Benzer Yazılar

[PANN] GOT7’ın JYP ile kontrat yenileme olasılığı düşük mü?

download 26

JYP için her zaman şirketin imajı, gruplarının imajından daha önemli oldu
JYP sanatçılarının hayranları bunu bilir
Televizyonda olsun, halkın göreceği herhangi bir şey olsun, şirketin imajını koruma konusunda mide bulandırıcı derecede dikkatli davranıyorlar

JYP’nin neden GOT7’a bu kadar acımasız davrandığını yazmaya çalışacağım

Grup 7 aydır ihmal ediliyor
– Üyeler V uygulamasında yemek pişirme yayını yapmak istediklerini söylediler, iki sefer de görmezden gelindiler
– Üyelerin aktivitesi olmadığı zamanlarda 3 defa hayran ürünleri yayınlandı
– Üyelerin dedikoduları hakkında (çok saçma dedikodu olsa bile) asla ‘dava açacağız’ açıklaması yapmadılar, hep tarafsız kadılar

7 ay ihmal edildikten sonra ful albümle döndüler ama sonrası:
– 1 hafta promosyon (3 tane müzik şovuna çıktılar)
– Showcase yok
– MV teaser yok
– Teaser fotoğrafında yazım hatası yaptılar
– Resmi IG hesabında tanıtım yapmadılar
– Resmi Twitter’da reklam yapmadılar ama bu ekonomide sokaklarda reklam yapmaya karar verdiler
– Ful albüm geri dönüşü için radyoya çıkmadılar, 2 Youtube içeriği, Weekly Idol ve Idol On Quiz, hepsi buydu
– 5 günlük bir program için 10 dakikalık video yayınladılar, çekim personelleri yoktu, üyeler selfie kamerasıyla çekim yaptı
– JYP çok hakaret aldığı için üyelerin gece 2’de Vlive yapmasına izin verdiler

Öylece düşünürken aklıma gelenler bunlar

Kontrat yenileme zamanı gelmeden önce GOT7’ın tüm bir yılını harcadılar
Stajyerlik günlerini düşünürseniz üyeler JYP ile neredeyse 10 sene geçirdiler ama çok saygısızca muamele gördüler, şirket çalışanı gibi görülmüyorlar resmen
JYP zor zamanlar geçiriyorken şirkete para getiren GOT7’dı, çok zorluklar geçirdiler ama JYP hiçbir zaman GOT7’dan bahsetmedi ve grup genel olarak hep arka plandaydı

JYP GOT7 ile para kazanmayı kafaya takmıştı, grup Kore’de ilgi görmeye başladığında grubu Japonya’ya çıkış yaptırmaya gönderdi, dünya turu ve albüm arasında seçim yapmak zorunda kaldılar, üyeler hala eksik olduklarını düşünmeye zorlanıyorlar, Vlive yayınlamayı bıraktılar vs.

GOT7’a Kore’de yeterince değer biçilmediğini düşünen çok kişi var, ama değer biçilmiyorlar değil, aslında yeterli derecede popülerler ve iyi başarılar elde ediyorlar. Ama JYP grubun tanıtımını yapmıyor, gerçek popülariteleri düşünülünce şirketten yeterince ilgi görmüyorlar

Bu yüzden JYP’den 2020 yılında çok soğudum. Umarım hiçbir şey bilmeyenler dağılma hakkında konuşmak. GOT7 herkesten daha çalışkan. Ya 7 ya hiç ^^

Gönderi tepkisi [+540, -43]

1. [+315, -5] Üyelere solo işler yaptıramıyorlar mı?? Gerçekten nasıl grubun önünü bu kadar kesiyorlar anlamıyorum

2. [+284, -4] JYP en çok Park Jinyoung’ı destekliyor, televizyona en çok çıkan o

3. [+206, -6] JYP sanatçılarına yatırım yapmıyor gibi geliyor

4. [+110, -2] Şirketin temsilcisi Park Jin Young şirketteki şarkıcılardan daha çok fırsat alıyor. Sürekli Park Jin Young ve diğer JYP sanatçıları aynı anda bir şeyler yayınlıyor, kendi gruplarının ayağına sıkıyorlar.. ayrıca ne zaman eğlence şovlarına çıksalar Park Jin Young da sanatçılarıyla birlikte gidiyor

5. [+100, -1] Maknae gerçekten Jay Park’ın şirketine gitti, gerçekten çok iyi bir gruplar. GOT7’ı ne zaman yıl sonu şovlarında izlesem insanların ne kadar tezahürat yaptığını duyuyorum. Fandomları da Arenayı dolduracak, dünya turu yapacak kadar büyük.. gerçekten kendi kendini buraya kadar getirmiş bir grup

6. [+92, -37] Agasenin şirkete yatırdığı tüm paralar giderse hisseler düşecek, nasıl para kazanacaklar?

