorum, hayran olduklarında tüm mantıklarını kaybediyorlar sanki

10. [+25, -5] NCT onun yüzünden flop olacak. Grubun en popüler üyesinin Corona-dol üyesi olması zaten bir sorun ㅋㅋ grubun şu andaki halini gösteriyor

ORJİNAL NB SİTESİNDEKİ EN ÇOK BEĞENİ ALAN YORUM (YABANCI HAYRAN YORUMU)
[+108] Büyük 3 şirketten birinde olmasaydı dolandırıcılık skandalından sonra kariyeri bitmişti… Sektöre kattığı şey çok az, bence sektörde kalmasını gerektirecek bir değeri yok.

 

Kaynak: Netizenbuzz

101 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
고랠이 판랄 사락 븍틈

Bin senedir bu haberler çıkıyor, daha önce ki yıllarda yalanlandığını okumuştum. Baya uzun bir yaziydi, to the world nct turkey sayfasında bulabilirsiniz. Gerçekten yapmadıysa sm bu haberlerin önünü alsin ve sanatçısını korusun. Yaptıysa da artık söylesinler, daha kolay olabilir her şey…

고랠이 판랄 사락 븍틈

Üşendiğim için olayı yeniden okumadım ama merak eden varsa dolandırıcılık olayından aklandigina dair bunu okumuştum: https://m.facebook.com/ToTheWorldNCTurkey/posts/1875288279385125

Starlight

habire aynı konu ama hiçbir şey ortaya çıkmıyor. kanıt yok. sm gibi bi şirkette bu kadar tartışmayla barınabiliyorsa sebebi suçunun olmaması bence. çok kesin konuşmak istemiyorum sektörde hayal kırıklığı çok ancak yabancı yorum sektöre katkısı yok gibi bi yorumu nasıl yazabiliyor? ayıp insan yazarken utanır. bu çocuk çalışıp dininip sm’e girmiş, çıkış yapabilmiş ve yıllardır sektörde olan birisi. korelisi yabancısı farketmiyor herkes idollerin kariyerlerini bitirmeyle kafayı bozmuş.

Kado

İyi de zorbalığı nasıl kanıtlayabilirsin ki. Mesela beni iki kız tuvalette kimse yokken sıkıştırmıştı. Arkadaşlarına öyle davranmiyosa öğretmenler zaten görmüyo kim nerden bilcek ki. Valla herkes her şeyi yapmış olabilir. Kesin yapmıştır demiyorum ama hep aynı kişinin aynı skandalı cikiyo. Burada da bi bit yeniği ararim yani.

Starlight

Evet bu yazdıklarınızda çok haklısınız ama ben fanı olmayan biri olarak bile sırf yanlış yargılamamak için gittim açıklamaları okudum. Hayranlar debut döneminden beri onunla uğraşan kişiden sorumlu tutuyorlar, ara ara bu tehditleri yapıyor ancak bir türlü kanıt vermiyormuş. Mesela diğer olayların da anlatıldığı gibi olmadığını biliyorum. Çocuk kızlara nefret yorumu yazdı denmiş ama el yazısı uyuşmuyormuş, kilolu birine kötü yorum yazdı denmiş ama o liseye bile gitmemiş erkek okulunda okumuş. Diğer okulundaki olaylar için öğretmeni ve arkadaşları da doğru değil demişler. Ve bunlari hep aynı kişi paylaşıyormuş. Zorbalık iddiasıyla ilgili gidildi görüşüldü denmiş ama Tayeong gitmemiş zaten hiçbir zaman. Yani… Read more »

ad astra

Bit yeniği aramanız gereken yer 2012 yılından beri aynı kişinin saldırıp durması. Ve her seferinde hikayesine yeni şeyler eklemesi. Büyük ihtimal olayları hiç takip etmediniz. Önce bilgi edinip sonra fikir oluşturmanızı öneririm.
Jyp stajyerinin ve Hyorin’in zorbalık skandallarında gördük ki herkes elinde kanıtlarla gelebiliyor. Ya da Seventeen Wonwoo’nun snsd hakkında yazdığı yorumların nasıl kanıtlandığını. Yani tüm bunlar kanıtlanabiliyor merak etmeyin havada kalmıyor.
Nct’den Taeyong neden masum? yazısını google’da aratıp okumanızı öneririm.

