[PANN] Netizenler ‘True Beauty’ setinde sosyal mesafenin görmezden gelinmesine sinirlendi

152
4800

download 4

Fotoğraf çekmek için bir sürü insan toplanmış ama 10 kişiden daha azı maske takıyor..
Birkaçı düzgün takmış, bazıları çenesine indirmiş ama çoğunda maske yok
Biz bu kadar zamandır dikkatli davranıyoruz ama onlar hiç umursamıyor
Oyuncular maske takmıyor ama personeller niye takmıyor???

Gönderi tepkisi [+1,127, -12]

1. [+372, -2] Sürekli her gün karantina yaptıklarını gösteriyorlar ama saçmalığın daniskası, hepsinden nefret ediyorum

2. [+321, -7] 5’ten fazla insan bir araya gelmiş, niye cezalandırılmıyorlar cidden soruyorum…?

3. [+219, -2] Diğer her yerde personeller maskelerle fotoğraf çekiliyor, bu bayağı tuhaf

4. [+143, -2] Öğrenciler COVID yüzünden mezuniyetlerine bile gidemiyor ㅠ ünlüler hükümetten üstün mü?

5. [+130, -4] Bu fotoğrafı Cha Eunwoo mu attı? Aklı yerinde mi? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
> COVID’i hiç umursamıyor… Itaewon olayından sonra daha dikkatli olacağını sanırsınız bir de

6. [+106, -1] Ünlüler yasalardan üstün…televizyonda da maske takmıyorlar, ünlüler ne yapıyor ya?

7. [+98, -1] Birkaç gün önce bir düğüne gittim ve fotoğraflarda da maske takmak zorundaydık.. dizi bitti diye böyle yapabileceklerini mi düşünüyorlar? Seviyelerini gösterdiler

8. [+75, -1] Açıklamada bu kadar zamandır sosyal mesafeye dikkat ettik diyor ama gerçek çok farklı ㅋㅋㅋ

Önceki İçerik[THEQOO] SM Entertainment 20 milyar won vergi kaçırma cezası ödedi
Sonraki İçerik[THEQOO] aespa’nın ‘Forever’ klibindeki avatarları
152 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
KİM LİP

Gerçekten Eunwoo bu kadar az yetenekle buralara iyi geldi sadece doğduğun yüzle para kazanmak iyi birşey olmalı rol yapamıyor şarkı söyleyemiyor ki ikisinde de o kadar ruhsuz ki ost söylemiş sanki roman okuyor bu kadar kaşınması neden?

Deniz

Eunwoo’nun başrol olduğu her diziyi max 2 bölüm izleyebiliyorum. Yoldan geçen birine versen senaryoyu daha iyi oynar . True beauty dizisinde ise Eunwoo’nun olmayan oyunculuğuna da dizinin saçma sapan klişeliğine de Yeob için katlandım . Yeob’un mimiklerini iyi kullanması da Eunwoo’yu iyce batırdı. Ağlama sahnelerinde bile tek yaptiğı bomboş mimiksiz durmak ve suni gözyaşının akmasını beklemek . Onu ekranda görünce can çekisiyorum . Aaaaa çok doluyum bu konuda jxbshdvab

nix

cidden bugüne kadar iyi oyuncularla oynamadığı için çok göze batmıyordu ama yeopun yanında fena batırdı daha deneyimli oyuncularla oynasa ne olur allah bilir. yeop daha yeni çıkış yapmış deneyimsiz bir oyuncu olmasına rağmen eunwoodan çok kendi ismini konuşturdu baya iyiydi bence. olmuyorsa olmuyordur her yakışıklı oyuncu olacak diye bi şey yok ki. hayır çocuk bi tek gülünce samimi gözüküyor ona rağmen inadına soğuk karakterler veriyorlar iyice buzdolabına dönüyor

Aswium

Hadi ses tonu fena değil güzel visuali için de grupta çok kişi var böyle o hadi tamam da oyunculuk olmuyor işte hamurunda yok işte neyini zorluyorsa iyiki klişe dizilerde oynuyor ya senaryosunu güzel dizilerde başrol oynasaydi

Last edited 4 ay önce by Aswium
Kado

Böyle olunca yakışıklı bile olsa çekici gelmiyor sevemiyorsun di mi

nobody

katılıyorum my ıd is gangam beauty de için ısınmıştı çocuğa sonra farkettim ki çocuk çok soğuk oyunculularında da şarkılarında da artık true beauty izlerken bazen onun olduğu sahneleri sıkıcı diye geçmeye başladım ve team seojunda olmamın sebebi de soğuk olması

yuta healing smile

biraz fazla mı acımasızsınız? eunwoo belki aşırı yetenekli bir insan değil fakat gerçekten çalışkan bir insan vokali de ideal seviyede ve geliştirdiğini bariz anlayabiliyorsun yıllar içerisinde herkes vokalde aynı seviyeye ulaşamaz lider vokal vb. değil sonuçta görünüşünden dolayı ön planda olduğu için çokça üyelerine mahçup hissediyorken bu yorum beni kırdı

•Lalice•

Öğrenciler COVID yüzünden mezuniyetlerine bile gidemiyor ㅠ ünlüler hükümetten üstün mü?

