Benzer Yazılar

[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın

[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın

Bu çok popüler bir gif.. SM, makyajı biraz azaltㅜㅠ

Gönderi tepkisi [+257, -34]

1. [+211, -20] Taetae

[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın

2. [+152, -18] Yoon Jeonghan’ın yayındaki makyajsız yüzü

[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın

3. [+140, -11] Benim sevdiğim bir fotoğraf…

[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın

4. [+123, -13] Law of Jungle şovunda bile yakışıklı görünmesi söylenecek her şeyi söylüyor

[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın

5. [+101, -10] Bizimkinin bir tane bile fotoğrafı konulmamış

[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın

6. [+95, -10] Jung Jaehyunㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın

7. [+90, -9] Banyodan çıkar çıkmaz V-app’i açtı ㅋㅋ

[PANN] Biaslarınızın makyajsız yüzünü paylaşın

170 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Suna

Fotoğrafların çoğu profesyonel ışıklandırma ile çekildiği için (ring light vs) yüzlerinde ne kadar makyaj olmazsa olsun ışık sayesinde pürüzler yok gibi gözüküyor ve olduklarından beyaz çıkıyorlar. Bu yüzden çoğu gerçek makyajsız halleri değil. İçlerinde en gerçek renge yakın olanı Baekhyun bence. Ayrıyeten tamamen telefon kamerasından çekilmiş bir Taeyong bırakayım buraya. Her kusuru her detayı ile muhteşem.

eslem

İşte makyajsız fotoğraf.

Spam yiyen SEN

Şey 👉👈 makyajsız diye paylaştığınız resimlerin yüzde doksan dokuzunun makyajlı veya ışıklandırma etkisinde olduğu gerçeğiyle ne zaman yüzleşmek istersiniz?

Bir küçük aslıhan meselesi

Ya senin cidden her yorumuna cidden katılıyorum aşırı haklısın be cidden kafa yapılarımız aşırı uyuyor senin yorumlarını görünce çok mutlu oluyorum nedense dkdşkdlisıdşfıfd

Spam yiyen SEN

Ulan bunu bu mecrada söyleyen tek kişi sensindir sjsjsjsjsjs hayır bazıları da beğeniyor özellikle birileri hakkında yazdığım şeyleri ama kimsenin konuşmaya cesareti yok

nayeonist

bu sözlerin beni cesaretlendirdi. artık ben de iyi ya da kötü olsada düşündüğüm her şeyi söyleyeceğim. sağ ol slmlslsl

FOD

Bu düşünce hoş mu sence ? Söylemek istediğin şeyi şöyle ama saygısızlık yapmadan ,aşağılamadan ve hor görmeden lütfen…tutarlı ,tahriksiz ve aklıselim yorumlar yapın ki huzur olsun💦 böyle bir düşüncede karar kılman ve bu arkadaşın saygısız yorum tarzına katılman açıkçası biraz hayal kırıklığı..

Last edited 2 yıl önce by FOD
nayeonist

tabiki yorum yaparken saygılı olacağım. sadece bu sitede özellikle de bazı gruplar için yapılan yorumlar düzgün bir eleştri bile olsa eksilenip linçlendiği için düşüncelerimi açıkça belirtmeye çekiniyordum ama artık söyleyeceğim

FOD

O zaman senin için iyi..saygılı ve yerinde eleştiriye tamam ama haksız ve mantıksız saldırılara hayır..

Spam yiyen SEN

Kendinizi bu kadar kısıtladığınıza inanamıyorum cidden. Ne var yani birilerini memnun etmek için düşüncelerimizi paylaşmaktan mı korkacağız? Beğenmiyorsan beğenmiyorsundur konu kapanır. Kimi seni sevmeye zorlayamaz. Bir yanlış gördüysen dile getir. Ben de mi bir yanlış gördün gönlünce yaz be! Bak hemen atlamış bayan doğru. Yazan kişiyi çıkar buradan sadece yazılana bak şuan burada yazdıklarımın neyi yanlış? Hemen atlamış bu düşünce doğru mu sence diye. Doğru tabii. Doğru. Doğru ulan doğru. En doğrusu bu!