ad astra

Olayın ne olduğu yazılmamış. B kişisi 2012 yılında Taeyong smrookies olarak tanıtıldığında zorbalık iddiasını ortaya attı. (A kişisi olan sınıf arkadaşı ile dış görünüşü yüzünden dalga geçtiği iddiası) bu yorumun çevrimiçi bir erkek sitesinden alındığı ortaya çıktı. Ekim 2019’da B kişisi zorbalık iddiasını tekrar ortaya attı sonra da yanlış bilgi yaydığı için özür diledi. Yine Ekim 2019’da daha sonra A kişisi Twitter hesabı açtı. B kişisi olan arkadaşı ile Vikitree aracılığı ile Taeyong ile buluştuğunu, birbirlerine sarılıp güç verdiğini, günlük hayatlarına geri döneceklerinden bahsetti. Daha sonra B kişisi Sm’in kendisiyle iletişime geçtiğini, A kişisinin ismini bile bilmediğini söyledi. (2012 yılında… Read more »

jeyan

kendi kanıtlayamayacağı o günlerden kalma bir travma olmuş olabilir ya da farklı zaman dilimlerinde gelen özgüven bazen tüm süre boyunca gelmiyor da olabilir

ad astra

3 defa bu konuyla ilgili iddiayı ortaya attı bu kişi, 3ünde de farklı hikayelerle. A kişisi kilosundan ötürü bir yorumda dalga geçildiği iddia edilen kişi. Bu attığı kanıt yalanlandığı için her seferinde farklı hikayeyle geldi. Şimdi de hayranların kendisini tehdit ettiğini söylüyor. Hem zorbalık mağduruysa hem de şimdi hayranlardan tehdit alıyorsa 25 yaşındaki bir kadının polise gitmekten çekinmesinin sebebi ne? Kendisi iddialarına göre haber sitesine ulaşıyor, taeyong ile birbirlerine sarılıp güç veriyor, twitter hesabı açıp herkesin günlük hayatına dönmesini söylüyor. Yani eğer tüm bunlar gerçekse kendisi zaten harekete geçmiş. Oysa şimdi hayran tehditlerinden korkuyor. Neden? Yalan iddiaları mı vardı? Sm’e… Read more »

Bae

Her sene aynı konuyu ısıtıp ısıtıp tekrar gündeme getirmeleri sıktı artık

May

O kadar çok yayınlandı ki 20 vardır

ad astra

Zorbalık mevzusunun her seferinde farklı versiyonunu okuyoruz. Taeyong’un sınıf öğretmeni zorbalık mevzusunu yalanladı, sınıf arkadaşları Taeyong’un zorba olmadığını söyleyip, bu kişinin durmasını istiyor. Sm zorbalık mevzusunu yalanladı. Zorbalık iddiasıyla Jyp stajyeri ve eski Sistar üyesi Hyorin’in nasıl kariyeri bitirildiğini okumuşsunuzdur. Böyle bir şey gerçek olsa herkes kanıtlarıyla gelmez miydi? Bunun yerine aynı kişinin her seferinde farklı şekilde ortaya çıkan yalanlarını okuyoruz, gerçekten çok yorucu. Kendisi zaten uzun süredir kanıtlarla geleceğini söyleyip tehdit ediyor. Bu kişi zorbalığa uğrayan kişi değil, 2012 yılından beri Taeyong hakkında 3 iddiayı ortaya atan B kişisi. Hatta zorbalık iddiasını yayıp sonra bilgi sahibi olmadığı için yazısını… Read more »

Cansu

SM’nin hiçbir bok yaptığı yok. Umarım suçsuzsa aklanır suçluysa cezasını çeker.

Hye Su

Bu haber ilk defa çıkmıyor ki. Bir ara gündemdeydi. Sonra unutuldu gitti.

고랠이 판랄 사락 븍틈

Unutulup gitmedi aslında o sıralar mahkemelikti yanlış hatırlamıyorsam. Sonuçta Taeyong’un suçsuz olduğu yönündeydi. Yani aklandigini hatırlıyorum. Bir de nct life ın ilk sezonunda ağlayıp özür dilemişti

numb

şu haberin her yıl çıkmasından bıktım, doğruysa doğru, yalansa yalan. düzgün bir açıklama lazım artık, bir nctzen olarak olaya nötrüm ama umarım yine yalandır yoksa gerçekten grubun imajına ve taeyong’a çok zarar veriyorlar

Queengi

Bu iddia daha önce ortaya atılmamış mıydı? Korezinde bunu açıklamışlardı bir anti iftira attı diye. Öğretmeni ve arkadaşları da Taeyong’un iyi biri olduğunu zorbalık yapmadığını söylemişti. Tabi Nct’yi fazla takip etmediğim için bilmiyorum diğer haberleri bekleyip öyle karar vereceğim.

