Benzer Yazılar

[PANN] Jennie, Song Mino’nun solo konserine gitti

[PANN] Jennie, Song Mino'nun solo konserine gitti

Kardeş gibi görünüyorlar

Gönderi tepkisi [+194, -37]

1. [+37, -0] Konser kadrosu harika ㅠㅠㅠ Konuk olarak Seungyoon ve Bobby, Treasure üyeleri, Ahn Jae Hyun, Jennie, Jinwoo konsere gitti, ben de gitmek istiyorum ㅠㅠㅠ

2. [+34, -3] Jinwoo ve Jennie

[PANN] Jennie, Song Mino'nun solo konserine gitti

3. [+29, -0] Song Mino’nun saçı süt ineği mi?

4. [+18, -1] Soldan sağa, Jinwoo, Jennie, Jeongyeon, Nayeon. Ahn Jae Hyun Jennie’nin arkasında oturuyor ㅋㅋㅋㅋㅋ

[PANN] Jennie, Song Mino'nun solo konserine gitti

5. [+12, -1] İnsanlar Jennie’nin çok değiştiğini söylüyor ama makyajsız yüzüne bakınca, o sadece bir çocuk

6. [+6, -2] Song Mino’nun saçı çok orijinal. Tabi ki ona çok yakışmış

 

K: Knetizen

107 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
The Playboy

Allah’ım bende konser konser gezmek istiyom ya herkes geziyo bir ben oturuyorum
Delirmeme ramak kaldı

Lofinapia

Dolar olmuş 11₺ donuma kadar alırlar

Sel cheshire

Arctic monkeys biletleri 3k tl arkadaşlar 🥲

Sel cheshire

Ya inş 3 vip falandır dediğin gibi çünkü ben bine kadar okeyim en arkalar son umudum

Wivvola

Yaş sınırı o kadar yukarı çıkmaz o kısıtlama sadece isim olarak var :/ zengin bebeler dolucak gercekten muzigin keyfini çıkaracak insanlar 3kysa gidemeyecek muhtemelen

Toxic goz kirpmasi

hayır en önler galiba 3k tl çünkü ben baktığımda 1300 liraydı

Last edited 6 ay önce by Toxic goz kirpmasi
Beşiktaş sevdalısı

Bırak konser gezmeyi dolmuş parası bile 2,50 evden çıkamıyorum konser mi gezeyim

lal

Dolmuş parası 2,50 mu ben 3,75 veriyorum-

drstone

Mesafe olayı daha üstünede çıkar en iyisi metro aslında mesafe olarsk da sabit para alıyor ama her yerde yok

Beşiktaş sevdalısı

Bizde metro yok sıkıntı o işte

Beşiktaş sevdalısı

Hangi şehirdesin

Myluvie

Song mino önceden aşırı yakışklı gelirdi gözüme ama şuanki tarzı onda tuhaf duruyor bence everyday, body zamanlarındaki tarzı daha çok yakışıyordu. Ama yetenekli adam gerçekten sanatçı diyebileceğimiz kişilerden bencee

Myluvie

https://pin.it/11wPPqJ

Myluvie

https://pin.it/JcmYrN8

Teknoloji konusunda cahil olduğum için foto atmayı beceremedim 😑🤦🏻‍♀️

FLOVE

Yakışıklı değil de karizmatik geliyordu bana

Sel cheshire

Siyah saçlı ve toplu hali tam winner debut zamanları aşırı yakışıklıydı şimdi kendine has bi havası var gd dawn gibi bu tarzı da seviyorum ama bambaşka biri gibi oldu evet

The Playboy

Katiliyorum.
Bu stille dünya yakisiklisini önüme koysalar yanından gecip giderim.
Hele o saçlara sinir oluyorum.Futbol topundan esinlenilmiş gibi.Bir insan kendine niye bunu yapar?

