Benzer Yazılar

[PANN] NCT, Kore’de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

[PANN] NCT, Kore'de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

“[SON DAKİKA] Jeju Seogui-po, güneybatıdan 4.9 büyüklüğünde bir deprem yaşadı”

[PANN] NCT, Kore'de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

“Deprem acil durum mesajı geldiğinde ‘deprem’ şarkısını söyleyen Mark ciddi mi? Çok düşüncesiz”

Demin NCT canlı yayın yapıyordu, deprem sebebiyle acil durum mesajı aldılar. Üyelerin tepkisi şuydu

Doyoung – “deprem!!!” diye bağırdı
Mark – deprem isimli şarkıyı söyledi
Jisung + bir üye – “yah yah yah yah!!” deyip yapmamalarını söyledi
Johnny – dans etti
Sungchan – yapmayın dedi

Kafayı mı yemişler?

Gönderi tepkisi [+947, -57]

1. [+375, -16] Bunu yapan sadece bir üye bile değildi, bu nedir ya? Cidden beyinsizler

2. [+353, -7] Gerçekten bunu izlediğim anda “s*çtılar” dedim

3. [+289, -43] Doyoung, o başlattı s*keyim

4. [+201, -7] Diğer üyelerin yüz ifadeleri sertleşti… en azından Jisung ve Sungchan durmalarını söyledi

5. [+187, -8] Evet dalga geçtiler.. birkaç yıl önce Gyeongju depremini duyunca “şok edici” şarkısını çalan bir internet streamer’ı vardı ve haberlere çıkmıştı.. ama idoller bunu yaparsa tabi ki daha da büyür olay… umarım daha dikkatli olurlarㅠㅠ Radyo şovundan beri çok endişeli hale geldim ㅜㅜ


[PANN] NCT DEPREM SKANDALI AÇIKLAMASI

1. 23 üye canlı yayında acil durum mesajı aldılar
2. Üyeler Corona mesajı olduğunu sanıp harekete geçtiler ama Jeju-do’daki depremle ilgili bir mesajdı
3. Doyoung albümdeki parçalardan birinin adının deprem olduğunu söyleyip şaka yapmaya başladı, başlangıç buydu
4. Mark deprem şarkısını söylemeye başladı
5. Johnny dans etti
6. Jisung Mark’ı durdurdu, diğer üyeler de ciddi bir yüzle durmalarını söyledi
7. Üyeler durdular, insanlara dikkatli olmalarını söylediler

[PANN] NCT, Kore'de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

Ayrıca Mark önceden DJ Young K ile dalga geçmişti

[PANN] NCT, Kore'de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

“Mark-yah, Chenle-yah, cidden şok oldum. Bu doğru bir şey değil. DJ’in hareketlerini komik bulup onu taklit ediyor ve aranızda gülüyorsunuz. Lider rolünü yapamıyor, maknae sizi susturduğunda bile yine de güldünüz. Komik olan neydi? Bunu izleyenler DJ’le dalga geçtiğinizi sanar.”

Gönderi tepkisi [+799, -57]

1. [+343, -38] Mark kaç defa yaptı bunu? Radyo şovunda da, bugün de onu durduran Jisung’du. Ondan liderlik görevini alın artık. Jisung lider olsa daha iyi.

2. [+312, -17] Şimdi Insta’da geçici bir özür yazdı, komedi. Daha da kötüsü Johnny’nin notlarına yazması ㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+284, -7] Bu olayın üstünü örtmeye çalışsanız bile başka sitelerde patlama yaptı.. yakında bir haber çıkar

[PANN] NCT, Kore'de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

“-Acil durum haberlerinden sonra ‘Deprem’ isimli şarkılarını söyleyen idoller
-Yayın sırasında acil durum uyarısı alan idol”

4. [+156, -2] Yine de 3 üye hariç diğerleri durmalarını söyledi

5. [+137, -51] Insta hikayesi özrü ne ya? Çok itici. Insta gönderisi yazmalılar. Geçici özürㅋㅋ

 

K: Pannchoa


[THEQOO] DOYOUNG, MARK VE JOHNNY’NİN ÖZRÜ

[PANN] NCT, Kore'de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

“Bugün geri dönüş canlı yayınında gösterdiğim manzara için gerçekten özür dilerim.. durumun farkına varamadım ve düşüncesiz hareketlerim için gerçekten üzgünüm. Bir daha böyle bir davranış yapmamak için iyice düşünüp sıkı çalışacağım.”

[PANN] NCT, Kore'de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

“Merhaba. Ben Doyoung.
Geri dönüş canlı yayınında durumun ciddiyetini anlayamadım ve düşüncesizce bir hata yaptım.
Dikkatsiz yorumum nedeniyle incinen ve rahatsız olan insanlardan özür dilemek istiyorum.
Tamamen benim hatamdı ve mazerete yer bırakmamak için tekrar özür dilemek istiyorum.
Gelecekte bu tür bir hatanın tekrarlanmaması için elimden geleni yapacağım.
Sözlerimden zarar gören insanlardan tekrar özür dilemek istiyorum.

