[PANN] Netizenler, BTS 9 yıl önce çıkış yapmasına rağmen fandomunun sürekli büyümesinden bahsetti

244
6324

Artık fandomun küçülmesinin mümkün olduğu bir zamandayız ama hayran sayısı sürekli artıyor. Biliyorum popülarite sonsuza dek sürmez, ama bence BTS’in popülaritesi uzun süreli olabilir

Gönderi tepkisi [+597, -92]

1. [+235, -9] Gerçekten bence de Bangtan uzun süre devam edecek… fazlasını istemiyorum, sadece uzun zamanlar boyunca müzik yapsınlar istiyorum

2. [+179, -5] Bangtan hiçbir zaman durmadı ve dinlenmeden ilerlemeye devam etti, sebebi bu.. herkes yaşadığınız zorlukları biliyor, sizinle yine buluşmak istiyorum

giphy

3. [+153, -16] Bangtan antileri grubun popülaritesi yüzünden deliriyor. Aşağılık kompleksini kesin artık. Çok ucuzsunuz

4. [+82, -1] ‘Çevremdeki kimse Bangtan hayranı değil ama??’ diye yorum yapanların arkadaşı yok

5. [+73, -1] Komik olan şu ki şimdi bile fandom istikrarlı olarak büyüyor, hep yanan bir ateş gibi. Kariyerlerinin 10. yılına girecekler ama hala yükseliyorlar. Sadece antiler birbirlerinin gönderilerini beğenip trend gönderi yapıyorlar…ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ gönderileri eksilere boğulunca aşağılık komplekslerini gösteriyorlar. Komedi şovundan farkları yok

Kaynak: Pannchoa

Önceki İçerik[THEQOO] İdoller, 2021 yılında merakla bekledikleri idolleri seçti
Sonraki İçerik[THEQOO] Şu anda sektördeki en iyi vücut ölçülerine sahip 3 kadın idol
244 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
stan t-ara = stan talent

9 mu? bu grup 2013 çıkışlı değil mi ya? ayrıca bangtan yükselişe geç geçen bir grup oldu, ilk 3 hatta 4 seneleri zirve erkek grup değillerdi. 2017’den itibaren kabul etsek 3 senedir zirvedeler ve bence fandom’ın hâlâ büyüyebilmesi bu noktada gayet normal bir durum. kıyaslama yapmak istemem ama debuttan 1 sene sonra daesang alıp megahit çıkarmadılar ki imajları 7-8 senede eskisin? bts’in kariyeri bst hatta fake love sonrası değerlendirilmeli diye düşünüyorum

jongjong

ben aynısını yazacaktım çok doğru demişsin 👍🏻👏

Bence böyle

Katılıyorum Grup zaten yeni popüler oldu ama bunu dokuz senedir popülerlermiş gibi yansıtılması bana garip geliyor. Mesela geçen günlerde Bts in ergen fandomu var diyen birine bir kişi “dokuz senelik bir grubun nasıl ergen fanı var diyebiliyorsunuz” dedi. Sanırsın dokuz senedir bts hit bir grup. Bu haberde övülsün diye açılmış zaten. Övülsün tabi ama mantıklı olarak övülsün bence. Şu an her şey çok normal. Grubun daha bir sevgili haberi bile çıkmadı. Böylece fandoma hala yeni kan toplanabilir

Moon’s Light

BTS’in kariyerinin Fake Love’dan sonra değerlendirilmesi düşüncesi biraz saygısızca değil mi? Çocukların ilk 4 senesi yok mu sayılmalı? Ki Fake Love’dan önce Kore’de etki bırakmış birçok şarkıları var bu grubun.
İmaj eskimesinin sebebi sektörde çok durmak değil kendini yenileyememektir. Farklı bir sektörden örnek vereceğim. Bakın Amerika müzik sektörüne. Senelerdir sektörde olan insanlar hala yeni dinleyici elde ediyor.

stan t-ara = stan talent

ne saygısızlığı? tersinden anlamak dedikleri bu sanırım. yorumsuz…yazdıklarımı fanlık gözlüğünü çıkarıp yeniden okumanızı tavsiye ederim:)

Moon’s Light

Bahsettiğiniz fan gözlüğünü çıkaracak yaşındayım. Yaptığınız yorumdaki o cümleyi hala doğru bulmuyorum. Bu yorum herhangi bir gruba da yapılsa aynı şeyi düşünürdüm. Çocuklar çıkışlarını Fake Love ile yapmadılar. I Need You, Run, Spring Day, BS&T, DNA gibi çokça başarılı şarkıları var. Bu yüzden kariyerlerini Fake Love’dan bu yana göz önünde bulundurmanın saygısızlık olduğunu düşünüyorum.

stan t-ara = stan talent

ben fake love öncesi yılları at çöpe gibi bir şeyden bahsetmiyorum ki? fake love veya bst çıkana kadar bts boş oturdu veya emek vermedi mi diyeceğim? mümkün değil. sadece “bts 9 yıllık grup ama hâlâ popüler, hâlâ fandom’a yeni insanlar katılıyor” mantığını yanlış buluyorum çünkü dediğim gibi bts başından beri popüler değildi ki? 2017 öncesi exo, 2015 öncesi de bigbang + exo varken bts’in bu tarihlerde adı, fandom’ı kore’de zayıftı bu inkar edilemez. hiç etkileri yoktu veya nuguydular demiyorum ama halkın tanıdığı ve en az 1 şarkısını bildikleri bir grup da değillerdi. bundan dolayı geç gelen popülerlik, başarı, daesang, zirveyi… Read more »

Moon’s Light

2013 yılında çıkmış bir grubun kariyerinin başlangıcının neden 2006’da çıkıp yapmış bir grup ile karşılaştırıyorsunuz? O senelere eskiden çıkıp yapmış grubun daha popüler olması kadar daha mantıklı bir şey yok. Bu günümüzde yeni çıkan erkek gruplarını BTS ile karşılaştırmak kadar saçma ve versiz bir düşünce. Ayrıca BTS’in 2016 yılında çıkardığı iki efsane ve başarılı albüm var. Wings ve TMBMIL: Young Forever. İkisi de Kore’de ses getirdi ve şarkıları çok sevildi. Yani 2017’den önce popüler değillere ya da bir şarkıları bilinmiyordu diyemezsiniz çünkü bu kanıtı olmayan kendi kafanızdan uydurduğunuz öznel bir bulgu olur. BTS’in Kore’de başarılı ve popüler olmasının temelini Young… Read more »

LODOS

Çok haklısın canım ama işte kabullenmek zor herhalde…

purpleyes

Bence bts haberlerinde bazı olumsuz ya da karşıt fikirli yorumların beğeni alırken öven ve destekçi yorumların eksileri boğulması gerçeği her şeyi açıklıyor 🙂 Niyetini bilemem ama bir çok antinin şuan yorumunun altına sığındığı ortada ve her olumlu haberde “ama şöyleler de böyleler de” diye gölgelenmesi fan gözlüğü olmadan da anlaşılacak bir şey. Ayrıca bir yorum yazıyorsunuz haklı olarak cevap veriyoruz, ne bu tersinden anladın da yok gözlüğünü çıkar da gibi etiket sevdası ?

stan t-ara = stan talent

benim etiketcilik yapıp yapmadığım tartışılır ama bunu derken aynı zamanda bana veya bana katılanlara da “anti” yaftasını sorgusuz sualsiz yapıştırabilmeniz ironik olmadı mı? kim daha etiketçi?

purpleyes

Gözün var görüyorsun, aşıklarımızın eksiye basacak halleri yok ya. Ne yaptık grubumuzu övdük savunduk ? Çıkan tablonun yapılan haksızlığı iyi yansıttığını düşünüyorum.

luligirl

Aslında fake love öncesi korede bs&t ile iyi bir etki yapmışları Fire falan geldi sonra lys dönemi şarkıları geldi ama ondan önce öyle wow popüler sevilen bir grup degildi EXO nun aktifsizleşmesi Bigbang askere gidişi sektörde dişli rakiplerinin olmayışı hep onlerini açtı sonra zirve oldular ayrıca geçen yıl 7 yıllarıydı şimdi 9 diyorlar lol zirvede 4*5 yıldır varlar aslında

lela

o kadar kıskançsınız ki😭 kore sayı sistemini bile bilmeyen insanlarsınız yemin ederim ee 4 5 yıldır varsa ne yapacaksın? zirvede oldukları değişiyor mu? hiçbir gruba bu şekilde konuşulmuyor ama konu bts oldu mu boş boş konuşuyorsunuz

LODOS

İlk olarak bu sene BTS’in 8. Yılı oluyor korelilerin değişik bir sayma sistemi var bunun için yorumlar öyle olabilir . Onun dışında BTS 2017 yılında BMMAS ödülü aldı yani 2017 yılından öncede rağbet görüyorlardı. Ortalık boş diyerek de diğer gruplara saygısızlık yaptığının farkındasındır umarım. 3. Jenerasyonda birçok iyi kpop grubu vardı. Ki Exo sadece son 2 yıldır aktif değil. 2017’de full comeback yaptılar en son şarkıları Power ise Eylül ayında yayınlandı promosu da yapıldı.

luligirl

Zaten 2016 2018 arası Exo vardı BB ve EXo en dişli rakipleriydi bunu mu yalanlayacaksın? Tabiki başarılı gruplar var ama başarı nesnel bir şeydir geri kalanlar BTS ile yarışacak güçte degildi bu demek degildir ki diğer gruplar flop ya da nugu? En basitinden şuan Taylor Ariana sektörde sürekli çarpışıyor sektörde başka basarılı sanatcı mı yok var ama digerleri bu ikisinin arasindaki güç savasına katılamıyor anladın mı? hemen dramatize edip ferihaya baglamaya gerek yok.