nayeonist

eskiden kendimi kısıtladığım için kendime kızıyorum. ama artık bunu yapmayacağım. bu konuda beni cesaretlendirdiğin için teşekkürler.

xlawlietn

Keşke herkes bu söylediklerini kabul edebilse..Ya begenmiyorsan unlike tuşuna bas geç basit şeyler bunlar.Soylenen şeyi kendince haksiz olduğunu ve seninde böyle kabul etmen gerektiği kanitlamaya calismak için kendini yırtanlar anlamiyorum

FOD

Arkadaşlar siz bu userın tarzını pek bilmiyorsunuz anladığım kadarıyla..istediğiniz düşüncenizi belirtin kimse klavyenizi elinizden almıyor..ama diyorum ki yaparken sırf yorum yapmak yapmak için değil, gerçekten inandığınız ,kendinizce tutarlı haklı bir düşünceyi yazın..bu arkadaş onu yapmıyor alakalı alakasız her yere belli kişilerle ilgili sürekli insan olumsuz , aşağılayıcı,iftiravari şeyler yazıp algı yapar mı ? Yapıyor hak veriyorsunuz da neye hak verdiğinizden haberiniz olsun..cidden bu sitede son zamanlarda duvara konuşuyormuşum gibi hissediyorum..insanlar duyarsız ve inatçılaşmış..size kimse düşüncenizi yazmayın demiyor yazarken saygılı olun, genellemeden iyi niyeti koruyun da burası zehir olmasın kimseye diyor her zaman ben en doğruyum kafası cidden çok saçma yanlışınız… Read more »

Last edited 2 yıl önce by FOD
FOD

Sen saygısız ve saldırgansın..sen düşünce belirtmiyorsun, saldırıyorsun işine gelene çoğu seferinde..her postta senin alakalı alakasız BP ile ilgili düşüncen (!) nasıl olabilir ? Sen bildiğin hatersın boş yapma bana…her türlü saygısızlığı yap,aşağıla adına da düşüncemi belirtiyorum de ..oldu canım..geç bu işleri ..öyle haksız yanlış düşünceye (!) sonuna kadar cevap verilir..kusura bakma kimseyi sözlerinle incitmeden,seviyeni koruyarak yorum yap anonimlik boş cesaret vermesin

Last edited 2 yıl önce by FOD
nayeonist

tabiki yorumların saygılı yapılması taraftarıyım ama sizde eleştri kabul edemiyorsunuz. konu twice olunca küfürler hakaretler havada uçuşuyor ve buna kimse bir şey demiyor ama konu bp olunca en ufak eleştride hemen linç edip “ağla, kudur” tarzında şeyler diyip eksiliyorsunuz. bu yüzden ben de dahil olmak üzere bazı insanlar su sitede yorum yapmaya çekinir oldu. fakat buna rağmen bu arkadaş düşüncelerini her ne olursa olsun rahat bir şekilde belirtebiliyor ve ben de onun bu yönünü ele alarak konuştum.

FOD

İnan yeri gelmiş twice i savunmuşluğum da vardir bu sitede emin olabilirsin..ve ben gerçekten dediğin gibi normal eleştirilere hiç ağla kudur gibi seyler yazmadim şahsen ama bu arkadaş icin rahatsiz olduğum şey her gönderiye alakali alakasiz bpyi aşagilayarak, saldirarak yorum yapmayi kendine vazife edinmesi..ben de hem bir fan hem de terazi burçlu biri olarak haksiz söz görünce cevap vermeden duramiyorum bu kadar..kimseye hakaret edilmesin kimse boş yere linçlenmesin ..senin hoslanmayacagin bir seyi baskasina yapma onlar da sana yapmasin yaparlarsa da tartış da uyar da….ben iyi niyetli elestirilere karşi degilim ben apaçik belli olan kötü niyetli yorumlara karşiyim sen rahat olabilirsin..