[PANN] NCT, Kore'de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

“Bugünkü geri dönüş canlı yayınımızdaki dikkatsiz hareketlerim için özür dilerim. Daha temkinli ve düşünceli olacağım. Gerçekten özür dilerim. Hareketlerimden rahatsız olan insanlardan bir kez daha özür dilemek istiyorum.”

1. 24 saat içinde kaybolacak bir özür ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Hikayelerden özürㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ bu cidden yeni.. 24 saat içinde görmezseniz hiç özür dilememişler gibiㅋㅋㅋ

3. Özrün 24 saat ömrü mü var?

4. Tartışmaya rağmen şirket hiçbir şey yapmayacak gibi duruyor ㅋ

5. Özür alarmını 24 saate kurun, tik tok tik tok

6. Artık şaşırmadım bile..

7. Insta hikayelerinden özür dilemek…???? Çok düşüncesizler.. Hayranlarının yaptığı kötü hareketlerle ilgili bir sürü gönderi gördüm ama idollerin de eksik kalır yanı yok

8. Hayranlar tartışma çıkarırsa idoller de çıkarıyor ㅋㅋ mükemmel uyum

9. Wowㅋㅋㅋ onlar yerine utanıyorum

10. Mark… hala yaşı küçük. Onu SuperM’de seviyordum ama ㅠ

11. Bana Block B’yi anımsattı.. sel olayı

12. Kim Insta hikayelerden özür diler?

13. Hayranlar şarkıcıya çekmiş

14. Bunu ilk kez görüyorum ㅋ Insta story özrüㅋㅋ

15. Yine NCT… hayranlar şarkıcıya çekmiş

K: Pannchoa


[PANN] NCT, Kore'de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

HABER: NCT Jeju depremi acil durum mesajında ‘Earthquake’ şarkısını söyledi… özür diledi “Dikkatsizlik yaptık”

KAYNAK: Everyday Economy via Naver

1. [+559, -8] Ne kadar kabalar..

2. [+381, -7] Mark’ın kendinden kıdemli birinin radyo şovunda parmağıyla işaret etmesinin, kıkırdamasının, başkalarıyla konuşmasının, kıdemlilerinin selamını görmezden gelmesinin üzerinden çok zaman geçmedi… Deprem mağdurlarını hiç düşünmeden nasıl ‘Earthquake’ diye bir şarkıyı söylemek akıllarına geldi? SM Çin parası için açgözlülükten körleşti de artık idollerine doğru düzgün karakter eğitimi de mi vermiyor?

3. [+124, -6] Bu depremde çok şükür can kaybı olmadı ama bir şeyler yapmadan önce lütfen beynimizi kullanalım. Böyle davranmaları ne kadar zeka eksikliklerinin olduğunu belli ediyor ve insanlar onları sadece bir palyaço olarak görecekler.

4. [+96, -3] Lütfen hareket etmeden ömnce bir düşünün…

5. [+62, -7] Ailelerinden biri eğer bir depremde ölürse tüm ülke onlar için ‘Earthquake’i söyleyebilir

6. [+49, -0] Bu idoller çok popüler olduklarını sanıp olay çıkarıyorlar ama halkın çoğu onları tanımıyorㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. [+20, -0] Bunun gibi şeylerin ilk kez yaşanmadığına bakılırsa, karakterlerinde bir sorun var gibi görünüyor. Bu, uzun süre sektörde kalabilecek bir grup değil.

8. [+20, -2] Çok cahil ve kibirli bir grup ㅋ

9. [+18, -0] Görünüşleri yeterince iyi değil, beyinleri de mi öyleymiş?

10. [+9, -0] Mark-ya, senin derdin ne, bu ilk sefer de olmuyor.. kendine gel..

11. [+11, -2] Bir NCT hayranı olarak, dikkatsiz davrandıkları konusunda hemfikirim. Umarım bu bir daha olmaz..

12. [+10, -1] Bu çok kabaca… gerçek bir deprem yaşanırken o şarkıyı söylemek????? ㅋㅋㅋㅋ

13. [+9, -0] İşte bu yüzden ünlülere palyaço deniyor.. deprem mesajı aldıktan sonra dans etmeyi nasıl düşünürsün? Ya biri bundan zarar görseydi?…

14. [+7, -0] SM karakter eğitimiyle başlamalı

15. [+7, -0] Neyse ki hemen özür dilediler ama lütfen gelecekteki felaket mesajlarında böyle davranmayın.. bu gerçekten dikkatsizceydi!

[PANN] NCT, Kore'de bugün yaşanan depremle dalga geçtiği için eleştiri alıyor + üyeler özür diledi

KAYNAK: Naver

1. [+1,047, -5] Delirmişler ㅋㅋㅋ

2. [+489, -6] Hmm… ünlü hastalığına yakalanmış bu eğitimsiz çocuklar niyeböyle kibirli davranıyorlar? ㅎㅎ böyle giderlerse hızla patlayan bir balon olacakları çok açık.

