[PANN] Jennie’nin ‘Calvin Klein’ fotoğrafları büyüledi

265
6550

jn1

Çok sıska ama nasıl böyle bir fiziği olabilir????
Jennie Calvin Klein reklam modeli oldu
Hera, Choeum Cheoreom, Vita500, Dashing Diva, Chanel, Calvin Klein, Mise En Scene, vs..  Jennie her yerde~

jn2 jn3 jn4

Gönderi tepkisi [+234, -53]

1. [+48, -5] Ek olarak…

jn5

2. [+41, -4] Şu yüze bakın..

jn6

3. [+37, -3] Vücudu çok sağlıklı ve güzel

jn1

4. [+32, -2] Hayır ama bu kadar zayıfken nasıl böyle kalçaları olabiliyor….? Hayat gerçekten adil değil… ᅲᅲ

5. [+23, -7] Jennie nasıl her şeye sahip olabiliyor ᅲᅲ Çok zayıf, zayıflığa rağmen dolgun bir vücuda sahip olmak zor, çok güzel ya

 

Kaynak: Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] aespa ‘Next Level’ ile geri döndü
Sonraki İçerik[THEQOO] EXO Chanyeol hakkında yanlış bilgiler yayan kişi hakkında kovuşturma başlatıldı
guest
265 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Burioos

. [+32, -2] Hayır ama bu kadar zayıfken nasıl böyle kalçaları olabiliyor….? Hayat gerçekten adil değil… ᅲᅲ

Bu fotoğraflarda kalçayı nerde gördün be kardesim

Gerçeklerikonuşurumanlayana

kıvrımından bahsediyor sanırım

Acejane

Kalça var da görmeyen ya da kabul etmek istemeyen sensin. Kimseyede bir daha bodyshaming yapma yallah.

pezevenkstanleryokolsun

ne bodyshamingi kardeş kalçası bile gözükmüyor kızın ondan bahsediyo

Öylee

Bodyshaming ile alakası yok kızın kalçası görünmüyor ki fotoğraflarda

Acejane

Kalçası gayet görünüyor fotolarda. Gözükmedigini iddia ederek eziklemeye çalışmış kızı, siz de bir sürü artı vermişsiniz bu yoruma tebrikler böyle devam

pezevenkstanleryokolsun

nerede gözüküyo atar mısın lütfen poposu

Aaa

Yorun link varmı yorumu gibi olmuş 🤣

delulu

hadi hep beraber google gorsellerden hip yazarak aratalim ve kendimizi egitelim 🦧

scibe

şöyle açıklayalım:
comment image

buradan kızın kalçasına ilişkin bir yorum yapamayız çünkü gövdeden çekilmiş fotoğraf.
comment image

burada da zaten hiçbir şey görmüyoruz çünkü kız zaten oturur pozisyonda

comment image

konuşmaya bile gerek yok kızın boynundan yukarısını görüyoruz sadece
comment image

burada da uzanmış olduğu için vücut ölçüleri hakkında bir yorum yapmak mümkün değil

bunlar gönderide paylaşılan fotoğraflar. yani bir insanın sadece bu fotoğraflara bakarak “vay be kızın kalçalarına bak” demesi mümkün değil netizenin dediği gibi. yorum yapan arkadaş da netizenin bu fotoğraflara bakarak nasıl bir yorum yaptığını sorgulamış büyük ihtimalle anlatabilmişimdir umarım

Şişt

Kalçası olmayan kız ezik mi oluyorjsjxbshsjs

Burioos

Gerçekten bu fotoğraflarda kalça görüyor musun?Hayal gücünü kullanırsan belki anca görürsün çünkü pozlar o açıda değil arkadaşım.Kızın vücudunu değil netizeni elestirmisim.Her şeyden duyar kasmaya çalışma ve azıcık ötede oyna.

MmMM

Linçsiz bir günün geçmiyordu yine ssikwkssk

blablabla

ota boka bodyshaming demeyi ne zaman bırakacaksınız acaba?

I want some cheesecake

Bodyshaming ne bilmediğine yemin edebilirim kanıtlıyorum da

LikeMe

Kardeş burası asya kıtası sen kalça deyince Kim K gibi Ya da Brezilya kalçası ya da bizim balık etli milletimiz gözünden bakarsan olmaz zaten 0 beden olma kuralı olan bir ülkeye göre oldukça iyi bakış açıno geliştir pls

Burioos

Ama sen yukarıdaki arkadaşı es geçmişsin aşko.Ona da aynı yorumu yaptım sana da yapayım.Kizda kalca yok demiyorum, fotoğraflarda kalça yok diyorum çünkü o açıdan çekilmemiş.Anlamak mı istemiyorsunuz yoksa çok nefret yorumu okuduğunuz için normal bir yorumu bile nefret söylemi mi sanıyorsunuz?

