Benzer Yazılar

[PANN] V’nin ‘Christmas Tree’ şarkısı Spotify’ın en popüler Noel şarkısı seçildi

BTS’in V’s ‘Christmas Tree’ şarkısı Spotify’da en popüler Noel şarkısı seçilerek global popülerliğini kanıtladı.

[PANN] V'nin 'Christmas Tree' şarkısı Spotify'ın en popüler Noel şarkısı seçildi[PANN] V'nin 'Christmas Tree' şarkısı Spotify'ın en popüler Noel şarkısı seçildi

Gönderi tepkisi [+401, -62]

1. [+132, -9] Bu haberi bir İngiliz medyası yaptı ve Mariah’nın 1 numara olmaması da etkileyici

2. [+128, -9] Maria Carey, Michael Buble ve Wham! Noel şarkılarıyla efsaneleşmişken, V’nin Christmas Tree’sini görüyoruz. Hemen altında da kendi bestesi Sweet Night var. Daebak

[PANN] V'nin 'Christmas Tree' şarkısı Spotify'ın en popüler Noel şarkısı seçildi

3. [+122, -9] Sanırım şarkısı her zaman Noel çalma listelerine girdiği için? Ama şarkı gerçekten iyi, şu andan itibaren dinleyebilirsiniz. Dizi hoşuma gitti ama sesi o kadar yumuşak ki soğuk havalar için mükemmel. Umarım bu klasik Noel şarkıları arasına girer

4. [+109, -11] Görünüşe göre dünyanın dört bir yanındaki insanlar benzer kulaklara sahip. Şarkı iyi, bu yüzden elbette uzun süre dinlenip sevgi almaya devam edecek

5. [+60, -3] Gönderi biraz açıklama gerektiriyor. İngiltere’nin en büyük haber medya grubu Reach plc’ye bağlı Edinburgh Live tarafından açıklanan Spotify çalma listesinde seçilen en popüler Noel şarkısı V’nin ‘Christmas Tree’sinden başkası olmadı.
Toplam 2172 Noel şarkısı çalma listesinde seçilen ‘Christmas Tree’yi Mariah Carey’nin ‘All I Want for Christmas Is You’ ve Michael Bublé’nin ‘It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas’ şarkıları takip etti.

K: Pannchoa

guest
96 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
View all comments
myfirstlovestory

genel stream sayısıyla ilgili bi veri değil bu playlistlere eklenme sayısıyla ilgili bu tarz veriler hayranlar veya şirketler tarafından manipüle edilmeye çok müsait hatta batılı ünlüler billboardda #1 olabilmek için buna başvurur christmas tree asla mariahın şarkısı kadar global değil orda herkesin bi anlaşması gerek

Kimsenin fanı değilim

Hele şükür bunu anlayan biri. Streamed geçse bile bir kişi şarkıyı aynı gün 100 kere dinliyor. Haliyle her şekilde Mariah ın şarkısını geçemez. Christmas tree yi yoldan geçen birine sorsan kaç kişi bilir ki? All I want for christmas is you yu birçok kişi bilir

myfirstlovestory

kendileri de biliyorlar gerçekleri ama toxic bi fandom oldukları için kabullenemiyorlar aynısını butter için de yaptılar adamlar gitti kuralları değiştirdi bunlar yüzünden

Lanadelreyicons3

Allah askina twt lokal yorumu oku su sarki hakkinda bari oyle salla gel, heriflerin basarisina kulp bulacaksiniz diye valla kabiz oldunuz gerci wci kucuk goren kesimsiniz la siz pek takan yok ki sizi

tugba

yılbaşı başladığı zaman mariah carey’i kimse geçemez. Bu kadar basit. Tuvalete okula gitmeyip ne kadar stream kasarsan kas kadın yılbaşı başladığında tüm dünyayı ele geçiriyor. Anca bir günlüğüne birinci olursunuz, o da fanstream ile. Bu tür şarkıları dünya dinliyor, hayranlar ya da fanbaseler değil.