Suna

Ve her seferinde haberi yeni görmüş gibi yapıp Taeyong bu gerçekse gözümde bittinciler… Aynen kanka sen zaten seviyordun, objektiftin, kanıt ortaya çıkınca Taeyong’u sevmeyeceksin.. (Bu tarz kişilerin kendi idolleri hakkında iddia çıkınca 827722 pdf ve kanıt ile masumiyet kanıtlamaya çalışan boş beyinler olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam) Neyse Taeyong zorbalık yapmış olabilir. Bunun savunulacak bir yanı yok. Ama herkes sanki 18-19 yaşında yapmış gibi konuşuyor. 13 yaşındaymış be 13 yaşında. Ben bile orta okulda babasını sevmediğim ya da tipini sevmediğim kişilerle oyun oynamaz dışlardım. Şu an bu davranışlarımdan aşırı pişmanım ama bugün ki benliğimi o zaman ki hatalarımla yargılayamaz kimse.… Read more »

Deniz

NCT ile uzaktan yakından alakam yok ama Kore’de iftira atarak birilerinin kariyerlerini bitirme çabası oldukça yaygın bir durum . Bin tane böyle olay sayabilirim size , çamur at izi kalsın hesabı . Eğer bu kişi sadece sözle kalmaz da dediği gibi ses kaydını atarsa o zaman yargılayın bence , ortadan çıkan kanıtsız bir lafa hemen inanmayın .

(!)

https://www.korezin.com/2020/06/08/nctden-taeyong-neden-masum/ 
Aklında soru işareti olanlar bu gönderiye baksın. Çocuk erkek okulunda okumuş kız sınıf arkadaşı yok neyin zorbalığıysa Ki o yazışmayı da başka sitede kopyala yaıştır yapılmış zaten.
 

Suna

Gerçekten her sene aynı haberin pişirilip pişirilip önümüze gelmesinden bıktık. Haberciler SM’in popüleritesinden faydalanmak içib aynı haberi tekrar tekrar tekrar tekrarr yapıyor. Taeyong lisede kötü şeyler yaptığını ve çok pişman olduğunu söyledi. Televizyonda özür diledi, şahısa bire bir özür diledi yok anam yok. Birileri 13 yaşında hata yapmış bir çocuğun bugün ki popüleritesini kıskandığı için dibe gömmek için elinden geleni yapıyor. Artık savunmayacağım bile çünkü çok yoruldum. Nefret etmek isteyen daha haber yazılmadan nefret yorumu yapacağını kafasında planlıyor zaten. Ne yazsak boş yani

Öl de ölelim Jessica reis

Bir sürü ünlünün zorbalık yaptığı haberleri çıkıyor. Kimisi doğru oluyor kimisi yanlış. Benim takıldığım nokta bu durumun bu insanlar ünlü olduktan sonra önem kazanması. Bu iddiaları ortaya atanlar niye olaylar yaşanırken karşı koymuyorlar? Niye mazlumun yanında durmuyorlar? Ben şahsen bu tarz şeyler gördüğüm onda olaya dahil olup güçsüz olanı korumaya çalışıyorum. Neredeyse hiç tanımadığım insan için dayak yiyecektim. Bu insanlar tanıdıklarına yapılan şeye niye sessiz kalıp da ünlü olduktan sonra ortaya çıkıyorlar? Mağdur kendisi ortaya çıkarsa bir şey diyemem tabii. Kısaca şunu demek istiyorum: Kore’de zorbalık sık görülen bir durum ve kimse bunu durdurmak için çabalamıyor, sadece onu bunu suçluyorlar.… Read more »

Last edited 10 ay önce by Öl de ölelim Jessica reis
pinokya revel defender

Ünlü olduktan sonra ortaya çıkıyor çünkü bu kişileri devamlı televizyonda orda burda görüyorlar ve kişi o yaşadığı travmaları tekrar hatırlıyor. Herhangi biri olsa zaten o kişiye ulaşamayabilirsin ama zorba kişi göz önünde olunca haliylen zorbalığa uğrayan kişi devamlı o kişiyi görüyor ve bir şeyler yapmak istiyor. Ses çıkarmadığını nerede bileceksin ki? Bu tarz durumlarda çocuklar genelde güçlünün yanında oluyorlar ve “benim de başıma bir şey gelir, bana da bulaşabilir” düşüncesiyle çekiniyor bir şey yapmaya. Öğretmenler desen zaten asla umurlarında değil hatta o tarz çocuklarla her zaman daha iyi anlaşıyolar, o tarz çocuklar sınıfın yıldızı durumunda oluyor. Burada asıl sıkıntı zorbalık… Read more »

Öl de ölelim Jessica reis

“Mağdur kendisi ortaya çıkarsa bir şey diyemem tabii.” cümlesinde anlaması zor olan kısım neresi? Bakın benim eleştirdiğim öğretmenler, zorbanın yanında olan kişiler, vs. Zorbalığa sessiz kalan suçludur dedim, zorbalığa uğrayan değil. Bir sınıfta, A öğrencisi B öğrencisine zorbalık yaparsa ve geri kalan öğrenciler de A’nın yanında olursa; ben bunu eleştiririm. Yukarıda yazdığım şey de tam olarak bu.