Meloyusa

Jen ilk çıkış yıllarında daha seksi ve asi bir havaya sahipti insanların direkt gözüne çarpıyordu. Yaş aldıkça bence yüzü daha da oturdu bebeksi yağları azaldı fiziği gelişti bu da bence insanların ilk gördüğü Jen’ den farklı olduğu için garip geliyor olabilir. Bana göre ilk yıllarında ki Jen ve AIIYL Jen ap ayrı bir güzellikte gelir her zaman

Pacangam

Benim içinde boombayah jennie apayrı güzellikte. Esmer teni baddest halleri beni kendine çok çekiyordu. Aiiyl erada hem şirin hem sexy hem de kıyafetleri ve aurası çok iyidi. Ama 4d era Jennie’nin yeri başka rapi cidden çok iyidi. Ondan sonra da zaten doğru düzgün rap yapamadı. Kill this love’dan sonra jennie çok değişti gerçekten hem visuali hem karakteri değişti gittikçe şirinleşiyor. Ama ben baddast jennieyi özledim. Yg’ye jennieyi çok ön plana çıkarıyor diye kızıyorduk ama yg jennieden ilgisini çekince Blackpink şarkıları eskisi gibi keyif vermiyor. Eskiden ilk dinlememde hemen beğenirdim ta ki 2019a kadar. Şimdi 10 dinlemede bile beğenmediğim oluyor. Keşke… Read more »

Deja Vu

Kesinlikle katılıyorum

Bilemiyorum altan

Sizin jennienin merkezde olmamasi anlayisi ne tam olarak kizlarin jennie ve digerleri olarak giydirilmemesi mi¿ 2019dan beri degisen tek sey eskiden jennie linei olmamasina ragmen merkezde dans ederdi simdi allaha sukur sirasi gelen merkeze geciyo. Herhangi bi lsg grup fancami izlediginizde bile jennie yuzunden kanser oluyosunuz kiz kendi halinde kotu dans etse neyse de grup senkronizasyonunu bozuyo. Ustelik yaptiginiz tespitlerde minimum gerceklik soz konusu bp asil virallerini 2019da yasadi sizin sarkiyi dinleyip begenmemeniz grubun yukselisi icin bi standart degil mlsf ki. Grubun bi zamanlar nefret almasinin yuzde 90inda etkili olan uyenin grubu tasidigini soylemeniz; kendi grup arkadasi, solo sahnelerinde varini… Read more »

Kitty

Ayy toxic Lizard resmen metiyeler düzmüş gerçekten dünyadaki tüm Lisa stanlerin bi ortak noktası varsa o da Jennie’ye olan kudurukluğunuz. Ayrıca DDDD BP’in en büyük hitidir, kim merkezde o şarkıda gayet iyi biliyoruz 🙂

Neva

yasadiginiz gezegen adi denir dunyada isler pek oyle yurumedi cunku BP’nin en buyuk hiti HYLT’dir birinci yanilginiz merkezde olmasina ragmen daha cok konusulamamissa vah vah sizin sorununuz kendi hayal dunyanizda olusturdugunuz jennieyi stanliyorsunuz jennie kariyerinin hicbir donum noktasinda lisanin yanina yaklasamadi malesef attigim linkte 4D cikis gunu 15 Haziran 2018 ve sonrasina bak ilk olarak worldwide google aramalari lisa onde kaldi ki forbes makalesinde keyword olarak gecen tek uye de lisaydi neyse kanitlarla devam ediyoruz hayali seylerle degil daha sonra pik yaptigini goruyoruz solo cikis gunu ama isin ilginc yani soloda aldigi pik Ocak 2019’da aldigindan daha az dispatch olayi… Read more »

delulu

yazık baya yormuşsun kendini :d ama farkındaysan kimse kendini yorup sana it girl jennie ve onun etkisini, marka sıralamalarını, sektördeki statüsünü açma gereği bile duymamış. çünkü böyle şeyler kanıtlanacak ya da uzun uzun yazılarla açıklanacak şeylerle olmaz. herkesin bildiği nesnel bir şey so chill out ^^

Bilemiyorum altan

4d bpin en buyuk hiti diyen kisinin yasadigi magarayi ve ictigi icecekleri ogrenmek isterim sahsen. 4d bpin hitlerinden birisi sadece ki hit olduysa dansiyla ve nakaratiyla hit olmustur o donemde de tum platformlarda diger uyelere fark atan lisadir. Nerden tutsaniz elinizde kaliyo kardesim salin gitsin

says

ay gerçekten grubun en başarılı yılları 2019 ve the albüm dönemi niyeyse :d ülkedeki mağdur kesim gibi bunlar ne anlatırsan anlat kendileri en doğrusu en mağduru