LODOS

Kimin dramatize ettiği gayet belli. Önceden veya şimdi BTS şuan kimsenin ulaşamadığı bir zirvede emin ol hangi grup geri dönüş yaparsa yapsın BTS her zaman zirvede olacaktır bu saatten sonra. BTS, Beatles ile bile bir tutulan o derece büyük bir mega hit bir grup oldu. Globalde rakipleri yok aynı şekilde Korede de artık çok güçlüler. Exo ve Bb en dişli rakipleri olabilir evet ama sonunda yine kazanan belli ve belli olmaya devam edecek. Başarı sonuçta nesneldir değil mi ?

luligirl

Şuandan bahseden kim birde yazmışta yazmış ben o zaman olan şeylerden bahsediyorum ne anlatıyorsun? sonuna BTS paved the way .s .s yazsan tam olacak banane kardeşim? Ben o dönemlerde en güçlü iki rakibinin olmayışı önlerini büyük oranda aştı diyorum.Ayrıca zaten iş işten geçti BTS şuan yakalayamazlar bizde farkındayız grubunu övmek için 40 takla atma lütfen feriha sakince konuştugumuz şeylerden bahset

LODOS

Ya evet sağını dönsen idol solunu dönsen idol olan ülkede BTS’in önünün açılması ortada olmayan ve birinin çıkışının 2006 olan grup kolaylaştırdı. BTS ilk çıkış yaptığı yıl bile birçok global listede bulunuyordu hiçbir Kpop grubu giremezken. Korede ise BTS ı need u ile değer görmeye başladı ve bu 2015 yılındaydı ve daha sonra gelen BST ve Spring Day ile ki bu şarkılar 2016 ve 2017 başında geldi Korede değer gördüler ve patladılar. BTS 2013 haziran ayında çıkış yaptı ve 1.5 yıl sonra yükselişe geçmeye başladılar. Bahsettiğin iki grupta üç büyüklerden, üç büyüklerde çıkış yapınca promolarının bile normal gruplardan bin kat… Read more »

LODOS

Bende diyorum ki Exo vardı o dönem Bigbang ise 2. Jenerasyon grubu zaten yoktu ortada.

purpleyes

Exo 2019’un sonuna kadar aktifti, bigbang de skandallarından mütevelli geri dönüşlerde bulunmadı. Askerlik öyküsüne girersen SJ, TVXQ ve daha bir çok grup meydanda yokken diğer gruplar yükselmiş oldu o zaman ?

Last edited 4 ay önce by purpleyes
luligirl

Biz Exonun ne aktif yıllarını gördük sen nasıl 2019 yılını nasıl aktif görebiliyorsun sene başında zaten aftif değillerdi sonra SM Exo ya en kötü şarkısı olan obsession verdi MV ya da promo için para bile harcamadı Suho bile programda bizim en az bütçeyle çekilmiş Mvmizdi Sm bunu sordugumuzda minimalızm dedi diyerek laf soktu albüm stoklarını bile güncellemedi çoçuklar müzik showuna bile çıkmadı adam gibi 2019 nasıl aktif oluyor ya 2018 desen albüm öncesi albüm sonrası promo bile yapmadı saldı albümü gitti resmen EXO amerika showlarından teklifler alırken Coachella gibi bir festivaldeyken sırf büyümesinler sırf aktif olmasınlar diye hepsini elinin tersi ile… Read more »

Last edited 4 ay önce by luligirl
purpleyes

Vay be SM’e bak sen, bir Exo’yu tavana dikip kırbaçlamadığı kalmış desene. Şu başka gruplara gelince azalan merhamet duygunuz niye Exo’ya gelince mağdur edebiyatına dönüyor anlamadım. Obsession gayet iyi bir şarkıydı birincilik almadılar mı ? Üyelerin yarısı askere gitti zaten şirket Nct’yle ilgilenmeye başladı ne bekliyorsun ? Ayrıca bana Exo’yu da anlatmayın ya çıkışlarından beri takip ettiğim bir grup. Grubu size tanıtan önüne koyup sevmenizi sağlayan şirket için böyle ağır ithamlarda bulunmanız fazla itici.

Lala

Exo kokobop dan sonra uzunca bir ara verdi. Nasıl aktifti? Sonrasında ne çıkarsa promo çok yapılmadı. Grup geri çekildi. Bts ise Amerika da patladı. Bir oylama vardı o oylamaya tüm fandomlar da yardım etmiş ve bts kazanmıştı. Ama şimdi bunlar hep unutuldu. Bts daha sonra patlama yaşadı. Amerika da patladıktan sonra da Kore gruba deger verdi. Kore böyle. Seni başta sevmez falan ama taptıkları Amerika da bir şey başarırsan seni göklere çıkarır. Blackpink de Bts de böyle korede saygı kazandılar. Ayrıca yukarıda bu site de şu yorumların artı eksi almasından bahsetmişsin. Korezin de de Bts e tapılıyor. Aksi bir yorum… Read more »

nix

kesinlikle exonun aktif olmaması bigbangin askere gitmesi etkili oldu. 2015ten beri btsi takip ediyorum amerikada dna performansı sergilemişlerdi ordan sonra önleri açıldı inanılmaz bir fan kitlesi kazandılar. idol sonrası fan olan kitlede popülarite için fan olmuş kişiler de var ve malesef bu üzücü.

LODOS

Amerikada performans sergileyebilmeleri için zaten belli başarılara ulaşmış olmaları gerekir. Zannediyorsunuz ki o katıldıkları ödül törenlerine kolay davet ediniliyor.

yaani

BTS verdiği emek ve samimiyetiyle önünü açtı ve ayrıca hatırlatırım BTS önce yurt dışında sonra Kore’de popüler oldu. Yurt dışındaki popülaritesi ile EXO, Bigbang ne alaka :d

LODOS

BTS 2013 haziran ayı çıkışlı bir grup. İlk çıkış yaptıklarında sonra 2015 yılında I need u ile yükselişe geçmeye başladılar. Aynı sene Dope yayınlandı ve bu da dikkat çeken şarkılarından biriydi. BTS global listelere ilk olarak 2014 yılında girmeye başladı. Çok yüksek değildi ama kpop grupları içinde büyük başarıydı. Sadece Korede hala duyulmamışlardı. BTS’in asıl kemik fandomu zaten hep Amerikaydı ilk çıkış yaptıklarından beri. 2015’de I need U’nun yayınlanması ile Korede dikkat çekmeye başladılar. 2016 yılında FIRE yayınlandı daha sonra Save Me ve yıl sonunda BST yayınlandı. BTS ilk daesang’ını bu sene almış oldu. Daha sonra 2017 yılında Spring Day… Read more »

stan t-ara = stan talent

ben bu yazdıklarınızdan hangisine ters düşecek bir şey söyledim ki bunca açıklamaya zahmet ettiniz? bu fandom’ı gerçekten anlamıyorum… aşağılık kompleksiniz olduğu doğruymuş cidden, sürekli küçük şirket ve fakir edebiyatı yapmanızdan belliydi zaten ama insana özgürce fikirlerini dile getirme imkanı bile sunmuyorsunuz? sürekli şak şakçılık bekliyorsunuz

purpleyes

Şak şak değil de grubun övüldüğü bir haberde “rahat” bekliyor olabiliriz. Amacınız zaten alttan alttan lafları sokup insanları sinirlendirip “aaa armyler nasıl çirkefleşti görüyorsunuz, hep böyleler” dedirtmek ve genelleştirmek. Bu tip olaylar her grubun haberlerinde yaşanıyor ama söz konusu Army olunca sadece göze batıyor :d

LODOS

Özgürce fikrini söylemiyorsun saçma bir mantık içerisindesin onu anlatmaya çalıştım ama sadece her zaman ki kendinizi haklı çıkarma çabanızdan ötürü önünüzde ki gerçekleri göremiyorsunuz. Asıl sizin yaptığınız feriha edebiyatları belli. BTS 4 senedir zirvede ve bunun süreceğini söylüyorum yani gelip geçici tek megahitlik grup değiller 🙂

euphoria

Sadece saygı bekliyoruz ama o da bu sitede yok belli ki.

kkpop

en doğru dürüst ve düzgün yorum olmuş BTS in yükselişi ile ilgili. Teşekkürler.

xxx

BTS 3 büyükler harici daesang alan tek grupken bu şekilde karşılaştırman doğru mu sence. BTS merdivenleri birer birer tırmandı büyük şirketlerdeki gruplar gibi çıkışlarını merdivenin orta yerinde yapmadılar sonuçta ama bu onların her yıl artan fandomlarının olmadığını göstermiyor. Mesela 2014 Kcon: LA. BTS diğer grupların almadığı tepkiyi alıyor fanlardan. Bang PD’nin ‘BTS’in Amerika’da ünlü olduğunu anladım’ dediği konserler bunlar atıyorum buraya ✓ https://youtu.be/nkjrqhGq_yg 2016 MMA’de törene katılan yabancı biri vlogunda stadyumdaki bütün korelilerin BTS’e fanchant yaptığını bu yüzden çok şaşırdığını söylüyordu buyur Exo reaction videosundan biraz da olsa duyabilirsin ✓ https://youtu.be/YOoUJcUXnDQ 2017’de BTS Amerika’da ödül törenlerine ve programlara katılmaya başladı… Read more »

Last edited 4 ay önce by xxx
Kumari

Üç büyükten olmayıp daesang alan tek grup bts degilki

Last edited 4 ay önce by Kumari
xxx

2016’da MAMA’da 3 büyükler harici daesang alabilen tek grup olmuştu BTS.

