Benzer Yazılar

[PANN] Twice Dahyun’un konsept teaserı çıktı

[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı

Gönderi tepkisi [+273, -75]

1. [+84, -5] Kim Dahyun her şeydir. Aşırı güzel ya.

[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı

2. [+73, -2] Dahyun’a takılan unnileri ㅋㅋㅋㅋ

[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı

3. [+63, -4] Dahyun’un tüm Twice şarkıları arasında koreografisini en çok kendine yakıştırdığı şarkı buymuş

[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı

4. [+27, -22] Trolleri engellemek için artı-eksi yorumu olarak bunu kullanın (Ç/N: Pann’da en çok beğeni alan ilk iki yorum üste çıkıyormuş, en çok eksi alan yorum da üçüncü yorum olarak üste çıkıyormuş, bu yüzden böyle bir şey yapıyorlar)

[PANN] Twice Dahyun'un konsept teaserı çıktı

5. [+26, -2] Once’lar Pann’da karanlık bir dönemden geçti.. Mina hastaydı, Jihyo çok fazla nefret aldı ve diğer üyelerin kişiliğiyle ilgili bir sürü gönderiler vardı, düşüşe geçtikleri bile söyleniyordu. Yine çok sevgi görmeye başladılar, hayranlar çok mutludur eminim ㅎㅎㅎㅎ

Kaynak: Pannchoa

23 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
Is Sana Gay

[+84, -5] Kim Dahyun her şeydir. Aşırı güzel ya.

Kesinlikle aşırı güzel 😍😍😭😭

Akali

Burnu aşırı güzel, bence Dahyun’un visuali underrated

Mel

Mina nasıl bu kadar güzel olabilirsin

once

GÜZEL KIZIM BENİM

Jae

Momo çok tatlı

M&M

Dahyun çok güzel bir kız <3

Beyzu

Çok güzelsin peri kızı. 🤍

Nur 🌼

Fotoğrafları çok güzel ancak direk yüzünü değilde belden yukarısını alacak şekilde uzaktan çekselermiş ortaya efsane fotoğraflar çıkarmış. Yine de Dahyun gittikçe güzelleşiyor💎

JKW

Bu cbte niye herkesin saçı mor, mavi anlamadım.. Neyse çok yakışmış zaten çok güzel

JKW

Bir korece birde japonca mi mv gelecek ? İki farklı yani ?

JKW

Şu bugün haberini gördüğüm “fanfare “mi yoksa o japonca şarkı ?

CurlyLili

Haklısın. 15 yaşında mavi yapmak istemiştim. Gençlik hevesi deyip bir aylığına falan izin verseler içimde kalmazdı. Hala mavi saçlı birini görünce acaba bana yakışır mı diye şöyle bir kendimi onun yerine koyuyorum 😀
Sadece senin sevmen yetmiyor kesinlikle, özellikle benim gibi sosyal hayatta daha içe dönük biriysen…

May ile

Kesinlikle mesela böyle bir sürü fotoğrafları videoları kayıtlı oluyor programlara katılıyor ben ne kadar kendime ait anı biriktirmeye çalışsam bile yapamıyorum idollere özendiğim nadide şeylerden biri.

Depresyondayim

Yukarıdaki giflerde Mina ne kadar tatlı ya çok sakin çok naif bir kız ya allah sahibine bağışlasın sjsjhshdhdjdbdbsbs
Dahyun gerçekten güzel:D

hit_sound

Saçları çok güzel tutmuş ben saçlarımı kaç kere açsam da bu rengi tutturamamıştım

123RF

çok doğru. eğlence dolu bir sürü anı 🙂

la cha ta

yabancı yorum haklı bir tahminde bulundu:)

la cha ta

BENDEN NE İSTİYORSUNUZ ALLAHIM BU NE

so ya

13 yaşımdan beri saçlarım renkli hemen hemen her renge boyadım şu an da pembe yani önemseme gercekten boşver yakışıp yakışmamasını ya da kimin ne diyeceğini sadece hayatını yaşa

aswium

valla ben de öyle bir sorun yok saçım güzel olursa annem güzel der olamışsa olamamış der o kadar saçımı yoğun bakıra boyadım çok önceden benim ilk ve en sevdiği renk bir çok kişi kötü derken bir çok kişi de iyi dedi ama umrumdamı hayır seninn de olmasın bu düşünceni kırmak için cesurca bir adım atman gerekicek

Depresyondayim

Niye eksi almış ya smsjjsnsbshsbsn

May ile

Dahyunla alakası yok ama ben renkli saçları gerçekten hiç kimseye yakıştıramıyorum. Özellikle erkeklerde çok kötü duruyor. Mesela siyah saçlısın sarı yaptın iyi güzel o yakışıyor ama mavi mor pembe hiç hoşuma gitmiyor.
Doğal saç renklerinden yanayım.

so ya

benim icinde tam tersi yahu

Yeni Yazılar