Kitty

Grup 2018’den sonra patladığı ve The AlBUM’de ilk full albümleri olduğu için olabilir mi çok zeki arkadaş 😂 Onlara bu popülerliği veren asıl era SQUARE UP era. Az şarkı olsada her şarkı başyapıttı. Keza ondan önceki şarkılarda. Ayrıca Jennie gayette grubun merkezi ve Blackpink’in rengini en iyi temsil eden üye. Sizin gibi antiler dışında dıştan her göz buna böyle der. Ayrıca çıkışlarından beri en çok promoyu almış üyenin fanları mağdur lafını kullanmasın çünkü saç kesimine bile ağlayıp hastagler açıp kamyon yollayan sizlersiniz

says

grubun merkezi yok, bp daha debutuyla pak yapmış bir grup başından beri başarılıydı yani grupça ama en başarılı dönemleri solo olarak 4u de kendini gösterince yaşandı 1 kişi değil, lisayı mağdur eden ben değilim stanlemem etmem ama gruba getirdiklerini inkar etmek komik olur. jobless erası oldu ve money viral olana kadar solo döneminde promosu yoktu? bence fanları istediği konuda mağdur olma hakkına sahipti :d predebuttan beri promoları başlayan ve asla boş erası olmayan insanı stanlerken buna laf etme bir zahmet

catzsoul

grubun merkezi var o da jennie yg merkezlerini hicbi zaman aciklamadi hep main rapperlari oldu gd cl ve minoya merkez uye diyosunuz onlarin pozisyonlari da main rapperlik harici aciklanmadi ama kertenkeleler jennienin adini duyunca bi ayilip bayiliyo garip 🤨

Avc

Bp de merkez yok kore hariç sokağa çıkıp bp kim desen lisa derler jennienin ismini bilmez roseye jennie Jisoo ya da rose derler grup virallerini 2019 da aştı 2018 de en çok konuşulan üye lisaydı her sene öyle oldu blackpinkin en başarılı şarkıları hylt ve ic blackpink ulusal bir grup bu grubu yurtdışında taşıyan tek kişi lisa siz jennie ayrımcılık görüp jennie ve diğer kızlar gibi görünmediği için mutsuzsunuz ama o dönem bir daha gelmeyecek jennie grubun skandal çıkaran üyesiyken asla olmaz ayrıca grupta herkes popüler herkesten öte hepsinin popülerite toplamı anca lisa yapıyor bu yüzden grup ot4 ve eşit… Read more »

catzsoul

knk 2019da ve the album erada dddd sayesinde parladilar iyi misin dddd kariyerlerinin zirvesiydi belirli bi sira var her cbleri daha da basarili oluyo cunku populariteleri artiyo ama dddd olmasaydi ne 2019 ve the album era nah basarili olurdu o popularite ve fan kitlesi gokten mi dustu ne diyon

la ibo

jennie her haliyle güzel yalan yok ama 2018 jen>>>>

GloSS

yazık kendini böyle kandırman üzücü bu kız bir sene önce gayet seviliyordu bir senede insanlar onun yüzünün değiştiğini söyledi. yani ister kabul et ister etme ama estetik yaptırdı. bir sene de bebeksi yağları yada yüzü oturmaz.
hatta ilk önce ben yüzünde bir farklılık olduğunu hissettim o zamanlar kimse bunu konuşmuyordu ama ben değiştiğini anlamıştım sonra aylar sonra yavaş yavaş insanlar jennienin yüzünün değiştiğini fark etti.

GloSS

hala yok daha kadınsı oldu yüzünün çocuksuluğu gitti diyorlar bir senede hepsi gitti dimi insanlar jennienin yüzünün oturduğunu nedense bu sene son birkaç aydır fark ettiler. öyleyse neden öncesinde bir sene öncesinde fark etmediler de bir anda jennie yüzü değişmiş demeye başlamışlar
çünkü estetik yaptırmış gülüşü bile değişmiş eski videolarda ki halinden eser yok dudaklarına birşeyler yaptırmış yüzünü gerdirmiş falan
ama blinkler bunu kabul etmez bir sene de yüzü olgunlaşmış der asdssss