3. [+365, -0] Herhangi bir yaralanma veya can kaybı olmamasına şükretsinler.. Delirmişler… bu bir şaka mı? Deprem??

4. [+159, -4] Karakter sorunları var…

5. [+133, -1] Niye Insta hikayesinde özür dilediler? 24 saat içinde siliniyor..

6. [+63, -1] SM’in onlara çok para harcamasına rağmen grubun hiçbir yere gelememesinin bir sebebi var

7. [+55, -0] Albümünüzü tanıtma isteğinizi anlarım ama her şeyin yeri zamanı var. Bu acınası.

8. [+44, -0] Deprem sizin için şaka mı? İnsanlar bundan ölebilirken? Çok uzun zaman önce bir radyo programında korkunç davranışlarıyla bir skandalları vardı… neden ergenlik çağındaki çocuklar gibi davranıyorlar

9. [+38, -1] Bu çocuklar cidden çok düşüncesizler~~!!! Gelecekte görmezden geleceğim bir grup olacaklar. Bir deprem sonrası Jeju’dakiler evlerini boşaltıyorken dans eden bir grup olduklarını unutamayacağım.

10. [+37, -1] İşte bu yüzden eğitim önemli..

 

K: Netizenbuzz

84 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
ad astra

Alarm sesini duyduklarında başta hepsi ne olduğunu sordu, chenle covid 19 için maske takın uyarısı olduğunu söyledi, doyoung sadece earthquake dedi, mark ise bunun üstüne 2 saniye şarkıyı söyledi, neyseki jisung ve sungchan uyardı. Personel bilgilendirince de Taeyong jeju’da herkesin iyi olmasını dilediğini söyledi.
Tam olarak ne olup bittiğini anlamadıkları videoda belli ama kesinlikle duyarsızca bir hareket, deprem ya da doğal afetler şaka konusu olmamalı. Yayın sonrası hemen özür dilediler, umarım bundan ders çıkarırlar.

Neocrackheadtech.ltd.şti

Abi yine de saçma geliyor bana ya, çalışanların hatasıydı büyük ölçüde uyarmamışlar baştan deprem alarmı diye
Zaten kafaları karıştı onların da anlamadılar maske için uyarı alarmı mı diye sordu birisi hatta

Mirror

Sadece çalışanların hatası mı yani ? İlk başta anlamıyorlar tamamda Doyoung deprem dedikten sonra Markın şarkı söylemeye başlaması Johnnyin dans etmesi normal mi ? Hadi idrak edemediler diyelim 23 kişinin en küçükleri anlayıp onları durdurmaya çalışıyorsa ben buna sadece personel hatası demem.

Neocrackheadtech.ltd.şti

Düzgün okumamışsınız yazdığımı
‘büyük ölçüde’ çalışanların hatası dedim, farkındalık herkeste eşit şekilde olmayabilir ve o anın heyecanıyla dikkatsizlik olabilir

tuğba

“çalışanların hatası” bu sitede idollerinize hiç toz kondurmuyorsunuz gidiyorsunuz onlardan daha düşük maaşla çalışan insanları suçluyorsunuz? KOMİK

Yummyeon

Doyoung deprem mi? diye soruyorsa hadi onun suçu yok diyelim. Ama biri deprem alarmından şüphelenip deprem mi diye soruyorsa niye earthquake şarkısının promosunu yapmaya başlarsın ki. Mark ve Johnnynin yaptığı süzme saçmalık. Ayrıca Doyoung’un da herhalde aklına gelmedi Korecesi hemen title adını söyleyim demiş(!)

Ayrıca haberlerde verildiğine göre deprem alarmını duyduktan sonra da devam ediyorlar. Bunu açıklığa kavuşturmak için daha net ve kalıcı bir özür dileselerdi bu kadar büyümezdi play.

veien

Bu bazı idollerin neyde şaka yapılıp neyin yapılmayacağını bilmeyip çocuk gibi davranmaları beni aşırı irite ediyor

gfshdn

bir de yaşça daha büyük olanların böyle davranması tuhaf. ki ilk defa da değilmiş. jisung ne kadar olgun ya

veien

Akıl yaşta değil baştadır sözü bu duruma cuk oturdu

Yummyeon

Aman ne gerek var idollerin dikkat etmesine
Her şekilde fanları koruyor. En hafif örnekten en ağır örneğe kadar

Simpforyoonoh

Söylediğin şeyin saçmalığı peki.d Kaossuz kalınca gerçekten saldıracak yer arıyorsunuz takmayın şunları şu kadar, kendilerinin yazıp yazmadığı dahi belli olmayan bir özür dilediler kapandı olay.

homunculus

Bunu sen mi diyorsun a*k,jasbsusnksmsksmsjsh?İyi güzel demişsin doğru ne gerek var idollerin dikkat etmesine senin gibiler koruyor zaten, başkalarına demeden önce bu dediklerini kendi kulağına da küpe et e mi guzum.