 

Kaynak: Pannchoa

guest
82 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
jendeuk

[+284, -4] JYP en çok Park Jinyoung’ı destekliyor, televizyona en çok çıkan o

Olayın özeti

ssilence

burada grup üyesi olan jinyoungdan bahsedilmiyor değil mi ?

la cha ta

Yenilememekte haklılar.Ben olsam yenilemezdim şirket hiç önemsemiyor ki.

jayb_g7

Modumuz budur.

20210106_211537.jpg
juyeond

haklısın ama sence bir daha GOT7 comeback görecek miyiz? bana hayır gibi geliyor ve bu konuda çok üzgünüm

jayb_g7

Bu konuda kesin konuşamam zaten kimse kesin konuşamaz zaman gösterecek her şeyi. Bir yandan üyeler birbirine çok bağlı her seferinde bunu vurguluyorlar diyorum bir yandan da içim içimi yiyor acaba diyorum. Bir yandan grup için ne olacağı konsunda endişeli iken bir yandan da jypye rest çekmelerine seviniyorum, sonunda kurtulduk şu şirketten diyorum. Tam olarak bu haldeyim

screenshot_2021-01-06-22-37-50-1.png
who is brian, this is youngk

aynen ya. hem de ben got7’ı tanıyalı sadece 1,5 yıl oldu. çok geç kalmışım gibi hissediyorum. neyse bizi bırakmazlar. umarım. inşallah.

who is brian, this is youngk

bir şey görmüştüm. jyp got7’ın got7 adı altına şarkı çıkarma hakkını (2023’e kadar mıydı emin değilim) şirketine almış. yani şu an başka şirkete geçerlerse nasıl şarkı çıkaracaklar ben bunu düşünüyorum. bence jyp kolay kolay bırakmayacak peşlerini. neyse umuyorum ki nerde olurlarsa olsunlar birlikte olsunlar o hepimize yeter 💚🐤

jayb_g7

Evet böyle bir durum da var maalesef :(( Nasıl sonuçlanacak çok merak ediyorum. Sonuç ne olursa olsun onların hep birlikte olacağını biliyoruz 💚

sametinyourarea

Twice konusunda çok ikilemde kalıyorum. Bazı üyelerin cidden cok yorulduğunu düşünüyorum. Ama solo olarak da asla grup gibi tutamayacaklarini düşünüyorum. Bekleyip gorucez

xx4

Jyp twice’ı bırakmaz, bu konuda baya bir çirkefleşebilir diye düşünüyorum. Bir 4 yıl daha sözleşme kakalar ki bence üyeler de kabul eder çünkü kendilerinde solo kabiliyeti görüp göremediklerini bilemiyorum. Ama bir süre sonra her grup gibi twice da yavaş yavaş düşüşe gelecek ve yeni nesil gruplar gelecek

Last edited 3 ay önce by Xx4
your behaviour is so ugh!

Bana da jyp twice’ ı kolay bırakmazmış gibi geliyor ama sözleşme günü geldiğinde de istediği kadar çirkefleşsin ayrılmak isteyen üye olursa birşey yapamaz. Ben twice da özellikle chae nin sözleşmeyi yenilemiyeceğini düşünüyorum. Yabancılardan da mina olabilir. Twice dan ayrılan üyeler de solo devam etmezler. Ya sektörden ayrılırlar ya da oyunculuğa yönelenler olabilir. Bir tek yabancılardan ayrılanlar olursa kendi ülkelerinde devam ederler çünkü orda ztn çok ünlüler, extra birşey yapmalarına gerek kalmaz.