Bak yine geldi aklıma mezuniyetimi kutlayamadığım…

kudurtanexo

Bunu da eksilemezsin be dkkekxkd

Cfm

ben de katılamadım :””””””””

sametinyourarea

ben de katılamadım parasını da vermiştim yarısını arkadaşlarım yemiş serefsizler

•Lalice•

Vay ibneler jxbxjjsjd

likandaᗢ

same bro

Aeri

Bende kutlayamadım ya bak yine üzüldüm

Aeri

.

Last edited 4 ay önce by Aeri
Red Velvet Manyağı

Bende kutlayamadım… Ama olsun onların meymenetsiz suratlarını görmek isteyen yoktu

•Lalice•

Mood 😂😂

Aswium

Evet o kadar üzülüyorum ki lisem hala rüyalarıma giriyor

Bae

Bendeee

betül

5. [+130, -4] Bu fotoğrafı Cha Eunwoo mu attı? Aklı yerinde mi? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
> COVID’i hiç umursamıyor… Itaewon olayından sonra daha dikkatli olacağını sanırsınız bir de
Evet o atmış…

•Lalice•

Reis yürek yemiş

betül

Beğeni sayısına bakınca savunacak çok fazla kişi var gibi görünüyor…

brontozor

kesinlikle bizimki gibi bir hayat yaşamadığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam. artık pandemi sürecinden ne kadar uzaksa çocuk 100 kişinin bir araya maskesiz geldiği bir fotoğrafın paylaşılmasının sorun olacağını bile düşünmemiş benim fotoğrafa bakınca bile nefesim sıkışıyor bee..

tuçe

Ben de işte sabah 8’den akşam 6’ya kadar maskeli bir şekilde dershanede ders çalışıp/ders dinliyorum. Kore’de güzel bir yüzle doğmak vardı şu an hayatım daha iyi olabilirdi mslcms

Aswium

Cidden onun atması ironi gibi qpcnsidjd

Last edited 4 ay önce by Aswium
brontozor

arkadaşlar bu arada true beauty bitti ne düşünüyorsunuz?

ben hayatımda ilk defa bu kadar sevimsiz bir çift gördüm yemin ederim ilk defa dizi izlerken başrollerin sahnelerini hızlı hızlı geçtim. şu “cha eunwoo’yu görmemek için kanalları hızlı hızlı değiştiriyorum” diyen kıza benzedim biliyorum ama dizideki tek sorun cha eunwoo değil işte. allahım gerçekten çok sevimsizler hiç kimyaları yok ama senaryo, şirinlik yapmaya çalışmaları ve dizi zaten baştan aşağı berbat romantik komedinin de bu kadar kötüsünü ilk defa görüyorum 40’a yakın k-drama izledim bu arada

Last edited 4 ay önce by brontozor
brontozor

dizideki her şey kötü değil mesela han seojun. çocukta doğru makyaj ve ışıkla da çok güzel şekilde yakalanan tam bir kötü çocuk aurası var. gowoon ve jukyung’un kardeşinin ilişkisini de seviyordum ama onun da içine sıçtılar

Last edited 4 ay önce by brontozor
suzikisuzi

eğer bu kadar kötüyse izleyip kendime işkence çektirmem lazım. hobim çünkü…

brontozor

ben de webtoonunu okuyordum hatta daha 20. bölümdeyken başlamıştım. aşşırı klasik bir konusu vardı ama yazarın çizimleri iyi olduğu için ve ilk başta hoşuma gittiği ve iyi bir yere gideceğini düşündüğüm için okumaya devam ettim ama webtoon tutunca yazar ne yapacağını şaşırdı ve uzattıkça uzattı. çok affedersiniz ama gerçekten içine sıçtı serinin resmen. hala okuyorum başladığım şeyleri bitirdiğim için ama hadi bakalım hajsdgajs

•Lalice•

Bana kdrama önerir misin lütfennn izleyecek bir şey bulamıyorum

brontozor

ne tarz bir şeye ihtiyacın var ne vereyim abime

•Lalice•

Valla hiç fark etmez yeter ki sarsın jshxjsjx

D d

It’s Okay That’s Love ve Be Melodramatic dizilerini öneririm.

brontozor

ooo baya bir öneri yapmışlar ama büyük ihtimalle izlemiş oldukların ve diğer arkadaşların da önerdikleri dışında Memories Of The Alhambra diyebilirim. ayrıca netflix’de de var.