Lanadelreyicons3

JWLDHWHJWLFBLWBFLWBFLWBFBWLFBWLFJLABD gecmis iste listede ne anlatiyorsun haci ya goren de armyler Mariaha sovdu sanir ne garip insanlarsiniz ya

*****

Nasıl kıskançlık kokan bir yorum, tipik smstan şaşırtmıyorsunuz
Neyi kimi küçümsüyorsun acaba, sen de kpop fanısın hem de başarıları Bts’in çeyreği olamayan grupların dfcgkcvjb
Şarkının ilk çıktığı an neyse de üstünden geçmiş 1 yıl şimdi neyin streamı kim kasıyor, zaten bu stream haberi değil spotify en fazla dinleme listesine koymuş, Bts dünyanın en büyük en popüler grubu olduğu için çok normal bu

myfirstlovestory

ay ne lokali lokal lokal diye olmayan beyninizi yediniz sen git mariahın şarkısını türkiyede yoldan geçen adama dinlet bak bakalım şarkıya nasıl eşlik edicek noel haftası billboarda nasıl zirveden giriş yapıcak 2 tane twitter userı kpopı keşfediyo hükümet yalakası şirketleri medya oyunu yapıyo bunlar da kendini nimetten sayıyo yerinizi bilin artık sıktınız

*****

Sizler istediğiniz gibi küçümsüyorsunuz, hakaret ediyorsunuz size cevap verdikleri için onlar toxic oluyor, iyiymiş
O kural değiştirmeleri nasıl işlerine gelirse öyle, radyodaki haksız rekabeti neden engellemiyorlar millet popüler olmak başarılı görünmek için evini yurdunu satıp payaloya yatırıyor:)
Ya da Billboard Taylor Swift’in albümünün 20’den fazla versiyonla yılın en çok satanı olduğunu yazdı ama onun bu zorlama başarısını aşağılamıyorsunuz

tugba

of cidden öyle yabancılar da yazmış, tam bir şirket promosyonu gönderisi olduğu o kadar belli ki. Affedersiniz ama V’nin böyle bir şarkısının olduğunu bile bilmiyordum. Sadece hayranları biliyordur.

Kullanıcı

Off her şeyi o kadar çok büyütüyorsunuz ki Pann’da zibilyon tane saçma sapan güzellik postu var İngiliz medyası haber yaptı diye bunun hakkında post açmışlar ilk defa Maria ilk sırada değil diye tamam deyip oku bak geç çok mu zor

Kimsenin fanı değilim

Sokaktan birini çevirseniz Christmas tree yi bilmez ama All I want for christmas is you yu bilmeyen yoktur. 1 tane army 100 kişi in yerine bir şarkıyı streamlediği için sağ olsunlar listeler de artık gerçeğin çok aksi sonuçları veriyor

4. [+109, -11] Görünüşe göre dünyanın dört bir yanındaki insanlar benzer kulaklara sahip. Şarkı iyi, bu yüzden elbette uzun süre dinlenip sevgi almaya devam edecek

Dünyanın dört bir yanındaki armyler* ve kimi kpop stanler* kpop ile ilgilenmeyen bir lokal bu şarkının varlığından % bir milyon habersizdir. Mariah ın şarkısını geçti diyenler de içip İçip yorum yazıyor galiba mxmxmmxmxm

Lanadelreyicons3

Yorumun ezigim diye bagiriyor, sen su yorumu yazarken lokaller jungkookun fifa gosterisini ovuyor cik magarandan abla ya

Vera

Aklı basında olan kimse geçti falan demez zaten. Christmas Tree korede gayet sevilen bir şarkıydı çıkalı da bir sene oldu hala 500k stream alıyor spotifyda. Kpop listelerine de bolca ekleniyor bu yüzden. Olay bu yani. Paragraf döşemene gerek yoktu bu kadar. O müthiş aklını baska seylerde kullansan keske

Adam

V’nin başarısını kötülemek için söylemiyorum ama bu şarkıyla All I Want for Christmas is You, Last Christmas,Jingle Bell Rock gibi şarkıları karşılaştırmak saçma bunlar kaç yıllık kült şarkılar bakalım 20 sene sonra V’nin şarkısı aynı başarıyı gösterebilecek mi? İşte o zaman karşılaştırılabilir.

Quack.

Kim arasinda popüler kpopies mi? Mariah Carey’i takip etmeme rağmen bu şarkısını her yıl görürüm sağda solda ama v’ninkini çıktığı gün dışında görmedim kskskjskksk. İstatiksel yanıltmanın güzel bir örneği.

Quack.