Öl de ölelim Jessica reis

Canım yazdıklarımı tam okudun mu? Çünkü mağdurun kendisi ortaya çıkarsa haklı olduğunu söylemişim. Benim eleştirdiğim şey de o öğretmenler ve bu mantıktaki insanlar işte. Bir daha oku bence yazdıklarımı. Gerçekten hatasının farkına varıp benden kişisel olarak özür dilerse ben affederim. Bu kısım kişilik meselesi. Zaten basit bir şey olmadığı için insanların mağdur olana yardım etmesi gerektiğini söylüyorum.

luka

umarım sadece bir iftiradır yoksa büyük hayal kırıklığına uğrarım cidden

Renjun

Oppacı damgası yesem de bir sürü eksi alsam da umrumda değil eğer gerçekten olayı tam biliyorsanız istediğiniz kadar linçleyin ama eminim hiç ayrıntı bilmiyorsunuzdur daha geçen hafta korez*n de haber çıktı gidip okusaydınız yine kesin B kişisinin sırf nct yi düşürmek için yaptığını anlardınız bu yine B kişisi ve kendisi anca taeyong intihar edince mi rahat edivek bilmiyorum. Ses kaydi diye bir sey olmadığı yine uydurduğu belli. Eğer korez*n de çıkan haberi okumadıysanız da bana cevap falan yazmayın aptallar.

BlueElf

NCT ile pek alakam yok ama bu çocuğun her yıl değil neredeyse her ay bu tarz haberini görüyorum haberler tipik pann ve nate olayından ileriye geçmeyip canı sıkılan birisi sürekli aştığı postlar gibi geliyor artık bana. 1. bu çocuğun doğrulanan ve suç olarak görülen tek şeyi internet dolandırıcılığı oda internetten kalitesiz ürün satıyormuş ünlü olmadan önce ürünler ne ne değil onu bile bilmiyorum ama kanıtları sayfa sayfa çıktı ve zaten bunun özürünü diledi kabulde edildi yani pişman olduğu falanda söyledi. onun dışındaki hiç bir olayda kanıt yok arkadaşlar sürekli a kişisi şöyle yaptı b kişisi şöyle yaptı iddia atıp hatta… Read more »

Suna

2015: SR15B Taeyong’un zorbalık haberi
2016:Zorbalık yapan çocuğun grubu çıkış yaptı
2017: Taeyong Lisede zorbalık yaptı
2018:Taeyong lisede zorbalık yaptı
2019: Yok olmadı patlamadı hadi bir daha yazalım Taeyong lisede zorbalık yaptı
2020: Ben eksik kalmayayım Taeyong lisede zorbalık yaptı

who knows

klasik

Last edited 10 ay önce by who knows
estuko

yılın belirli zamanlarında taeyong’un böyle iğrenç skandalları çıkıyor ahshdf biraz komik hale geldi

Bende kalsin

Sürekli aynı başlıklı haberi çıkıyor bu çocuğun. Yıllardır haberlerini görüyorum. Olay tam olarak ne

Hgs

Bu çocuğa da üzülmekle üzülmemek arası kararsızım..sürekli yerli yersiz linç yiyor gibi..olay doğru mu onu da bilmiyorum..doğruysa evet pek affedilir yanı yok

Last edited 10 ay önce by Hgs
mathi

ne yapmış bilginiz var mı

Hgs

Zorbalik yaptigi iddialari disinda ne tur zorbalik yaptigini bilmiyorum

Aeri sskkk

Dolandırıcılık olayı vardı. Nct ilk çıkış yaptığı zaman bu çok dile getirildi. Taeyong da ağlayarak pişman olduğunu söylemişti. O zamanlar çok küçükmüş ama olay doğru yani dolandırıcılık yapmış.

고랠이 판랄 사락 븍틈

https://m.facebook.com/ToTheWorldNCTurkey/posts/1875288279385125

mathi

aaa anladım , çok teşekkürlerr

May

Hemennn İtaewon idollerinede gelmiş konu döndü dolaştıııı ve Jaehyunu buldu olay her gün farklı birine değinmek istiyorlar dün Eunwoo bugün Jaehyun yarında Jungkok böyle dörtlü hatırlatılıp durulcak.

May

İtaewon dörtlüsü, İtaewon idolleri, İtaewon97 uzar gider çok şey diyorlar

Depresyonda

Koptummmm kdkdkdkdkdkkd
Gerçekten bu koreliler isim vermekte çok başarılılar mesela bir kız çıksın şeftali gibi
Su gibi ferahlatıcı misall kdkdkdkdkdkkdld

jeyan

bence kore genel olarak hayatsız bir ülke olduğu için dizilerde gördükleri betimlemeler gerçek hayatta gördükleri insanda anımsayınca daja vu yaşıyorlar galiba

Ece

Dolandırıcılık olayı iftira değil miydi?