betül

Bence şirketin Twice konusunda solo işler yaptırmamasının sebebi kesinlikle grubu kaybetmek istememesi. Mesela Mamamoo örneğini ele alabiliriz… Grupta herkes solo olarak bir şeyler yaptı ve eğer sözleşmeyi yenilemezlerse yollarını nasıl çizecekleri ya da ne kadar başarılı olabilecekleri ile ilgili öngörüleri oluşmaya başlamıştır. Twice üyelerinde böyle bir durum olmadığı için , ” grup dağılırsa bana ne olur” kaygısı vardır, grup harici aktiviteleri olmadığı için.

rurublu

Got7 dan önce bir zamanlar big bang ile aynı kulvarda olan 2PM olurdu. Ama onları da kenara attılar ilgilenmediler cok basarili olabilecek sololara zerre promosyon yapmadılar. Show programlarında inanılmaz güçlü olan bir grubu yıllarca doğru düzgün şova çıkarmadılar. Got7 ilk başarılı olmaya başladığında jyp hemen 2pm den vazgeçti. Aynı sakat satış stratejisiyle şimdi de got7ı yaraliyorlar. Stray kids in popülaritesi giderek artıyor muhtemelen bu yıl da yükselişte olacaklar çıkış yaptıklarından beri şirket got7ı bir kenara atmıştı. Kız gruplarını aynı anda yürütebiliyorlar ama 1 den fazla erkek grubuyla asla ilgilenmiyorlar yeni grup popüler olana kadar bir önceki nesili kullanıp popüler oldukları… Read more »

sametinyourarea

Geçen sene açıklama yapmışlardı. JYPnin en çok album satan grubuyuz diye. Eee mal JYP kıymetini bilsene çocukların. Got7 vokalleri gibi bir şey bulmuşsun sanirim o alerji yaptı. Bu

jayb_g7

Jyp ile kontrat yenilemezler artık. Jaebeom bir ara açık açık şirketten ayrılmak kötü değil dedi div2 Got7 için hiçbir şey yapmıyordu zaten. Böyle bir haber yapılması iyi oldu jypnin Got7’a yaptıklarını yazsam kolum ağrırdı post sağ olsun bir çok şeyi yazmış ama yine hepsi değil. Grubum için en iyisini diliyorum. 7 or never, 7 or nothing.

who is brian, this is youngk

jyp’nin jaebeom hariç herkesi takip etmesi aşırı çocukça ve komikti. bence bu olayı en iyi anlatan şeylerden biri bu.

jayb_g7

Kesinlikle. Jaebeom pd’nin fotoğrafına bile tiksinerek bakıyordu ikisinin arası bana göre de en beteriydi zaten.

who is brian, this is youngk

jaebeom’un bestelerini kıskançlıkla dinlediği videoyu unutamıyorum. 2 saniyelerini dinleyip kuduruyordu kdusgfhrg

jayb_g7

Kendinden başarılı kimseyi çekemiyor bundan bu kudurması 😏

jayb_g7

Sorma ya eclipse kriz sebebi bende… Şirkete gönderdiğimiz kamyonda eclipse’in orijinal versiyonunun çalmasını unutamıyorum çok alfa fandomuz 😂

jayb_g7

On numara olur valla 😂😂

aswium

Kac yaşında adam hala komplexli ve bir ergen çocuk gibi saçma sapan davranışları var sinir oluyorum Adama çok sinsi ve gıcık geliyor

kira

JYP kendi promosunu yapmaktan idollerini unuttu.

jeyan

2018-2019’da yurtdışında 2.popüler erkek grubu got7 idi

sirene

[+284, -4] JYP en çok Park Jinyoung’ı destekliyor, televizyona en çok çıkan o

Jackson Roommate’e katıldığında bir bölümde gelip evi kendi konser alanina cevirmisti.Kac senedir sektörde hala gözü doymadı adamın promo yapmaya.Artık televizyonda Jyp görmek istemiyorum

rukimjongdae

Vay be yazılanları okumak bile yetti. Umarım ayrılmadan got7 olmaya devam edebilirler