Meloyusa

Arkadaşım sanki estetik kötü ve iğrenç bir şeymiş gibi bahsediyorsun. Nerdeyse erkek kadın fark etmez çoğu ünlü yıl içerisinde emin ol bin tane işlem yaptırıyor, Jen de büyük ihtimalle dolgu yaptırmıştır fakat bu yüzünün de olgunlaşmayacağı anlamına gelmez. Bence eski hali daha hoştu o zamanlar ki hâli benim için zirve üstelik bir Blink bile değilim ilk çıkış yıllarında olsam da sonradan vazgeçen biriyim. Sitede sürekli olarak BP kızlarına bir kinin var gibi yorumların gördüğüm kadarıyla çoğu zaman aşırı kırıcı ve aşağılık kompleksi içeriyor.

marin

Jeongyeon önce Seulgi zip’e katıldığında ‘Once ve Reveluv iyi anlaşın lütfen’ dedi şimdi de Jennie ile konsere giderek OncexBlink fanwarına savaş açıyor. 😄 Biz dostuz sizde dost olun mesajı bu. Şaka bir yana konserlerin başlamasına çok sevindim. Konser fancamleri izlemeyi özledim. Umarım ödül törenleri de seyircili olur artık.

Blinkto

Oncelar ve blinkler fanwardayken jennie nayeon ve jeong :

Last edited 6 ay önce by Blinkto
Just ...

Doğru tespit 👌🏼
Bu arada seni ilk defa bu kadar artı aldığını görüyorum .

şahika koçarslanlı

twice’a en çok laf atan userlardan birisin şimdi de fanwar karşıtı mı oldun

Depresyondayim

+29, -0 Song Mino’nun saçı süt ineği mi?
AJSKSKSKSKKSS lan bu koreliler var ya

Ama cidden Minonun saçı çok kötü

drstone

Minoyu zerre sevmem YG family %90 sevmem zaten Minonun şarkılarına bayılırdım ama son olaylardan sonra dinlerken rahat olamıyorum zicoya yemek yapmadan önce dinleyebilcek iken şimdi dinleyemiyorum tüm sektörun içine ettiniz yani kimseyi dinleyemiyorum ben ya

Hayrunnisa

Skandalı çıkmayan kişilere bile güven kalmadı. En sevdiğim idollerin bile bi haltı çıksa şaşırmam artık

delulu

we do not care…

drstone

umursamamaya ve ceplerini doldurmaya devam et o zaman ne yapabilirim

delulu

bu yorumdan sonra vicdanım sızladı hemen minoya telefon açtım bu ayki maaşını yatırmıycam diye. başta ağladı sızladı sonra tek gelir kaynağını kaybetmemek için fazla üstlemedi

Hgs

wqqhghefqe şu boş duyarlar da favorim… kanka türkiyede yaşıyoruz, bizim ceplerine etkimiz zaten etkisiz..albüm bile alamıyoruz, youtube var bir onu da çok görmeyin ya

Jenodiyeagliyom #eksoellernctyisalacak

Atm oldugunu zaten biliyoz enayi

Vincenteu

Ya varya yemin ediyorum onceden oppalarimin kiz arki olamaz kafasindaydim simdi resmen mahvoldum namusunuzla iliski yasayin tefeci pezvng olmayin canim oppalarim🌹

xoxo

Twice ile yan yana oturmuşlar aslında çok şaşırmadım çünkü twice ile jennie ve jisoo rosé predebuttan beri arkadaşlar hatta jisoonun nayeona çizdiği bir resim vardı foto atılsaydı atardım. Keşke arkadaşlıklarını daha çok belli etselerde once blink fanwarı bitse

Last edited 6 ay önce by xoxo
catzsoul

nayeonun 2014de jennieye yazdigi mektup :((((

Kitty

Jennie’nin Mino’yu desteklemesi aşırı tatlı. Ayrıca neredeyse makyajsız sanırım çok bebeksi ve tatlı duruyor Jennie gündelik hayatta minimum makyajla bence en mantıklısı zaten 🙂

récord

Jennie’yi debut öncesi dönemden beri tanıyorum, winner’ı da win zamanından bu yana takip ederim. bu ikilinin hep bir araya gelmesini istemişimdir yıllardır ama işte anca böyle halka açık etkinliklerde görebiliyoruz dostluklarını;( Normal bir şirket olsa çoktan jennie mino düeti salmıştı bile….