Nur

Nötr bir şekilde olayın sonuçlarını bekliyorum.
Böyle bir şey varsa savunacak bir taraf yok. Seni severim Taeyong ama olay gerçekse açıkça söylemen NCT Ve Czennieler için en iyisi olur.
Her ne kadar üye ayrılığı beni çok üzsede ,gruba zarar vermekten iyidir.

Damla

Aptalca yani tuğla olayında dolandırıcı dediler. Şimdi zorba

someone

zorbalığın kabul edilebilecek hiçbir tarafı yok. sadece zorbalığa uğrayanlar bu durumun ne kadar can yakıcı olduğunu bilir. umarım bu haber asılsızdır, eğer doğruysa da hoşçakal taeyong.

someone

evet bu dediğini tayeong’da yaşamıştı, hatta videolarını izlediğim zaman bu çocuk şeker gibi bir şey sırf görünüşünden dolayı çok fazla haksızlık ve yargısız infaz yapılıyor diye düşünmüştüm, zorbalık yaptığı iddialarını ortaya atan kişi kanıtlarla gelene kadar da böyle düşüneceğim. umarım gelmez tabi, hayal kırıklığı yaşamak istemem:/

May

Videolarda tamamen karaktere bürünüyorlar. Bütün idoller böyle. İmaj bir idolün her şeyi demek. Bu yüzden videolara bakarak insanları değerlendirmeyin. Üstelik Kore’de zorbalık bu kadar yaygınken.. Daha önce de zorbalığa benzer skandalları daıktı üstelik. Sadece görünüşüne bakarak böyle yorum yaptıklarını düşündürecek bir konumda değil bence. Tabi ki suçludur demiyorum. Tarafsız kalınmalı sadece.

someone

ben de zaten izlenimlerime dayanarak yorum yapıyorum. insanların görünmediği gibi olmadığını, rollere büründüğünü biliyorum. üç maymunu oynamıyorum. sadece en iyisini umuyorum, ummak istiyorum.

tanıyantanır

10 yaşında daha 10 yaşındaki çocuklar tarafından tacize uğradım uğradık sınıftaki kızlar ile 15 yaşıma kadar iğrenç ithamlara bakışlara maruz kaldım ve olanları unutarak kendime ne kadar mükemmel bir iyilik yaptığımı fark ettim Herkes bu çocuğu savunuyor ancak bu bulunduğu ruh hali iyi değil acil bir psikolojik destek almalı ilk başta herkes beni savunur diye düşündü ve hıncını sinirini içinde biriktirdiği öfke ve kini kusmaya çalıştı ama herkesten aynı desteği göremedi simdide fanlar beni buna hapis etti diyor cidden bu kelimelerde sağlam bir ruh sağlığının olduğunu düşünen var mı yüksek ihtimalle hayatındaki tüm başarısızlıkları dönüp dolaşıp bu olaya bağlıyor ve… Read more »

Kira

Ülkemizde zorbalık bu kadar çok yok mu?? Aynı ülkede mi yaşıyoruz kanka

lala

Evet.. Ülkemizde ‘bu kadar’ çok zorbalık yok. Kore-Japonya gibi ülkelerde okul zorbalığı çok agresif seviyelere ulaşmış durumda. Bundan bir kaç sene önce korede sınıf arkadaşları olan *çocuklar* tarafından öldüresiye dövülen bir kız çocuğunun haberini okuğumu hatırlıyorum. Bu Türkiyede zorbalık hiç olmuyor anlamına gelmiyor. Akran zorbalığı her yerde. Fakat ülkemizde genelde aşağılama, dışlamanın ötesine geçmiyor. Millet olarak ortak özelliklerimizden biri de mazlumun yanında olmak olduğu için *genelde* bu kişilerin zaten destekçileri de oluyor, Koredeki sınıflara kıyasla. Hatırladığım kadarıyla korede sadece okul zorbalığıyla ilgilenen polis timleri var, blockb bir keresinde promosyon şarkısı yapmıştı. Yani demem o ki evet yanlış ve hatalarımızı kesinlikle… Read more »

Suna

Taeyong: Gitme sana muhtacımm

cahillikten çık

sen aptal mısın? yıllar önce yapmış olduğu bir şey için gruptan atılırsa bu aptallıktır. insanlar değişebilir. eskiden yapmış olduğu şey hala onu yapıyor anlamına gelmez. mantıklı düşünün.

someone

ağzını topla. fikrimi belirttim diye aptal mı oluyorum?

cahillikten çık

ağzımı toplayacağım diye bir şey yok. düşüncen çok saçma.