Last edited 4 ay önce by xxx
Oasis

Tam olarak bu 👌🏻

Mel

Merhabalar koredeki ilk hitleri 2015, zirveleri 2016da başladı, sürekli büyümekse olay o da doğru çünkü 2013ten bu yana büyüyor. Ha ilk yıllar yavaş ivmedir sonradan fazla hızlanmıştır o ayrı

Last edited 4 ay önce by Mel
kkpop

Güney Kore de yaşları nasıl bizden farklı hesaplıyorlarsa yılıda öyle. Doğan bir bebek 1 yaşında sayılıyor mesela. Şöyle açıklayayım 31 ARALIK 2020 de doğan bebek 1 yaşında oluyor o bebek 1 0CAK 2021 de 2 yaşında sayılıyor halbuki bize göre 2 günlük bebek oluyor. BTS 13 Haziran 2013 te çıkış yaptı, bize göre 13 Haziran 2013 te 8. yılını tamamlayıp 9. yıldan gün alacak ama Korleiler 2021 e giriş yapar yapmaz yıl hesabıyla 8 yılını tamamlayıp 9. yılına girmiş grup sayıyorlar. Durum bu.

Last edited 4 ay önce by kkpop
Bse

2017 Global anlamda belki evet ama Kore ve Asya için diyemeyiz bunu.

sillage

bts çıkış yaptıklarından beri gayet popülerdi ve yavaş yavaş hayranları arttı şimdi de artmaya devam ediyor ve onlar dünya starı ayrıca hayatımda senin fake love sonrası değerlendirmeli demenden daha saçma az şey gördüm ağlamaya devam edebilirsin bts paved the way bts world domination

Ayşe

Saçma bir yorum Bts 2014 sonrası istikrarlı bir şekilde büyüyen bir fandoma sahipti. Bakın şarkı başarısı demiyor fandom diyor.

Mom

Bu tarz yorum yazanlar kpop u yeni dinlemeye başlayanlar sanırım.2009 dan beri kpop dinleyen birisi olarak BTS çıkış yaptığı gibi yükselişe geçti ve hala yükseliyor.Diğer bazı gruplar gibi duraklama dönemi de yaşamadılar.

Lala

BTS üç dört senedir patlamış bir grup. Öncesinde de grubun kitlesi olsa da çok güçlü degildi. Grup birden patlama yaşadı ve fandomu büyüdü. Özellikle son dönemlerde grubun fandomuna girenler pek kpop bilmeyen, kpop sükse yaratınca popülerliğe kapılıp giren tipler. Şu an grubun fandomunun büyümesi çok dogal. Çünkü grup dokuz senelik olmasına rağmen çıkışından çok sonra yükseldi. Yeni bir grup gibi yani. Onlarda fandomu dinç tutabilmek için çok ugraşıyorlar. Yani şu an tabi ki fan toplayacak. Ama duraklama devrinde ne olacak onu hepimiz göreceğiz. Eger askerden muaf olmazlarsa ya da fandomu biraz içeriksiz bırakırlarsa ve ya her grubun başına gelen gibi… Read more »

yaani

Hala daha BTS’i diğer kpop grupları gibi zannediyosunuz ya yazık size… BTS her zaman farklı bir yol izledi bu yüzden şu an çok güçlü bir fandomu var ve ufacık olaylarla ya da askerlikle popülerlikleri azalmaz. Ayrıca o saydığın grupların başarısı ve popülaritesi ile BTS’inki bir mi? Ve başarısı bir anda mı patladı? 2016’dan beri Amerika listelerine girip 2017’de BBMAs ödülü aldı BTS. Siz hayal kurmaya devam edin, BTS askerden dönünce göreceğiz .d

Kübra

Bts, asla bir anda patlamadı yavaş yavaş her zaman bir tïk daha artarak emin adımlar ile ilerlediler. Bts dünyanın gelmiş geçmiş en iyi grubu olarak kabul ediliyor Beatles ile beraber bts’i k-pop gruplaeı ile eşit tatamazsın.

Lavinia🌹

Geçen sene 7. yılları değil miydi nasıl bu sene 9. yılları

LODOS

Bu sene 8. Yılları korelilerin değişik sayma sistemleri var belki bu da onlardan biridir 🤷🏻‍♂️

lola

btsi uzun süredir tanıyorum ve korede hiç ünlü değillerdi gerçekten. şimdi koreliler aşırı sahipleniyor tabii ki ama international fanlar sayesinde bu kadar başarılı oldular bence.

Jey

Bu çok doğru. Şimdiki Army’ler hatta Big Hit dahi yatıp kalkıp 2014-16 dönemi int. Armylere dua etsin. BTS’i tanıtabilmek için o kadar çok çalıştılar ki.. BTS’in o dönem int. ortamda yükselişe geçmesinde en büyük pay onlara aittir bence.

queenliie

beni fan kitlesi yıprattı

Dirtywaterdonttouchmyfaceu

O zaman fanlara değil de gruba odaklanmayı dene 🙂 bu kafa ilginç geliyor fanlar umrumda değil grubumu severim desteklerim nokta. Bu milletin army şöyle böyle demesine artık takmayı bırakın bu insanlar susmaz çünkü army yi bırakır bu sefer bts in saçını başını eleştirir. Bu bitmez.. fanlardan banane yani fanlar yüzünden gruptan soğudum lafı kadar cringe bi laf yok grup naptı da soğudun sanane milyar tane insandan herbiri farklı karakterde hangi birini anlamaya çalışcaksın yani..

queenliie

lafı nerenden alıyorsun gruptan soğudum demedim ki grubu seviyorum dinliyorum da ama fan kitlesi o kadar cringe ki hiçbir ortamda grubu sevdiğimi söylemiyorum

Dirtywaterdonttouchmyfaceu

İşte bence fanlar umrunda olmamalı bu noktada. Sen grubu seviyosun destekliyosun bu kimseyi ilhilendirmemeli banane yani diğer garip insanlardan. Asıl herkesi aynı gören herkesi o çürük kitleden sayan insanların sorunu bu baya hastalıklı bi düşünce.

Queenliie

Herkesi çürük saydığımı nerden çıkardın ? Çoğunluğun öyle olduğunu düşünüyorum ne demem gerek dünyanın en iyisi falan mı ayrıca fanları umursadığım yok zaten Ama bts’e gelen nefretin büyük bir kısmının aslında kitlesine gelen nefret olduğu açık ve lütfen çocuk eğitir gibi yorum yapma sevdiğim grubu desteklerim zaten ben fanların çürüklüğünden bahsettim

林枫 lín fēng :D?

yorumlarda son albüm başarılı olmadı diyenler gördüm ama o albüm zaten planlı bir albüm değildi. pandemi sırasındaki hislerinden ortaya çıkmış muazzam bir albümdü ki Korece bir şarkıyla international listelerde 1 numara oldular. dynamite ile karşılaştırmak saçma bir kere ona hiç girmiyorum. İngilizce bir şarkı ve hareketli ambiyansi ve melodisi bu sene çok daha fazla tuttu yaşadığımız son dönem malum. yani iki şeyi karşılaştırırken bile gereksiz tutarsızlık yapıyorsunuz.

아수만

Ya bırak Allah aşkına başarılı olmadı diyenlerin neyden bahsettiklerini bile bilmiyorlar.. Albüm ilk gününde 2M satış gerçekleştirmiş artı olarak da kendi favlarının albüm fiyatının neredeyse 3 katı olan deluxe bir albümle yaptılar bunu.
Ana şarkısı Hot100’de birinci olmuş ki bu şarkı slow ve Korece.Birçok dünya listelerinde 1. sıradan çıkış yapmış birçok sertifika almış baştan sona üyelerin elinden çıkmış bir albüm. Hayalleri yetmiyor bu başarıyı algılamaya..

euphoria

Başarılı olmadıklarını savundukları albümün başarılarını ancak hayal edebilir onlar

purpleyes

Popülerite yüzünden kanser kitle artsa da yıllardır ellerinden geleni yapmaları hala çok çalışmaları takdir edilesi. İyiki bangtan 💜

kkpop

Tebrikler BTS, umarım başarılarınız her daim devam eder ve hiçbir zaman umudunuzu kaybetmezsiniz.

Lover

2013 yılından beri her yıl üstüne koya koya ilerlediler.Başarıları daim olsun.Kore’de daha geç dikkat çekmiş olmaları her sene fandomun büyüdüğü gerçeğini değiştirmiyor.Stabil kalabilirlerdi ya da gerileme yaşayabilirlerdi ancak her era bundan daha fazlası olamaz heralde dedikçe bir sonraki era daha da fazlası oldu.Bravo👏

Maraz Ali

Bts tam anlamıyla Dna dan sonra patladı bunu kimse inkar edemez çünkü ı need u run dope vs bu şarkılarda hafif international armyler kazandılar sonra fire bst bunlar da international daha da arttı ama hala kore de bilinmiyorlardı varyetelere de sık sık giden bir grup değillerdi bunun etkisi de olabilir özellikle orta yaş ve sonrası hiç bilmiyordu belki liseli koreliler biraz biliyordu ki onlar da bir iki üyeyi jimin falan ismen biliyordu. Sonra spring day not today international bir kitle baya oluşmuştu ama öyle rekor kırma olayları daha yoktu .sonra dna mic drop derken patladılar ama kore de ise fake… Read more »

yorummer

haklısın melon’da 9 hafta birinci kalarak Bingbang ve snsd’nin rekorunu Dynamite ile kırabildiler ilk defa. Ki chart olayları çok sonradan çıktı aslında.. bence de Kore’nin en efsanevi erkek grubu Bingbang, kız grubu ise Snsd olarak kalacak.. Globalde ise blackpink ve Bts..

xxx

Önemli olan 1. sırada geçirdiğin süre değil chartta kalarak topladığın puandır dijitalden de anladığınız yok gerçekten. BTS hem fiziksel hem dijital olarak güçlü bir grup varsa böyle bir grup onu örnek gösterebilirsin.