Last edited 27 gün önce by Burioos
uykucu

Bu fotoğraflarda demene rağmen jennie’de hiç kalca yok demişsin gibi algılamışlar şaka gibi sfdfgghh

Last edited 27 gün önce by uykucu
I want some cheesecake

Hayır idollerini sürekli ama sürekli mağdur konumuna düşürmeye acındırmaya falan çalışıyorlar kafayı yemişler yazık

blinkı

Büyük ihtimalle sadece bu fotoğraflar bakarak yorum yapmamıştır genel fiziğini bilerej yorumlamış olabilir

Çilek

Jennienin başka resimlerinde gördüğüyle alakalı yazmış bence. İlk öyle düşündüm

delulu

turko netizenler kalca ile popo arasindaki farki bilseydi dunyamiz

Jane

Bir kadının göğüsleri büyük olmak zorunda değil

Vela havle Vela kuvvete

Vayy be ben hayatım boyunca Jennie nin sütyenlerinin yaptığı destek kadar bile destek görmedim

eser

bu kafayla daha da goremezsin bence🤗

Vela havle Vela kuvvete

Sen benim kafamı takma
O bi fena bakiyo hayata

eser

ilahi

Bbk

Destek olduğunu bilmesem silikon taktırmış sanardım o derece sıkmışlar kdjdkd

Vela havle Vela kuvvete

Ondan değil de be de 360 liralık bralet giysem benimkiler de ayıp olmasın diye aynı şekle gelir yani

10ur

Jbkbjbjbhhvj

sassyxie

Koreli kadınların düz bir vücudu olur genelde idollere zaten hep kalça pedi göğüs desteği falan takılıyorlar çokta belli oluyor ama fanlara göre hepsi nicki, beyonce vücuduna sahip jennie’nin göğüsleri de az biraz dolgun ama fanların kanıt olarak sunduğu fotoğraflarda göğüsleri yukar doğru zıplarken veya eğilirken ki şeklinde bodyshaming yapmak istemiyorum ama doğrular bunlar ama Jennie seksi bir kadın

林枫 lín fēng :D?

meme diyince aklıma jihyo geliyo maşallah

Crasher

Bir takım komiklikler, şakalar

Istegeldimburdayim

Bu espri sosyal medya da yapılmış olsa güler geçerler. Burada fazla duyar kasılıyor

Last edited 27 gün önce by Istegeldimburdayim
dorothea

destekli sütyeni nasıl ayırt ediyorsunuz?bana da taktik verin

Isaidno

Zor olucak ama anlatmaya çalışıcam sımdı kdjcjdmcudjxd destekli sütyenlerde sütyen çok belli olur o tam göğüse denk gelen kisim ama desteksizlerde göğüs ve sütyen tam oturduğu için sütyen belli olmaz ay umarim anlatabilmisimdir

Last edited 27 gün önce by Isaidno
Krispi

Memeler yukarı doğru kalkmışsa ve sımsıkı bir şekilde vücuda yapışıksa destekli oluyor. Gerçekten memesi büyük insanlarınkini yerçekimi ağırlığından dolayı aşağı çeker. Omuz ve göğüs arasındaki mesafeden anlaşılıyor. Asyalıların ölçüsü bizlere göre çok daha küçük zaten çoğu belli bir kilonun altında, ama göğüs çevresi 90 olan bir insan takınca mesela kafanısı aşağı çevirirse memesini öpebiliyor öyle düşün mdmdmd.

dorothea

teşekkürler ya artık kim destekli giymiş anlayabileceğim OSJAODKSKDKDKKDWLDMSKXKK

moonchild

zıplarken falan göğüsler yukarı inip kalkar genellikle normal sütyenlerde bedenine göre alırsan zıplamaması gerekir genellikle

lololololol

zıplarken göğüslerin yukarı aşağı inmesi normal değil mi ben mi anlamadım :/

moonchild

yani şey düşün sütyende alttan destek varsa aşırı zıplıyor normal kapsız sütyenlerde bedenine göre alınca zıp zıp olmuyor gibi oynar ama nasıl diyim desteklide olduğu gibi bir oynama olmaz

dorothea

teşekkürlerr

Burioos

Memeler baş kaldırınca anlaşılıyor kardesim

dorothea

OAJSOAKSOAKSOASJSKXJKANDOSJDOSJDAKSMOSJDWOJDOSJSAOXJSKXJSİJSSUHEİSHDİEJDEOKSOSJDOEKDLXKDOD

Isaidno

Bir de sey var destekli sütyenlerde dokunduğun zaman biraz fazla içe göçer ama normallerde öyle olmaz.

dorothea

teşekkürlerr

lololololol

göğüsler aşırı yukarıda oluyor ben böyle anlıyorum en basit, hele büyük göğüslerin varsa estetik değilse o kadar dik ve yukarıda olması imkansız