jisoochu

Ve tüm bu karmaşada koy g*te gitsin diyip deliren bir fandom var almsldçsç

e81f6bcb-f40e-4185-8f21-a64d7cffcff0.jpeg
dname

Gerçekten Got7’ın çıktığı zamanları birçok kişi bilmiyor olabilir. O zamanlar JYP’nin elinde olan tek doğru düzgün grup MissA’di. Nichkhun’un araba kazasından dolayı 2PM çok fazla düşüş yaşamıştı. Ve ekonomik olarak JYP’nin üç büyüklerden atılması yerine Cube’ın gelmesi konuşuluyordu. Öyle bir ortamdayken JJ Project beklenilenden çok daha fazla ilgi gördü ve Got7’da Kore’de lanse edilenden daha fazla başarı yakaladı. Tam Hard Carry zamanlarında herkes Got7’dan bahsederken birden ortadan kayboldular. Bir Ahgase olarak bir yandan grubun hak ettiği ilgiyi görmemesine üzülüyor bir yandan da dağılma ihtimallerini düşününce bile ağlayacak gibi oluyorum. Umarım üyeler istediklerini alabilirler ve bu arada da Got7 birlikte kalabilir

abs

Jay Park’tı sanırım Jyp için “Erkek idollerini kendi rakibi olarak görüyor.” demişti. Jyp Got7’la ilgilenmemek dışında Stray Kids ilede ilgilenmiyor. Varsa yoksa kız grupları. Ayrıca Anksiyete Bozukluğu olan idollerin yarısından fazlasının Jyp’de olması onları ne kadar yorduğunu gösteriyor. Jyp en iyi şirket diyen fanları anlamıyorum Jyp belki de Sm den farksızdır.

Last edited 3 ay önce by Abs
xx4

Jyp; çok iyi,melek gibi, sanatçılarıyla da çok iyi anlaşıyor , arkadaş gibiler güzellemelerinden sonra asıl yüzünü bir kere daha okumak yeterince midemi bulandırdı..

notoday

Tarikat olayını hala açıklamadı mesela kendilerine yeni bir din mi ne kurmuşları en son

jongjong

jyp hiçbir zaman elinde ki grupların kıymetini bilmedi, adam sadece kendini düsünüyor

yorummer

Bence şirketler korkusundan gruplara değer vermiyor. Mesela bighit’in elindeki tek grubu Bts’ti Bts büyürse onlar da büyürdü sonuna kadar önlerini açtılar. Stratejisini beğenen olur beğenmeyen olur sonuç olarak grubu hep yukarı taşımaya çalıştılar kpop tarihinin görmediği şekilde desteklediler. Büyük şirketlerse grupların önünü açarsa tıpkı Bts gibi kendilerinden daha büyük olmalarından korkuyorlar. Shinwa gibi ayrılıp kendi şirketlerini kurmalarından korkuyor ve yeterli parayı kazandıktan sonra kontratları bitene kadar sadece sömürüyorlar. Yoksa salak değiller yani önlerini açsalar grupların alıp başını gideceği belli..

kkpop

grup büyüdükçe şirket kazanacak, şirketler nedne gruplarının önünü açmasın, o grubu oluşturup çıkarana kadar şirketler ne paralar harcıyorlar, promosyon dönemlerinde, klipti, şarkı yapımıydı, konseptti, sahne dekorları, çalışanların maaşı , giderler vs derken çok büyük paralar harcıyorlar. Şİrketin desteği ve stratejisi, sanatçısına önem vermesi , o sanatçının gurbun sıkı çalışması ve fanların da desteğiyle ve birazda şansla gruplar, sanatçılar yükseliyor.

yorummer

Harcıyor tabiki başarı için şart ama şirketten büyük olmasına izin vermeyecekleri kadarına.. kendilerinden daha çok büyümelerini istemiyorlar benim fikrim bu tartışmak istemiyorum

xx4

Tvxq var ?

betül

Resmi olarak dağılmadılar ama tekrar bir araya gelmeleri kolay olmaz diye düşünüyorum.Şirket belki S.E.S grubuna yaptığı gibi 15. ya da 20. yıl dönümleri için şarkı çıkartır.

