Benzer Yazılar

[PANN] İşten çıkarken çok mutlu görünen Baekhyun

download 49

Hangi fotoğraflarda işe gidiyor, hangisinde işten dönüyor anlayabiliyorsunuz ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ çok tatlı ya

download 50

download 51 download 52

Gönderi tepkisi [+347, -7]

1. [+110, -5] İşten çıkarken bu kadar heyecanlı görünmesi çok tatlı

download 53

2. [+57, -4] Vay be… gerçekten şirinliği beni çıldırtıyor..

3. [+45, -5] Aşırı tatlı

4. [+31, 0] İşten çıkarken çok mutlu görünmesi aşırı şirin

download 54

5. [+26, 0] Baekhyun’un işten ayrılırkenki efsane gifi

giphy

6. [+15, 0] Bu kadar tatlı olmayı bırak ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

giphy

guest
62 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
betül

Cuma günleri okul çıkışı geldi aklıma…
Çok mutlu görünüyor gerçekten de

birisi

Okul deyince bir duygulandım :’) özlüyorum ya

fresh kiwis bangtan

Okulu birtek ben özlemiyorum sanırım??😂 kaç yıl olacak sınıf arkadaşlarıma hala alışamadım

vincenteu

İstiklal marşını büyük bi zevkle okuyup koşmayı beklerdik dkkdkkdkd

wivvola

😭😭son iki ders beden olunca kaçıyorduk falan

sevilay

günün sonunda herkes aynı anlaşılan jgdfjkkgjk

abs

Bu arada Türk milletim Dominos 11 Şubat a kadar büyük indirimde belki pizza seviyorsunuzdur diye haber veriyim dedim

burioos

Lan Domino’s bana hiç ucuz gelmiyor ya oraya vereceğim paraya iki büyük boy pizza yiyorum mesela.Ben mi fakirim millet mi zengin anlamıyorum?

Last edited 2 ay önce by Burioos
burioos

Dominos beni çok üzüyorsun aslan parçası güzel bir indirim yapmış olmasını diliyorum

abs

Bende genellikle Bim’in ya da A101’in pizzalarını yiyorum ama Dominos’un pizzası bence efsane. Hem şu an biz fakirleride düşünmüş ve indirime girmiş açdldldşd

Last edited 2 ay önce by Abs
blinkie

fakirlikten a-101’in kendi dondurulmuş pizzasını yiyorum hsgshsgs

vincenteu

Ay o ne kadar kalın bisi ya

burioos

Kanka berona diye pizzası var biraz fazla kekikli ama cok hoşuma gidiyor

vincenteu

Doğum günümde bitiyo..

abs

Yarın ki doğum günün kutlu olsun ♡. Umarım her yılın sağlıklı ve mutlu bir şekilde geçer.

vincenteu

Yaaa çok teşekkür ederim çok tatlısın 😔💕

usagi

Küçük sezar daha ucuz değil mi ya

enha

baekhyun sadece düz yüz ifadesiyle dursa bile gördüğümde istemsiz gülümsüyorum aşırı tatlı

aeri

Günümü güzelleştirdin Byun Baekhyun

bedia

Bende dershaneden çıkarken aynı böyle oluyorum kxmxmzmzmzmz

çinça

E bu çocuk ölmüş ağlayanı yok mk

68a272f4-c4a9-4136-b4c6-28ac8c150035.jpeg
betül

Alakasız ama maksat muhabbet olsun diye yazıyorum
En çok hangi grubun hangi şarkı dönemi sahne kostümünü beğeniyorsunuz ?

f(x) Red Light çok beğeniyorum ben.