Last edited 27 gün önce by lololololol
lololololol

bunun gibi

EtCpMkwWMAEgyiL.jpg
Isaidno

Ya böyle fotoğraflar görünce ben daralıyorum cidden. O kadar sıkmışlar ki kız zar zor bile nefes alamıyordur. Hayır bir de dans ediyorlar yoruliyorlar cidden çok bunaltıyordur

lololololol

kesinlikle. bide hoş görüntü sunmuyor bence bu kadar sıkıştırtılmış göğüsler. bazı fanlar görüyorum azıcık belirgin bir göğüs çatalı görünce idollerinin “büyük” göğüslerini övmeye başlıyorlar falan aşırı tuhaf geliyor 😀

Isaidno

Aynen öyle. Ben 85c giyiyorum o azıcık çatal görünce övgü yağdıranlar benimkileri görseler ne yaparlar çok merak ediyorum uwndisnffksd

Mirajane

Hic bir sey yapmazlar hsjshsjshsjgd

Amann

Kiyafetin yakasindan dolayi mi boyle gozukuyo bilmiyorum, bluzun alti bombos ama gogusleri koprucuk kemiginde boyle estetik gozukmuyo ki

blinkı

Dans ettiği için gögüsleri yukarı doğru olmuş zaten normal duruşu bu

images.jpeg
blinkı

Duruşu elbisenin ve gögüsleri normal dans ettiği üst bölgesini kımıldattığı zaman gögüslerinin hoplamasıyla köprücük kemiğinde gibi durmuş

images (1).jpeg
blinkı

kalitesizmiş fotis sorri hemen düzeltiliyo

9825501646a29ca71d9c6d82dee4cbba.jpg
blinkı

kıyafetin düz halinde memiktolar yerinde

d0009f46a402c134e42dda5141dd71e0.jpg
lololololol

doğal durmadığından ötürü aklıma ilk gif bu gelmişticomment imagev

Last edited 27 gün önce by lololololol
blinkı

kıyafetin stili eski dönem korse tarzında zaten o yüzden memitolar frikik vereceği şekilde ee dans ederken de memisleri de oynamış bence çünkü bahsedilen tarzdaki push up olayında düz durduğu halinde de memitolar fıskırır vaziyette dururdu

dorothea

teşekkürlerr galiba çevremde hiç destekli giyen yok ya da dekolte giymedikleri için ben fark etmiyorum.jennie’nin bu fotosunda da söylemesiniz fark edemezdim ama kızın göğüsleri çok güzel.

betül

Haftaiçi saat 14’te teve2’de yayınlanmaya başlayacakmış.Belki bu haber ilgini çeker dedim 🙂

Burioos

Bana bir ilişki haberi birde bu haber lazımdı başka hiçbir şey ilgimi çekemezdi vallahi mutlu oldum.Tekrar hic izlememisim gibi Feriha izleyeceğim.

betül

İlişki haberi var ama çeviri gelir mi bilmiyorum 🙂

Aeri

İlişki haberi olarak ,Momoland Hyebin – (eski) UNB üyesi Marco’nun haberinden mi bahsediyorsun? Başka varsa bilmiyorum da merak ettim

betül

aynen o haber.

Istegeldimburdayim

Ya nasıl her şeye hakim olabiliyorsun? K-pop, arada böyle sorular felan hepsinin cevabı sende gizli. Birçok haber sitelerinden daha bilgilisin. Süpersin yaa 😂

betül

Ya teşekkür ederim 😂 Farklı haber sitelerinde takılıyorum genelde.

Doktorlar izlerken reklamı gördüm skksjsk

someone else

bence seksi olan vücudundan çok aurası. inanılmaz iyi bir aurası var istediği zaman müthiş şirinken, istediği zaman da böyle ateşli oluyor. respect, jennie kim.

Last edited 27 gün önce by someone else
kırmızıbaşlıklıkız

gerçekten o kadar çok çok güzel kii bir kez daha aşık oldum sanırım kendisine
ve ten rengi çok güzel en beğendiğim şu oldu sanırım:comment image

MmMM

Fiziği çok güzel göbek denen bir şey yok anlık olarak me

images (44).jpeg
Umrumda değilsiniz

🙂 me too

Last edited 27 gün önce by Umrumda değilsiniz
LikeMe

Jennie sürekli aktif olur mi tatlı neto kardeşim s*an lar işkence ediliyor sanıyor lütfen

LikeMe

Hera, Cheoeum Cheoreom, Vita500, Dashing Diva, Chanel, Calvin Klein, Mise En Scene, vs..  Jennie her yerde

O sırada s*an ler 🙉🙉🙊

Burioos

Sen bu takıntıyla çok yaşamazsın Djdjdjdjfjrj

LikeMe

Bu kadar takma bak valla deli olursun

Isaidno

Eskiden Jennie favorimdi fakat artık bazı nedenlerden dolayı soğudum. Yine de çekimler cidden güzel olmuş. Keşke bir tık daha canlı bir şey olsaymış dedim ama bu hali de iyi bence.