someone

senin de haklı çıkmaya çalışmak için çirkinleşmen çok saçma. yazık sana. gözünüz dönüyor sevdiğiniz idoller eleştiri alınca.

cahillikten çık

çirkinleşmiyorum ÖDAŞĞŞCĞŞXLFŞŞFPSLCL sevdiğim idol diye gözüm falan da dönmüyor haklının yanındayım gidip sütünü içebilirsin bebiş🤭🤭

someone

başkalarına hakaret ederek haklının yanında olmak cehalet belirtisidir. cahillikten çık 🤷🏻‍♀️ ayrıca süt içecek ve bebiş denilecek yaşı geçeli 20 yıl falan oldu. yine havaya konuşan bomboş bir insan modeli 🤦🏻‍♀️

ImYeon

Zorbalık hakkındaki bu benim gördüğüm 3.haber. eğer gerçekten böyle bir şey yoksa sm ciddi yaptırım yapmalı yoksa idolü daha çok zarar görecek. Öyle fanların oppamız masum demesiyle geçiştirilebilecek bir konu değil zorbalık. Yaşamayan bilemez.

Efendim

eüer gerçektende zorbalık yaptıysa bu mağdur kişi için çok zor bi durum olmalı, Taeyong eğer eskisi gibi kötü biri değilse mağdurdan özür dileyip durumu telafi etmeye çalışmalı ama ergenlik döneminde okulunda zorbalığa uğrayan kişiler büyük bi travma geçirmiş oluyorlar. sana zorbalık edne biri ileride ünlü biri olursa onu sürekli heryerde görmek aynı acıları tekrar tekrar yaşamasına neden olabilir… ( tabi bu olay gerçekse varsayımına dayanarak bu yorumu yapıyorum)

syssota

daha önce de sınıfındaki kızların dış görünüşüyle dalga geçtiği ekran görüntüleri çıkmıştı. sonra özür dilediğini görünce içten olduğunu, hatasını anladığını düşünmüştüm. İNSANLAR DEĞİŞEBİLİR. gerçekten zorbalık yaptıysa eğer umarım mağdurlara kendini affettirebilir.

jeyan

ona ithafen söylemiyorum sadece sana bir tavsiye vereceğim ki umarım sen de ciddiye alırsın beni çünkü samimiyim ve haberdeki idol için söylemiyorum.Eğer birgün bir ilişkiye başlarken ya da bir kişiyle herhangi bir bağ kurarken sakın onu değiştirebilirim ya zamanla değişebilir veya eskiden yaptıklarını şimdi yapmaz çünkü değişti/değişebilir deme, bu kendini yıprattığın ve ilişkide senin psikolojin hasar görmüş bir şekilde çıkacaksın emin ol, o heo yaptıklarını halı altına süpürmüş bir şekilde olacak ve sonardan çıkacak sen de onu iyileştirmek veya ona iyi geliyorumdan sonra bir süre sonra durum sizin için monotonlaşacak ve sen artık halının altını süpürmeye başlayacaksın.İllaki durum ortaya çıkacak… Read more »

syssota

yorumun için çok çok teşekkür ederim ama bence hayatında yanlış şeyler yapmış insanlardan umudu kesmemeliyiz

jeyan

sen de haklısın aslında herkes umudu hak eder

jeyan

bu arada önemli değil dikkate aldığın için ben teşekkür ederim

:D?

Artık şu gerçek ortaya çıksın. NCT çok sevdiğim bir grup. Taeyong’u da severdim aslında ama şu zorbalık olayları çok şüpheli. Eğer gerçekten zorba ise ortaya çıksın ve sorumluluğunu alsın. Zorbalık gören bir insan her gün tvde ona işkence edeni görmek zorunda değil çünkü. Lütfen biraz empati.

Meanuka

Şu an dejavu yaşıyorum daha dün zorbalık yaptığı haberleri okuyordum (daha önce de okumuştum) olay gerçek mi diye şahsen bu kadar haber yapılması şüpheli eğer gerçekten yaptıysa tam bir hayal kırıklığı daha önce zorbalığa uğrayan biri olarak söylüyorum bu kabul edilemez kızın durumunu düşünün sürekli tv de görüyor ve eski kötü günlerini hatırlıyor jyp bu konuda en iyi şirket olabilir zorba bir stajyeri çıkış yaptırmadan şirketten atmıştı kral hareket

Last edited 10 ay önce by Meanuka
Cansu

Ben de zorbalığa uğradım özellikle lise son sınıfta. Herkes bana cephe almıştı nedeni ise sınıfın sevilmeyen kızın doğum gününü kutladım diye. Gerçekten üzücü

May

Ben Türk değilim bu yüzden göz şeklim garip sadece bu yüzden 2 yıl zorbalığa uğradım.