Lena

Twice kızları mı? Rap dinleyeceklerini düşünmemiştim.veya minoylaya yakın olabileceklerini.koseptleri tamamen farklı.ne tatlı

lal

Winner yg ile sözleşme yeniledikten sonra bitti benim için ya akmu da öyle. Eskiden severken dinleyemiyorum artık

aswium,minhoamaskzüyesiolan

ünlüleri geçtim ünlü olmayan arkadaşlarımı bile gezerken çok kıskanıyorum aslında gezmeyi çok seviyorum ama elde avuçta az olunca ne yapacaksın arada bir alış veriş yapıyorum bu kadar işte

autumn carter

jennie’nin saçları çok sağlıklı duruyor ya bebek saçı gibi okşayasım geldi

Liz

asla jennie stan değilim hatta bpyi kızlarını müzikal olarak pek beğenmem ama yorumlarda biraz abartmıyor musunuz? İstediği kadar gezer şarkı çıkarmıyorlar ne yapsın yani? Görünüşü öncekiyle biraz farklı evet bence de solo erada falan daha güzelmiş belki olgunlaştı belki estetik yaptırdı neyse ne yani. bpnin solo stanlari abi nasıl bir kanser kitlesiniz ya valla her seferinde yorumlarınızı okuyunca şaşırıyorum. Bir kişiyi sevmekte tabiiki özgürsünüz ama ona olan desteğinizi kızın grup arkadaşını draglamadan yapamıyor musunuz? hayır o kadar saçma ki. Jen amerikaya gitmiş lisa gitmemiş jenin suçu ne burada? cidden aşırı toksik birisi var sitede. bir yerde 2 idol grup arkadaşıyla… Read more »

Notoday

Mino şu saçları değiştirse artık…

tost perileri

cok tatlilar ben de artik konserlere gitmek istiyorummm

Usagi

Oturarak konser izlemek de amma saçma, insanın oturmaya mı geldik diyesi geliyor ama hakkaten oturmaya gelmişler dnskmdsmös

Just ...

Evet Jennie değişti ama ben bunu büyümesine bağlıyorum . Sonuçta aradan 5 yıl geçti . Aynı kişiyi görmeyi beklemek biraz saçma . Ama yıldan yıla makyaj stili değişti bunun da bir etkisi var görünümünde .

GloSS

vallaha kızın neredeyse 900 gönderilik hesabı var bakarsan bir sene önce bile yüzünün ne kadar normal olduğunu bu sene içinde değiştiğini görürsün 5 senede değişen bir süreç değil birşeyler yaptırdığı belli

Just ...

Evet bir şey yaptırdı o da küçük bir dudak dolgusu . Ayrıca bir sene önceki makyajsız hali şimdi ki makyajsız hali aynı .

Druxx

Bu ne sidik yarisidir estetik yaptiraa ne yaptirmasa ne. Zaten kucuk islemler yapuyorlar surekli. Cunku idoller, eglence sektorundeler dis gorunusleri onemli.

Since15*

Jennie’nin destekte bulunması çok hoş bu tip etkileşimler çok mutlu ediyor.
Mino ve Yoon’un solo konserleri bitti darısı seneye Winner’ın başına malum üyeler askerden dönüyor albüm çıkarıp sahalara dönecekler muhtemelen, şarkılarını mvlerini özledim🥲💙

Vincenteu

Uf kesin asagida derin mevzular donuyodur lakin ki okumaya usendim solostan pstlar ozet gecin bakim

stanford

Jennie’nin çevresi… YG’nin ne olduğunu bilmesine rağmen sözleşme yenileyen hiç kimseye saygı duymuyorum ki Mino YG’yle de sınırlı değil.

Just ...

Ben şaçma bulmuyorum çünkü eğer orada mutluysa ve o pis işlere burnurnunu sokmuyor ise sorun yok .
Lütfen YG yüzünden YG sanatçılarını liçlemeyelim . Ama tabi insan ister istemez şüpheye de düşebilir sonuçta YG nin nasıl bir şirket olduğunu biliyoruz .

stanford

YG bünyesinde bulunan her idol YG’ye para kazandırıyor direkt olmasa bile dolaylı yoldan işlerin içine girmiş oluyor para kazandırarak. Kazandırdıkları paranın da nerelere gittiğini biliyorlar bunu bilerek sözleşme yenilediler suçluların içinde mutlularsa demek ki onlarda çok masum değiller ve kimseyi YG yüzünden linçlemiyorum herkesi kendi karakterine göre değerlendiriyorum.

veien

Çalıştığım şirket pezolarin olduğu bir yer olduğunu bilseydim ne yakın dururdum ne de oraya para kazandırırdım tabi bi insan etik davranmak istemiyorsa kendi bileceği iş ama gelecek önyargılara sözlere de hazır olmalı hepsi hak ediyor.

