[PANN] ‘2020 KBS Gayo Festival’ kız grubu maknaeleri performansı

84
5198

2020 12 18 오후 7.26.19 2020 12 18 오후 7.26.41 2020 12 18 오후 7.28.19 2020 12 18 오후 7.48.35 사본 2020 12 18 오후 7.52.44w entertainer 20201218 193720 000 resize 2020 12 18 오후 8.10.44

Yuna Jang Wonyoung ile aynı boyda neredeyse ama Yuna topuklu giyiyor, o yüzden daha uzun görünüyor 
Boy sıralaması
Arin 165 Shuhua 161 Jang Wonyoung 171 Yuna 170

1. Jang Wonyoung’ın yüzü süper

2. Izone fanıyım ama Yuna çok tatlı. Uzun boylu ve çok güleryüzlü

3. Yuna Wonyoung ikilisini çok sevdim… dördünü de sevdim ㅠㅠ

4. Wonyoung’ın baldırları çok uzun görünüyor.

7. Wonyoung kısa topuk giymesine rağmen Yuna’dan çok kısa durmuyor? Vücut ölçüleri en iyisi

8. Yuna çok güzel

9. Yan yana durunca verdikleri hava çok farklı ㅋㅋㅋ Suhua ve Arin çok tatlı, Wonyoung ve Yuna ise bu dünyadan değil gibiler

10. Jang Wonyoung gerçekten en iyisi


[PANN] YUNA VE WONYOUNG MAKNAELERİN FOTOĞRAFLARI

download 13 2 download 14 1İkisi de çok güzelㅎ
Performanslarını merakla bekliyorumㅎ

Gönderi tepkisi [+306, -29]

1. [+176, -13] Jang Wonyoung’ın kemik yapısı nasıl böyle olabilir? Nasıl bu kadar feminen durabiliyor?? Yuna da uzun boylu ama Jang Wonyoung daha ince kemikli gibi görünüyor. Jang Wonyoung gerçekten manyak bir şey…

2. [+129, -9] Vay be Jang Wonyoung barbi bebek gibi..

3. [+87, -6] ❤️

download 16

4. [+80, -111] Bir erkek grubunun hayranıyım, burada galip gelen Jang Wonyoung

5. [+80, -5] Jang Wonyoung çok ince kemikli.. Yuna’nın yüzü de küçücük. Ama Yuna’ya bu konsept uymamış. Kaslı ve zayıf, ITZY konseptine daha çok uyuyor

Kaynak: Pannchoa


[THEQOO] Kız grubu maknae performansı, KBS Song Festival 2020 (Arin + Yuna + Jang Wonyoung + Shuhua)

1. Bu Yuna’nın ilk ve son masum konseptiydi bence ㅋㅋㅋ Çok şirin ㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Wonyoung süper ya ㅠㅠ

3. Bu şarkıda en iyisi Arin’di

4. Arin, Yuna, en sevdiklerim ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

5. Arin’e bu konsept çok uyuyor

6. Shuhua mükemmel bir kız

7. Jang Wonyoung ortaya çıktığında tüylerim diken diken oldu, kız idol olmak için doğmuş

8. Shuhua çok tatlı. Peri gibi.

9. Dudak mı oynattılar..? Sadece dudak oynatmaları hayal kırıklığı

10. Yuna’nın sesi çok iyi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

11. Performansı izlerken Apink’in çok iyi şarkı söylediğini fark ettim.. bu şarkı bu gruba uymamış..

12. Konsepti sevdim ama şarkı onlara fazla zor geldi

 

Kaynak: Knetizen

Önceki İçerik[THEQOO] aespa’nın ‘2020 KBS Gayo Festival’ kırmızı halısındaki kıyafetleri
Sonraki İçerik[THEQOO] ‘2020 KBS Gayo Festival’ kız gruplarının ‘Boss’ performansı
84 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
sametinyourarea

Wonyoung cidden prenses gibiydi ama netizenler haklıymış %100 playbackti

sametinyourarea

şimdi sıralama yapıcam
wonyoung >shu>yuna > arin

Aaa

Ya kbs ortak sahnelerde genelde playback yaptırıyor neden bilmiyorum ama %99 böyle yapıyor.

sametinyourarea

rap stagede mikrofonlar açıktı valla bence istege baglı

Aaa

%99 dedim bu yüzden zaten çok dans gerektirmeyen sahneler falan mikrofonu açıyorlar. Ama dans ediliyorsa özellikle kesinlikle playback.

