Benzer Yazılar

[PANN] Haechan canlı yayında Mark’a gelen nefret yorumunu mu okudu?

[PANN] Haechan canlı yayında Mark'a gelen nefret yorumunu mu okudu?

Geri dönüş canlı yayını sırasındaydı
“MARK OUT PLEASE” (Mark-yah lütfen defol) diyen bir nefret yorumu vardı

Haechan bunu olduğu gibi Mark’a söyledi.
Atmosfer birden soğuklaştı ve Mark “Haechan’ın da nefret yorumlarını okuyalım” deyip başını eğdi. Bu cidden can sıkıcı

Gönderi tepkisi [+59, -71]

1. [+97, -10] Belki de Running Man’de “Seokjinie OUT” demeleri gibi yazılmıştır… hayranın bunu yazarkenki amacını anlayabiliyorum, ama küfürler ne alaka..

2. [+73, -65] Haechan son zamanlarda sınırı aşıyor, ayrıca Renjun’a çok fazla gay fanservis yapıyor ve hayranları rahatsız ediyor, hayranları düşünmüyor bile. Ryujin ile ilişki söylentileri çıktıktan sonra kötüleşti

3. [+70, -46] Mark önce eline koluna dikkat etsin. Mark hayranları niye bunun hakkında hiç konuşmuyorsunuz?

[PANN] Haechan canlı yayında Mark'a gelen nefret yorumunu mu okudu?

4. [+55, -5] Haechan’ın “Mark aegyo please” “Mark sexy dance please” demesiyle aynı şey değil mi bu?? Sadece şaka olarak yapıyor ama Mark Kanadalı olduğu için ciddi bir tepki verdi

5. [+54, -9] Bu yüzden tek bir üyeye hayranlık yapanlardan nefret ediyorum. Haechan’ın “Mark out please” deyişi şakaydı, komik olmak içindi, ama Mark Kanadalı yani tabi Haechan’ın ona defol git dediğini sandı ㅋㅋ Videoyu izlerseniz İngilizcesi iyi olan Jaemin bile yüz ifadesini kontrol edemedi, Haechan’ın yaptığından hoşlanmadı. Ama diğerleri gülüyordu, Chenle de tuhaf atmosferi dağıtmak için kahkaha atmaya çalıştı. NCTzen’seniz ve neler olduğunu anlamıyorsanız fandomdan ayrılın. Bu konuya kendi duygularını katmaya çalışanlardan nefret ediyorum

6. [+45, -5] “Mark Out” yorumu kişiden kişiye farklı algılanabilir, İngilizce konuşulan bir yerde yaşamış olan Mark bunu “defol git” olarak algılayıp ciddileşti, Haechan bunu şaka olarak söyledi değil mi? Running Man’de sürekli “Ji Seokjin out” “Ji Seokjin out” demeleri gibi, ayrıca NCT Dream “XX aegyo please” “XX sexy dance please” gibi şeyler söylüyor sık sık, Mark “Haechan sexy dance please” dedi ve Haechan ona karşılık olarak “Mark out please” dedi değil mi?

K: Pannchoa

55 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
dora

5. netizenin alnından öpüyorum o kadar hakli konuşmuş ki nctnin grup icinde olan sakalasmalari bile surekli olarak eleştirmeleri aşırı sacma koreli netizenlerin baska dertleri yok sanırım

Jungkookieee

Aynen özellikle solo stanler hemen şey diyorlar şu üye şu üyeyi dışlıyor

vio

mark ve haechan neredeyse on yildir arkadaslar diger uyeler daha sirkette yokken ikisi stajyerlik yapip birlikte yasiyorlardi yani anlayacaginiz belki de gruptski en yakin ve birbirlerini en iyi taniyan ikiliden bahdediyoruz neden kotu niyetli bir seyler yapsinlar abartiyosunuz her seyi saka gibi

Jungkookieee

Hem bazı insanlar şaka ile birbirlerine kötü şeyler söyleyebiliyor

vio

haechan oyle biri degil anlamadan okumus olmasi daha olasi

lal

Haechan için üzülüyorum bir süredir aşırı derecede radarda ve her hareketi bir şekilde yanlışa çekiliyor sanki

Neocrackheadtech.ltd.şti

Olmayan bi ilişki skandalından(!) ötürü her abuk subuk olayda ismi geçiyor çocuğun, korkulur bu korelilerden