Isaidno

Bu arada söylemeden edemeyeceğim Calvin Klein in cidden büyülü olduğunu düşünmeye başlıyorum artık. Kim giyerse giysin aşırı seksi duruyor

Esra Poiasa

Neden soğudun bir sebebi mi var sadece meraktan soruyorum

Isaidno

Açıkcası Gd ile çıkması soğuttu beni. Bu konularda aşırı hassasım ve bir t*cavüzcünün en büyük destekçisiyle sevgili olmasinı kaldıramadım

Esra Poiasa

O olayda ben de biraz soğumuştum aynı sebepten gd’den nefret ediyorum ama medya oyunu olduğunu düşünüyorum şimdi ve sahte oldugunu düşündüren çok detay var

Meanuka

Kaç tane var Allahsen bazıları jennie nin lsg sözünü kanıt olarak atıyor da ona bakılırsa kai ile çıktığı zamanlarda jennie soloyu çıkartmamış mıydı hatta netizenler dalga geçmişti çünkü ben tek başımayım diyordu oysaki değildi 😀 ve siz değil miydiniz solonun sözlerine katkısı olduğunu eğer böyle sözler yazabiliyorsa kai ile de çıkmamış oluyor o zaman 😀 gayet açık değil mi yg jen×teddy ilişkisini(!) bile kesin dille reddetmişken bunda niye “özel hayat” diyor niye reddedemiyor dispatch sürekli gd nin jen in evini ziyaret ettiğini söyledi her şey şarkı için miydi 😀 lsg kamera arkasında gd nin özel tasarım şapkası vardı jen in… Read more »

blinkı

jennienin annesi bu konu hakkında yorum yapmadı. gdnin evinin olduğu yerde jennienin annesinin evi var ve jennie annesi ile yaşıyor madem sabah akşam jennie gdnin evine gidiyor neden gd ve jennienin bir tane bile fotoğrafı yok birlikte. Gd ile jennie birlikte zaten takılan insanlar sürpriz falan mı oldu bu sizin için ki o şapkadan kaç kişide var hadi geçtim gd klip çekimine geldi gd stüdyoya falan da geliyor yayında görünüyordu blackpink full takım olarak gdnin konserine falan da gitti gd ve jennie zaten yakınlardı. GD kendi ilişkilerini varsa da yoksa da onaylamıyor zaten. Dispatch 1 yıldır sevgililer dedi bir yılda… Read more »

Net

Jennienin annesi gelip sosyal medyaya yazmadı ama jennienin nerdeyse 10 yıllık arkadaşı deuki annesi de bu ilişkiyi destekliyor gd kızına göz kulak olduğu için minnettar yazan bir gönderiyi beğendi fanlar linç edinceye beğenisini geri aldı bence kabul edin artık jennie seungri destekçisi biriyle sevgili 1 yıldır

blinkı

annesinin destekliğini cinler periler söyledi galiba . deukinin instagram beğenisi mi onay oluyor ilişkinin doğruluğunu bu mu kanıtlıyor? yoo bence değil ortada sevgili olduklarını kanıtlayan bir tane bile bir şey yok fotoğrafları gelse hadi dicem cidden belki ama sen 1 yıl stalkla kızı sabah akşam ama evinin olduğu siteye her gün geliyor diye aaa gd ile sevgili de çok mantıklı aynen

Meanuka

Jennie önceki ilişki haberinden sonra temkinli davranıp evde buluşmuş olamaz mı? “Özel tasarım” şapka dedim gd ve taeyang da varmış

blinkı

aynı yerden bile çıkarken bir tane fotoğrafları yok hiçbir yerden jennie ve gd peşpeşe girip çıktığı yok sadece jennie apartmana giriyo niye kendi evine giriyo olmasın? kendi evinin olduğu apartmanda erkeğin evine gittiği düşüncesi neden size daha olası geliyor

jeonjk

ilişkinin yalan olduğu onaylandı gdnin evinden çıktığını söyledikleri zamanda jennie orada bile değilmiş kendi evindeymiş ispatlandı yani zaten öyle biriyle çıkmazdı da

Istegeldimburdayim

Jennie Gd’yi canlı yayınına alan, ona destek veren, yakın olduğu bir insan zaten. Öyle biriyle çıkmaz demen çok olmamış sanki

jeonjk

adamın savunulacak bi yanı olduğunu düşünmüyorum???ot5 foto paylaşıyorsa o p*zoyu da destekliyor demektir jennienin isminin onunla anılmasını da istemezdim açıkcası onun her pisliğini kapatmak için jennieyi kullanacaklardı yine ve yine…bp kızları da üstleri olduğu için saygıdan onunla görünüyordu ot5 fotodan sonra görülmedilerde.Ayrıca niye yorumum bu kadar eksi almış sdkfjskdjfklsd jennie hakkındaki doğrular hoşunuza gitmedi galiba kızı neyle linçleseniz elinizde kalıyo byee