Armyze

Aynen öyle isteğe bağlı zaten söyleyebilen söylüyor

Y-young

Ses sistemi aşırı kötü. Playback yapmaları sıkıntı edilecek bir durum değil bence

Armyze

Sorun değil mi o zaman sadece dans etsinler dansçı olsunlar ne gerek bar idol olmaya birde çıkarken mikrofon alıyorlar sadece ağzını kımıldatmak çok utanç verici

Y-young

Ses sistemi kötüyse idoller ne yapsın? Japonya mesela oldukça iyi sistemlere sahip ve idoller orada canlı söylüyor. Utanç verici olan idollerin playback yapması değil de korenin yıllardır birazcık gelişmeyen müzik sistemlerinde playback yapılınca eleştiri yağmuruna tutması

Armyze

Ses sistemi sadece onlara kötü değil bts mamamoo got7 canlı söyledi sistem kötüyse onlarada kötü bahane bulmayın çoğu grup zaten hep playback yapıyor playback yapanlara katlanamıyorum zaten dinlemiyorum da ama sizin bahane sıralamanız saçma

...

Sesleri o kadar tizdi ki kusacaktım. Bilerek mi inceltiyorlar bilmiyorum ama ortada şarkıcıdan çok ana okul korosu vardı. Gerçekten.

Last edited 5 ay önce by ...
jongjong

ben en son ilkokulda böyle giyindim

jeyan

ben böyle giyinmedim

jeyan

neyse Kore modası fairy konseptinin dozajını ayarlayamıyor onu anladık iş başka yerlere gidiyor.d

sirene

Gerçekten başka şarkı verilmeliydi Eunji gibi bir vokal varken Apinkte onun yerini dolduracak birinin olmamasının eksikliği baya hissedildi

Sakincansu

++

Elif

Üzgünüm niye işbirliği yaptırmışlar anlayamadım ben. güzel diyeceğim bir şey yok. şarkı belli ki masalsı bir şarkı, ama kızların seslerine, şarkı söyleme tarzlarına uymamış. hele yunaya verdikleri part yalnış seçimdi bence. çok tecrübesiz gözüküyorlardı. asla uyum göremedim. ayrıca güzelim kızları nasıl ortalama göstermeyi başarmışlar. topuk boyları da saçma, en uzunlar en yüksek topuk giymiş.

Last edited 5 ay önce by Elif
Elif

Bu da işbirliği ama kızlar aynı grup üyeleriymiş gibi bir biriyle sahne uyumu yakalamıştı.
lafım kızlara değil asla, ama son zamanlar fanlar her şeyi kabul ediyor mu diye bilemedim sanki çok uğraşmıyor arka plandakı takım. diğer kız grubu işbirliği de iyi değildi bugünün.

Last edited 5 ay önce by Elif
Lena

Bunu niye eksilemişler bilemedim ama güzel örnek, gerçekten çok uyumluydular bu sahnede. birini de ben paylaşayım bu da çok güzel işbirliği idi. bence de sorun kızlarda değil. bazısının vokali, bazısının dansı iyi. genel sahneyi, şarkı, dans dağılımını tasarlayan ekip iyi iş çıkarmamış.