Last edited 5 ay önce by homunculus
The Playboy

Genelde temkinli davranan isimlerin hataya düşmesi de şaşırtıcı
Johnny,Mark,Doyoung üçünden de beklemezdim.

*Videoyu izledim geldim 30 saniyede gerceklesiyor olay.O anda kavrayamamış olabilirler yine de daha dikkatli olmalılardı*

Last edited 5 ay önce by The Playboy
Hayao

Muhtemelen bu üyeler nasıl böyle bir şey yaşanır diye kendilerini suçlayarak geçirmişlerdir günü.

Çünkü özellikle Doyoung her zaman başkalarını düşünen, her olayla ilgilenen düşünceli duyarlı ve gerçekten çok iyi kalpli biri. Hani bazı insanlar ekranda da olsa içi dışı bir gelir dürüstlüğü samimiyeti oradan bile anlaşılır. Doyoung da tam öyle biri. Bu olay onun başına geldiği için ayrıca üzüldüm. Eminim oda fazlasıyla üzgündür.

Neocrackheadtech.ltd.şti

Doyoung benim de iyi niyetinden şüphe etmediğim birisi
O kadar talihsizliğin üstüne abisini askere uğurladı bir de bu olay yaşandı üzülmüştür çocuk :/

Melisssa

Bence alarmın deprem alarmı olduğunu o an algılayamadılar

ad astra

Eksilenmiş ama algılayamadıkları gayet açık. Videoda kamera arkası personelinin bile anlamasının 30 saniyeyi bulduğunu görüyoruz(belki onlar da bu süre içinde internetten arattılar)

Melisssa

Zaten bazı üyeler covid için maske uyarısı falan sandı yani bir anlık talihsizlik umarım tekrarlanmaz

Hayao

NCT dönüşü oldu ama dönüş haberinden önce bu haber gelmiş şaşırmadım. Her dönüş öncesi yapılan yayınlar gibi tek tek şarkı tanıtıyorlardı. Yorumlarda da deprem falan yazılmış 127’nin albümdeki Earthquake şarkısı olarak algıladılar galiba. O an yüz ifadelerine bakarsanız onlarda ne olduğunu anlamıyor alarmı duydunuz mu diyor biri Chenle maske uyarısı için ulusal alarm diyor. Orada saniyelik şarkıyı söyleyip duruyorlar. Ama şaka gibi bir olay cidden. Pişmiş tavuğun başına gelmeyecek olay NCT’nin başına geldi. Albümde böyle bir şarkınız var ve deprem alarmı çalıyor. Ben çalışanlar bilerek arkadan ses verdi falan sandım o derece. Üyelerin şaşkın olması da normal. Depremi de hissetmedikleri… Read more »

Bilemiyorum altan

Bu kadar buyutmeye gerek yok sanki, videoyu izledim de anlik gelisiyo zaten. Idollerin butun laflarinin hareketlerinin didiklenmesi korkunc ya idol olsam ikinci gun koreden surgun edilirdim herwlde

Jungkook'un Tavşan Dişleri

Umarım bir daha olmaz ve bundan ders çıkarırlar.

Leila

Olay yazılanlar kadar büyük değilmiş fazla abartılmış bence. Anlık gelişiyor her şey ve herkes bu duruma düşebilir gibi o an. Ama yine de özür dilenmesi lazım tabii

Hayao

Neden bazıları haberi tam okumadan ya da burada açıklama yapmaya çalışanlara aldırmadan vah vah ah ah akılsızlar, ergenler, kalpsizler diye yorum yapıyor anlamadım. Kendi idolünüz olsa olayı kırk noktadan anlamaya anlatmaya çalışırsınız başkasına gelince laf söylediğiniz netizenlerden hiç farkınız kalmıyor. Yargısız infaz örneklerini bu sitede de çok görüyoruz.

Üyelerin olayı anlamadığı belli, videoda yüz ifadelerinden şaşkınlıklarından da anlaşılıyor ve olay saniyeler içinde oluyor zaten ne oldu bitti anlamadan.
Çok şansız biri olduğumu düşünürdüm ta ki NCT gibi daima talihsiz olaylara denk gelen bir grupla karşılaşana kadar. Ama şu ana kadar böylesi trajikomik bir olaya denk gelmemiştim.

lavenderhei

ağustostan beri başlarına gelmeyen kalmadı zaten nct’yi genel olarak kpop fanları sevmez bi de alakalı alakasız bir sürü olay oldu

gfshdn

dispatch çifti nct’den çıkmaz umarım

Last edited 5 ay önce by gfshdn
Mirror

Haberi sonuna kadar okudum gidip videoyuda izledim yine üyeler haksız. Anlayamadılar dediğin zamanda 23 üyeli grubun maknesi durdurmaya çalışıyor demek ki anlaşılabilecek bir şeymiş. Bir tuturmuşsunuz kendi grubunuz olsa böyle yapmazsınız yine yaparız senin dediğin kişiler takıntılı fanlar yoksa yanlışa yanlış demekte idolerimizin iyiliği için.