Last edited 26 gün önce by jeonjk
Istegeldimburdayim

Ahahhha bak iyi güldüm buna. Zaten herkesi bir şeylerin üstünü kapatmak için kullanıyorlar. Güzel kafa. Kendiniz söyleyip kendiniz inanıyorsunuz hajsjs

jeonjk

yoo kendimiz söyleyip inanmıyoruz bp kızları özellikle de jennie o şirketin pinpon topu olmuş durumda hisseler mi düştü hemen blackpinkle ilgili bi şey yayınla sat,adın skandala mı karıştı jennieyi ya da herhangi bir üyeyi öne sür yalan yanlış haber çıkar,şirketteki herkesi koru ama jennienin 2 yıl peşinde dolaşıp onun her adımını izleyen,özel hayatını ihlal eden 3 adama karşı hiçbir tedbir alınmadı ve bunun gibi tonlarca şey var.Asıl sizler gördüğünüz her şeyi araştırmadan etiket yapıştırdığınız için kendiniz yazıp kendiniz inanıyorsunuz bi de hemcinsleri olacaksınız lol

Istegeldimburdayim

Hep aynı şeyler ok

jeonjk

bunlar gerçekler sesinizi hiçbirine çıkarmadıysanız şimdi bi şeyleri eleştirmeye de çalışmayın byee cnm <3

yukheizen

kesinlikle aynı şekilde düşünüyorum. Benim de önceden favorim oydu ama GD mevzusu… Cidden

Gerçeklerikonuşurumanlayana

Yavrum baban nereli

scibe

nereden bu kaşın gözün temeli

Last edited 27 gün önce by scibe
brontozor (I.K.)

sana neler demeli

Selin

Ah seni çıtır çıtır yemeli

Baklava

18 saniyede yakaladım seni eheheh

Rej

Gerçek mi değil mi diye emin olamadım bu fotoğrafı görünce dehşet beğendim bu çekimleri.

jn1.jpg
Last edited 27 gün önce by Rej
Gerçeklerikonuşurumanlayana

manyak güzel her çekimlerinde daha iyisi gelir mi diyorum geliyor valla

scibe

gerçekten bazı fotoğraflar fanart gibi duruyor o kadar iyi ki bayıldım

Loura

Bu kızın bakışlarına çok benzeyen bir instagram filtresi var ve kim denersen denesin aşırı çekici oluyor. Doğuştan filtreli kız ya😍

Loura

Şimdi baktım efektin ismi fox eyes deneyin aşırı iyi oluyo

Gene mi

Birşey merak ediyorum jennie’ nin sütyen numarası kaç normalde Büyük gözükmüyor ama jennie göğsü açık birşey giydiginde göğüs etleri fışkırıyor yani göğsü Büyük olan nadir idolerin bile böyle çıkmıyor acaba çok mu sikiyorlar

Isaidno

Destekli/dolgulu sütyen giyiyor çoğu idol ve buna rağmen aşırı sıkıyorlar sütyenleri. Artı olarak shop da yapıyorlardır tabi.

Last edited 27 gün önce by Isaidno
Namu

Destek/shop hatta bazı idoller küçük dolgular yaptırıyor sektörde gerçekten büyük göğüslü olan nadir kişi vardır mesela Jihyonunkiler baya büyük. Onun haricinde zaten koreli kadınlar genetik olarak dolgun hatlara sahip olmuyorlar birde idoller ekstra zayıf olunca pek bir dolgunluk beklenemez yani

JKW

Vesselam güzel hanımsınız ama lütfen yt kanalınızı daha aktif kullanın, bize yetmiyor bu beklemeye 4-5 dklık video. Rosienin attığı gibi bir dahaki sefere 13dkdan kısa video kesmez haberin olsun nini hanım💃

blingbling

hala dansçılarla olan videoyu bekliyorum.. çürüdüm

Sametinyourarea

Netizen Turkey tayfa ilk defa destekli sutyenle karşılaştı sanırım jssjwkdjeje ilk defa görmüş gibi belirtilip durulmuş

Eslem

Çok etkileyici bir kadın gerçekten.

ezgi

Jennie’nin vücudu dolgun mu ya kız incecik bu koreliler bir garip… maşallah ama rabbim bizden alıp bu kıza vermiş bence başka açıklaması olamaz güzelliğinin

Aeri

JENNİE NAPTIN JENNİEE.
Çok beğendim ben ,yüzü çok güzel zaten ama ben ek olarak Jen’in fiziğini de çok beğeniyordum, çok hoş olmuş çekimler ya, Jennie’nin aurasına bayılıyorum.