*etmemememememe

Lanadelreyicons3

Kpopies bts antisi deme ne alaka @q ve ıng medya bu makaleyi yaziyor ovuyor falan ama orta dogunun dibinde hergun ekonomiyi secimleri dusunen eleman da elestieiyor ironiye bak be harbiden dunyadan cok geriyiz

nadara

playliste eklenmesi ile popüler olması arasındaki bağlantı çok mantıklı gelmedi bana

DNAME

Mariah Carey demek herkes için yılbaşı demekti Amerika ve İngiltere’de, her sene ısıtıp ısıtıp önümüze gelen bir şarkıydı. O yüzden herhangi birisinin yılbaşında onu geçebileceğini düşünmezdim bile. Tae’yi tebrik ediyorum gerçekten şaşırdım

hammurabi

Armyler olmasa dinleneceğini düşünmüyorum

2min

Noel şarkısı değil ama kış konseptli Winter bear ı çok seviyorum ses tonuyla kış havasını çok iyi veriyor

Kullanıcı

Sadece bir dizi ost’si ama bu kadar çok playlist’e eklenmesi şaşırttı beni de tebrikler

Mizu

Sakin olun daha aralık ayına girmedik o zaman bakarsınız listeye kim no 1

Eww

Taehyung’un şarkısını hiç dinlemedim bilmiyordum bile

mery

of bgfdnhnjdk listedeki diğer kaliteli isimlere bak bir de. yazık cidden bu popülaritenin kurbanı olan sanatçılara bfdnbvfndjk açıkçası diziyi izlerken bu şarkıyı ilk duyduğumda intro müziği falan çok hoşuma gitmişti vayyy mük bi şarkı geliyoo dedim ama birden taehyung un sesi girince bütün hava bozuldu. telaffuzları da çok kötü ingilizce birkaç kelimenin telaffuzunu öğrenmek çok zor olamaz. başta bilmiyordum ayrıca taehyung un seslendirdiğini, objektif bi şekilde böyle düşündüm. sesi boğuk mu desem ne denir bilmiyorum ama dinlemesi yorucu. onun yerine çok daha mükemmel kadife sesli bi sanatçı seslendirseydi şarkının bambaşka bi büyüsü olurdu. bu benim düşüncem lütfen saygım gösterin ^^

mery

neyse tebrikler army ve hybe/bighit her neyse işte gfhdjfhdjk yine becerdiniz listeleri tebriks tebriks

Vera

Yok listeleri beceremiyor bir jeremy oppaları olsa her şey daha güzel olcak

Vera

Ppndekini görünce ingilizce telafuzu hakkında konuşmana kahkaha attım

mery

Kendi kendini zort edeni de ilk defa görüyorum HDKWHWKW Anca kahkaha atarsın Jisoo nun telaffuzu V den bin kat daha güzel. Jisoonun iki röportajına bakarak ağlama da git biraz bp şarkısı dinle öyle yorum yap oppacı

Vera

Cisunun hiç bir röportajını izlemedim bilee. Şarkılarını duyarak söylemiştim. Kesinlikle asırı kötüü bir ingilizce aksanı var aynen öyle tae ile karşılaştırılamaz bile zoort

Vera

Cisunun hiç bir röportajını izlemedim bilee. Şarkılarını duyarak söylemiştim. Kesinlikle asırı kötüü bir ingilizce aksanı var aynen öyle tae ile karşılaştırılamaz bile zoort

Vera

Senden daha iyi zort olan mı var allah için. Stanlediğin kişi çok iyi ingilizce konusuyomuş gibi baskalarını eleştiriyosun max blinto işte

Annasavedyou

Çok güzel bir şarkı Christmas Tree. Benim çok hoşuma gidiyor. Taehyung’a da inanılmaz yakışmış. Bu başarısı için de bol bol tebrik ederim Taehyung’ı!

ayöf

mariah carrey ve wham varlen v b0q yesin afedersiniz tamam birinci olmus ama v kim mariahın yanında allah askına armyler dünkü b0qsunuz anlıyoruz, ama sesinizi kesin yani

Aycik🎐

Noel tam gelince mariah öne geçer ama normalde cadılar bayramı biter bitmezde listelerde top oluyordu. Bu yüzden şu an taenin 1 numara olmasına çok sevindim 🥺 noel zamanı en az 2 3 hafta bbhot100 listesinde 1ilk 10da hatta 1 numara oluyor o şarkı 🧍🏻‍♀️