Kado

Yalniz bu işbirliği de çok kötüydü bence. Sahnede birbirlerini ilk defa görmüşler hissi vermişti bana.

enha

yuna’nın giydiği en uzun topukluydu wonyoung da uzun ama onun topuğu nerdeyse yok gibiydi bende anlamadım neden öyle yapmışlar

AhgaseAileean

Bence de yunanın o kadar yüksek topukluyla dans etmesinin nereden bakarsan bak bi mantığı yok ve tehlikeli :/

Lena

Ayy zevkim tamamen farklı korelilerle. arindi galiba bana o güzel geldi. çok karakteristik yüzü var. Shuhua yı çok beğeniceğimi düşünmüştüm aslında. yunaya bu konsept yakışmamış, güzel kız ama aralarında garip kalmış. cizgileri garip şekilde diğerlerine göre kaba görünmüş, aslında normalde çok güzel kız. Seslerini hiç sevemedim, çok cırtlaktı, özellikle yunanın sesi. genel olarak güzel performansı diyemiyeceğim. hatda izledikten sonra ne gerek vardı dedim, aralarında hiç sinerji yoktu. bana geçirmediler belki de

DNAME

Yuna parıl parıl parlıyor resmen😍
Ayrıca Apink’in başarısını şu an fark eden netizeni de kutlamak istiyorum. Grupta güçlü bir vokale sahip olmayan üye yok resmen. Hele Eunji’m😍😍😍

likanda

Ne gıcık insanlarsınız bunu nasıl eksilersiniz ya

DNAME

Bulduğu her şeyi eksileyen bir güruh var ondan birinin eseridir diye düşünüyorum. Yoksa herhangi bir insan Apink antisi olamaz herhalde🙈

Drbeyz

Wonyoung çok zayıf. Tamam kpop’daki tüm kadınlar zayıf ama bu kız ayrı bir zayıf. Resmen iki boyutlu gözüküyor. Azıcık kilo alması lazım. Yuna’yı aşırı güzel bulmuyordum ama o bile yanında tombiş yanaklarıyla çok daha fazla parıldıyordu. Ayrıca full dudak oynattılar canlı söyleyen birkaç grup vardı. Niye canlı söylemiyorsunuz yaa anladık herkesin görseli muhteşem, parıldıyorsunuz falan ama arada mikrofonun sesini mi açsanız acaba 🤔

Last edited 5 ay önce by Drbeyz
sudeas

wonyoung korelilerin güzellik anlayışına gerçekten uyuyor yoona hissi alıyorum ama güzelliklerin yetmedğini düşünüyorum performanslarını izleyemedim bile eski jenerasyonun vokallerini özledim şöyle güçlü bir vokal işbirliği gelseydi eunhin hyolyn yuju wendy böyle güçlü vokalleri yeni jenerasyonda görememek beni üzüyor.

likanda

+eunji +solji

Armyze

23 nisan gösterisi gibi olmuş performanslarında övünülecek bir şey olmayınca görsellikleri övülmüş kpop böyle bir şey işte güzelsen her türlü kazanıyorsun hiçbir şeyi umursamıyorlar

Mervenur

Bu uluslararası fanların seveceği bir performans değildi zaten ama Kore’de hemen trend oldular. Hatta Shuhua bebeğim 10 yaş ve 20 yaş aralığında #1, 30 yaş aralığında #3 bütün genel trendede 3. Sıraya yerleşti. Çok gurur duydum, ilk defa solo bir sahnesi oldu, biraz gergindi ama iyi başa çıktığını düşünüyorum. Hepsi çok güzeldi, prenses gibilerdi. Şarkı hiiiic benlik olmasa da zevk aldım. Apink Namjoo da instasindan paylaşmış hemen, çok tatlılar diye. Kızlar görünce mutlu olmuşlardır. Tebrikler maknaelerrrr

LODOS

Sadece dans ve visual vardı. Madem canlı söylenmeyecekti neden bu şarkı seçildi!??

rundevilrun

yuna zaten uzunken neden en uzun topuklu ayakkabıyı ona giydirmişler anlamadım bi de yani o ayakkabılarla dans etmek zordur değişik