Last edited 4 ay önce by xxx
yorummer

Kardeşim 9 hafta birinci kalmış Snsd ve Bingbang gruplarından bahsediyoruz şarkılar puan toplamayıp ne yapacak.. Ayrıca puandır, charttır zart zurt olayları 2014’den itibaren yarış haline girmeye başladı öncesinde ödül törenleri bile 3-4 taneydi şimdi her şeyin listesi var ödülü var fancam’den bile ödül alıyor idoller bana dijital öğretmeye çalışma lütfen mantığı kavra.. 3.jenerasyonu exo ve twice canlandırmıştı şimdi yavaş yavaş bitiyorlar kpop hala canlıysa Bts ve blackpink’e borçlu herkes globale odaklı Kore’nin kabul ettiği gruplar sayılı.. Kore’nin en sevdiği ve kabul ettiği gruplar Bingbang ve Snsd olarak kalıcak sayılara her zaman güvenmeyin: YouTube izlenmeleri, puan sayıları, streamler, ödül sayıları.. bunlarla… Read more »

xxx

Önce sen Bigbang’in adını doğru yaz dijitali öğren sonra konuş, klasik anti ağzıyla gelip ödül törenler çoğaldı da şöyleydi böyleydi masalları anlatma. GDA’deki Cosmopolitan ödülü bilmem ne ödüllerine bile bu kadar takılmamışsındır eminim bunlar eskiden beri var sponsor ödüller tıpkı fancam ödülü gibi ama genie listelerine bakılarak ödül verildiği için adı pek farketmiyor. Bu arada unutmadan BTS Kore’de sadece 3 büyük ödül törenine sadıktır; MMA MAMA GDA onlar da. Bu yıl ekstra dispatch’in ödül töreni TMA’ye önceki yıllarda bahsettiğin Genie müzik ödüllerine katıldılar sadece bunlar da sadece zorunluluktan şirket işleri yani. Geçmişle bugün arasında değişen bir şey yok için rahat… Read more »

Last edited 4 ay önce by xxx
yorummer

Aynen isim saydığın için teşekkürler içim çok rahat şu an. şu şuna dönüşmüş eee? Dağıtılan deaseng sayısı arttı her ödül töreninde bunun inkarını yapabilir misin hayır. Ben zaten bak başarı saymadım tarihte bize öğretilen bir şey vardır dönemin şartlarına göre değerlendirmek. Mesela blinkler de gelip diyebilir biz Snsd’yi aştık diye albüm satışlarımız şu başarılarımız bu diye. Ama bahsettiğim başarı veriler değil. Ben de ‘bigbang’ yerine Bts’i tercih ederim. Fakat Bts 9 yıldır aralıksız olarak çalışan, düzen kuran, dönüşü ve promoları eksiksiz bir grup olarak buralara gelirken Bigbang’in tam albümü bile sayılıdır. Fakat şarkılarının hepsi Kore’ye hitap eder, grubun favori üyesi… Read more »

xxx

Öff gerçekten eskiden kanallar da daesang dağıtıyordu ama şimdi dağıtmıyorlar ona bakılırsa, eski gruplarda müzik şovu ödülleri tonla çünkü fazla fazla vardı ama şimdi sayılı yani ne bekliyorsun zaman akarken hiçbir şey değişmesin mi? Ödül töreni sayısı arttı diye daesang kategorileri de mi artıyor en çok albüm satan en iyi dijitale sahip olan daesang alır geçmişte ikisine aynı anda sahip olan grup mu vardı da BTS’in onlardan daha az başarılı olduğunu artan ödül törenlerine bağlamaya çalışıyorsun. 14 yıllık Bigbang’in toplam albüm satışı 2.5 milyon tıpkı diğer YG sanatçıları gibi dijitalden para kazanıyorlar fanları da dijital listelerde örgütleniyor bu arada hala… Read more »

yorummer

Hadi bakalım işimiz iş desene. Ben sana Bts başarısı sayma dedim ya çatladın di mi gelmişsin şimdi Bigbang’in ‘başarısızlığını’ sayıyorsun kendine göre 😂 Görünen şu: ödül törenleri artık eskisine göre daha az Reyting alıyor, ödül sayıları artıyor, prestij düşüyor ama sen neden alınıyorsun anlamıyorum benim anlatmak istediğim ödül sayısıyla yarış yapmamaktı. Melon’da aramalara girmek çok kolaymış beni de sokarlarmış? Kolaysa herkese kolaydır herhalde di mi bu adamlar aramaların vazgeçilmezi mi evet. Diğer grupları geçiyorlar mı evet eee? YG dijitalde güçlü. Fiziksel fan gücünü, dijital ise genel kitleyici gücünü ölçüyor yani bigbang albüm satışlarından fanlarından ziyade halkın oyuyla kazanıyordu. Bunu da… Read more »

xxx

Aynen yaşasın IU, Melon’un bir tanecik gülü, dijitalin kraliçesi, halkın prensesi Kore’nin en iyi solo sanatçısı…🙃

euphoria

Ama melonla biçilebilir 😂😂😂 işine nasıl geliyorsa. Bigbang hiçbir zaman korede en büyük grup olmadı bilgine

euphoria

Melonun en çok takip edilen sanatçısı grubu demiyorum sanatçısı BTS. Melonda en çok beğenilen şarkıların sahibi BTS. Melonda top 100 de en uzun süre kalan şarkıların sahibi BTS. Melon listesi saydığın yıllardan sonra belki yüz kere kriter değiştirdi bu yüzden de çok kullanıcı kaybetti zaten. Ortaya attığın tez geçersiz. Next

yorummer

Klasik army, tutmasam sabaha kadar ezberlediğin başarılarını sayarsın.. Üzgünüm ama 4 senede bir albüm çıkaran, fuhuş ve uyuşturucu skandalına boğulmuş aktif olmayan grubu 9 senedir dur durak bilmeden çalışan grupla kıyaslama bir zahmet.. tabiki 3. Jenerasyon 2’den daha başarılı. Fakat Bts bile Kore halkına kendini son iki üç yılda kabul ettirdi desek yeridir ondan önce globalde oynayan bir gruptu blackpink gibi. Fakat düşününce 1 milyar izlenmeyi aşmış Kill This love mı hatırlanacak 5 sene sonra yoksa 45 milyon izlenmiş In to the new world mü? Hot100’de 33.olmuş Mic Drop’ı Koreliler biliyor mu acaba? Hot100’de 1.olmuş Korece şarkıyı Kore halkı biliyor… Read more »

Cosmo

melonda en çok hafta geçirmiş şarkılar listesinde 1. olan şarkı spring day, ilk 10da dna ve blood, sweat & tears var. ilk10daki idol grupları blackpink ve winner. bigbang yok. BTS bütün platformlarda en çok takip edilen ve puanı olan idol grubu. Fiziksel satışta da rekor üstüne rekor kırdı Güney Kore tarihinin en çok satan sanatçısı. En çok daesang’a, pak’a ve music show win’e sahip grup. Kim efsane tartışmayalım bence.

yorummer

Peki bundan birkaç sene sonra Bts üyeleri askere gittiğinde atıyorum DNA şarkılarını sence taeyang gibi sergileyebilecek mi? Askerler eşlik edebilecek mi? Ya da blood and tears? Dynamite için hayal edebilirim ama diğer Bts şarkıları için düşünemiyorum. Blackpink grubunun bu sene melon listelerinden düşmeyen şarkısı lovesick girl’ün beğeni sayısı 160-170k idi. D.o’nun askere gitmeden önce öylesine çıkardığı şarkı 180k. Exo’nun en efsanevi şarkısı Growl’dur fakat listelerde en iyi performansı Kokobop sergilemiştir. Listeler size gerçeği yansıtmaz, YouTube izlenmeleri de.. bunlarla değer biçmeyin diyorum anlamıyorsunuz. Ayrıca Snsd’nin Gee şarkısı ve Bigbang’in adını bilmediğim bir şarkısı 9 hafta listelerde birinci kalarak yıllardır rekorları elinde… Read more »

euphoria

Senin ağlamanı okuyacak vaktim yok kusura bakma. Spring Day Melonda 4 senedir listede 4 😂 bwl da iki senedir. Sen ne anlatıyorsun ablacım ya az ötede ağla. Pezevenk keş savunacağına git vaktini daha değerli şeylerle harca

xxx

BS&T döneminde Kore’de bilinmeden mi daesang aldılar pardon ???

Lalalulu

Bilinmedikleri için çok nefret almışlardı daesang aldıklarında.

xxx

Exo fanlarının tepkilerini tüm Kore’ye yıktığına göre netizenbuzz gönderilerinden bu kanıya varmışsın Yılın Artisti daesang’ının neye göre verildiğini biliyor musun?

Bu komik

Exo fanı oldugunu nerden biliyorsun? Gayet netizen yorumlarıydı onlar???
Netizenin evine gidip kimliğine baktın sanki?? Çok fazla netizen yorumu vardı ne biliyorsun onların kimin fanı oldugunu???
Sizin de Bts e kötü yapılan yorumları exo fanların dan bilmeniz falan çok komik.

xxx

2013’ten beri k-pop takip ediyorum bırak da bu konuda biraz borum ötsün dimi?