Lanadelreyicons3

Fıfa gonderisini de cevirin lutfen

kül kedisi

nası ya

jolene

vay be, noel diyince herkesin aklına ilk Mariah Carey gelir onu bile geçmiş 😲

nurarmy

Sadece ost larla bile bu basariya ulasmasi gurur verici. Gruplar bunu label lerinin pl desteğiyle başarırken tae bunu on demand başarınca bazıları kıskanıyor maalesef. Mariah Carey gibi yılbaşının tanrıçasını geçebilmesi ayrı güzel 🔥

koniçiva

Taehyung bu sitede neden bu kadar sevilmiyo diğer üyelere kıyasla anlamıyorum naptı bu çocuk size

fdjk

vnin şarkısını hiç dinlemedim listenin altındaki şarkıları annem bile biliyoo

Allora

Tebrikler, yılbaşı dendiğinde listelerde akla direkt Mariah Carey gelir. Bu gerçekten çok büyük bir başarı. Taehyung un sesi çok huzurlu, sakinleştirici. O yüzden ben bu tür kış akşamları, yılbaşı konseptlerine çok yakıştırıyorum V yi. Bugün de Paris ten döndü. Kesin solosu için bir şeyler hazırlamaya gitti. Solosundan çok umutluyum kesin çok güzel bir şeyler gelecek. V sadece yurtdışı listelerinde değil Kore listelerinde oldukça iyi. Eğer yine kendi tarzında bir dönüş yaparsa baya başarılı olur.

Allora

Bu arada Taehyung un sadece görselliği var diyenlere bu haber şoku..

Lanadelreyicons3

11 eksi atan kisiler evde yastik mi kemiriyor her basari haberinde cok merak ediyorum

Lanadelreyicons3

Bak yine ayni ezik 11 kisi, kiz sakin siz eksi atinca bir sey degismiyor kalkin bir dreamers izleyin keyfiniz yerine gelsin bir rahatlayin

Lanadelreyicons3

Sarki cok guzel 😭😭💜💜

Lanadelreyicons3

JUNGKOOK NE YAPTIN SEN ILK DEFA TRT ACTIK YA

Aycik🎐

Ajsjdjfjfkf çok iyiydi ya 🥺 ama trt sesi güzel yansıtamadı… başkalarının paylaştığı videolarda mükemmeldi 😭😭 video resmi olarak paylaşılsın diye bekliyorum 3848283 kere izlemem lazım 😭😭😭

20221120_182434.jpg
moonchild

trtnin yayını kötüydü ya ben hemen başka linke geçtim gençleştim

Aycik🎐

Ay ben televizyondan izliyordum geçemedim 😭 namunun paylaştığı videodan ses arasında ne kadar büyük bir fark olduğunu anladım xkdkfmgmgm

moonchild

ben twtdan başka linke geçince farkettim.
kore tvlerinin yayını daha iyiymş evet

Aycik🎐

Keşke ilk başta geçseydim ya xkdkfkf neyse buna şükür xkdkfkfv 144p kaçak linklerden buna geçtik 🤲🏻

Lanadelreyicons3

Aklima gelmedi ya, bu arada seyi farkettin mi her yorumumuzu eksileyen bts antisi netizen turkey kezbanlari bugun daha da sinirli sanki baksana eksilere 😔😔

moonchild

puhaahha. lewsers

nurarmy

Jungkook un sahnesini gördünüz mü yıktı geçti ortalığı. Sadece 4 dk sürdü performansı ama hem en çok konuşulan kişi oldu hem de shazam da 120k artış yaşandı. O kadar gurur duyuyorum ki. 🥺

IMG_20221120_184733.jpg
Rosie Posie Exo-l bir Blink

Waaow gerçekten Mariah Carey ve bu kadar ünlü sanatçıyı geçmesi cidden çok çok iyi tebrikler👏👏