Last edited 27 gün önce by Aeri
lola

jennie güzel ama çekim gerçekten muhafazakar olmuş. hyuna’nın calvin klein çekimleri efsane olurdu

林枫 lín fēng :D?

destekli veya desteksiz küçük memeli veya değil ne fark eder ya kız çok güzel taşımış ve çekici biri zaten. ne kadar işsiz insan var ki bu kadar çirkin yorum yapılmış inanamıyorum eleştiri bile değil bazıları direkt nefret yorumu ben de jennieden pek haz etmesem de bu çekimleri özellikle güzel buldum

Umrumda değilsiniz

Jenn taş gibi hatun

blingbling

AŞIRI İYİ.. bu kızın aurası bambaşka gerçekten ya

JKW

Yeni duvar kağıdım yapmamak için bir sebep göremiyorum 😍

whoisthis

Çekimler güzel ama bedeninden üç beden küçük destekli südyen takıp bu kadar zorlamanın alemi yoktu. eski stilisti de çok yapıyordu bunu fanlar çok kızardı zamanında 😐

JKW

Jennienin sütyen ölçüsü kaç, söyler misin bana ? Kızın göğüslerine bile takman inanılmaz 👏

whoisthis

bilmem Korelilerin genelde 70’den fazla olmuyor 45 kiloluk kızda da olmaz naçizane fikrim. Ne salak salak sorular böyle

JKW

Ne salak salak endişeler böyle 🎉

krystal

45 kilo kızın niye memesi olmasın benim kilom da 45 ve 85b takıyorum jennie de büyük ihtimal öyledir? zayıf herkes memesiz değil

whoisthis

hiç yoktur demedim ki sadece stilistler falan çok zorluyordu çok basık giydiriyordu dans ederken falan. Burda da benzer bir şey yaşanmış.

dorothea

ya cidden bu destekli sütyen mi?ben hiç anlayamıyorum sütyenden.ben de üzülüyordum benim niye böyle göğüslerim yok diye.hemen üç beden küçük sütyen alıyorum.

whoisthis

kalçaların içinde hip pad kullanabilirsin

dorothea

bakim hemen sağ oll

whoisthis

bişi dicem ben sen ciddi değilsin sandım da sakın gidip üç beden küçük südyen alma. Bedenine uygun neyse onu al ama duruşunun daha güzel olmasını istiyorsan görevliye söylersin destekli südyenlerden alırsın. Yaşın da küçükse eğer dert etme sakın

dorothea

artık büyüyeceklerini düşünmüyorum :'( yanlış sütyen seçiyor da olabilirim en iyisi görevlilere sorayım tekrar sağ oll

whoisthis

kuzu sen beslenmene sağlığına dikkat et, sporunu yap zatenn hepiniz çok güzel kızlarsınız ekstra hiçbir şeye ihtiyacınız yok. Kendini öyle beğeniyorsan da o bölgeye özel spor çalışmaları yapabilirsin çeşitli diyet menüleri ve yağlar kullanabilirsin yani zaten insan araştırdıkça daha çok bilgi sahibi oluyor annene danışmayı unutma. Ne demek ayrıca öpüyorum 😘

dorothea

evet ya göğüs büyütücü spreyler bile varmış yeni öğrendim.tekrar sağ oll :***

Istegeldimburdayim

Arkadaşların da dediği gibi küçük alma. Bele felan da çok zararlı. Zaten Penti de felan ölçüp sana uygun olanı veriyorlar diye biliyorum. Destekli felan istersen de onlar ayarlarlar. Bende başta dalga geçiyorsun sandım ahajjshs

dorothea

ben genelde internetten alıyorum ya da direk bedenim neyse onu alıyorum en kısa zamanda görevlilerle konuşacağım.göğüs şekline göre bile sütyen tarzı değişiyormuş yeni öğreniyorum.çok şey kaçırmışım ya off.

Isaidno

hip padi kpop sayesinde öğrendim ve şok oldum. Aşırı gerçekçi duruyor ya. Bir sitede hip pad kullanan idolleri görmüştüm inanamadım nasıl bir fark diye. Neler yapıyorlar şaşıyorum cidden

Last edited 27 gün önce by Isaidno
Y-young

Bedeninden küçük sütyen alma bence. Sütyen zaten meme kanseri riskini arttırıyor küçük beden sağlık için iyi değil. Bir de dolaşım sistemi için de zararlı diye biliyorum

dorothea

ben de araştırdım sütyenlerle ilgili makale bile yazabilirim şimdi oekddokd.bilgilendirdiğin için teşekkürlerr.

linç squad

iç çamaşır markası olduğu için olabilir mi aşk? zaten amaç da kızı sexi ve ateşli göstermek. Hayır öylesine bi çekim olsa falan haklısın derdim ama bu zaten iç çamaşır markası meme yoksa nasıl çekim yapsınlar tabii ki de memeleri belli edilecek

eser

kizin bedenini tanimadan boyle kesin ve farkinda olmadan asagilayici yorumlar yapma hakkini nerden buluyorsun acaba