yorummer

Bu işler sadece eller kadir kıymet bilmiyor anneyle olmaz. SM’in EXO’da en çok desteklediği idol Luhan’dı noldu ayrımcılık var beni umursamıyorlar diyip çıktı gitti başka şirkete. Ardından 2 üye ayrılığı daha yaşandı. Hepsi kendi şirketini açtı. Şu an Lay’in bile Çin’de birçok şirketi var. Lee So Man çıkıp Lay’i tebrik etti açtığı şirketler için. Super Junior’un Çinli üyesi bile gruptan ayrıldı dedi param iyiydi şartlarım iyiydi ‘artık idollük yapmak istemediğim’için ayrıldım sebebini yıllar sonra açıkladı. Gördüğü ayrımcılık medya ve halktandı fanların iddia ettiği gibi şirketten değil. Bing bang YG’de kalmış olabilir fakat PSY kalmadı parayı bulunca çıktı gitti kendi şirketini… Read more »

notoday

İki tane intihar eden idol SMden çıktı ben şirketin çok iyi olduğunu düşünmüyorum ayrıca Luhan gruptan ayrıldığı zaman insomnia hastalığı vardı ve yükseklik korkusu da vardı biraz da bundan ayrıldı çünkü Exo ona göre çok hareketli bir gruptu. Çinli üyelerin hepsi zengin ailelerden geldiği için(mesela Tao’nun ailesi güçlüydü baya) şirketten ayrılmaları kolay oluyor zaten şirketten ayrılan hangi idole baksanız arkası güçlü ve parası olduğu için rahat rahat ayrıldıklarını görmüşsünüzdür. Asıl ayrılamayanlar ve ya ayrılmayanlar el mahkum kalıyor şirkette ben öyle düşünüyorum ayrıca kendi şarkısını yazıp prodüktörlük yapan çok az idol var tamam yetenekliler ama kendileri bir şey üretemedikleri sürece şirkete… Read more »

yorummer

Sulli intihar etmeden çok önce F(X) grubundan çoktan ayrılmıştı. Buna rağmen SM Sulli’ye solo verdi. Gelip de burda SM’i suçlayamazsınız tam tersine fanlar ve halk Sulli’ye sahip çıktığı için Sm’e kızgındı hatta buradaki Türk netizenler bile neler neler demişti açıp bakabilirsin. Günah almayın yani. Jonghyun’a ise zaten psikolog destek sağlanıyordu fakat görüştüğü doktor.. emin ol o doktorun da çok suçu var.. Jonghyun’u bitiren sektörün kendisiydi SM’i spesifik olarak suçlayamayız Shinee geri dönüş yapıcak bir iki aya kaç şirket böyle sololar böyle geri comeback’ler dağıtıyor? Sevgili skandalları en çok Sm’den çıkıyor aile kavramı diye bir şey varsa da SM izin verdiği… Read more »

de ri ro ga

JYP’nin erkek gruplarıyla ne alıp veremediği olduğunu asla anlayamayacağım

xx4

Kıskanıyorrr….yani bence

violet #hylt

Ay cidden park jinyoung resmen sanatçıları nerdeyse oraya damlıyor skksldpxc bu yıl ki ödül törenin de bile kendi gruplarından daha fazla sahne süresi vardı. Böyle saçma bir şey olabilir mi ya? Acayip absürt. Ayrıca öyle bir temiz çocuk imajı yaratmaya çalışıyorlar ki onlarla anlaşamayıp ayrılan herkesin ardından yaptıkları basın açıklamaları hep zorlama duruyor. Bu yüzden halk da şey modunda oluyor “jyp onu kovduysa bir suç işlemiştir” umarım got7 hiçbir şekilde bu imalara maruz kalmaz. Hoş sektördeki 7. yıllarına girecekler sanırım. artık kendi kitleleri sağlam ama somi’ye bu kadar çirkin tepkiler gelmesi jyp’nin bu televizyona oynadığı sahte imajından dolayıydı. Zamanında jay… Read more »

Last edited 3 ay önce by violet #hylt
kyuzi

Got 7 patlıyabilirdi jyp tam anlamıyla destek çıksaydı jackson bambam globalde jinyoung korede tanındı baya bi aralar ilgileniyordu ama sonra ne oldu bilmiyorum vokal rap ve dansta çok iyilerdi yazık oldu. Twice kadar promosyon geri dönüş vs alsalardı şuan en büyük kpop gruplarından biriydi. Kocaman şirket bir sürü çalışan bu kadar zor olmamalıydı.