Cansu

Maalesef insanlıktan nasibini almamış insanlar karşımıza çok çıkıyor umarım karma onları bulur

jeyan

ben de ortaokul boyunca zorbalığa uğradım.Ve şunu biliyorum ki “öğretmeni inkar etti”, “arakadaşları zorbalığını inkar etti” diyerek bunu zorbalığın yapılmadığına dair kanıt olarak göstermeleri SAÇMALIK mağdur kişinin zorbalığa uğradığı durum onlar için normal hayat akışı çünkü.

ad astra

Bu kişinin kurban olup olmadığını bilemeyiz. Bu yüzden kanıtlar bizim için önemli. İspat yükü doğmuş durumda Zorbalık ile ilgili bir iddian varsa bunu ispatlamakla yükümlüsün. Bu kişinin zorba olmasıyla ilgili kanıt getirebiliyor musun? Hayır. O zaman bu kişi ispat etmesi gereken zorbalık hususunu ispatlayamıyor. Taraflardan her biri ispatla yükümlüdür. Taeyong’un sınıf öğretmeni ve sınıf arkadaşları da kendi üstüne düşen ispatı ortaya koyup yalanlıyor. Karşı tarafın ortaya koyduğu ne var? Bu arada evet sizin de taeyong’un arkadaşları ve öğretmenin ortaya koyduğu ispatı saçmalık bulma hakkınız var. Ama bununla bir yere varılmıyor. SAÇMALIK derken karşı referanslarla iddianızı besleyebiliyor musunuz? Şayet iddialarla ilgili… Read more »

May

En iyi böyle anlatılabilirdi çok haklısın.

Dany

Çok üzgünüm umarım şu an iyisinizdir

May

Şuan okullar tatil ama seneye ne yapacağım bilmiyorum lise korkunç bir yer.

jeyan

umarım karantinada akılları başlarına gelmiştir

stan t-ara = stan talent

kore her zaman zorba muhabbetlerinde katı davrandı, hatta t-ara’nın -asılsız olan- zorbalık skandalının büyümesinde bir etken de o yıllarda okulda bir çocuğun zorbalıktan intihar edip ülke gündemine oturmasıydı. haberin üzerine t-ara da eklenince halk anlamadan dinlemeden etiketi yapıştırdı o yıllar, tabii olayın büyümesinde tek sebep bu değildi ama bu da yadsınamayacak bir faktördü neticede. taeyong’un zorbalık muhabbetini daha önce de duymuştum sanki, dolandırıcılıkla birlikte. hatta yine mi gündem oldu dedim başlığı okuyunca, yetenekli ve yakışıklı birisi ama karakteri bozuk sanırım. durum ciddiye binerse sm kapıyı gösterecektir kendisine, olması gereken bu

haechanınköpeğiyim

+nctüyesayısı

Kado

Ajdjskkwwk bu çok komik

eyenur

ateş olmayan yerden duman çıkmaz.. bir değil iki değil

Nisa

Nctzenim daha önce bu olayların doğru olmadığı ispatlamıştı. Ama bu kadar çok iddia ortaya atılması beni suphelendiriyor artık. Eğer dogruysa taeyong suçunu üstlenip sorumluluk almalı doğru değilse de şirketin bu duruma bir el atması gerek. Seni savunmak istiyorum taeyong ama bu kadarı da artık karar vermemi zorlaştırıyor

señorita

Ya benim çıkış öncesinde de beklediğim sm stajyeriydi kendisi ve debut öncesinden beri var bu zorbalık hikayesi. Ben başta dedikodudur diye düşünüyordum. Çünkü stajyerken bile tanınan birisiydi ama artık mağdur da devreye girmiş durumda. Ve sürekli olarak bununla gündeme geliyor. sm de bir türlü buna bir açıklık getiremiyor. Ciddi ciddi ağır zorbalık yapmış o zaman demeden edemiyorum ben yani. Hayal kırıklığı

Buriooss

+1 Katılıyorum

Bende ilk başta cadı avı sanmıştım sahne arkasında hayranlara gösterdiği karakteriyle anlatılanlar uyum sağlamadığı için bir dedikodu gibi geliyordu.Ama ateş olmayan yerden bu kadar da duman çıkmaz,NCT’nin çıkışından beri zorbalık-hırsızlık iddası çıkıyor.Hala emin değilim ama dedikodular önyargılı olmamı sağlıyor

Last edited 10 ay önce by Buriooss
ad astra

Sm zorbalık iddiasını yalanladı. Sınıf öğretmeni, sınıf arkadaşları da yalanladı.

piteopaenz

yıllardır sürekli aynı haber çıkıyor ve ben artık cidden inanmaya başlıyorum maalesef. gerçekten zorba olduğu kanıtlanan idoller hakkında bile bu kadar haber çıkmadı.

la cha ta

kanıtlara bakmadım olayı çok bilmiyorum ama yaptıysa affedilmemeli

Skz

Eğer zorbalık yaptıysa ne olur korumayın ya bende zorbalığa maruz kaldım.hala bazı olayları anlatırken ağlıyorum kaç yıl geçti hala dün gibi aklımda.