Rosie Posie Exo-l bir Blink

Alakasız ama biliyorsunuz dünya kupası için şarkılar var hatta jk’de şarkı yapmış bende dinledim ve gerçekten güzel şarkıydı. Twitterda insanlar daha doğrusu bazı armyler oo shakira kim modundaydı. Bende böyle bir twite bende kpop dinliyorum jk’in de şarkısı güzeldi ama waka waka cidden afet bir şarkı gibisinden birşey yazdım. Tam hatırlamıyorum o yüzden yanlışım yoktur umarım. Yani sadece fikrimi belirttim ve resmen üstüme atladılar. Neymiş be fikrimi belirtemezmişim falan işte resmen bana hakaret falan eden bir yorum vardı. Engelledim yorumu da sildim ama cidden sinirim bozuldu. Yani insanlar saygı çerçevesinde, kırmadan ve incitmeden fikrini belirtebilmeli ne kadar abartıyorlar. Eleştirinin bir… Read more »

Allora

Bu yorum buraya ne alaka? Bugün illa zaten Jungkook un Fifa performansı, şarkısı ile ilgili haber gelir. Yeri burası mı? Ayrıca twitterda her kesimden toksik kitle var. Herkes o gün başından geçeni gelsin paragraf paragraf yazsın o zaman konuyla ilgisi olmayan haberlere

Rosie Posie Exo-l bir Blink

Neden bu kadar sinirlendin yalnızca kısa bir süre başımdan geçeni anlatmak istedim çünkü bu yüzden çok üzüldüm ayrıca herkes farklı konularda fikir belirtebiliyor. Bu kadar sinirlenmeni gerektirecek birşey söylemediğimi düşünüyorum. Ayrıca yeni post geliceği bile belli değil. Neden bu kadar gerginisin şuan bana karşı

Rsm

Sakin olur musun lütfen? Arkadaş üzülmüş ve konuyla ilgisi olsun olmasın paylaşmak istemiş. Ne yorumlar görüyoruz alakalı alakasız her yere nefret kusan.

koniçiva

Niye gerildin abla istediği yere yazar sana mı soracak

Prenses Ciklet

Bence bir sıkıntı yok. Sonuç olarak JK hakkında hakarette bulunmamışsın. Şarkıyı da kötülememişsin. Bu kıyaslar da illa olacak. Mesela geçen seneyi sanırım milli futbol takımı için Kıraç’ın şarkısı ile Tarkan’ın şarkısı kıyaslandı. E o zaman Kıraç fanları fikir belirtmeyin mi deseydi?
Eğer küfür ve kırıcı söz kullansan haksız olurdun ama bir sıkıntı yok. Başkasının konuşma özgürlüğüne bu kadar el atmamalıyız bence.

Rosie Posie Exo-l Blink

Ya hayır böyle şeyler gerçekleşince çok kötü oluyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum sanki insanlara hakaret falan etmişim gibi. Ama onlar üzülmüyorlardır bile olan bana oluyor. Kendimi yıpratıyorum

ohrwurm¹¹

Bende de var aynı özellik eskiden iyi niyetimden falan sanıyodum ama bildiğin enayilik bu ya biraz gamsız umursamaz olmak lazım böyle kişilere karşı

Rosie Posie Exo-l Blink

Ama ben umursamamayı bilmiyorum gerçekten. Çok sinirim bozuldu ya anlatamam gerçekten. Zaten biraz sonra burada da linçlerler. Neden yazdım bilmiyorum niyetim kötü değil ama insanların çoğu anlamıyor

ohrwurm¹¹

Niyetinin kötü olmadığı anlaşılıyo zaten linçleneceğiz diye fikrimizi de mi savunmayalım. Ağzı olan konuşuyo özellikle sanal ortamlarda tanımadığın kişilere sallamak çok daha kolay geliyo herkese

Rosie Posie Exo-l Blink

Ahh işte haklısın ama onu da ben yapamıyorum malesef

Rosie Posie Exo-l Blink

Ya gerçekten teşekkür ederim buradaki herkese gerçekten şuan çok rahatladım. Buradaki insanları bu yüzden seviyorum cidden bu tarz duygusal konularda bana çok yardımcı oluyorsunuz. Yaşım çok fazla büyük değil ve bu konularda çok fazla şey öğrenmem gerekiyor ve buradaki herkes bana birşeyler öğretiyor o yüzden teşekkür ederim❤❤

koniçiva

Bir avuç ucube için üzme kendini lütfen

Kullanıcı

Futbolcu tayfayla kavga eden yaşı küçük bir kitle var seni de onlardan sanmışlardır belki bu arada Waka Waka Afrika dünya kupası için yapılmış bir şarkıydı oranın ezgilerini barındırıyordu bu yıl FIFA Katar’da ve çıkan şarkılar Arap ezgileri barındırıyor o yüzden bu yıl çıkan Katar Stüdyolarının yaptığı en iyi şarkı Jungkook’un söylediği olmuş bence Nicki Minaj’ınkinden bile daha güzel