fatma zehra

Got7 hala en büyük kpop gruplarından biri ama yeterli mi? İşte orası tartışılır. Hatırlıyorum da ilk çıkışlarını filan. Eğer düzgün değeri görseydi Exo ve BTS kadar olabilirdi. Ki geçen yıl en ünlü ikinci erkek kpop grubuydu. Jyp zaten benim gözümde hep iğrenç bir şirketti. Sm de öyle. Yg’yi saymıyorum bile. Her neyse jyp’nin sanatçıların da hep bir sorun oluyor zaten. En kısa zamanda idollerin başka şirketlere gitmesini ve jyp’nin tamamen bitmesini istiyorum

aaa

Bütün üyeler yetenekli makne benim favorim olsada. Jb ahh jb ye yapılan haksızlık. Bu kadar iyi bir vokalken hiç bir vokal listesinde adının geçmemesi mükemmel dans etmesi sahne karizması yakışıklılığı. Bu çocuğa neler neler yaptırabilecekken resmen kutuya koyup sakladı. Gerçekten umarım got7 mutlu bir şekilde promosyon yapar bundan sonra.
Ve maknenin ayrılma haberinden sonra hisseler düşmeye başladı bile.

Last edited 3 ay önce by Aaa
kingkong - exo ot12

Bende got7 üyesi olsam ben de yenilemem. Yıllarca çektirdiklerine saysınlar.

heiheimatlos

Kendi kararları,kendi bildikleri şey. Ama ben inanıyorum ki farklı yönlere dağılsalar da hep birbirlerini desteklerler. Sosyal medyadan takip ediyorum,7 or never(yanlış hatırlıyor olabilirim) gibi şeyler paylaşıyorlardı. Umarım hepsi için her şey iyi gider,çıkış günleri dün gibi ama resmen sunbaeler. Hak ettikleri muameleyle karşılaşırlar umarım.

taylor benim karım

çocuklar yenilemezse kimse laf edemez, haklılar. Ve ben kimsenin yenileyeceğini düşünmüyorum

beyzu

Ay Jaebum, JJ Project zamanından beri çok seviyorum o çocuğu, ne olacak şimdi ulan…
Güzel, samimi, çalışkan bir grubu böyle harcamak büyük haksızlık. Asla kıymet bilmiyorlar.

blinkie

takip etmediğim için got7’ın böyle bir olay yaşayacağını hiç tahmin etmezdim ama şu an baktıklarıma göre ayrılmaları en iyisi gibi geldi. tüm ahgaselere geçmiş olsun, cidden çok olgun bir fandomsunuz 🥰

biktim

Zavallı exo ve got7 in şirketlerinden çektiği….

enha

yani haklılar ne denebilir ki bende bana promosyon yapmayan yatırım yapmayan şirkette durmak istemem yani sonuçta idoller ve yerleri sahne olmalı sonuç ne olursa olsun üyeler birbirinden kopmaz kontrat yenilemezlerse de

Last edited 3 ay önce by enha
uykucu

Jyp, Amerika sevdandan ve gruplardan daha fazla tanıtım yapmaktan tahmini ne zaman vazgeçersin?

awshatt

Gerçekten jyp nin tüm bu yaptıklarını düşününce üyelerin kontrat yenilememesine o kadar hak veriyorum ki….
Eğer grup olarak dağılırlarsa buna çok üzülürüm. Yıllarımın grubu. Liseden beri fanlarıyım. Bu beni gerçekten çok üzer.
Ama bütün bunlar bir kenara açıkçası Yugyeom eğer AOMG ile anlaştıysa buna da sevinirim. Bence tam Yugyeom’a göre ve onun tarzı bir şirket. Orada olursa sanatçı olarak değerinin artacağını ve daha çok duyulacağını düşünüyorum.
Şirketle kontrat yenilememe durumunda bütün üyeleri tek tek kendi yollarında destekliyorum. Hepsi gerçekten çok başarılı olmayı hak eden çalışkan ve yetenekli çocuklar.

taemin is coming

Got7 daha iyisini hak ediyor. Jyp iyi bir şirket değil

notoday

Yugyeomun Aomg ye gitmesi çok fena bir gönderme bence. Ne demek istediğimi jay parkın f*uckboy şarkısını dinlerseniz anlarsınız açık açık jyp dissi

notoday

https://youtu.be/ouXwHelgJBI şuraya da türkçe çevirisinin linkini bıraktım izleyin izlettirin djskcmfmdm

kkpop

GOT7 nı her zaman şirketin harcadığını ve ihmal ettiğini hissettim düşündüm, başarılı ve kaliteli bi grup fandomuda büyük ama şirket hakkettikleri kadar ilgilenmedi, iyi bi promosyon falan vermedi, Jinyoung un adını JR dan Jinyoung a değiştirmesine hiç şaşırmamıştım, ayrıca çocuklar şarkılardaki ”JYP” sesini de çıkarmışlardı, yok yere değildi tabiki.