photogrid_1612901697883-min.jpg
abs

Exo Monster

215b7d425bc1d426700d14c0bc10f8a6.jpg
sametinyourarea

nct touch
comment image

betül

Red Velvet – Dumb Dumb zamanı da farklı bir tarzları vardı

photogrid_1612903492118-min.jpg
la cha ta

fx red light/4 walls
missA only you bayağı övmüştüm bu erayı

betül

Tam only you atacaktım yorumunu gördüm 🤭

photogrid_1612904398454-min.jpg
la cha ta

zevklerimiz uyuyor✌

kudurtanexo

Ağlıyorum şuan 🥺

kudurtanexo

Allah’ım Miss A 🥺

la cha ta

en iyi ve özlediğim grupalrdan…

kudurtanexo

Galiba ot4 göremicez hiç

la cha ta

evet ya araları biraz açık. Umarım yakınlaşırlar tekrar gerçekten çok sevinirim özledim

kudurtanexo

Pek umudum yok ama inşallah yakınlaşırlar ya

betül

Fei bu yaz bir röportajında ara sıra telefonla konusuyoruz demişti.

la cha ta

görmemiştim bunu,çok sevindim ve sağol 🥰

betül

Rica ederim 💜

/insomnia/

; )

images.jpeg-4.jpg
Last edited 2 ay önce by /InSomnia/
suna

SHINee-Sherlock, çok özgün ve cesur bir konseptti benim için.

cf9215ff-b163-4460-9ddf-ce608c070761.jpeg
kudurtanexo

Exo – Monster

favoriteidol_2021-01-07-14-57-45.jpg
kudurtanexo

Blackpink – HYLT

favoriteidol_2020-10-29-23-23-56.jpg
betül

Girls Day – Something de güzel bence

img_20210210_003119.jpg
betül

Twice – Feel Special

img_20210210_003338.jpg
fresh kiwis bangtan

BTS Fake Love
TWICE Feel Special
BLACKPINK Ddu Du Ddu Du
EXO Monster

sunmi

En iyisini seçemedim, o yüzden hepsi.
(〒﹏〒)

picsart_02-10-01.07.54.jpg
blinkie

why so lonely era looku bana Barbie çizgi filmlerini hatırlatıyordu, Barbie bebek gibiydiler.

blinkie

once olmamama rağmen
twice-feel speacial
twice-what is love
twice-fancy’ye bayılıyorum. ayrıca erkek gruplarından Exo kokobop ve nct make a wish’teki incili takılar taktıkları look.

wine.

EXO ko ko bop kesinlikle. ozellikle xiu çok iyiydi

ayu rime

Red Velvet – Icc

20210210_212611.jpg
jongjong

Baekhyun haberi gelmiş ve haberim yoktu… Baekhyun adamı kalbimi rahat bırak yoksa bir versiyon daha delight almaktan kendimi alıkoyamayacağım🥺🥺🥺🥺

542d4559-fb67-45c7-a19b-37461af84aca.jpeg
moonsun

6. [+15, 0] Bu kadar tatlı olmayı bırak ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
Gerçekten baek lütfen bu saatten sonra fanın olamam.

narengi

İşe giderken ve işten dönerken ben. Bunun nasıl bir şey olduğunu yalnızca domestikler bilir. 😅

haneul

Aklıma baek in pantolon hikayesi geldi pratiği uzattıklarında indiriveriyormuş jdhdjdjdj bitti demenin değişik bir versiyonu hdhdhdhrh

red velvet manyağı

Baekhyun aynı bebek gibi insan ısırmak istiyor

red velvet manyağı

Offf hiç olay yok yaa. Bu ne normalde burada kaos olması gerekti

rosie posie exo-l blink

Neden bu kadar şeker yaa bu çocuk nasıl askere gidebilir lütfen ama

treasure maker

Yaaaa acayip şirin bu çocuk♥️

/insomnia/

Lütfen çıkan diğer haberleride çevirin

kudurtanexo

Baekvatoz sen de benim gibi işe giderken tükenmişlik sendromuna giriyosunn

cheniee

yicem

rukimjongdae

Umarım ilerde çıkışında mutlu olacağım gidebileceğim bir işim olur. Günlük baekhyun dozumu da aldığıma göre gelecek kaygısı düşünmeden uyuyabilirim

azizi

çok tatlı çok tatlı çok tatlı

Yeni Yazılar

62
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x