Hayao

Ama zaten maknae anlıyor dediğiniz de anlık gelişiyor. Diğerleri anlamadan şarkıyı mırıldandıktan sonra durduruyorlar. Diyorum ya o kadar anlık gelişen bir şey ki ilk izlediğimiz zaman biz hiçbir şey anlamadık bile. Baya birkaç saniyede alarmı algılama birkaç saniye şarkıyı mırıldanıp durma aşaması resmen. O sırada da galiba arka ekip deprem olduğunu söyleyince emin oluyorlar, öncesinde de zaten arkaya ve birbirlerine bakıp ne olduğunu anlamaya çalışıyorlar.

Mirror

Doyoung deprem mi dedikten sonra Mark ve Johnnyin bu davranışlarda bulunmaları anlık gelişiyor diyemem. O anlık içinde 23 üyede var diğerleri ne olduğunu anlamaya çalışırken birileri deprem denmesine rağmen promo, şarkı, eğlenme derdindeler
tühh ne talihsizlik (!)

Almina

Deprem adlı bir şarkıları olduğu için onunla ilgili sanmış olabilirler sarsıntıyı hissetmediklerinden anlayamadıkları ortada

lavenderhei

ciddiyetinin farkında olmadan yaptıkları bir şaka. ilk başta gerçekten deprem olup olmadığını bile anlamıyorlar zatwn 7-8 saniye şaka yapıyorlar sonra susuyorlar.ama yinede yanlış umarım daha dikkatli olurlar

ssamet

kesinlikle çok düşüncesizce bir davranıs jisung ve sungchanın en küçük 3 üyeden 2si olması ama duyarlı olan tarafın onlar olması da beni şaşırttı helal olsun onlara.

ssamet

Birde olay cok tuhaf değil mi. Depremle ilgili bir şarkın vardır album sarkılarını ve earthquakei tanıtmak için canlı yayın yaparsın ve o zaman deprem sirenleri çalar sdkapdsak cidden bahtsız bir zamanda olmuş. Ama yaptıkları fazla gereksiz

gfshdn

cidden ya. zamanlama ilginç,tam denk gelmiş

Loliboum

Bu yorum yapanlar videoyu izleyerek olayı anlayarak mı yapıyorlar acaba çünkü eğer gözleriyle izleyip beyinleriyle anlamaya çalışıyorlarsa anlık gelişen daha ne olduğu anlaşılmayan bir anda gerçekleştiğini görmeleri lazım.

madimado

İdoller bazen gerçek dünyadan fazlasıyla kopuyolar. Ülke gündeminden, günlük işlerden vs. Sonrasında böyle hassas konular hakkında dikkatsizce konuşabiliyolar. Ayıp gerçekten

Neocrackheadtech.ltd.şti

Ne alaka ya albüm tanıtımı yapıyolar, ne dikkatsiz konuşmasından bahsediyorsun

Mirror

5 büyüklüğünde bir deprem hakkında şarkı söyleyip dans etmiş olabilirler mi acaba ? Ama yok 96lı Johnny anlamayor 02li Jisung anlayıp onları uyarabiliyor hadi canım oradan sende idolünü savunucam diye ne diyeceğinizi şaşırdınız. Deprem bu deprem şakanın şsi bile yapılamaz. Hiç deprem görmedin mi insanın yüreği ağzına geliyor ölüm bile olabilecek bir konuyu nasıl basitleştiriyorsunuz.

madimado

Bunu da savunan fanların olması gerçekten tahmin edemeyeceğim bir seviye.

madimado

Türkiye de her gün deprem gerçeğiyle yaşıyoruz. Daha bir sene önce İzmir de küçücük çocuklar enkaz altından çıkarıldı. Ne kadar umursamazsın

Neocrackheadtech.ltd.şti

Türkiye’dekiyle bunu kıyaslaman mantıklı mı?
İzmir’de olan depremde gerçekten sarsıntıyı hissetti insanlar, depremden zarar gördü

madimado

Hiç deprem anına denk gelmemişsin sanırım. Şanslısın. Ama yaşamadığın bişi hakkında bu kadar kolay konuşma. Haberdeki 4.9 net hissedilir bir deprem. İzmir depremi de 6 şiddetindeydi zaten aşırı eski olan sitedeki evler yıkıldı sadece.