canan

İlk çıkış zamanlarında Jennie’nin en güzel ve seksi kpop idolü olduğunu düşünüyordum ama son 1 yıldır bana acayip amerikan yıldızların özentisi bir imaj çiziyor

Hgs

senin bakış açın bu knk..ne yapalım

Sel cheshire

Ben hala jisoo ve minı sevgililer miydi diye merak ediyorum 🥲

Leila

O nerden çıktı

Sel cheshire

Bi ara herkes konuşuypdu ben de shiplemiştim ama bi anda kesildi gerçek değildi büyük ihtimalle

Leila

Bilmiyordum bunu

Hgs

ay ne alaka gwsjsh senden böyle bir boş yorum beklemezdim

Sel cheshire

Ay bunu iltifat olarak kabul edesim geldi KJDMŞFMSŞSMDL bu arada ciddi shiplediğim olmasını istediğim tek çift olabilir hala momentlarını izliyorum istemsiz oluyor bu

GloSS

jennie amerikada ki eğlenceleri bitti şimdi koredekilere geldi

GloSS

ve mino neden gd gibi giyinmiş saçı herşeyi gd gibi ilk bu fotoğrafı gördüğümde gd sandım ve dedim birlikte foto atıp onaylamaya mı karar verdiler
keşke biraz özgün olsa

la ibo

knkm yanlış anlaşılmak istemem ama yg’nin erkek idollerdeki tarzı bu zaten treasure dışında hep böyleydi. O yüzden özellikle birine özenmeye çalıştığını düşünmüyorum.

Budaböyle

Hayır aşk yg nin erkek idolleri hep böyle değil Bigbangden sonrakiler hep Gd tarzina özeniyor
Jinu ya bakar mısın ayakabbisini giyme şekli duruşu.. ben bile Gd sandim,
Mino zaten gd yi andırıyordu ve açıkçası yaptığı birçok şey bana gd yi taklit ediyormuş gibi hissettiriyor Akmu’daki çocuk direkt “Gd hastaligina yakalanmis” diye aniliyor gitgide hepsi gd ye evrilmeye başladı ajsjsbs
Örnek almaları normal çünkü Gd idol dünyası için çığır açan bir isim ygfam moda dünyasına gd ile açıldı chanel etkinliklerine bile gd sayesinde davet almaya başladı. Yiğidi öldür ama hakkını ver yani

récord

Sana sektörde bin tane ayakkabısını böyle giyen insan gösterebilirim… Kaldı ki bigbang’ten sonrakiler zaten akmu treasure winner oluyor djzjskkdlfpg

Budaböyle

İşte Bb den sonrakiler ona özendi diyorum zaten hepsi böyle olsaydı bigbang üyelerinin hepsi böyle görünürdü yg her grubunda bir gd istiyor kız gruplarına çıkış yaptırırken bile “gd nin kız versiyonu” diye reklamlar yapıyor kac yildir takip ediyorum bu sektörü bana maval okumayin aishahsg ayrıca bu ayakkabı giyiş tarzını ilk kez gd de gorduk ve bir ton haberi yapildı en az 5-6 yillik gecmisi var dedigim gibi örnek aldiklari icin görmen cok normal

récord

Bb’den sonrakiler diyorsun tamam da zaten bb ilk grup kdjsjdkff ondan önce şirkette bile değildi bu isimler. Kaldı ki yg erkekleri böyle değil diyorsun yine aynı yere çıkıyoruz hepsi zaten bb’den sonra geliyo öncesini değerlendirebileceğin herhangi bir yg erkek grubu yok. Ayrıca gd popüler tabii ki de adını kullanarak pr yapacaklar yeni gruplara, kız grubu çıksın ona da jennie derler, bp derler yani. Nerenle nasıl takip ediyorsun onca sene acaba, maval okunmaya bayağı ihtiyacın var gibi gözüküyor. Yg rapçileri genelde bu konuma yerleştirir. Rap pozisyonlarındaki üyeleri her zaman daha önceliklidir, ilk soloları da onlar alır ve rapçilerinin vokal eğitimi de… Read more »