Bu komik

Yanlış söylemişsin o zaman kanka. Sadece exol degildir. Yanında başkaları da vardır. 19 fandom birleşmiş kötü yorum yapıyordur. Yoksa halk sizi çok seviyor tüm üyelerinizi sular seller gibi biliyor. Hatta rm gruptan ayrılsın diyenler de exol di. Sen iyi bilirsin. Ahahaha bu armyler çok komik hele ki yıllardır kpop takip ediyorum deyip komik ve mantıksız şeyler yazanlar. 😂

xxx

Kore’de idolleri öğrenciler takip eder halk dediğin kesimin dinlediği müzik apayrı, o zaman daesang’ların hepsi geçerliliğini mi yitirdi şimdi vah vah?

Maraz Ali

Korede bilinmek sizin sandığınız gibi bir daesang almakla direkt eş değer değil baya baya ulusun grubu olma denen bir şey var göz önünde olacaksın kore standartlarına uygun visualler olucak sonra bol bol varyetelere katılacaksın aşırı onlara hitap eden tarzda şarkılar yapacaksın halk arasında baya tanınırsın o zaman. Ama bst zamanları halk bilmiyordu doğru düzgün en fazla bir iki üyeye göz aşinalığı vardı. İdol denince direkt mesela ıu diyorlar sonra exo shinee snsd gd taeyang bunlar direkt akıllarına geliyordu yavaş yavaş bts şimdilerde kore halkı arasında da tanınıyor

xxx

Kore’de halk ve fan kavramlarına girersen idol gruplarının çoğunu çöpe atarsın aldıkları ödülleriyle birlikte. Ben sana söyleyeyim idol müziğine o kadar ön yargılılar ki çoluk çocuğun dinlediği müzik olarak görüyorlar ha yurtdışına k-pop’ın yayılmasıyla biraz değişti bu durum o ayrı ama fanlar arasında popüler olmak da popüler olmaktır yani para kazandırır anlatabildim mi?

reyhan

wow korede mi yaşıyorsun ya yoruma bak maşallah koreki konsere %75 int army geliyomuş bak sen

Maraz Ali

Yaşamama ne gerek var iyi misin? İstatistik denen bir şey var görünen köy kılavuz istemiyor seul konserine, busandaki magic shop fan meetinglere giden türk arkadaşlarımdan bizzat öğrendim kanıt istiyorsan

Aycik

Tatlım sen bangtanı takip ettiğine emin misin? Bts korede başarılı bir gruptu. 2015 yılından beri takip editoeum listelerde hep üst sıradalardı. 2016 yılında 3 büyüklerden olmamasına rağmen daesang aldı. 2014 yılından beri kore listelerinden düşmüyor şarkıları. Bts korede boy in luv ile tanınan ve i need you ile patlayan bir grup. Ve bu haber fandom haberi. Btsin dandomu 2014 yılından beri istikrarlı bir şekilde büyüyor. Sadece belli şarkı aralarında fandoma gelen kişi sayısı arttı aniden ama yine de düzen devam etti. Konserlerine sandığın gibi hep yabancılar gitmiyor. Konser videosu açıp baksan bile en az %80 koreli.

exonun enayisi

Ne yani 2013 o kadar eski bir yıl mı… yaşlanıyorum

lmao

bu arada bir fandomdan hayran kitlesi için çıkıyorsanız grubu değil fandom stanliyorsunuzdur arkadaşlar bilmiyorsanız söyleyeyim

wine.

Fan sayısı arttıkça çürük sayısı artırıyor ve oldukça kötü bir durum. Çok fazla sevip dinleyen kişi olsa bile bu durumun tam tersi var. Nefret eden kişi sayısı azımsanacak bir seviye de değil ve nefret edenlerin de çoğu çürük kısım yüzünden. 2015-2016 yıllarını çok özlüyorum açıkçası.

wine.

Hatta 2015-2016 yıllarındaki kpop’u çok özlüyorum. O zamanlar çok güzel ve samimi etkileşimler alıyorduk ama şu an neredeyse yok. Sebebi ise çürük fanlar yüzünden linç yeme korkusu..

Whatcomesaround

Bu maalesef doğru. Grubu duyan bir iki şarkısını dinleyen kişi bi anda fandoma girip önüne çıkan gruba saldırıyor çok rahatsız edici. Ama zamanla durulacağını düşünüyorum illa ki bi ilişki açıklanacaktır ya da askerlik falan o zaman o illet tayfa fandomdan ayrılır 🤲🏻

wine.

Özellikle ilişki. Birkaç üyenin ilişkisi olduğunu düşünüyorum. Açıklansa da çürüklerden kurtulsak derdindeyim

아수만

Ben 2015-2016 yıllarını hiç özlemiyorum aksine o yıllar yüzünden çocukların psikolojisinin çok afedersiniz ama içine edildi.. Hakaretler, iftiralar, yalanlar, küfürler, küçümsemeler, yok saymalar vs vs bitmiyor.. O yıllar duyduğun gördüğüm hakaretleri küfürleri şuan yapamadıkları için bu kadar kuduruyor ve nefret ediyorlar. Kudurmaya da devam edebilirler no problem.

purpleyes

Onları acıtan da zaten o yıllarda popüler olan grubun yerini alıp sahip oldukları bütün rekorlarını kırmaları ve çıtayı arşa çıkarmaları. Mağdur dili ve edebiyatından başka bir halt bildikleri yok zaten bizden çok takip ediyorlar BTS’in her adımını. Eee kendi gruplarında takip edecek bir şey bulamayınca tabi 🙂 Comeback diye zırla zırla nereye kadar, ciğerleri soldu tabi gariplerin eğlence dileniyorlar.

Dirtywaterdonttouchmyfaceu

Yani fanların karakterine vs gereğinden fazla odaklanıldığını düşünüyorum. İçlerinde yaşı çok küçük olup doğruyu yanlışı bile pembe gözlükle gören insanlar vardır ve bu beni zerre ilgilendirmiyor mesela. Beni ilgilendiren kısmı bts in çürük mürük bu kadar seveni olması sayesinde buralara gelmesi.. o insanlar sevdiği desteklediği için bu noktaya ulaştılar. Ve bu kitleye çürük diyip aşağılayıp linçleyen tayfanın desteklediği grupların bu derece seveni olmaması sorun zaten bu hazmedilemiyor. Çürük mürük milyarlarca kitlesi var madem öyle diğer gruplarda olsaymış o kitle yani bunu herkes başaramıyor ve bu hazmedilemeyen nokta zaten.. bu yüzden çürük kısma fazla odaklanılmamalı. Linçlenme konusunda da bence çürük tayfa… Read more »

kkpop

organize BTS anti çetesi dolmuş burası o.O . BTS le iligli olgun, olumlu ve düzgün yorumlar topluca eksilenmiş, Sözde eleştiri adı altında yapılan BTS antisi yorumlar beğenilmiş. O.o BTS i 2013 ten beri düzenli olarak takip etmeyenler lütfen BTS analizi yapmasınlar. BTS HYYH:PT 1 ile BILLBOARD 200 e girmiş bi grup ondan önce de BILLBOARD dünya albümleri listesine çoktan girmişt, BB SOCIAL 50 de BTS varken diğer hiçbir Koreli grup ya da sanatçı yoktu, ilk önce ABD ve AVRUPA büyük bi kitle oluşturan sonra Kore de büyük bi kitle oluşturan bi grup, istikrarlı adım adım yükseldi ve düşmedi hep sevenleri… Read more »

LODOS

Sonunda aklı başında biri… 🖤

love yorself

bts dağılsa da ben army kalacağım

bangtan king

bts’i sevmiyor iseniz gelmeyin haberlerinin altına sizinle mi uğraşıcaz? Sizin yaptıklarınızı armyler yapsaydı kıyameti koparırdınız. rahat bırakın bizi.

Buse

Koreliler güzel yüzün ve fit vücudun köpeği zaten. BTS in globalde daha çok sevilmesi benim hoşuma gidiyor. Yetenekli oldukları için samimi oldukları için seviliyorlar. Yoksa koreye kalsa tıpkı ilk zamanda yaptıkları gibi ıyy çirkin bunlar denilip yükselemezlerdi. Şuan bütün kore bts e tapıyor Trajikomik

Loura

Bu bir tek bende mi oluyor bilmiyorum ama popüler olan şeyler bende her zaman ters tepiyor. Allahtan bts’si çok popüler olmadan keşfettim de onları tanıma fırsatım oldu. Bu huyum bir tek müzikte olsa keşke ama her şeyde böyle hissediyorum. Popüler müzikler, popüler filmler, diziler hatta popüler kıyafetler bile bana itici geliyor. Mesela la casa de papel dizisine o kadar zor başladım ki. Diziye başlayana kadar 20 tane dizi araya sıkıştırdım. Sonra çaresizlikten izleyecek dizi kalmayınca başladım mecbur shsbshhsbbsb

luligirl

Kesinlikle bende öyleyim herkes tarafından sevilen herkesin fanı oldugu grupları stanleyemiyorum herkesin önerdigi ppopüler dizileri izlemem bile ayrıca aynıyız bende  la casa de papel dizisine karantinada baktım

Bombshell

Bende de var asla la casa de papel izleyemiyorum iyi olduğu belli ama olmuyor popüler dizi ve filmler de baya sıkıntı yaşıyorsun jsbdjs

Jey

Bende de öyle.. Hatta eskiden sevdiğim şeyler(grup, dizi, idol vs.) birden çok popüler olunca ilgimi kaybediyorum yada eskiden sevmediklerim popüleritesi düşüp de çok konuşulmaz olunca sevmeye başlıyorum falan.. Bence böyle çok kişi var.

