[PANN] Netizenler arkadaşlarıyla görüşüp sigara içerken görülen Winwin’i savundu

58
4766

giphy

Nasıl bir düzenbazlık bu

imagehjjimagegerggiphy

Gönderi tepkisi [+289, -192]

1. [+323, -35] İyi de, 25 yaşlarında bir genç adam gece vakti çocukluk arkadaşlarıyla VR oyunları oynamaya gitti, bu erdemli bir şey değil mi..?ᄏᄏ

2. [+186, -67] Yapmaması mı gerekiyordu? + ayrıca gösteriş yapmaya çalışmıyordu, paparazzi yakaladı, sorun nedir? Niye hayranları kandırmış oluyor? ᄏᄏᄏ

3. [+139, -55] Yabancı olmasına sevindim, Koreli olsaydı ne olurdu düşünün

4. [+128, -26] Gerçekten itici geldi… onlarla takılmasını bilemem ama sigara içmesi.. imajından dolayı ondan beklediğim bir şey değildi… Koreli olsaydı imajı mahvolmuştu

5. [+97, -7] Bu kızlar onun çocukluk arkadaşı. Winwin çocukken onlarla birlikte geleneksel dans kulübündeydi

image 1 12

6. [+84, -29] Ah cidden hiç erkek arkadaşınız yok galiba..

7. [+81, -6] O kızlardan biri Winwin ile aynı ortaokul ve üniversiteye gitti; yakın arkadaşlarıyla buluştu işte, neden dırdır ediyorsunuz?
Kaynak: Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] BTS’in geri dönüş tarihiyle ilgili yapılan haber güldürdü
Sonraki İçerik[THEQOO] Na Youngseok PD, Kai’yi şovunun kadrosuna aldı
guest
58 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Iwashere

Koreliler sigara içilmesini onaylamıyorlar ama fosur fosur sigara içen ülkelerden birisi

Burioos

Ülkenin ikilemli düşüncelerinin tanımı bu fotoğraf

Deniz

İÜ edebiyat fakültesi orta bahçe de sıradan bir gün asdfghhldlejsısnkss

Falondia

Pandemi sağ olsun o günler de aranır oldu artık :'(

Fantomyself

Hayatımda gördüğüm en tuhaf yer İÜ Edebiyat Fakültesi.Uzun yıllar önce yolum düşüp içeri girmiştim.Adeta farklı iklim ortamı yeminle.Yere karton serip uzanan kız.Kumbarayla para toplayanlar.Yazı tahtasına dönmüş duvarlar.Keş gibi koridorun çeşitli yerlerine toplanıp oturmuş bezgin insanlar.Hayatımda ilk defa sıranın kenarlarına bile kopya yazıldığını gördüm.Çok tuhaf bi’ yerdi.Değişik bir deneyim yaşattı bana orası sjjdjdjfjfjfjdj

speechless

Bunun haber niteliği ne ya? Bırakın gencecik insan. Arkadaşlarıyla da gezer sigara da içer. Ayy, tek derdiniz bu olsun cidden abwjsjsıw

speechless

bu arada “nctzen olan” biri yanıtlayabilir mi, merak ettim: xj pamuğu ile alakalı wayv üyeleri bir şey paylaştı mı?

Minlele

Hayır paylaşmadılar

speechless

teşekkür ederim

Cl’in mikrofonu

Bence bu habere sevinmeliler. Çünkü okul arkadaşlarına zorbalık yapma haberi değil, onlarla gezdiğinin haberini alıyorsunuz. Mutlu mutlu eğlenmiş işte. Sigara içsin ötede ne olmuş yani?
Sanki sigaraya başlayınca paketin yanında kişilik azaltıcı geliyor. Salın az.

Last edited 1 ay önce by Cl’in mikrofonu
uykucu

Kamu spotu: İdollerin de bir hayatı olduğunu unutmayın.

kuzeytekinoğlununikoniktulumu

4. [+128, -26] Gerçekten itici geldi… onlarla takılmasını bilemem ama sigara içmesi.. imajından dolayı ondan beklediğim bir şey değildi… Koreli olsaydı imajı mahvolmuştu

violet #hylt

Savunulacak ya da winwin’e karşı atağa geçecek bir durum bile yok. Bu hassasiyetlerini fuhuş yapanlara ve onların destekleyicilerine gösterseler dünyamız,,

Last edited 1 ay önce by violet #hylt
Sıkıldım

Bir insanın sigara içmesi ve çocukluk arkadaşlarıyla buluşması nasıl imajını bozabilir ki ya ne boş boş konuşuyorlar

forexo

kimsenin sigara içmesiyle bir sorunum yok ama şarkıcılar neden içer anlayamıyorum dans ediyorsunuz şarkı söylüyorsunuz uzun bir süre içerseniz ileride bunlar yapamayabilirsiniz işlerini ciddiye almıyorlar sanırım

Last edited 1 ay önce by forexo
Jey

Sigara kullanmasına rağmen hala çok iyi şarkı söyleyen çok fazla şarkıcı var. Elbette sağlıkları için iyi değil ve bir miktar etkiliyor kesinlikle ama aşırı kullanmadıkları sürece çok büyük bir zarar vermiyor. Yanlış teknikle şarkı söyleyenler sigara kullananlardan daha çok yoruyorlar seslerini.