Jungkookieee

Aynen bi itzy yi vlive de takip ettiği ortaya çıktı hemen netizenler üstüne çullandı

Miss

Sevgilisi varsa çok normal genç çocuk olamaz mı hoşlandığı bir kız. NCT’de en çok Haechan’ı severim tam bir ikizler burcu bazen şakayı abartabiliyor ama politik olmasındansa böyle içinden geldiği gibi olan insanları tercih ediyorum. Korede gördük Oppam asla yapmaz dedikleri neler yaptı.

vio

sevgilisi olabilir zaten sorun olan bu degil sadece itzy sevdigi icin olay hicbir uyeyi barindirmamasina ragmen birden ryujinle sevgili ilan edildi sacmalik orda ve bu yuzden nefret almaya devam ediyor aylardir

Miss

Gerçek ne olursa olsun hayranlar kafalarında yaşamaya devam edecek. Bu hep böyle aynı şey shipperlar için de geçerli. Sonra başka biriyle evlenip sevgili falan olunca ya da üye ayrılığı olunca mental çöküş yaşıyorlar. Lol.

IWASHERE

bana yine 12 saniyelik bir videodan 4 sezonluk dizi senaryosu çıkartmışlar türünde bir abartı geldi.

Eternallove&Endlesslove

Burda asıl sorun sevmediğiniz kişilerin yayınlarına girip nefret yorumu yazmanızdı bence. Anti-fanlar gruplar bir şey yapınca, fanlardan önce orda oluyor

Jungkookieee

Aynen neden bu kadar işsizler sevmiyorsan defol git

Ddeulggii

Sevmedikleri için değil, kıskandıkları için antileri. Zaten gerçekten ilglenmeyen insanlar dönüp bakmaz bile. Bu psikolojik olarak kanıtlanmış bir şey zaten. Bilinçaltında onlar gibi bir hayat yaşamak isteyip yaşayamayan insanların önünde sonunda iki yolu oluyor; Ya nefret, ya da aşırı hayranlık. Çoğu hayranın idollerinin başarısını abartmasını, dillerinden düşürememesini de buna bağlayabiliriz:) Hatta Gölge çalışması yaparken de ilk başta ‘hayranı olduğunuz insanlara bakın, daha sonra da nefret ettiğiniz insanlara’ derler. Kabul edilsin ya da edilmesin, bu psikolojik bir gerçek

Exovelvet

3. Yorumdaki gif çok komik ve bunu gerçekten şakalaşan arkadaşların yapacağı bir şey. Haechan rahatsız bile gözükmüyor gayet gülüyor. Yine osuruktan nem kapmış netizenler

Mellydn

Ciddiye alip alindigini dusunmuyorum abartilmis

Jungkookieee

Bazı fanlar ödül törenlerindeki iki idollün bakışmasını alıp 2 saat bakışı yorlarmış göstermesi gibi

Minerva’nın Baykuşu

MarkHyuck ikilisinin ilişkisi kaotik kardeş ilişkisi gibi. Hatta tüm Dream tüm NCT öyle. Ama özellikle Dream üyeleri küçük yaşlarda bir araya geldiği için daha farklılar. Gevezelik ve el şakaları konusunda da rahatlar. Bundan nasıl olay çıkarmışlar anlamadım. Grubu yakından takip etmeyenler yanlış anlayabilir diyeceğim ama yani şu görüntüler görünce bile hissedilen şey yakın ilişkisi olanların atışması .

Kardeşlerim her gün böyleler, gifte Mark’ın Haechan’a yaptığını yapmak en sevdikler şey çünkü karşıdakini sinir edebiliyor 😀
Benimde arkadaşlarıma, kardeşlerime şakayla vuracağım yerde çok fena yapıştırdığım olmuştur 🙂

ssamet

Mark ve Haechanın o gifi nctde ciddiye alınacaklar listesine bile girmez aodjaspod daha neler neler var sjıdasdıjad

Jungkookieee

Anlatsana samet merak ettim

Euanflow

Hayran veya sıkı takipçi değilseniz yalnızca bir kaç video ile NCT’nin birbirlerini kamera olmayan her an boğazladığını felan sanabilirsiniz ama takipçileri bilir ki NCT kpop camiasının en şiddetli şakalaşan gruplarından biridir. Hatta bazı başka grupların hayranları aa şu buna vurdu zorbalık da zorbalık tarzında şeyler deyince NCTzenler NCT’nin birbirlerine yaptıklarını görsen oturur ağlarsın yazıyorlar çok gülüyorum

Neocrackheadtech.ltd.şti

Bir de şuna sinir oluyorum bu tarz yorumları yazanlara laf atılmıyor ama grup üyesi dile getirince mi olay oluyor bu, çifte standardın böylesi..