Last edited 4 ay önce by brontozor
•Lalice•

Evet baya öneri geldi bunu da yazdım bir kenara 👌 teşekkürlerrr 💗

wtf

İçinde cringe hiç bir şey olmayan bir bölüm diye oturup 5 bölüm izlediğim iki dizi var.
1) Sky castle
2) The Penthouse
İkisi de aşırı iyi diziler.

•Lalice•

Mutlaka bakacağım. Teşekkürler 💗

Minlele

Penthouse in 2.sezonu gelsede izlesem
o değil bir şey sormak istiyorum sence SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILERSPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
baştaki ölen kızı oh yoonhee(?) mi öldürdü gerçekten
Çünkü benim hiç inanasım gelmiyor

Ayla

The Penthouse’u bir oturuşta bitirdim , araya sadece uyku girdi hvjdfkl Ve bence öldürülmedi , bir şekilde kurtarıldı ve bu gizlendi

busbus

öldürdü bence ya sarhoşken o kafayla yapmıştır gibi geliyo ama keşke o öldürmemiş olsaydı dizideki iyi karakter sayısı zaten bir elin parmağını geçmiyordu bir kişi daha eksildi

betül

Diziyi izlerken keşke hep eskiyi gösterse demiştim sırf bu saç yüzünden 😍

•Lalice•

Ooo kütür kütür djshxidh buna da bakacağım 👌 teşekkürler 💗

taeyong anime deyildir

İts okay to not be okay aşşırı muazzamdı karakterlerinin benzersizliği dizinin akışkanlığı ve en önemliside başroldeki kızın tarzı izlemeni şiddetle tavsiye ediyorum..

•Lalice•

Teşekkürler buna da bakacağım 😊💗

Bae

Extracurricular izle pişman olmazsin mükemmel bi dizii

betül

1-) Age Of Youth ( gençlik ve Alice of life türünü seviyorsan güzel dizi) Konusu: Dizi, bir evi paylaşan üniversite öğrencileri Yoon Jin-Myung (Han Ye-Ri), Jung Ye-Eun (Han Seung-Yeon), Song Ji-Won (Park Eun-Bin), Kang Yi-Na (Hwa Young) ve Yoo Eun-Jae’nin (Park Hye-Soo) etrafında dönmektedir. 2-) Modern Farmer ( 150 dizi falan izledim Waikiki ve bu dizi izlediğim en komik diziler ) “Excellent Souls” adında bir grup vardır. Grup Lee Min-Ki (Lee Hong-Ki), Kang Hyeok (Park Min-Woo), Yoo Han-Cheol (Lee Si-Un) ve Han Ki-Joon (Kwak Dong-Yeon)’dan oluşmaktadır. Grup taşraya taşınmaya karar verir. Dizi oradaki hayalleri, aşkları ve arkadaşlıkları üzerine kuruludur. 3-)… Read more »

betül

4-) Weightlifting Fairy ( en iyi rom-com,gençlik dizilerden) Konusu: Dizi, 20 yaşındaki bayan bir haltercinin (Lee Sung-Kyung) ilk defa aşık olmasını anlatmaktadır. 5-) White Christmas ( çok az bileni var ama izlediğim en farklı dizilerden. Ben çok beğendim) Konusu: Gangwando dağında, “Soo-Sin” adında prestijli bir özel lise bulunmaktadır. İzole bir alanda kurulmuş olan bu lisenin tüm öğrencileri ve tüm okul personeli yurtlarda kalmaktadır. Soo-Sin Lisesi’nin öğrencileri Güney Kore’deki en başarılı öğrencilerinin %0.1’dir. Soo-Sin Lisesi’ne girebilmek için öğrenciler ilkokuldan hazırlanmaları gerekmektedir. Soo-Sin Lisesi’ne girmek, Seul Ulusal Üniversitesi’ne girmekten daha zordur. Bu yüzden, Soo-Sin Lisesi’nin öğrencileri arasında sıkı bir rekabet vardır ve… Read more »

•Lalice•

Oooo bir sürü önermişsin çok sağ ol 💗bunlara da bakacağım finaller bitti full dizi izleyeceğim galiba herkes bir sürü şey önerdi heheh😁

betül

Rica ederim 💜

Liu baiyang

Strangers from hell
net en iyi kore dizisi

•Lalice•

Tamamdır bunu da yazdım bir kenara 👌💗

aurora✨

Önermişler mi göremedim ama 18 Again çok güzeldi.

Bae

Yoo ah in askim hayatım bi de bu bebegin sarkisi cikti diye biliyorum

Kado

Bu adamı izleyen bir daha idollü dizi izleyemiyor….