Rosie Posie Exo-l Blink

Hayır bu yıl çıkan en iyi şarkı bencede jk’in şarkısıydı. Sadece fikrimi belirtmek istemiştim bin pişman oldum gerçekten

Kullanıcı

Ben alışkınım ya fikirlerimi korkmadan belirtir (hakaret etmeden tabi ki) sonra üslupsuz bir şekilde karşı çıkanları hiç umursamam Twitter böyle bir ortam zaten sadece belli bir fandomun yaptığı bir şey değil yani bu.

Rosie Posie Exo-l Blink

Evet haklısın

Aycik🎐

Ay nicki ve malumanın şarkısı çok kötüydü ya… hele o katarlı kadının yeri 🧍🏻‍♀️ jk ve o katarlı adamın şarkısı çok daha iyi bence.

Kullanıcı

Twitter’da dalga konusu oldu o şarkı ya sorma

Aycik🎐

Dalgaya alınmayacak gibi değil ya xkdkfktlg futbolcu tayfa ondan sonra jkin şarkısı çıkınca keşke ilk bunu çıkarsaydınız falan dedi xkskfkf onlar bile sevmedi

koniçiva

Hayatımda duyduğum en kötü şeylerden biriydi sdfkdshgdklgfd Dreamers ana şarkı olmalıydı

Aycik🎐

Instada gördüm dreamers ana şarkı olarak onaylanmış🧍🏻‍♀️

Aycik🎐

Malsf twitter ortamı öyle. Ben gidip yorum yapmıyorum mesela bu konularda(her grup için) çünkü normal bir cümleye bile twitterda aşırı gerilip dünyanın lafını edenler oluyor. Bangtana laf eden birisiyle konuşmuştum. Bak doğrusu böyle şöyle dedim aldığım karşılık g/eberdi 🤡 son yıllarda iyice kötüleşti bu durum :/

Rosie Posie Exo-l Blink

Kesinlikle en ufak eleştiri bile değil fikir belirtmeye kimsenin tahammülü yok. Ne zaman birşeyler söylesen insanlar saldırmaya başlıyor. İnsanların istedikleri kişileri full övmemiz ama onu da sürekli yapamazsın ki. Ben yt’de veya twitterda da bazen kendi gruplarım hakkında eleştiri belirtiyorum ama amaç kötü değil zaten herkes herşeyi överse bu nereye kadar gidebilirki sonuçta

Aycik🎐

Bence hakaret edilmediği ve kötü niyetli eleştirilmediği sürece yapılan eleştiriler normal. Artık günümüzde komple insanların tahammülü kalmadı galiba. Çünkü günlük yaşantıda da böyle şeyleri görmeye başladım. Herkes sadece kendi istediği/beğensiği şekilde olsun, aksi söylenmesin istiyor malsf :// ve bu durum düzelecek gibi değil…

Rosie Posie Exo-l Blink

Kesinlikle internette, okulda, evde dışarıda herkes çok gergin ve sinirlerini böyle çıkartıyorlar

Aycik🎐

Evet ://

Kimsenin fanı değilim

Şarkıyı ben de beğendim ama shakira kim diyenler max 12 yaş veledler kalıbımı basarım. Fifa şarkısı denince aklına shakira gelmeye var mı ki? 2006 bamboo ile 2010 waka waka ile ve 2014 la la la ile dünyayı kasıp kavurdu kadın. 3 fifa boyunca her yaptığı şarkı herkesin dilindeydi. Futbol ile ilgilenmesi de sanırım ayrıca shakira ya o fifa enerjisi ve ruhunu veriyor. Hele ki waka waka ile hiçbir fifa şarkısı yarışamaz. Kısaca ne Jungkook un şarkısı ne de önceki fifa şarkılarının hiçbiri waka waka etkisi yapamadı. Waka waka ilk çıktığı gibi bile o ikonik nakaratı ve dansıyla herkesin dilindeydi. Armyler… Read more »

Rosie Posie Exo-l Blink

İşte bende çok şaşırdım. Herkes için genelleme yapamam. Ama birkaç yorumda shakira’yı küçük görenler vardı şoke oldum

Aaa

Ben geçen bts değil senin karşılaştığın gibi abartı yapan bir armyi burda eleştirdim diye beni bts antisi ilan ettiler.