Last edited 2 yıl önce by FOD
nayeonist

ya zaten siz derken genel olarak bu sayfadakilerden bahsettim. sayfadaki bir çok kişi maalesef böyle. umarim bu durum düzelir

FOD

Ben en son bazi oncelar ile twicepink birliğini ve en azindan başka ortamlarda kavga edilse de bu ortamda birlikte huzurlu olabilecegimizi konuşup anlaştığımızı hatirliyorum buna sen de katilabilirsin.. saygi içinde istediğimiz düşünceyi yazarken kızların iyi iliskilerine nazaran biz de iyi geçinebiliriz yani toksik olmayanlar bu sayfada bunu deneyebilir..kavga icin sebep yok ha toksiklerle de kendi yönteminle mücadele edebilirsin tabi ki ..

Last edited 2 yıl önce by FOD
nayeonist

tabiki buna ben de katılmak isterim. fanlar arkadaş olsun isterim ama şuan bu sayfanın yarısından fazlasi twice antisi olduğu için zor gibi gözüküyor.

Liya

V’ nin son gifinde makyaj var ki gözünde. bence ünlüler kalıcı makyaj yaptırıyor zaten. Türkiyede ev kadınları bile yaptırıyor solgun gözükmesinler diye, ünlü niye yaptırmasın. Ayrıca dudak, kalıcı eyeliner zaten biliyordum ama korede göz kenarlarına kalıcı far bile yapılıyormuş. O yüzden böyle postlar bana çekici gelmiyor.

Efendim

Taehyung un normal bi Koreliye göre daha fazal kirpiği var ve normalden de uzun ondan belki uzaktan kalem çekmiş gibi gözükebilir, Korelilerin gözyapısı nedeniyle. ayrıca vlive yayını o. belki dudağına dudak kremi sürmüş olabilir ama.

Liya

illaki makyajsız hali de yakışıklıdır, zaten cizgilerinden belli. Ben genel tüm idoller için öyle düşündüm.

RIM

Fotoğraflardakilerin hepsinde ya gözünde ya da cildinde makyaj var ama

RIM

no makeup reis..

TheBlackandWhiteandGrey

Ahahaha ya bu adam parti kursa oy veririm ciddi söylüyorum😂😂 ne zaman görsem tebessüm ediyorum ya 😂😂

Vincenteu

Aksjsjs

FOD

Jennie müzik showuna sadece ödül almak için çıktıklarında makyajsizdi bebek ..cildi pamuk gibi🤗💖

FOD

Bizim ninimiz💕💕

FOD

Bakıyorum kuduruklar kervanına katılan başka bir yolcumuz da var….MERHABA CANIM💞 ulan sanane yorumuma atlıyorsun evet jennie orda da güzel ,hep güzel ve ergen orda ergen daha küçük …yüz hatları hala aynı hadi sen de at ergenlik fotonu bekliyoruz..anonim klavye şövalyeleri..sabır.

Last edited 2 yıl önce by FOD
TheBlackandWhiteandGrey

Bir de önceden kayıttı o günki performans. Ödül için tekrar hazırlanıp gelmişlerdi… 😭 Daha kalkamadan yine düşüyorum bu kızlara😭😭

Last edited 2 yıl önce by TheBlackandWhiteandGrey
nayeonist

jennienin dışarıdan bad girl gibi görünen bi havası var ama gülünce resmen içimde güneş doğuyor

FOD

Evet gülüşü çok şirin..Gülünce kocaman yanakları ortaya çıkıyor.. Mandu nini 💕

nayeonist

dünyada hiçbir insanın sahneye makyajsız çıkacağına asla inanmam

FOD

Sen de tıkla kesin makyajlıdır diyerek beni yanlış çıkarmaya çalıştın fakat doğrusunu yılmam arar bulurum ben.. özellikle jennieye garezi olan blink (!) mi desem lisayı çok sevdiğini fark ettiğim ama jennieye de özel garezi olduğunu ayrıca fark ettiğim akgae mi desem bilemedim neyse ikisi de bizim kızlar olduğundan ikisine de karşı olan kötü niyeti hoş karşılamayız neyse tıkla canım👇
https://kbizoom.com/the-first-kpop-female-idol-going-on-the-encore-stage-with-bare-face-jennie-blackpinks-real-visual-caught-attention