Neocrackheadtech.ltd.şti

Nct’nin antifan ve sasaengleri korkunçlar ya ciddi anlamda 🙁

Last edited 6 ay önce by Neocrackheadtech.ltd.şti
HASEKİ HÜRREM SULTAN

mark ve haechan çok kafa dengiler resmen bffler kankalar çok samimiler şakalaşıyorlar sürekli haberi atan kişinin art niyetli olduğu zaten belli olayları çarpıtmış

vio

yorumlarda da soylemisler zaten haechan surekli mark aegyo pls mark dance pls tarzi yorumlari okuyor yillardir boyle ve bu kisiler zaten on yildir arkadaslar haechanin ingilizcesi bile yok zaten buyuk ihtimalle her zamanki okudugu yorumlardan diye dusunup okudu olumsuz bir sey yok iliskileri hala gayet iyi birbirlerini taniyorlar cunku

dora

dışarıdan bir goz olarak yorum yapman icin yayının hepsini izlemene gerek yok aslında atilan giflere ve videonun kendisine de baksan olayin abartıldığını anlayabilirsin. grupla ilgilenmeyenlerin farklı değerlendireceği kadar karışık bir olay da degil apaçık her sey belli oluyor bence :))

Neocrackheadtech.ltd.şti

Markhyuck’un aralarındaki arkadaşlık ilişkisinden bihaber olan kişiler Çok bilmiş yorumlar yapmasınlar mümkünse ya

Ikona

Uzak durun Mark ‘tan biz NCTZEN’ ler bunu takmayız bile yürüyün işinize 5.Netizen ❤️

Jungkookieee

Erkek idollerin çok fazla gay fanservis yapmasını sevmiyorum bu quarbarting ve eşcinsel olsam beni sinirlendirirdi

vio

gay fanservis yapmiyor zaten renjun grupta psikolojisi en zayif olan uye cok cabuk modu dusuyor bu yuzden haechan da dahil herkes daha fazla iltifat edip onunla ilgileniyor bahsetmislerdi zaten hepimiz iyi is cikariyoruz ama renjun bazen kendisi hakkinda boyle dusunmedigi icin ona daha cok soylemek istiyorum diye

Last edited 6 ay önce by vio
Jungkookieee

Nct i kast etmemiştim genel olarak konuştum

czennie

nct üyelerinin birbirleriyle olan ilişkisini bilmiyorsan susacaksın kanka

Hazal Burçak

Yorumu atana değil de haechana laf etmeniz çok yazık çocuğum neler çekti sizden rahat bırakın artık hem on yıllık arkadaşlar böyle şeylerle şakalaşıyor olabilirler

Budaböyle

3. [+70, -46] Mark önce eline koluna dikkat etsin.
Haykırdımkeekmakqjqbrbrh yav sacma sapan konusup durmayin markhyuck aşırı eğlenceli bir ikili. Eve geçim keyfim yerine gelsin diye Dreamin videolarını izlicem

Got7 enayisi

Mark nie öle bı tepki vermiş anlamadım? Bunu cidden anlamadım? Neden öyle tepki vermiş?

vio

tepki vermedi guldu sonra yorum okumaya devam etti ustunde bile durmadi ki haechanin nefrer yorumlarini okuyalim gibi bir sey de demedi uyduruyolar her zamanki gibi

czennie

dream 2 milyon albüm ön satışına sahip oldu böyle saçma sapan yazıları çok görmüyorum
hyuck ve mark birbirlerini on seneden fazla tanıyor lol nct nin grup içi ilişkilerini bilmeyen iki üç kişi de gelip böyle yazılar yazıyor

bibakipcikicam

O degilde ben bunu vlive da bulamadim nereden izleyebilirim

vio

youtube’a nct dream lets play glitch mode special live yazarsan cikar

Dendin_hcrj

Ben açıkcası haechanın yaptıklarından rahatsız olduklarını düşünmüyorum sonuçta bu haechan siz belki bilmiyorsunuz ama nctzenler biliyor ve her zaman haechanın yanında

vio

haechan bir sey yapmiyor zaten boyle diyerek cocugu siz kotu gosteriyosunuz aksine dreamde en cok ugrasilan kisi haechan kimseye bir sey yaptigi yok