awshatt

O sesin çıkmasını bildiğim kadarıyla çocuklar istemedi. Zaten başından beri jyp koymadı diye biliyorum. Bir programda bu konu geçmişti. Girls girls girls te neden neden onu kullanmadın, her gruba yaptığın şarkıya koyuyorsun bizimkinde niye kullanmadın diye sitem etmişlerdi jyp ye. Sonuçta çıkış şarkıları ve jyp de büyük bir şirket. Başlangıç için iyi bir reklam olabilirdi ama o zamanlar got7 ın jyp de olduğunu bilmeyen bir sürü kişi vardı.

kkpop

Evet çocuklar istememişti, ben de öyle yazdım. Ben kendilerini daha bağımsız hissetmek için çıkarmak istediklerini düşünmüştüm. Girls Girls Girls te olmadığı için sitem ettiklerini bilmiyordum.

moonsun

Grup son zamanlarda çok dikkatimi çekiyordu. Umarım hepsi için en iyisi olur.

notoday

Tarikat olayı ne oldu hala açıklanmadı. Ne çabuk unutuldu

deniz

Jyp Sm in hatasina düşüyor yeni çıkardığı gruplara tüm ağırlığını koyuyor olan diğer gruplara oluyor bknz:Exo onlarda boyle gidicek :”( Got7 benim tanidigim ilk erkek gruptu üzülüyorum su an

renjun

Benim fikrimce temelde Jyp hiçbir erkek idolüne destek vermiyor. Stray kids e yapılanlarıda görüyoruz adam korede neredeyse 0 promosyon ile tutuyor grubu . Stray kids e bakıyorum da ne yapıyorsa bang chan kendi kurduğu grubu kendi yönetiyor bence haksızlık yapmayınız bu konuda. Jyp o kadar salak ki onun yüzünden bangchan kendini bile suçluyor .

deniz

Aslinda stray kids hakkinda çok bir sey bilmedigim icin onlar hakkında yazmak istemedim dediklerine bakilirsa haklisin bana gore daha cok kiz grubuna yönelmiş durumda itzy ve niziu ya cok agirlik veriyor twice icin ise eski havayi alamiyorum artik mv leri cogunlukla yesil ekran oluyor 🙁

violet #hylt

Ben böyle düşünmüyorum ya. Sm’in genel hataları var eski gruplarında evet ama yine de ilgileniyor bir şekilde. Yani bir de şu da var ki artık 7 yılı dolduran gruplar biraz daha bireyselleşmek istiyor. Bunun sadece sm’le de ilgili olduğunu düşünmüyorum erkek kız grubu demeksizin sololarını veriyor yine. çok yakından da takip etmiyorum tabii derine inildiğinde ilgisizliği görülür ama dışarıdan bakan biri olarak müzik açısından engelliyormuş hissi vermiyor sm bana. Mesela chen; o kadar tepkiye rağmen sm arkasında durdu geçenlerde şarkı çıkarmıştı… bunu her şirket yapmaz bence.

Last edited 3 ay önce by violet #hylt
betül

Ben de öyle düşünüyorum. SM için her zaman geçerli değil bir durum. Shinee çıktığında Suju, f(x) çıktığında Snsd geri plana itilmedi sonuçta.f(x) fanı olarak grubun geri plana itilme sebebi Red Velvet değildi.

yorumcu

sm bazı şeylerde ne kadar iyi olsa da exo’ya karşı tutumu o kadar da güzel olmuyor. promosyonları kısa sürüyor, showa az gönderiyorlar. evet bir rookie kadar promosyon almasalar bile nct’ye yapılanların çeyreğini bile exo’ya yapılmıyor. ödül törenlerine gönderilmiyorlar, mama’ya gitmemelerini anlıyprum ama kalanlardan birkaç tanesine gönderebilirdi. sm yeni gelince eskiyi unutam bir şirket daha çok cinsiyet ayrımcılığındansa.ve hala bunca şeye rağmen en çok parayı exo sayesinde kazanıyor. üzerine düşmek yerine başka şeylerle uğraşıyor.