Last edited 2 yıl önce by FOD
FOD

Kanka tamam jennieyi en çok sen sevmiyorsun anladım..sahneye çıkmadılar sadece ödül için bulundular ve yüzünde nasıl bir makyaj görüyorsun bilmiyorum ama başta attığım foto editliydi sonraki ekran görüntüsü.. Hayır bu yorumda tam olarak seni rahatsız eden ne jennieyi övmemiz mi ? Yüz jennienin yüzü sanki makyajsız farklı biri gibi çıkacakmış gibi neden yoruma karşı çıktın anlamadım az veya çok oldukça doğal duruyor değil mi güzel kardeşim💝

Last edited 2 yıl önce by FOD
Spam yiyen SEN

Bi de bayıl istersen Feriha! Başlıkta MAKYAJSIZ tabiri geçiyor. Az makyajlı editli veya ışık oyunlu fotoğraflar değil.

FOD

Bu sahnede gerçekten makyajsızdı yukarıdaki arkadaşın dediğinin aksine..sahnede performans sergilemeden yalnızca oylamaya katılmışlardı ve gerçekten makyajsızdı..kanıt 👇 tıkla bakem https://kbizoom.com/the-first-kpop-female-idol-going-on-the-encore-stage-with-bare-face-jennie-blackpinks-real-visual-caught-attention

Last edited 2 yıl önce by FOD
doux

baekhyun makyajsızken tam bir bebek

bocchan

Bang Christopher Chan…ㅠㅠ

Begonya

Her gün 2 saat cilt bakımı yapsam bunlardan daha iyi görünürdüm

Hdkdj

Hayır görünmezdin

Begonya

Kendi suratınla mi karsilastirip bana cevap verdin.

Spam yiyen SEN

Sjsjsjsjjs mükemmel bir cevap da boşver bunları. Idollerini tanrılaştırıp tüm kusurlarını görmezden gelen ve onları oldukları gibi kabul etmek yerine “mükemmel” olarak görüp öyle kabul eden bir tayfaya bunu anlatamazsın. Tanımam etmem ama bu kopyala yapıştırlardan daha güzel, taş gibi hatunsundur.
* kopyala yapıştır derken klasik güzellik standartlarından dışarı çıkamayan kişilerden bahsediyorum. Irkçılık olarak algılanmasın. Yakarım.

xlawlietn

Ya ben seni yerim…Bakiyorum yazmak istediklerimi yazmışsın

bokunohero

oha cidden çok iyi kapak olmuş

고랠이 판랄 사락 븍틈

Baekhyun🥰🥰 bir de hep kötü gözüktüğünü falan düşünüyor şaka gibi udowshkejd

B.A.N.G.T.A.N.T.A.E

Her hali insanın nefesini kesiyor…

FOD

Evet en güzeli 💞💞

la cha ta

krystall

zey

ben de yüce park junhee’yi koyayım bari.

zey

💘

zey

byeong

zey

donghun~

zey

💘

lavely.sone

Red Velvet üyelerinin hepsi makyajsız yüzünü göstermiş.

lavely.sone

Bu arada çoğunun yüzünü yıkarken videoları var yani makyajını çıkardığını görebiliyoruz.