Leila

Jyp stilisti bariz şekilde yunanın öne çıkmasını istemiş. zaten kızın boyu uzun. wonyoungun stilistini alkışlamak lazım, küçük boy topuk giydirmiş, herkesle uyumlu olsun diye. Yunaya resmen 15 cm lik topuk giydirmenin tek açıklaması sahnede dikkat çekmesini sağlamak, başka açıklaması bile olamaz. (lafım yunaya değil, stilistine saldırmasın bazı kişiler hemen) shuhuaya keşke daha güzel elbise giydirseymiş stilisti. niye midi boyda, o kadar basit elbise giydirmiş anlamadım. belli ki peri konsepti, pastel renklerde anlaşmışlar. keşke daha farklı elbise seçseymiş. ya da saçlarını düz fönle salsaymış. kız çok güzel normalde, ama burda hiç parlamıyor. genel olarak tatlı, güzel kızlar. sahne ortalamaydı, berbat değildi,… Read more »

Last edited 5 ay önce by Leila
SUNMI

Arin çok güzel bir kız ya. Ayrıca umarım Wonyoung kendi isteğiyle bu kadar zayıftır. İzonedaki çoğu üye çok zayıf, zor danslar ve dolu programları arasında sağlıklarına ekstra dikkat etmeleri gerekiyor.

Aaa

Yuna ya platform topuk giydiren akıllıyla yere halı seren akıllı. Gerçekten hangi mantıkla yapmışlar bunu anlamıyorum. Kızlar dans ederken nekadar zorlandı yüzlerinden anlaşılıyor zaten. Üstüne yuna o koca topuklarla canı çıktı resmen.

mrb

Ya bana Wonyoung güzel ama biraz sıradan geliyor. Ulzzang gibi, mükemmel vücudu ve yüzü var. Ama karakteristik bir olayı yok. Yuna ve Arin gayet iyiydi bence. Arin’i bilmiyordum, çok beğendim. Yuna zaten sahne canavarı, bu konsepti de kaldırmış bence. Shuhua’yı (inş doğru ektir) çok severim çok tatlı biri, karakteri aşırı ikonik, kendisi aşırı güzel ama sahne karizması pek yok bence. Sahneye çıktığı zaman öyle aman aman bir seyir zevki vermiyor.

Kira

Zaten playback yapacaklarını biliyorduk ama seslerinin bu kadar kötü olacağını tahmin etmemiştim. Yuna sesini niye bu kadar inceltmiş? Bu kızların yalnızca görsel üye olmasına şaşmadım.

Last edited 5 ay önce by Kira
muzlu süt

Shuhua’nın aslında çok güzel bi ses tonu var. Telaffuzda ve canlı söyleme konusunda sıkıntı çekmesi büyük şanssızlık. Şarkılarda az part alması da bu yüzden. Kendisi böyle istiyor(muş). Umarım kendini geliştirir. Ses tonunun en net olduğu videolardan birini buraya bırakayım.

Gidle-light my body up cover
https://youtu.be/gcIP1FZj2_I

Xlyn

Ben de suhuha nın sesini çok beğeniyorum ince değil ve kalın da değil tam orta tonda bu performansta da en iyisi bence oydu

Mervenur

Kendisi böyle istediğini açıklamıştı evet. Ve bence de kesinlikle Shuhua’nin çok güzel bir ses tonu var. En çok oh my god eng versiyonda bence gösteriyor dinlemediyseniz öneririm. Çok ünlü bir ses taklit sanatçısı kızların seslerini taklit edip, zorluklara göre sıralama yapmıştı ve shuhuayi aslaa yapamadı. Çok zorlandığını da söyledi. Shuhua’nin kendine has bir tonu var.

Mervenur

Pardon tam olarak böyle bir açıklama yapmadı***** yanlış algı olmasın. Buna dair kendisini geri çektiğine, özgüven kaybı yaşadığına ve korecesini sürekli geliştirmeye çalıştığına dair çok fazla şey konuşuldu. Korecesine çok fazla takmıştı, çünkü çok değişik bir konuşması var şey gibi hintli insanların ingilizce konuşurken belli bir aksani olur onun gibi. Değiştiremiyor da sonuçta.. Omg’da da çok zorlandığını Soyeonla tek tek çalıştiginı falan söylemişti. Şimdi dha çok iyileştiğini düşünüyorum ben bakalım, inşallah daha güzellerini görür

Soya

Of cidden bir video vardı kız üyelerinin söyleyiş tarzlarını taklit ediyordu ve shuhuanın sesini yapamıştı çok farklı bir tınısı var keşke daha çok duyabilsek

Lila

Şarkı seçimi yanlış bence.Dünyanın en iyi sesleride gelse yinede seviceğimi sanmıyorum bu tarz şarkılar hiç benlik değil.