Abs

Boşver Kdramayı anime izle (My Hero Academia, Death Note)

brontozor

arkadaşlar bu arada saydım da 40’a yakın falan değil 43 dizi izlemişim ben 6’sını da yarım bırakmışım.. ne ara izledim ben bu kadar diziyi diycem ama o dönemlerde geride kaldı çok şükür 4 yılın toplamı bu

Last edited 4 ay önce by brontozor
taeyong anime deyildir

bende çok dizi izledim ama bitirdiğim dizi sayısı 5 i geçmez nedense finale kadar sabredemiyorum kjhgqpblşsq

Aaa

Benim bir ara bir listen vardı izledikçe yazıyordum. geçen sene falan kaybettim en son 103 dizi izlemiştim. Since 2009.

Last edited 4 ay önce by Aaa
Satürn

Sonu hangi Teamda bitti? Umarım Seojun olarak bitmiştir gerçekten boşuna harcadılar gül gibi çocuğu:( İzlemiyorum Instada yeterince karşıma çıktığı için ama Eunwoo’nunkinden çok daha iyi bir aurası ve oyunculuğu var umarım yazık etmemişlerdir:(

brontozor

direk suho ile bitrdiler belli idi zaten ama seojun’a başka birini bulsalar ya da çocuğun gururuyla bu kadar oynamasalar iyiydi

Satürn

Ay gerçekten ya, Seojun’a çok yazık oldu. Oyunculuğu mimikleri gerçekten başarılıydı ne diyelim… Harcanmadığı projelerde görürüz umarım 😔

Minlele

40 a yakın ha bende nerden baksan 130 a yakın istemişimdir işsizin teki olduğum için

Valla ben son iki bölümü hala izlemedim eunwoo nun oyunculuğu ztn eh işte ama ben başrol kızı seviyordum dizinin ilk haberlerini okuduğumda seojun karakterini oynayacak çocuğu daha önce hiç görmemiştim sonra again 18(?) İzledim izlemeyenlere öneririm güzel diziydi neyse çocuğun ordaki oyunculuğu güzeldi.
Uzun lafın kısası diziyi kötü yapan şey suho karakteriydi genel olarak başrol kızın sahneleri de bazen 10 saniye ileri sardıttırıyordu.
Birde bir tavsiye veriyim bu tarz dizileri izlerken videonun hızını 2x yaparsanız çok sıkılmadan bitirirsiniz.
Dizi tavsiyesi: Mr. Queen müteşekkemmel bir dizi

Aswium

Kızın sesi bir tek bana mı sinir bozucu geldi masum tatlı nazik kız rolünden mıdır bilmiyorum ama ne bileyim başka dizilerdeki sahneleri gördüğümde gerçekten etkileyici olduğunu anladım ama burada çok ortalama geldi hiç geçmedi bana duygusu diziyi sadece Seojun için izledim gerçekten çekici adamdı ve kurtardı diziyi özellikle yeteneksiz Cha Eunwoo dan ne diyim

brontozor

ben de aynı şekilde düşünüyorum kızın başka yapımlarına bakarsak oyunculuğunda bir sıkıntı yok zaten, hatta çok sevdiğim çok tatlı bir kız ama karakteri gereği sanırım böyle konuşunca ağzına kürekle vurasım geliyor çok sinir bozucu

Drbeyz

Ya webtoonda suho gidiyordu kız da daha sonra seojunla çıkmaya başlıyordu. Sonra suho dönüyordu, bunlar ona çıktıklarını söylemeye çalışıyorlardı falan. Ondan sonrasını okumadım. Merak da ediyordum aslında nasıl bitecek bu saçmalık diye dhbdhdhdjd Kız 25 yaşında ama yer aldığı yapımların çoğu cringe yaa. Exo next door da da oynuyordu bayağı cinge idi fhhfhdhf Yani anlayamadım gitti niye böyle roller seçiyor. Iyi bir kariyer planlamasıyla parlama şansı var aslında

Last edited 4 ay önce by Drbeyz
Aswium

Aynen aynen öyle karakteri gereği çok sinir bozucuydu ama yoksa yetenekli tatlı kız

reddish

sizce 2. sezon gelebilir mi

brontozor

yok canııım

nix

ben han seojunu oynayan hwang in yeopu beğendim çok deneyimsiz olmasına ve oyunculuğa yeni başlamasına rağmen bence gayet iyiydi diğer işlerini takip edeceğim. dizi hakkında diyeceğim tek şey ise re za let. ben webtoonu okuduğum için başladım diziye bana tek katkısı hwang in yeopu tanımam oldu. dizi gayet güzel bir mesaj verebilirdi konu klişe olmasına rağmen ama onu da yapmadılar. eunwoonun kızla uyumu eski dizisindeki kızla uyumuna nazaran biraz daha iyiydi ama çifti çok sıkıcı yazmışlar izleyesim gelmedi bile. seojun sahnelerini izleyip kapattım

林枫 lín fēng :D?

webtoon olarak okuduğumda garip gelmiyor ama cidden TV dizisi olunca çok çiğ ve yapmacık durmuş. gerçek hayatta o tarz karakterler olmadığını bildiğin için hikayeyle bir bağ kuramıyorsun. bir de üstüne cringe hareketler var.. tek güzel şey han seojun idi.