IWASHERE

Yayın izlendiğinde çocukların bir süre anlamlandıramadıkları görülüyor covid ile ilgili sandılar yani ne olduğunu anlamadılar bile bahsedilen şey sadece 30 saniyelik bir olaydı. Sesin ne için olduğu anlaşılınca zaten durdular özür de dilediler.Deprem şakası olunacak ya da dalga geçilecek bir durum değil ki en hassas olduğum konulardan birisi ama gördüğüm kadarıyla anlamadıkları da çok belli. Yeni şarkılarının adıyla tuhaf bi tesadüf oldu ama bu da her seferinde yayını eğlenceli kılmak için abartılı hareket etmemeleri için ders olur umarım

Aydan

Şey evet biraz dikat etmediler ama tamamen bu onların suçu diyil yani canlı yayını önce izleyip sonra yayın ve bazıları burda nct kötü bi şey yaptı diye like kasmasınlar ola bilir SM Entertainmente ve personerlere haber geç ulaştı yani tüm suçu NCT inin üzerine atmanıza hakınız yok

Last edited 5 ay önce by Aydan
uykucu

Idoller sirf fanları, izleyenleri güldürmek için bazı seyleri, ozellikle bu tarz toplumsal konuları, saka malzemesi yapmaktan ne zaman vazgeçecekler?? Kore toplumunda bizzat yasamalarına ragmen, boyle tepki geleceği zaten ortada, neden yani???
Halbuki ne güzel birkaç gun önce nct övdüm… Galiba şom ağzımı susturmam lazım hdjdjsjke

Last edited 5 ay önce by uykucu
Hayao

Burada bahsedilen üçlü fanlarına ne kadar değer verseler de bahsettiğiniz gibi sırf fanları güldürelim diye gevezelik yapan tipteki üyeler değiller ki. Bir de bu üçlü yani.
Burada toplumsal bir konuyu şaka malzamesi yapmak da değil amaçları. Çünkü olay saniyelio gerçekleşiyor ve anlamıyorlar bile. Canlı yayındaki en büyük talihsizlik diyebiliriz.

uykucu

Cümlelerim genel anlamda ifade edilmiş seylerdi, grubu takip etmiyorum ama alarm sesi duyup maske takın uyarısı durumun ciddi olduguna isaret degil midir? Buna rağmen deprem konusunda sarki soylemeleri, dans etmeleri toplumsal bir konuda saka yaptıkları anlamina gelmez mi?

Edit: yazılanlara bakılırsa anlık gelişmiş bir olay, uyarıyı o anda görmedilerse talihsiz bir durum olmuş…

Last edited 5 ay önce by uykucu
Hayao

Kore’de yaşayan kişiler bu olay üzerine alarm konusunda bir şeyler yazmışlardı. Doğal afetlerin yanı sıra şiddetli rüzgar gibi hava olaylarında, maske uyarısı vs gibi konularda uyarı anlamında çalıyormuş arada. Çocuklar albümlerinin tanıtımı için canlı yayındalar. Alarm sesi onları da şaşırtıyor zaten ama maske uyarısı arada yapıldığı için odur diyorlar. Yani arada yapılan bir uyarı o anlık acil durum vahim diye yapılmıyor(bizde de bir ara camilerden ezan onrası genel maske mesafe vs uyarı yapılıyordu ona benzer) onlar maske uyarısı sandığı için devam ediyorlar. Deprem olduğunu anlamadılar bile zaten. Covid başlı başına bir şey ama hani hayat devam ediyor insanlar konserde veriyor… Read more »

uykucu

Olayı ilk okuduğumda anlık bir tepki verdiklerini dusunmemistim, idollerin bircok ciddi durumu malzeme ettigiyle cok kez karşılaşınca ister istemez önyargı ile baktım, talihsizlik olmuş anlasilan onu demeye çalıştım 🙏 umarim anlatabilmisimdir

Falondia

30 saniyelik videoda 5 saniyelik bir şeymiş izledim de ben daha büyük bir şey beklemiştim. Yaptıkları yanlış evet ama özür dilemelerine rağmen üstlerine gitmeye gerek yok. Deprem gibi insanları enkaz altında bırakan ve dolu travma yaşatan bir durumla dalga geçmek için ruh hastası olmak gerek zaten. Bana yaptıkları dalga geçmektense düşüncesizlik gibi geldi.

Hgs

doyoung…nazar değdirdik çocuğa, bu sitede ismi çok geçmişti yanlış bir şey ondan beklemem diye ama yaptıkları düşüncesizce bir hareket olmuş gerçekten

Hgs

bu arada mark birkaç seferdir göze geliyor belirgin hatalarıyla. Diğerlerine göre küçük yaşını davranışlarına gerçekten yansıttığını düşünmeye başlıyorum artık, Mark’ın akılda kalan imajına göre bu toy hareketleri ona yakışmıyor

Net

Ergen bunlar daha ya

KINGEXO ama fandomsuz

Kim olursa olsun yanlış bir hareket can kaybı olabilir insanlar maddi açıdan zarar görmüş olabilir. Kocaman insanlar bir de ekran karşısında olan insan bunlar bir şey demeden önce 2 defa düşünmeleri gerek. Bu tarz konularda sözde ‘mizah’ yaptığını sanan insanlara tahammül edemiyorum.