Loura

Yalnız olmadığıma sevindim

Jerome

Yanlış anlama beni lütfen ama birşey popülerleşince ondan bıkıyorsan sen o şeyin bilinmezliğini sevmiş oluyorsun bu da demek oluyor ki senin oradaki ilk işin müzik dinlemek değil

exonun enayisi

Çıkış yapar yapmaz popüler olmadılar 2017de çok büyük adımlar attılar bu yüzden de fandomları gün geçtikçe büyüyor

Legendsstan

Sebebi bence fanlarına çok bağlı olmaları.Bts’i 3 yıl önce falan tanıdım ama sanki hâlâ daha yeni Army olmuşum gibi hissediyorum.Grubun fan ortamını oluşturmak çok önemli.Eğer BTS grup yerine solo promosyonlar ile vakit gecirseydi bu güçlü fan ortamını oluşturmazdı.Hayranlarına en çok değer veren grup diyebilirim. Ve şu sözü de bırakıp gidiyorum:

“Hem sana hem kendime söz veriyorum,bize hangi dalgalar çarparsa çarpsın durmaksızın şarkımızı söyleyeceğiz size” – BTS louder than bombs

Bu sözden bile anlaşılır hayranlarına ne kadar değer verdikleri.

Kübra

Bu sitedeki yetkililer; lütfen yorumlarınızı inceleyin. Bts ile ilgili olmayan haberler de bile bts’e hakkarete bulunup iftira atılıyor. Army’leri de sinirlendirecek şeyler deyip army’ler hakkında da kötü şeyler yapılıyor. İçinde bts geçen her yorum eksilenip karşı çıkılıyor sizden ricam buna artık bir ek koymanız. Unarım bu yazıyı dikkate alırsınız.

Ehehehehe

Siz de haklısınız tabii.🥺 Sizin gruplarınız kendisini ülkesine tanıtmaya çalışırken bizim grubumuz ülkesini dünyaya tanıtıyor…👉🏻👈🏻

Kübra

Be hakkında flip demişler 4m satan birsürü rekor kıran Be ?? Ki normal albümlarden çokça pahalı çünkü özel versiyon Siz hayatınızda bu kadar satan albüm gördünız mü? Most7’a da demişler oda 8m yakın sattı? MV leri hakkında da konuşulmuş on en çok izlenmesi silinen video olarak rekor kırdı. Black swanın da deli gibi izlenmesi silindi bunları derken carpılıcam az yalan atayım demiyor musunuz?

Blacksiyah

En başarılı kpop grubu ileride ne olacağını bilmiyorum ama bu başarıyı elde etmeleri bile inanılmaz ister yurtdışı fanı olsun ister Kore de listerde iyi olsun ya da düşüşte olsunlar fiziksel ve dijital satışlarıyla en başarılı kpop grubudur.Başarılı grubun antisi çok olur.Antilerin başarıyı yükselttiklerini düşünüyorum.Ne demiş Machiavelli “İnsanlar, ya korktukları, yahut da gıpta ve haset ettikleri şeylerden nefret ederler.”
2 yıldır ya da 3 yıldır yükselişe geçsinler bu daha da gurur verici değil mi? Bu kadar kısa sürede böyle büyük başarı elde etmeleri…

whalien

BTS’in eski dönemlerini güçsüz bulup sonraki yıllarda patladılar diyen olmuş. Buraya 2014 Amerika beleş konserinin uzun bekleme kuyruğunu ve ücretsiz bir konserin (ki dışarıda kalan hayranlar da oldu) bu şekilde ilgi görmesine kayıtsız kalmayan Billboard’un makalesini bırakıyorum

BTS Announces Free, Surprise L.A. Concert | Billboard

https://twitter.com/i/status/1358474371950645248

Mom

Şu an buradaki kavga çok anlamsız.Şu an Kpop un en büyük temsilcisi BTS o vardı bu vardı yok askere gitti geldi demeye gerek yok.Onlarda büyük başarıyı elde etsinler onlarida alkışlayalım.Şu an herkes meydanda o yüzden tam grup olarak çıkıp yükselebilirler. Bir kpop sever olarak onlarida kucaklarız Ama BTS e bu kadar nefret kusmanıza gerek yok.BTS 2013 yılında çıkış yaptığında bu çocuklar harika çok ünlenecekler dediler ve tüm katıldıkları törenlerde hep onlardan önce çıkış yapmış olan gruplarla karşılaştırdılar .Sonuç 8 yıldır fire vermeden grup yükselişe geçerek devam ediyor.Şu an dünya devleri arasında.Keşke daha fazla grup olsa.Bunca yıldır kimse dinlemezken keşfedip dinlediğimiz… Read more »

Cosmo

Yorum kısmı BTS antileriyle dolu. O kadar ezik ve hayatsizsiniz ki en zararsız normal bir yorumu bile deli gibi eksilemişsiniz. Her gün BTS rekor kırarken grubunuzun hiçbir zaman o seviyeye çıkamayacağını bildiğiniz için böyle platformlarda nefretinizi kusuyorsunuz. Yazık cidden buradaki kpop fanlarına acıyorum. Istediginiz kadar konuşun sadece kendi içinizi rahatlatıyorsunuz, buradaki yorumları ne BTS görüyor ne de fanlarının çoğunluğu. Unutmayın ki o saydığınız ve çok sevip saygı duyduğunuz gruplar tarihe gömülürken BTS tüm dünyada efsanelerle beraber anılacak. Kpop denince akla o 7 çocuk gelecek sadece. Siz de hasetliginizle başbaşa kalacaksınız. Bu yorumu da eksileyin hadi en çok eksiyi buna bekliyorum… Read more »

Agust

Bu ne ya bts’in haberinde neden hep kötü yorumlar var. Gidin kendi grubunuzun haberine

sametinyourarea

baya kaos çıkmış

V TEAHYUNG

Yazılanları tek tek okudum maşallah instagram
Halt etmiş yazık cidden yazık

Armyze

İllaki ara verecekler dinlemeliler zaten ama bu 7 kişi sanki hep bir arada kalacakmış gibi Army hep yanlarında zaten umarım dağılırlarsa bile son kez 7 kişi görürüz bir veda turnesi yaparlar ve öyle dağılırlar umarım böyle olur

azizi

popüler olmak oldukça güzel ama hayranlar açısından bakınca sırf popüler olduğu için hayran olan bir sürü insan çıkıyor bu da hayran grubunun toxiclik durumunu arttırıyor. gerçekten grubu severek stanleyenler gruplarını desteklerken bu toxic grup diğer hayran gruplarına saldırıyor. bunu yabancı pop dinlerken one direction toxic hayranları da 2012 2013 döneminde yapmıştı.
onun dışında bts’in popülaritesi dünya çapında artık, müzik yapmaya ara verseler bile insanlar tarafından sevilmeye devam ederler bence.

LODOS

Grubu fandomu için değil kendileri için seviyoruz sonuçta, o yüzden fandomdan rahatsız olanlar sadece destek verebilir. 🤷🏻‍♂️

...

Bence en zirveleri Dynamite’di, bir daha BTS’in bile Dynamite’i geçecek bir şarkı çıkarabileceğini sanmıyorum. Son dönüşleri de sönük kaldı, Ondan önceki On ve Black Swan’da o büyük etkiyi yaratmamıştı.

Icygirl

Şimdiki albümleri de etkisiz kaldı

Cosmo

etkisiz kaldı dediğin albüm deluxe versiyon yani normal bir albüme göre çok daha pahalı ona rağmen 3 milyon sattı ne diyorsun sjsbjsksks ayrı a title sarkı life goes on hala melonda ilk 10da ve bütün idol grupları arasında en yüksek puana sahip şu an. albümün normal versiyonu da yakında çıkacak görücez etkisi var mı yok mu…

...

Kanka şimdi sakin ol ve bir nefes al ve eline kağıt kalem alarak grafik çiz. Dynamite’den önceki şarkılar ve Dynamite’den sonra ki şarkı hiçbiri Dynamite olamadı yani zirvesi Dynamite’di diyorum. Ve o şarkıdan daha başarılısı da gelmeyecek gibi görünüyor. Ne ağladınız ya

wine.

Aslında sönük kalmadı. Korece bir şarkı ile Billboard da birinci oldular ve bu korece bir şarkı ile olmak oldukça zor. Sadece daha slow(!) bir şarkı olduğu için izlenmeleri o kadar yüksek değil ama gerçekten dynamite zirveleriydi.

Icygirl

Oldukça sevilen slow şarkıları olan grup değil mi BTS? Özellikle Kore kadar slow parçalar seven ülkede o listelerde de çok sağlam etkiler bırakmadı açıkçası… Billboard listesi olmazsa çok sağlam Era değil bence

Last edited 4 ay önce by Icygirl
Çinça

Ben de sana katılıyorum biraz sessiz geçti bu era fakat dynamite etkisi hala devam ediyordu belki de ondandır

Whatcomesaround

EVet dynamite ve life goes on performansları sergilediler farkındaysanız diğer şarkıların performansını yapmadılar şubat sonunu bekleyin

wine.

Kore listeleri gayet iyiydi. Fan olmayan kişiler bile indirip dinlediğini söylemişti. Durum böyleyken sönük kaldı demek yanlış bence

wine.

ama dynamite era ya göre sönük kaldı orası doğru

...