Lila

Shu zaten bu tarz bi konsept yapmak istediğini söylemişti onun açısından iyi oldu.Arin ve Won da bu konsepte uygun ama Yuna i bu konsepte yakıştıramadım.

Peakyfockingblinders

Konseptin cute olduğu net belliydi ve bu tarz performanslarin çoğu pb oluyor o yüzden şaşırmadım. Diğer kızları tam bilmiyorum ama shuhua kesinlikle bu konsepte kendini yakıştıramadi. Sebebinin gidleın konseptlerinin belli bir ağırlığının olması. Bugün idle oh my god sergiledi shuhua ne kadar rahat ve uyumluydu. En renkli konseptleri dumdi dumdi bile cute değil. Her neyse shuhua sarı elbisesi ve doğallıgiyla peri gibiydi.

Soya

Yukarı çıkmalı

taylor benim karım

sesleri aşırı inceltilmiş ve oynanmış. Ayrıca pb olduğu çok belliydi, kıyafetler 23 nisan kıyafetleri gibiydi. Üzgünüm olmamış

delulu

wonyoung ve yuna’nın yanına txt kai’yi de beklerdim.. hayal kırıklığına uğradım

Jendeuk

Bi video vardı yuna kaiye bakıyomus kai wonyounga bakıyomus yok aşk üçgeniymiş filan veled-i memnu yazmıstım ben de jwjejdhd küçük çocuklara bile bulastırmıslar ship işlerini

delulu

askğjgrkfsdiO videoyu düşünerek yazdım cidden

Mira

Shuhua sahnede cok gergin duruyordu

ske

Umji çok yakışırdı bu performansa 🙁

sametinyourarea

daha once umji dahyun yeri yuqi arin bu tarz bir performans yapmıstı istersen bak
https://www.youtube.com/watch?v=wyo7ufOVQng

ske

evet biliyorum ona dayanarak söyledim. neyine eksi attılar anlamadım çekememezlik sanırım sdf

Zehra

of bu festival bir garipti ya. güçlü bir takım ama şarkı seçimi çok yanlış olmuş.

enha

wonyoung cidden bu konsepte çok güzel uyum sağlamış tıpkı peri gibiydi 🌸

cucu

wonyoung çok güzel ama video’da çok zayıf görünüyordu.. korelilerin vücut ölçüsü anlayışı cidden bu mu…

Queengi

155 olan ben Wonyoung ve Yuna’nın yanında görünmezdim herhalde😢

Ceren

Arin🥺

Mervenur

Bu sahnede çok gerilmişti açıkçasi, sahne arkasi röportajında bile gerginlikten put gibi durdu.Alışık olmadığı bir tarz olduğu için herhalde.

Loura

İlk kez won young denen kızın performansını inceledim kız aşırı zayıf ya sanki anoreksiyası var gibi duruyor sağlığı yerinde mi gerçekten kız için endişelendim birde netizenler övmüş de övmüş😯

enha

sana mı soracaklar överken pardon da? evet fazla zayıf ama her zaman sağlıklı beslendiğini endişelenmemize gerek olmadığını söylüyor, yani zaten daha büyüme çağında

Last edited 5 ay önce by enha
Loura

İnce daha ince ve süper ince. Böyle yaparak zayıflığı güzellik diye yutturuyorlar. Bütün idoller bu yüzden hem fiziksel hem de psikolojik baskı görüyor. Bende diyorum ki bu bir güzellik belirtisi değil ve övülmesi de bu algıyı kuvvetlendirir. Ayrıca tabiki kamera karşısında gerçekleri söyleyecek değil ya şirket korkusundan ağızlarını açamazlar

enha

şahsen ben wonyoung’a zorla diyet yaptırdıklarını düşünmüyorum önceden de zayıftı şu an daha da zayıf. kamera karşısında demiyor private mailden yazıyor. belki o de o böyle olmayı seviyordur bilemeyiz. zayıflık güzellik değil kesinlikle bende kilo almasını isterdim ama işte idk