Neocrackheadtech.ltd.şti

Ay ilişki, kaos haberi filan çıkmayınca kudurmuş iyice bunlar bulaşacak yer arıyorlar

Hayrunnisa

K-Netizen bütün kartlarını NCT üzerine oynuyor gibi görünüyor. Bu kaçınca eleştiri haberi!?

uwu

Dalgınlıklarına denk gelmiş bence. Her insanda olabiliyor…

Elif Nur

Kesinlikle haklı tepkiler, afet deprem gibi konularda insan ölümleri söz konusu şakaya vurulacak bi yanı yok. Bu saçmalığı birkaç sene önce Wheein de yapmıştı, en sevdiğim iki grubunda aynı şekilde anılması şansıma mıdır nedir…

nursena

yorum yapanlar da netizenler gibi linç ermek için yer arıyorlar sanki. yukarda da yazıyor zaten ilk başta deprem alarmı olduğunu anlamıyorlar. üyeler uyarınca susuyorlar. zaten bunolay olduğunda da fanlar da gülüyordu. earthquake adlıyı şarlıuı tanıttıktan sonra deprem alarmı çaldı diye. kimse olayın bu kadar büyüyeceğini tahnin edemezdi. zaten onların da gülnesinin sebebi deprem olması değil. deprem isimli şarkıyı tanıtırken alarm çalması ki. ben de gülerdim böyle bir şey olsa gerçekten deorem olduğunu bilmesem. onlarda olayın ciddiyetini anlayıp özür dilemişler

Neocrackheadtech.ltd.şti

Binde bir ihtimal olabilecek bir olay bizim başımıza geldi şaka gibi gerçekten
Ben öylesine olaylar büyümesin diye özür yazısı paylaştıklarını düşünmüştüm çocukların ama ciddi ciddi linç yemişler mi bunun için, gerçekten bu kadar boş musunuz ya

BUBU

yayını izledim ve çocuklar deprem olduğunu anlamadılar earthquake şarkısına denk gelmesi tesadüftü Mark’ın söylemesi dalga geçmek için değildi o sıra albümdeki şarkıları tanıtıyorlardı

imdatya

çok saygısızca ya.bugün de başkası adına utandık

lavenderhei

yaptığı yanlış olsada mark’ın üzerine fazla gidilmiş bence radyo olayından sonra katıldıkları bir programda hareketlerinden ne kadar değişiklik olduğu belliydi. ve bence o bile o kadar abartılacak bir şey değildi. ama koreliler için öyle saygı konusunda fazla duyarlılar bu onların kültürü o yüzden bize laf düşmez ama ki markta kanada büyüdüğü için bu kadar dikkat eden biri değil ama yinede kendini düzelti yapması gerektiği gibi. yine de liderliği alınmalı demek saçmalık. dreamler ve nct hatta sm mark’a çok şey borçlu bir çok açıdan

Mirror

Ben başından beri Markın lider vasfında biri olduğunu düşünmüyorum sadece grubun en büyüğü olduğu için verilmiş bir pozisyon. 127de Taeyong lider mesela büyük olduğu için değil gerçekten lider vasıflı olduğu için lider. Mark yetenek olarak yetenekli buna kimse bir şey demiyor sadece biraz fazla abartıyor eğlenmeyi bana kalırsa her şeye bir eğlence gözüyle bakıyor tamam çocukluğundan beri Smde ama bu hareketleri ona zarardan başka bir şey getirmeyecek bilincine varıp daha dikkatli davranmalı.

Asyaaa

Lider olması gereken kişi Jeno bence

Usagi

Bu kadar da kasmayın ya, burada deprem olurken ülke twitterda tag açıp mizah şova koşuyor

Simpforyoonoh

Deprem oldu mu asla hissetmeyen birisiyim, 2019’da olan depremi dahi hissetmemiştim (tabii ki 99 depremi kadar şiddetli değilmiş ama yine de binaların çok sallandığı söyleniyor) hissetmemiş olmaları normal ama dalga geçmeleri… Hoş değil. Jisung’un uyarması beni daha çok şaşırttı. Daha olgun davranmalarını beklerdim. Gelecekte bir daha böyle bi haber okumamak dileğiyle.

Simpforyoonoh

Bir de drama queenlik taslayanlar var şaka gibisiniz gerçekten gidin çime falan basın ya

Aydan

Gerçekten qarip üyelerin böyle yapması benide şaşırtdı sonradan özür dilediler inş hatalarını anlamışlardır

Neocrackheadtech.ltd.şti

Başka bir grubun başına gelen bir olay olsa gtüyle gülecek, dalgaya alacak kişiler gelmiş burada duyar kasıyo

Kingkong - d.o cb

10. [+37, -1] İşte bu yüzden eğitim önemli..
Eğitimle değil karakterle ilgili. Eğitim almadan da bir insan olarak bunu yapmamaları gerektiğini bilmeleri gerekir.