Kore listelerinde Spring Day kadar tutunmadı, ki fan kitlesi o döneme göre 10 kat fazla olmasına rağmen

Whatcomesaround

Spring day listelerde o kadar tutunmadı mı? Bts’in tüm halk tarafından en sevilen şarkısı denebilir ve hala melon’da bulabilirsin 🙂 2017de çıkmış şarkı hala listede

sametinyourarea

spring day tutmadı demiyor life goes on spring day kadar tutmadı diyoe

Last edited 4 ay önce by sametinyourarea
wine.

Açıkçası hiçbir BTS şarkısının kore listelerinde spring day kadar büyük etki yaratacağını düşünmüyorum. Ve bu durumun fan sayısı ile ilgisi yok. Dynamite nasıl global olarak zirve ise spring day de kore listelerin de zirve.

Whatcomesaround

Her şarkıda aynı tatava ss alalım ileride lazım oluyor 💅🏻

euphoria

Neyse sen kendini böyle avutmaya devam et.

yaani

Life Goes On’un Billboard HOT 100 #1 olması (Korece bir şarkı olarak) dışında sorun yok :d

eylul

Bu sozu bangtan ne zaman hit cikarsa duyuyorum dna veya idol ciktiginda da zirve bu gecemezler artik denen yorumlar gormustum eminim dynamite da eskide birakacak bir sarki cikarir bangtan

Boşyapmayın

Ne zaman bu sitenin BTS ile ilgili yorumlarını okusam gülesim geliyor hala BTS e başarılı değil diyen net mağaradan yeni çıkmıştır boş yapmaya gerek yok evet başarılılar demek çok mu zorunuza gidiyor yok daha yeni yükseliyorlar yok aman şu grubu daha yeni geçiyorlar mıy mıy mıy 🙄 iyi bir haberin altına da böyle ağlama duvarı yapılmaz ki 😂

bangtan king

bts’in 8.ylılın ve 2016’da zirveye oynadı 5 seneye yakın pöpülerler. işlerini layıkı ile yapıyorlar ve bu insanların dikkatini çekiyor daha çok büyüyecek fanları. karaböceklerin karın ağrısı artacak.

Moon’s Light

Çocuklar her zaman çok sıkı çalıştı ve çalışmaya devam ediyor. En uzun tatillerini geçen sene yaptılar. 1 aylık bir tatildi fakat o dönem boyunca bile hayranları ile iletişimlerini kesmediler. Bu başarının arkasında çok etken var olabilir ama bence en büyük etkenlerden ikisi yetenek ve alçak gönüllülük. Geldikleri nokta birçok sanatçıyı şımartabilirdi ama çocuklarda negatif bir durum oluşturmadı. Aksine bu durum onları daha fazla çalışmaya sevk etti. Şu ana kadar elde ettikleri başarıları yazmama gerek olmadığını düşünüyorum çünkü bu sitede grubu seven ve sevmeyen herkes çocukların geldikleri noktayı ve başarılarını çok iyi biliyor. Fakat yazmak istediğim küçük bir şey var. BTS,… Read more »

Moon’s Light

Fakat her BTS’e yapılan iyi yorum gibi bu da eksileniyor. 🙂

lela

burada bi kitle var maalesef sürekli insanlara fan gözlüğünü çıkar diyip kendileri üstten üstten konuşuyor

yuri

9 beğeni varken beğenme tuşuna bastığımda 1’e düştü..bu sitedeki bangtan antileri baya sıkı çalışıyor cidden kötü yorumları beğeniye,iyi yorumları dislike’a boğuyorlar

nix

btsi uzun zamandır takip ediyorum ve açıkçası hepsinin alçak gönüllü olduğunu ve değişmediğini filan söyleyemem. kimisi olumlu anlamda değişti kimisi aynı kaldı kimisi de olumsuz anlamda değişti. tabi fan olmayan biri olarak karakterleri beni ilgilendirmez umarım yolları daha da açık olur

queenliie

bts harika bir grup ama popülarite fandomun sürekli büyümesinde en büyük etken

queenliie

galatasaray’ın en büyük taraftara sahip olması gibi başarılı olan şeyler tutuyor çünkü taraftarın / fandomun mutluluk ihtiyacını karşılıyorlar

Whatcomesaround

Ya 200 tane eksi olsa ne olur zaten Bts’i ne etkiler bunların nefreti ? adamlar bunun çok ötesinde artık. Bir de nefret etmek için elle tutulur bir sebepleri bile yok herhalde kendi gruplarını yarıştırıyorlar kafalarında. Antilerin yorumu üstte olunca armyler de eksilerle altta olunca bir şey başardıklarını düşünüyorlar hayatta hiçbir şey başaramamış insanlar için bu takdiri hak eden bir şey 🙂

Cosmo

ağlayarak duvar yumruklayarak eksileyin diye bırakıyorum

luligirl

Cidden bu grupta bir şey var mesela sürekli sürekli birşeyler çekiyorlar yüzleri eskye bilir ya da artık sıkıcı merak edilen bir grup olmaya bilir çunkü yıllardir bir sürü ıçerik üretiyorlar ama garip bir şekilde olmuyor ve daha çok büyüyorlar.Geçen sene ON BLACKSwan acıkcası çok ses getirip listeleri alt üst etmedi ama DYNAMITE dev hit oldu sonra BE albümde açıkcası ses getirip ilgi toplamadı ki bence BTS ın en sönuk albümü şarkılara hiç ısınamadım bakalım bu sene neler yapacaklar BTS bir şeklde hep kendini partlatmayı iyi biliyor

Whatcomesaround

Bu albüm çok daha sakin zaten bir comeback de hazırlamadılar. Sadece insanlara mental açıdan destek olacak şarkılar hazırladıklarını söylediler. Haziranda çoğu hazırmış bile albümün. Şimdi BE Essential versiyonu yayınlandığında bir mv ile dönüş yapacaklarını söylemişlerdi yanlış hatırlamıyorsam. Korede yüzün eskimesi gibi bir durum pek yok yıllardır gördüğüm kadarıyla aktif olman daha tercih edilen bir durum.

luligirl

Nasıl hazırlamadılar ya? Kaç tane yayın açtılar söyle yapıcaz böyle diyerek günlerce konsep fotosu gelmedi mi kişiye özel toplu konsep fotoları vs sonrasında zaten bir sürü amerika programında hatta AMA ödül töreninde promosunu yapıp tanıtmadılar mı bu şarkıyı albümü şimdi bile oda mı ne yapıyorlar anlamadım her gün onlar gelmiyor mu ondan önce notlar falan resmen albüm öncesş 15 20 gün arası sürekli promo yapıyorlar bir comeback hazırlamadılar demek ne bileyim daha ne yapmalılar?

LODOS

BTS, be albümünü pandemi dönemi için 1 seneden az bir sürede yaptı. Ellerinde uzun süredir çalışılan bir albüm var bence o yüzden bu seneden beklentim yüksek. Yeni bir tarz denemek istediklerini son röpartajlarında çok dile getirdiler.

lmao

bts’in son yıllarda popüler olduğunu savunanlar k-medianın bts’in başarısını örtmekte son derece başarılı olduğunu gösteriyor. bts hiçbir zaman flop değildi, daha ilk zamanlarda bile listelerde çok iyi sonuç elde ediyorlardı ama k-media tarafından hep baskılandılar. bugün bile çoğu ödül töreni bts’in grammy adaylığından bahsetmedi ama bts’in yanından geçemeyecek gruplarını anlamsız isimlerle donattılar. şaşırdık mı? hayır, bu hep maruz kaldığımız bir muameleydi zaten. 2015’ten beri army olarak buan defalarca şahit oldum. istediğiniz kadar görmezden gelmeye çalışın bts müzik yaptığı sürece zirvede olacak bir grup, yıllar sonra efsane olarak anılacaklarına da eminim.

Mermilius

Burası bts antisi ruh hastaları üşütükler ile dolu normal bi yoruma bile eksileri basmışlar hayatsızlar jsksksksks

Çinça

Bende de aynı durum bunda bts in çok fazla aktif olması da etken bazen gerçekten takip edemiyorum ne oluyor diye. Bence biraz durmalılar kendileri de yıprandı bence her ne kadar çaktırmasalar da

Moon’s Light

Şöyle bir yorumlara bakıyorum da durum çok komik ve iki yüzlüce. Ama şaşırmıyorum çünkü bu site son zamanlarda çok göç aldı ve kendi gruplarına iyi yorum yaparken BTS haberlerinin yakasına yapıştılar. En yukarıda ki beğeni sayısı 155 olan yorum sevdiğiniz bir gruba yapılsa ağlayarak orada burada insanlara sallarsınız fakat sevmediğiniz bir gruba eleştiri(!) adı altında nefretinizi kusabiliyorsunuz. Bu eleştiri değil. Bu nefret. Tabi diğer platformlarda haklı olarak gelecek tepkilerden ötürü bu yorumları yapamıyorsunuz ama burada anonimliği arkasına sığınarak her şeyi yazabiliyorsunuz. Çocukların kariyerlerini kesip biçip buradan sonra kaleye almalıyız gibi aptalca ve saygısızca düşüncelerinizi eleştiri adı altında dile getirebiliyorsunuz. Bu… Read more »

kkpop

haklısınız ve her fırsatta ARMY ye kötü fandom, toxic, kanser kitle vs diyenler BTS le iligli bu güzel haberde BTS e ve ARMY ye kötü yorumlar yapıyorlar, kendi yaptıkları yanlış davranışları görmezden geliyorlar, her BTS haberinde tartışma çıkarıyorlar. Burası maalesef zamanla antilerin kendi içlerindeki kıskanç duyguları kustukları yer oldu. Bir de burada yapılan yorumları ss alıp instagramda tartışıyorlarmış, paylaşıyorlarmış, instagramdaki kpop tayfası en kötü tayfa maalesef, hepsi buraya doluştu zamanla. Facebook ta genelde insanlar gerçek adlarını kullandıklaır için orası burası kadar kötü olmıuyordu ama burada anonim adların arkasına sığınıp bütün nefret yorumlarını hiç düşünmeden yapıyorlar.