Keddy

annem çocuk doktoru yanına gelen öksürüğü olan çocuklara sigara sorduğunda neredeyse %70 evet yanıtı alıyor. adam yetişkin olmuş karakter analizi tapıyorlar sigara içtiği için. hele ülkesi çocuklar dahil, bebekli annelere kadar sigara içen bizimkilerin de winwine göründüğü değilmiş demesi ayrı ironi.

blinkie

ben de eski arkadaşlarımla böyle buluşabilsem keşke… ama çoğuyla konuşmuyorum bile, arkadaşlarını unutmayıp böyle şekilde buluşması çok güzel bir şey bence ve ayrıca şu klişeyi de söyleyeceğim: “alkolü su gibi tüketip de sigarayı garipseyen tek ülke Kore olabilir.”

ad astra

Bu durumda tek yanlış olan şey tüm gece takip ederek mahremiyetlerini ihmal etmek, paylaştıkları videoda winwin’in yanındaki iki kızın yüzünü kapatmaya zahmet bile etmemişler

Salçalı Ekmek

İnsanlar seçimi sizi etkilemiyor, 25 yaşında biri o aklı fikri var.

Son chaeyoung

of anasi babasi misiniz siz karisiyorsunuz hayatina sizene koskoca adam ya

Last edited 1 ay önce by Son chaeyoung
suzikisuzi

winwin’in bunun için özür dilemesi de saçma ya. bir noktada şirketler de tavrını koymalı. bu şekilde davranarak hayranlara idolleri yem gibi sunuyorlar. sonra sigara, sevgili haberi gelince idoller linçten kurtulamıyorlar.

kuzeytekinoğlununikoniktulumu

Siz istemek idoller bizim istediğimiz gibi yaşasın. İdoller kendi fikirlerini söylese ya da, istediği şeyleri yapmaya çalışsa linç yiyor. Üzücü.

Istegeldimburdayim

Sizene ya kendi hayatı. Yanlışı da doğrusu da kendine. Kaç yaşında insan. Tanımıyorsunuz zaten. Biri sizin hayatınıza bu denli karışsa çıldırırsınız

Lavinia🌹

4. [+128, -26] Gerçekten itici geldi… onlarla takılmasını bilemem ama sigara içmesi.. imajından dolayı ondan beklediğim bir şey değildi… Koreli olsaydı imajı mahvolmuştu

Yoo aynı gruptan jungwoo da sigara içerken yakalandı ama kariyeri hiç de mahvolmadı

BRIAN

Ne dedikleri bilmiyorlar ablası

Bennn

İdollerde insan ister sigara içer ister dışarıda arkadaşlarıyla görüşür

林枫 lín fēng :D?

Çin’de de sigara içen yaşıtlarım çok fazlaydı. Türkiye ile benzer bir durum

çok eğleniyorum

dünyanın en normal durumu kendi oppaları içmiyor sanki sekötün yarısından fazlası bence içiyordur ve kızlar da normal

nobody

sizene birinin sigara içip içmemesinden içmek isteyen içer istemeyen içmez

Mirajane

Insanların arkadaşları olabilir sigara içebilir yetişkin biri sonuçta yasak bir sey yapmıyor

Sena

Sigara içmesi neden imajini mahvetsin bu onun kendi tercihi iştediğini yapar kimseyi ilgilendirmez

SNSD'nin old ama gold SONE'ı

BENİM MİNİK KUŞUM RESMEN ÖZÜR DİLEDİ YA
ne saçma iş asıl onu özel alanında takip eden kişilere sövmeliler

Selene

Ben anlamadım neye duzenbazlik demiş

SevenShadesOfBTS

neredeyse su yerine alkol içen bi milletin sigara konusunda bu kadar hassas olması…

Falondia

Bazen düşünüyorum da o kadar para pul şöhret kazanacak olsam bile böyle manyak bir baskı altında kalıp süs köpeği gibi bir hayatım olmasını kabul etmezdim. Şaka gibiler.