ThePink

Eunwoo ve başrol kızın uyumu oyunculuk becerileri 0
1 bölüm bile katlanamadım izlemeye
Bu gözler nasıl mükemmel diziler gördü de bu kadar konuşulmayan TrueBeauty gibi klasik TheHeirs çakması dizinin bu kadar patlaması zoruma gidiyor açıkcası.
Diziyi İnyeop sırtında taşıdı çünki heryerde sadece onun kısımlarını görüyordum

Last edited 4 ay önce by ThePink
nobody

katılıyorum bende o kadar kdrama izlemişimdir ilk kez başrollerin bu kadar uyumsuz olduğunu düşündğm bence başrolü hwang a 2. erkek rolünü eun woo ya verselerdi illa eun woo oynayacak ise olan hwang a oldu harcadılar çocuğu klişelere maruz gitti çocuk

sametinyourarea

bügün araba kazası sahnesini izledim

B
E
R
B
A
T

Bedia

Dizidekinden bahsediyorsun değil mi ben o sahneyi görmeden önce diziyi izlemeyi düşünüyordum ama vazgeçtim çok kötüydü

sametinyourarea

aynen eunwoo o sahneden sonra bst cekimlerine gitti sanırım tam jk sahnesi

Son chaeyoung

Utanctan artik ne yapacagimi sasirdim cok kotuydu aglicam😭 insanlar bu dizinin neresini izliyorsa…

Aeri

sadece oyuncular için izliyorlar ya belli

nobody

ayn sadece hwang için izlemeye başlamıştım

Abs

Oyuncular için hiç izlenmez dizi

taeyong anime deyildir

bi an kanal7 yi açtım sandım gerisini siz düşünün.

Abs

Taeyong gayette animedir

really12

asdfghjk o kısım hint dizisi tadındaydı

nobody

aynen ya bu kadar berbat bir sahne görmedim seojun u atmışlar yere direk sırk 1. erkek diye suho yu yukarıda 1 saat tutmuşlar ben sırf türk dizilerine benzemiyorlar diye kdrama izlemeye başlamıştım olay iyice flash tv ye döndü

Abs

Araba daha onlara çarpmadan süper kahramam gibi havaya fırlıypolar

Abs

Dalga geçtim de adam gerçekten süper kahraman çıktı 5 saatir havada süzülüypr

Bedia

Niye kimse dikkate almıyor bu hastalığı bebek oyuncağı mi zannediyorlar,biz bir kaç ay önce ailecek virüs olduk ve babam üç hafta yoğun bakımda kaldı demek ki insanlar virüs kapmadan bu hastalığı dikkate almayacak yazık…

Last edited 4 ay önce by Bedia
Deniz

Amcamı , dayımı , eniştemi ve arkadaşımı kaybettim .Elit (!) kesimin umurunda olmamasının sebebi henüz sevdiklerini kaybetmemiş olmalarıdır .

Bedia

Ahh sende benim gibi bir sürü yakınını bu hastalıktan kaybetmişsin başın sağolsun 🙁

Last edited 4 ay önce by Bedia
exonun enayisi

Bilim insanları coronanın beyinde hasar bıraktığını kesin onayladı yani tat ve koku kaybı bazen kalıcı olabiliyor bende de tat koku alma oranım azaldı eskisine göre maalesef geri gelmiyor

exonun enayisi

Teşekkür ederim size de geçmiş olsun💜

Bedia

Bende bu aya kadar doğru düzgün koku almıyordum bu ay daha net alıyorum koku,beyinde hasar bıraktığını bilmiyordum ama babam artık bizi pek net duymuyor ve yemekte pek yiyemiyor midesini bulandırıyor hala

exonun enayisi

Geçmiş olsun bebiş umarım en kısa sürede iyileşirsiniz

Bedia

Teşekkürler 🥺

Bedia

En çokta şey sinirime gidiyor geçen sene mart nisan gibi evde kal Türkiye diyen tüm ünlüler temmuz ağustos’ta full tatile gittiler,bizse ihtiyaç haricinde dışarı cikmamamiza rağmen hastanelik olduk

exonun enayisi

Ünlüler hep dışarıda bir kere bile evlerinde oturduğunu görmedim🤔 corona sadece ünlü olmayan insanlara bulaşıyor herhalde

Bedia

Kesinlikle halktan kişilere bulaşıyormuş gibi geliyor bana ya da ünlü olanlara bulaşsa bile nasıl oluyorsa çabucak atlatabiliyorlar

林枫 lín fēng :D?

biz de ailecek Korona olduk. benim de babam hastanede yattı bir süre. geçmiş olsun..

azizi

böyle bi dönemde biraz daha dikkat etseler nolur yani … ki eunwoo atmış, yavru sen unutuyo musun yediğin linçleri? bi bok yedin bari fotosunu atma demi

la cha ta

hareketlerini hiç düşünmüyor…

Cfm

eunwoo geçen yıl yediği linçten sonra akıllanmadı mı?

limon...