Soya

Gergindi ilk gruptan ayrı promosu

Soya

Yunayı bu konsepte hiç uyduramadım kendisini severim ama cidden diğer kızlar kadar uymamış birde shuhua normalde bu konsepte aşırı uyardı uymuşta zaten ama daha iyi iş çıkarta bilirdi keşke daha az gergin olsaydı 🙁 u go girl(?) Coverı yapmışlardı isterseniz bakabilirsiniz zaten yüz hatları ve havası mükemmel uyuyor

Esra

Valla ben beğenmedim zaten canlı söylemediler ve sesleri çok tizdi. Nerde yüksek notalar olmamış yani .
Size Apink’in canlı söylediğini atayım bir bakın farka.
https://www.youtube.com/watch?v=TaPfHLdCuLw
https://www.youtube.com/watch?v=nvVaRH91ftw

KINGEXO

mor elbiseli kız çok tatlııı prenses gibi duruyor

enha

wonyoung o 🥺

Kingkong - exo ot12

Bitirici takım. Hepsine bayılıyorum ama benim de biasım wonyoung.

Armyze

Sadece görselliklerini övmüşler kpop ne kadar boktan cidden

koniçiva

İlkokul gösterisi falan mı bu :d Neyse Yuna çok güzel.

Begonya

Izone maknae aşırı bebeksi bence bu kiza iltifat etmek vb pedofiliye girmez değil mi

Armyze

Kız gruplarını cidden dinleyemiyorum böyle mıy mıy seslerini inceltip tatlı tatlı hareketler yapmalaro veya abes bir şekilde sert hareketler ya da egrelti bir şekilde dark konsept yapmalarına dayanamıyorum istisna olarak sadece mamamoo ve blackpink dinleyebiliyorum onlarda olmasa kpop da adam gibi gg yok üzgünüm

Soya

Idleın nora performanslarına baktın mı? Queendom performanslarına mesela

Gofretbeyin

Yuna bu konseptte uymasa bile eline bir şans verilip vokalini gerçekten kanıtladığı için mutlu oldum. Itzy şarkıları kızların gerçek vokallerini gösterebilecekleri şekilde olmadığı için hep vokal konusunda eksik oldukları söyleniyordu. Umarım diğer kızlarında eline bir fırsat geçer, grubun alt vokali bile bu grupta ana vokallik yaptıysa diğer kızların nasil olacağını cidden merak ediyorum.

sametinyourarea

vokal kanıtlanacak bir şey olmadı. Canlı soylemediler söyleselerdi anlaşılırdı.

Gofretbeyin

Canlı söylemeseler bile grubunda alt vokal olan bir kızın ana vokallik yapması bana yetti. Ama keşke gerçekten canlı söyleselerdi de görseydik. Hoş bir kişinin kendi şarkısını canlı söyleyebilmesi bile bana yetiyor, Yuna’da bunu yapabildiği benim için hala yetenekli.

Kira

Kusura bakma ama Yuna hiç bir şeyi kanıtlamadı. Kız sadece sahnede güzel duruyor başka hiç bi özelliği yok gibi geldi bu sahnede. Itzy şarkılarında yine karizmatik duruyor ama bu sanırkm hayatımda izlediğim en kötü performanstı.

Eda

Yunanın en kötü performansıydı . şarkıyı dinledin mi? sesi çok inceydi, bir şarkıcının ses aralığı nasıl 2 oktav olabilir ya şoktayım. kız herhalde danscı pozisyonunda diye düşünüyorum. genel olarak wonyoung hiç sevmediğim biri, ama performansta tek parlayan o

Last edited 5 ay önce by Eda
enha

16 yaşındaki bir kız sana ne yaptı da sevmiyorsun acaba?

mantık terk

hani ilgimi çekmiyor dese anlarım HOÇ SOVMODOĞOM BORO

mantık terk

ya arkadaşlar bu bi kuraldır korede cute konsept yapınca sesini inceltirsin.