B.A.N.G.T.A.N.T.A.E

Vay be sm görsellik konusunda gerçekten baya iyi makyajsız yada az makyajlı yüzleri bile aşırı güzel duruyor rv her açıdan çok iyi bir grup

Hgs

Aynen en güzeli bir diyeceğin mi var ..hayatsız ruh hastaları ergenlik fotoğraflarını atarak amaç ne ? Yüzünde estetik yok aynen al kanıt

aswium

baek ve sehun çook ttalı ya

la cha ta

suzy:)

haechanınköpeğiyim

rose’ninki aöcmwlcmaşfmwlfmms

la cha ta

JDSGDKKJSFJD herkes fesat düşünmüş

Hgs

Müstakbel yengemiz de maşallah pek bir güzel 💖

la cha ta

kjsdggfh valla ikisi de şanslı cidden çıkıyorlarsa

la cha ta

fdjkfjkjfl

Sananekarsim

Şu makyajsız güzel çiftimizide koyalım sungjoy ♡

nayeonist

tamam anladık lisa sana para falan mı verdi ölümüne savunuyorsun 1 kişi eksilemiş zaten ben de artı verıp sıfırladım ne bu sinir?
yalnız son fotoda baya iyi çıkmış

Wannabe

Son postlarda lisa ile ilgili tum yorumlar eksileniyor, ne jennie ne jisoo ne rosede bu durum yasaniyo sadece lisaninkiler asiri eksileniyo lisanin bu arkadasa para odemesine gerek yok sadece kpop stanlerin lisaya olan nefreti beni de endiselendiriyo:/

Hgs

Abi niye saldırıyorlar özellikle bizim kızlara..savunmamız çok normal..özellikle birkaç kişi alakalı alakaısz her yerde saçma sapan saldırıyor.. Bizim savunmamaız mı garip..peki ya

Chickenisnotmystyle

Baek çvvjşşfj

Lululali

Jeonghan melek gibi ya.

Arzumu

Eeee bunların hepsinde filtre(sehun hariç)var Filtre makyajlı halden bile daha güzel gösterir cildi??sanki bilmiyonuz🤣

bokunohero

Sana’nın makyajsız halide çok güzel, hemde o kadar yolculuk sonrası yorgun olmasına rağmen

nayeonist

sana hep güzel :*

bokunohero

kesinlikle

JenBellaShakespare

Çok güzel evet ama nir şey sorucam, saçına ne olmuş? Yanmış gibi duruyor?

bokunohero

bu yeni bir fotoğraf değil muhtemelen o zamanlar fazla boyadan dolayı yanmıştır
 

Last edited 2 yıl önce by bokunohero
forexo

Makyajsız fotoğraf deyip una bulanmış fotoğraf atmak.. aynen devam. baek mükemmelsin bebeğim

luka

10 yıl önceki halini atıp dalga geçmek miHAHAHGAHAAHAHAHHAHAHAHAH evet jennie en güzeli 😘😘

Exovelvet

Ünlülerin genelde makyajsız dedikleri fotoğrafları benim makyaj yaptığım halimle aynı -hatta daha fazla-

***

Suzy 😍😍

AngeL - 1485

Aşkım 😍😍

Queengi

Hepsinde makyaj var gibi duruyor…

Melanie

Taemin(✿ ♡‿♡)

LLTH

Ah kalbim ❤️

Sevil

Gözlerim minho aradı ama taeminde olur 😂🤣

nayeonist

ben de shuhua diyecektim ama fotosunu bulamadım yaa.slsjljlmjms

Lover

Jin makyajsız parlıyor resmen.Army olarak da demiyorum bunu adamın cildi kıskandırır insanı öyle güzel ki.Fazla yakışıklı.

Mel

Görünce sinirim bozuluyor ya muska mı yazdırdı büyü mü yaptırdı nasıl böyle güzel olabilir????

Efendim

Allah öyle yaratmış maşallah. Ama insan oğluda kendisine bakmasını bilecek ,kendi güzel özelliklerini farkedip önplana çıkarmasını bilecek ,sağlıklı beslenecek ,su içecek ,spor yapacak ,cilt ve vücut bakımı yapacak.