itssummer1983

sağlığı aşırı önemsiyorlar gibi bu kadar sigaraya karşı gibi davranmaları aşırı komik böyle yaparak insanları mental olarak kötü etkilemek çok sağlıklı zaten değil mi?:D yetişkin bir insan arkadaşları ile vakit geçirebilir isterse kız arkadaşı olur, sigara içmesi herhangi bir suç teşkil etmediği sürece sorun değil hiç kimse hayal kırıklığına da uğramadı sicheng ne yaptığını emin olun ki biliyordur hatalı bir şey de yapmadı

aswium

nct nin niye sürekli ya da çoğunlukla haberleri sigara içerkenki birakın içiyorlarsa içiyorlar işte bari visuallerini giyiniş tarzlarını falan paylaşın da azıcık da olsa konuşacak şey olsun

EXOL

netizenlerde gelişme var düşünebiliyor musunuz bu haber 2015-2016 zamanı çıksaydı nasıl olurdu

Çinça

Onla alakası yok winwin in hem Çinli olması hem bu olayın Çin’de gerçekleşmesi ayrıca popülerlikte çok önemli winwin çok popüler biri değil ve haliyle fazla olay olmuyo. Eğer bunu jaehyun yapsaydı o zaman asıl netizenler ortaya çıkardı

Last edited 1 ay önce by Çinça
Çinça

YARRAMA BAK SEN İTİCİYMİŞ KAKSKSKSKKSKDKSKS ALLAHIM
[+128, -26] Gerçekten itici geldi… onlarla takılmasını bilemem ama sigara içmesi.. imajından dolayı ondan beklediğim bir şey değildi… Koreli olsaydı imajı mahvolmuştu

Exonun enayisi

Eger tutunse ictigi veya honey rose tarzi bir seyse nolucak ki ya sigara hic sevmem ama dunyanin en normal seyi

Exonun enayisi

Ay o kadar wayv dinliyorum wnwinin wayvde oldugunu yeni ogrendim ben diger unitlerd birinde saniyodum

Yummyeon

Dream harici unitlerdeki tüm Çinliler WayVde

Falondia

Bu honey rose nasıl bir şey oluyor merak ettim katkı maddesi mi az diğerlerinden?

Exonun enayisi

Nikotinsiz tutunsuz sigara turu icinde turlu turlu zararsiz otlar var

Usagi

Şu sigara içme olayını abartarak kendinizi ahlakı her şeyden üstün tutan bir halkmış gibi göstermeyin allah aşkına, bırakın sigara içsin de temiz kalpli biri olsun. Görüyoruz artık nasıl leş insanlar olduğunuzu

la cha ta

içsin size ne ve bize ne @mk

*****

Reşit bireylerin sigara iç içmesinde herhangi bir sorun yok. Şarkıcı olduğu için sesi zarar görebilir ama o da bizi ilgilendirmez.

çok eğleniyorum

nctnin yarısı gigara içiyor bu götü boklu netoşları kimse takmıyo sigara paritis yapıyorlae

Neocrackheadtech.ltd.şti

Sigarayı hiç sevmem ama bu haberleri görünce ‘oh yarasın’ diyesim geliyor ya, insanı hasta eder bunlar

Neocrackheadtech.ltd.şti

Nct üyelerini nefes alsa da linçlesek diye bekliyorlar sanırım bunlar
Ama tutmuyor sizin şu numaralar be vazgeçin işte artık

Çinça

Çok tatlışşşş

Süm

Normalde şey diye düşünürsün aa ne güzel sigara içmemek için iyi bir yönlendirme sigara alkolu en çok tüketen ülkelerden birisin imajla bunun ne alakası var bunun kaç yaşına gelmiş insanlar bir rahat verin ya

Lee so man en iyisi kudurun

Bu olayı haber yapmak bile çok saçma gencecik çocuk tabiki arkadaşları ile takılacak hayır sağlığının derdine düşmek bizemi kaldı on sekizini geçmiş doğruyu yanlışı ayırt edebilecek bir birey ne içtiği hiç birimizi ilgilendirmez.

mira san

kırk yıl düşünsem aklıma winwinin sigara içeceği gelmezdi.Yine de kendi bileceği iş beni alakadar etmez burada söylemek istediğim şey ünlü insanların profillerine çok güvenmeyin ve onlara körü körüne bağlanmayın sonuç olarak sizden çok üstün değiller çok çalıştıkları ve şanslı oldukları için bu konumdalar.

Last edited 1 ay önce by mira san
Vivi

Başka bir grubun üyesi böyle bir olaya karışsa yerden yere vuran netizenler şuan çocuğu mu koruyor? Vay

Jisunguçokseviyorum

Çünkü netizenler dışında kendi fandomundan ve başka fandomlardan linç yedi 😀 ki nct dışında sigara içme haberi çıkan yok ve çıkanlarıda linçlemiyorlar ama bazı netizenler skandal haline getirmeye çalışıyor