Y U H ulan ben korkudan odamdan bile çıkmıyorum abimden bulaşır diye. millet karınca gibi aynı yere üşüşüyor

Lila

Her şey bi kenara böyle normal bir dizinin bu kadar konuşulması inanılır gibi değil.Dizi ilk başladığında oyuncuların instagramına bakmıştım bide son bi kac gün önce baktım şok oldum takipçileri beğenileri çokk yüksek.Bence In yeop olmasaydı bu dizi bukadar tutmazdı.

Ayla

Diziyi sırtlayan kesinlikle Yeop’tu . Umarım artık 2. erkek olmaz ve güzel bir dizide yer alır

Lila

Cidden öyle oyunculuğuda iyi di daha güzel projelerde yer alır umarım.

Deniz

Ben kendisinden bir aksiyon dizisi bekliyorum , aralık ayının sonlarında Ji Chang-wook ile bir aksiyon dizisinde başrol olacağı konuşuluyordu ama bilmiyorum kesin mi değil mi . Eğer olursa benim canımın bir kıymeti kalmaz fdskjhfejl

Lila

Evt bende ikisinin aynı projede yer alıcağını duymuştum sihirbazlıkla ilgiliyimiş inş güzel olurda bizde izleriz.

Lila

Jcw dedinde aklıma geldi keşke kendisi aksiyon oynamamak konusunuda bukadar diretmese.Okadar çokk isterimki bi aksiyon dizide oynasın;((

Last edited 4 ay önce by Lila
Deniz

Son dizisi hic onluk değildi . Izlerken sırf başladım diye zar zor bitirebildim. Aksiyon dizilerine hazırlanmak diğerlerine gore çok zor diye sanırım pek sıcak yaklaşmıyor . Geçenlerde sahnelere hazırlandığı bir video görmüştüm baya yoruldu hazırlanırken .

Lila

Tabi ben bi izleyici olarak isterimde eğer o zorlanıyosa aksiyon çekmekte bişey diyemem.Ama Healer tarzı bi diziyle gelseydi varya ortalık yıkılırdı🥺

really12

galiba bir noktadan sonra yaş etki ediyor. jcw yirmilerin ortasında olsa devam ederdi belki ama otuzların ortalarına yaklaşıyor tamam cildi falan hala genç fakat röportajında aksiyon dizilerinin onu yorduğunu söylemişti :(yalnız Hwang in yep 30 yaşındaymış bunlar neyle besleniyor abi

Lila

30 yaşında olduğunu duyunca şok olmuştum Asyalıların bazıları bu konuda cok şanslı.

betül

Fark ettim de son bir yılda 2.erkeklerin ilgi çektiği diziler en popüler diziler oldu hsjsj

Lila

Start up da Nam joo hyuk olmasına rağman Kim Seon ho daha çok konuşuldu.

betül

Uzun zaman sonra fakir bir rom-com başrolü gördüm ve sevdim o dizide de herkesin 2.erkeği rüyası geldi skksksk. Ben başrolcüydüm jsjjsj

Lila

Ben ikisinide seviyodum benim için farkketmiyodudkkdkdkd

nobody

hwang olmasa öyle bir dizinin varlığından bile haberim olmazdı benim kesinlikle o olmasa diziden bu kadar bahsedilmezdi

Lila

Kesinlikle, onunla ilgili instagramda trilyon tane edit var bende orda görüp tanımıştım tüm keşfetim onunla doluyodu

betül

Fotoğraf çekmek için bir sürü insan toplanmış ama 10 kişiden daha azı maske takıyor..
Birkaçı düzgün takmış, bazıları çenesine indirmiş ama çoğunda maske yok
Biz bu kadar zamandır dikkatli davranıyoruz ama onlar hiç umursamıyor
Oyuncular maske takmıyor ama personeller niye takmıyor???

Fotoğrafı çekerken kimse dememiş mi takalım diye!

kudurtanexo

Benim de okula gidemediğim aklıma geliyor …

Liu baiyang

Bisey dicem bilen varsa soyleyebilir mi? Kore’de bu dizi populer mi? cunku sosyal medyaya bakarsak diziyi izlemis kadar oldum,hergun en az 20 30 tane cikiyor true beauty editleri.
*bu arada dizide neredeyde butun klişeler var aw

Last edited 4 ay önce by Liu baiyang
betül

Ratingler bu şekilde.
Yani çok popüler diyemeyiz

Jayzz

Aynen öyle. Tamam paralı kanal ama iyi reyting denilmesi için en azından 8 in altına düşmemesi gerekirdi.Yapımcılar zarar ettiler resmen.Arthdal 7 ile 8 arası gidiyordu geçen sene ona bile kötü demişlerdi.