Acejane

Hala kendime gelemedim harika…

Rei

Gerçekten çok güzel çekim de çok hoş

dux mortem goliat

Jennie, gerçekten CK’nin imajına çok uygun iyi taşıyıp etkiliyor;gerçekten çok cazibeli bir kız hep söylüyorum bu kız kedi gibi abi bakışlarından mı yoksa verdiği havadan dolayı mıdır orası bilinmez. Ayrıca yine her Jennie haberinde olduğu gibi sırf eleştiri bahanesiyle nefretlerini kusma yeri olarak kullananları görünce şaşırmıyorum ancak bir insanın vücudu niye bu kadar batıyor bazılarına anlamıyorum sanki bir suç bir günahmış gibi, tanrının yarattığı şeyden dolayı insanlar özür dilemeli vücutları için.Bunu özellikle kadınlara çok yapılıyor bu hiçbir erkek idolün çekiminin yorumunun altında “bodyshaming” yapıldığını görmüyorum yok o destekleyici boxer giymiş vs.tarzı yorumlar görmedim(YAPILMASINI İSTEDİĞİM İÇİN DEĞİL ŞİMDİ YANLIŞ YERE ÇEKİLMESİN… Read more »

Eglwtd6XYAA8SRC.jpeg
blinkı

jennie ile ck uyumunu seviyorum çekimi çok sevdim sanırım global reklam yapacaklarmış daha fazla çekim görürüz diye umut ediyorum dergi çekimi falan. Sadece iç çamaşarı değil diğer parçaların da reklamını yapmış o yüzden direkt iç çamaşarı reklamı olmamış. Jennienin fiziğini ben çok seviyorum hem zayıf hem kıvrımlı bacakları eskiden daha kalındı ama olsun boyum jennie ile aynı fiziğim de keşke jennie gibi olabileydi…bacak boyu falan vucudunun orantısı cidden iyi bu yüzden çok kısa durmuyor ama kısa…. destekli şakasına bir güldük iki güldük 100 kisi mizahın olduğu hali gördükçe yazınca komikliği de gitmiş açıkcası çok gülemedim her şeyi abartma huyumuz yok… Read more »

Romancejenniecomeback

Şu sektörde gerçekten güzellik bi kenara karizmatik bulduğum bütünlüğüyle beğendigim tek idol bayılıyorum Jennieye

--------------

lan niye eksiliyorlar site jen antisi dolu

Acejane

Yukarıda Jennie’nin kalçası olmadığını iddia eden yoruma 45 artı vermişler ben artık şaşırmıyorum sadece yoruldum.

Aaa

Jennie nin kalçası yok demiyor fotoda jennie nin kalçası görünmüyor diyor. Öyle bir açı yok diyor. Anlayamıyorum açıklandığı halde inatla anlamama çabanı anlayamıyorum.

baby

malum partili sanki hepsi

Neocrackheadtech.ltd.şti

Çok büyük bir kalbe sahip hatun❤️

Kiminhayranıbu

Korede rahatlıkla m*me gösteren nadir kişilerden alışık değilim korede böyle giysilere bi tuhaf oldum birde şu bebek gibi konuşmasını düzeltirse çok güzel olacak

blinkı

jennie zaten bebek gibi konuşmuyor ki özel olarak aegyo filan istemediklerinde

Kiminhayranıbu

Programları izlediğimde jisoo o kadar değil diğer üyeler full bebek gibi konuşuyorlar

blinkı

En son ne zamanın programını izlediniz?

Sametinyourarea

Jennie cok güzelsin ama bugün yediği lafları görünce keske gelmeseydi demedim değil. Ve takıntılı bir yorumcumuz var artık salsın beee

Istegeldimburdayim

O kadar laf edildi mi ki ya? Yukarıda biri CK’e göre muhafazakar bile bulmuşlar yazmıştı

Sametinyourarea

Laf edenler BP Stanleri o kadar ayarsizlar ki. Geçen gün Jennie Calvin fotosu ile instagram rekoru kırmıştı neler neler denildi. Şimdi de bunlar gibi çok iğrenç yorumlar gördüm

pokpak

samet burda her lisa haberinde yorumlarda yerlerden topluyoruz seni toxic bp stanlerine laf söyleyip duruyorsun ama sen de onlardan birisin hiç rol kesme

sametinyourarea

sana konusma hakkı veren olmadı sus

someone

samet uzaktan uzağa gözlemliyorum, yorumlarını okuyorum maşallah her şeye bir cevabın var da lisa antisi ithamlarına asla bir cevabın yok. çok sinsi bir stan ve antisin gerçekten seni tebrik ederim. hayatsızlığın bu kadarı.

sametinyourarea

sana da konusma hakkı veren olmadı sus

LikeMe

Sen bu konuda sus mümkünse samet Lİ desek olaya atlayıp boş yapmadığın gönderi yok toxic likten yakınma mümkünse

images (3).jpeg
???