eylul

Cidden ya bts antileri diye ozel bir gruplari falan mi var bunlarin iyi yorumlara eksileri basiyotlar hemen. gece yatmadan bangtanin skandali ciksa da grup dagilsa diye dua ediyorlardir bunlar

Moon’s Lights

Eğer grup kurmuşlarsa şaşırmam. İki seçenek var. Ya senin dediğin gibi bir gruplaşma olayı mevcut ya da insanlar nasıl birden fazla eksi ya da artı atılacağını keşfettiler.
Burada nefretlerini bu şekilde saçmak grup için hiçbir şey ifade etmiyor. Hala başarılılar ve başarılı olmaya devam edecekler.
Fakat umarım ki iyi haberlerin bile yakasından düşmeyen antilerin favorilerin başına da bu olay gelir. Nefret saçtıkları kadar nefret görürlerse belki empati yapabilecek hale gelirler. Belki…

yorummer

Formül basit aslında şarkıları hit olursa büyümeye devam ederler, onun dışında üyelerin de devam etmek istemesi lazım bireysel işlerden feragat ederek. ne yazık ki şirketler jenerasyon değişmesiyle beraber grupları kenara fırlattığı için insanlar şaşırıyor uzun süreli grubun nasıl hala devam ettiğine.. tamam o hala devam eden grup için çok iyi şeyler oluyor ama yeni çıkan grupların değeri ne zaman anlaşılacak bighit’te merak ediyorum..

LODOS

Gayet iyi anlaşılıyor. Txt ve Enyphen çok başarılı. Albüm satışları ve dijital olarak baya değer görüyorlar. Diğer grupları takip etmeden her şeyden birhaber yorum yapmayın.

Aycik

Bilmeyenler için bilgilendirme: Bts korede boy in luv ile patladı. Listelerde durumu o zaman göre çok iyiydi hatta hile yapıyorlar diye iftiralar bile atıldı. Albüm satış verileri bile gösteritor o zaman popüler olduğunu. Sadece o zamanın hit grupları daha ön plandaydı. Bu yüzden btsin başarı yıllarının bir şarkıdan sonrasına bağlamak saçma. Mesele fandomun ilk genişleme zamanı boy in luv ile oldu. Sonra i need you ondan sonra run vs diye gidiyor. Bts yurtdışı patlamasını sandığınız gibi fake love zamanı değil fire ve bs&t zamanı yaşadı. O zamanlar fan girişi oldu. Bu haberde bile laf edecek bir şey aramanız ve o… Read more »

Aycik

Bangranı 2015 yılından beei talip ediyorum ve her adımlarına fandomun içinde olan birisi olar gelişmelerine şahit oldum. Ayrı neden 9 yıl dediler diye soru işareti olanlar için: Bts çıkışlarından önce halk tarafından biliniyordu. Normalde 8 yıl gibi duruyor ama çıkışlarından 1 yıl öncede aktiflerdi. Hatta kendilerine ait blogları falan vardı. Bu yüzden 9 yıl diyorlar.

아수만

Bende küçük bir düzeltme yapayım.. Bangtan yurt dışı patlaması yaşayan bir grup olmadı. Bangtan zaten yurt dışında popülerdi ki bu çıkışlarından öncesine bile dayanır.Debut öncesi Vlog’larda okudukları hayran mesajları ya Avrupa ya Amerika’dan dı.. Bangtan Boy in luv ile Kore de tanınmaya I Need Ü ile Kore de patlama yaşadı.. Tabiki çıkan her şarkıda ya da albümde birçok fan kazandılar ama yok şu şarkıda patlama yaşadılar yok bunda patlama yaşadıkar demek yalnış. Çünkü Bangtan şarkı çıkarmadan eski şarkıları ile bile hayran toplayan bir grup..Çoğu kişi bu noktayı kaçırıyor ya da bilerek görmezden geliyor ama Bangtan’ın şuan bu noktada olması diğer… Read more »

Aycik

Aynen öyle düzeltme için teşekkürler. Hızlı hızlı yazayım derken atlamalar yapmışım. Bts çıkış yıllarında abdye gittikleri zaman yine tanınıyordu. 2014 yılında dünya turuna çıktılar. Bunları görmezden gelmek cidden çok tuhaf. Ayrıca gelen eksiler bile bu sitene ne kadar çok bts antisi olduğunun kanıtı. Bts ile ilgili iyi bir habere bile damlayıp iyi yorumları eksiliyorsunuz. Bu kadar takıntı haline getirmeyin bangtanı rica ediyorum. Hasta olursunuz mazalah😔

아수만

Ya Allah aşkına geçenlerde “BTS ile başka grupların adını yanyana getirmeyin” dediğim yoruma 50 küsür eksi gelmişti.. Bunu BTS’i yüceltmek için değil aksine diğer gruplar küçümsenmesin diye yazmıştım ama bu sitedeki anti tayfa (ki bu sitenin neredeyse tamamına tekabül ediyor) çok takıntılı..

Aycik

Cidden takıntılılar. Şu eksilere baksana. Sadece btsi tebrik eden yorumlar bile eksilenmiş. Bunların btsi taķıntı haline getirdiklerinin kanıtı. Üzülüyorum onlar için cidden yazık :((((

아수만

Çoluk çocuk.Muhtemelen kardeşlerim yaşlarındalar.. Ergenliklerini zirvede yaşıyorlar diyeceğim de benim de 3 tane ergen kardeşim var hiç biri de oraya buraya saldırıp nefret kusmuyor..Bu ablanızdan size tavsiye hayatınıza az biraz değer katın yeni hobiler edinin.. Burada eksi atmanızın size bir faydası yokken benim size acımama vesile oluyor…

Hmhm🌪

BTS’in hala büyümesinin sebebi kendileriyle yarışıyor olmalı 8 yıl boyunca bir kerede patlayıp hemen sönmediler. İlk önce i need you ile korede ufak bir kıvılcım yaktilar ardından dope ile özellikle uzak dogu ile güney amerika kıtasında hatrı sayılır bir kitle elde ettiler. Youth albümü ile japon pazarında sağlam bir kitle oluşturdular. Wings ile ateşe verdikleri kıvılcım korede büyüdü DNA ile globalde dünyanın birçok bölgesinde kitle kazandı. Spring day ile idol müziği dinlemeyen korelilerdende kitle edindi. Fake love ve mic drop remix amerika müzik sektöründe geniş bir yol açtı. Son olarakda dynamite ile 7den 70e dünyanın her bir yerinde dillere dolandı.… Read more »

Hmhm🌪

Hayır yani yalnış birşey mi söyledim ne diye eksilediniz ki fazla kuduruksunuz sjxhajxzj

euphoria

3. [+153, -16] Bangtan antileri grubun popülaritesi yüzünden deliriyor. Aşağılık kompleksini kesin artık. Çok ucuzsunuz

Tam olarak bu 👌🏻
Bazı insanlar ezilenin dostu olmayı cool popüler grup stanlemeyi basitlik olarak görüyor ama bir sanatçıyı popülaritesine göre takip ediyorsanız sorun sizde bizde değil.

Mrs.army

Bts in son senelerinde patladığını ve önceden az başarılarını olduğunu söyleyip bunu kötü bir şeymiş gibi göstermeye çalışan aşağılık kompleksli insanlar burada bahsettiğiniz şey kötü bir şey değil bunu bangtanı kötülemek için kullanmanız ne kadar cahil olduğunuzu gösteriyor. Evet bts son senelerinde patladı ve büyüdü bunu da çalışmalarına borçlular. Herkesin bildiği gibi bighit batmakata olan küçük bir şirketti kimsenin umudu yoktu ama bangtan asla pes etmedi çok çalıştı ve bugüne kadar geldi. Burada bahsettiğimiz şey bangtanı kötülemek değil övmek için kullanılacak bir geçmiş. Bangtanın önceden popüler olmaması şirketten kaynaklıydı buna rağmen bangtan bu zorlukları aşıp şirketini en çok kazanan şirket… Read more »

DNAME

Arkadaş yorumlara bakıyorum da bir başarıyı takdir etmek bu kadar mı zor? Kariyerinin ilk yıllarında çok tanınmıyorlardı yani başaro değil diyenlerle dolu ortalık. Adı sanı duyulmamış bir şirketin grubu olarak çıkış yapıp I Need You ile birincilik kazanan bir gruptan bahsediyoruz. Adı hiç duyulmamış bir şirketten çıkıp da birincilik kazanmanın ne kadar zor olduğunu bilmeyenlerle dolu etraf gelip bir de ahkam kesiyorlar. BTS’İ TAKDİR EDEN HER GÖNDERİDE ONLARI BAŞKA GRUPLARLA KIYASLAMAYI VE KÜÇÜMSEMEYİ BIRAKIN ARTIK. Bugün Kpop’ın en ünlü ve güçlü grubu hakkında ancak Türklerden çıkabilirdi küçümseyenler herhalde. Salın artık. Diğer grupların gönderilerinde hayran değilseniz yorum atmayın diyen insanlar gelmiş… Read more »