Last edited 4 ay önce by Jayzz
nix

dizi korede pek izlenmiyor ama uluslararası fanlar çok fazla kaçak sitelerden izliyor. yani diziyi korede izleyen yok dünyada izleyen çok diyebiliriz. bizin reytinglere bi katkımız yok tabi

nobody

kore den çok türkiye de popüler maalesef hwang olmasa izlenecek gibi değil dizi sadece hwang için başlamıştım bir ümit 2 aydan fazlamı harcadım diziye 6. bölümden beri her hafta takip ettim gitti kız mal gibi suho yu seçti seojun dururken bu senaristler iyice türk senaristlere döndü

la cha ta

yuh insanlar can çekişiyor bunların yaptığına bak…Eunwoo son olaydan sonra ders alırsın sanmıştım.

/InSomnia/

All

Ayşenur

Haklılar. Bu kadar insan karantinadayken maskesiz bu derece yakın olmaları ve dahası fotoğraflayıp yayımlamaları yanlış

likandaᗢ

ünlüler zenginler ve turistlere yasak yok yeni mi fark ettiniz

lola

bizim set ortamları da böyle sanki set ortamlarında corona yok gibi davranıyolar. eunwoodan da sıkıldım valla öf

Çinça

Bitti mi artık sonunda yeter ya bıkmıştım iyice

ıwashere

Eunwoo gerçekten virüse kafa mı tutuyor, dalga mı geçiyor dsfgsd… Daha bir kaç ay öncesi virüs yüzünden mektup yazmamış gibi….

Nedense Eunwoo bana yüzü güzel ama aklı eksikmiş gibi geliyor dfasfad

mrb

Kesin ben de linç yiyeceğim ama söyleyeyim fikrimi napalım. Zaten bu dizi çekim süresince sürekli dip dibelerdi. Eğer tamamen sosyal mesafeye uygun çekilmiş bir dizi istiyorsanız bence bulamazsınız. Oyuncular zaten dip dibe; set ekibi de doğruya doğru, sürekli maske takmıyordur. Eğer dizi izlemek istiyorsak ve bir dizi çekiliyorsa bazı insanlar düzenli covid testleri olmaya dikkat ederek sosyal mesafeyi biraz ihlal edebilir, bence hepimiz bunu biliyoruz. Yani hiçbirimiz birbirimizi kandırmayalım. Ha öyle olsalar bile böyle bir fotoğraf tepki alabilir çok normal, insanlar pandemiden dolayı doğal olarak bu konuda hassaslar. Yani bence “aptal bu çocuk, lanet olsun tam salak” falan diyecek bir… Read more »

Suna

Bu ekip birlikte fotoğraf çekilmese bile sürekli bir arada. Şikayet edenler tüm dizi çekimlerini şikayet etmeli ki bence bu insanlar test olup bir araya geliyordur. Çok sıkı yönetim var Korede de bunu elini kolunu sallaya sallaya yapabileceklerini sanmıyorum

Son chaeyoung

Adam galiba yedigi lincten hic ders almamis yazik…

exonun enayisi

2. [+321, -7] 5’ten fazla insan bir araya gelmiş, niye cezalandırılmıyorlar cidden soruyorum…?
Yüm ünlüler çekim vs her şeyde 5ten fazla kişi oluyo siz ne sanıyodumuz oyuncular bi tane de kameraman tüm diziyi çektiler mi

Didkeos

Bütün dizi çekimi boyunca oyuncular maskesizdi öpüşme sahnesi bile oldu orada da maske mi taksalardı? Zaten 2 günde 1 herkese test yapıyorlardı. Genel olarak personeller vs maske takmadığı için linçleseniz anlarım ama sırf Eunwoo foto attı diye onu linçlemeniz aşırı saçma. Sonra böyle aptal yorumlar yüzünden idoller kendilerine zarar verince sahte üzülmesini de iyi bilirsiniz bilgisayar başında önünüze gelene kötü yorum yapacağınıza gidip bi hayat edinin ve saygıyı öğrenin🤡

Aswium

Eunwoo yu zaten oldum olası sevmiyordum ve sırf bu yüzden birinden linç bile yemiştim. Kcnddj neyse kendi rengini az da olsa belli etmiş işte. Sesin falan güzel bir şey diyemem yüzünde var çiçek çocuk da olsan yakışlisn şimdi inkar de edemem. İdol olmuşsun işte ne güzel öyle devam etsene idol olmana bir şey demem. Çünkü yüzü için grupta olan tek idol sen değilsin ancak gelişmiş oyunculuğun bile çok ortalama bazen bir şeye ne kadar çabalasan da olmaz zorlamamak lazım yani mesela bir şeye çok çalışıp yetenekli olabilirsin ama bu her zaman olcak diye bir şey yok. Sen de de yok… Read more »

jeyan

Eunwoo cidden akıllanmaz

nila

true beauty nasıl bir diziydi diye soracak olursanız; tüm kore dizi klişeleri +kötü oyunculuk derdim. Diziyi kurtaran tek şey 2. erkekti bence .