ismini vermek istemeyen izleyici

Bunlar da gercekten malmış deprem ne kadar kötü bi olay 24 ocak 2020 Elazığ depreminde oturdugum şehir de 5 büyüklüğünde sallandı olayın uzerinden 2 sene geçmesine rağmen hala atamadım travmayi su an hala en ufak bi sey olsa hemen lambaya bakıyorum aciz egitimsiz insanlar ya

jansu

of ne Saçma linç bizim Twitter’da yaptığımız goygoycu görseler felç geçirirler herhalde. bir yıkım can kaybı olmadığı sürece sorun yok

All Too Well

çok saçma olay ama linçlenmeleri de saçma

yohartık

aklıma direkt wheein olayı geldi
onun kadar uzayacak mı merak ediyorum
ayrıca özür metninin hikaye olarak atılması SLDLSŞFŞSŞDŞSİDĞDŞD

Last edited 5 ay önce by yohartık
Simpforyoonoh

Wheein olayı BİLE BİLE promo yaptı. Tufanla birlikte o şarkıyı dinleyebilirsiniz dedi. Çocuklar deprem olduğunu anlamadılar. Karşılaştırdığın olaylar çok saçma.

Gönderi olarak paylaşsalardı bile fark etmezdi zaten silerlerdi olay unutulunca. Bir şey fark etmezdi.

haneull

Yeni jenerasyona çok hakim değilim Nct ye de. Ama ara ara bu tarz haberlerini görüyorum. Anti uydurması mı yoksa gerçekten hataya meyilli çocuklar mı ayırt edemiyorum tabi. Sadece negatif bi etki uyandırıyorlar. Umarım iyi bir hayat yaşamaya çalışırlar.

starrysky

harbi s*çmışlar

hammurabi

SM idollerinde bu olayı sevmiyorum. Bana birçoğu şımarık ve ünlü kaprisine yakalanmış gibi geliyor. NCT Dream’i özellikle aşırı şımarık buluyorum. Dekira’da yaptıkları saygısızlığa şok olmuştum. Açıkçası bu yüzden bu habere de şaşırmadım. NCT’de özünü unutmayıp kendini göklerde sanmayan sadece bir kaç üye var.

Hayao

Ama yok artık olayı hemen genele ve şımarıklığa vurmanız hiç hoş değil. Tam tersi SM’deki idoller ne konuma gelirse gelsin her zaman korudukları mütevazilikleri ve de çok çalışmaları ile bilinip anılırlar. NCT’nin radyo olayını da abarttıkça abarttılar. Evet izlerken bende bir ara ne oluyor bunlar niye bugün bu kadar güldüler abarttılar dedim ama DJ rahat biri olduğu için rahat gibilerdi. Normalde hiçbir radyo yayınında öyle bir şey yaşamadılar çünkü hep yaşı büyük kişiler oluyordu ortam daha ciddi oluyordu ama orada daha rahatlardı. Biraz aşırıya kaçmış olabilirler ama yine de karakteri genelleyici yorumları acımasız buluyorum. NCT Dream için şımarık demek de… Read more »

hammurabi

Açıkçası bana NCT üyelerinin bir çoğu Lucas gibi rol kesiyor gibi geliyor, uzun süre fandomlarında olan biri olarak fanlarına olan sevgilerini yeterince samimi bulmuyorum bu yüzden fandomdan çıkmıştım. NCT Dream hiçbir şekilde ayarı olmayan bir grup. Şakayı abartırsan afedersin ama kaka olur. Onlarınki de çoğu zaman bu hesap. Kamera dışında sokakta hayran çekimlerimde bir çoğu soğuk ve egoist bir hava ile dolaşıyor. Bu yüzden dediklerimin sonuna kadar arkasındayım. SM sanatçılarına itham derken Red Velvet ve Exo’nun da aynı şekilde samimiyetsiz ve ünlü kaprisleri olan kişiler olduğunu düşünüyorum.

Last edited 5 ay önce by hammurabi
ad astra

Tamam sunacım

Neocrackheadtech.ltd.şti

Bazıları için maksat gömmek olsun, maaşallah her türlü fırsatı değerlendiyolar hemen
Arkadaş aşağıya uzun süre fanları olduğunu yazmış, saygısız(!) oldukları için fandomdan çıktığını da eklemiş ama hiç inandırıcı şeyler söylememiş
Nct üyelerinin genel anlamda diğer idollerle yakınlığı pek yok o yüzden yayınlarda, programlarda filan sessizdirler sadece kendi aralarında gülüşüp şakalaşırlar bunun da dozunu kaçırdıklarını görmedim ben

bunny

e yuh ama…deprem gibi ciddi bir şeyle bu şekilde dalga geçmek için gerçekten kalpsiz bir düşüncesizin teki olman lazım

Simpforyoonoh

Abi sadece şarkının adını söyleyip dans etmişler OLAYIN FARKINDA DAHİ OLMADAN. Yine de hoş değil ama abartma sanki ölenlerle dalga geçmiş gibi yorum yapmışsın yuh

Yeni Yazılar