Rosie Posie Exo-l Blink

Olabiliyor böyle şeyler dedikleri gibi takmamak lazım ama zor işte. Umarım sende fazla üzülmemişsindir

Aaa

Ben üzülmek yerine sinirleniyorum. Bu insanlar bu ülkenin gençleri böyle kör toksikliği gerçek hayatta okuldaki arkadaşlarına falan yapıyorlar mı acaba diye.

Rosie Posie Exo-l Blink

İnan yapıyorlar. Kendilerini dünyanın merkezinde görüyorlar ve yalnızca kendilerine yalakalık edenlerle arkadaşlık ediyorlar. Tabi bu herkes için geçerli değil ama tanıdığım çoğu toxic insan böyle mlsf

Aaa

İşte bu çok üzücü çünkü ülkenin geleceği bu şuanda. Neyse umarım yaşları büyüdükçe hatalarının farkına varırlar. Bunu bütün toksik kesim için söylüyorum tel bir fandom için değil.

Rosie Posie Exo-l Blink

Umarım büyüyünce gerçeklerin farkına varırlar. Bu tip insanlar her kesimde var zaten. Katılıyorum sana

Lanadelreyicons3

Wwdan daha cok begendiler diye insanlara buyuyunce demen de asiri cringe bu arada, sonra niye linclendim niye laf yapildi, bir kesmin cok bekledigi seyi 12 yil onceki seyle karsilastirma mantigini da anlamadim gitti bir cok kisi kpopcu kitlenin aksine en iyisi dedi ve sen bu kisilere buyuyun diyorsun…Anladim hocam 😬😬

Rosie Posie Exo-l Blink

Hayır yanlış anlamışsın benim demeye çalıştığım sadece armyler değil ve sadece bugün bu yaşadığım okay ve kişiler değil dünyada çok fazla toxic insan var. Dünyanın sadece kendi etrafında döndüğünü, insanların full onları övmesi ve sevmesi gerektiğini ve onlara ne isterse yapıp söyleyebileceğini sanan çok insan var. Biz bu tür insanlardan konuştuk. Umarım büyüdüklerinde gerçeklerin farkına varabilirler mesela karşındaki insanın da duyguları olduğunun gibi. Yani çok yanlış yerden bakıyorsun şuan. Ayrıca yalan mı söylüyorum sence? Gördüğüm birkaç tweet vardı. Twitter’a girersen görürsün. Sence gerçekten görmeseydim böyle bir konuda uydurmak mantıklımı? Hiç benlik değil. İnsanların yazdıklarını foroğtaflayıp başka sitelerde paylaşmak ise ilgi… Read more »

Kimsenin fanı değilim

Sırf etkileşim almak için 3-5 futbol fanının attığı tweetler ile beğenen kişilerin de full armylerden oluştuğu tweetler ile şarkıyı futbol fanları beğenmiş mi oldu? Gir fifanın sayfasına Jungkook postu altında ki yorumlara bak armyler dışında lokallerin hepsi waka waka ve jlo ile pitbull şarkısı daha iyi demişti. Performansı da geçmiş senelere göre karamsar ve sönük buldular. Türk futbol fanatiklerinden bahsetmiyorum. Onlar zaten her türlü beğenmez ama yabancı futbol taraftarlarının her yorumu bu şekildeydi arada birkaç tane hariç. Ha bir de şimdiye kadarki en kötü futbol açılış seremonisi olduğu yorumları da havada uçuşuyordu. Jungkook u severim ama objektifim gayet. Şarkı gayet… Read more »

Lanadelreyicons3

Futbol fanlari wwdan daha cok begendi ve resmen hit twler attilar ne alaka army? En az 3k en fazla 70k fav almis “wwdan daha iyi, en iyisi” twleri var her seyi ustumuzs yikmayin artik insanlar daha cok begenmis soylemis nerede bu twlerin “Shakirayi asagilama” kismi? hasbinallah ya

Yeni Yazılar

96
0
Would love your thoughts, please comment.x