...

Seojooncular yine başlamış Eunwoo’ya gömmeye. Çocuk gayet rolün hakkını verdi, ve tuttu. Az ötede ağlayın

Stan astro

Sürekli eunwooya saldırıyorsunuz kalbiniz çürümüş sizin ne kadar inkar ederseniz edin eunwoo astronun bir üyesi ve beğenmeseniz de bir oyuncu oğlum yükselirken ağlayabilirsiniz

Aswium

Bir keresinde eğer bir dizide Cha Eunwoo oynuyorsa o dizi çöptür dediğim için feci linç yemiştim birinden hem de öyle böyle değil neymiş efendim kendisini çok geliştirmişmiş de çok çabalıyormuş da bilmem ne ? Orta seviyeye bile zor yaklaşıyor beyefendi çöp işte oynadığı diziler kabul edin anaa. Bu dizinin de tek güzel yanı Seojun ve Hee Kyung su başrol kızın ablası) bu kadar yani ama çoğunlukla Seojun gercekten çok başarılı olacak şimdiden adını çokça duyurdu ve bir yer edinmeye başladı bile Han Seojun jcdndj 💕

Aswium

Eunwoocular kudurmuş galiba jcbdjfjdjf

yayaya

eunwoo nun yapabildiği bir şey var mı oyunculuk yok dans edemiyo şarkı söyleyemiyo yüzü olmasa bir hiç umarım yatarken allam tşk ederim diyodur

Büşra

Ya geçin bu ayakları. Onlar haftalardır dip dibe saatlerce çalışan insanlar dizi bitmiş gider ayak Eunwoo’yu daha nasıl linçleriz peşindesiniz… Evet oyunculuğunu beğenmiyorum ama verdiği emeği takdir ediyorum şahsen.

/InSomnia/

Preach

skzstay

eunwoo’nun ne şarkı söyleme yeteneği ne de oyunculuk yeteneği var. tanrı onu resmen yeteneksiz olmakla cezalandırmış şaka gibi ne kadar yakışıklıysa o kadar da yeteneksiz ve 0 yetenekle hâlâ yakışıklı olduğu için dizi teklifleri alması çok sinir bozucu… gerçekten yetenekli ve tanınmayı bekleyen oyunculara üzülüyorum. hayat hiç adil değil, istersen aşırı yetenekli ol eğer güzel/yakışıklı değilsen yeteneğin önemsiz. keşke astro eunwoo olmadan çıkış yapsaydı:(

mrb

Çocuğu öyle çok tanıdığım yok ama fazla abartmıyor musun sence de?? Tanrı cezalandırmış falan, sakin ol lütfen NDNCMCMF Diğer yetenekli oyuncular konusunda haklısın ama yine de bu kadar nefret kusman garip geldi

Narengi

İnsanlar dizi izlemek istiyor. Dizi çekiliyor. Sonra aynı insanlar dizi setinde çekilen fotoğrafa laf ediyor. Izlediğiniz dizilerde zaten oyuncular ve figuranlar ağız ağızalar. Dizi ekibi maske takınca mı her şey tamam ve düzgün olacak? Bu mudur yani?
Bu yapılan iki yüzlülükten başka bir şey değil. Bu fotoğrafa tepki gösteren kaç kişi yasaklar kaldırılınca yahut yumuşatılınca kafelere avmlere gitmedi? Olay kurallara uyulmaması değil kimse kendini kandırmasın. Olay onların yaptığını yapamıyor olmak.
Çok doğrucu olanların şu süreçte hiçbir şekilde çekilen dizileri izlemiyor olmaları gerek.

brontozor

vallahi ben eğlencesine hiçbir yere gitmedim. “sosyal mesafe maske” falan filan diyip de tatile ya da partiye giden bütün influencerları da takipten çıktım çok gıcık olduğum için. gerçek ikiyüzlüler bu insanlar işte.

Deniz

Ben de aynısinı yaptım. Gecen sene kışın çalısan insanlara ” Evde kalın .” diyip yazın evde durmayan herkesi takipten çıktım. Pandemi başladığından beri bir kere bile arkadaşlarımla buluşmadım . Tatil tatil gezen aptallar yüzünden uzun bir süre de ne arkadaşlarımla buluşurum ne de okula gidebilirim.

RrRr

Bide bunları diyen kişilerin blink olması daha da komik the show da gördük yani danscıları ile dip dibelerdi keşke önce kendi gruplarına bakıp öyle eleştiri yapsalar bence önlem alınıyordur yani sıklıkla test yapılıyordur. Ama yinede yaptıkları çok yanlış daha anlayışlı olmalarını beklerdim.

Last edited 4 ay önce by RrRr