Mel

Valla öyle tabi de ne biliyim kendisine çok dikkat edip çok iyi beslenip uyuyup spor yapıp bu güzelliğin onda birine ulaşamayacak milyon tane adam var. Kıskanıyorum 🙁

Lover

Yani idol olmadan önce bile mükemmel bir cildi varmış bakım işi de değil bu maşallah

Mel

Aynen ya eskilerden fotoğrafları var bilmem hatırlar mısınız jin daha stajyer bile değilken yolda görüp ünlü sanıp fotoğraf çekilirlermiş xksjsjsj hate/love ilişkisi yaşıyorum bi yandan aşık olup bi yandan kıskancımdan çatlayarak

Lover

Mood shzjsuxhsu

lolly

junsu makyajsız da çok tatlı :”)

Öl de ölelim Jessica reis

Soldaki fotoğrafta yüzünde sadece kalıcı kaş boyası var. Ya ben kafayı Jessica’ya taktım ya da bu kadının her şeyi mükemmel. Hangisi siz söyleyin??

la cha ta

jung kardeşlerin görseli>>>diğer görseller

Öl de ölelim Jessica reis

Bence melekler bu ikilinin DNA sını oluştururken mesai yapmışlar bunların güzelliğinin başka açıklaması olamaz yani

la cha ta

aynen

Nur

Bu konuda Solar’ın bakış açısını çok seviyorum. YouTube videolarında çok fazla gördük makyajsız hallerini. O da çok güzel bir kız. Bir de aklıma Johnny’nin Jaehyun’un cildine sahip olamazsınız dediği geldi. Sabah kalkar kalkmaz çekilen videosunda bile cildi parlıyordu.

Last edited 2 yıl önce by Nur
nayeonist

solar makyajsız halini göstermekten asla çekinmeyen birisi. diğer mamamoo üyeleri de öyle

Nur

Onlara bu konuda çok saygı duyuyorum aslında genel olarak saygı duyuyorum tabuları yıkan gruplardan. Hayran olmamak elde değil.

AhgaseAileean

Suzy nin bu halini unutmamak gerek makyajlı da makyajsız da benim için dünyanın en güzel kadınlarından mü kem meelll *-*

Juyeon

3. Ju haknyeon muuuuuu? Öyleyse şimdiden çok sevindimmm

Bunny

7 nummara kardesim ölelim diye mi yapiyosun lutfen ama ya 😭😭😭💜

Akali

bence cok güzel
 
(inanmayanlar, K/DA canlı gösterisi için hologram çekimleri vardı ve makyajsız olmak zorundaydılar zaten yani burda makyajsız olduğu kesin)

Cansu

Makyaj var ama yine de güzel kız

Miyalll

Burda tamamiyle makyajsız olduğunu düşünuyorumm çokk güzell annecimm

nayeonist

çok güzel
 

Last edited 2 yıl önce by nayeonist
Akali

https://www.youtube.com/watch?v=8b2DjJ5iVgI
 
2:28’e alırsan ne demek istediğimi anlarsın, makyajlı olma gibi bir seçeneği yok

Miyalll

Evtttt burda yapmamış sadece dudak ürünü kullanmış

Cansu

Minhyun(ex-WannaOne/Nu’est) diyorum fotosu yok ama videosu var

:D?

taehyung ve jin makyajsız da çok yakışıklı ve aynı görünüyorlar.

Efendim

Maşallah <3

2min

Taehyung’un visualinin şakası yok cidden. Çok yakışıklı

Mel

Makyajfan ve kıyafetten bağımsız olarak, jin benim için 1 numarada. Kafayı yedirtir güzelliği

Hidden Kard

2.kimmm

Hidden Kard

3.kimmm

la cha ta

asker olayı ne program mı bilmiyorum da

FOD

Evet program korede..

la cha ta

tşkler

stan t-ara = stan talent

bilenler bilir çok eski ve ikonik bir fotoğraftır

Hgs

Hangi yıl bu ? 2009 kpop idollerinin tarzina benzettim biraz..

Last edited 2 yıl önce by Hgs
stan t-ara = stan talent

bu fotoğraf 2011den, grup 2009 çıkışlı

Vincenteu

Taeye tapıyorum şuan

Sananekarsim

Vay be ne kadar güzel

B.A.N.G.T.A.N.T.A.E

Oha çok güzel makyajsız yüzü

ClarryRiddle

Taehyung çok başka be şiir gibi adam baktıkça bakasım geliyor

Yeni Yazılar