Last edited 6 ay önce by récord
Budaböyle

Alakası yok uzun bir süre gd fanlığı yapmış biri olarak söyledim. Dikkat edersen ayni seyleri söylüyoruz hala bile o şirkette gd kadar yetenekli ve öncü biri yok onu taklit ettikleri gayet ortada onun yolundan gittikleri ortada bundan bahsediyorum zaten sırf gd adı geçmesin diye ısrarla reddeden sensin biraz rahatla

Budaböyle

Tamam işte bu tarz Gd’den geliyor hepsi onun izinden gidiyor gd nin özellikle son 5 yılki tarzı öncekinden cok daha farklı bu farkı bile takip ediyorlar sjshshs

Ayakkabı konusuna gelince, iste tam olarak bana bu sekilde giyen bi sürü kisi gösterebilmenin nedeni Gd. ayakkabıyı bundan 5-6 sene önce bu şekilde Gd giydigi icin bir ton haberi yapılmıştı ondan sonra örnekler ortada
Yıllardır takip ediyorum ediyorum bu sektörü yg her grubunda bir gd istiyor kız gruplarına çıkış yaptırırken bile “gd nin kız versiyonu” diye reklamlar yapıyor bana maval okumayin yg gd nin ekmeğini çok yedi hala yiyor ajsjsjshs

Liz

abi sizene ya ne saçma bir eleştiri

ismini vermek istemeyen izleyici

Bunun gezmekten baska bi işi var mı

Blimy biri

Seni ilgilendirmez?

yorummer

5. [+12, -1] İnsanlar Jennie’nin çok değiştiğini söylüyor ama makyajsız yüzüne bakınca, o sadece bir çocuk

Çocuk derken şeyi kast ediyo galiba flörtümün iki gram sevimli olmayan çikin bebek yeğeni. Hani şu kibarlıktan çok tatlıymış yaa dediğimiz

Blimy biri

Off buraya zaten ancak toxiclik yapılmaya geliniyor. Jen’in sevimli olduğunu ben de düşünmüyorum onun ayrı bi aurası var

yorummer

bababababa

GloSS

estetik yaptırdığını kimse söyleyemiyor da lafı uzatıyorlar

Hgs

jennie hep bebek surattı, içi fesatlıkla şişmiş olan sen ve senin gibiler

la ibo

tamam ama neden 4 yorumdur üst üste estetik yaptırdığını bu kadar vurguluyorsun?? söze gelince de estetik kötü bir şey değil diyorsunuz, pes vallahi. Tüm üyelere garezin var belli ama jennie’ye apayrı

Last edited 6 ay önce by la ibo
Hgs

exoyla ilgilen exoyla..derdin full bp jennie resmen ya uzak git, bu kadar iki yüzlü olunmaz ki yorum yazarken ya

Last edited 6 ay önce by Hgs
İndirim

Jennie’ nin bir sonraki aşkı belli

Kitty

Evet hayatında cinsiyeti erkek olan arkadaşı olmamış bi insanın yapacağı bi yorum tam da

İndirim

Vay be içimi okudun gdjghnnnvcbbbbvv .En son gd ile de arkadaştı sonra bnbvbbj .

la ibo

hiç erkek arkadaşın olmadı galiba bir kız ile erkeği yan yana görünce sevgili ilan ediyorsun

İndirim

He he olmadı canım emin ol ki kaşar kızları hemen ayırabiliyorum en azından durustum bu kız Türkiye’ de olsa hepiniz ona oruspu dersiniz ama kpop idolü olunca ah vah biraz da tutarlı olun gd ile çıkmış bir varlık bu

la ibo

Sen bir kadına orspu diyerek en büyük kaşar oluyosun merak etme. Verdiğin aklı da kendine sakla zira meydana çıkıp yalandan ahkam keseceğin zaman lazım oluyor.

Last edited 6 ay önce by la ibo
xoxo

Hiç kimse birkaç erkekle çıktı diye kşr olmuyo nasıl bir yerde büyüdün sen gd ile çıkması da farklı bir konu

autumn carter

iğrençsin ya tam bir ortadoğu zihniyeti böcek beyinli seni

uwu

şunu favlayan 9 kişi ve sen neyin kafasını yaşıyorsunuz akpli falan mısınız tiplere bak ekdndjdndjdjfjfk

Blimy biri

Aaa burada kudurmuş birini gördüm sanki? İğrenç zihniyetini kendine saklayabilirsin sadece midemi bulandırıyorsun

Yeni Yazılar