sitedeki yorumlar cidden iğrenç bir kadın ufacık da olsa vücudunu gösterse yapılan ilk şey bodyshaming olmuş yok destekli takıyor yok dolgu yaptırmış yok orası öyle burası böyle diye… taktığı sütyenler destekli sütyen değil calvin klein in kendi sütyenleri zaten hatta koton bralet olarak geçiyor açın sitesinden bakın taktığı bralet sıkı olduğu ve uzandığı için de öyle durması gayet normal bunları bu kadar konuşup bir kadının vücudunu bu kadar eleştireceğinize sizin gibi bir kadının vücudunu her yönden utanmadan eleştirecek iğrenç insanlarla dolu bir topluma rağmen ne kadar cesur davrandığını konuşun cidden eleştiri adı altında bodyshaming yapıp utanmadan yüzlerce like almışlar bir… Read more »

???

son instaya attığı fotolara bakarsanız veya calvin klein in attığı videoyu izlerseniz de anlarsınız zaten işiniz gücünüz insanların memelerine popolarında bakıp bodyshaming yapmak olmuş biraz oturun ben ne diyorum bu kadının memesinden poposundan bana ne kendini ne şekilde nasıl güzel ve iyi hissediyorsa öyle takılsın bundan bana ne diye düşünün çünkü hiç haddiniz olmayan şeyler hakkında konuşuyorsunuz burada

Sappho

Aşırı güzel aşırı 🔥🔥🔥

sanane

kalça pedi diye bir şey var hatırlatırım + goguslerinde dolgu da olabilir

linç squad

kullanılmak için var hani?

eser

hatirlattigin iyi oldu insanlar jennie’nin bunlar olmadan berbat bir kadin oldugunu bilerek rahat edebilir sagol🤗

muffin

şu hayatta birazcık jennie ye benzesem ne olurdu ki yani ölmezdim ya

rubyjane

bu sitedekiler yakında jennie nefretinden ölcek az balkona çıkın da hava alın

Got lalesi

Sonunda hayalimizdeki yaptigimiz editlerdeki gibi bir ck cekimi aldik simdi siradaki kaia ve kendallin aldiklari gibi bir cekim jennie cok guzel😭😭😭

Xuixuixui

Hep güzeldi, o yüzden artık şaşırmıyorum bile gözlerim hep bayram ediyor skskskks

Aaa

Jennie fanları bana bir bakın. Youtube da bir videoya denk geldim. Videoda hanbok giyiyorlar eski zamanda geçiyor. Prenses gibi önemli biri eğitim falan alıyor ama uyukluyor falan. Jennienin böyle bir reklamı yada çekimi varmı.

Rej

https://www.youtube.com/watch?v=ZMWlRHxXc1E bu mu

Aaa

Buymuş ben sadece kırpılmış kısmını gördüm reklam belirtisi yoktu hiç merak ettim. Çok yakışmış hanbok.

Sametinyourarea

Paradise City reklamı olabilir mi?

Aaa

Evet oymuş teşekkürler.

Merve

İyi güzel de gözlerine niye shop yapmışlar onu anlamadım

JKW

Ne anlamda ?

xoxogg

Kalça derken? s line demek istemiş sanırım ama ters üçgen stili yapısı var jennienin, kalçası maalesef omuz ve göğsüne oranla küçük

Rosé

sondan ikinci fotoğrafta çok güzel

Ece

Güney korede göğüs dekoltesi vermek ayıp sayılıyor okumuştum. Buda kırılıyor heralde

eser

turkiye’de de bircok insan hala yadirgiyor onlar dedi diye giymeyelim mi bu nasil kafa

Last edited 26 gün önce by eser
Namu

Türkiyede göğüs dekoltesi koreye kıyasla o kadar yadırganmıyor mini etekler felan daha çok yadırganıyor korede de tam tersi mini giymekte hiçbir sorun yok göğüs dekoltesine hoş bakmıyorlar ama isteyen de giyiyor yani o kadar da değil sonuçta modern bir ülke birçok idolün göğüs dekoltesi verdiğini gördüm

Twice

Acun’un bir lafı vardır bilir misiniz (;

Heyuu

reklamın ve imaj çalışmalarının önemi diyoruz biz buna… yoksa kpop’da elini atsan 10 numara ne fizikler var jennie’ye gelene kadar….

Sennes

Hamurişini çok sevdiğim ve yediğim sürece böyle vucudum olmayacak abv bu beni üzüyor. Neyse yemeye devam jdhdhd

Jane

Jennienin yüzünü anneme benzettiğim için bir ayrı sempatik geliyor 💚

minnam jelibon

bu fotoğraflar 1 sene önce çekilmiş olsaydı linç yiyecekti. Çok saçma insanlar ne kadar da dönek…

pezevenkstanleryokolsun

ya ben şu instaya attığı tangalı fotoyu merak ediyordum onu atmamışlar püüü

sassyxie

hangisi ben neden görmedim

pezevenkstanleryokolsun

instaya attı ya bi tane rekor kırdı hatta tanga giyiyormuş

JKW

Bir sitede haberi çıkmıştı, atardım sana ama site pek güvenlikli değil. Link verirdim ama tıklamaman daha iyidir.

cansu

tanga değildi o kıyafetlerinin altına bikini giyinmiş sadece ip bağcıkları görünüyordu

Last edited 26 gün önce by cansu