[PANN] Popüler idollerin havaalanında karşılaştığı manzara

Hayran siteleri + gazeteciler

Arabalarından indiklerinde karşılarındaki manzara bu oluyor

Gönderi tepkisi [+561, -13]

1. [+307, -3] Bu fotoğrafı gördüğüm anda havaalanında nasıl bir panik hissettiklerini hayal edebildim

2. [+226, -1] Vay be… bu fotoğrafı görünce nefesim kesildi

3. [+165, -1] Günde en az iki defa bunu yaşıyorlar, her seferinde böyle olduğunu hayal edin.. ah ㅠㅠ

4. [+114, -1] Ama şöyle bir şey var… biliyorum bunu söylemek kötü ama bu o ünlünün popülaritesini gösteriyor. Ünlü olarak bir gün sizi havaaalanında görmeye gelen insanların sayısının azaldığını fark ederseniz o zaman panik yaparsınız bence

5. [+109, -0] Bu kadar göz ünlülerin üzerinde olmazsa eğer popülariteleri konusunda endişelenirler, ama popüler olurlarsa da bu kadar insanın onları izlemesiyle uğraşmak zorundalar, böyle bir meslek işte

6. [+86, -3] Bu EXO’nun eğlence şovunu çekmek için Tayvan’a gittiği gündü

 

Kaynak: Pannchoa

14 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Cupid

Şimdi Mina’nın nasıl hissettiğini anladınız mı diye soracağım ama siz iflah olmazsınız, o kızın nasıl hissettiğini ve zorlandığını şu fotodan sonra daha iyi anladım. Her gittiğiniz adım attığınız yerde böyle bir kalabalık, zaten kötü hissediyorsun ama etrafında tonla insan, kameralar… Nefes almak çok zor çok bunaltıcı. Umarım Mina en kısa zamanda iyileşir 🙁 Tabii sağlık sorunu yaşayan diğer idoller de…

BANGTANGWSN

Yıllardır dinlediğim yabancı bir grup var, hala sorsanız bir üyesinin ismini bile bilmem. Ama idollerin evcil hayvanlarının düzenli olarak gittiği klinikleri bile biliyorum iş Kpop’a gelince. Mesele araştırmak falan da değil, bu bilgiler bize alenen sunuluyor. Sayfa sayfa üye profilleri en sevdikleri yemeğe kadar boşuna anlatılmıyor bize. Daha fazla tanıyıp daha fazla özdeşleşelim, daha fazla bağlanalım diye. Sadece müziği değil, sadece ürünü değil sanatçıyı da önümüze koyuyorlar böylece. Yanlış ama bu devran böyle dönüyor, değişmez artık. Keşke değişse de şu insanları bir salsalar yazık valla kalabalığa bak ben bakınca nefesim kesiliyor.

Billgesue

Aynen öyle. 5SOS mesela ilk çıkışlarından beri dinliyorum ama sadece üyelerin isimlerini biliyorum şsmfşvöfşv

JenBellaShakespare

Ben daha yeni yeni jonas brothers’ın üyeleiirinin isimlerinin ne olduğunu öğreniyorum cidden wdfafdafsd

KINGEXO

Kpop hayranlarının bu takıntıları bırakması lazım. Panik atağı olan idolleri düşünseniz resmen onlar için ölüm gibi bir şey.

...

Fotoğraflarda gülümsemek zorundalar hayranları onlar için orada sonuçta gazetecilerinde işi bu onlarada gülümsemeliler bir yerleri eksilmez işleri bu diyen andavalları alalım sahneye lütfen. Daha geçenlerde Jihyonun halini gördük perişandı kız. Rahat bırakın şu insanları bari havaalanında sokmayın gözlerine kamerayı nefes alsınlar koala gibi yapışmaya çalışıyorlar birde

Melanie

Bu olay gerçekten delilik… Kim bilir bu durum yüzünden kaç insan havaalanında fenalık geçiriyordur. En iyi bildiğim Stray Kids – Han, çocuk kaç defa baygınlık geçirdi ve bu kalabalıkta darp edildi sayamıyorum artık. Çok korkunç bir şey. Bunun bir şekilde yasaklanması gerekiyor.

Rsm

Valla ben idol olsaydim beni bekleyen kalabalik da, hickimsenin olmamasi da anksiyete atagi gecirmeme sebep olurdu. Bu acidan baktigimda isleri zor.

Tuğba

Havalimanına gitmenin anlamı ya da haber değeri nedir.Ne saçma sapan şeyler

Starlight

Bu delilik ama işte sistem de bunun üzerine kurulu. İdoller hayranları olsun popüler olalim diye şirketlere giriyor, şirketler para için hayran istiyor hayranları sömürüyor, hayran da para ödüyor diye meeting, fan servis ve yakın takip istiyor. Arz talep meselesi, sistem bu hayranları yaratmış yıllar önce. Nereden bakarsak bakalım fan site kavramı, fan meetingler, her şeyin parayla satışı falan normal değil.

Yılgın

Gazeteciler fan siteler para kazanmak için yapıyor diyelim ama normal fanlar hava alanına gidip elinde telefonla peşlerinde koşturmaktan ne anlıyor anlamıyorum kendilerini çok rezil bir duruma düşürüyorlar

Betüş

Kpop sistemi tamamen ticari bir amaçla güdülmüş, idolleri piyar olarak sunan, giydiklerini moda olarak gösteren hatta anında tükenmesini sağlayan, müzikten öte kaostan yani Sevgili skandallarından,fan kavgalarindan, sürekli kendi idolünu veya grubunu üstün görme çabası içerisine girdirmeye çalışan bir fan kitlesinden beslenen, bir insana ekranda gördüğü hâlde anti olma kavramını yaşatan,en ufak bir eleştiride ise anti sıfatını yakıştıran bir sistem. Şirketlerin ellerinde ipler , fan ve idolleri kukla gibi oynatıyor. İlk baktığım zaman böyle değildi kpop. Ki bu sayfanın yaş ortalaması biraz daha büyük demek istediğimi anlarsınız. Son üç yıldır olan kaos önceden yoktu. Eski kpop şarkılarıni dinlediğimde yapılan yorumlar ile… Read more »

GirlsLikeSunset

Kalabalığı görünce Jennie ve Mina’nın nasıl hissettiğini anladım

Sehun'un totişi

Ayy aklıma salak bir hayranın Chanyeol’un terliğine basıp onu çıplak ayaklı bırakması geldi. Chanyeol nasıl bakmıştım kıza. ..