Treasure seviyorum

Mark kanadalı olduğu için sert bir tepki verdi

Treasure seviyorum

Ama birisi onlara çekik gözlü olduğu için birbirlerine benzetiyorum dedi de ırkçılığa uğruyoruz diye ağlarlar

Aydan

Nct bunu yapsa şakasına yapar 12 saniyelik videodan ne cikartdinki jaeminin bakışı diyosun jaemin gülüyo mark Kanadalı diyorsun ters vakfı falan kendisi bile güldü bu neyin kafası yaaa kusura bakmayın ama jungkok j hope nasıl at ciziyim derken jungkokda kendini çiz demesini bu kadar büyütmenin tabi oda bı şakaydı ama bı qurubu kötülüğün diğer qurublari haklı çıkartamasin senin ne hadine aklı olanar nctzen olmasın diyorsun nesin sen asistanmi saçma sapan şeyler yapmayın böyle kaliteniz düşüyo

itscare

ay insanların tartışacak bir şeyi yok galiba bu haber mi yapılır

Jean-Baptiste

Nct üyelerinin bir sürü saçma haberi çıkıyor, fazla dikkatsizler

Last edited 6 ay önce by Jean-Baptiste
hai

keşke dreamin ilk planda ki konseptine sağdık kalınsaydı reşit olanın mezun olduğu ve yeni üyelerin eklenebileceği açık konsept fikri bence çok yaratıcıydı ama bir anda nctnin en popüler uniti olunca işler değişti, bu konudan bağımsız dreami her gördüğümde o başta ki konseptin dışına çıkılmasına üzülmeden edemiyorum nctnin açık üye konseptinden çok daha iyi bi fikirdi,

Last edited 6 ay önce by hai
vio

dunyanin en kotu fikriydi cocuklar ilkokul ortaokul caglarindan beri birlikteler ve birlikte olmaya devam etmek istiyorlar ki ortada fanlar da var uzucu bir sey fandomda degilsen konusunu bile acma kendi grubun dagilsa gunlerce aglarsin

hai

predebut nct stanim lol, çocukların bir arada olmayı bırakması değil olay nctnin unitlerinde hala beraber olabilirlerdi ve ya başka bi unit olarak ayrılabilirlerdi ama asıl anlatmak istediğim de o değil, bu yaşı gelince mezun olmalı sistem jpop gruplarında yıllardır var ve dream böyle bi unit olsa kpopta bu konsepte bir ilk olacaktı ayrıca dream’in unit adının dream olmasının sebebi ortak bi hayalle başlanan yolda olgunlaşıldıkça ayrılan yollar ya da tekrar kesişen, böyle olmasını isterdim doğrusu ama elbette kendi fikrim ✊🏻🤍

vio

genel olarak ‘nct’ stanler dreami umursamiyor zaten bir sey degismedi yani iyi geceler<3

hai

aksine bir favori seçecek olsam dreami seçerim, umursamamak ifadesi biraz ayıp olur benim adıma ama üstteki fikrimle alakalı daha fazla bi şey anlatamayacağım gerçekten,,
🧚🏻‍♀️❣️

czennie

fikirlerini kendine saklaman dileğiyle 7dream ve czennieler bu durumdan gayet memnun pre debut nct sta olsan böyle bir yorumda bulunmazdın

hai

❣️

Neon grass

Katılıyorum. Dream’in arkadaşlığını çok seviyorum, hatta bu konuda en sevdiğim unit ama iş>arkadaşlık. Önemli bir konseptti ve yeni gelen üyeler şu an shotaro ve sungchan gibi dışarıda kalmayacaktı, gruba daha kolay adapte olacaklardı ama fanlar bunu mahvetti. Umarım sm mezun sistemi olan yeni bir unit daha kurar ve oradan devam eder yeni üyeleri eklemeye. Sungchan ve shotaro evsiz gibiler resmen 😂 yılda bir kere nct u albümü çıkarsa comeback yapabiliyorlar, o da olmasa hiç. Sm normalde fanlara boyun eğmez, bildiğini okur ama Dream için niye değişikliğe gittiğini anlamıyorum, merak ediyorum sebep neydi?

Yeni Yazılar