ıwashere

jyp demişken 2pm nerede?

blinkkie

Park Jinyoung kendini kendi gruplarıyla yarıştırıyor. Kendi içinden “ha ha ha onlar genç olsa da yine en iyisi benim” dediğine adım kadar eminim. Zaten her zaman kız gruplarını umursadı. Bunu şaka yollu da olsa Got7 üyeleri hep dile getiriyordu. Aptal jyp.

ahgalightl

J*p hiçbir zaman GOT7’a hak ettiği değeri vermedi, J*p hiçbir zaman GOT7’ı hak etmedi. Belki bir daha GOT7 olarak göremeyeceğiz onları ama en azından mutlu olacaklar ve hak ettikleri değeri görecekler. Bu bile mutlu olmamız için çok büyük bir sebep. Onlar çok değerliler ve değerlerini bilecek şirkete ihtiyaçları var umarım bulurlar ve mutlu olurlar. 7 yıl boyunca Ahgase’yi mutlu etmek için çok çabaladılar şimdi sıra kendilerinde

vantaer

ya umarım hep birlikte başka şirkete giderler. fan olmasamda çıkışlarından beri şarkılarını dinlerim ve çok da yetenekliler. şirketten ayrılan idoller grupla olmaya devam edeceğim dese de devam edeni görmedim ben açıkcası. ne exid ne infinite umarım harcanmazlar : (

lola

umarım bir şekilde devam ederler grup olarak… mutlu olsunlar yeter

brian

got7 üyeleri çok yetenekli eğerki kendilerine en uygun şirketi secerlerse hayranlar desteklemeye devam eder , merak ettiğim suan diğer üyeler napacak acaba ,umarım Jb başka bir şirkete geçer , zaten çok yetenekli sadece solo olarak çıkmasi lazım ama sirket bok, Mesela mark ne yapacak, Jackson ne yapmayı dusunuyor, bambam kariyerini nerde devam edecek , youngjae şirkette kalır mı acaba yoksa başka bir sirketle mi anlasacak suan aşırı çok merak ediyorum youngjae söz yazarlığına aşık olmuş olabilirim acaba şirketini degistirirse hangi şirket onun için daha iyi olur merak içindeyim ve beklemedeyim acaba kariyerini oyunculuktan yana da degistirir mi gibisinden , çocuklarımın… Read more »

yorumcu

sm’in exo’ya tutumuna çok benziyor… exo’dan sonra en sevdiğim erkek grubu got7 gelirdi. umarım her ikisi için iyi olan olur, hayranları banka gibi görmektense grubuna gereken değeri gösterirler

kudurtanexo

Darısı bizim başımıza olsun inşallah

Sm 🤝 Jyp beter olursunuz ins

aswium

Bir insan kendi grubundan bu kadar mı nefret eder bu Jyp nin erkekler üzerinde bir komplexsi mi var ne ? Desteklediği bir üye var mı belki Jinyoung ve Jackson diyebilirim ama genel olarak ,got7 olmak üzere bütün erkeklerden Nefret ediyor özelikle hangi üyelerden Nefret ettiği de çok belli oluyor. Got7 altın değerinde bir grup ama jyp onların üzerine atılmış bir çamur gibi…

jean-baptiste

Jyp sadece kız grupları ve kendisi ile ilgileniyor. Erkek gruplarını yok sayıyor. Day6’de ihmal ediliyor Got7’da

boş yapmayın

Çıkışlarından beri takip ediyorum hatta debuttan önce bile. JJ Project ile Bounce diye coşuyordum. Sonra çıkışlarından önce yarışmalarını izledim YG vs JYP’de. JB zaten benim ışığım. Bazen diyordum tamam BTS tuttu ama GOT7 niye tutmadı , her şeyleri varken neden ne Kore ne yurtdışında adam akıllı tutmadılar. Hep haksızlık gibi gördüm. Keşke çok daha iyisi olsaydı. Belki tüm grup AOMG’a geçerr…Yolları açık olsunn 🙂

red velvet manyağı

Şimdi izleyin Jyp gözümüzün önünde göte geliyor

Yeni Yazılar

82
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x