Yalancıterlik

Geçen kardeşimle bu konu hakkinda konuştuk bir anda aklimiza geldi araştirdik ve tayongu sevdigim halde ona karşi büyük bir sogukluk hissettim lütfen zorba ettigi kişiyle tekrar buluştuklarinda neler yaşandiğini bir okuyun.

Last edited 10 ay önce by Yalancıterlik
Renjun

O haber gerçek değil bir sürü çelişki çıktı haber sonrası eğer o haberi okuyacaksanız sonraki çelişkileride okuyun.

Esma

Taeyongun zorbalık yaptığı haberi sürekli çıkıyor. Taeyong bir kere bile tek başına gidip kurbandan şahsi özür dilemedi. Medya ve avukatını beraberinde götürdü. Hayranlar sanki zorbalığa uğrayan kişi boş yere bunları yazıyormuş gibi zorbalığa uğrayan kişiye ölüm tehditleri gönderiyor. Düşünsenize zaten kendisine zorbalık yapan kişinin ekranda olması yeterince zorken birde hayranları linç ediyor. Normalde böyle bir durumda taeyong gruptan çıkartılmalıydı ama merkez ve en çok hayran çeken üye olduğu için sm olayın üstünü kapatmaya çalışıyor. Gruptan çıkmayacaksa bile düzgün bir özür dilemeli.

ad astra

Sm bu iddiaları yalanladı zaten neyin şahsi özrü, medyası, avukatı? Zorbalığa uğrayan kişi ortaya bir kanıt ile gelmiyor, her seferinde hikayesine farklı bir şey katarak geliyor. Bir bakıyoruz sınıf arkadaşı zorbalığa uğrayan kişi adına konuşuyor, zorbalığa uğrayan kişi Sm’e ben ulaştım diyor, sınıf arkadaşı Sm bana ulaştı diyor. Sonra sınıf arkadaşı çıkıp ben bu kişiyi tanımıyorum diyor. Biri avukat vardı diyor biri yo tek başımıza buluştuk diyor. Hikaye öyle dallanıp budaklandı ki. Ama bildiğimiz tek şey Sm’in bununla ilgili Naver üzerinden paylaştığı yazı. Sm iddiaları yalanladı. Bu arada hayranlar kendisini tehdit ediyorsa neden polise gitmekten çekiniyor? Kendisi iddialar doğruysa sm’e,… Read more »

Mel

Neden nctnin sürekli skandalı çıkıyor gibi ya. Daha geçen gün homofobiklik olayları vardı

Last edited 10 ay önce by Mel
Lululali

Daha önce zorbalık yaptığı bir konuşma ortaya çıkmıştı zaten ama netizenler hala yüzüne iltifat etmeye devam etti. Neden o zaman bu kadar tepki göstermediler?umarım sektörü bırakır.zorbalık affedilemez.

Lululali

https://netizenturkey.net/theqoo-taeyongun-gecmiste-soyledigi-sey-zorbalik-sayilir-mi/

Nur

Doğrulanmamış bir haber için sektörü bıraksın demek biraz yanlış bence…

jeyan

nur valla pc ekranına bakarken eğer hafif göz attıysam ya da gözlerimi kısarken baktıysam ppdekini meral akşener zannediyorum hgwgwıushkdhsu

Nur

Sen öyle yazınca ben de benzettim dşfkgjdlfgdjlfksgıl

Lululali

Gerçekten zorbalık yaptıysa bile şirket reddedecek. Zaten bir sürü zorbalık haberi çıktı mesajlar falan. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz . Eğer suçsuzsa bile zaten bir sürü kişi onu görünce zorba diyecek. Netizenler de dahil maalesef suçu yoksa bile çocuk güme gider. Şirket kötü yorumlara dava açsa bile imajı daha kötü etkilenir.

aswium

hala gerçekten zorba mı yoksa kötü kişilikli ama bunu çok iyi mi gizliyor diye hala düşünürüm bilemiyorum taeyong

Jae

Nct de bir sürü problemli üye var resmen adam akıllı ünlü de değiller anca saseanglari var dağıtsınlar grubu gitsin zaten anca dream tutuyo haechani çok severim ama en küçük üye olmasına rağmen onun bile 2 kere kötü şekilde haberleri çıktı neylerine güveniyorlar anlamıyorum

Yeni Yazılar